Hochwertige Bettwaren, Zimmersafe, Schreibtisch

Bewertungen von Hilton New York Times Square

4 out of 5
Hilton New York Times Square
234 West 42Nd Street, New York, NY

Bewertungen

8,2

Sehr gut

691 von insgesamt 1322 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
298 von insgesamt 1322 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
153 von insgesamt 1322 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
90 von insgesamt 1322 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
90 von insgesamt 1322 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Brigitte

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
No Restaurant, only a Market
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Customer Service am 1. Apr. 2024
Brigitte, it's delightful to hear you appreciated your stay at Hilton New York Times Square. We apologize if the lack of an on-site restaurant wasn't ideal. The market is indeed a primary provision we offer, but we hope you also took advantage of the numerous dining options nearby. We look forward to hosting you again, promising you an even better experience.

6/10 – Okay

Mario

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Customer Service am 19. Dez. 2023
Mario, thank you for sharing your experience. Even though there's no specific feedback, the Hilton New York Times Square always strives to offer an outstanding stay. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

6/10 – Okay

Richard Pavle Rajko

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
No Comment
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023
Antwort von Customer Service am 12. Sept. 2023
Richard, we appreciate your rating and thank you for choosing to stay with us. Your feedback is valuable and helps us to identify opportunities for improvement. We hope to provide a more satisfying experience during your next visit.

8/10 – Gut

Susanne

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Die Zimmer sind nicht die modernsten, aber sie waren sauber, wir hatten einen tollen Ausblick und wir haben uns wohl gefühlt. Etwas hellhörig, aber wir haben einen guten Schlaf und haben uns dadurch nicht gestört gefühlt. Das Hotel ist zentral gelegen, gegenüber befindet sich ein Supermarkt, falls man sich Snacks für Ausflüge holen will. Die MitarbeiterInnen waren sehr freundlich und hilfsbereit. Einziges, was uns etwas genervt hat, waren die "Nebenkosten": Man muss eine Pauschale (Resortgebühr) von 40$ pro Tag bezahlen, dafür bekommt man aber 35$ Guthaben, welches man im Hotelrestaurant oder im Hotel-Market verbrauchen kann. Was nicht erwähnt wird ist, dass man die 35$ taggenau zur Verfügung hat, übriges Guthaben verfällt am nächsten Tag. Die Preise im Market sind außerdem übertrieben teuer, 7$ für eine 0,5l Flasche Cola und 10$ für einen Plane Bagel oder 3$ für eine Banane. Am letzten Tag wollten wir nach dem Auschecken das Gepäck noch aufbewahren. Uns wurde gesagt, dass das ganz problemlos möglich sei. Erst bei der tatsächlichen Gepäckaufgabe wurden dann plötzlich 5$ pro Gepäckstück verlangt. Ich würde mir erwarten, dass mir das - wenn ich nach der Möglichkeit frage - bereits mitgeteilt wird. Dann hätten wir die Rucksäcke irgendwie in die Koffer gequetscht und keine 30$ für 3 Koffer und 3 Rucksäcke bezahlt.
Aufenthalt von 10 Nächten im Juli 2023
Antwort von Customer Service am 27. Juli 2023
Susanne, es ist wunderbar zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt im Hilton New York Times Square genossen haben, von der Sauberkeit Ihres Zimmers bis hin zum freundlichen Personal und der zentralen Lage.Wir verstehen, dass bestimmte Aspekte der Nebenkosten und der Richtlinien unserer Resorts zu Unannehmlichkeiten geführt haben könnten. Seien Sie versichert, wir sind bestrebt, unsere Preise für alle unsere Gäste klar und transparent zu machen. Feedback wie Ihres ermöglicht es uns, uns kontinuierlich zu verbessern, und wir hoffen, Sie bald wieder für ein noch besseres Erlebnis begrüßen zu dürfen.

8/10 – Gut

Inken

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Das hotel liegt super günstig direkt in der city. Allerdings sollten die Zimmer mal überholt werden. Das gesagt Personal war sehr freundlich und hilfsbereit. Wir würden wieder einmal dorthin fahren.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023
Antwort von Customer Service am 3. Juni 2023
Vielen Dank für die begeisterte Bewertung, Inken!Wir freuen uns zu hören, dass Sie einen wundervollen Aufenthalt im Hilton New York Times Square hatten. Wir sind bestrebt, unseren Gästen herzliche Gastfreundschaft, komfortable Zimmer und effizienten Service zu bieten. Das freut uns sehr zu hören! Wir würden uns freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen, damit wir ein weiteres hervorragendes Erlebnis mit Ihnen teilen können.Wir danken Ihnen, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihr Feedback zu hinterlassen!

8/10 – Gut

Ricardo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Customer Service am 1. Mai 2023
Thank you for the 8/10 rating, Ricardo!We are excited to see that you had an enjoyable experience at Hilton New York Times Square. We're so glad that you felt comfortably accommodated during your visit. We'd love to host you again for an even more enjoyable stay!

10/10 – Hervorragend

Susanne

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Preis-Leistungsverhältnis ist hervorragend, Personal ausgesprochen freundlich, Zimmer mit Panoramafenster auf Manhattan, wir würden jederzeit wieder dort buchen
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2023
Antwort von Customer Service am 25. Apr. 2023
Vielen Dank für die wunderbare Bewertung, Susanne!Es ist hervorragend, dass Ihre Zeit im Hilton New York Times Square so fantastisch war! Wir freuen uns, dass Sie unsere atemberaubende Aussicht so sehr genossen haben. Wir streben nach Exzellenz und Ihr Lob für unser freundliches Personal lässt uns wissen, dass wir unseren Job machen! Wir können es kaum erwarten, Sie bald wieder zu sehen, damit wir eine weitere erstaunliche Erfahrung mit Ihnen teilen können!

8/10 – Gut

Ramesh

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Hotel liegt sehr zentral am Times Square und somit ist man mitten im Geschehen. Das Zimmer war sehr groß und auch die Aussicht in einer der "unteren" Etagen war sehr schön. Das Bad und dessen Einrichtung wirkte ein wenig veraltet und braucht vielleicht eine Renovierung. Der Check-in war schnell und unkompliziert, könnte etwas persönlicher und freundlicher sein. Was ich als seltsames System empfinde, ist, dass pro Tag 30 Dollar "Kredit" gezahlt werden müssen, die an der Bar oder beim Frühstück aber verwendet werden können. Eigentlich gut, dachte ich, doch wenn das Frühstücksbuffet 54 Dollar und zwei Cocktails an der Bar gleich 55 Dollar kosten, dann ist das nur eine Masche, dass der Kunde noch mehr Geld im Hotel lässt als die 30 Dollar/Tag. Hat Hilton das nötig? Ich glaube nicht.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2023
Antwort von Customer Service am 21. März 2023
Vielen Dank für die 4/5 Bewertung, Ramesh!Toll, dass Sie Ihre Zeit bei uns so genossen haben! Wir freuen uns, dass Sie unsere zentrale Lage, die geräumigen Unterkünfte und die schöne Aussicht zu schätzen wissen. Das Glück und die Zufriedenheit unserer Gäste liegen uns sehr am Herzen, daher werden wir Ihre Bedenken gemeinsam mit unserem Team ansprechen. Wir streben nach Exzellenz und freuen uns darauf, bald ein noch besseres Erlebnis mit Ihnen zu teilen!

8/10 – Gut

Bahcecinar

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Passt!
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2023
Antwort von Customer Service am 21. März 2023
Thank you for sharing your thoughts with us, Bahcecinar!It's great to see we provided you with such great hospitality. We're hoping we'll be seeing you again during your next visit to Hilton New York Times Square. Thank you and have a lovely day!

8/10 – Gut

Ingeborg Christel

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Ein ordentliches Hotel und super gelegen! Kommen gerne wieder.
Antwort von Zaid M am 18. Dez. 2022
Good Evening, Thank you for your most recent stay at Hilton Time Square. We highly appreciate your feedback and hope to host your next stay in NYC!

8/10 – Gut

Abraham

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Neatness
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 22. Mai 2024
Abraham, thank you for your positive feedback about Hilton New York Times Square. Your kind words about the neatness of our property are appreciated. We're delighted you had a pleasant stay and hope to welcome you back soon!

6/10 – Okay

monica

Gut: Zustand der Unterkunft
The views really great from the window but like times square you have to like actually walk to it
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 22. Mai 2024
Monica, thank you for choosing our hotel for your stay. We're glad you enjoyed the impressive views from your room. We appreciate your feedback regarding the walk to Times Square and hope it didn't detract too much from your visit. Please let us know if there's anything else we can do for you in the future.

6/10 – Okay

Lawrence

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Entrance we had to use was horrible and unsafe. Had only two elevators up to temp lobby level. Limited to no food service. property charges a $40 / day urban charge we had to spend daily but no restaurant or bar open. Had to use to buy junk at a cart near front desk. Hilton can do better. Room was ok except for bathroom ceiling was peeling off. Again Hilton should do better. Wish I was informed about all this when I reserved property but was not until I checked in.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 21. Mai 2024
Lawrence, thank you for your detailed feedback. We regret that the entrance and elevator situation, as well as the limited food service, did not meet your expectations. Your comments about the urban charge and conditions in the bathroom have been noted. We appreciate your input, which enables us to improve the experiences for our future guests.

8/10 – Gut

KARLA MARGARITA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was good
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 20. Mai 2024
Karla, thank you for sharing your experience at Hilton New York Times Square. We're delighted you had a good stay. We're looking forward to welcoming you back soon!

6/10 – Okay

Janelle

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 21. Mai 2024
Janelle, thank you for sharing your feedback. Your insights are valuable, and we hope to have the chance to provide you with an even better experience in the future. If there are specific aspects you'd like us to address, please let us know.

4/10 – Schlecht

Shelley

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The lobby and restaurant are being remodeled. There’s nowhere to eat. It’s loud. Unfriendly staff.
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 19. Mai 2024
Shelley, thank you for taking the time to share your experience. The situation with our ongoing renovations is temporary, and we appreciate your understanding during this period. We're sorry to hear that your interactions with our team members did not meet your expectations. Your feedback is valuable and will help us make improvements.

10/10 – Hervorragend

Rasheen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Enjoyed my stay and will be back for sure.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Customer Service am 20. Mai 2024
Rasheen,Thank you for your feedback! The Hilton New York Times Square is delighted you had an enjoyable stay. We're looking forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Charryse

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hilton Time Square gave everything I was looking for in a hotel in NYC. I plan on staying again once the renovations are completed.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 17. Mai 2024
Charryse, thank you for your excellent review. Hilton New York Times Square is delighted to have met your expectations. We're eagerly anticipating welcoming you back once our renovations are complete.

10/10 – Hervorragend

MEREDITH, Lincolnville

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great room, great location for broadway shows.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Customer Service am 17. Mai 2024
Meredith, thank you for your positive feedback! The team at Hilton New York Times Square is delighted to hear that you enjoyed the room and found the location convenient for Broadway shows. We're looking forward to welcoming you back for another great stay.

8/10 – Gut

Raul

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 14. Mai 2024
Raul, it's wonderful to see your high rating for the Hilton New York Times Square! We're thrilled you had a good experience and we hope to have the opportunity to serve you again in the future.

6/10 – Okay

Nicole, unity

Mit dem Partner gereist
Pot/weed smell everywhere. Room/bathroom cleanliness could be better, buttons didnt work in one elevator. Concierge service were friendly. No notice about the 42nd entrance being closed until we walked there and a note was on the door to say we had to go to 41st street.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 13. Mai 2024
Nicole, your feedback is appreciated and essential in our effort to continually refine our service. We're sorry to hear about the unpleasant scent you noted and the inconvenience you experienced with elevator access. Additionally, we apologise for any aspect of cleaning that did not meet your standard. We're glad to hear, however, that our colleagues from the concierge service were able to make a positive impression. In the future, we're committed to ensuring better communication about any changes that might affect our guests’ accessibility. We hope to welcome you back under improved circumstances.

10/10 – Hervorragend

Bao chau

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
👍
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 13. Mai 2024
Bao, thank you for showing your satisfaction with your stay at Hilton New York Times Square. It's wonderful to see such a positive response. We hope for the opportunity to serve you again in the future.

2/10 – Ungenügend

Natalie

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The tub had backed up water, the curtains were torn, and the blanket on the bed had cigarette burns on them. When the front desk was informed, all they did was bring one new blanket. I expected better from not just a Hilton brand but also one in times square.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Customer Service am 12. Mai 2024
Natalie, we appreciate your feedback about your recent stay. We regret to hear about the issues you encountered with your room condition and the insufficient resolution from our team. Please be assured that high standards are integral to our brand, and your experience does not reflect the service we strive to offer. We'll be using your feedback to make improvements. We hope we'll have another chance to provide you with a superior stay in the future.

10/10 – Hervorragend

Kelly

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 7. Mai 2024
Kelly, it's a delight to learn about your perfect rating for Hilton New York Times Square. It indicates you had a great stay, and our team at the hotel sincerely appreciates that. We're pleased to have provided a memorable experience worth a top-tier rating. We anticipate your next visit, eager to exceed your expectations once again.

2/10 – Ungenügend

William

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 7. Mai 2024
William, we are truly sorry to hear about your recent rating. We remain committed to improving the experiences of our guests and your feedback is essential in this process. We would greatly appreciate any specific comments you could share regarding your stay. Please feel free to get in touch directly, providing us with an opportunity to understand your concerns better. We hope to have the chance to redeem ourselves in your eyes during a future stay.

6/10 – Okay

Cecy

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
El personal se portó hostil, estaban haciendo trabajos constantemente y las instalaciones limitadas
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 6. Mai 2024
Cecy, lamentamos saber de tu experiencia. Los problemas con la hospitalidad y las interrupciones operativas ciertamente no son indicativos de nuestros estándares de servicio habituales. Tenga la seguridad de que hemos tomado nota de sus comentarios y los pasaremos a los equipos pertinentes para su revisión. Apreciamos su paciencia y comprensión.

8/10 – Gut

Maria vreneli

Staff is alright but they won’t let you check in exactly 4pm . Room was ok but it’s dusty .
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 4. Mai 2024
Maria, we appreciate your comments about your recent stay at Hilton New York Times Square. Our team members strive to provide timely check-in experiences, and it's disappointing to hear about your wait time. Noted is your feedback regarding the room condition; maintaining a clean and comfortable environment is a top priority for us. We'll ensure that focus is placed on these aspects. We look forward to offering you a more seamless stay next time.

6/10 – Okay

SIYUAN

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 5. Mai 2024
We appreciate you taking the time to share your feedback, Siyuan.We regret that your experience with us was anything less than ideal. We look forward to sharing a more enjoyable experience with you soon.

8/10 – Gut

dora

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Good location and nice and confortable room
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 3. Mai 2024
Dora, it's wonderful to hear that you found our location at Hilton New York Times Square to be convenient and the room to your liking. We pride ourselves on providing comfortable and pleasing accommodations. We appreciate your feedback and look forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

Khuzama

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Yerania L Santell

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Requiere mantenimiento y modernización
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 30. Apr. 2024
Yerania L Santell, gracias por compartir su experiencia. Lamentamos que haya encontrado aspectos de nuestro hotel que necesitaran atención y actualizaciones. Su opinión es valiosa para nosotros y nos ayuda a mejorar. Esperamos tener otra oportunidad de brindarle una mejor experiencia en el futuro.

6/10 – Okay

Dandan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
This hotel is located in Time square, great location, in middle of everything. However the hotel is going through renovation, only one elevator is working. There restaurent is not partically working. The entry of the hotel is terrible, if you are not looking closely, you will pass it by.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 30. Apr. 2024
Dandan, it's commendable that you recognized our prime location in the heart of the city. We appreciate the patience you exhibited during times of renovation as we continually seek to enhance our guest experience. It is regrettable to hear that you had difficulty locating the entrance and were inconvenienced by the limited availability of our elevator and restaurant facilities. Thank you for taking the time to share your feedback. It will be used as a reference in our continuous improvement efforts.

10/10 – Hervorragend

Safiullah, HAMILTON

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
I liked how it was in Times Square. I did not like how they were doing renovations. Elevator was down a couple days, which caused lineups and delay.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 29. Apr. 2024
Safiullah, it's wonderful to know you appreciated the Hilton New York Times Square's prime location. We understand that the renovations could have impacted your stay, and it's a regretful situation when routine improvements result in inconvenience. We appreciate your patience with the elevator issue and hope to welcome you back soon, where you can benefit from these enhancements.

2/10 – Ungenügend

Maulik

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel lobby and Common areas are under construction but that is not mentioned anywhere at the time of the booking. Front desk staff was ok but it was extremely busy and only 1 maybe 2 pop up counters were open. George at the time of the check in was helpful however another lady was rude and did not seem to care when I called because it was extremely loud with construction taking place at 5:30am. I’ll avoid this place moving forward. For $400 a night you can get much better hotel in this area.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 27. Apr. 2024
Maulik, we regret to hear about your less than satisfying experience and your disappointment with various aspects of your stay. We appreciate your positive comments about George; it's good to know that his service was helpful. Apologies for any inconvenience you may have experienced due to renovations and unexpected noise during your visit. To ensure a more enjoyable stay for all our guests, we address staffing and noise control as part of our continuous improvement process. We hope for the opportunity to give you a more enjoyable experience in the future.

8/10 – Gut

elise

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The location is great , but they don’t offer parking. Some of the staffs are great but some no, breakfast didn’t have much options , I should add that hotel was under construction and we wait for elevator every single time.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 26. Apr. 2024
Elise, thank you for sharing your experience at Hilton New York Times Square. It's delightful to hear that you appreciated our prime location. We understand that the absence of on-site parking might be inconvenient for some guests, and we're working on improving the elevators' efficiency during our renovation period. We also hear your feedback about some of our team members and breakfast options. Your remarks will guide us while enhancing our services, and we hope to impress you on your next visit.

10/10 – Hervorragend

Charles

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Customer Service am 26. Apr. 2024
Charles, it's wonderful to hear that your stay at the Hilton New York Times Square was thoroughly delightful. We're always pleased to offer our guests an exceptional experience. We hope to have the pleasure of welcoming you back on your future travels.

10/10 – Hervorragend

Flavio, Lakeland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Second time staying here. Cool place to stay with great looking rooms.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Customer Service am 24. Apr. 2024
Flavio, it sparks joy to know you chose to stay again at Hilton New York Times Square and were pleased with our unique rooms. We're thrilled you found the hotel to be an engaging place for your stay and look forward to your next visit.

4/10 – Schlecht

Ishtiak

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Sink were broken, and the door was very much broken and hard to close
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 24. Apr. 2024
Ishtiak, we're truly sorry to hear about the issues experienced with the bathroom facilities and the door. We'd like to assure you that our team members are dedicated to fixing such issues promptly for an improved guest experience. We hope for an opportunity to better serve you in the future.

10/10 – Hervorragend

Martina

Mit der Familie gereist
Great location in time square. Easily accessible to grand central station and also very close to 42nd street subway stop. Hotel was very clean. Staff was friendly. Will stay here again.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 22. Apr. 2024
Martina, we're delighted to hear your positive feedback about your stay at Hilton New York Times Square. It brings us joy to know that our prime location provided easy access to Grand Central Station and 42nd Street Subway Stop. We're equally thrilled to know you found our hotel immaculate, and our friendly team members made your stay enjoyable. We're already looking forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

Zainab

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amazing experience
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 19. Apr. 2024
Zainab, it's heartening to hear you had an amazing experience at Hilton New York Times Square. We appreciate your kind words and eagerly await your next visit.

10/10 – Hervorragend

Sylvia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was very clean and spacious. Even though the hotel is under construction, the staff was very organized accommodating.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 17. Apr. 2024
Sylvia, it's heartening to know you found the rooms at Hilton New York Times Square to be both neat and expansive. We're proud of our team members for maintaining their organization and guest-focused approach despite ongoing improvements. Your encouraging words fuel our dedication to providing an exceptional stay. Thank you!

4/10 – Schlecht

Philippe

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Personnel très désagréable, hormis le personnel en charge du ménage et des bagages. Le "petit déjeuner" est une grosse arnaque, à ne surtout pas prendre. Les chambres sont très confortables et l'emplacement parfait pour les balades.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 18. Apr. 2024
Philippe, c'est décevant d'apprendre que vous ayez trouvé certains aspects de votre séjour peu satisfaisants. Votre insatisfaction quant à l'offre du petit-déjeuner et au comportement de certains membres de notre équipe est regrettable. Sur une note plus positive, il est réconfortant de constater que nos services d'entretien ménager et de manutention des bagages, le confort de nos chambres et notre emplacement privilégié répondent à vos besoins. Nous transmettrons certainement vos réflexions à notre équipe pour garantir que nous nous améliorons et offrons une meilleure expérience à l'avenir.

8/10 – Gut

Lorena

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 7. Mai 2024
Lorena, thanks for choosing the Hilton New York Times Square. It's heartening to know that your stay was enjoyable. We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon for another great experience.

8/10 – Gut

Ewelina

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 6. Mai 2024
Thank you for this lovely rating, Ewelina!We're thrilled to know we could provide an enjoyable experience for you. We care about the comfort and satisfaction of our guests so we look forward to hosting you again at Hilton New York Times Square. We'd like to share an even better experience with you soon.

10/10 – Hervorragend

Ivette

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 17. Apr. 2024
Ivette, thank you for choosing the Hilton New York Times Square for your stay. It's wonderful to see your high rating for us and we hope your visit was filled with great moments. We eagerly look forward to welcoming you back in the future. Safe travels!

6/10 – Okay

HASEEB

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 5. Mai 2024
We appreciate you leaving your feedback with us, Haseeb.While we're glad you enjoyed your stay, we regret that your visit was anything less than ideal. We look forward to sharing a more enjoyable experience with you soon.

8/10 – Gut

Raymundo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Desayuno muy caro considerando el menu que dan
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 15. Apr. 2024
Raymundo, es maravilloso ver tu calificación de servicio para el Hilton New York Times Square. Agradecemos sus comentarios sobre el precio del desayuno en relación con la selección ofrecida. Para nosotros es importante ofrecer un valor excepcional a nuestros huéspedes. Su comentario nos ayudará a evaluar nuestras ofertas y estructura de precios. Le agradecemos que nos haya elegido y esperamos volver a ser su anfitrión en el futuro.

8/10 – Gut

paul

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We will come back here when we go to New York
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 15. Apr. 2024
Paul, it's heartening to hear your plans to return to Hilton New York Times Square on your future trips. We look forward to welcoming you back for another memorable stay.

10/10 – Hervorragend

Heather, Jacksonville

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fabulous location! Big rooms with Times Square view. I appreciate having the safe and fridge in the room. The housekeeping lady was very friendly and helpful. Thank you, I would recommend!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 15. Apr. 2024
Heather, we're overjoyed to read about your enjoyable stay at the Hilton New York Times Square. Our team is delighted that our ideal location, spacious rooms, and in-room amenities added to your comfort. It's great to hear that you found our housekeeping team member amiable and cooperative. We're immensely grateful for your recommendation, and we look forward to welcoming you back for more memorable experiences.

2/10 – Ungenügend

Ian

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 16. Apr. 2024
Ian, we're sorry to learn that your experience did not meet your expectations. If you would like to share more about your stay and any specific issues you faced, it’d be greatly appreciated. We are committed to making continuous improvements and your feedback is very valuable to us.