Außenbereich

Bewertungen von UNAHOTELS Cusani Milano

4 out of 5
UNAHOTELS Cusani Milano
Via Cusani 13, Milan, MI

Bewertungen

8,8

Hervorragend

557 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
291 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
84 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
42 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
28 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The room itself was nice. However, it was on the first floor facing the backyard and very close to an air vent. Not the most beautiful view. The courtyard is rather sad. You could hear people walking outside the room. The air conditioning is very loud, apparently in every room, as friends who stayed with us at the hotel also mentioned. The breakfast is adequate. You have to pay for an omelette. The coffee machine is fully automatic, not exactly the Italian coffee experience.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Ernesto Noschese GM am 12. Mai 2024
Dear Guest,Such a wonderful review - thank you! We truly appreciate that you took the time to share your experience here at UNAHOTELS Cusani Milano.And thank you as well for your great comments about the team and their welcome and skills - they were very happy to read your feedback.Looking forward to welcoming you back at your next visit in MilanoBest regards Ernesto Noschese GM

8/10 – Gut

Joel

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Preis/Leistung ist sehr gut.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von CUSANI am 11. Jan. 2024
Dear Joel,We appreciate your positive comments about your recent stay at Una Hotel Cusani and we are grateful for all the feedback we receive as this helps us to ensure that the standard we aim to provide remain consistent.We are especially pleased to learn of your overall satisfaction with our standards and service; it is only through such feedback that we can maintain our high level of hospitality.We hope we will have the pleasure of welcoming you back on some future occasionBest regards,Ernesto NoscheseGM

10/10 – Hervorragend

Christoph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von GM am 22. Jan. 2024
Dear Mr Christoph,Thank you very much for your wonderful review!We hope to have the pleasure to welcome you back very soon and remain with best wishes from Milano.Sincerely,Noschese ErnestoGM

10/10 – Hervorragend

Tom

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr zentrumsnahe Lage. Scala und Dom fußläufig in 10 Minuten
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von CUSANI am 14. Jan. 2024
Lieber Gast,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Ernesto NoscheseGM

10/10 – Hervorragend

Minas

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein sehr gutes Hotel, gutes Frühstück, schöne Zimmer, strategisch gelegen zw. Scala, Duomo, Geschäfte, Castello Sforza. Besser geht es nicht!
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von UNAHOTELS Cusani am 29. Nov. 2023
Dear Guest,Thank you for the time you dedicated in writing a comment regarding your recent stay at UNAHOTELS Cusani. It is always extremely rewarding to receive such positive comments from our guests as they enable us to always keep our standards very high, and we are pleased to know that we were able to meet your expectations. We thank you for your kind words of appreciation, and we are looking forward to welcoming you again in the near future.Yours sincerely,Ernesto NoscheseGM

10/10 – Hervorragend

Lukas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist eher gehobene Klasse mit tollem Essen, freundlichem Personal und Top Lage. Leider hat man die „Nachbarn“ duschen gehört.
Antwort von UNAHOTELS Cusani am 8. Nov. 2023
Dear Guest,Thank you for the time you dedicated in writing a comment regarding your recent stay at UNAHOTELS Cusani.It is always extremely rewarding to receive such positive comments from our guests and we are pleased to know that we were able to meet your expectations. We are looking forward to welcoming you again in the near future.Yours sincerely,Ernesto Noschese GM

10/10 – Hervorragend

Margrit

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Ernesto Noschese GM am 23. Sept. 2023
Dear Margrit,We appreciate your positive comments about your recent stay at UNAHOTELS Cusani Milano.and we are grateful for all the feedback we receive as this helps us to ensure that the standard we aim to provide remain consistent.We are especially pleased to learn of your overall satisfaction with our standards and service; it is only through such feedback that we can maintain our high level of hospitality.We hope we will have the pleasure of welcoming you back on some future occasion.Best regards,Ernesto NoscheseGM

8/10 – Gut

Anja

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
good location
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Ernesto Noschese GM am 11. Sept. 2023
Dear Guest,Thank you for the time you dedicated in writing a comment regarding your recent stay at UNAHOTELS Cusani Milano.It is always extremely rewarding to receive such positive comments from our guests as they enable us to always keep our standards very high, and we are pleased to know that we were able to meet your expectations. We thank you for your kind words of appreciation, it is a pleasure to learn you felt comfortable and welcomed as this is constantly what we strive to achieveWe are looking forward to welcoming you again in the near future.Yours sincerely,Ernesto NoscheseGM

10/10 – Hervorragend

Pavel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Ernesto Noschese - GM am 6. Mai 2023
Dear Pavel,Dear CharlottaWe appreciate your positive comments about your recent stay at UNAHOTELS Cusani Milano.and we are grateful for all the feedback we receive as this helps us to ensure that the standard we aim to provide remain consistent.We are especially pleased to learn of your overall satisfaction with our standards and service; it is only through such feedback that we can maintain our high level of hospitality.We hope we will have the pleasure of welcoming you back on some future occasionBest regards,Ernesto NoscheseGM

8/10 – Gut

Matthias

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Gerne wieder!
Exzellente Lage, gutes Restaurant. Zimmer zwar stylisch, aber etwas in die Jahre gekommen. Sehr freundliches Personal.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Matteo Tuzzi - GM am 14. Feb. 2023
Dear Matthias,Thank you for sharing your feedback.We are really glad that you had great time with us!Best regards,

2/10 – Ungenügend

PEREYRA SKJERVEN

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

6/10 – Okay

Manuela

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Sehr laute Zimmer, da Tram direkt vor dem Zimmer durchfährt
Antwort von Matteo Tuzzi - GM am 10. Jan. 2023
Dear Manuela,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von CUSANI am 7. Jan. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Matteo TuzziManager

8/10 – Gut

Matthias Daniel

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Matteo Tuzzi - GM am 28. Nov. 2022
Dear Matthias,Thank you for taking time to share your feedback.We hope to see you soon.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Yeliz

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage ist top.
Antwort von cusani am 8. Nov. 2022
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Matteo TuzziManager

8/10 – Gut

Joachim

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von cusani am 22. Aug. 2022
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,Matteo TuzziManager

10/10 – Hervorragend

Fanus

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Lage
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

Christian

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von cusani am 22. Aug. 2022
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Matteo TuzziManager

8/10 – Gut

Sibylle

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
super Lage, WLan könnte besser sein, aber sonst sehr zufrieden
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von cusani am 4. Juni 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Sincerely, Matteo Tuzzi Manager

6/10 – Okay

Laetitia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Freundliches Personal, gutes und grosse Auswahl an Frühstück, sehr zentral - sehr laut (Strassenlärm), Einrichtung alt - teilweise defekt (Klimaanlage, Föhn)
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von cusani am 2. Mai 2022
Lieber Gast, Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen, Matteo Tuzzi Manager

8/10 – Gut

Stefan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022

8/10 – Gut

Tibor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2022
Antwort von cusani am 10. Feb. 2022
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Matteo Tuzzi Manager

8/10 – Gut

Gaetano

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es ist nicht weit entfernt vom Zentrum
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Isabelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
Antwort von cusani am 15. Dez. 2021
Dear guest, Thank you for sharing your experience on your stay at Una Hotel Cusani. We are pleased to hear that you enjoyed our hotel. We hope your travels bring you back to Milan and we look forward to welcoming you to our hotel. You are fine until then Matteo tuzzi Manager

8/10 – Gut

Birgit

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von cusani am 2. Nov. 2021
Dear guest, Thank you for the excellent review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Truly, Matteo tuzzi Director

6/10 – Okay

David

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021
Antwort von cusani am 2. Nov. 2021
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Matteo Tuzzi Manager

10/10 – Hervorragend

Petar

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
super crew sehr freundlich, super lage ideal zwischen messe und stadtzentrum
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von cusani am 18. Okt. 2021
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, Matteo Tuzzi Manager

10/10 – Hervorragend

Erwin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekte Lage
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von cusani am 18. Okt. 2021
Gentile Ospite, La ringraziamo per aver condiviso con coi la sua esperienza all'Una Hotel Cusani e per aver lasciato questa splendida valutazione. Abbiamo letto con soddisfazione che le sue aspettative sono state attese e superate. La aspettiamo presto per il suo prossimo soggiorno all'Una Hotel Cusani. Cordialmente Matteo Tuzzi Il Direttore

6/10 – Okay

Thomas

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Gianpietro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufgrund eines privaten Notfalles mussten wir vorzeitig abreisen und das Hotel hat uns in der Situation mit einer pragmatischen Lösung ausgeholfen. Super Kundenservice!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von cusani am 12. Aug. 2021
Sehr geehrter Kunde, Wir danken Ihnen, dass Sie Ihre Erfahrungen im Una Hotel Cusani geteilt und eine schöne Bewertung hinterlassen haben. Wir freuen uns, Sie bald wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen. Demnächst Matteo Tuzzi Der Direktor

8/10 – Gut

Carmen

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kein altes Zimmer
Unser Zimmer war ein altes mit Teppich und älteren Fenstern Richtung Strasse. Die Bahn rasselt über die Gleise und verursucht einen riesen Lärm.... natürlich in den frühen Morgenstunden oder Abend / Nacht sehr schlafraubend. Unser Kollegenpaar hatte gleich das Zimmer neben uns. Dieses war revoviert mit neuem Biden und dichteren Fenstern, denn sie hatten das Problem nicht. Wir würden das Hotel definitiv wieder buchen, doch mit vermerk kein altes Zimmer!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021
Antwort von Cusani am 25. Juni 2021
Dear Sir, Thank you for posting your review about Una Hotel Cusani, your comments have given us the opportunity to continue to improve our services in order to make sure that your expectations are fully sisfied the next time you choose to stay with us. We hope your travels will bring you to Milan again and we will be glad to welcoming you in our hotel. Best regards Matteo Tuzzi The Manager

6/10 – Okay

Semra

Mit der Familie gereist
Kein Parkplatz trotz Aufpreis /Bezahlung
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2021
Antwort von Cusani am 1. Juni 2021
Dear Guest, We deeply regret for the experience you describe with your post but please be assured that your comments have already been discussed and we are already working on improving tha standards on the areas you mentioned.We hope you will give us another opportunity to be at your service again in the next future. Be well until then. Matteo Tuzzi The Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Unahotels Cusani Milano Management am 1. Juni 2021
Gentile Ospite, La ringraziamo per aver dedicato parte del suo tempo per recensire la nostra struttura. Ci auguriamo che in futuro deciderà di vivere un'esperienza completa del suo soggiorno di nuovo nel nostro albergo. Cordialmente Matteo Tuzzi La Direzione

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2021

6/10 – Okay

Manuel

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Not again
Had not the best experience at this Hotel. Very loud due to reconstruction works Very old interior of the rooms and not clean
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2021
Antwort von Cusani am 24. Feb. 2021
Dear Manuel, Thank you for posting your review about Una Hotel Cusani. We are sorry about some elements you pointed. Your coments have given us the opportunity to continue to improve our services in order to make sure that your expectations are fully satisfied the next time you choose to stay with us. We hope your travels will bring you again to Milan and we will be glad to welcoming you again in the Gruppo Una world. The Manager Matteo Tuzzi

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020
Antwort von The Management am 5. Okt. 2020
Dear Guest, thank you for your feedback! Hoping to welcoming you back in the future, our kindest regards

10/10 – Hervorragend

Gianpietro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super gelegenes Hotel für Mailand
Aufenthalt war sehr angenehm und Service im ganzen Hotel sehr aufmerksam - besonders beim Empfang!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020
Antwort von The Management am 5. Okt. 2020
Dear Gianpietro, thank you for sharing with us your nice experience at Unahotels Cusani! We hope to welcome you back for your next visit in Milan! Warm regards

6/10 – Okay

Xiaoyun

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2020
Antwort von Unahotels Cusani Milano Management am 10. Sept. 2020
Dear Guest, Thank you for sharing with us a positive comment relating with your recent stay experience at Unahotels Cusani Milano. Looking forward to welcome you again Best Regards

8/10 – Gut

William, Zuerich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, friendly and helpful staff - excellent for short trips - (my personal requirement) - surely also for lenghty stays
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Unahotels Cusani Milano Management am 10. Sept. 2020
Dear Mr William, Thank you for sharing with us a positive comment relating with your recent stay experience at Unahotels Cusani Milano. We are thrilled to discover that you have appreciated the location of the Hotel and our Staff which we consider to be one of our strongest asset. Looking forward to welcome you again Best Regards

10/10 – Hervorragend

Angela

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von Unahotels Cusani Milano Management am 11. Sept. 2020
Dear Angela, Thank you for sharing with us your positive feedback about your recent stay at Unahotels Cusani milano. We hope to welcome back you soon. Best Regards

8/10 – Gut

Dominique

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von The Management am 10. März 2020
Dear Guest, We would like to thank you for choosing UNAHOTELS Cusani Milano for your stay and for sharing your experience. Your great evaluation is a source of great pride, since our priority is to make the guests’ stays a memorable experience. We are already expecting you back in the nearest future, to let you continue this charming experience in the Gruppo UNA world. Kind regards

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schimmel in der Duschkabine; alte Armaturen, teilweise stark verkalkt; Heizung immer zu warm, vor allem im Bad (schwer herauszufinden wie man runterdrehen kann); Frühstücksbüffett nicht sonderlich ansprechend; Personal teilweise immer leicht überfordert Lage dafür extrem gut
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von The Management am 4. März 2020
Dear guest, Thank you very much for choosing UNAHOTELS Cusani Milano for your stay anf for sharing your experience. We sincerely apologize for the unsatisfactory level of service that you encountered during your stay at Unahotels Cusani Milano. We highly value our guest's comments in order to costantly improve the level of service that we offer. on this ocncern it rests assured that your feedback has been taken on board and shared with the departments involved. If you will visit Milano again in the near future we will be very happy to welcome you back and create for you a greater experience. Kind regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schönes Hotel, sehr freundliches und hilfsbereites Personal, gutes Restaurant
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von The Management am 3. März 2020
Dear Guest , We would like to thank you for choosing UNAHOTELS Cusani Milano for your stay e and for sharing your experience. Your valuable comment is a source of great pride, since our priority is to make the guests’ stays a memorable experience. We are already expecting you back in the nearest future, to let you continue this charming experience in the Gruppo UNA world. Kind regards.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Maike

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Beatrice

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ideale Unterkunft für einen Städtetrip
Sehr zentral gelegen. Mit der Metro gut erreichbar. Schönes, geräumiges und sazberes Zimmer. Das Frühstück.ist sehr gut und umfangreich. Für einen Kurzaufenthalt ist dieses Hotel sehr zu empfehlen. Wir werden bei einem nächsten Aufenthalt sicher wieder hier übernachten.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von GM am 19. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your positive experience in our hotel, we are happy to have met your expectations! We hope you come back soon, Best regards, Matteo Tuzzi General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Heizung war im Zimmer defekt! Sonst 1A Hotel!!! Sehr freundliches Personal.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019

10/10 – Hervorragend

Urs

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Zimmer zur Strasse war uns devinitv zu Laut (intesiver Tramverkehr)
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von gm am 29. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your positive experience in our hotel, we are happy to have met your expectations! We hope you come back soon, Best regards, Matteo Tuzzi General Manager