Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
351 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
351
337 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
337
142 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
142
81 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
81
93 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
93
8,0/10
Sauberkeit
8,2/10
Personal & Service
7,2/10
Ausstattung
7,4/10
Zustand der Unterkunft
7,4/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Jörg, Nidda
Mit der Familie gereist
24. März 2023
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Jörg
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von Waheeda Ashraf General Manager am 25. März 2023
Dear Jörg, Thank you for taking the time to post a nice rating of Holiday Inn Express New York City-Wall Street. We always want our guests to have a pleasant experience, and we are glad to see we were able to accomplish this while you were here. We hope you will revisit so we can provide you with another great stay.Best Regards, Waheeda Ashraf General Manager
8/10 – Gut
Hermann
22. Nov. 2022
Hermann
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2022
Antwort von General Manager am 16. Apr. 2023
Dear Hermann, Thank you for the positive feedback. It is a pleasure knowing your visit with us was an enjoyable one. We hope to see you again soon at Holiday Inn Express New York City-Wall Street.Best Regards,Waheeda Ashraf,General Manager
8/10 – Gut
Louisa
Mit der Familie gereist
9. Dez. 2021
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal
Louisa
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Front Desk am 18. Dez. 2021
Danke sehr? thank you
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
23. März 2020
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ich versuche seit Tagen die Reise zu stornieren, sie fragen nach Bewertung!!!???
Melden Sie sich unverzüglich zurück, wegen Corona konnte ich nicht reisen......
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2020
Antwort von Kemol am 26. März 2020
I am very sorry your trip was affected by covid-19
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
4. März 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 13 Nächten im Februar 2020
Antwort von kemol am 7. März 2020
Thanks for the perfect score.
8/10 – Gut
Claudia, Frankfurt
Mit dem Partner gereist
1. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Frühstück war super, das Personal sehr nett. Die Handtücher wurden täglich gewechselt.
Claudia
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2020
Antwort von Henry L. am 1. Feb. 2020
Dear Valued Guest,
Thank you for your response, We hope to see you again!
Sincerely,
Henry L.
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
1. Feb. 2020
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Möbel teilweise kaputt, Badezimmer schimmelt, sehr laut. Fenster lassen die Kälte von draußen rein.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2020
Antwort von Henry L. am 1. Feb. 2020
Dear valued Guest,
Thank you for taking the time to leave us your response.
Sincerely,
Henry L.
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
1. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Es war direkt nebenan eine Grossbaustelle. Die Arbeiten gingen 6 Uhr morgens los. Expedia hat dies nicht ausgewiesen. Achtung, die Arbeiten dauern 2020 an
Der Frühstücksraum war viel zu klein. Von einem Kingsizebett konnte auch nicht die Rede sein.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Henry L. am 5. Jan. 2020
Dear valued Guest,
Thank you for sharing us your feedback. Please allow me to apologize for not having the room type that you wanted. We also ask guest to contact the hotel directly if you would like to make a modification on rooms types from your original booking.
Thank you you again for booking with us, I hope that you will give us a second chance to make it up to you.
Sincerely,
Henry L.
10/10 – Hervorragend
Berna
Mit einer Gruppe gereist
31. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
6 Tage Aufenthalt
Sauber, sehr freundliche Mitarbeiter, keine versteckten Kosten, rascher chekin/checkout. Kann es nur empfehlen!
Berna
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Henry L. am 31. Dez. 2019
Dear Berna,
Thank you for taking the time to leave us your feedback. We hope to see you again in the near future.
Sincerely,
Henry L.
6/10 – Okay
Sabine
Mit der Familie gereist
5. Dez. 2019
Ausgezeichnete Lage mit guter Anbindung an die subway.
Etwas viel Müll wird produziert beim Frühstück ( Pappteller und Plastikbesteck)
Sabine
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2019
Antwort von Henry L. am 6. Dez. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for taking the time to leave us your review. Please come and visit us again!
Sincerely,
Henry L.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
4. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lage war gut, Personal sehr freundlich. Zimmer war immer sauber, wenn auch etwas klein.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2019
Antwort von Henry L. am 6. Dez. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for taking the time to leave us your feedback. We hope to see you again in the future.
Sincerely,
Henry L.
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
17. Sept. 2019
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Hotel mit super Lage (Brooklyn Bridge, One World Trade Center, Statue of Liberty) - jedoch war das Zimmer sehr abgelebt und klein, Frühstück war okay.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019
Antwort von Henry L am 19. Sept. 2019
Sehr geehrter Gast,
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback zu hinterlassen. Wir hoffen, Sie bald wieder zu sehen.
Mit freundlichen Grüßen,
Henry L.
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
5. Aug. 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2019
Antwort von Henry L. am 17. Aug. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for staying with us!
Sincerely,
Henry L
Operations Manager
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
7. Juli 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Personal war sehr freundlich. Das Zimmer klein, aber funktional.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 8 Nächten im Juni 2019
Antwort von Henry L am 17. Aug. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for providing us your feedback. We appreciate you staying with us!
Sincerely,
Henry L
Operations Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
2. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was fine! Nothing to claim.................
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2019
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
12. März 2019
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Sehr laut, man konnte durch den Lärm auf der Straße und die schlechten Fenster sehr schlecht schlafen. Zudem kam eine enorme Kälte durch die Fenster.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
8. März 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2019
8/10 – Gut
Caro
5. Jan. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr nettes Team, immer freundlich und bemüht. Zimmer waren sauber.
Caro
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
8/10 – Gut
Alois
5. Dez. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hoel an top Lage
Toplage lower Manhattan. Statue of Liberty, Brooklyn Bridge und 9/11 Memorial gut zu erreichen. Schönes, gepflegtes Hotel mir recht gutem Frühstück inklusive.
Alois
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
16. Okt. 2018
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2018
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
22. Sept. 2018
Gut: Personal & Service
Praktisches Stadthotel,gute U Bahnanbindung!!!Gute Gegend SEAPORT TIPP fürHAPPY HOUR
FRESH SALT
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2018
8/10 – Gut
Dorit, Frankfurt
15. Juli 2018
Gut: Personal & Service
sehr gute Lage in Manhattan , Nähe Wallstreet :-)
wir waren zu viert für 3 Tage in NY, das Hotel eignet sich sehr gut als Ausgangspunkt für Stadtbesichtigungen
Dorit
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2018
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
6. Juli 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
U-Bahn ist schnell zu erreichen
Supermarkt liegt um die Ecke und hat 24 Stunden geöffnet
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2018
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
3. Juli 2018
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr einfache, laute Unterkunft in der prima Lage
Das Hotel liegt sehr zentral, 3 Subway-Stationen in der unmittelbaren Nähe.
Bitte beachten: An Wochenenden fahren alle Bahnen nach einem Sonderplan, etliche Subway-Stationen sind dabei gesperrt.
Zurück zum Hotel: Zimmer sind sehr, sehr klein und unwahrscheinlich laut. Man kann kaum schlafen. Das Frühstück ist äußerst bescheiden. Der Speiseraum ist schmutzig - Tische, die nicht gewischt werden; Böden, die kleben; Pappgeschirr und Pappbecher.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2018
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
26. Juni 2018
Gut: Personal & Service
Falsches Zimmer
Wir haben zwei Doppelbetten bestellt, aber nur ein King Size Bett erhalten. Nach der Reklamation hieß es erst, im Zimmer steht ja auch ein Sofa und sie können nichts machen, weil das Hotel ausgebucht ist.
Am nächsten Tag, wo wir ins Hotel zurückgekommen sind, war unserer Gepäck weg. Man hat uns in anders Zimmer umgebucht. Alles schön säuberlich umgeräumt.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2018
6/10 – Okay
Tobias, Germany
7. Juni 2018
Gut: Personal & Service
Good choice for a short trip to NYC
Stayed there for three nights when visiting NYC. Nicely located rather small hotel with fair room rates.
Tobias
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2018
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
8. Mai 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfektes Hotel für NY Sightseeing.
Sehr zentral gelegen. Mehrere Subway Stationen, One World Tradecenter, Staten Island Fähre, Brooklyn Bridge, ...innerhalb weniger Minuten zu Fuß erreichbar. Gutes amerikanisches Frühstück inkl. Top!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2018
8/10 – Gut
Heinrich
24. Apr. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Superlage um Manhattan zu erkunden
Ideal gelegen, leider momentan ziemlich viel BAUSTELLENLÄRM.
Zu Fuss sind wichtige Punkte gut erreichbar, alles andere via U-BAHN, welche auch gleich in der Nähe ist.
Heinrich
8/10 – Gut
JAB, Wien
15. Apr. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kleines Hotel Downtown NYC
Although the weather was terrible in NYC, this hotel made out visit quite comfortable.
The location was great for what we wanted to do and see and we were able to walk everywhere. The personelle was friendly and accommodating. The room was quite small but there was nothing we were missing and it was clean and comfortable. The breakfast buffet was very good. We were very happy staying there and of course, the price was right!
JAB
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2018
8/10 – Gut
Julia, Frankfurt
10. Dez. 2017
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Tolle Lage, sauber, Komfort ok
Die Lage in Downtown Manhattan und direkt an der Ubahn-Haltestelle Wall St sind ideal für Sightseeing Trips.
Unser Zimmer war für 3 Personen etwas eng, das Doppelbett war zwar sehr bequem, die Klappcouch für die dritte Person aber eher behelfsmäßig. Insgesamt hat es uns gut gefallen und wir würden es wieder buchen - zum Schluss unser persönliches Highlight: die Pancake-Maschine beim Frühstück :-)
Julia
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2017
6/10 – Okay
Tom, Germany
27. Juli 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Less than one minute to Wall street
The hotel is located just a few steps away from the famous Wall street in the Seaport district of Manhattan. It just takes a few minutes to Battery park where the ferries to the Statue of Liberty start. The rooms are pretty small for the price compared with hotels in other cities. Despite that the rooms are clean and even equipped with airconditioning, microwave, coffee maker and refrigerator. Free highspeed internet is provided everywhere. A nice and complimentary breakfast is served with several warm and cold options in the breakfast room on the first floor. In the lobby you find newspapers and cold drinks as well as computers with printer. all free of charge. The hotel staff is friendly and helps you with your requests, e.g. ordering taxi or restaurant recommendations.
Tom
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2017
8/10 – Gut
Manfred
29. Juni 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Empfehlenswert mit Einschränkungen
Freundlicher Empfang.
Frühstück typisch amerikanisch, aber in Ordnung. Servicekraft im Frühstücksraum sehr freundlich und hilfsbereit.
Zimmer klein. Mit Schlafcouch, würde mich interessieren, wie in so einem Zimmer 3 Personen übernachten sollen. Und nur ein Schrank.
Zimmer war sauber und jeden Tag frische Handtücher, Betten schön gemacht. Für NYC alles gut.
Manfred
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2017
4/10 – Schlecht
Nilam
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
19. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Morning front desk lady was very rude. Rooms were not cleaned as expected. Need to have more options for vegetarian ppl for breakfast
Nilam
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von General Manager am 20. Mai 2024
Dear Nilam, We truly regret to learn about your disappointing experience at our hotel. Please accept our sincere apologies for the inconvenience you encountered during your stay. Your feedback is of utmost importance to us, and we take these matters seriously. We're committed to addressing these concerns and ensuring every guest receives the highest service and care. Your feedback will aid us in making necessary improvements. We hope you will consider giving us another chance to provide your desired stay.Best Regards,Waheeda AshrafGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Sylvia
14. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stayed overnight only. Nice quiet room on 8th floor with all amenities. Nice breakfast buffet with hot items. Convenient taxi call next morning.
Sylvia
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von General Manager am 15. Mai 2024
Dear Sylvia, Thank you for the outstanding review of Holiday Inn Express New York City-Wall Street. We are thrilled to read that our location and the warm breakfast enhanced your stay. We work hard to deliver a great experience for all our guests, and we appreciate you recognizing our efforts. Thank you once more. We look forward to hosting you again on your next visit to New York.Best Regards,Waheeda AshrafGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Behnoush
8. Mai 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The staff are super friendly and help full only hotel rooms need a little bit of upgrade and fixing the broken furniture or toilet
Behnoush
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Waheeda Ashraf General Manager am 10. Mai 2024
Dear Behnoush, Thank you for reviewing your stay at Holiday Inn Express New York City-Wall Street. Your comment regarding the service that our staff extended to you is very gratifying to read, and it will be a pleasure to share your feedback with them. However, we are sad to learn that you were not too happy with your room. Please accept our apologies for the issues you experienced with the toilet. Our front desk is always available to make your stay comfortable. Thank you for choosing to stay with us, we hope to have the opportunity to host you again during a future visit.Best Regards,Waheeda AshrafGeneral Manager
6/10 – Okay
Kelley
6. Mai 2024
Kelley
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
8/10 – Gut
Rossella
Mit dem Partner gereist
2. Mai 2024
Gut: Zustand der Unterkunft
Struttura nel centro di Wall street vicina alla metro e servita da tutti i servizi di ristorazione e negozi di vario genere. Personale super gentile e disponibile. Le camere sono pulite ma gli arredi sono veramente datati. Nel bagno abbiamo trovato la cornice dello specchio staccata. Colazione buona. Abbiamo trascorso due giorni qui e nel complesso ci siamo trovati bene anche se la zona per sua natura è molto rumorosa.
Rossella
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 3. Mai 2024
Dear Rossella, Thank you for sharing your experience with us at Holiday Inn Express New York City-Wall Street! We're thrilled you enjoyed our central location and appreciated the convenience of nearby amenities. Our team is dedicated to providing excellent service, and we're delighted to hear they made a positive impression. Your feedback on room furnishings is noted, and we'll strive to enhance your future stays. Looking forward to welcoming you back soon!Best Regards, Waheeda Ashraf General Manager
2/10 – Ungenügend
Viktor
1. Mai 2024
Viktor
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von General Manager am 21. Mai 2024
Dear Viktor, Thank you for taking the time to share your rating. We are sorry if we missed out on any essential opportunities to make your stay the seamless, memorable one you deserve. Please accept our sincere apologies for any issues you experienced. We hope you will consider giving us another chance to show you our devotion to delivering excellent hospitality for every guest.Best Regards,Waheeda AshrafGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Sherridan
Mit einer Gruppe gereist
29. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff here was amazing. Destiny and Anthony were so helpful and very hospitable. We really appreciated them!
Sherridan
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 30. Apr. 2024
Dear Sherridan, We couldn't be happier to know that our staff, particularly Destiny and Anthony, stood out for their professionalism, friendliness, and enthusiasm. They take great pride in providing exceptional service and creating a welcoming atmosphere, so it's wonderful to read that they made you feel so welcome during your visit. We will make sure to pass along your kind words to them and the rest of the team. Thank you again for all of your great feedback. We look forward to your next stay at Holiday Inn Express New York City-Wall Street!Best Regards,Waheeda AshrafGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Oryanb
27. Apr. 2024
Oryanb
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von General Manager am 18. Mai 2024
Dear Oryanb, Thank you for the excellent rating for Holiday Inn Express New York City-Wall Street! We're delighted to have provided you with a satisfying visit. It was our pleasure to have you stay with us, and we hope to host you again soon.Best Regards,Waheeda AshrafGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Danijhai
23. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Danijhai
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von General Manager am 25. Apr. 2024
Dear Danijhai, Thank you for the outstanding rating. We are delighted that from check-in through check-out, we were able to provide you with a great stay at Holiday Inn Express New York City-Wall Street. We look forward to your return and wish you all the best with your future travels.Best Regards,Waheeda AshrafGeneral Manager
8/10 – Gut
Pearl, Stratford
Mit der Familie gereist
21. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very warm and welcoming reception, easy check in and check out. Substantial breakfast.
Pearl
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 22. Apr. 2024
Dear Pearl, Thank you for your kind words! We are delighted to hear that you had such a positive experience with our check-in service. Providing a smooth and efficient arrival process is a top priority for us, and it's always rewarding to know that our efforts have made a difference in your stay, especially our breakfast service. We look forward to seeing you again soon at Holiday Inn Express New York City-Wall Street.Best Regards,Waheeda AshrafGeneral Manager
8/10 – Gut
Byron
Mit der Familie gereist
17. Apr. 2024
Very good location
Byron
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 17. Apr. 2024
Dear Byron, Thank you for sharing feedback about your recent stay at the Holiday Inn Express New York City-Wall Street. We are delighted that our location was ideal for your plans. We enjoyed hosting you and hope we continue to be your hotel of choice when your plans bring you back to the city.Best Regards,Waheeda AshrafGeneral Manager
8/10 – Gut
Taylor
Mit dem Partner gereist
14. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Staff was very friendly and helpful!
Taylor
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 16. Apr. 2024
Dear Taylor, Thank you for posting such kind comments about our hotel, especially about our staff. We make every effort to provide service that is above and beyond your expectations, so we are pleased to see that you loved everything about your stay. We look forward to sharing your comments with our team. Thank you for choosing the Holiday Inn Express New York City-Wall Street. We hope to welcome you again soon.Best Regards,Waheeda AshrafGeneral Manager
8/10 – Gut
Carmen
Mit der Familie gereist
14. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
La habitación muy pequeña,el baño incomodo
Carmen
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von General Manager am 16. Apr. 2024
Dear Carmen, Thank you for your kind review. We apologize for the concerns you had regarding the size of your room, and we are disappointed that you experienced some inconveniences with your bathroom. Our goal is to provide an exceptional experience for each of our guests; therefore, we regret not meeting your expectations. We are grateful for your feedback and your patience.Best Regards,Waheeda AshrafGeneral Manager
2/10 – Ungenügend
Donovan, Allentown
6. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Donovan
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von General Manager am 14. Apr. 2024
Dear Donovan, Thank you for taking the time to share your rating. We are sorry if we missed out on any essential opportunities to make your stay the seamless, memorable one you deserve. Please accept our sincere apologies for any issues you experienced. We hope you will consider giving us another chance to show you our devotion to delivering excellent hospitality for every guest.Best Regards,Waheeda AshrafGeneral Manager
2/10 – Ungenügend
Nancy
Mit dem Partner gereist
2. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Moldy sheets, moldy shower curtain, toilet seat completely broke off, ants in room, mildew smell in bathroom, no hair dryer. not clean at all, awful. I got sick from the mold in the room. Do not recommend.
Nancy
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 2. Apr. 2024
Dear Nancy, We deeply apologize for the unsatisfactory experience you had during your recent stay with us. Please know that this falls well below our standards of cleanliness and comfort we strive to uphold. We take your feedback seriously and will address these issues immediately with our housekeeping and maintenance teams to ensure the rooms are thoroughly cleaned and inspected before allocating to future guests. Your comfort and well-being are our top priorities, and we regret any inconvenience caused. We appreciate your feedback and hope you will consider giving us another chance to exceed your expectations in the future.Best Regards, Waheeda Ashraf General Manager
10/10 – Hervorragend
Kimberly
Mit der Familie gereist
2. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were super nice and the comp breakfast was excellent
Kimberly
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 2. Apr. 2024
Dear Kimberly, We are thrilled you enjoyed your stay at Holiday Inn Express New York City-Wall Street! It's wonderful to know that you found our staff exceptional and that you appreciated our complimentary breakfast. Thank you for your kind words, and we hope to welcome you back soon for another excellent experience!Best Regards, Waheeda Ashraf General Manager
6/10 – Okay
Chris
31. März 2024
Chris
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 21. Apr. 2024
Dear Chris, Thank you for taking the time to rate your visit. We hope your overall stay was pleasant, but we want it to be perfect. We always aspire to exceed our guests' expectations; therefore, we apologize if we did not do so during your time with us. Thank you for choosing our hotel, and we hope you will give us another opportunity to welcome you for the exceptional visit we enjoy providing.Best Regards,Waheeda AshrafGeneral Manager
8/10 – Gut
Michelle
Mit dem Partner gereist
30. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to subway stations and bus stops. Restaurants very close by (a couple on the same block as the hotel).
Staff is very helpful.
Michelle
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von General Manager am 31. März 2024
Dear Michelle, Thank you for the positive review of your stay at Holiday Inn Express New York City-Wall Street. It was a pleasure to read that our location was convenient to the subway and bus stop. We appreciate you for recognizing our devoted staff, who genuinely love delivering exceptional hospitality to every guest. It was a true pleasure to have you as our guest, and we hope to see you again soon!Best Regards,Waheeda AshrafGeneral Manager