Innenbereich

Bewertungen von Hotel Ristorante Cervo

3 out of 5
Hotel Ristorante Cervo
Via Francesco De Pinedo 1, Somma Lombardo, VA

Bewertungen

7,0

Gut

60 von insgesamt 385 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
153 von insgesamt 385 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
99 von insgesamt 385 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
46 von insgesamt 385 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
27 von insgesamt 385 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,6/10

Sauberkeit

7,8/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

6,8/10

Zustand der Unterkunft

6,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Patrick

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Günstig und ok
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Alexander

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super
Sehr freundlich und angenehm, gerne wieder.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

8/10 – Gut

Adam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles reibungslos
Check-In verlief mitten in der Nacht problemlos. Shuttle gegen Entgelt.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Preis Leistung ok
Nehmen sie den kostenlose Bus Shuttle vom Flughafen anstatt die vom Hotel Sind dann nur ca. 100 mtr laufen

8/10 – Gut

Reinhold, Kassel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Flughafenhotel ohne larm
Zwischen Terminal 1 und 2 gut zu erreichen. In der Nähe gute Pizza.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nahe am Malpensa Flughafen
Kurzer Aufenthalt in diesem Hotel, da wir sehr spät am Flughafen ankamen und erst am nächsten Morgen weiterreisen konnten.

8/10 – Gut

Dr.C., Köln, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Für Flugreisende
Hotel bietet shuttle-service zum Flughafen Malpensa auf Bestellung, während die großen Kettenhotels nur feste Zeiten anbieten. Angenehmes Restaurant gehört zum Hotel. Hotel hat insgesamt meine Erwartungen übertroffen.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service

6/10 – Okay

Thomas

Gut: Personal & Service
A good enough stay for one night. Staff were very welcoming but know the facilities are extremely basic and for me at least the WIFI in the rooms did not work.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Phil am 14. Feb. 2024
Dear Guest, thank you very much for your time. Our property features more wi-fi network: next time, just change the network on your device. Thanks again, best regards

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Nadia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent value just a few minutes walk from the free airport bus stop. Friendly staff. Clean, spacious room.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Hotel staff am 15. Juni 2022
Thank you very much! We hope to meet you again, best regards

10/10 – Hervorragend

David

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fair Dinkim
Booked last min, Great Price. Don't let the slightly sabby look put you off, Great Stay, Nice Food and friendly staff, real easy to/from MXP also. Room great for price and did the job and great large bathroom. Will defently stay again.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Staff am 29. Apr. 2022
Dear Fair, thank you very much! We appreciate so much your review and we are glad about your satisfaction. See you next time, best regards! :)

10/10 – Hervorragend

Noorafisah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Authentic Italian stay near airport
A perfect stay to rest just before my night flight. This hotel operates a restaurant that serves authentic Italian dishes “Molto buono!” Federico and his family are very polite and warm, this is the best option for a place near Malpensa airport, the room given to me is clean, comfy bed and spacious. Grazie mille per tutti!
Letto
Buratta
Risotto ai funghi
Pranzo @ Ristorante Cervo
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

2/10 – Ungenügend

PARVEEN

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Not good hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Il personale gentilissimo e disponibile a risolvere ogni problema.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020

8/10 – Gut

Anders

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Nära och bra
Nära till flyget med hotellet brister i renlighet
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Enzo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

6/10 – Okay

CARLO

MI è stato cancellato il volo per cui non ho avuto l'occasione di testare l'hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

8/10 – Gut

victor hugo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
fecto
perfecto por ser un hotel aeropuerto
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

8/10 – Gut

N

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice setting, easy to get to and close to the airport
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

8/10 – Gut

francesco

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Old...shower was very bad, the water was just tricking. Terrible water pressure
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A clean bed but no TV or shower...
Checked in near midnight to be near the aiport for a flight next morning. Room and bed clean. Tried to use the TV, remote not working. In the morning wanted to have a shower but water was barely running at the shower hose. Talked to the guy reception, who arrogantly said "i'll come to check when i finish serving people at the cafeteria". Packed up as i had no time to spare and also reported problem to the cleaning lady who get someone to check it as i was leaving...you expect things to be functioning when you hire rooms to guests... someone
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Reception desk am 24. Dez. 2019
Dear Guest, as we informed, it was just enough let the water open 3-5 minutes and runs well and hot. We're a little hotel, with a few people working staff. If you come down and you have a queue in front of you... Sorry, but we have to respect the queue and listen people before you first. And you misunderstood one people working and very, very busy (alone) tone of voice with arrogance: just he asked : "please, wait". He came up to your room as soon as possible and solve your little problem. Best regards

4/10 – Schlecht

Rosa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

8/10 – Gut

Francesco

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice for night between flights, I arrived very late and had no problems to check in
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Close to the airport and free bus not far to walk
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

4/10 – Schlecht

Miles

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
not impressed.
Costs of extra bed not clear..we booked for two adults and 1 child, they said you booked double room and should have notified for extra bed, but we booked for three people. Bed should have been available, with all extra costs? We paid over the olds for quality of hotel... 141 euro. Including 3 euro tax per person Poor attention attention to guest needs, I think one of restaurant managers, was in the main bar with bare feet on settee watching TV, Looked like the bar was trashed like personal living area, and gave bad impression. I was also told off for sitting my daughter on the bar presumably for highgeen reasons, for which I made my apologies, but then saw the lady with bear feet on the main bar chairs. Confusion between staff. Although front office manage friendly. Hotel old, WiFi intermittently working.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
La navetta per l'aereoporto non è arrivata . Dopo 20 minuti di attesa sono stata accompagnata dall'incaricato del ricevimento
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

4/10 – Schlecht

Lorenzo

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019

4/10 – Schlecht

Christopher

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
This hotel seems to be used only by people who waiting to catch an aeroplane, can leave their car and get a shuttle. It is a grotty hotel in a grotty location.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

8/10 – Gut

Tiago

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bom custo-beneficio
Hotel razoavel, bem próximo ao aeroporto. Não tivemos problemas no check in ou no transfer. Quarto bom para um pernoite antes de viajar.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

8/10 – Gut

Geary

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
People extremely friendly...service very good ... kitchen staff and food was outstanding...
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

6/10 – Okay

Sandy

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

4/10 – Schlecht

steinar

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dyrt
Eit altfor dyrt hotell ift. standard
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Personale cortese, albergho per soggiorno veloce, nei trasferimenti per prendere altri aerei o altro.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

10/10 – Hervorragend

Theis

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

2/10 – Ungenügend

CEZAR, London ONTARIO

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Old place, old appliances, airport shuttle service is limited to a few hours only, shuttle van was damaged- side door and cargo door didn’t work properly, instead of shuttle service in morning they call for a car which did not have any taxi sign , no meter and they are charging 20 euro for less than 5 minutes drive. No breakfast available. And many mores
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Reception desk am 29. Sept. 2019
1) Shuttle service 24h is available at 5 stars hotels neither. A free airport bus stop is located just 5 minutes by walking far! 2) We call and reserve taxi for the guests that ask for, then the Taxi company managed their works. We have hotel and restaurant, not taxi. For sure it's not our fault if they send luxury cars instead of a normal white taxi. But be quite: they upgrade your service without any extra cost, it happens frequently. You was lucky. The taxi fares are expensive, as usual here in Italy, but you pay the airport area fee and the night surcharge too (included in your 20,00 euros). You was informed by us in the evening. 3) The door damaged was NOT a problem for all the passengers safety, security and comfort: oposite, the Authorithies should lock its use, don't you think? 4) Breakfast at 4:00 am? Once again: it isn't available at 5 stars hotels neither. 5) And many mores, best regards

8/10 – Gut

Omid

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Armando

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
ottimo x partire al mattino presto da Malpensa
ottimo punto d'appoggio x partire al mattino presto da malpensa o per arrivi notturni quando perderesti l'ultimo malpensa express. l'hotel a dire il vero è un pò fuori mano e non facilmente raggiungibile. causa strada per nulla illuminata. cortesissimi si afederico che gabriele alla rception. prezzo nella media 100€ camera matrimoniale senza colazione. ma la possibilità di avere un transfer personalizzato da o per malpensa a 3€/pp ne fanno una scelta azzeccata. le stanze un pò andate ( macchie di pittura o parati staccati, pulizia sufficiente e arredo minimalistico ma sempre funzionale) -ottima la tv in camera e il wifi- mi hanno lasciato assolutamente soddisfatto. allorquando si è presentato un problema di igiene subito lo staff si è attivato. oggi già ho fatto un'ottima pubblicità alla struttura ai miei conoscenti. GRAZIE HOTEL CERVO!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

4/10 – Schlecht

Vince

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Terrible hotel to stay in
So many things wrong with this hotel. Toilets broken and had to manually flush by self by lifting the lid and lifting the stopper. No lights in halls near our room. NO breakfast buffet, only stale croissants we had to pay for. shuttle to airport NOT free, and is done at THEIR leisure not your needs. Will no stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Reception desk am 29. Sept. 2019
How can you say that about the shuttle service? 3,00 euros fare is a minimum, neither to cover the gasoline costs (very expensive in Italy). You was free to use a taxi (fares start from 20,00 euros, same distance) or the free bus located 5 minutes by walking far. And last but not least, shuttle service has a scheduled timetable because of the need of all the guests, not for one person only comfort. The halls and corridors have lights actived by a photocell in the night: it's enough move a little bit and the lights turn on automatically. If you experienced some problems in the toilet inside your room, it was enough inform the reception staff and you can have another room. Best regards