Standard-Zweibettzimmer, 2 Einzelbetten | Kostenloses WLAN, Bettwäsche

Bewertungen von The Longlands Hotel

2.5 out of 5
The Longlands Hotel
293-295 Marton Road, Middlesbrough, England

Bewertungen

5,8
35 von insgesamt 121 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
18 von insgesamt 121 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
9 von insgesamt 121 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
17 von insgesamt 121 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
42 von insgesamt 121 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,2/10

Sauberkeit

6,6/10

Personal & Service

6,0/10

Ausstattung

5,4/10

Zustand der Unterkunft

6,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Franziska

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Die Rezeption war bei Anreise nicht besetzt. Nach 15 minütiger Wartezeit, hat mein Mann den Schlüssel überreicht bekommen, da mit mir als Frau nicht gesprochen wurde. Es gab nur kaltes Wasser in der einen, nicht gesperrten Dusche. Auf Nachfragen wurde nicht reagiert. Das Bett bestand aus zwei Holzkisten und einer Matratze. Das Fenster war im geschlossenen Zustand trotzdem noch 4cm geöffnet. Alle Räume waren in einem SEHR schlechten Zustand!! Das Frühstück war lächerlich! Die Mitarbeiter/Gäste feierten bis nachts um 1:30 Uhr eine private Party auf unserem Flur. Wir fühlten uns in der Gegend recht unsicher - an Entspannung war nicht zu denken. Am nächsten Morgen empfing uns hingegen eine sehr nette junge Dame an der Rezeption, die sehr freundlich und zuvorkommend war. Ein kleiner Trost zum Abschied. Generell ist diese Unterkunft nicht empfehlenswert.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Arthur am 17. Aug. 2022
Hallo, wir bedauern, dass Sie mit unserem Service nicht zufrieden sind. Seien Sie versichert, dass wir uns Tag und Nacht bemühen werden, um Ihnen auch in Zukunft einen angenehmen Aufenthalt zu gewährleisten. Mit freundlichen Grüßen, Arthur

2/10 – Ungenügend

margaret

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
On arrival a little disappointed, did not look great or welcoming , however staff were well presented and polite. Shown to first room which had other peoples luggage in, thank god our room was changed as it smelt terrible. Second room not much better, if we could have found another hotel we would have !! The door actual did not fit the gap, we had a sink in the room which not only did the water trickle out but not hot. Refused to use the shower as unpleasant, only one towel for two people. The bed was comfortable and sheets clean but only pillow per person. Did have tea and coffee facilities but took 15 mins to fill kettle. Overall it was overpriced and awful, I doubt anyone would ever go back for another stay, so it works for the management. Best thing they could do is knock it down and start again smarten the rooms up !!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Paul

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bed frame all stained. Sink in the room where when turned on the water just trickled out. Holes etc.. in the walls .Overall the hotel needs cleaning and updating and to be used just as a hotel and not as temporary accommodation for the homeless. A knock at the door in the early hours by another resident stating that they had used the shared toilet and did I have a cigarette for them !!! . Not something I would expect from a decent hotel. As previous reviews mentioned, I believe this hotel is being used as temporary accommodation for the homeless. We went down for breakfast ( not really expecting much due to the room condition) and we're disgusted at the state of the dining area and lack of food available. We left without eating anything due to the conditions in the dining area. Whilst our stay was cheap it certainly didn't reflect good value for money and we certainly won't be going back next time we're ever in the area
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Kevin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mint night sleep
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Kevin

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mint
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Kevin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Spot on
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Kevin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It's Spot on
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Kevin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was ok thanks you
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

KWAME

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alright
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Yiming

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Yiming

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

2/10 – Ungenügend

Kande, London

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff has been terrible. 10 mins before check out time someone came & knocked the door saying you need to go out. Very unprofessional called me bro. Very rude
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Karan

Gut: Personal & Service
I liked the affordability. The gentleman on reception was also helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Kate-Henry

Geschäftlich gereist
Satisfying
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Darren

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Chris

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very cold room heating not working mold on walls
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Michael

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

SY

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

SY

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy access to town, takeaways and town
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

SY

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing staff, easy access to shops, town. and walking distance to takeways
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

SY

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing service.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

SY

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Accessibility to shopping areas, takeaways, friendly staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

SY

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Walking distance to bars, restaurants,takeout.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

SY

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy access to town, and other amenities
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Mohammed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Mohammed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

SY

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely staff and helpful. Spacious beds and big rooms.

10/10 – Hervorragend

SY

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy access to shops, walking distance to town. Lovely staff

2/10 – Ungenügend

Stephanie

Verbesserungswürdig: Personal & Service
AVOID OYO HOTELS. TERRIBLE CUSTOMER SERVICE
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

Morgan

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There’s not enough time to complain about what’s wrong with this property looks more like a crack den house than a hotel. How they’re advertised by Expedia is beyond me and it says a lot about Expedia The room was unclean toilet was broken, urine was left in the bowl. There was mould on the shower head and shower cubicle The shower cubicle had tape along the bottom of the door to act like I assume a seal I have photos and when challenged with this refused me a refund even tho I had to book somewhere else to stay Also even thought it’s down as a smoke free room the entire room smelled like stale smoke the minute I walked in, when I complained to the reception the staff seemed unbothered and said if I wanted a refund then call Expedia which when investigated claimed the room was “up to standard and no refund was due” Terrible service both from the property and Expedia
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Mercy

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
I didn’t like having to go across the road to a different hotel for the included breakfast
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Abdoul kader

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Mohammed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was good place to be. Excellent service and friendly staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Johnson

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was my second time staying at this property. I would recommend this to anyone who’s looking for a place to stay in Middlesbrough as it is easily accessible with nearby restaurants, w-fi and parking facilities. The staff were friendly and helpful and I had no concerns and really enjoyed my stay.

10/10 – Hervorragend

Johnson

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was a nice experience overall. Easy access to transport and shops

6/10 – Okay

Femi

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Barbara am 6. Nov. 2023
Hi, Femi! Thank you for rating us and for the valuable feedback. We have forwarded the matter to our relevant team for ensuring your future stays are up to the mark. Regards, Barbara

6/10 – Okay

Benny

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

2/10 – Ungenügend

Naveed

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Horrible place I never seen before smell everywhere in room toilet is dirty all is rubbish bed is like stone horrible in this area outside I stay there only less then hour I left and sleep in my car
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Maria am 12. Sept. 2023
We are sorry to hear about your experience, Naveed! Request to consider this as an off case, as cleanliness is one of the basic priorities in our hotel. Do give us another chance to host you soon, and we will ensure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Regards, Maria

8/10 – Gut

Edward

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

8/10 – Gut

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
My stay was very good
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was good thanks
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

4/10 – Schlecht

Carol

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Tim am 15. Juli 2023
Hi, Carol! We are truly sorry for finding that your experience with us was not nice. We will certainly be working on your suggestions to provide you with the best possible experience next time Regards, Tim

2/10 – Ungenügend

Diane

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Do not visit
Bed broken
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Lisa am 7. März 2023
Hi, Diane! Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Lisa

6/10 – Okay

Tony

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Pass
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2023
Antwort von Eva am 7. Feb. 2023
Hi, Tony! We are sad to see that you are not satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to ensure a comfortable stay in the future. Regards, Eva

10/10 – Hervorragend

Wasiu Akan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2023

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lumpy mattress
Mattress was very lumpy and I could feel all of the springs!! It wasn't very clean and no towel was left in the room
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Eva am 4. Jan. 2023
Hi, Guest! Sorry for the trouble faced. We have duly noted your feedback and will ensure better services in the future. Have a nice day ahead :) Regards, Eva

2/10 – Ungenügend

Richard

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Filthy and smelly.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Ava am 13. Jan. 2023
Hi, Richard! Sorry for the trouble faced. We have duly noted your feedback and will ensure better services in the future. Have a nice day ahead :) Regards, Ava

4/10 – Schlecht

David

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
good parking to rear & lounge nice - twin room small - cold shower - no bacon or sausage for breakfast
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Ammy am 19. Nov. 2022
Apologies for the problems you had faced, David! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Tim

4/10 – Schlecht

Alan

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Parking to rear excellent - stayed here before - it as slightly improved - but room small - breakfast no bacon or sausage - cold shower - quite warm in the room
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Ammy am 19. Nov. 2022
Hi, Alan! We are sorry for the trouble that has caused. We would like to thank you for sharing such valuable reviews. Definitely we can work on it to make sure that your next stay turns out to be awesome. Regards, Tim

2/10 – Ungenügend

Gerald

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2022