Dachterrasse

Bewertungen von Bella Casa Hotel

3.5 out of 5
Bella Casa Hotel
2nd Street Sinkor, Tubman Road, Monrovia

Bewertungen

7,0

Gut

20 von insgesamt 94 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
33 von insgesamt 94 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
24 von insgesamt 94 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 94 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
10 von insgesamt 94 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,8/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

6,8/10

Ausstattung

7,0/10

Zustand der Unterkunft

6,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Für Monrovia OK! Insgesamt im int. Vergleich zu te
Wir hatten ein Zimmer im alten Teil des Hotels: Für den Preis von 100 Euro war das Zimmer einfach zu unterdurchschnittlich. Es war für afrikanisch Verhältnisse nicht schlecht, aber für die Leistung zu teuer. Allerdings gibt es in Monrovia keine Alternativen, die nicht wesentlich teurer sind.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2017

10/10 – Hervorragend

PRINCE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A little bit noisy outside the hotel which is not their fault In all,i give them * * * * * * * * * !!!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Maria

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
It is a good hotel comparing the prices in this area. However, they need to change the hand towels, which are quite worn out, as well as the bed sheets.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Thomas

Aufenthalt von 8 Nächten im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Margaret

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I didn’t watch tv for the entire two weeks, grey stuff on screen, refused to change beddings, exposed to carbon monoxide from adjacent ac…
Aufenthalt von 12 Nächten im November 2023
Antwort von Theodora ( Receptionist) am 23. Feb. 2024
Thanks for the review. We have television in every room maybe for some reason you don't want to watch movie. When a gray screen popped up on the screen meaning the channel is not active at that moment, all you needed was to switch to the next channel. You has a sign '' DON'T DISBTURB' at the door when you checked in. For sure no one will ever enter the room upon seeing such a sign until you can call for room service which of course you didn't do.

4/10 – Schlecht

Judy

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bed sheets had stains. Walked in my room to water on the floor from the mini fridge. They said they couldn’t give me a different room because someone else just checked out and it would take to long to clean. Check out time was way to early, which is 10:00 AM. by 9:30am someone was already knocking on my door asking when i was leaving. You only get one towel no wash clothes so had to go buy my own, no soaps in the bathroom to wash your body as well. I wasn’t offered no Wi-Fi, very unpleasant stay. Which i could get my money back but that’s a dream within itself.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Theodora ( Receptionist) am 22. Sept. 2023
I'm truly sorry to read the issue you experienced! Be assured that it's not the kind of service that we would like to offer you and I understand your dissatisfaction. This was an error from the team, management has responded to that.Once again sorry for the inconvenience.

2/10 – Ungenügend

Seydou, Washington

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

6/10 – Okay

Moustapha

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
I really liked the communication skills of the receptionists. I didn't like the fact that I wasn't given a key that I could keep. I didn't like the fact that the shower wasn't working.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Theodora ( Receptionist) am 22. Sept. 2023
Thank you for the compliments, hope to see you sooner. sorrThank you for taking the time to share your valuable feedback with us. While we're happy that we could provide you a pleasant experience during your stay, we regret the inconvenience caused to you due to the issue with the room keys. Issues like these are pretty uncertain, but we are extremely sorry about that. Our guests are to leave their keys at the reception whenever they are going out of the hotel. This is one of the management's decision. sorry again for the inconvenience.

10/10 – Hervorragend

Moses David

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Roy

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
If you're planning a trip to Monrovia, Liberia.
We enjoyed our time at Bella Casa immensely. The room was very comfortable and well kept. The staff was very responsive and professional. They routinely went, "the extra mile".
Aufenthalt von 9 Nächten im Juli 2023
Antwort von Theodora ( Receptionist) am 26. Juli 2023
Thank you for your review and for choosing our hotel. we are happy that you enjoyed your stay and we are looking forward to having you again as a guest in our hotel.

8/10 – Gut

Hindolo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stay at Bella Casa Hotel
The property was nice. It met our expectations and the family liked it. Will recommend it to others
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Theodora ( Receptionist) am 22. Aug. 2023
Thanks for the compliments, hope to see you sooner.

6/10 – Okay

Andreas, New York City

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Overall, no complains. If you are looking for a reasonably-priced stay in the city, this might be your choice. It's definitely nothing fancy and needs some proper makeover. Pasta bolognese for breakfast is a unique thing I never came across before but the fresh fruits were really tasty. All staff were nice and forthcoming! Pool is great and the water very clean.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Theodora ( Receptionist) am 22. Aug. 2023
Thank you for your feedback with us. Its a pleasure to hear that our team has been at your service to have a smooth transaction. We are looking forward to see you sooner.

8/10 – Gut

Philip

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
This is my go to hotel in Monrovia. Comfortable, welcoming and with everything you need for a good stay.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023
Antwort von Theodora ( Receptionist) am 22. Aug. 2023
Thank you very much for such a great review, we work really hard to offer the best food and good customer service in a clean and possible environment. Hope to see you in a nearest possible time.

6/10 – Okay

Costa

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

2/10 – Ungenügend

Lifutso

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Poor
It was not a pleasant
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023

4/10 – Schlecht

Ejiroghene

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not the best to be very honest
For the price that was paid, I was very much disappointed. The smell of my room. No duvet. I begged for a fridge in the room.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022

2/10 – Ungenügend

Metzger

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

Bill

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Friendly
Very nice staff and helpful
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022

4/10 – Schlecht

Harriett

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2022

2/10 – Ungenügend

Nathaniel

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

George

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I love everything about the hotel great service
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2022
Antwort von END am 10. Juli 2022
Thank you very much, sir. Looking forward to hosting you again.

6/10 – Okay

Gilbert

Aufenthalt von 6 Nächten im April 2022

8/10 – Gut

Michael

Aufenthalt von 7 Nächten im April 2022

6/10 – Okay

Lisa

Aufenthalt von 12 Nächten im März 2022

6/10 – Okay

Julie

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Over Priced
Arrived to find there was no water in the room. There was no kettle but there was tea and coffee. The phone did not work. The "premium" channels consisted of Premier League and three news channels. All not goid enough for the price asked. The AC was good and the room clean though. The location is conveinient.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022

6/10 – Okay

Richmond Diamond

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022

8/10 – Gut

Bill

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
AC and internet was great compared to other places here They also have a generator power goes out all the time in Liberia also pool doesn’t look like that it’s been swam in in a long time but yet picture shows that but I didn’t want to swim anyway
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

8/10 – Gut

William

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A good value with a clean and comfortable room.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von CEO am 25. Jan. 2022
Thanks for the kind review. We look forward to providing an even better experience on your next visit. Please stay safe.

8/10 – Gut

Lekisha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 15 Nächten im September 2021

2/10 – Ungenügend

Serena

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Would not stay here again.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2021

4/10 – Schlecht

Gbawou

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021

8/10 – Gut

Said

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good place
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von CEO am 15. Sept. 2021
Thank you for the review and as we recover from the impacts of the COVID1, we assure you that we will only get better.

2/10 – Ungenügend

Nancy

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
never stay here again
Staff was not helpful. Hotel did not feel safe. Alot of drug use inside the hotl.
Aufenthalt von 12 Nächten im Juli 2021
Antwort von CEO am 15. Sept. 2021
While we welcome reviews as opportunities to improve our services, this is totally unacceptable. Never have we had any report of drugs in our 15 years of existence as we are even careful those accept as guests. The facility is well protected with rigid security. This review is extremely reproachable! I hereby request evidences, be it photos or video, of drugs in my facility.

2/10 – Ungenügend

Olumide

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Don't Stay there
Don't stay there. The hotel is horrible and has completely run down. It a waste of money. The space is not clean and they don't have any good service. Also, they refused to give us internet that it was not working but we later found out they had internet. Nothing works here, nothing. I will never recommend this hotel, not even for one night stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2021

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Friendly staff, good service, but limited parking spaces.
Aufenthalt von 20 Nächten im April 2021

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Custumer service, accommodation.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2021

6/10 – Okay

Ronald

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Ron’s stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Very friendly and effective staff members. The air condition wasn't working well.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im November 2020

10/10 – Hervorragend

AL HUSSEIN

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2020
Antwort von AM am 16. Sept. 2020
Dear Mr. Hussein, Thanks for the positive review despite the COVID challenges. We look forward to hosting you again. Best regards, Amin Modad, CEO

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nothing special to mention. Usual customary service.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The owner of this property has the MOST AWESOME and PLEASANT Staff!!!!!!!!
Aufenthalt von 18 Nächten im Dezember 2019

6/10 – Okay

Umer

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
budget ordinary acceptable hotel
Ordinary place
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019