Sitzecke in der Lobby

Bewertungen von Best Western Dorchester Hotel

2.5 out of 5
Best Western Dorchester Hotel
70 Church St, Nanaimo, BC

Bewertungen

8,0

Sehr gut

344 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
408 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
137 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
81 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
32 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Lage super
Die Lage war für unsere Buchung entscheidend - die war fantastisch: Direkt am Hafen und gleichzeitig Restaurants und Einkaufsmöglichkeiten in unmittelbarer Nähe. Ansonsten: Verwinkelt, überall Stufen, nur ein Fahrstuhl, der auch ständig vom Personal genutzt wird und ein renovierungsbedürftiges Bad. Angenehm: Geräuscharme AC mit Fernbedienung, schöner Ausblick.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

6/10 – Okay

Harald, Neuss

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Old and partly not renovated. AC is so loud and blows massive cold air into the room-you simply cannot use it. Personal at the reception is friendly.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Haben mehr erwartet
Gebucht war ein Standard Zimmer. Bekommen haben wir ein Einzelzimmer. So klein, dass kein Koffer mehr in das Zimmer passte. Zimmer und Bad waren enttäuschend. Auf keinen Fall zu empfehlen, das Preis Leistungsverhältnis passt überhaupt nicht
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von Julie am 24. Sept. 2018
Lieber Gast, Es tut uns leid, dass wir Ihre Erwartungen während Ihres letzten Aufenthalts bei uns nicht erfüllt haben. Wir haben mehrere andere Zimmertypen, die viel größer sind, für Ihre zukünftige Referenz, bitte versuchen Sie unsere Zimmer mit Blick auf den Hafen, die größer sind und mit einer malerischen Aussicht. Wir hoffen, dass wir Ihre Bedürfnisse mit Verbesserungen für Ihren zukünftigen Aufenthalt erfüllen können. Mit freundlichen Grüßen, Julie Park Generaldirektor Best Western Dorchester Hotel

10/10 – Hervorragend

Remo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2018
Antwort von Julie am 5. Juli 2018
Dear Remo, Your feedback is much appreciated. Will look forward to your future stay with us. Sincerely, Julie Park General Manager Best Western Dorchester Hotel

8/10 – Gut

Werner

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2017
Antwort von Manager am 29. Sept. 2017
Dear Werner, Thank you for staying with us and your feedback is greatly appreciated. Will look forward to welcoming you again in near future. Sincerely, Julie Park General Manager Best Western Dorchester Hotel

10/10 – Hervorragend

Pierre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice ocean view
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was decent for the price
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Kirby

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The area is great. Right near the harbour and there are lots of coffee shops, 24 hour bakery and shops near by. There was some confusion with the check in process??? Not sure if training new staff or staff not sure. Processed my card twice for pre authorization and was told it didn’t go through. I logged into my banking to show them that it was processed twice. The restaurant inside the hotel is excellent. Best seafood chowder and wait staff excellent.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Geoffrey

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly front staff
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

David

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Central to the harbour, waterfront and downtown core. A short walk to the float plane base and convention centre.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Sheryl

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The room was too hot and despite complaining stayed to warm we had to leave the window open which helped but were then awakened by the traffic in the morning. I wasnt impresses by the $200 deposit either
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Christine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved the dining options and how close we were to everything
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Michael

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

ROSELIA, Woodinville

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel staff were all super nice and in good moods. Pet friendly which was great. No pool but I saw a deck that looked cool. Nice restaurant on site and in a great location to the wharf and downtown shops. Room was clean and bed was awesome.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Jordan

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Iain

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location of this hotel was great, right at the waterfront, close to stores and lots of restaurants.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

2/10 – Ungenügend

Lorraine

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Vani Sharma am 24. Apr. 2024
Dear Lorraine,We are sorry to see that you rated our hotel experience so low. We strive to provide exceptional service and comfort to all our guests, and it is disappointing to hear that we fell short of your expectations. Your feedback is valuable to us, and we would appreciate more details about your stay so we can address any issues and improve our service. Please feel free to reach out to us directly with any specific concerns you may have. We hope to have the opportunity to make things right for you in the future.

10/10 – Hervorragend

Joshua

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Peng

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Sam

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Very good
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

2/10 – Ungenügend

Deighan

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel
Antwort von Vani Sharma am 30. März 2024
Hello Deighan,We sincerely apologize for the less-than-ideal experience you encountered during your stay with us. Your feedback is invaluable to us, and we are actively addressing the issues you have brought to our attention to ensure a more seamless and enjoyable experience for all our guests. We truly hope for the opportunity to welcome you back in the future, where we aim to exceed your expectations with our improved services and facilities.

8/10 – Gut

Sayomie

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Taishina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were extremely helpful and very great attitude! Rooms were clean and spacious, beds were very comfortable! I love that it was in walking distance to the places I wanted to go! Definitely would stay again!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

R

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Quiet and clean room with a beautiful view. Staff were friendly, welcoming and helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Karen

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was small but it was very clean, comfy bed and a great place to lay your head in the heart of Nanaimo. Dog friendly, plus, they supplied a dog bed and dog food bowls which was great!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Len

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Great location. The interior is great but the building is older so there are noises during the day, like some beeping alarm in the hallway. A night, there was no issues about getting some good sleep. Staff were friendly and professional.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Duane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Sherryl, Edmonton

It was old but clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Heather

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

kisu

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I was impressed by the staff there, they're so kind.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Vani Sharma am 27. Feb. 2024
Dear Kisu,Thank you for this great review. We are glad to hear that you found our staff to be kind and helpful. We wish to welcome you back for another great stay in future.

8/10 – Gut

Carly

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Kristy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff here are fabulous!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Vani Sharma am 11. Feb. 2024
Dear Kristy,Thank you for taking out time to write this review. We are delighted to know that you found our staff fabulous. We look forward to welcoming you back to the hotel.

8/10 – Gut

Paulette

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very convenient to my medical appointment. Great restaurants. Competitive prices.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Vani am 9. Feb. 2024
Dear Paulette, Thank you for your feedback! We are delighted to hear that our location was convenient for your medical appointment and that you enjoyed the nearby restaurants. We strive to offer competitive prices to ensure our guests receive great value. We hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Jamie

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Vani am 5. Feb. 2024
Hello Jamie,Thank you for a great review. We hope you will come back and see us again soon.

8/10 – Gut

Matt

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Very clean and liked the pet bed and pet food bowl in room. Was very unimpressed that the price booked online was not the price that the hotel tried to charge at check in. It took at least 15 minutes to sort out and I had to show the front desk person the online booking a couple of times, he had to calll his supervisor, he helped another guest while I waited to get the error sorted out. The issue was rectified and it was a good thing I was paying attention or would have been grossly overcharged. Checking out the next morning there was another guest dealing with the same issue. Otherwise it was a good experience, however the attempt to overcharge me and not initially charge the amount I booked the room for online has left a sour taste in my mouth.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Elaine

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We were pleasantly surprised by a free upgrade to a suite, which was spacious and comfortable with great views. We found the heater in the bedroom to be quite noisy. Staff were very friendly and helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Vani am 7. Jan. 2024
Hello Elaine,Thank you for taking out time to write this feedback. We are delighted to hear that you found the upgraded suite to be spacious and comfortable and our staff friendly. We appreciate your feedback regarding the noisy heater in the bedroom. Our sincere apologies for any inconvenience this may have caused during your stay. We will certainly look into this matter to ensure that it is addressed promptly. Your input is invaluable to us as we continually strive to improve the overall experience for our guests. Once again, thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back for another enjoyable experience.

8/10 – Gut

KAZUHIRO

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 14 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Paulette

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We like to stay at the Dorchester when we come to Nanaimo for medical appointments. It's convenient to the clinic and very comfortable. The View restaurant is outstanding.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Colin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Love the classical downtown hotels.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Pat

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

6/10 – Okay

Mark

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Linda

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Patricia

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
family suite was spacious and and very clean comfortable beds
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Danielle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Thank you kindly for upgrading my room.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

6/10 – Okay

Diogenes

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Location
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

2/10 – Ungenügend

Gregory

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Booked the hotel room and wouldnt accept my credit card left me stranded. Ive been dealing with my koho master card for4 years and never told me anywhere they didnt accept them. Every other hotel does.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

PINGZAI

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Tanvir

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The stay was comfortable
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Lindsey

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

Thérèse

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
L'hôtel est en plein coeur du centre-ville. Toutefois, il y a beaucoup d'itinérance et cela contribue à donner l'impression que les environs sont moins sécuritaires et quelque peu plus négligés. Quant au restaurant, il y a un manque flagrant de raffinement au niveau de la nourriture, ce qui contraste avec son décor plutôt somptueux.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023