Allergikerbettwaren, Zimmersafe, individuell dekoriert

Bewertungen von Millennium Hilton New York One UN Plaza

4 out of 5
Millennium Hilton New York One UN Plaza
1 United Nations Plaza, New York, NY

Bewertungen

8,0

Sehr gut

679 von insgesamt 1340 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
287 von insgesamt 1340 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
150 von insgesamt 1340 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
97 von insgesamt 1340 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
127 von insgesamt 1340 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Gabriele

Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Customer Service am 13. Jan. 2024
Thank you for the fantastic rating, Gabriele!We strive to make all of our guests feel welcome and relaxed during their time at Millennium Hilton New York One UN Plaza! We can't wait to see you again soon.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Lorenzo

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I really like how supportive they are in the hilton one un plaza. The rooms are very clean, a great view and overall staying there for a week was very pleasant.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Customer Service am 1. Jan. 2024
Lorenzo, thank you for choosing the Millennium Hilton New York One UN Plaza for your stay. We're thrilled you found our team members supportive, and that our impeccably clean rooms with their stunning views exceeded your expectations. Your week-long stay sounds delightful and we pride ourselves in creating such experiences. Should your travels bring you back to New York, we would be more than happy to welcome you again.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Fadil

Mit der Familie gereist
Gut
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Customer Service am 30. Dez. 2023
Fadil, thank you for choosing Millennium Hilton New York One UN Plaza. We're thrilled to know we met your expectations, though your review was succinct. We believe our hotel's distinct style and central location offers a truly special New York experience. We look forward to welcoming you back during your next visit to the city.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Lars

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles großes Zimmer mit geräumigem Schrank, Kühlschrank, sehr bequemen Betten und einer überragenden Aussicht im 38. Stock. Leider zu Fuß ein paar Meter bis zur nächsten U-Bahn Station aber die Aussicht entschädigt. Gutes gratis WLAN. Checkout Zeit um 11 Uhr etwas früh.
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023
Antwort von Customer Service am 29. Nov. 2023
Lars, vielen Dank, dass du deine wunderbare Erfahrung im Millennium Hilton New York One UN Plaza mit uns geteilt hast. Wir freuen uns sehr, dass Ihnen unsere geräumigen Zimmer mit bequemen Betten und vor allem die atemberaubende Aussicht auf die 38. Etage gefallen haben. Wir danken Ihnen für Ihre Geduld mit dem kurzen Fußweg zur nächsten U-Bahn-Station, aber wie Sie beurteilt haben, entschädigt die Aussicht auf jeden Fall dafür.Wir freuen uns über Ihr Feedback zu unserem kostenlosen WLAN und der Check-out-Zeit. Wir freuen uns, dass der WLAN-Service zufriedenstellend war und nehmen Ihre Meinung zu unserem Bestellvorgang zur Kenntnis. Es ist wunderbar, Ihnen einen angenehmen Aufenthalt beschert zu haben und wir hoffen, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Ratna HendriantoGeneral Manager

8/10 – Gut

Arzu

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Die Unterkunft ist sehr sicher. Die Ausstattung der Zimmer und die Größe der Zimmer ist hervorragend. Die Mitarbeiter könnten etwas hilfsbereiter und freundlicher sein. Wer Ruhe haben möchte ist in diesem Hotel falsch. Man hört wirklich alles.
Aufenthalt von 10 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Customer Service am 22. Okt. 2023
Arzu, es ist wunderbar zu hören, dass Sie die Größe und Ausstattung unserer Zimmer im Millennium Hilton New York One UN Plaza hervorragend fanden. Wir freuen uns über Ihr Feedback zur Ruhe Ihres Aufenthalts und zu unseren Teammitgliedern. Obwohl wir nach außergewöhnlichen Gästeerlebnissen streben, scheinen wir bei dieser Gelegenheit das Ziel verfehlt zu haben. Ihre Kommentare werden zur Überprüfung und Verbesserung an das entsprechende Team weitergeleitet. Wir hoffen aufrichtig, dass Sie uns die Gelegenheit geben, Sie in Zukunft noch besser zu bedienen.Ratna HendriantoGeneral Manager

8/10 – Gut

Mario

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel, good surrounding, but our room had issues with the bathroom door & we had to pay 30$ per day for food/drinks, even if we wouldn‘t use it.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Customer Service am 22. Okt. 2023
Mario, your feedback is crucial for us. We're glad you appreciated Millennium Hilton New York One UN Plaza's location. However, we're sorry to hear about the disturbances involving the bathroom door and the mandatory food and drink fee. We understand these circumstances may have caused inconvenience during your stay. We'll definitely take these points into consideration for improving our services. We hope to welcome you back under better circumstances.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

gerhard julius hangartner

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir genossen die Lage und die Aussicht sowie der hohe Standard der Zimmer.
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023
Antwort von Customer Service am 4. Sept. 2023
Gerhard, es ist schön zu lesen, dass Ihre Erfahrung im Millennium Hilton New York One UN Plaza positiv war. Wir freuen uns, dass Sie die einzigartige Lage und die atemberaubende Aussicht, die wir bieten, geschätzt haben. Es ist auch schön zu hören, dass Sie unsere Zimmer als hochwertig empfunden haben, da wir stets bestrebt sind, Ihnen hervorragende Unterkünfte zu bieten. Wir hoffen, Sie beim nächsten Mal, wenn Ihre Reise Sie nach New York führt, wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Ratna HendriantoGeneral Manager

4/10 – Schlecht

Daniela

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das einzige schöne an diesem Hotel, war die Aussicht von unserem Hotelzimmer. Ansonsten würde ich das Hotel nicht weiterempfehlen. Es ist in die Jahre gekommen, und bei diesen Preisen könnte man denken, dass die Zimmer regelmäßig gewartet und Renoviert werden. Die Zimmer sind mit Teppich ausgestattet, was sehr ekelig war. Das Personal war durchgehend unfreundlich. Beginnend am Check in, im Supermarkt, Check out und bei der Kofferaufbewahrung. Selbst die Zimmerreinigung konnte es nicht Erwarten, am Tag der Abreise, unser Zimmer zu reinigen.
Antwort von Customer Service am 5. Jan. 2023
Vielen Dank für Ihr Feedback, Daniela.Obwohl wir froh sind, dass Sie unsere Aussicht genossen haben, ist es bedauerlich, dass Ihre Erfahrung mit uns Ihre Erwartungen nicht übertroffen hat. Ihr Feedback zu unserem Personal, dem Zustand unserer Zimmer und der Einrichtung ist hilfreich und wird von unserem Managementteam in Zukunft berücksichtigt.Thom CaskaGeneral Manager

8/10 – Gut

Alexandra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Es war ok. Aber sehr unorganisiert! Sie behaupten dass wir nur ein Zimmer hätten statt zwei und dass wir kein Frühstück inkludiert hätten, was nicht gestimmt hat. Zum Schluss haben sie probiert $ 500,- für das Frühstück nochmal zu verrechnen. Mühsam!!!
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2022
Antwort von Customer Service am 29. Aug. 2022
Danke für die 4/5 Bewertung, Alexandra!Wir freuen uns, dass Sie einen so schönen Aufenthalt im Millennium Hilton New York One UN Plaza hatten! Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder für ein noch wundervolleres Erlebnis zu beherbergen. Nochmals vielen Dank, dass Sie Ihre Bewertung mit uns geteilt haben.Thom CaskaGeneral Manager

8/10 – Gut

Ina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tolle Lage. Sehr freundliches Personal.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022
Antwort von Customer Service am 29. Juli 2022
Hallo Ina, Es freut uns zu hören, dass Ihr Aufenthalt im Millennium Hilton New York One UN Plaza voller Zufriedenheit war. Die Zeit und Mühe, die wir investieren, um sicherzustellen, dass unsere Gäste versorgt werden, ist etwas, worauf wir stolz sind, daher freuen wir uns, dass Sie unser Team und unsere Lage schätzen. Wir danken Ihnen für die freundlichen Worte! Wir würden Sie gerne wieder bewirten! Thom Caska General Manager

8/10 – Gut

Daniela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Guter Service
Hatte super schönes Zimmer mit Blick auf die Stadt. Leider gab es bei den Zimmern kein kostenlos WiFi, nur in der Lobby. Sehr hilfsbereite Leute an Bell Desk.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Customer Service am 9. Juni 2022
Daniela - vielen Dank, dass Sie uns diese ausführliche Bewertung hinterlassen haben! Es ist immer wieder schön zu hören, dass sich unsere Gäste bei uns wohlgefühlt haben! Das Millennium Hilton New York One UN Plaza ist dafür bekannt, seinen Gästen erstklassigen Kundenservice und erstklassige Annehmlichkeiten zu bieten. Wir freuen uns daher, dass Ihnen unsere Zimmer, der Blick auf die Stadt und das hilfsbereite Personal gefallen haben. Nochmals vielen Dank für Ihr Feedback! Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch. Thom Caska General Manager

8/10 – Gut

Antje

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2022

8/10 – Gut

Douglas

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
No couch included in room though it was advertised in the pics of the room
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Makenzi Noriko

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 27. Mai 2024
Makenzi, thank you for taking the time to share your feedback. It seems we didn't quite meet your expectations this time around. We value your feedback and will use it to reassess our efforts in providing a better guest experience in the future. We hope you will consider giving us another opportunity on your next visit.Ratna HendriantoGeneral Manager

8/10 – Gut

Jessica

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were very friendly as soon as we came in. The elevator was a little shaky and the floor in the bedroom looked like it could use a steam clean but it was ok for the one night we stayed.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 26. Mai 2024
Jessica, thank you for sharing your experience at Millennium Hilton New York One UN Plaza. Our team members strive to provide a warm welcome to all our guests, and we’re delighted you found them friendly. We appreciate your feedback regarding the elevator and bedroom floor. Your comments are valuable, and we will address them to ensure a better experience for future stays. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.Ratna HendriantoGeneral Manager

8/10 – Gut

Fahri

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

jorge

Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 25. Mai 2024
Thank you, Jorge, for your review of the Millennium Hilton New York One UN Plaza. We're delighted that you had an overall positive experience with us. Our team looks forward to welcoming you back on your next visit.Ratna HendriantoGeneral Manager

6/10 – Okay

Mohammad

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Poor customer service, had to wait 40 mints to check in
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 23. Mai 2024
Mohammad, thank you for taking the time to share your feedback. It is regrettable that your check-in experience was not as prompt as expected. At our hotel, guest satisfaction is paramount, and we value all feedback to help us improve. Please reach out to our Front Desk team directly so they can learn more about your experience and speak with you further about your time at our hotel. Thank you.Ratna HendriantoGeneral Manager

8/10 – Gut

Amber

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 24. Mai 2024
Hello Amber,Thank you for staying at the Millennium Hilton New York One UN Plaza. We truly appreciate your feedback and are glad to see you had a favorable experience. Our team takes great pride in creating memorable stays, and we’re pleased you enjoyed your time with us. We hope to welcome you back soon for another visit to the vibrant New York City!Ratna HendriantoGeneral Manager

2/10 – Ungenügend

OSCAR DE LA, atlixco

NO ENCONTRARON MI RESERVA, TUVE QUE BUSCAR OTRO LUGAR, SOLICITO MI DEVOLUCION. SOY CLIENTA DE EXPEDIA.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 23. Mai 2024
OSCAR DE LA, thank you for sharing your feedback. We are concerned to learn about your experience and understand how important it is for your reservation to be handled smoothly, especially as a valued Expedia customer.We apologize for the inconvenience you faced with your booking. Your experience is not reflective of our standard of service, and we sincerely regret the frustration it caused. Please reach out to our Front Desk team directly so they can learn more about your experience and speak with you further about your time at our hotel.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Antonio

…good
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 20. Mai 2024
Antonio, thank you for your positive feedback about Millennium Hilton New York One UN Plaza. It’s great to hear you had a pleasant stay. The team members strive to ensure every guest has a memorable experience. We hope to welcome you back soon!Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Olga

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 20. Mai 2024
Olga, thank you for your fantastic rating! The team at the Millennium Hilton New York One UN Plaza is delighted to know you had a great experience. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon!Ratna HendriantoGeneral Manager

2/10 – Ungenügend

Ana

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Horrible smell in the lobby area
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 20. Mai 2024
Ana,We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations due to concerns with the lobby area. At our hotel, it's very important that guests have an enjoyable stay and feel comfortable throughout their visit. We have private messaged you in hopes that we can connect with you to learn more about your experience at our property. Please reach out to our Front Desk team directly so they can speak with you further about your time at our hotel. Thank you.Ratna HendriantoGeneral Manager

2/10 – Ungenügend

Daniel M.

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
waited 25 min. of a line to check in. Given a room afterwards that was not cleaned-up, Had to return to the desk. Thus were late for dinner reservations. No attempt to add additional check-in persons. The worst check-in experience I had ever had.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 21. Mai 2024
Daniel,Thank you for sharing your feedback. We regret that your check-in process fell short of expectations and recognize the inconvenience it caused you. Efficiency and cleanliness are top priorities for us, and we strive to ensure smooth experiences for all our guests.Please reach out to our Front Desk team directly so they can learn more about your experience and speak with you further about your time at our hotel. Thank you.We have private messaged you in hopes that we can connect with you to learn more about your experience at our property.Thank you.Ratna HendriantoGeneral Manager

6/10 – Okay

Daisuke

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Destination feeという謎の費用が1日あたり35ドル強制的にチャージされます。
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 19. Mai 2024
大輔様、ご意見をお寄せいただきありがとうございます。ご滞在中にデスティネーション料金が予期せぬ出費となった可能性があることは承知しております。当チームでは、ご滞在前にお客様にすべての料金を十分にご理解いただけるよう、常に努力しております。フロントデスクのチームに直接ご連絡いただければ、スタッフがお客様のご体験について詳しくお伺いし、当ホテルでのご滞在についてさらに詳しくご説明いたします。よろしくお願いいたします。よろしくお願いします。Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Marell

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 21. Mai 2024
Marell,Thank you for your excellent review! The team at Millennium Hilton New York One UN Plaza is thrilled that you had an outstanding stay. It is wonderful knowing that our service and accommodations met your high expectations. We pride ourselves on offering a top-notch experience for our guests and we are delighted you enjoyed every moment. We're looking forward to welcoming you back the next time you're in New York.Safe travels!Ratna HendriantoGeneral Manager

2/10 – Ungenügend

Sheavonne

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I stayed there Easter weekend with my daughter and niece (minors) and there was a cockroach in our room. Cleaning staff didn’t even clean or pick up the cockroach after I killed it. I asked to speak to the hotel manager and they never called me - even though they said they would and I followed up multiple times. Staff chased me in the hotel restaurant because he forgot I paid the bill for dinner, caused a scene and didn’t even apologize. Most hotels will check you in if your room is ready - this hotel wanted to charge $150USD to go to the room that was ready and available a couple hours early. I stayed at the intercontinental hotel and I arrived at 11am and my room was available and they gave it to us - no upcharge or anything. Just a much better hotel chain for cleanliness and service.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Customer Service am 17. Mai 2024
Sheavonne, thank you for sharing your experience. It is truly disheartening to hear that the cleanliness and customer service did not meet your expectations during your stay. Addressing such issues is not in line with our hotel values as it is very important to us that guests have an enjoyable experience and feel respected. We do hope to host you once again for a more positive experience.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Albero

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Smooth check in and out. Bottles of water provided at front desk upon check in. Staff made me feel welcome. Great view from my room. Room is spacious, so as bathroom and closet. So clean! Only one restaurant which is Ok. Small cafe was already closed by the time our time spend in hotel. Eating Choice inside hotel is limited but many other choices around the hotel. Less then 10mins walk from Grand Central, which is an easy transport from JFK by LIRR and AirTran. I will stay here again.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 16. Mai 2024
Albero, thank you for your fantastic review of Millennium Hilton New York One UN Plaza. We're delighted you had a smooth check-in and check-out experience, and that our team made you feel welcome. It's great to hear you enjoyed the spacious, clean room with a wonderful view. We appreciate your understanding regarding our dining options and we're glad you found alternative choices nearby. The convenience of being close to Grand Central is indeed a highlight. We're looking forward to your next stay with us!Ratna HendriantoGeneral Manager

8/10 – Gut

Kitana

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
It was fine, a great stay for a couple nights
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 15. Mai 2024
Kitana, thank you for choosing Millennium Hilton New York One UN Plaza for your recent visit. We're delighted to hear that your stay was great for a couple of nights. We always strive to offer a comfortable experience, and we're pleased that you enjoyed your time with us. Your feedback is much appreciated, and we hope to welcome you back for an even more enjoyable stay in the future.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Eddie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 21. Mai 2024
Eddie, thank you for your wonderful rating! The team at Millennium Hilton New York One UN Plaza is thrilled you had an excellent stay. We look forward to welcoming you back in the future and hope you'll enjoy another fantastic experience in the heart of New York City. Safe travels!Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Armando

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel is clean, quit place
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 14. Mai 2024
Armando, it's delightful to know that you found the Millennium Hilton New York One UN Plaza to be clean and peaceful. We take pride in maintaining a serene environment for our guests and ensuring the property is spotless. We believe such an atmosphere greatly enhances the overall stay experience. We hope to welcome you back in the near future for another calm and tidy stay.Ratna HendriantoGeneral Manager

6/10 – Okay

lynn

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 15. Mai 2024
Lynn, thank you for sharing your feedback with us. Please reach out to our Front Desk team directly so they can learn more about your experience and speak with you further about your time at our hotel. Thank you.Ratna HendriantoGeneral Manager

4/10 – Schlecht

Dion

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The deposit wasn’t accurate
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 14. Mai 2024
Dion, we regret hearing about the discrepancy with the deposit during your stay. We strive to provide transparent and clear information about all charges and we apologize if this wasn't the case. We have extended a private message to you in hopes of gaining additional details. We want to learn more to ensure this doesn't happen moving forward, and to possibly address any unresolved matters for you. Thank you for your feedback.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

PAULOS

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room view to the water part!
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 14. Mai 2024
Paulos, we appreciate your wonderful review. The iconic views from Millennium Hilton New York One UN Plaza truly provide spectacular sights of New York. Your positive feedback is the reason we strive to provide our guests with unforgettable experiences. We hope to welcome you back in the near future for another enjoyable stay.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Ricardo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was great here love it otherwise no parking was here that’s the biggest problem💯
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 20. Mai 2024
Ricardo, thank you for your outstanding review of Millennium Hilton New York One UN Plaza! We're thrilled to hear that everything was great during your stay. We understand that parking can be a bit challenging, and we truly appreciate your feedback on that. We're glad you enjoyed your visit and hope to welcome you back soon!Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Felt safe, great staff
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 14. Mai 2024
Carol, thank you for this positive review. We're thrilled to learn that at the Millennium Hilton New York One UN Plaza, you felt secure and appreciated the performance of our dedicated team members. It's always our priority to ensure our guests feel safe and well-cared for during their time with us. We sincerely look forward to welcoming you back on your next visit to New York City.Ratna HendriantoGeneral Manager

8/10 – Gut

Bibek

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 14. Mai 2024
Bibek, thank you for choosing the Millennium Hilton New York One UN Plaza and for taking the time to share your rating. Though your rating doesn't include specific comments, we always strive to provide a better experience. We hope to have the pleasure of welcoming you back next time your travels bring you to New York.Ratna HendriantoGeneral Manager

8/10 – Gut

Christina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 14. Mai 2024
Christina, it's delightful to hear that you had a positive stay at Millennium Hilton New York One UN Plaza. As we strive to provide personalized and memorable experiences for our guests, it's great to know that our efforts resonate with you. We hope to have the opportunity to welcome you back for another enjoyable stay in the near future.Ratna HendriantoGeneral Manager

4/10 – Schlecht

Martin, Schindellegi

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 14. Mai 2024
Martin, we regret that your recent experience fell short of expectations. We value each guest's feedback as it greatly aids us in continuously improving our service standards. As our goal is to ensure all guests leave with a positive impression of our hotel, we hope to have the opportunity to connect with you directly. Could you please provide us with your reservation details from your stay, including your full name, stay dates, and your confirmation/reservation number? We have private messaged you in hopes that we can achieve this. We look forward to hearing from you.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Jessica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Always our go to place to stay!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 13. Mai 2024
Jessica, we're thrilled to hear that the Millennium Hilton New York One UN Plaza is your preferred destination! We're humbly grateful that you consistently choose us for your travels, and we can't wait to welcome you back for your next visit. Hoping to make all your future stays just as remarkable, if not more.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Linca

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is well located
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 12. Mai 2024
Linca, thank you for taking the time to leave a brief review. It's wonderful to hear that you appreciated the strategic location of Millennium Hilton New York One UN Plaza. Our central position close to numerous city attractions certainly makes it convenient for our guests' exploration plans. Thank you again for your feedback, and we look forward to welcoming you back in the future.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Whycliffe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 12. Mai 2024
Whycliffe, we're thrilled that your time at the Millennium Hilton New York One UN Plaza was special. Each unique aspect of your stay is important to us, from the view of the city to the warmth of our colleagues. Being ideally situated, we consider our location an added advantage for our guests. We take pride in offering a memorable experience. Do consider us when planning your next trip to New York. You are always welcome.Ratna HendriantoGeneral Manager

8/10 – Gut

Kiran

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Near the UN
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 12. Mai 2024
Kiran, it's great to hear you appreciated the Millennium Hilton New York One UN Plaza's prime location near the UN. We take pride in being situated in such an iconic and vibrant part of the city. Thank you for your review, and we hope to welcome you back in the future.Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Shashvat

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 13. Mai 2024
Thank you for the wonderful rating, Shashvat!It's fantastic you enjoyed your time at Millennium Hilton New York One UN Plaza so much! We look forward to hosting you again soon for another amazing experience! Have a fantastic day!Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Elaine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 12. Mai 2024
Elaine, your high rating means immensely to us at Millennium Hilton New York One UN Plaza. It shows us that our dedication to providing an outstanding experience to our guests is truly appreciated. We aim to keep our hospitality unique to ensure a memorable stay. We're proud to be located in the heart of the city, offering easy access to marvelous destinations. We are already excited about the prospect of welcoming you back for another great stay in the future!Ratna HendriantoGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Peter

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very close to my meetings.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 7. Mai 2024
Peter, it's wonderful to hear you enjoyed your stay at the Millennium Hilton New York One UN Plaza due to its prime location. We're proud of our central proximity to many parts of the city, making it convenient for our guests. We hope the ease of reaching your meetings added to the quality of your trip. Our team members eagerly look forward to welcoming you back in the future for another excellent stay.Ratna HendriantoGeneral Manager

6/10 – Okay

KYOHEI

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
周辺の治安は良いが水回りが汚いのが気になりました。
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 6. Mai 2024
京平様、率直なご意見をいただきありがとうございます。ご滞在には、よりご満足いただける点がいくつかあったようです。特にスイートの清潔さに関して、ご不便をおかけしたことをお詫び申し上げます。当ホテルのスタッフはお客様の満足を第一に考えており、細部への配慮は当ホテルの価値観の不可欠な部分であることをお約束いたします。フロントデスクのスタッフに直接ご連絡いただければ、お客様のご体験について詳しくお伺いいたします。ありがとうございます。Ratna HendriantoGeneral Manager

4/10 – Schlecht

Aleksei

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 6. Mai 2024
Aleksei, we appreciate your feedback.We strive to offer our guests quality service and comfort. However, it's unfortunate that your stay with us was anything less than perfect. We'd love to see you again in the future to share a more positive experience with you.Ratna HendriantoGeneral Manager

2/10 – Ungenügend

Chiara

Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 5. Mai 2024
We appreciate your feedback, Chiara.Your experience is not on par with the level of service we're accustomed to sharing with our guests. We do hope for the chance to share a more positive experience with you soon.Ratna HendriantoGeneral Manager

8/10 – Gut

Katherine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 3. Mai 2024
Katherine, it's great to hear that you regarded your experience at Millennium Hilton New York One UN Plaza to be very good. We are glad to have formed part of your memorable stay and look forward to hosting you in the future for another satisfying stay in our delightful, historic property situated within a vibrant neighborhood. Thank you for your positive feedback.Ratna HendriantoGeneral Manager