Lobby-Lounge

Bewertungen von Lotte New York Palace

4.5 out of 5
Lotte New York Palace
455 Madison Ave, New York, NY

Bewertungen

8,8

Hervorragend

664 von insgesamt 1009 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
178 von insgesamt 1009 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
93 von insgesamt 1009 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
45 von insgesamt 1009 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
29 von insgesamt 1009 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Maria

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Zimmer sind geräumig und bieten nach vorne einen schönen Blick auf die Kirche und das Geschehen auf den Strassen. Leider fehlt eine Kaffeemaschine und eine Möglichkeit für heißes Wasser!
Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sincerely, Uwe Kunz, General Manager am 5. März 2024
Sehr geehrter Maria,Vielen Dank für Ihr Feedback zu Ihrem Aufenthalt im Lotte New York Palace. Wir freuen uns, dass Ihnen die geräumigen Zimmer und der schöne Blick auf die Kirche und das Treiben auf den Straßen gefallen haben.Wir nehmen Ihr Feedback bezüglich der fehlenden Kaffeemaschine und der Möglichkeit für heißes Wasser zur Kenntnis. Ihre Anmerkungen sind wichtig für uns, um unseren Service zu verbessern. Wir entschuldigen uns für eventuelle Unannehmlichkeiten, die Ihnen dadurch entstanden sind.Wir schätzen Ihre Rückmeldung und hoffen, dass Sie uns in der Zukunft erneut die Gelegenheit geben, Sie mit einem verbesserten Aufenthalt zu beeindrucken. Vielen Dank, dass Sie das Lotte New York Palace gewählt haben. Wir freuen uns darauf, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,

6/10 – Okay

Victoria

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unfortunately the rooms were very old and also have no Minibar. The staff at the Reception was not very helpfull. i would not recommend going there during the holidays as it is very crowded not only in the hotel but also outside.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Fabienne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles bestens, tolles Zimmer mit grossartiger Aussicht. Wir werden wieder kommen!
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Maria

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Ein Kaffee-Automat und eine Möglichkeit heißes Wasser zu bereiten ist nicht vorhanden! Das WLan wird nur zu sehr hohen Kosten angeboten (16Dollar pro Tag), Alles in allem sollten auch kleine Mängel des Mobiliars behoben werden! Preis-Leistungs-Verhältnis ist problematisch! Die Lage des Hotels ist inmitten von Manhatten sehr gut!
Aufenthalt von 10 Nächten im Juni 2022
Antwort von Lotte NY team am 27. Juni 2022
Thank you for your feedback!

8/10 – Gut

Amaya

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very central hotel
I've stayed in this hotel many times.The hotel is central and is nice. Staff is friendly.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2021
Antwort von Front Office Team am 29. Nov. 2021
Thank you for your feedback! We are looking forward to welcoming you in future!

10/10 – Hervorragend

Markus

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021

10/10 – Hervorragend

Pedro

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent hotel and my first choice when traveling to NY
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Stephanie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our stay was fantastic! The staff at the hotel were incredibly friendly and helpful, and the location was perfect. The rooms were surprisingly spacious for a NYC hotel. We booked the stay for several reasons, one of which was our love for Gossip Girl. We were lucky as Maurice took us on a private tour of the property where the show was filmed. He was so knowledgeable and friendly, making the tour extra special. He even greeted us warmly whenever we saw him around the property. The hotel also left a card and sweets for us upon our arrival for my birthday, which was a thoughtful touch. Maurice truly made our stay unforgettable!
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Xin

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Poor place. they charge $300 incidence fees and the fees are not returned. WiFi is not for free either. Don’t go there

10/10 – Hervorragend

Jeffrey

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved the fact we were offered transportation, the driver was friendly and knowledgeable and loved the time we spent in the car listening about New York!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Gina

Mit der Familie gereist
Great location nasty staff in restaurants and bar all three of them
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Woosung

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is in a very convenient location such that many major sites are in walking distance.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Patricia

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great customer service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

G. Gord

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Could do a better job training the staff to be more friendly and courteous.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Carlos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Renan, Lancaster

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

MARIA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Muy amables el personal de mostrador
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Stanley

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Rodrigo

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent Service and location
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Rodrigo

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelent Service and quality
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Maria

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff at check in are rude, bathroom was dirty when we first walked into the room, elevators are terrible, one has to wait for hours, old needs a renovation, hard to find the hotel restaurants, do not accept the “upgrade” because it’s a scam.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Adriana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Was great
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Elie, Gatineau

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I highly recommend this hotel. We stayed for 4 nights. The service was impeccable. Staff is friendly and willing to help. The hotel is clean and walkable distance to restaurants.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

jeff

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice city view over St. Pats Cathedral and very convenient for walking with young children.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Jorge

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Lyudmila

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
👍 very good super
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Diane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This is a beautiful hotel in a wonderful, though very busy location. The staff at the hotel is excellent. The property is a little dated, but it really isn’t an issue at all. The size of the rooms can’t be beat. We had a cathedral view, and it was stunning.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Karen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel tradicional e perfeito, principalmente na ala vip The Tower!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Marina, McAllen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Esther

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Patricia

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Kurtis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amazing staff!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Paula, Siler City

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love this hotel. The staff has been there for a long time and they are all very attentive!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Gina

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Gina

Geschäftlich gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Staff seemed less friendly this time.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Khristina

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
This was an OK experience. Rooms are very outdated, definitely don’t fell like 5 star hotel, more like 3 starts. Not pleasant to be in. But they were clean, and cleaning lady was very sweet. Restaurant was extremely expensive, breakfast for 8 (4 adults, 3 kids and a baby) was on average $600-800. Dinner consists only of appetizers, they tasted very good, but prices were way too high. Most Waiters were nice enough, but some were borderline rude. For example, I asked them to bring covered paper cups and straws for children’s drinks, and she said: “absolutely no.” It was so rude that I thought, she was joking. But she meant it, because she didn’t bring the cups. They serve croissants cold and juice is not freshly squeezed. For this price tag, we would expect to at least have a warm croissant. Other than that, the food quality was good enough, but nothing extraordinary. The restaurant is very gloomy and tables are uncomfortable. The first three floors of the building is a historic mansion, which was fascinating. Especially, we loved the old library, with very old books some from 17th century. Gym and spa area are nice. We didn’t like the location because it’s in the middle of all action, which normally would be a good thing, but in NYC it’s overwhelming. There were a lot of homeless persons/mentally ill people entering the hotel, wondering around, sitting there on chairs for a long time and it’s not well controlled. We would pick a calmer area for our next stay.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Peter

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The staff is kind and approachable in every way. Compliments to them. While not grand, the common areas are comfortable and old school stylish. Our room on the 23rd floor was spacious by Manhattan standards. That being said, it’s in terrible need of a refurbishing. There was a pungent odor in the bathroom- moldy cheese and not in the good funky way. There are many better options at this price and below. If it weren’t for the location I’d probably knock it down a half star.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Claire

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

GUIDO

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Centrale, personale disponibile e gentile ma mi sarei aspettato, dopo tanti anni in cui siamo stati clienti di questo albergo, di avere una sistemazione migliore di una camera che si affacciava sul muro di un edificio di fronte.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Luis

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Good
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Aldin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel great location, charge 15.99 per WIFI per day. No bueno
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Anne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

PETER, SOUTH AMBOY

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

SHEILA

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
I would have given 5 stars but the bathroom tub did not drain so I was showering in a tub full of cold water and it was very slippery. The maid had to have seen the standing water always in the tub :(
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Michelle

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The public areas were beautiful. We stayed in a double room. The beds and pillows were uncomfortable and the room was not in the best shape for such a highly rated hotel. Staff was friendly and helpful. Would stay there again.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Marc

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Uwe Kunz, General Manager am 30. Apr. 2024
Dear Marc, We extend our sincerest thanks to you for taking the time to provide feedback on your recent experience at Lotte New York Palace. We are thrilled to learn of your enjoyable visit. Your feedback serves as a great source of motivation for our team. Knowing that we not only met but exceeded your expectations brings us tremendous joy. Providing exceptional service and crafting unforgettable moments for our guests is the cornerstone of our mission. We are genuinely grateful for your support and the trust you've placed in our hotel and we eagerly anticipate the opportunity to welcome you back soon. Once again, thank you for your fantastic review. We look forward to serving you in the near future.

10/10 – Hervorragend

annette, fort lauderdale

Mit dem Partner gereist
Great hotel, especially if you have a view of the cathedral
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Uwe Kunz, General Manager am 29. Apr. 2024
Dear Annette, We extend our heartfelt thanks for taking the time to provide feedback on your recent experience at Lotte New York Palace. Your kind words have brightened our day. Providing exceptional service and creating unforgettable moments for our guests is our mission. Your feedback is a significant source of motivation for our team, and we are thrilled to have met and exceeded your expectations. We genuinely appreciate your support and trust in our hotel. We eagerly look forward to the pleasure of welcoming you back in the future. Once again, thank you for your wonderful review, and we can't wait to serve you again soon. Warm regards, Uwe Kunz, General Manager

10/10 – Hervorragend

Jenna

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
great stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Uwe Kunz, General Manager am 29. Apr. 2024
Dear Jenna,Thank you for sharing your feedback about your recent visit to Lotte New York Palace. We're delighted to hear that you had a great experience while visiting with usYour feedback is a great motivator for our team. We a look forward to welcoming you back soon the next time that your travels bring you to NYC.Best regards,Uwe Kunz, General Manager