2 Bars/Lounges, Poolbar, Strandbar

Bewertungen von Hilton Moorea Lagoon Resort and Spa

5 out of 5
Hilton Moorea Lagoon Resort and Spa
Papetoai, PK 14, Moorea-Maiao, Windward Islands

Bewertungen

9,0

Wunderbar

598 von insgesamt 928 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
209 von insgesamt 928 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
67 von insgesamt 928 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
34 von insgesamt 928 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
20 von insgesamt 928 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

clemens, Bad Aibling

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
In die Jahre gekommenes Hotel mit vielen Mängeln und stellenweise sehr unfreundlichem Personal. Die Qualität des Essens ist unzureichend. Der Service in den Restaurants ist lustlos und teilweise kaum Vorhanden. Auf keinen Fall zu empfehlen!
Antwort von Daniel MARUHI- Front Office Assistant Manager am 11. Mai 2023
Greetings from sunny Moorea,Dear M.ClemensThank you for having chosen Hilton Moorea Lagoon Resort & Spa during your stay in French Polynesia.We are sorry to hear that your stay did not live up to your expectations.We hope to have the chance to welcome you on a future stay in our little Paradise and to make sure that everything goes well this time.Take care of yourself and see you soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice setting, super breakfast, nice overwater bungalows with access to lagoon. Stingrays and reefsharks at night !
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019

6/10 – Okay

Françoise

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut aber mühsam und nicht fähig zu reagieren
Wir hatten ein Zimmer mit zwei Betten gebucht, bekommen haben wir nur ein Bett. Es war dem Hotel nicht möglich ein zweites Bett hinzustellen. Meine Mitreisende musste zwei Nächte auf dem Divan schlafen, erst danach bekamen wir ein zweites Bett. zweites Bett.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Resort, tolles Personal! Auswahl im Restaurant könnte besser sein.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein wirklich schönes Resort, kleiner, aber sehr gut ausgestatteter Overwater Bungalow. Sehr gutes Frühstücksbüffet. Minibar (Wasser, Sodas und Bier) umsonst. Sehr freundliches Personal. Es bleibt ein teurer Spaß, aber das liegt an der gefragten Lokation.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Nathalie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kleines Paradies
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2019

10/10 – Hervorragend

Danny

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Die wunderschönen Overwaterbungalow sind sehr zu empfehlen. Schönes Riff und toller Ausblick aufs Meer und Landschaft. Ganz nett zum direkten Schnorcheln. Tolles Frühstück mit fantastischem Blick auf die Lagune. Leider gibt es momentan keinen Aussenpool, da er erneuert wird.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019

10/10 – Hervorragend

Robin, Frankfurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel, im Gegensatz zu anderen Inselabschnitten sogar mit zwei kleinen Sandstränden, bei denen man allerdings auf die Overwaterbungalows schaut. Die Anlage ist sehr gepflegt. Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Ich empfehle die Unterbringung in einem Bungalow mit eigenem Pool, da diese deutlich mehr Privatsphäre bieten als die Wasserbungalows. Sportmöglichkeiten am Strand und im Fitnessraum mit moderner Ausrüstung. Das Frühstück war sehr lecker und das Angebot abwechslungsreich und großzügig. Die Preise in den Restaurants sind nicht unbedingt günstig, liegen aber auf einem Niveau mit den anderen Restaurants auf der Insel. Qualitativ sehr gut, allerdings waren die Portionen im Hauptrestaurant eher übersichtlich. Als HP-Kunde kann man jeden Abend drei Gänge a la carte bestellen. Mittwochs und samstags ist Buffettabend (auch bei HP gegen Aufpreis), an dem innerhalb des Hotels keine andere Möglichkeit zur Abendverpflegung besteht. Die Minibar ist bei allen Zimmern inklusive und wir 1x täglich aufgefüllt (Wasser, Cola, Bier). Das Hotel bietet einen Transferservice zum Flughafen bzw. Fährterminal an, dieser ist aber deutlich teurer als lokale Anbieter. Externe Restaurants bieten kostenlosen Shuttleverkehr nach Tischreservierung an, ein Mietwagen ist daher nicht notwendig, weil die Insel an Land keine Höhepunkte bietet. Unbedingt einen Bootsausflug zu den Rochen machen! Ich kann das Hotel bedenkenlos empfehlen und würde definitiv wieder hier Urlaub machen
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2018

2/10 – Ungenügend

Gisela, Niedersachsen

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ganz schlechtes Preis-Leistungsverhältnis
Totale Enttäuschung : Hotel ist alt, Verschleisserscheinungen, Raum war ungepflegt (sehr viel Staub auf Rattanmöbeln, Fußboden mit Flecken. Bedienung beim Frühstück unaufmerksam und unfreundlich. Abendessen im Strandrestaurant auch bescheiden. Polynesischer Abend Touristenschau mit billiger Mitmachanimation. Evt. Umweltbelastung müsste geklärt werden: An hunderten von Pfeilern im Wasser hängen löst sich die Ummantelung unter Freisetzung großer Mengen faserhaltigen Materials ab! Bin lieber nicht ins Wasser gegangen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018

10/10 – Hervorragend

Sebastian, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel mit toller Lagune
Es war ein super entspannender Aufenthalt mit tollen Freizeitmöglichkeiten auf einer wunderschönen Insel 😁
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schön gelegenes Hotel
Schön gelegenes Hotel, gut erhalten und gepflegt. Netter Service und gute Ausflugsmöglichkeiten. Preise eher hoch. Nachteil wenn man mal weg will ist man auf ein Auto oder Taxi angewiesen.

8/10 – Gut

Manuel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Die Hotelanlage liegt zweifelsohne an einer der schönsten Lagune auf Moorea. Das Wasser ist kristallklar. Die Überwasser Bungalows sind relativ gross. Zu Erwähnen gilt es vor allem die herrliche Terasse, inkl. Liegestühlen und direktem Zugang zum Meer. Die Preise im Restaurant, an der Bar oder für Spa-Behandlungen sind sehr hoch. Preis- Leistung stimmt jedoch. Wer sparen möchte sollte liber wo anders nächtigen. Ich würde es aber jedem weiter empfehlen.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Rundum tolle Ferientage
Die Überwasserbungalows sind sehr geräumig und sauber. Das Personal ist sehr herzlich und hilfsbereit. Die ganze Anlage ist sehr ruhig und erholsam. Das Essen war sehr gut. Wer nicht so viel zum Frühstück möchte, kann à la Carte bestellen, was sich preislich dann lohnt. Rund um die Bungalows gibt es viele Fische zu sehen, am Abend sogar Haie und Rochen. Schnorchelausrüstung, Kajaks, Standup-Paddels und Strandtücher werden gratis vom Hotel zur Verfügung gestellt.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Enttäuscht
Nachdem wir bereits 7 Tagen im Hilton Bora Bora waren und dort schon über den Standart des Hotels im weniger positiven Sinne "überrascht" waren, wurde unsere Meinung über die Hilton-Gruppe in Moorea bestärkt. Wir werden für Urlaubszwecke kein Hilton-Hotel mehr buchen. Auf beiden Inseln lies der Service sehr zu wünschen übrig, das Personal war teilweise sogar unfreundlich und unsere Villa auf Moorea war renovierungsbedürftig. Der eigene Pool konnte nicht genutzt werden, da sich fast alle Fliessen im Pool lösten, die Toilettentür liess sich nicht schliessen und insgesamt hätte das ganze Zimmer eine Renovierung notwendig. Auch im Gym funktionierten von 4 Cardio-Geräten nur 1 Laufband, welches aber auch nicht mehr ganz funktionsfähig war. Ein Wechsel in eine andere Villa war nicht möglich, da das Hotel angeblich komplett ausgebucht war. Wir würden unseren Freunden dieses Hotel nicht weiterempfehlen.

8/10 – Gut

jogeue

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Gutes Strandhotel, überteuertes Restaurant
Das Hotel liegt eine kurze Autofahrt entfernt vom Fährterminal auf Moorea. Der Service durch die Mitarbeiter ist gut. Der Strand ist okay, man kann unter den Wasservillen schnorcheln. Das Restaurant ist deutlich überteuert, so dass wir auswärts essen gegangen sind. Das Frühstücksbuffet war gut.

10/10 – Hervorragend

Anna, Vienna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful overwater bungalows
If going there you should really invest in the overwater bungalows. It is absolutely fabulous to get up in the morning and see the turquoise sea and/or go snorkeling.

10/10 – Hervorragend

Claus, Potsdam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gepflegte Anlage, abgehobene Preise
Wir wohnten vor unserer geplanten Kreuzfahrt für zwei Nächte im Hilton Moorea, um uns langsam an das Südseeflair zu gewöhnen. Dazu hatten extra einen „Oberwater Bungalow“ gemietet, denn für diesen Baustil steht die Südsee, schließlich wurde diese Art der Behausung vor ca. 50 Jahren hier erfunden. Die Begrüßung im Hotel war herzlich und professionell und wir bekamen trotz unserer sehr frühen Ankunft bereits gegen 10.00 Uhr unseren Bungalow. Das nennt man Service und ist in der Hotellerie nicht selbstverständlich. Unser Zimmer hatte eine ordentliche Größe und durch ein Loch mit Glasplatte im Boden konnten wir vom Sofa aus den Fischen zusehen. In tolles Erlebnis. Zum Schwimmen konnten wir direkt von unserer Badeleiter ins Wasser springen. Einiges Manko war, dass das es trotz des hohen Preises nur am Begrüßungstag ein kleines kostenloses Wasser auf dem Zimmer gab und weiteres zu einem hohen Preis im Shop gekauft werden musste. Einen Obstkorb gab es ebenfalls nicht. Das ist bei einem Hotel dieser Preisklasse nicht zu entschuldigen. Ebenfalls wurden für die weiteren Speisen und Getränke überteuerte Preise verlangt. So ist es nicht verwunderlich, dass die Südsee keine „Wiederholungstäter“ bei den Touristen gibt, denn diese Preispolitik erfuhren wir auch auf den anderen Inseln. Das ist für dieses traumhafte Gegend leider schade. Insgesamt können wir die gepflegte Anlage trotz der überhöhten Preise weitempfehlen.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

6/10 – Okay

patricia

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Location is gorgeous, but I was pretty stunned by the dilapidated condition of the grounds -- particularly the decks on and around the overwater bungalows. For the price, could nobody have gotten out a can of paint?? It made the whole place feel depressing, despite its fabulous setting.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Teaonui am 23. Mai 2024
Greetings from sunny Mo'orea,Dear Patricia,Thank you for having chosen Hilton Moorea Lagoon Resort & Spa during your stay in French Polynesia.We are sorry to hear that your stay did not live up to your expectations.We hope to have the chance to welcome you on a future stay in our little Paradise and to make sure that everything goes well this time.Take care of yourself and see you soon.

10/10 – Hervorragend

Lenore

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great snorkeling. Love the over water bungalows!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Teaonui Brothers am 16. Mai 2024
Thank you for taking the time to share your experience with us. We are delighted to hear that you enjoyed the Hilton Moorea Lagoon resort & spa. We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel soon.

4/10 – Schlecht

manfred

Gut: Sauberkeit
Unflexibel front desk staff Dated bungalows Overall not the greatest experience
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Teaonui Brothers am 12. Mai 2024
Thank you for staying with us here at Hilton Moorea Lagoon resort & spa. We understand how important it is to provide our guests with a reliable, friendly stay experience and we apologize for not meeting these expectations. Your feedback is valuable to us, and we will use it to make the necessary improvements. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.

6/10 – Okay

Ashlyn

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Teaonui Brothers am 16. Mai 2024
Iaorana, dear M.Ashlyn Thank you for you message

10/10 – Hervorragend

Sheri

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Teaonui am 23. Mai 2024
Dear Sheri,Thank you for your feedback,We hope to have the chance to welcome you on a future stay in our little Paradise and to make sure that everything goes well this time.Take care of yourself and see you soon.

8/10 – Gut

Jose

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
We had a good time at the property. Spent most of our time on excursions, food and beverage was expensive as is throughout French Polynesia. Their mixed drinks were very questionable and very expensive. I’m sure they did not know how to actually make them.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Teaonui Brothers am 29. Apr. 2024
Thank you for taking the time to share your experience with us. We are delighted to hear that you enjoyed the Hilton Moorea Lagoon resort & spa. We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel soon.

10/10 – Hervorragend

Peter John

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Have stayed at this resort several times over past 22 years. The staff is always kind and personable. Facilities are well-kept and comfortable.
Aufenthalt von 16 Nächten im Februar 2024
Antwort von Daniel Maruhi -Assitant Front-Office Manager am 2. Mai 2024
Greetings from sunny Moorea,Dear Mr. Peter JohnThank you for having chosen Hilton Moorea Lagoon Resort & Spa during your stay in French Polynesia.We are happy to hear that your stay went well.We hope to have the chance to welcome you next time in our little Paradise.Take care of yourself and see you soon.

10/10 – Hervorragend

Kathy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This is a beautiful aging resort. The bungalows are spacious and have plenty of outdoor space. The resort is well maintained, the staff is very friendly and accommodating. The daily breakfast offered a nice variety of food with buffet service with a featured omelet bar. The restaurants are expensive but there are plenty of good restaurants that will provide pick up service. All in all, a great hotel for a stay in paradise!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Teaonui Brothers am 25. Apr. 2024
Dear Kathy,Thank you very much for your positive feedback.I will share it with the entire team,We hope to welcome you again,Mauruuru

4/10 – Schlecht

Gabriella

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Overrated, overpriced for the value. I’ve stayed at many other 5 star hotels and am surprised this Hilton is considered 5 stars making me assume they’re paying for that ranking. The hotel had cheap plastic lounge chairs scattered around and the entire resort is in major need of renovation. In terms of sustainability, I wish there were more water fountains throughout the property and I was surprised they didn’t have filtered water. Also, why the confined koi fish when at a snorkeling paradise? So unnecessary.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Teaonui Brothers am 26. Apr. 2024
Greetings from sunny Mo'orea,Dear Gabriella,Thank you for having chosen Hilton Moorea Lagoon Resort & Spa during your stay in French Polynesia.We are sorry to hear that your stay did not live up to your expectations.We hope to have the chance to welcome you on a future stay in our little Paradise and to make sure that everything goes well this time.Take care of yourself and see you soon.

4/10 – Schlecht

Gabriella

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overrated. Poor bang for the buck. Stay at Airbnb or Sofitel instead. Resort needs renovations.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Teaonui Brothers am 20. Apr. 2024
Greetings from sunny Mo'orea,Dear guest,Thank you for having chosen Hilton Moorea Lagoon Resort & Spa during your stay in French Polynesia.We are sorry to hear that your stay did not live up to your expectations.We hope to have the chance to welcome you on a future stay in our little Paradise and to make sure that everything goes well this time.Take care of yourself and see you soon.

10/10 – Hervorragend

Katharine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Teaonui Brothers am 26. Apr. 2024
Thank you

10/10 – Hervorragend

Parthiv

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Omg - Moorea became our favorite island to visit and Hilton over water bungalows, its location and amenities and activities certainly played a key role in us falling totally in love with the island. Highly recommended resort to stay atleast once in your lifetime.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Daniel Maruhi -Assitant Front-Office Manager am 11. Apr. 2024
Greetings from sunny Moorea,Dear M.ParthivThank you for having chosen Hilton Moorea Lagoon Resort & Spa during your stay in French Polynesia.We are happy to hear that your stay went well.We hope to have the chance to welcome you next time in our little Paradise.Take care of yourself and see you soon.Best regards.

10/10 – Hervorragend

PATRICE

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hôtel fabuleux personnel accueillant et professionnel un petit paradis
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Daniel Maruhi -Assitant Front-Office Manager am 11. Apr. 2024
Salutations ensoleillée de Moorea,Cher Patrice,Merci d'avoir choisi Hilton Moorea Lagoon Resort & Spa pendant votre séjour en Polynésie française.Nous sommes heureux d'apprendre que votre séjour s'est bien passé.Nous espérons avoir la chance de vous accueillir lors d’un prochain séjour dans notre petit Paradis.Prenez soin de vous et à bientôt.Maururu roa

4/10 – Schlecht

Carlos, Bellevue

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We chose the Hilton Moorea expecting a certain standard from the Hilton brand, but unfortunately, our experience left much to be desired. The room didn't match the photos, with a worn-out deck and pool chairs lacking cushions. The toilet seat didn't stay up, and there was a persistent bad smell in the room. We received a room upgrade after complaining, but it's worrying to think that many guests may face similar issues without speaking up. Additionally, we encountered problems like old, stained pool towels and an expensive breakfast buffet, leading us to eat elsewhere for the rest of our stay. We'd recommend renting a car to explore nearby breakfast spots, as the hotel's dining options were average at best. The overwater creperie restaurant emitted a sewage smell, which raised concerns that sewage might be leaking into the water. We reported this to the staff. However, the staff at Hilton Moorea were incredibly friendly, reflecting the hospitality of French Polynesia. We appreciated the room upgrade and enjoyed the beautiful lagoon area for swimming, snorkeling, and kayaking, where we saw fascinating marine life. Despite these positives, the numerous negatives lead us to rate this hotel with only two stars.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Teaonui Brothers am 8. Apr. 2024
Greetings from sunny Mo'orea,Dear guest,Thank you for having chosen Hilton Moorea Lagoon Resort & Spa during your stay in French Polynesia.We are sorry to hear that your stay did not live up to your expectations.We hope to have the chance to welcome you on a future stay in our little Paradise and to make sure that everything goes well this time.Take care of yourself and see you soon.

8/10 – Gut

Elizabeth, Crestview

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
We were greatly disappointed that the pool was closed for renovation--a fact hidden behind a note about ferry schedules. We wouldn't have minded missing the pool itself, but the pool closure actually included the heart of the resort, so all but one path to the main restaurant was closed and barrier fencing was intrusive. However, that closure should be over now, and based on glimpses of the new pool area, it should be fabulous. Staff were friendly, but a little slow to serve in the restaurant. The food was mediocre, except for the creperie which was excellent and any dish featuring tuna. Our over water bungalow was wonderful. Worth paying extra for, for the views, the slightly cooler temperatures, and complete absence of flies. The one thing we didn't like was the lack of privacy of the toilet...in its own room but open to the roof, so sounds carried easily. In the end, despite the less-than-perfect things I listed, we enjoyed our stay.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Teaonui Brothers am 8. Apr. 2024
Greetings from sunny Mo'orea,Dear guest,Thank you for having chosen Hilton Moorea Lagoon Resort & Spa during your stay in French Polynesia.We are sorry to hear that your stay did not live up to your expectations.We hope to have the chance to welcome you on a future stay in our little Paradise and to make sure that everything goes well this time.Take care of yourself and see you soon.

10/10 – Hervorragend

William

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel. Has beautiful views, access to the beach and plenty activities to do.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Teaonui Brothers am 17. März 2024
Greetings from sunny Mo'orea,Dear guest,Thank you for having chosen Hilton Moorea Lagoon Resort & Spa during your stay in French Polynesia.We are happy to hear that your stay went well.We hope to have the chance to welcome you next time in our little Paradise.Take care of yourself and see you soon.

6/10 – Okay

Elizabeth

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The pool was under renovation and closed, which wasn’t disclosed when booking. The resort did offer a daily credit towards hotel amenities as well as a half day trip out to another island for the inconvenience of no pool. The beach was wonderful. The food was ok. No working ice machine for the garden bungalows. Moorea is incredible, though, and we would stay again. (But would check to make sure the pool was open!)
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Teaonui Brothers am 17. März 2024
Greetings from sunny Mo'orea,Dear guest,Thank you for having chosen Hilton Moorea Lagoon Resort & Spa during your stay in French Polynesia.Thank you for your feedback.We hope to have the chance to welcome you on a future stay in our little Paradise and to make sure that everything goes well this time.Take care of yourself and see you soon

8/10 – Gut

Heather, Huntington beach

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful one of a kind snorkeling, canoeing, and paddle boarding in a private bay. Sharks come out at night with lights to see them. Infuriate the resort was under construction to see the rest. Limited dining choices.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Daniel Maruhi -Assitant Front-Office Manager am 11. Apr. 2024
Greetings from sunny Moorea,Dear M.HeatherThank you for having chosen Hilton Moorea Lagoon Resort & Spa during your stay in French Polynesia.We are sorry to hear that your stay did not live up to your expectations.We hope to have the chance to welcome you on a future stay in our little Paradise and to make sure that everything goes well this time.Take care of yourself and see you soon.Maururu roa

10/10 – Hervorragend

David

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Daniel Maruhi -Assitant Front-Office Manager am 11. Apr. 2024
Greetings from sunny Moorea,Dear M.DavidThank you for having chosen Hilton Moorea Lagoon Resort & Spa during your stay in French Polynesia.We are happy to hear that your stay went well.We hope to have the chance to welcome you next time in our little Paradise.Take care of yourself and see you soon.Maururu roa

10/10 – Hervorragend

RICHARD, Henderson

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A beautiful room #85 well kept daily
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Daniel Maruhi -Assitant Front-Office Manager am 11. Apr. 2024
Greetings from sunny Moorea,Dear Mr. RichardThank you for having chosen Hilton Moorea Lagoon Resort & Spa during your stay in French Polynesia.We are happy to hear that your stay went well.We hope to have the chance to welcome you next time in our little Paradise.Take care of yourself and see you soon.Maururu roa

2/10 – Ungenügend

Scarlett

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Daniel Maruhi -Assitant Front-Office Manager am 11. Apr. 2024
Greetings from sunny Moorea,Dear M.ScarlettThank you for having chosen Hilton Moorea Lagoon Resort & Spa during your stay in French Polynesia.We are happy to hear that your stay went well.We hope to have the chance to welcome you next time in our little Paradise.Take care of yourself and see you soon.Maururu roa

8/10 – Gut

paul

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The water and views were spectacular However at 1000 night the deck and walkways should not look so tattered. The ice machine was broken for the whole week. No english tv chanels to watch at night The staff were fantastoc
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Daniel Maruhi -Assistant Front-Office Manager am 9. März 2024
Greetings from sunny Moorea,Dear M.PaulThank you for having chosen Hilton Moorea Lagoon Resort & Spa during your stay in French Polynesia.We are happy to hear that your stay went well. be sure your coment wil be share to the service concern.We hope to have the chance to welcome you next time in our little Paradise.Take care of yourself and see you soon.Maururu roa

10/10 – Hervorragend

Timothy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This property is amazing. Everybody should do this. You will not miss out on everything and everybody. It was a trip of a lifetime.
Aufenthalt von 10 Nächten im Februar 2024
Antwort von Daniel Maruhi -Assistant Front-Office Manager am 9. März 2024
Greetings from sunny Moorea,Dear M.TimothyThank you for having chosen Hilton Moorea Lagoon Resort & Spa during your stay in French Polynesia.We are happy to hear that your stay went well.We hope to have the chance to welcome you next time in our little Paradise.Take care of yourself and see you soon.Maururu roa

10/10 – Hervorragend

Alexandre

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
amazing place and amazing staff
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Daniel Maruhi -Assitant Front-Office Manager am 11. Apr. 2024
Greetings from sunny Moorea,Dear Mr.AlexandreThank you for having chosen Hilton Moorea Lagoon Resort & Spa during your stay in French Polynesia.We are happy to hear that your stay went well.We hope to have the chance to welcome you next time in our little Paradise.Take care of yourself and see you soon.Maururu roa

8/10 – Gut

Micheline

Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Daniel Maruhi -Assitant Front-Office Manager am 11. Apr. 2024
Greetings from sunny Moorea,Dear Ms MichelineThank you for having chosen Hilton Moorea Lagoon Resort & Spa during your stay in French Polynesia.We are happy to hear that your stay went well.We hope to have the chance to welcome you next time in our little Paradise.Take care of yourself and see you soon.Maururu roa

10/10 – Hervorragend

Emiliyan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Daniel Maruhi -Assitant Front-Office Manager am 11. Apr. 2024
Salutations ensoleillée de Moorea,Cher EmiliyanMerci d'avoir choisi Hilton Moorea Lagoon Resort & Spa pendant votre séjour en Polynésie française.Nous sommes heureux d'apprendre que votre séjour s'est bien passé.Nous espérons avoir la chance de vous accueillir lors d’un prochain séjour dans notre petit Paradis.Prenez soin de vous et à bientôt.Maururu roa.

10/10 – Hervorragend

Stephen Lee

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I did not like that Expedia did not warn me that the pool would be under construction during our stay. It was a very unpleasant surprise upon arrival.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Daniel Maruhi -Assitant Front-Office Manager am 11. Apr. 2024
Greetings from sunny Moorea,Dear M.Stephen LeeThank you for having chosen Hilton Moorea Lagoon Resort & Spa during your stay in French Polynesia.We are sorry to hear that your stay did not live up to your expectations.We hope to have the chance to welcome you on a future stay in our little Paradise and to make sure that everything goes well this time.Take care of yourself and see you soon.Maururu roa

10/10 – Hervorragend

Don

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Water clarity and snorkeling was outstanding directly off our bungalow. At night we could feed black tipped reef sharks fresh fish - right off our balcony. 😎😎
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Daniel Maruhi -Assistant Front-Office Manager am 9. März 2024
Greetings from sunny Mo'orea,Dear M.DonThank you for having chosen Hilton Moorea Lagoon Resort & Spa during your stay in French Polynesia.We are happy to hear that your stay went well.We hope to have the chance to welcome you next time in our little Paradise.Take care of yourself and see you soon.Maururu roa

10/10 – Hervorragend

Janet

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Daniel Maruhi -Assitant Front-Office Manager am 11. Apr. 2024
Greetings from sunny Mo'orea,Dear Ms Janet.Thank you for having chosen Hilton Moorea Lagoon Resort & Spa during your stay in French Polynesia.We are happy to hear that your stay went well.We hope to have the chance to welcome you next time in our little Paradise.Take care of yourself and see you soon.Maururu roa

8/10 – Gut

Jeff

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Great start to our trip
We had an OWB and the room is what made it for us. The snorkeling around the room was amazing. We saw sharks and rays daily along with dozens of fish. We took advantage of the paddle boards and kayaks and snorkeling equipment daily. We even rented a car directly from the hotel one day and drove around the island. They gave us ideas on what to stop and see and it was seamless. The pool was under renovation so the property felt a little small, but there weren’t many people so we didn’t feel crowded at all. The Creperie was 10/10 the food was great and the evening fish entertainment was even better. We tried to eat at the other restaurant one evening but there was a little class fusion and language barrier on what menus were available, so we ended up ordering room service, which was great. We did have a huge cockroach in our room one night which added a little excitement, but we were able to capture it and put it outside and didn’t have an issue after that. Overall a great start to our trip and would definitely stay here again.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von Teaonui Brothers am 4. Feb. 2024
Greetings from sunny Mo'orea,Dear guest,Thank you for having chosen Hilton Moorea Lagoon Resort & Spa during your stay in French Polynesia.We are happy to hear that your stay went well.We hope to have the chance to welcome you next time in our little Paradise.Take care of yourself and see you soon.

10/10 – Hervorragend

Kevork, La Crescenta

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Spectacular nature. Limited menu.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Venise

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Helpful staff, beautiful property. Our room was clean. Phone didnt work but we enjoyed all the amenities
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Teaonui Brothers am 30. Jan. 2024
Greetings from sunny Mo'orea,Dear Venise,Thank you for having chosen Hilton Moorea Lagoon Resort & Spa during your stay in French Polynesia.We are happy to hear that your stay went well.We hope to have the chance to welcome you next time in our little Paradise.Take care of yourself and see you soon.