Innendetails

Bewertungen von Brera Serviced Apartments Schwabing

Brera Serviced Apartments Schwabing
Petra-Kelly-Straße 3, Munich, BY

Bewertungen

8,8

Hervorragend

4 von insgesamt 6 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
1 von insgesamt 6 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
0 von insgesamt 6 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 6 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 6 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,8/10

Sauberkeit

10/10

Ausstattung

10/10

Zustand der Unterkunft

10/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Krisztina

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr nette Mitarbeiter
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Max & das BRERA Team München Schwabing am 5. März 2024
Ciao Krisztina,vielen Dank für Dein tolles Feedback und Deine netten Worte! Besuche uns sehr gerne bald wieder!CiaoMax & das BRERA Team München Schwabing

8/10 – Gut

Alfred

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von BRERA Team München Schwabing am 22. Feb. 2024
Ciao Alfred, vielen Dank für Deine Bewertung! Schön, dass es Dir bei uns in Schwabing gut gefallen hat. Ciao Max & das BRERA Team München Schwabing

10/10 – Hervorragend

Larissa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hervorragende Unterkunft, unkomplizierter Check-In. Jederzeit wieder!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von BRERA Team München Schwabing am 17. Jan. 2024
Hallo Larissa,vielen Dank für Deine großartige Bewertung! Es freut uns sehr zu hören, dass Du mit Deinem Aufenthalt zufrieden bist. Es ist immer unser Ziel, eine angenehme Wohlfühlatmosphäre zu schaffen und wir freuen uns, dass wir Deine Erwartungen erfüllen konnten!Wir schätzen Dein Feedback sehr und werden weiterhin daran arbeiten, unseren Service zu verbessern und unseren Gästen unvergessliche Momente zu bescheren. Wir hoffen, Dich bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und stehen Dir für zukünftige Anfragen gerne zur Verfügung.Vielen Dank noch einmal für Dein Vertrauen und die positive Rückmeldung.Ciao!Max & das BRERA Team München Schwabing

10/10 – Hervorragend

Gymbay

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Furnished Apartments like home. I enjoyed stay there during my 4 days vacation.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Max & das BRERA Team München Schwabing am 17. Mai 2024
Ciao Gymbay,thank your very much for your great review! We are happy to hear, that you had a nice time staying with us! All the very best for you!CiaoMax & the BRERA Tem Munich Schwabing

10/10 – Hervorragend

Roberto

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von BRERA Team Munich Schwabing am 17. Jan. 2024
Ciao Roberto,Thank you very much for your great review! We are very pleased to hear that you were satisfied with your stay. It is always our goal to create a pleasant feel-good atmosphere and we are happy that we could fulfil your expectations!We really appreciate your feedback and will continue to work to improve our service and provide our guests with unforgettable moments. We hope to welcome you back soon and will be happy to assist you with any future enquiries.Thank you once again for your trust and positive feedback.Ciao!Max & the BRERA Team Munich SchwabingTranslated with DeepL.com (free version)

4/10 – Schlecht

MRS YIHUA

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Forced to use an app that doesn't even work
To check in at this hotel, I was forced to download an app. I asked specifically if I can still check in without using the app and the hotel replied "you can use the app to check in". I am not even joking, this is their reply to my question. So unwillingly, I downloaded the app and registered, because it's not enough to make money from hotel business, they also have to have a cut on selling customer information to 3rd parties (yes Google Play Store literally says on this app's page). And on the date of arrival this joke of an app didn't even work. The booking and check-in was successful, but no key card could be generated, which means I couldn't get into the room. Eventually we had to call the helpline, and after a long time waiting, some security guard showed and let us into the room with a key fob. Even at this point we still couldn't get a key card. I am sorry but you don't deserve to receive anything more than 1 star (because there's no option to give 0 star).
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Brera Serviced Apartments Schwabing am 24. Mai 2023
Dear Yihua, thank you for your review. We are sorry that you had so many problems with the check-in. We are trying to improve the process and explain the check-in procedure without using the app in more detail. We take your criticism very seriously, because we want to improve continuously. We hope you will give us another chance and we can welcome you back soon. Sunny regards,Brera Team Schwabing