Lobby

Bewertungen von Fontainebleau Miami Beach

4.5 out of 5
Fontainebleau Miami Beach
4441 Collins Avenue, Miami Beach, FL

Bewertungen

7,4

Gut

2487 von insgesamt 5482 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
881 von insgesamt 5482 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
781 von insgesamt 5482 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
548 von insgesamt 5482 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
785 von insgesamt 5482 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,0/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Herta

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Schönes Hotel, gute Lage.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Steven am 4. Apr. 2024
Dear Herta:We are pleased to receive your feedback after visiting Fontainebleau Miami Beach.We appreciate you taking time to write us a feedback.We are so happy that you enjoyed the views and the location of the hotel. We are delighted when our guests come and have a good time in the property because it remind us that we care for your comfort and that is our main goal to provide you with the best customer service.Hope you can visit us soonRegardsStevenGuest serviceFontainebleau Miami Beach

6/10 – Okay

giuseppe

Mit der Familie gereist
Mit dem hotel habe ich kein wesentlicher problem.aber mit expedia und die tollen versprechungen.empfehle ihnen sich die korrespondenz anzuschauen.das war eines letzten buchungen bei ihnen.sollten an das gegebene wort arbeiten
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Scott am 13. Aug. 2023
Thank you for visiting Fontainebleau Miami Beach as your holiday destination, we were thrilled to have you with us. Thank you so much for taking time out of your day to share feedback from your most recent experience at our hotel. We are glad that your time with us was good but are slightly disappointed we failed to exceed your expectations and fully honor the experience you were meant to be given. We aim to do better at the Fontainebleau and offer a 5-star experience. We appreciate your feedback and hope to see you again soon.Best Regards,ScottFontainebleau Miami Beach Guest Services

2/10 – Ungenügend

Uwe

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Was als Luxushotel deklariert wird und auf dem Zimmer noch nicht mal eine Kaffeemaschine steht ist lächerlich. Außerdem nur eine kleine Rezeption für so viele Zimmer Also es gibt viel schönere und günstigere Hotels in Miami Beach
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Scott am 15. Apr. 2023
Hi Uwe,Thank you for recently visiting Fontainebleau Miami Beach, it was a pleasure having you as our guest.We are sorry that certain aspects of our resort such as your room not having a coffee maker did bring you displeasure. We are aware when our hotel is at a high occupancy there can be delays and difficulties in fully satisfying every gust, we are sorry this impacted your experience and we are working to improve in this area.Thank you for sharing your feedback, we hope to see you soon.Kind Regards,ScottFontainebleau Miami Beach Guest Services

4/10 – Schlecht

Carsten

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Auch am normalen Pool zu laut. Trinker wurden im Whirlpool (unter dem Verbotsschild für Speisen und Getränke) bedient. Mehr abgebucht, als auf der Rechnung stand. Nach 3 EMails keine Antwort vom Hotel. Expedia hat sich zwar 1 mal zurückgemeldet, aber bis jetzt nichts mehr gehört.
Antwort von Scott am 14. Jan. 2023
Hi Carsten,Thank you for choosing Fontainebleau Miami Beach as your holiday destination, we are saddened to hear that your time with us was less than perfect.We apologize for the inconvenience caused by the loud noise at the pool along with your experience there not meeting your expectations. We aim to better accommodate and satisfy our guests and we will seek to address the matters you have raised.We would like to further assist with the matter regarding your charges and your bill. Kindly reach out to us at guestrelations@fontainebleau.com with any details that would be of assistance to us and we will be in touch with you.Thank you for taking the time to share your feedback, we hope that you may grant us the opportunity to better serve you in the near future.Kind Regards,ScottFontainebleau Miami Beach Guest Services.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel jedoch mit mängeln
Das war unser dritter Aufenthalt im Hotel. Erstes Zimmer war leider wieder nicht sauber, wir haben uns beim Gepäckträger (Kerv) beschwert und er war der erste Mitarbeiter im Hotel der reagiert hat. Innert wenigen Minuten hat uns ein Manager kontaktiert und wir haben das Zimmer gewechselt + ein upgrade bekommen. Dies war der dritte Aufenthalt innerhalb von zwei wochen und wir haben unser zimmer 5x gewechselt. die Zimmer waren immer unsauber (Flaschendeckel am boden, Haare/nägel in duschen/badewanne, make up an türe und und und …). Dank dem Mitarbeiter Kerv wurde unser letzter Aufenthalt im Hotel deutlich verbessert und das Hotel hat endlich auf unsere beschwerden reagiert. Ich kann euch nur empfehlen, eure Erwatungen etwas tiefer zu halte und euch nicht an den Schaltern (Personal oft überfordert, zu lange Wartezeit, keine reaktion) zu beschweren sondern beim Gepäckpersonal. Hotel in die Jahre gekommen trotzdem immer noch schön, je nachdem welches Zimmer, in welchem gebäude und welches Stockwerk. Poolanlagen wunderschön jedoch zu warm und die Liegen, welche direkt am Pool sind hochgerechnet ca. 30 Stühle welche sich wirklich direkt am Pool befinden, sind bereits um 6:00 alle reserviert. der club ist ziemlich überteuert und für europäische Verhältnisse „eher langweilig“, es wurde kaum getanzt und die Personen ohne Lounge wurden die ganze Zeit von A nach B verschoben trotz 115$ Eintritt pro Person.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Samantha am 25. Sept. 2022
Dear Guest,Thank you for choosing Fontainebleau Miami Beach as your holiday destination, I was a pleasure having yo with us again.Thank you so much for taking the time to share feedback from your recent stay with us, though we fell short of your expectations. We are glad to hear that Kerv went above and beyond to make your feel welcomed, we will look further into the areas of concern mentioned with hope to resolve them promptly and accurately.We hope to see you again soon.Best Regards,SamanthaFontainebleau Miami Beach Guest Services

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
tolles Hotel mit mängeln
Das war unser zweiter Aufenthalt im Hotel. Das Hotel hat einige Mängel (Tresor Gebäude). Die Lifte sind oft defekt oder man wartet extrem lange, wir haben knapp 8 Minuten auf den gewartet. Ebenfalls ging der Feueralarm mehrmals los (jeden Tag) und die Schlüsselkarten gingen plötzlich nicht mehr. Check-in 45min Wartezeit. personal am pool und gepäck sind super freundlich. Am schalter kommt es drauf an, wir haben uns mehrmals beschwert, da die Sauberkeit in den Zimmern zu wünschen lies. Nach mehrmaligen Beschwerden, wurden wir in ein anderes Zimmer verlegt. zimmer sind bereits in die Jahre gekommen, jedoch alles in einem ok. Für eine Junior Suite haben wir etwas mehr erwartet. Die Poolanlagen sowie das Meer sind super, jedoch sind die Pools deutlich zu warm sowie werden die Liegen ziemlich schnell geräumt. wir haben uns z.b. ein Eis am Poolrestaurant fresh bestellt (ging ca. 10min) als wir am Platz waren, waren unseew sache. Weg. inkl. Sonnencreme etc. An sich schönes Hotel jedoch gibt es potential nach oben. Da es ein ziemliches Partyhotel ist, würde ich Familien mit Kindern eher davon abraten. unsere nachbaren waren extrem laut und und liessen ihren müll in den gängen liegen. Ebenfalls ist das Hotel extrem teuer, Sonnenschirme am Meer kosten ca. 25$ pro Tag. Der indoor-pool kann nur gegen eine Bezahlung von 100$ pro Tag und Person benutzt werden. Natürlich mussten wir zum Spa laufen um nach den Eintrittspreisen zu fragen, da das Personal am Schalter es nicht wusste.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Samantha am 25. Sept. 2022
Dear Guest,Thank you for choosing Fontainebleau Miami Beach as your holiday destination, It was a great pleasure having you with us.We are happy to hear that the resort is nice in itself, though it also has potential for improvement as you encountered issues with our lifts and our pricing by the beach that was not to your liking. We understand where you're coming from, and will look further into the areas mentioned with hope to resolve them promptly and accurately.Thank you for your feedback, we hope to see you again soon.Best Regards, SamanthaFontainebleau Miami Beach Guest Services

6/10 – Okay

Kamila

Aufenthalt von 6 Nächten im September 2022
Antwort von Samantha am 16. Sept. 2022
Hi Kamila,Thank you for choosing Fontainebleau Miami Beach as your holiday destination, It was a pleasure having you with us.Thank you so much for taking the time to share feedback from your recent stay with us, though we fell short of your expectations. You have our commitment to look further into our areas of shortfall, adjust and change where need be to improve the experience for all our guests.Kamila, we hope to see you again soon.Best Regards,SamanthaFontainebleau Miami Beach Guest Services

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Miserable service!
To be honest I don’t even know where to start. Our stay at Fountainbleau should have been a great birthday surprise for my sister but all we had was the worst experience ever! The system was down, we had to stand in line for hours just to check in, the front desk staff told us to ask for them in an hour regarding a specific request and then the person just wasn’t there anymore. After check out you can store your luggage until 3pm at one place, if you stay longer you have to pick it up yourself and bring it to another place at the other side of the hotel, nobody is willing to help you with this, they would even pass by with their luggage trolley. Wifi is weak and elevators don’t work properly. Definitely don’t recommend to stay there, it’s not worth the money.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Samantha am 2. Sept. 2022
Dear Guest,Thank you for choosing Fontainebleau Miami Beach as your holiday destination, we sincerely regret that your stay with us was less than perfect and that's on us.I sincerely apologize that what should have been a great birthday celebration turned out to be the worst experience ever for your family. Thank you so much for taking the time to share your experience we shall use the feedback to help us do better and work on service delivery with great urgency.It is with great hope that you will consider visiting Fontainebleau again in the near future.Best regards, Samantha Fontainebleau Miami Beach Guest Service

10/10 – Hervorragend

Patrick

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schon zum zweiten mal in dem Hotel übernachtet. Das Hotel ist gut mit dem Auto zu erreichen. Der Pool ist einfach der Hammer. Auch die komplette Außenanlage ist sehr gut und schön. Toller Service mit den Liegen am Pool und Strand. Der direkte Zugang vom Pool an den Strand ist ein erheblicher Vorteil. Abends DJ und Saxophone Spieler an der Bar. Tolle Cocktails. Zimmer sind sehr schön und sauber. Das Bett ist extrem bequem und es schläft sich super. Insgesamt absolut empehlenswert.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Lydia am 19. Aug. 2022
Dear PatrickThank you for choosing Fontainebleau Miami Beach as your holiday destination. We are thrilled that you enjoyed your overall experience. I am ecstatic to hear that you had such a great time, and that you enjoyed our service and drinks on offer. We take pride in the quality of our service we provide and hope that we can continue delivering exceptional service. Feedback like yours is valued by every team member here and it gives us motivation to continue improving our services.We can't thank you enough for taking time to share your feedback. We look forward to serving you again. Best Regards,LydiaFontainebleau Miami Beach Guest Services

8/10 – Gut

Eckhard

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location super. Was nervt ist die Trägheit des Personals. In der bakery morgens halb neun 40Minuten warten auf einen Kaffee… egal wie lange die Schlange… interessiert keinen. Immer automatisch hohe Tip-Aufschläge ohne zu fragen ohne entsprechende guten Service. In Restaurants immer ! Warteliste größer 30 Minuten obwohl sichtbar alles frei…dann nach 5Minuten plötzlich freier Platz… haben keinen Überblick. Valet Parking für Leihwagen…53$ am Tag..man wartet bis zu 40Minuten bis die einem das Auto bringen….abartig! In einem 5Sterne Hotel Roomservice nur alle 2 Tage ?! Unglaublich !! Übertrieben ängstlich…. Wenn ein bischen Wind werden alle Sonnenschirme geschlossen…bei über 30 Grad C. Krank!!
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2022
Antwort von Fontainebleau am 29. Apr. 2022
Thank you for your feedback, we will be addressing your concerns.

6/10 – Okay

Sven

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Unterkunft teilweise schon etwas abgerockt und nicht in Schuss gehalten.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Fontainebleau am 20. Dez. 2021
Vielen Dank für Ihr Feedback. Ich werde dies an die zuständige Abteilung weiterleiten.

8/10 – Gut

Gabriele

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Top Lage und Top Beachclub! Preis Leistung Verhältnis stimmt nicht da zu teuer - Parken 52$!! Zimmer nett aber doch recht spartanisch. Bett super gut! Blick vom Balkon sensationell! Check inn schon früher möglich gewesen. Alles in allem gut!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Brianna am 26. Nov. 2021
thanks for staying with us ! we appreciate your feedback

6/10 – Okay

Theresa, Garden City

Mit einer Gruppe gereist
Horrible service
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Jeniffer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy buena atención, la pasé súper divino
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Selim am 27. Mai 2024
Dear Jeniffer, Thank you for your feedback. We hope to see you soon.

2/10 – Ungenügend

Omar

Okay now the location is really nice, the suite that we took had a great interior and ocean view. That’s really nice and everyone knows that. My 1 star review here, is that the service was really bad. People on the front desk were not of a help, their consierge people were very rude. At the pool, the hostess and the waitress were REALLY RUDE and maybe racist ? On the pool for over 1 hour no one took our order for food or drink, although we called them a lot !! Also, our room balcony door had a missing handle on the floor. I paid tons of money for 2 nights, and they told me that they can’t send someone for room service unless scheduled?? I guess everyone wants to clean their rooms. Fianlly, I found lots of cockroaches in their bathrooms, which I have the video for. All in all it’s very very sad when we try a 5 stars fancy hotel, and pay all that money, and get a terrible services from the staff!!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Mahmoud, Dearborn Heights

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Selim am 27. Mai 2024
Dear Mahmoud, Thank you for your feedback. We hope to see you soon.

10/10 – Hervorragend

edgar

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Awesome Che kin super quick
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Selim am 27. Mai 2024
Dear Edgar, We are thrilled to hear that your stay was enjoyable and that you found our service to be exceptional. Our team strives to provide the best possible experience for all of our guests, and it's wonderful to see that our efforts have paid off. Your feedback is greatly appreciated and we hope to have the pleasure of hosting you again in the near future.

10/10 – Hervorragend

Shataea

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Property is gorgeous with plenty to do. Excellent staff service available 24hrs. Great views from jr suite at serento tower.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Selim am 27. Mai 2024
Dear Shataea, We are delighted to receive your comments! It's wonderful to hear that you found our property to be exceptionally clean, with staff who are attentive and always ready to lend a helping hand. We are thrilled that our daily attendant, provided you with fantastic service and fulfilled all your needs. We look forward to welcoming you back soon, and we guarantee that your next visit will be your best one yet. With our wide range of amenities, you'll have everything you need to enjoy a truly unforgettable experience.

10/10 – Hervorragend

Reginald

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything right there
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Maried am 27. Mai 2024
Dear Reginald,Thank you for the feedback. Your opinion is highly valued by us. We look forward to welcoming you back soon.Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Maria

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I love it
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Maried am 27. Mai 2024
Dear Maria,Thank you for the feedback. Your opinion is highly valued by us. We look forward to welcoming you back soon.Best Regards,

10/10 – Hervorragend

DeJuan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice.. enjoyed my stay
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Maried am 27. Mai 2024
Dear DeJuan, Thank you for your feedback. We hope to see you soon

2/10 – Ungenügend

Jennifer

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Furniture was old and cracked. Paid for an oceanfront room and I was placed on the 3rd floor in front of a row of palm trees. The staff gave me a hotel credit for $100 to spend at the hotel. Not what was advertised whatsoever. I’ll NEVER go back!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Maried am 27. Mai 2024
Dear ,Thank you for the feedback. Your opinion is highly valued by us. Your review is important to us, and we will take it seriously as we work to identify areas where we can improve. Thank you again for your feedback, and we hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.

10/10 – Hervorragend

Janelle Patrice, Philadelphia

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
We had a wonderful time first time in miami and at the property. The property was beautiful everything was a ten the con is that everything is so expensive but worth it. Cannot wait until we return
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Maried am 27. Mai 2024
Dear Janelle Patrice, Thank you for sharing your experience with us! Your glowing review and praise of our exceptional service have made our day. We take pride in ensuring that every guest who walks through our doors receives a truly unique and unforgettable experience. Our team is dedicated to creating a joyful and positive atmosphere that will leave you feeling rejuvenated and energized. Your feedback is invaluable to us, and we appreciate you taking the time to share your experience.

10/10 – Hervorragend

Rashidah

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I really enjoyed the ambiance. The music, the heated pools, and the staff. Everyone was pleasant and easy to approach. For a holiday weekend it was easy going. The hotel was family friendly. The only downside was the pools closed early but everything was amazing.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Maried am 27. Mai 2024
Dear Rashidah, Thank you for sharing your experience with us! Your glowing review and praise of our exceptional service have made our day. We take pride in ensuring that every guest who walks through our doors receives a truly unique and unforgettable experience. Our team is dedicated to creating a joyful and positive atmosphere that will leave you feeling rejuvenated and energized. Your feedback is invaluable to us, and we appreciate you taking the time to share your experience.

6/10 – Okay

John

Gut: Sauberkeit
It’s over rated. And rooms are out dated 13 dollars for bottle of water.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Maried am 27. Mai 2024
Dear John, Thank you for taking the time to write a review. Your opinion is highly valued by us. Your review is important to us, and we will take it seriously as we work to identify areas where we can improve. Thank you again for your feedback, and we hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.

2/10 – Ungenügend

Natalie

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Very rude staff
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Maried am 27. Mai 2024
Dear Natalie, We appreciate you sharing where we fell short of your expectations during your last visit with us. Though we never enjoy hearing that we have disappointed a guest during their stay with us, we do take immediate action to determine how we could have done better.I'm sorry to hear about your disappointing experience. It's concerning that the staff did not showed an overall good atmosphere. I hope your future hotel stays will be more pleasant and reflective of the quality service you deserve.

10/10 – Hervorragend

Antoine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I loved everything honestly about my stay!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Maried am 27. Mai 2024
Dear Antoine,Thank you for taking the time to write a review. Your opinion is highly valued by us.We are thrilled to hear that the service provided to you was wonderful.We look forward to welcoming you back soon

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect stay! Staff and service were pleasant. A lot to do, but can get pricy. They have many amenities, restaurants, and nightlife to choose from!
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Maried am 27. Mai 2024
Dear Jennifer, Thank you for sharing your experience with us! Your glowing review and praise of our exceptional service have made our day. We take pride in ensuring that every guest who walks through our doors receives a truly unique and unforgettable experience. Our team is dedicated to creating a joyful and positive atmosphere that will leave you feeling rejuvenated and energized. Your feedback is invaluable to us, and we appreciate you taking the time to share your experience.

10/10 – Hervorragend

abraham jamil

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Awesome place like a resort
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Maried am 27. Mai 2024
Dear Abraham Jamil,Thank you for the feedback. Your opinion is highly valued by us. We look forward to welcoming you back soon.Best Regards.

10/10 – Hervorragend

Brianna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Maried am 27. Mai 2024
Dear Brianna,Thank you for the feedback. Your opinion is highly valued by us. We look forward to welcoming you back soon.Best Regards,

8/10 – Gut

Scott

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Maried am 27. Mai 2024
Dear Scott, Thank you for your feedback. We hope to see you soon

8/10 – Gut

Serge

Mit einer Gruppe gereist
It sucked
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Maried am 27. Mai 2024
Dear Serge, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We apologize that we were unable to meet your expectations during your recent stay. It is always our goal to provide our guests with a luxurious and high-quality experience, and we regret that we fell short on this occasion. Thank you again for your feedback, and we hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future

10/10 – Hervorragend

Thierry

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very professional
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Maried am 27. Mai 2024
Dear Thierry, Thank you for your feedback. We hope to see you soon

2/10 – Ungenügend

Alexander

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Attention to details, safety very poor. Got stock in the elevator for 35 minutes I had to call 911 for help. The hotel response is very slow. Got no call from the hotel management until I call my self. I will never stay there again
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Maried am 27. Mai 2024
Dear Alexander, I'm sorry to hear about your disappointing experience. It's concerning that the staff did not address the issues effectively and that the overall atmosphere was not up to standard. Your feedback about the very poor service is important for the management to consider. I hope your future hotel stays will be more pleasant and reflective of the quality service you deserve.

8/10 – Gut

Valerie, miami

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great Hotel, great service . Very pricey but its South Beach ! Wish they had a kids club. But definitly one of the best in the area. Valoulou
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Maried am 27. Mai 2024
Dear Valeria,Thanks for the feedback. Your opinion is highly valued by us. Our review is important to us and we will take it seriously as we work to identify areas where we can improve, such as having a kids' club.We hope to welcome you back soon.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Edward, Mayfield Heights

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very happy
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Maried am 27. Mai 2024
Dear Edward,Thank you for the feedback. Your opinion is highly valued by us. We look forward to welcoming you back soon.Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Aubrey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great place to stay.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Maried am 27. Mai 2024
Dear Aubrey,Thank you for the feedback. Your opinion is highly valued by us. We look forward to welcoming you back soon.Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Melissa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I really enjoyed this property. I will definitely be back multiple pools, great room, balcony overlooking ocean and bay.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Maried am 27. Mai 2024
Dear Melissa,Thank you for the feedback. Your opinion is highly valued by us. We look forward to welcoming you back soon.Best Regards.

10/10 – Hervorragend

Monique

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great. Love the amenities, staff were wonderful & helpful. Best hotel I’ve stayed in Miami. It has everything
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Maried am 27. Mai 2024
Dear Maried,Thank you for the feedback. Your opinion is highly valued by us. We look forward to welcoming you back soon.Best Regards,

6/10 – Okay

Seham, Mason

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
We had to walk a lot to get to Our room , because it’s so far away from the lobby and the beach .
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Selim am 24. Mai 2024
Dear Seham, Thank you for your feedback. We hope to see you soon.

6/10 – Okay

Steven, Dallas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Very expensive
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Selim am 24. Mai 2024
Dear Steven, Thank you for your feedback. We hope to see you soon.

10/10 – Hervorragend

Nour

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We stayed at the fontainebleau for three nights and had a really good experience. The dining options are excellent, even if a little pricy. The pool area and the beach were very nice. The room was clean with a beautiful view. The only thing I can somewhat critique is that the WiFi wasn't very good. But overall we loved it and would definitely go back.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Selim am 24. Mai 2024
Dear Nour,We are happy to hear you enjoyed the stay at Fontainebleau Miami Beach. We are delighted to hear that you enjoyed your stay We are committed to providing all our guests with five-star service and we hope to have the pleasure of welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Veronica

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
As always hotel is gorgeous - my only issue was at check out. We were told all desks are manned 24 hours a day. We planned our check out with our Lyft ride and guess what no one was at the desk in the Tressor Tower at 345am. We had to run all the way to the main lobby to check out and then run all the way back hoping our previously scheduled Lyft would not leave. Again this was annoying as they do not have enough staff to cover the 24 hour policy.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Selim am 24. Mai 2024
Dear Veronica, We are thrilled to hear that your stay was enjoyable and that you found our service to be exceptional. Our team strives to provide the best possible experience for all of our guests, and it's wonderful to see that our efforts have paid off. Your feedback is greatly appreciated and we hope to have the pleasure of hosting you again in the near future.

8/10 – Gut

Brianna

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Maried am 27. Mai 2024
Dear Brianna, Thank you for your feedback. We hope to see you soon

6/10 – Okay

chuyi

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Selim am 24. Mai 2024
Dear Chuyi, Thank you for your feedback. We hope to see you soon.

2/10 – Ungenügend

Rozalia Elena, Mico

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bad experience with one of the pool staff members. An incident in which I faced discrimination ruined my vacation. I reported it with the front desk and someone was supposed to call me to settle the issue. Of course I never received a call. Don’t stay here.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Selim am 24. Mai 2024
Dear Rozalia Elena, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We apologize that we were unable to meet your expectations during your recent stay. It is always our goal to provide our guests with a luxurious and high-quality experience, and we regret that we fell short on this occasion. Your review is important to us, and we will take it seriously as we work to identify areas where we can improve. Thank you again for your feedback, and we hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.

4/10 – Schlecht

Chantal

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Upon checking in my room was dirty with hair in the shower and on the bed. I called house keeping and when they arrived the lady proceeded to argue with me that the hair was not a big deal! The patio I paid for was dirty as well. For all that money I expected more. Will not stay there again or recommend it to anyone. Also, the way they set up the cabanas on the beach blocks everyone else’s view. All the money I spent and we were stuck looking at the back of a cabana. Unexpected and ridiculous. They need to do better.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Maried am 23. Mai 2024
Dear Chantal, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We apologize that we were unable to meet your expectations during your recent stay. It is always our goal to provide our guests with a luxurious and high-quality experience, and we regret that we fell short on this occasion. Your review is important to us, and we will take it seriously as we work to identify areas where we can improve. Thank you again for your feedback, and we hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future

10/10 – Hervorragend

SALEM

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was amazing
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Maried am 23. Mai 2024
Dear Salem, Thank you for taking the time to leave us your feedback, it would be our pleasure to welcome you once again!

10/10 – Hervorragend

Dessarae

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
🏆
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Maried am 23. Mai 2024
Dear Dessarae, Thank you for taking the time to leave us your feedback, it would be our pleasure to welcome you once again!

10/10 – Hervorragend

Jrose

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice pool
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Maried am 23. Mai 2024
Dear Jrose,Thank you for taking the time to leave us your feedback, it would be our pleasure to welcome you once again!