Privatstrand, Cabañas (gegen Gebühr), Liegestühle, Strandtücher

Bewertungen von Hôtel Hermitage Monte-Carlo

5 out of 5
Hôtel Hermitage Monte-Carlo
Square Beaumarchais, Monaco

Bewertungen

9,4

Außergewöhnlich

386 von insgesamt 500 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
67 von insgesamt 500 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
31 von insgesamt 500 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
7 von insgesamt 500 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
9 von insgesamt 500 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,4/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

9,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Oliver

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
very nice hotel i recommend this
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von C.Vialle am 7. März 2024
Dear Mr. Oliver, We would like to thank you for taking the time to leave a comment about your recent stay in Hotel Hermitage Monte-Carlo.Guest satisfaction is our priority and we are glad to read that all services were up to your expectations during your time in the Principality of Monaco.We hope to have the pleasure of welcoming you back in our establishment very soon.Best Regards,Charlotte VialleDuty Manager

6/10 – Okay

Rainer

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice location, and a prestigious time-honored hotel. The historic splendor is a bit fading, though. What is slightly substandard is the bathroom amenities. The only more serious disappointment was the quality of the breakfast buffet - fairly mediocre. On the positive side, the personnel was, without exception, top.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Comment am 27. Jan. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to write a review about the Hôtel Hermitage Monte-Carlo. Guest satisfaction is a priority and we are delighted to learn that you enjoyed your stay in the Principality of Monaco.We have also noted your comments about our establishment and know that renovation work will be underway at the end of the year to restore the splendor of our establishment.We would also be delighted to have your recommendations on the breakfast buffet.We will follow up to continue to improve and deliver a nice quality of service for your next stay. We remain at your entire disposal for any additional requests for information.Best regard,Julien RichardDuty Manager

10/10 – Hervorragend

Marc

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Duty Manager am 28. Okt. 2022
Cher Client,Nous vous remercions de nous avoir fait part de votre appréciation concernant l'Hôtel Hermitage Monte-Carlo. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir une nouvelle fois très prochainement.Bien cordialement,Dima Hobeika

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Rundum zufrieden
Hotel an toller Lage mit 5* Service und Komfort!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very friendly receptionist Denis with no hectic while the check out.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

8/10 – Gut

Uscha

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Baulärm im Luxus Hotel
Das Hermitage ist ein sehr schönes Belle Epoche Hotel, erfüllt aber im Service bei weitem nicht die Erwartungen an ein 5 Sterne Hotel. Ich war 2 Nächte dort, hatte ein Exclusiv Zimmer mit Meerblick für 700€ gebucht. Bei meiner Ankunft war kein persönlicher Gruß auf dem Zimmer, nicht einmal eine Flasche Wasser! Um 6.25 morgens wurde ich von einer Bohrmaschine geweckt und konnte nicht wieder einschlafen. Ich habe vollstes Verständnis für Renovierungsarbeiten aber sie sollten immer im Zimmer schriftlich angekündigt sein und nicht vor 9 Uhr beginnen. Ich bat um ein neues Zimmer mit dem ausdrücklichen Wunsch nachmittags in Ruhe schlafen zu können. Kaum im Bett hörte ich wieder die Renovierungsmaßnahmen. Ich habe die Reception gebeten - da ich wieder erst spät in der Nacht nach dem Festival du Cirque zurückkommen würde - nunmehr dafür zu sorgen, dass ich wenigstens morgens auschlafen könnte. Stattdessen ging es wieder um 7 Uhr los. Das Personal hat sich mit keinem Wort entschuldigt und sich wegen des Krachs auch unwissend (!) gezeigt. Der Manager hat sich schließlich entschließlich lächelnd entschuldigt als ich total übermüdet das Hotel verlassen habe. Leider erlebe ich diese Unprofessionalität im Service häufig in französichen Luxushotels, sie wird nur unter einer oberflächlichen zur Schau getragenen Freundlichkeit verdeckt.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019

10/10 – Hervorragend

fab, luxemburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
top
alles perfekt topklasse vom concierge bis zur putzfrau weltklasse
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018

8/10 – Gut

Erik K.

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lässt kein Wünsche offen.
Bei unserem nächsten Besuch Monaco werden wir wieder ins Hermitage gehen. Das Restaurant ist derzeit wegen Renovierung zu.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

CB, Bayern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Für mich das schönste Hotel in Monaco
Unaufgeregt, nicht so überladen, trotz dessen Traditionshotel. Sehr freundliches Personal, Sonnenterrasse mit wunderschönem Blick auf das Wasser. Bus direkt vor der Tür, zu Fuss in 5 Minuten in der Spielbank/Oper.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lovely Classic Hotel
Beautiful property, one of the most impressive I have been to. The hotel is in great shape, one can tell that the building and the rooms are taken care off. Moreover, the Hermitage offers access to the Thermal Spa and fitness which are lovely! Fantastic amenities in room. The opportunity areas: luggage efficiency - It's the first time I stayed in a 5* and had to call for luggage to be brought up, also they use these horrible stickers that leave marks on the luggage. No kettle in room, again, quite an anomaly for a 5*, when flagged to staff they mentioned we could have called but frankly, this it extra hassle for the guest!

10/10 – Hervorragend

Richard, Olten/SO, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Traumaufenthalt in einem Tophotel an bester Lage
Dieses Luxushotels ist eines der Schönsten, die wir auf der Welt besucht haben. Die Lage des Hotels ist im Zentrum mit einen wunderbaren Ausblick auf den Hafen. Die Hotelausstattung ist mit "alter" und "neuzeitlicher" Kunst sowie mit edlen Möbeln ausgestattet. Die Atmosphäre vom Hotel ist exklusiv, modern. Der Comfort und besonders der Service ist einzigartig. Die Hotelzimmer sind mehr als sauber und der Zimmerservice schnell und äusserst gastfreundlich. Die Mitarbeiter in der Lobby sind sofort zur Stelle wenn man etwas benötigt oder über ein gutes Restaurant Auskunft braucht. Leider konnten wir das Restaurant nicht geniessen, da es immer ausgebucht war. Wir genossen ein exzellentes Frühstück, das gemischt ist mit ausgewählten warmen und kalten Köstlichkeiten, das wir auf einer wunderbaren grossen Terrasse mit schönem Ausblick genossen. Das Frühstück ist im oberen Preissegment. Wir würden jederzeit wieder dieses Hotel buchen und auch weiterempfehlen.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
zu beachten
Wasser, Parkplatz und Frühstück zu teuer sonst wunderschönes hotel

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personnel fort sympathique et accueillant! Je conseille fortement.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Merci am 30. Apr. 2024
Cher Client,Nous vous remercions d'avoir pris le temps d'écrire un avis sur l'Hôtel Hermitage Monte-Carlo ainsi que pour la confiance que vous nous avez accordée. Sachez que la satisfaction de notre clientèle est notre priorité et sommes ravis de lire que notre établissement ait su répondre à vos attentes. En espérant avoir le plaisir de vous accueillir une prochaine fois parmi nous. Très cordialement,Julien RichardAttaché de Direction

10/10 – Hervorragend

Serma

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful service and beautiful place
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Comment am 28. März 2024
Dear Guest, First of all, we would like to thank you for choosing to stay at Hotel Hermitage Monte-Carlo and for taking the time to complete our guest satisfaction survey. We greatly appreciate your comments regarding your stay at Hotel Hermitage. It is always a pleasure to receive positive feedback, as it helps us achieve our goal of continuous improvement of guest services. We will share your comments with our team, whom we are certain will be encouraged by your remarks. As a member of The Leading Hotels of the World, our hotel continuously strives to meet guest needs and expectations.Thank you again for sharing your experience with us. We look forward to welcoming you very soon again.Kindest regards,Julien richardDuty Manager

10/10 – Hervorragend

Mahra, LAGUNA NIGUEL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Comment am 28. März 2024
Dear Guest, We would like to thank you for taking the time to leave a comment about your recent stay in Hotel Hermitage Monte-Carlo.Guest satisfaction is our priority and we are glad to read that all services were up to your expectations during your time in the Principality of Monaco.We hope to have the pleasure of welcoming you back in our establishment very soon.Best Regards,Julien RichardDuty Manager

10/10 – Hervorragend

Linda, Bettendorf

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful property and excellent staff and amenities
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Merci am 3. März 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your appreciation on your recent stay within The Hôtel Hermitage Monte-Carlo.We look forward to welcoming you back in a the near future.Best Regards,Julien RichardDuty Manager

10/10 – Hervorragend

Leigh, Corte Madera

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very elegant hotel with wonderful service. We went off season so many of the restaurants weren't open, but we liked to have a bite on the sundeck near the pool area. It is in a central location and overall was a very memorable weekend for my daughter and I.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Duty Manager am 29. Feb. 2024
Dear Guest,We would like to thank you for taking the time to leave a comment about your recent stay in Hotel Hermitage Monte-Carlo.Your feedback is very important to us and guest satisfaction is our priority ; we are glad that everything went well for you during your time in Monte-Carlo, also that you were pleased with the service received from our staff and enjoyed our hotel.Once again, thank you very much for sharing your experience with us. We do hope to have the pleasure of welcoming you back in the near furture.Best regardsDima Hobeika

10/10 – Hervorragend

Yulia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Duty Manager am 15. März 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your appreciation on your recent stay within The Hôtel Hermitage Monte-Carlo.We look forward to welcoming you back in a the near future.Best Regards,Dima Hobeika

10/10 – Hervorragend

Thania

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Merci am 20. Feb. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your appreciation on your recent stay within The Hôtel Hermitage Monte-Carlo.We look forward to welcoming you back in a the near future.Best Regards,Julien RichardDuty Manager

10/10 – Hervorragend

Sargun

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amazing Property and Hospitality
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Duty Manager am 18. Feb. 2024
Chers Clients,Nous vous remercions de nous avoir fait part de votre appréciation concernant l'Hôtel Hermitage Monte-Carlo. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir une nouvelle fois très prochainement.Sincèrement,Dima Hobeika

10/10 – Hervorragend

Santos

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Great
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Comment am 31. Jan. 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your appreciation on your recent stay within The Hôtel Hermitage Monte-Carlo.We look forward to welcoming you back in a the near future.Best Regards,Julien RichardDuty Manager

8/10 – Gut

Carlos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Duty Manager am 25. Jan. 2024
Chers Clients,Nous vous remercions de nous avoir fait part de votre appréciation concernant l'Hôtel Hermitage Monte-Carlo. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir une nouvelle fois très prochainement.Sincèrement, Dima Hobeika

8/10 – Gut

eric

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
personnel irréprochable, hotel magnifique mais chambre très vieillissantes dommage
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Merci am 18. Jan. 2024
Bonsoir Monsieur,Nous vous remercions d'avoir pris le temps d'écrire un avis sur l'Hôtel Hermitage Monte-Carlo. La satisfaction de notre clientèle est une priorité et nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour en principauté de Monaco.Nous avons également bien noté vos remarques concernant l'age de nos chambres. Sachez que des travaux de réflexion dans son intégralité sont prévu d'ici la fin de l'année pour redonner de la splendeur dans notre établissement. Nous restons à votre entière disposition pour toute demande complémentaire d'information.Très cordialement,Julien RichardAttaché de Direction

10/10 – Hervorragend

Satoshi

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Duty Manager am 30. Dez. 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your appreciation on your recent stay within The Hôtel Hermitage Monte-Carlo.We look forward to welcoming you back in a the near future.Best Regards,Dima Hobeika

10/10 – Hervorragend

Amelia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect, faultless.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Duty Manager am 5. Nov. 2023
Dear Guest,We would like to thank you for taking the time to leave a comment about your recent stay in Hotel Hermitage Monte-Carlo.Guest satisfaction is our priority and we are glad to read that all services were up to your expectations during your time in the Principality of Monaco.We hope to have the pleasure of welcoming you back in our establishment very soon.Best Regards,Dima Hobeika

10/10 – Hervorragend

Maria

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property deserves a 5 . Exceptional property, service and staff. Will definitely return and recommend to everyone!
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Duty Manager am 29. Okt. 2023
Dear Guest,We would like to thank you for taking the time to leave a comment about your recent stay in Hotel Hermitage Monte-Carlo.We are thrilled to read that all of the services provided during your stay exceeded your expectations.Such positive guest experience is the best reward our passionate and motivated teams could get ! We hope to have the pleasure of welcoming you back in a near future remain. Kindest regardsDima Hobeika

10/10 – Hervorragend

Timothy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
World class property in the heart of Monaco!! Top ten experience on 40 years of travel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Duty Manager am 27. Okt. 2023
Dear Guest,We would like to thank you for taking the time to leave a comment about your recent stay in Hotel Hermitage Monte-Carlo.Your feedback is very important to us and guest satisfaction is our priority ; we are glad that everything went well for you during your time in Monte-Carlo, also that you were pleased with the service received from our staff and enjoyed our hotel.Once again, thank you very much for sharing your experience with us. We do hope to have the pleasure of welcoming you back in the near furture.Best regardsDima Hobeika

10/10 – Hervorragend

Paramvir

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great service and location
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Duty Manager am 27. Okt. 2023
Deaar Guest,We would like to thank you for taking the time to leave a comment about your recent stay in Hotel Hermitage Monte-Carlo.Guest satisfaction is our priority and we are glad to read that all services were up to your expectations during your time in the Principality of Monaco.We hope to have the pleasure of welcoming you back in our establishment very soon.Best Regards,Dima Hobeika

10/10 – Hervorragend

debra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gorgeous hotel with views
I enjoyed my stay. The hotel was beautiful. My room had a view of the harbor from both balconies. I want to thank Marcel at the front desk for giving me a tour of the property when I checked in. The restaurant Pavyllion was amazing. The only improvement that can be made is the bathrooms need a little renovation/upgrade. Housekeeping was the best, discreet and quiet. No commotion in the hallway, which is excellent.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Duty Manager am 27. Okt. 2023
Dear Guest, we would like to thank you very much for choosing to stay at Hotel Hermitage Monte-Carlo and taking the time to leave a comment about your recent stay in Hotel Hermitage Monte-Carlo.We are thrilled to read that the services our teams provided exceeded your expectations and that you had such a positive guest experience. We are very proud to have a passionate and motivated teams ; all engaged and dedicated for the full satisfaction of our guests.We of course noted the remark on the renovation, and we are happy to share that these projects are well in the pipeline.Thank you again for sharing your experience with us. We look forward to welcoming you very soon again.Kindest regards,Dima Hobeika

10/10 – Hervorragend

Antonios

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great experience
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Duty Manager am 28. Okt. 2023
Dear Guest,We would like to thank you for taking the time to leave a comment about your recent stay in Hotel Hermitage Monte-Carlo.Guest satisfaction is our priority and we are glad to read that all services were up to your expectations during your time in the Principality of Monaco.We hope to have the pleasure of welcoming you back in our establishment very soon.Best Regards,Dima Hobeika

10/10 – Hervorragend

shane

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastic
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Merci am 26. Okt. 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your appreciation on your recent stay within The Hôtel Hermitage Monte-Carlo.We look forward to welcoming you back in a the near future.Best Regards,Julien RichardDuty Manager

10/10 – Hervorragend

Syed, Highland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place and location
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Merci am 26. Okt. 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your appreciation on your recent stay within The Hôtel Hermitage Monte-Carlo.We look forward to welcoming you back in a the near future.Best Regards,Julien RichardDuty Manager

10/10 – Hervorragend

Salima

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Thank you Boujemaa
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Merci am 16. Okt. 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your appreciation on your recent stay within The Hôtel Hermitage Monte-Carlo.We look forward to welcoming you back in a the near future.Best Regards,Julien RichardDuty Manager

10/10 – Hervorragend

Lianella

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Duty Manager am 23. Okt. 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your appreciation on your recent stay within The Hôtel Hermitage Monte-Carlo.We look forward to welcoming you back in a the near future.Best Regards,Dima Hobeika

10/10 – Hervorragend

Richard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Opulence and Comfort in Monte Carlo
We weren't sure where to stay in Monaco as we had never been to the area, but after looking into options and reading the great reviews we opted for Hotel Hermitage. We could not have been more pleased. The hotel is absolutely stunning - with its breathtaking architecture and opulent decor. Our room was spacious, comfortable, elegant, and remarkably quiet. The bathroom was beautiful, clean, and well-appointed. The lovely patio was a wonderful place to relax on chaise lounges. The location is perfect as we were steps away from the famous Monte Carlo casino, tons of shopping and eating options, and the beautiful marina with all of the yachts. I used the spa, which was quite busy but beautiful and modern. We also ate at the Michelin-starred restaurant Pavyllon and had one of the best meals we have had in recent years with perhaps the best views we have ever had at a restaurant. I highly recommend the hotel!
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Merci am 20. Sept. 2023
Dear Guest, First of all, we would like to thank you for choosing to stay at Hotel Hermitage Monte-Carlo and for taking the time to complete our guest satisfaction survey. We greatly appreciate your comments regarding your stay at Hotel Hermitage. It is always a pleasure to receive positive feedback, as it helps us achieve our goal of continuous improvement of guest services. We will share your comments with our team, whom we are certain will be encouraged by your remarks. As a member of The Leading Hotels of the World, our hotel continuously strives to meet guest needs and expectations.Thank you again for sharing your experience with us. We look forward to welcoming you very soon again.Kindest regards,Julien RichardDuty Manager

10/10 – Hervorragend

Masaru

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Duty Manager am 16. Sept. 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your appreciation on your recent stay within The Hôtel Hermitage Monte-Carlo.We look forward to welcoming you back in a the near future.Best Regards,Dima Hobeika

10/10 – Hervorragend

Jeanette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Incredible stay
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Merci am 15. Sept. 2023
Dear Guest, We would like to thank you for taking the time to leave a comment about your recent stay in Hotel Hermitage Monte-Carlo.Guest satisfaction is our priority and we are glad to read that all services were up to your expectations during your time in the Principality of Monaco.We hope to have the pleasure of welcoming you back in our establishment very soon.Best Regards,Julien RichardDuty Manager

10/10 – Hervorragend

Kieran

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Duty Manager am 5. Okt. 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your appreciation on your recent stay within The Hôtel Hermitage Monte-Carlo.We look forward to welcoming you back in a the near future.Best Regards,Dima Hobeika

8/10 – Gut

MEHMET

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I didn’t like due to a meeting Sunday morning Breakfast was not available after 09.30 in the Breakfast Room.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Duty Manager am 12. Sept. 2023
Dear Guest,We would like to thank you for taking the time to leave a comment about your stay in Hôtel Hermitage Monte-Carlo.We feel really sorry to read your disappointement regarding the breakfast timing change, due to the special events of RVS conferences taking place in all the Principality. Rest assured that guest satisfaction is our priority and your feedback is very important for us.Remaining at your disposal and looking forward to welcoming you soon again.Best Regards,Dima Hobeika

10/10 – Hervorragend

Giannina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Merci am 6. Sept. 2023
Cher Client,Nous vous remercions d'avoir pris le temps d'écrire un avis sur l'Hôtel Hermitage Monte-Carlo ainsi que pour la confiance que vous nous avez accordée. Sachez que la satisfaction de notre clientèle est notre priorité et sommes ravis de lire que notre établissement ait su répondre à vos attentes. En espérant avoir le plaisir de vous accueillir une prochaine fois parmi nous. Très cordialement,Julien RichardAttaché de Direction

6/10 – Okay

may

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very helpful staff like Alicia at the front desk and a person with eyeglasses at the bell captain desk across from the registration desk (did not get the name). Both went above and beyond and all were polite. The front doormen were not always helpful when we asked for a cab or missed the shuttle- it wasn’t their problem. The room was nicely adorned and updated and was very clean. Cleaning staff were pleasant and meticulous. Breakfast in the room was not what was expected eg fruit platter consisted of a unripe big nectarine and a ripe kiwi, both whole on a bread plate! Overall a nice hotel, nice staff for the most part. A little conveyer belt feeling.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Duty Manager am 1. Sept. 2023
Dear Guest,We would like to thank you for taking the time to leave a comment about your recent stay in Hotel Hermitage Monte-Carlo.Guest satisfaction is our priority and we are really sorry to read that some elements affected your experience during your stay at the hotel. Please allow us to bring some additional information, concerning the taxi and shuttle services. Since they are not managed by our hotel, it is very difficult to control their schedule and services. We are of course as concerned as you may be about that point.In regards to the breakfast in-room, please rest assured that we will raised the same with the concerned department in order to prevent furture occurence.Again, thank you for sharing your experience with us. We value our guest comments as they help us improve and always deliver a service of excellence.Despite your disappointment, we do hope to have the pleasure to welcome you again to the Hotel Hermitage Monte-Carlo and offer a service that will exceed your expectations !Best regardsDima Hobeika

10/10 – Hervorragend

GEORGIOS

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Duty Manager am 31. Aug. 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your appreciation on your recent stay within The Hôtel Hermitage Monte-Carlo.We look forward to welcoming you back in a the near future.Best Regards,Dima Hobeika

10/10 – Hervorragend

Carlos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Duty Manager am 14. Aug. 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your appreciation on your recent stay within The Hôtel Hermitage Monte-Carlo.We look forward to welcoming you back in a the near future.Best Regards,Dima Hobeika

10/10 – Hervorragend

Peter

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Duty Manager am 11. Aug. 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your appreciation on your recent stay within The Hôtel Hermitage Monte-Carlo.We look forward to welcoming you back in a the near future.Best Regards,Dima Hobeika

10/10 – Hervorragend

keisuke

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Merci am 22. Juli 2023
Dear guest, We would like to thank you for posting such a heartwarming comment regarding your last stay in Hotel Hermitage Monte-Carlo. It was a great pleasure to have you with us.We hope to have the pleasure of welcoming you back in a near future remain,Sincerely yours, Julien RichardDuty Manager

10/10 – Hervorragend

Kevin

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Merci am 7. Aug. 2023
Cher Client,Nous vous remercions de nous avoir fait part de votre appréciation concernant l'Hotel Hermitage Monte-Carlo. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir une nouvelle fois très prochainement.Sincèrement, Julien RichardAttaché de Direction