Panoramic-Suite, Balkon | Minibar, Zimmersafe, individuell dekoriert, individuell eingerichtet

Bewertungen von Blues Suites Medellin

4 out of 5
Blues Suites Medellin
Cra 29C #1a sur 80, Medellín, Antioquia

Bewertungen

9,0

Wunderbar

196 von insgesamt 272 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
37 von insgesamt 272 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
13 von insgesamt 272 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
9 von insgesamt 272 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
17 von insgesamt 272 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

9,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Smithag

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zimmerservice Frühstück war gut, in alles und ganzen ein gutes Hotel.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Experience am 23. Feb. 2024
We love to see that you enjoyed our rooms and breakfast, and we hope to see you again with your entire family.

10/10 – Hervorragend

Emilse J

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really nice hotel and staff!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Experience am 14. Mai 2024
We are happy to see that you enjoyed your stay, cleanliness of our facilities and service of our staff, we hope to see you again with your family and friends.

10/10 – Hervorragend

Scott

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean, very friendly staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Guest Experience am 14. Mai 2024
We are glad to see that you enjoyed your stay, our facilities, cleanliness and service of our staff, we look forward to seeing you again with your family and friends.

8/10 – Gut

Altana

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is very nice, but they are very limited when it comes to breakfast, everything is measured
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Experience am 11. Mai 2024
We are delighted to see that you enjoyed our facilities and service, we appreciate your comments about the American breakfast and the 8 different options we have for our guests. We will take your comments into consideration, see you soon.

10/10 – Hervorragend

Juanita DeJesus

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I will highly recommend this place! Very safe environment!
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Experience am 11. Mai 2024
We are happy to see that you enjoyed your stay and your experience with us was satisfactory. We look forward to seeing you again with your family and loved ones.

10/10 – Hervorragend

Brian j

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Esta muy bella
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Guest Experience am 10. Mai 2024
Nos encanta ver que disfrutaste tu estadía y nuestras instalaciones, esperamos verte de nuevo con tu familia y amigos.

10/10 – Hervorragend

Linette

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
El personal muy amables y atentos todos,los de seguridad igual.,los desayunos muy ricos.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Experience am 7. Mai 2024
Nos encanta ver que disfrutaste tu estadía, la atención del personal, la seguridad del hotel y los deliciosos desayunos. Esperamos verte de nuevo con tu familia y amigos

8/10 – Gut

Arthur, Basingstoke

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Guest Experience am 6. Mai 2024
We are pleased to see that you enjoyed your stay and our services and look and hope to see you again with all your family.

10/10 – Hervorragend

Steve James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
All was good. Spa was very good.
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Experience am 6. Mai 2024
We are delighted to see that you enjoyed your stay and our facilities and look forward to seeing you again with your family.

10/10 – Hervorragend

Katherine

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
El hotel es muy lindo y las habitaciones son hermosas. Muy delicado todos
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Guest Experience am 18. Apr. 2024
Nos encanta ver que disfrutaste tu estadía, los espacios y la decoración de las habitaciones, esperamos tenerte de nuevo con tu familia y amigos.

10/10 – Hervorragend

katherine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy lindo el hotel y muy limpio.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Guest Experience am 18. Apr. 2024
Nos encanta ver que disfrutaste tu estadía, nuestras instalaciones. Esperamos verte de nuevo con tu familia y amigos.

10/10 – Hervorragend

Geidy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I love the room, specially the shower. It has a wonderful service.very friendly staff
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Experience am 16. Apr. 2024
We are pleased to see that you enjoyed your stay, the hotel services and the hospitality of the staff, we hope to see you again with your family and friends.

10/10 – Hervorragend

Carlos Manuel

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The establishment right next to the hotel it’s a little weird and unsafe I would say, locals with a not so good appearance gather there to drink and chill and sometimes the noise can scare the tourists that stays at the hotel, beside that the hotel is great !!!!!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Experience am 16. Apr. 2024
We are delighted to see that you enjoyed our facilities and in general the hotel was a good choice for your visit to this beautiful city, we appreciate the comments, for us it is very important the safety of our visitors so we have private security 24 hours a day ready to ensure the safety of the sector. We hope to see you again with your family and friends.

10/10 – Hervorragend

Andrea

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
absolutely loved everything about my stay here. The people are welcoming and the food is amazing. Def will be back
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Experience am 11. Apr. 2024
We are delighted to see that you enjoyed your stay, the attention of the staff and your experience was satisfactory, we look forward to see you again.

10/10 – Hervorragend

Mauren Annette Guzman

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel is beautiful and it’s in a great location. Breakfast it’s amazing. Recommend and I will stay here again.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Experience am 9. Apr. 2024
We are happy to see that you enjoyed your stay, our delicious breakfast and the strategic location, we hope to see you in your next visit to this beautiful city.

2/10 – Ungenügend

Jennifer

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Experience am 24. Apr. 2024
Nos encantaría saber qué pasó durante tu estadía para saber en qué podemos mejorar y así es una próxima oportunidad tener el placer de cumplir todas tus expectativas.

8/10 – Gut

Jhonny

Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Experience am 22. Apr. 2024
Nos encanta ver que disfrutaste tu estadía y esperamos verte en una próxima ocasión con tu familia y amigos.

10/10 – Hervorragend

Doris

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente hospedaje, servicio y atención al cliente, el restaurante que tiene en la azotea es magnifico
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Guest Experience am 2. Apr. 2024
Nos encanta ver que disfrutaste tu estadía, nuestras instalaciones, atención del staff y en especial de nuestro rooftop y esperamos tenerte de nuevo con tu familia y amigos. Nos vemos pronto.

4/10 – Schlecht

Oscar, Pembroke Pines

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Guest Experience am 22. Apr. 2024
Nos encantaría conocer más sobre tu experiencia para poder tomar medidas al respecto y así garantizar que disfrutes plenamente de nuestra verdadera esencia. Esperamos ansiosos tu regreso para que puedas experimentar todo lo que tenemos para ofrecer

10/10 – Hervorragend

Mariana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Experience am 27. März 2024
Nos encanta ver que disfrutaste tu estadía, esperamos verte de nuevo con tu familia y amigos.

10/10 – Hervorragend

Angelo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent All Around! 10/10!
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Experience am 26. März 2024
We are delighted to see that you enjoyed your stay, and hope that when you return to this beautiful city you will choose us and continue to have an excellent experience. See you soon!

10/10 – Hervorragend

Elizabeth, Orlando

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great place
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Experience am 26. März 2024
We are glad to see that you enjoyed your stay, we hope to see you again with your family and friends. See you soon!

10/10 – Hervorragend

Leidy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great service, and very spacious rooms!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Guest Experience am 26. März 2024
We are pleased to see that you enjoyed your stay, our spaces and staff service, we hope to have the pleasure of seeing you again with your family and friends.

10/10 – Hervorragend

Daniela

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es la segunda vez que me quedo, me encanta el hotel pero hay mucho ruido entre los pasillos y los cuartos. Es dificil descansar.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Guest Experience am 21. März 2024
Nos encanta ver que regreses a visitarnos, estamos trabajando en realizar las mejoras correspondientes y esperamos tenerte de nuevo muchas veces más. Nos vemos pronto.

4/10 – Schlecht

David

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The bathroom ceiling had mold (big area) in the middle of the night an other guests open my room thinking it was theirs (safety concerns) and I told the staff and just made it seem normal not a big deal
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Experience am 20. März 2024
We appreciate your comments and will review with the area in charge of maintenance this situation, we are unfortunately all the inconveniences.

4/10 – Schlecht

Sergio Alfonso

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
No te regalan ni una botella de agua en tú estadía! Demasiado ruido, se escucha todo el pasillo Me cobraron en recepción impuestos y es algo que no me pasa en otros hoteles, siempre todos los gastos están incluidos en la tarifa
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Experience am 15. März 2024
Agradecemos tu feedback sobre tu estadía. Queremos destacar que nuestras habitaciones cuentan con café y chocolates de cortesía, los cuales se reponen diariamente o bajo solicitud del huésped. Además, es importante señalar que el minibar tiene un costo adicional que puede pagarse al momento del check-out. Por otro lado, nos gustaría informarte que los impuestos se aplican únicamente a los ciudadanos colombianos o residentes extranjeros, según lo estipula la ley. Este impuesto es obligatorio y está sujeto a regulaciones gubernamentales.

10/10 – Hervorragend

Carlos

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The facility is great and up to date, the staff is fantastic, the restaurant downstairs is convenient but by far their best amenity is the rooftop bar restaurant with an amazing view!
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Experience am 13. März 2024
We are happy to see that you enjoyed your stay, the restaurants, the cleanliness of our room, and the service of the staff. We hope to see you again with your family and friends, see you soon!

10/10 – Hervorragend

Shantal

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Blue Medellin has a perfect location! Staff was attentive and friendly and the hotel was spotless. I definitely recommend!!!
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Experience am 13. März 2024
We are happy to see that you enjoyed your stay, our facilities and overall your experience was satisfactory. We hope to see you soon with your family and friends.

10/10 – Hervorragend

Rousayra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfecto
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Experience am 7. März 2024
Nos encanta ver que disfrutaste tu estadía, esperamos tenerte de nuevo con tu familia y amigos.

10/10 – Hervorragend

Edwin, MAYAGUEZ

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Experience am 26. März 2024
Nos encanta ver que disfrutaste tu estadía, esperamos verte de nuevo con tu familia y amigos. Nos vemos pronto!

10/10 – Hervorragend

Taylor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antwort von Guest Experience am 5. März 2024
We are pleased to see that you enjoyed your stay, and we hope to see you again with your family and friends.

10/10 – Hervorragend

Carlos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
👍
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Guest Experience am 29. Feb. 2024
Nos encanta ver que disfrutaste tu estadía, esperamos verte de nuevo.

10/10 – Hervorragend

Angel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Experience am 21. März 2024
Nos encanta ver que disfrutaste tu estadía, esperamos verte de nuevo con tu familia y amigos.

10/10 – Hervorragend

Steissy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Este hotel Es excelente
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Guest Experience am 23. Feb. 2024
¡Nos encanta ver que disfrutaste tu estadía, nos vemos pronto!

2/10 – Ungenügend

Jannette

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
NO hagan reservación en este hotel. Mi vuelo fue cancelado por culpa de una tormenta de nieve y este hotel no me quiso devolver el dinero incluso no le estaba pidiendo refund or que me devolviera el dinero sino no que me dieran un crédito para usar en otra ocasión. Me robaron todo el dinero a lo claro!! Mal servicio. Me he pasado vario meses tratando de recuperar un crédito. Que mala experiencia!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Experience am 29. Apr. 2024
Agradecemos tus comentarios; sin embargo, es importante aclarar que la solicitud de cancelación se recibió considerablemente después de la fecha límite para efectuar la reserva. Nuestra política de cancelación establece claramente que se cobrará el costo total de la estadía en caso de cancelaciones en cualquier momento, y esta política se especifica con claridad al aceptar nuestros términos y condiciones. Esperamos que tus dudas queden aclaradas y entiendas también nuestras políticas. Quedamos a tu disposición para cualquier informacion adicional. Nos vemos!

10/10 – Hervorragend

Christian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property location is excellent. We had a little inconvenience at the beginning with the room and we had to be relocated twice but the staff was very professional and took matters seriously. Highly recommended.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Experience am 19. Feb. 2024
We are happy to see that you enjoyed your stay, our facilities and the friendly staff, we hope to see you again with your family and friends.

10/10 – Hervorragend

Juana

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was friendly and very helpful.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Equipo de reservas am 16. Feb. 2024
We're delighted to hear that you found our staff friendly and helpful! Thank you for your kind words. We hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Nadia

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent place in Medellin , great view of the mountain and excellente roof top !!!
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Experience am 15. Feb. 2024
We are happy to see that you enjoyed your stay, facilities, and restaurant, we hope to see you again with your family and friends.

10/10 – Hervorragend

Yilien Suarez

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room spacious and comfortable. The included breakfast was delicious and with good presentations!
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Experience am 13. Feb. 2024
We are happy to see that you enjoyed your stay and our delicious breakfast option, we hope to see you again with your family and friends.

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
👍
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Guest Experience am 9. Feb. 2024
We are happy to see that you enjoyed your stay, we hope to see you again with your family and friends soon.

2/10 – Ungenügend

Cindy Paola

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Overcharge credit card / fraud
My experience at the end was a nightmare, they overcharge my credit card with tax that people living in other countries should not pay by law, I did found that because I stayed in another hotel and they mention that which made me feel very disappointing to know that Blue Suites charge me for something I didn’t need to pay and up for today they haven’t done the devolution to my credit card. They even ask me to fill out a form to agree if they want to do more charges to my credit card and of course I didn’t sign anything Please don’t let them robe you in your face, we as tourist also have rights and it can’t be violated like that Also I leaved something in the sink that was from my baby and next day it wasn’t there was not a big thing and when we ask for it was no comments about that, it wasn’t a big deal so we didn’t say anything but still very frustrating At the end our experience was very bad feeling that they charged something illegal and because the people don’t know , no body says anything, that is not fair with the tourists
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest Experience am 8. Feb. 2024
We sincerely appreciate your feedback. It is important to make clear that the VAT (Value Added Tax) charge is imposed on Colombian citizens. In this specific case, after reviewing the request made by you, unfortunately, we did not receive a response, which prevented the process from continuing due to your refusal. We kindly hope you provide us with the requested documents so that we can proceed with the process. We sincerely hope that at some point you allow us to turn this negative experience into one where you truly feel the good essence of our hotel.

10/10 – Hervorragend

sirabel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was very friendly. The area is safe and the hotel is very clean! Food is delicious too!
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest Experience am 7. Feb. 2024
We are happy to see that you enjoyed your stay, the attention of the staff and the cleanliness of our establishment are one of our priorities to ensure that our visitors have a satisfactory experience, we hope to see you again with your family and friends.

10/10 – Hervorragend

Shamina, North Hollywood

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest Experience am 7. Feb. 2024
We are glad to see that you enjoyed your stay and our hotel. We hope to see you soon again with your family and friends.

10/10 – Hervorragend

Carolin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente! Nos encantó, volveríamos seguro. Gracias a todos en especial a Andrés!
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest Experience am 31. Jan. 2024
Nos encanta ver que disfrutaste tu estadía, agradecemos que resaltes el servicio de nuestro staff que siempre vela para que nuestros visitantes se sientan como en casa, esperamos tenerte de nuevo muy pronto con tu familia ya amigos.

10/10 – Hervorragend

Norman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Muy buen lugar para alojarse
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Guest Experience am 31. Jan. 2024
Nos encanta ver que disfrutaste tu estadía,nuestras comodidades. Esperamos verte de nuevo con tu familia y amigos.

10/10 – Hervorragend

martina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es buen ligar
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Guest Experience am 31. Jan. 2024
Nos encanta ver que disfrutaste tu estadía, esperamos verte de nuevo con tu familia y amigos.

8/10 – Gut

Maurizio

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest Experience am 29. Jan. 2024
We love to see that you enjoyed your stay, we hope to see you again with all your family and friends.

10/10 – Hervorragend

Romeo

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest Experience am 29. Jan. 2024
Nos encanta ver que disfrutaste tu estadía, esperamos verte de nuevo con tu familia y amigos.

6/10 – Okay

Maria Lourdes

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
It is a small hotel. You can hear people just simply talking from other rooms due to thin walls. You can hear noise from the mini store and residential apartments right by the hotel at all times. On our first night, we asked the receptionist at 9:30pm a recommendation where we can go out to grab dinner. Her response was unhelpful by saying “I don’t know.” Being tourists visiting Medellin, it would be more professional on the receptionist’s part to be kind and resourceful for guests to start off with. The part we did enjoy at the hotel was the rooftop restaurant.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest Experience am 29. Jan. 2024
We thank you for your comments and hope you will visit us again, we will review our staff and provide feedback so that this situation does not happen again.

8/10 – Gut

Maurizio

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Guest Experience am 29. Jan. 2024
We love to see that you enjoyed your stay, we hope to see you again with all your family and friends.