Außenpool (je nach Saison geöffnet), Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von ARTIEM Carlos - Adults Only Hotel

4 out of 5
ARTIEM Carlos - Adults Only Hotel
Carrer Carles III, 2-4, Es Castell, Menorca

Bewertungen

9,4

Außergewöhnlich

237 von insgesamt 319 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
66 von insgesamt 319 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
9 von insgesamt 319 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 319 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 319 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,6/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

9,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Friderike

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The best thing about the Artiem Carlos was the staff. Everyone so helpful and friendly - fantastic. Such a joy. Thanks to all employees!
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Pilar Martínez, General Manager am 25. Okt. 2023
Dear Friderike,Thank you for sharing this positive review.We are delighted you had a pleasant experience and appreciated our team members who strive to ensure you have the best experience possible.We look forward to welcoming you back on a future visit.Kind regards,Pilar Martínez, General Manager

8/10 – Gut

Dr. Jochen

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Pilar Martínez, Hoteldirektorin am 15. Mai 2023
Lieber Gast,Vielen Dank für Ihre positive Bewertung.Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Bis zum nächsten Mal. Alles Gute und freundliche Grüße,Pilar Martínez, Hoteldirektorin

10/10 – Hervorragend

Markus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes hotel mit herrlicher sicht auf die bucht. Komfortable zimmer, essen war sehr gut. Zu empfehlen
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Javier Homs, Hoteldirektor am 13. Feb. 2023
Lieber Markus,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unser Hotel zu bewerten!Wir haben sehr gerne gelesen, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt bei uns rundum zufrieden waren. Vielen Dank dafür, dass Sie besonders das gute Essen und die komfortablen Zimmer hervorgehoben haben.Bis zum nächsten Mal. Alles Gute und freundliche Grüße,Javier Homs, Hoteldirektor

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentral gelegenes Hotel mit Zugang zur Bucht und d
Der von Ihnen erwähnte Gratisparkplatz gab es nicht. In der Hotelanlage gibt es wenige limitierte PP für EUR 10 pro Rag, due man aber im voraus reservieren muss. Ansonsten gibt es überall in der Nähe öffentliche PP.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2021
Antwort von Laura C., stellvertretende Geschäftsführerin. am 21. Sept. 2021
Guten Morgen, ich danke Ihnen für Ihren Kommentar. Bei ARTIEM Carlos gibt es nur 10 Parkplätze (+ zwei für Elektrofahrzeuge), die gebührenpflichtig sind, wie im Abschnitt "Ihre Fragen" auf unserer Website beschrieben. In der Hochsaison ist es ratsam, sie zu reservieren, da in der Umgebung eine hohe Autodichte herrscht (alle öffentlichen und kostenlosen Parkplätze). Mit freundlichen Grüßen, Laura C., stellvertretende Geschäftsführerin.

10/10 – Hervorragend

Hiltrud

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Restaurant mit Meerblick in zwei Richtungen
Restaurant mit Meerblick in zwei Richtungen
Schöne Abendstimmung Blick aus dem Restaurant
Zwei schöne Terrassen mit Meerblick. Man hat über eine Treppe direkten Zugang zum Wasser
Maó hat einer der schönsten Naturhäfen der Welt
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schönes Hotel mit sauberer Anlage, ausreichend abwechslungsreiches Frühstücksangebot, große Zimmer mit Blick aufs Meer
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2021

10/10 – Hervorragend

Thomas

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schöne Lage und Anlage, Einkaufsmöglichkeit und Restaurants in der Nähe
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Christian, Bremen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das komplette Personal war extrem aufmerksam, herzlich und erfüllt von unaufgesetzter Freundlichkeit, wie wir es woanders in dieser Form noch nicht erlebt haben.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Cor Ne Li

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel hat noch Potenzial nach oben
Hotel insgesamt empfehlenswert, jedoch werde ich nicht nochmal dieses Hotel buchen. Das Abendessen beginnt erst 20 Uhr. Das abendliche - mitunter qualitativ hochwertige - Abendprogramm hört man auch im Zimmer, die Dusche des Nachbarn hört man auch, falls man vergessen hat, seine Tür zum Badezimmer zu schließen. Deutsch wird wenig bis gar nicht gesprochen. Ansonsten alles super, das Essen ist hervorragend.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location and super friendly staff. The breakfast is great especially on the terrace with an awesome view.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Markus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Es hat alles gepasst. Freundliches, sehr aufmerksames Personal. Schöne grosse Zimmer mit einem unglaublichen Ausblick. Gutes Essen. Was will man mehr...
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Cornelia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hervorragend
Sehr gute Küche, hochwertige Qualität sowohl beim Frühstück als auch beim Abendessen.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 10 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel am Hafen !
Wir verbrachten 6 Tage in diesem schönen Hotel . Wir erlebten jeden Morgen den Sonnenaufgang über dem Hafen von unserem Zimmer aus . Die Insel erkundeten wir mit dem Mietwagen und bei traumhaften Wanderungen. Menorca war eine Reise wert .
Sonnenaufgang vom Balkon.
Das Hotel vom Boot
Vomdr Balkon Blick auf den Hafen.

10/10 – Hervorragend

Barbara, Wien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lage direct am Meer, Zugang zum Meer
Ein gelungener Urlaub in einem sehr netten Hotel!!

8/10 – Gut

Marion, Ravensburg, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
grundsolides Stadthotel in ruhiger Lage!
Rey Carlos III liegt zentral, ca. 10 km vom Flughafen (Taxi ca. 16 €), ca. 2-3 km vom Zentrum Mao - auf einem Felsen am 6 km langen Naturhafen. Restaurantmeile etwa 10 min zu Fuß in der übernächsten Hafenbucht, Supermarkt direkt um die Ecke. Wir waren die einzigen Deutschen im Hotel (ansonsten Engländer und Spanier) und daher "Exoten", die aber umso netter und zuvorkommender behandelt wurden. Ohne dies gebucht zu haben, bekamen wir z. B. eine der drei "Suiten" im Hotel, mit zwei Zimmern und einem großen Balkon mit Blick auf Hafen und Pool. Das Personal war durchweg außergewöhnlich freundlich und hilfsbereit, das Frühstück sehr vielfältig, der Salzwasserpool groß, sauber und einladend, zum Meer eine Treppe. Sehr viele bequeme Liegen und Sonnenschirme am Pool. Das Mobliar und das ganze Hotel ist etwas in die Jahre gekommen und nicht gerade "modern", aber es ist gut gepflegt, sehr sauber und irgendwie gemütlich. Wir waren froh, dort gewesen zu sein und nicht in einem der Bunker in einem Sandstrandgebiet. Diese haben wir mit Mietwagen erkundet und es war einfach schrecklich. Da war es bei König (Rey) Carlos doch viel schöner!!

10/10 – Hervorragend

Anna Chiara

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The seaview is amazing. Moreover rooms are clean and quiet and breakfast is really good.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Vanessa Prevedello, General Manager am 28. Mai 2024
Dear Anna Chiara,Thank you for such a positive review.We are thrilled that the stunning views, the tranquility and cleanliness of our rooms, and the quality of our breakfast contributed to a memorable stay for you at ARTIEM Carlos Adults Only. Our team takes great pride in offering a serene environment and top-notch amenities to ensure every guest has a delightful experience.It is particularly rewarding to hear that you appreciated the impeccable condition of our hotel. We believe that our attention to detail is what makes a stay with us special.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Vanessa Prevedello, General Manager

10/10 – Hervorragend

Juan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy agradable, muy amable el personal y buen restaurante
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Vanessa Prevedello, Directora general am 26. Mai 2024
Muchas gracias por su excelente valoración sobre ARTIEM Carlos Adults Only.Nos complace saber que la limpieza de nuestras habitaciones, el estado del hotel, el servicio prestado y las comodidades de la habitación han sido de su completo agrado. En ARTIEM Carlos, nos esforzamos por ofrecer un entorno y servicios que contribuyan a la felicidad y satisfacción de nuestros clientes, y nos alegra enormemente que esto se refleje en su visita.Cada aspecto de su experiencia es importante para nosotros y sus comentarios positivos nos motivan a seguir manteniendo y mejorando la calidad que nos caracteriza.A la espera de su regreso, aprovechamos para enviarle un cordial saludo,Vanessa Prevedello, Directora general

10/10 – Hervorragend

Clare

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Felt very luxurious. Room was very comfortable - great mattress, fantastic shower, huge towels. Balcony with fabulous views. Staff were super friendly and wanted to ensure guests enjoyed their stay. Lots of great spaces to sit and relax around the hotel. Amazing breakfast - so may options hot and cold.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Vanessa Prevedello, General Manager am 12. Apr. 2024
Dear Clare,Thank you for such a positive review.We are thrilled to hear that the comfort of your room, with its fantastic shower and luxurious mattress, contributed to a memorable stay. It's gratifying to know that the balcony views exceeded your expectations, adding to the overall charm of your visit.Our team is overjoyed to receive your compliments on their friendliness and dedication to guest satisfaction. We believe that the happiness of our guests is paramount, and your acknowledgment is a testament to our efforts.We are also pleased that our breakfast selection impressed you with its variety and that the cleanliness and condition of our hotel met your approval. We strive to provide an environment that is both welcoming and impeccable, ensuring every aspect of your stay is positive.We look forward to welcoming you back on a future visit.Kind regards,Vanessa Prevedello, General Manager

8/10 – Gut

Lucy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great hotel, walking distance into Mahon (30 minutes) and 10-15 minutes from local bars and restaurants. Hotel lobby, restaurant and rooms all very clean and comfortable. Views amazing. Breakfast was good. Only downsides was the pool was very cold and guests who've stayed previously said it's all freezing, despite in being August, and some of the decking is unsafe and needs replacing. Also the poolside snack / lunch menu is rather expensive. Overall a good hotel.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023

6/10 – Okay

Arnaud

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mitigé
Les plus : tres belle vue sur le port (a condition d'avoir les chambres côte mer), les bateaux passent devant les fenetres, acces direct à l'eau. Bon petit dejeuner Les moins : Decoration tres cheap style hopital, stationnement compliqué, piscine, hammam trop froid. Diner du soir un peu cantine.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Chambon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Très bel établissement.
Très bel établissement. Les chambres supérieures sont très confortables avec une bonne literie et une belle vue sur la mer. Le buffet est très varié et de très bonne qualité. Le personnel est très agréable. Le seul petit bémol c'est la partie welness (SPA) qui est très petite : un haman, un sauna et deux fauteuils chauffants. Nous avons testé les massages qui sont très bien. La piscine extérieure n'est pas chauffée donc un peu fraiche à l'inter saison.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Pilar Martínez, General Manager am 25. Okt. 2023
Cher hôte, Merci d'avoir partagé votre expérience avec nous.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié nos chambres supérieures, la vue sur la mer, la qualité de notre buffet et la gentillesse de notre personnel. Votre satisfaction est notre priorité et nous sommes heureux de savoir que vous avez passé un agréable séjour parmi nous.Nous prenons note de vos remarques concernant notre espace bien-être et la température de la piscine extérieure. Nous sommes désolés si ces aspects n'ont pas été à la hauteur de vos attentes. Sachez que nous travaillons constamment à améliorer nos installations et services pour offrir la meilleure expérience possible à nos clients.Au plaisir de vous accueilllir à nouveau,Pilar Martínez, General Manager

10/10 – Hervorragend

richard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Pilar Martínez, General Manager am 18. Okt. 2023
Dear Richard,Thank you for taking the time to share your feedback.We do our best to ensure that guests feel welcome and it is very rewarding to read that you enjoyed your stay and appreciated the quality of our services.We look forward to the pleasure of welcoming you back again in the future. Many thanks,Pilar Martínez, General Manager

10/10 – Hervorragend

Ana

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastic
All went very well. Staff was very friendly and accomodating, breakfast was wonderful. The only downside was the pool that was not really in the sun anymore past 4 pm, but not much that can be done about it. Room was nice and tidy. Overall I would go back.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Pilar Martínez, General Manager am 20. Okt. 2023
Dear Ana,Thanks very much for leaving this review.We are thrilled to hear that you found our staff friendly and accommodating, and that you enjoyed our delicious breakfast. It's great to know that your room was nice and tidy as well. We appreciate your feedback regarding the pool and understand that the sun may not be present all day. However, we hope that the beautiful harbor view and our infinity pool still provided a relaxing experience for you.We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Pilar Martínez, General Manager

6/10 – Okay

B.van

Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Pilar Martínez, General Manager am 2. Okt. 2023
Dear Guest,What a shame you mentioned nothing on your reviewed... Unfortunately it seems that we did not meet all of your expectations. Could you please let us know exactly what you found unsatisfactory? We always welcome our guests' feedback and suggestions for improvement. We hope to welcome you back on future occasions. Best regards,Pilar Martínez, General Manager

8/10 – Gut

Ruthy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Pilar Martínez, General Manager am 10. Sept. 2023
Dear Ruthy, Thank you for taking the time to share your review with us.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable. Hope we get to welcome you shortly and create a better experience to remember. We look forward to the pleasure of welcoming you back in the future. Kind regards,Pilar Martínez, General Manager

10/10 – Hervorragend

Shaun

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023
Antwort von Pilar Martínez, General Manager am 10. Sept. 2023
Dear Shaun,Thank you very much for your kind review.We are thrilled to hear that you found our hotel's condition and room cleanliness to be top-notch. Our team takes great pride in maintaining a clean and welcoming environment for our guests. It's also fantastic to know that you appreciated our exceptional service. Our team is dedicated to making sure every guest has a memorable and enjoyable stay.We look forward to seeing you on your next visit.Kind regards,Pilar Martínez, General Manager

10/10 – Hervorragend

STEPHAN

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Quiet, relaxing, great staff members. Great view. Unfortunately, parking can be quite difficult but nothing the hotel can do due to physical constraints.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Pilar Martínez, General Manager am 28. Aug. 2023
Dear Stephan, Thank you for this review of your recent stay.We are thrilled to hear that you found our hotel quiet and relaxing, and that our team members made a positive impression on you. It's wonderful to know that you enjoyed the great view from our property as well. We always strive to provide a memorable stay for our guests.However, we understand that parking can be a challenge, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. While we do offer on-site parking for a fee, we also have free street parking available nearby. We appreciate your understanding regarding the physical constraints of our location.We look forward to welcoming you for an another pleasant stay. Best wishes.Pilar Martínez, General Manager

10/10 – Hervorragend

paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
All round perfect!
The hotel looks like it has had a recent refurb, its a great location, rooms have amazing views, food and wine excellent and the staff cant do enough for you.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Pilar Martínez, General Manager am 5. Aug. 2023
Dear Paul,Please accept our sincere thanks for this kind review.We are thrilled to hear that you enjoyed our recent refurbishment and found our location to be great. It's fantastic to know that the amazing views from our rooms added to your experience. We take pride in offering excellent food and wine, and we're glad you appreciated it. Our staff is dedicated to providing exceptional service, and we're delighted that they made your stay even more enjoyable.We hope to welcome you back.Best wishes,Pilar Martínez, General Manager

10/10 – Hervorragend

Joelle

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Le personnel au resto bar est très accueillant et souriant. Le petit déjeuner offre beaucoup d'options (omelettes, viandes, fruits, fromages et charcuteries ainsi que le mimosa!) Il y a toujours des chaises de disponibles et la vue est magnifique. Hotel très calme et magnifique. La chambre est petite, il y a un frigo et le lit est confortable. Bus a 10 minutes de marche, mais l'idéal est de louer un scooter ou un vélo. On a adoré notre séjour!!
Antwort von Pilar Martínez, General Manager am 5. Aug. 2023
Chère Joelle,Nous sommes ravis que vous ayez apprécié l'accueil et le sourire de notre personnel au resto bar, ainsi que notre petit déjeuner varié. Merci d'avoir souligné la disponibilité des chaises et la magnifique vue depuis notre hôtel. Nous sommes heureux que vous ayez trouvé notre hôtel calme et que la chambre vous ait plu, avec son frigo et son lit confortable.Nous comprenons que la situation des transports en commun puisse être un peu moins pratique, et nous vous remercions pour votre suggestion de louer un scooter ou un vélo pour faciliter les déplacements. N'hésitez pas à nous solliciter lors de votre prochain séjour pour vous aider à organiser la location d'un véhicule.Au plaisir de vous recevoir à nouveau prochainement. Bien à vous,Pilar Martínez, General Manager

10/10 – Hervorragend

Santiago de

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023
Antwort von Pilar Martínez, General Manager am 19. Juli 2023
Estimado Santiago, Comentarios como el suyo nos animan a seguir adelante y mejorar día a día.Estamos orgullosos de conocer que su estancia ha sido excelente y que todos los aspectos de nuestro hotel han cubierto sus expectativas.Una vez más le agradecemos su amable opinión de nuestro hotel y esperamos poder servirle de nuevo en el futuro.Un cordial saludo,Pilar Martínez, General Manager

10/10 – Hervorragend

Laurence

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vue exceptionnelle dans un village charmant
Hôtel particulièrement bien situé avec une vue à couper le souffle! Propre, personnel souriant, belle conscience écologique, buffet du petit déjeuner très complet et bon, de plus un hôtel a taille humaine. A deux pas d'une anse de rêve, avec petits restaurants. Seul bémol, un peu simple pour un 4*avec une chambre assez petite, mais le cadre fait tout oublier!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Pilar Martínez, General Manager am 23. Juni 2023
Chère Laurence,Merci d'avoir pris le temps de cette appréciation.Nous nous réjouissons que vous ayez apprécié la propreté de votre chambre et précisons que nous proposons plusieurs catégories offrant des surfaces différentes.Merci d'avoir mentionné notre emplacement et l'amabilité de notre équipe :)Ce serait un plaisir de vous accueillir une nouvelle fois bientôt.Bien à vous,Pilar Martínez, General Manager

10/10 – Hervorragend

Michelle

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
My partner and I booked this hotel 2 days before (last minute breakaway) and would stay here again! First time for us on the island of Menorca and cannot wait to go back. If you are looking for local culture like we wanted, this is the place to be! Beautiful scenery, quiet, food is amazing and the staff are very friendly and helpful. Plenty of little walks around Es Castell with lovely restaurants and bars and 30 min walk to Mahon harbour. Beautiful! We will be back!
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Pilar Martínez, General Manager am 15. Juni 2023
Dear Michelle,Thank you very much for this kind review of your stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We especially appreciate your mention of our Freshpeople who work hard to uphold our high standards and ensure that every guest has a pleasant stay, so your feedback is truly rewarding.It is also rewarding to know that we were able to deliver a memorable dining experience.We all look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Pilar Martínez, General Manager

10/10 – Hervorragend

Helen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 9 Nächten im April 2023
Antwort von Pilar Martínez, General Manager am 7. Mai 2023
Dear Helen,Thank you for this kind review about your recent visit.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Pilar Martínez, General Manager

10/10 – Hervorragend

Karyn

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The entire staff were so helpful and very pleasant. They went about and beyond to make sure I had everything I needed and was having a good time. Very helpful with tips and directions etc. I would highly recommend. Beautiful property!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Pilar Martínez, General Manager am 30. Apr. 2023
Dear Karyn,Thank you for this kind feedback concerning your visit.We are all thrilled that you enjoyed every aspect of your stay and that our team members added to this experience positively.We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Pilar Martínez, General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel!
Friendly staff, excellent breakfast menu, and an easy half hour walk into the centre of Mahon.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2023
Antwort von Pilar Martínez, General Manager am 21. Apr. 2023
Dear Guest, thank you for sharing your experience at our hotel.We appreciate you choosing to stay with us and are delighted you found our location so convenient. Our dedicated team always aim to deliver the best experience possible to all our guests and you will always find them ready to assist at any time.We hope to see you again in the future. Best regards,Pilar Martínez, General Manager

10/10 – Hervorragend

Trevor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von Pilar Martínez, General Manager am 30. Apr. 2023
Dear Trevor,Thank you for the excellent rating.We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and that you appreciated our high standards.We hope to see you again soon. Best wishes,Pilar Martínez, General Manager

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2022
Antwort von Javier Homs, General Manager am 2. Nov. 2022
Dear Thomas,Thanks for this great rating!We are glad your stay was perfect.We look forward to welcoming you again. Best regards,Javier Homs, General Manager

10/10 – Hervorragend

Sarah

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel. Very clean, staff friendly and beautiful views. Lots of choice at breakfast and a nice bar available in the evening. Will return!
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022
Antwort von Javier Homs, General Manager am 5. Sept. 2022
Dear Sarah,Thank you very much for this kind review of your stay.We are delighted you had a pleasant experience and appreciated our team members who strive to ensure you have the best experience possible.We look forward to welcoming you back.Best wishes,Javier Homs, General Manager

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2022
Antwort von Javier Homs, General Manager am 19. Aug. 2022
Dear Michael,Thanks for giving us a perfect rating.We are glad we met your requirements.We hope to have the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards,Javier Homs, General Manager

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2022
Antwort von Javier Homs, Director general am 2. Nov. 2022
Estimado huésped,Muchas gracias por la reseña acerca de su estancia.Le pedimos disculpas si su experiencia no ha cubierto sus expectativas.Nos hubiera gustado conocer en detalle lo ocurrido para poder trabajar en los aspectos a mejorar.Un cordial saludo.Javier Homs, Director general

10/10 – Hervorragend

HECTOR

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Javier Homs, Director general am 5. Sept. 2022
Estimado Héctor,Muchísimas gracias por su valoración sobre ARTIEM Carlos Adults Only.Estamos muy felices sabiendo que ha tenido una estancia perfecta.Otra vez, mil gracias.Saludos cordiales.Javier Homs, Director general

10/10 – Hervorragend

Mr Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022
Antwort von Javier Homs, General Manager am 5. Sept. 2022
Dear Mr Robert,We would like to thank you for sending us your high rating.We are glad we were able to meet all your requirementsWe look forward to the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards,Javier Homs, General Manager

10/10 – Hervorragend

Tina

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect
Great location, facilities, very clean, good food and fantastic staff. Could not recommend this place enough!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Javier Homs, General Manager am 17. Mai 2022
Dear Tina, Thank you for such a positive review. It is a pleasure to know that we were able to meet your expectations in every way and that your dining experience was memorable. We look forward to welcoming you back on a future visit. Kind regards, Javier Homs, General Manager

10/10 – Hervorragend

Nora

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Parfait!
Parfait ! Chambre réservée : superior : superbe vue ! Le personnel est adorable et professionnel.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022
Antwort von Javier Homs, Directeur général am 17. Mai 2022
Chère Nora, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager vos impressions avec nous. Nous sommes enchantés que vous ayez passé un magnifique séjour et que vous ayez apprécié le confort ainsi que la propreté de votre chambre ! Nous serions ravis d'avoir l'occasion de vous revoir parmi nous. Bien cordialement, Javier Homs, Directeur général

10/10 – Hervorragend

Ryan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022
Antwort von Javier Homs, General Manager am 5. Sept. 2022
Dear Ryan,Many thanks for this high rating.We are glad your stay was perfect.Again, thank you very much.We look forward to welcoming you again. Best regards,Javier Homs, General Manager

10/10 – Hervorragend

Niki

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Javier Homs, General Manager am 3. Mai 2022
Dear Niki, We would like to thank you for your rating so highly your recent stay. We are glad we were able to meet all your requirements Again, thank you very much. Best regards, Javier Homs, General Manager