Zimmer, 2 Queen-Betten, Nichtraucher | Hochwertige Bettwaren, Zimmersafe, Schreibtisch, Verdunkelungsvorhänge

Bewertungen von Courtyard by Marriott New York Manhattan/Upper East Side

3 out of 5

Bewertungen

8,2

Sehr gut

533 von insgesamt 1185 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
338 von insgesamt 1185 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
178 von insgesamt 1185 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
83 von insgesamt 1185 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
53 von insgesamt 1185 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

BERK

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Pros: Not far away from the subway q and n which are convenient, clean and new. Also close to parks nearby to enjoy the east river views. Cons: The price is quite considering there were much cheaper options with better amenities in downtown. The common spaces were quite limited.
Antwort von Customer Service am 29. März 2024
Berk, it's wonderful to hear you found the Marriott Courtyard New York Manhattan/Upper East Side’s location convenient and enjoyable, with easy subway access and relaxing parks nearby.Regarding your concerns about the value and available amenities compared to other locations, we constantly strive to balance competitive market rates with quality service and facilities. Your constructive feedback about the extent of our common areas has also been noted, as we always work to enhance the overall appeal of our hotel. We hope you will give us the opportunity to better serve you on your next visit.

10/10 – Hervorragend

Julian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Customer Service am 11. Dez. 2023
Julian, it's wonderful to hear you had a delightful experience at Marriott Courtyard New York Manhattan/Upper East Side. We take great pride in providing guests with top-notch service and it seems we have succeeded on this occasion. We look forward to welcoming you back with the same level of satisfaction.

10/10 – Hervorragend

Thomas Richard

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir waren sehr zufrieden.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Customer Service am 29. Okt. 2023
Thomas, es freut uns sehr zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt im Marriott Courtyard New York Manhattan/Upper East Side genossen haben. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

8/10 – Gut

Patricia Lazaro

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Customer Service am 24. Okt. 2023
Patricia, we're delighted to hear that you had a positive experience at Marriott Courtyard New York Manhattan/Upper East Side. We appreciate your feedback and invite you to visit us again for another wonderful stay.

10/10 – Hervorragend

Ulrich Rudolf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I Come back again
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Customer Service am 16. Sept. 2023
Thank you for the 5/5 rating, Ulrich!It's excellent you enjoyed your time at Marriott Courtyard New York Manhattan/Upper East Side so much and that we could exceed your expectations. That's what we like to see! We can't wait to share another fantastic experience with you soon.

8/10 – Gut

Gudrun

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and nice.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023
Antwort von Customer Service am 3. Aug. 2023
Gudrun, it's fantastic to hear that you appreciated the cleanliness at Marriott Courtyard New York Manhattan/Upper East Side. Thanks for your lovely words. We hope to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Anika

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolle Lage, ausreichend großes Zimmer, die Zimmer wurden jeden Tag gereinigt und kostenloser Kaffee
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2023
Antwort von Customer Service am 24. Apr. 2023
Danke für die tolle Bewertung, Anika!Wir freuen uns, dass Ihre Zeit im Marriott Courtyard New York Manhattan/Upper East Side so hervorragend war, da es uns sehr wichtig ist, unseren Gästen ein hervorragendes Erlebnis zu bieten. Es ist fantastisch, dass Sie unsere erstklassige Lage und die geräumigen Zimmer sowie unsere Sauberkeit und Ausstattung zu schätzen wissen. Das sehen wir gerne! Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder für ein weiteres fantastisches Erlebnis zu beherbergen.

10/10 – Hervorragend

Franziska

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I was last here five years ago. Now again and it was just as good. Yes, the hotel is a bit old, but therefore you pay less for it than for other places. The coffee in the lobby is delicious, the staff at the reception are helpful, the fitness area has everything you need and you can do laundry too. I would book again.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2023
Antwort von Customer Service am 2. Apr. 2023
Thanks for the great review, Franziska!It's wonderful you enjoyed your stay at Marriott Courtyard New York Manhattan/Upper East Side so much! We strive for excellence so we're thrilled you appreciated not only our coffee and staff, but also our fitness center! Your praise lets us know we're doing our job!We can't wait to host you again soon for another amazing experience! Have a fantastic day!

10/10 – Hervorragend

Emily

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2023
Antwort von Customer Service am 18. März 2023
Thanks for the perfect rating, Emily!We're pleased to hear that you have fully enjoyed your stay at Marriott Courtyard New York Manhattan/Upper East Side, as we strive to create a full service experience for our guests. We can't wait to see you again soon!

4/10 – Schlecht

Michaela

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 10 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Martyn am 6. Jan. 2023
Thank you Michaela. Please contact us if you have any specific concerns.

6/10 – Okay

Hannah Chiara

10/10 – Hervorragend

Hermine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unterkunft sauber; Personal sehr freundlich und bemüht
Antwort von Martyn am 15. Dez. 2022
Thank you Hermine

10/10 – Hervorragend

Oskar

Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

Tom

Aufenthalt von 6 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

Elke

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr empfehlenswert
Tolles Hotel mit stimmigem Preis- Leistungsverhältnis. Wir fanden die ruhige Lage mit Anbindung an die Subway-Linien Q und 6 und die Buslinie 86 sensationell. Das Zimmer war sehr sauber, der kostenlose Kaffee war auch gut. Wir würden unseren nächsten Urlaub wieder hier verbringen. Frühstück bei Deckers Diner ist gut zu vernünftigen Preisen und auf der 2nd Ave fußläufig erreichbar Lisa am Empfang ist über alle Maßen großartig, ihr ist es gelungen, ein verlorenes Wallet in Manhattan ausfindig zu machen!
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Martyn am 14. Okt. 2022
Thank you!

8/10 – Gut

Andrea

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel liegt nahe am Central Park und hat 2 Metrostationen in der Nähe die uptown fahren. Gut gelegen um von dort aus die Stadt zu erkunden
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2022
Antwort von Martyn am 4. Okt. 2022
Thank you!

6/10 – Okay

Florentina

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Die Zimmer sind sehr abgewohnt, die Teppichböden und Sessel schmutzig. Insgesamt ein sehr schlechtes Preis-Leistungsverhältnis, man findet in New York deutlich bessere, zentraler gelegene Unterkünfte zu besseren Preisen. Wir haben aus geschäftlichen Gründen dort gewohnt.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Martyn am 28. Sept. 2022
Thank you for your feedback Florentina. We will follow up on your concerns.

6/10 – Okay

Dietrich, Braunschweig

Gut: Sauberkeit
Gute Lage. Renovierungsbedürftig.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2022
Antwort von Customer Service am 31. Okt. 2022
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihr Feedback zu teilen, Dietrich.Obwohl wir froh sind, dass Sie Ihre Zeit bei uns genossen haben, bedauern wir, dass Ihre Erfahrung alles andere als perfekt war. Wir halten uns an einen höheren Standard, daher werden wir Ihre Bedenken mit den entsprechenden Mitgliedern unseres Teams besprechen, damit wir uns in Zukunft verbessern können.Wir freuen uns darauf, Sie wieder zu beherbergen, damit wir mit Ihnen das hochkarätige Erlebnis teilen können, an das unsere Gäste gewöhnt sind.

2/10 – Ungenügend

Christoph

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Katastrophale Unterkunft nicht nur für den hohen Preis. Schmutzig und unfreundlich.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Customer Service am 25. Sept. 2022
Es tut uns leid zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns nicht genossen haben und dass Sie unsere Unterkünfte schmutzig und unfreundlich fanden. Wir sind stolz auf unsere Sauberkeit und unser freundliches Personal, und es tut uns leid zu hören, dass wir Ihre Erwartungen in dieser Hinsicht nicht erfüllt haben. Wir hoffen, dass Sie uns in Zukunft eine weitere Chance geben, Ihnen ein besseres Erlebnis zu bieten.

8/10 – Gut

Mario

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Martyn am 2. Aug. 2022
Dear Mario, Thank you for your review.

6/10 – Okay

Laura

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
Antwort von Customer Service am 6. Juni 2022
Thank you for sharing your feedback, Laura. We strive to share an enjoyable experience with all of our guests. We hope to host you again soon so we can share a more memorable visit with you.

6/10 – Okay

Jessica

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The hotel looks nice and staff is amazing. My toilet was dirty, balcony doesn’t lock(I have a 9 year old with me), the sofa and chair are not that clean, and it took about 15-20 minutes to get checked in but they let my child pick out snack free of charge for the wait which was super nice of them.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 27. Mai 2024
Jessica, thank you for recognizing our amazing team. It's wonderful to hear your child enjoyed the complimentary snack. We appreciate your feedback regarding the bathroom, balcony, and furniture and will address these areas to enhance our guests’ experience.

10/10 – Hervorragend

Tracey

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
It was nice
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 26. Mai 2024
Tracey, thank you for your feedback! The team at Marriott Courtyard New York Manhattan/Upper East Side is delighted that you had a nice experience. We're looking forward to welcoming you back!

8/10 – Gut

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great staff and a clean comfortable room.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 26. Mai 2024
David, thank you for your positive feedback! The team at Marriott Courtyard New York Manhattan/Upper East Side is pleased to hear you enjoyed the comfort and cleanliness of your room. We look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

William, Raleigh

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We always stay at this Courtyard when visiting NYC. It appears they have updated the rooms. We enjoyed our stay very much.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 25. Mai 2024
William, thank you for your kind words! The team at the Marriott Courtyard New York Manhattan/Upper East Side is thrilled that you enjoyed your stay and appreciated the room updates. We're looking forward to welcoming you back on your next visit to NYC!

10/10 – Hervorragend

Elena

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ALL of the staff was amazing and courteous. Very helpful and response to any issue was met immediately. We were 5 in the suite and towels were always provided. The only thing is the room needs updates and lots of improvement. Carpet super old and dingy (cannot vacuum anymore), bathroom old (but clean). Overall what I really liked the Staff for always being smiling and listened to all of our needs. 5 Stars to STAFF!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 24. Mai 2024
Elena, thank you for your wonderful feedback about your recent stay at the Marriott Courtyard New York Manhattan/Upper East Side. The team is thrilled to hear your appreciation for their helpfulness and courteous service. Your kind words about their responsiveness and positive attitudes mean a lot. Your comments about the room updates have been noted. We're looking forward to welcoming you back soon!

6/10 – Okay

Shelly

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Rooms good size, clean, staff a little friendly. Sparse amenities
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 22. Mai 2024
Shelly, thank you for sharing your thoughts. It’s great to know you appreciated the room size and cleanliness. We appreciate your feedback regarding the amenities and team interaction. Your comments are essential in helping us improve. We hope to have the opportunity to better serve you in the future.

10/10 – Hervorragend

Vincent

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really comfortable and friendly staff
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 20. Mai 2024
Vincent, thank you for your wonderful feedback about Marriott Courtyard New York Manhattan/Upper East Side. We are delighted to hear you found our accommodations comfortable and our team members friendly. We look forward to welcoming you back soon!

8/10 – Gut

Brian

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We like New York for all the reasons we like this hotel location. The neighborhood is of interest with a variety of restaurants and good for walking as well as easy access to public transportation.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 20. Mai 2024
Brian, the team at Marriott Courtyard New York Manhattan/Upper East Side is delighted that you enjoyed the vibrant neighborhood and convenient access to restaurants and public transportation. We're glad our location added to your positive New York experience. We hope to welcome you back for another great stay soon!

10/10 – Hervorragend

Karen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 20. Mai 2024
Karen, thank you for your positive rating of the Marriott Courtyard New York Manhattan/Upper East Side. We're delighted to know that you had a great experience. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

Christophe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
loin du centre donc au calme, pas besoin de bouchons d’oreilles pour dormir… Pré du quartier huppé upper East side, metro a 7 minute. Nettoyage de qualité tous les jours, café et fontaine à eau à volonté
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 15. Mai 2024
Christophe, merci pour votre merveilleux avis sur le Marriott Courtyard New York Manhattan/Upper East Side ! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié l'emplacement paisible et que vous ayez apprécié le ménage de haute qualité, ainsi que le café et la fontaine d'eau gratuits. C'est formidable de savoir que l'accès pratique au métro a bien fonctionné pour vous également. Nous avons hâte de vous accueillir à nouveau !

8/10 – Gut

Jose, DeWitt

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Good hotel. Parking nearby is very expensive.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 14. Mai 2024
Jose, it's wonderful to hear that you found Marriott Courtyard New York Manhattan/Upper East Side to be a good choice for your stay. Thank you for sharing your thoughts, we take note of your concern regarding the cost of nearby parking. We're looking forward to welcoming you back in the future.

10/10 – Hervorragend

Paula

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 14. Mai 2024
Paula, we're thrilled you had such a fantastic experience at Marriott Courtyard New York Manhattan/Upper East Side. Your top rating is greatly appreciated. It is our pleasure to ensure guests are well-taken care of. We can't wait to welcome you back on your next visit to New York.

10/10 – Hervorragend

Travis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Enjoyed my stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 10. Mai 2024
Travis, it's wonderful to hear you enjoyed your stay at the Marriott Courtyard New York Manhattan/Upper East Side. Our team works hard to deliver exceptional experiences and your kind words are greatly appreciated. Looking forward to welcoming you back.

2/10 – Ungenügend

dragisi

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I can not comet bikose i dind stay i had to cancel bikose of the medical condition and the Marriott the don't want to acameneid my needs Thanks
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 9. Mai 2024
Dragisi, your review indicates that you faced some difficulties with the cancellation process due to a medical condition. Our main goal is to ensure guest satisfaction and we regret that we did not meet your expectations in this instance.

10/10 – Hervorragend

Leilani, New York

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fine.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Customer Service am 2. Mai 2024
Thank you for sharing, Leilani!At Marriott Courtyard New York Manhattan/Upper East Side, we strive to provide exceptional service for each person who walks through our doors. Thank you for sharing your perfect rating with us. We look forward to sharing the same quality experience with you during your next stay with us.

8/10 – Gut

Anita

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A brief stay but comfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 29. Apr. 2024
Anita, we're glad to hear your stay at the Marriott Courtyard New York Manhattan/Upper East Side was comfortable, even if brief. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for a longer visit.

10/10 – Hervorragend

Yvon, Quebec

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exactement ce que nous avions vu dans la description
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Customer Service am 28. Apr. 2024
Yvon, C'est formidable d'entendre que votre séjour au Marriott Courtyard New York Manhattan/Upper East Side était à la hauteur de vos attentes et que la description était exacte. Nous visons la transparence et la satisfaction. Nous attendons avec impatience votre prochaine visite.

2/10 – Ungenügend

Michael

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pictures didn’t match the actual room. The bathtub wouldn’t drain so if you took a shower your feet were just submerged the whole time. The couch was dirty in the room. At 10am hotel security woke me up by banging on my door accusing me of smoking in my room, told me they had to come in and search the room. They didn’t find anything and I didn’t even get an apology. Terrible place. Worst Marriott I’ve stayed at
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Jeff am 28. Apr. 2024
Michael,We do apologize for the unsatisfactory stay that you had with us. We do pride ourselves in cleanliness and this will be addressed immediately. I would also like to extend my sincere apologies for the way you were treated by the security team.

4/10 – Schlecht

Aloysius

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really old and poorly maintained
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 27. Apr. 2024
Aloysius, we regret to hear your recent stay didn't meet your expectations. Our goal is to provide a well-maintained environment and it’s unfortunate it seemed otherwise during your visit. Your comments certainly give us areas to reflect upon in maintaining our property. Thank you for sharing and we hope to have the opportunity to better serve you in the future.

6/10 – Okay

DeLaine

Mit der Familie gereist
We needed to stay on the upper east side and this was the only property that fit our location needs. The staff was wonderful. The location was excellent. Dislikes were the noisy heater which didn’t seem to heat no matter what temperature we put it on. Also a very slow drain in the tub. Both these probably could have been fixed however we were in town for a funeral and didn’t want to deal with a lot of other issues.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 22. Apr. 2024
DeLaine, it's helpful to know that our location was perfect for your needs and that you appreciated the dedication of our team members. We regret hearing about the issues with the heating unit and the bathroom drain, as we aim for a seamless stay for all guests. Next time, feel free to communicate any inconvenience no matter how small, as our team is prepared to assist with any matter promptly. We hope to have the opportunity to make your next stay more comfortable.

8/10 – Gut

John

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Literally the *only* issue we had was that the room temp could not be set below 70F. The front desk told us the hotel's AC hadn't been turned on for the season yet. We prefer to sleep cold, so we opened the windows about an inch each, and the hotel gave us a box fan to draw in the outside air. Once we did that and shut off the room fan (with its 70F air), things cooled off quickly. But if it had been a warm or stuffy April week instead of nice and cool outside, we would have been miserable and likely had to find another hotel for our stay.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 22. Apr. 2024
John, we appreciate your feedback on your stay at the Marriott Courtyard New York Manhattan/Upper East Side. We're glad to know the situation with the room temperature was managed effectively by improvising with the windows and fan. We completely understand that each guest has unique comfort needs. Rest assured, the timing of our air conditioning system’s activation is designed to accommodate the majority of weather expectations, and we are constantly reevaluating these measures to ensure guest satisfaction. We hope you will stay with us again and enjoy the optimal temperature you prefer.

6/10 – Okay

James

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 22. Apr. 2024
We appreciate you leaving your feedback with us, James.While we're glad you enjoyed your stay, we regret that your visit was anything less than ideal. We look forward to sharing a more enjoyable experience with you soon.

10/10 – Hervorragend

Paul

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 21. Apr. 2024
Paul, it's great to see that you had a fantastic stay at the Marriott Courtyard New York Manhattan/Upper East Side. We truly appreciate your high rating on Expedia and look forward to welcoming you back for another top-notch experience in the future. Safe travels!

6/10 – Okay

Paulita

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
The rooms were hot. Very uncomfortable at night. Can’t sleep. AC not working. Per the staff, AC is not turned on until near summer.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 19. Apr. 2024
Paulita, your feedback is appreciated. We regret to hear that the comfort of your room did not meet expectations due to the temperature regulation. We realize a pleasant, cool environment is crucial to a good night's sleep. During certain times of the year, our climate control settings may need adjusting to suit all our guests. We will definitely record your valuable input for future improvements. Our team members are always available to assist in whatever capacity they can to improve our guests' experiences. We hope this one aspect does not deter you from considering us for future stays.

10/10 – Hervorragend

Tiffany

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 8. Mai 2024
Tiffany, we're extremely pleased to see your 5-star review! We're glad you had such a rewarding experience at the Marriott Courtyard New York Manhattan/Upper East Side. It's the positive feedback like yours that makes our team members strive to provide the best service possible. We eagerly await your next visit.

10/10 – Hervorragend

Antonio

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 7. Mai 2024
Antonio, thank you for choosing the Marriott Courtyard New York Manhattan/Upper East Side. It's wonderful to hear that your stay was of a high standard. We value your feedback and look forward to welcoming you back in the future.

4/10 – Schlecht

Jane

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This facility was not very clean. The hotel has not been updated in a long time. I wouldn't recommend this Marriott.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 15. Apr. 2024
Jane, your feedback is noted and it's unfortunate to hear your recent visit didn't meet your expectations on our cleanliness standards and modernity. We are always working towards improving our premises to enhance guest satisfaction. Your recommendation is valuable, and it spurs us to continually better our services. We hope you grant us another chance to serve you, and exceed your expectations next time.

4/10 – Schlecht

Odile

Mit dem Partner gereist
It was located at a convenient spot for us. The room was clean although the bedding had a distinct odor. I resented having to do the valet parking through yet another machine. And the surcharge that they wanted to impose for early checking? Over $100? What the heck? Outrageous. The staff was ok, just ok. I will avoid this hotel in the future.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 15. Apr. 2024
Odile, we're glad to hear that the location of our establishment met your needs and that your room was maintained to a clean standard. Regarding the situation with valet parking and the early check-in fee, we strive to balance convenience with efficient services. Our team members aim to ensure all guests have a seamless experience. Based on your comments, it's clear that some aspects didn't meet your expectations. We value your feedback and will use it to improve. It's disheartening to hear you might not return and we hope to have the opportunity to provide a better experience in the future.

6/10 – Okay

Florette, Miami

Rooms were extremely dark with poor lighting
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 14. Apr. 2024
Florette, it's regrettable to hear about the dimly lit state of your room. Ensuring our guests have a comfortable stay is important to us. Your feedback about room lighting will be shared with the concerned team for review. We appreciate your input and hope to host you again to deliver a more satisfactory experience.