Rezeption

Bewertungen von Holiday Inn Marseille Airport, an IHG Hotel

4 out of 5
Holiday Inn Marseille Airport, an IHG Hotel
Impasse Pythagore ZI de Couperigne, Vitrolles, Bouches-du-Rhone

Bewertungen

8,4

Sehr gut

47 von insgesamt 93 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
29 von insgesamt 93 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
9 von insgesamt 93 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 93 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 93 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Jose, Miami

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great airport hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Dustin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Decent hotel but nothing in the area
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

2/10 – Ungenügend

Roma

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Scammed us
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von katia am 26. Apr. 2024
Hello, we don't understand why.Best regards

10/10 – Hervorragend

B

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent choix, bonne bouffe au resto de l'hôtel
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von katia am 26. Apr. 2024
Bonjour, nous sommes contents de lire que vous avez trouvé votre séjour satisfaisant. Nous espérons que nous aurons le plaisir de vous accueillir bientôt. veuillez recevoir mes salutations les plus sincères et chaleureuses.

10/10 – Hervorragend

Anne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I appreciated the convenience. Dinner at the restaurant was great!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von katia am 19. Apr. 2024
Thank you very much for taking the time to leave this positive note for your stay. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Jeannette, Wauwatosa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy access from the train station, breakfast, toiletries in the bathroom, modern, clean look, service, and transportation to the Airport.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von katia am 16. Apr. 2024
Bonjour, merci pour cette note positive.

8/10 – Gut

Katty

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bien
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Laura am 9. Apr. 2024
Bonjour, Merci beaucoup d'avoir pris le temps de donner votre avis sur notre hôtel. J’ai le plaisir de constater que vous avez apprécié votre séjour chez nous, et je ne manquerai de partager cela avec nos équipes. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt, et vous souhaitons d'excellents voyages à venir. Bien cordialement,

6/10 – Okay

Sonnia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Our couple of day stayed was good until I met the rude staff member from the restaurant on Tuesday morning 3/26. Unprofessional, and rude arguing that my two year grandson could not get his breakfast. When we checked in we were informed kids under 12 eat free but wasn’t told that it needed to be with a paying adult. The breakfast is OK but not for 20 euros, paying was not the problem it was her rudeness and confrontational behavior.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Laura am 7. Apr. 2024
Good morning,We thank you for taking the time to leave a comment about your stay. Please know that we take your feedback and comments very seriously. We are sorry to read that your experience did not meet your expectations.This does not comply with our usual standards of service and I will not fail to share your comments with our teams in order to take the necessary measures.We hope you will give us a second chance so we can show you our true level of service.Best regards,

8/10 – Gut

Alain

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Le restaurant est une deception mais a part ca le reste etait tres bien.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Laura, 1ère de réception am 27. März 2024
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de laisser votre avis sur votre séjour. Nous sommes navrés de lire que notre service restauration n'a pas été à la hauteur de vos attentes, nous aimerions en savoir plus sur votre expérience. N'hésitez pas à nous contacter directement à reception@himarseilleairport.com

8/10 – Gut

karen

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The room was comfortable but the floor was dirty! The rest of the room seemed clean. It was as if someone forgot to vacuum. The room was quiet and the bed was comfortable. We had dinner in the restaurant because there didn’t seem to be anything convenient and the hotel had a gated entrance. Meal was ok. They also have a full bar that was nice. We had breakfast in the morning that was also ok. Not great but not bad. Service was good and staff were very helpful and efficient. Getting the shuttle from airport was not easy.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Laura, 1ère de réception am 9. März 2024
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de votre expérience.Sachez que votre avis est extrêmement important pour nous. Nous utilisons des avis, comme le vôtre, afin de nous améliorer et offrir à nos clients une expérience encore meilleure. Nous espérons que vous nous donnerez l'occasion de vous servir à nouveau à l'avenir.

8/10 – Gut

Valerie

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Très bien, bonne odeur invitante dans le hall. Chambres propres et confortables
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von katia am 7. März 2024
Bonjour, Merci beaucoup d'avoir pris le temps de laisser cette note positive à votre séjour, nous espérons vous recevoir de nouveau bientôt. Cordialement, katia

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sabrina am 21. Feb. 2024
Merci beaucoup pour votre commentaire. En espérons vous revoir parmi nous très bientôt. Sabrina La réception

6/10 – Okay

ELISABETH

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
L'entrée de l'hôtel est soignée et l'accueil est très correct. Je n'y ai pas diner ni pris de petit déjeuner donc pas d'avis. Le point noir est la propreté de la salle de bain qui laisse à désirer : taches d'urine sur l'abattant des toilettes, évacuation de douche non nettoyée, porte de douche abimée. En revanche l hôtel est très bien situé car il dispose d'un parking gratuit à 5 minutes en voiture de l'aéroport
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Laura, 1ère de réception am 6. Feb. 2024
Bonjour, Merci pour vos commentaires sur votre visite récente de notre hôtel. Veuillez accepter nos excuses les plus sincères pour les désagréments que vous avez rencontrés à cause de l’état de la chambre lors de votre séjour. Nous vous assurons que ces problèmes vont être traités. Nous apprécions vos commentaires et espérons pouvoir vous servir à nouveau.Bien cordialement,

10/10 – Hervorragend

Francisco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The convenience of free airport shuttle with courteous and friendly Holiday inn Shuttle drivers. The welcoming and professional hotel staff at reception, not to mention the absolutely highly recommended for a fee breakfast buffet in the morning- highly recommended for anyone passing through MRS.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Laura, 1ère de réception am 24. Jan. 2024
Hello, Thank you so much for your good review, it is always a pleasure to read that you enjoyed your stay and our service! We hope to see you again for your future stay!Best regards

8/10 – Gut

Christophe

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel !
Our stay was just for one night but it was perfect! The room was big and clean. The staff was very nice. Our shuttle was on time for the airport. The only thing that hotels.com need to change in the description is the hotel is not in walking distance from the airport you need to use the shuttle !
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Laura am 20. Jan. 2024
Hello, Thank you so much for your review, we take note of your remarks. Best regards,

10/10 – Hervorragend

jean pierre Mr

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Laura am 20. Jan. 2024
Bonjour, Nous vous remercions pour la note attribuée pour votre séjour; c'est toujours un plaisir de voir que tout s'est bien déroulé et que vous avez apprécié celui-ci. Nous espérons vous revoir pour votre prochain voyage!Cordialement,

8/10 – Gut

Laetitia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Avis d'ensemble bien
Confort du grand lit mais pas du tout confortable le lit d'appoint. Restaurant ok
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Laura am 20. Jan. 2024
Bonjour, Merci d'avoir pris le temps de laisser un commentaire. Nous tenons compte de vos remarques; celles-ci nous aident à toujours améliorer vos expériences. Cordialement,

8/10 – Gut

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Laura am 12. Jan. 2024
Bonjour, Nous vous remercions pour votre note positive et espérons vous recevoir pour votre futur séjour.Cordialement,

10/10 – Hervorragend

MERZAK

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von katia am 10. Jan. 2024
Bonjour, merci pour votre note positive.Bien cordialement, Katia.

10/10 – Hervorragend

laurent

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
AIRPORT SHUTTLE
I booked this hotel because it was close to the airport and they had an early shuttle to the airport. When I checked in, they said the shuttle was full for the next morning, I said I was not happy, and by the time I picked up my luggage in my car, they found a solution for me and a new shuttle. Nice people working there, nice service, and helpful, I recommend it!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Laura am 9. Jan. 2024
Hello, Thank you so much for your review, we are happy to read that a solution was found for the shuttle. It is always a pleasure to read that you enjoyed your stay. We hope to see you for your future stay!Best regards

8/10 – Gut

Patrice

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Laura am 9. Jan. 2024
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de laisser un avis et pour cette note positive. Cordialement, Laura

8/10 – Gut

Sarah

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Court séjour agréable. Hôtel très bien situé et parking très pratique. Canapé lit correct mais moins confortable qu'un lit normal et cloison qui n'isolent pas suffisamment du bruit des voisins et du vent. Sinon très propre et fonctionnel
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Laura am 9. Jan. 2024
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de laisser votre avis sur votre séjour, ceux-ci sont très importants pour nous. Nous notons vos remarques et espérons vous offrir une expérience encore meilleure pour votre futur séjour. Bien cordialement

10/10 – Hervorragend

Alexandra

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Laura am 9. Jan. 2024
Bonjour, Merci beaucoup pour cette note très positive. Au plaisir de vous revoir chez Holiday Inn pour un futur séjour. Cordialement,

8/10 – Gut

Angélique

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nous avons passé que 2h dans la chambre en raison d'un retard important de notre premier avion. Pas eu le temps d'apprécier l'hôtel
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Laura, 1ère de réception am 6. Jan. 2024
Bonjour, Merci d'avoir pris le temps de laisser un commentaire, nous espérons vous recevoir plus longtemps pour votre prochain voyage!Bien cordialement,

10/10 – Hervorragend

said

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Laura, 1ère de réception am 6. Jan. 2024
Hello, Thank you for taking the time to give us your feedback, we are happy to read that yoy enjoyed it!Best regards

10/10 – Hervorragend

Sebastien

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Laura, 1ère de réception am 6. Jan. 2024
Hello, Thank you for taking the time to give us your feedback, we are happy to read that yoy enjoyed it!Best regards

8/10 – Gut

romuald

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Laura, 1ère de réception am 23. Dez. 2023
Hello, Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

angelique

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Laura, 1ère de réception am 23. Dez. 2023
Bonjour, Merci beaucoup d'avoir pris le temps de donner votre avis sur notre hôtel. J’ai le plaisir de constater que vous avez apprécié votre séjour chez nous, et je ne manquerai de partager cela avec nos équipes. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt, et vous souhaitons d'excellents voyages à venir. Bien cordialement,

10/10 – Hervorragend

Adam

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Laura, 1ère de réception am 23. Dez. 2023
Bonjour, Merci beaucoup d'avoir pris le temps de donner votre avis sur notre hôtel. J’ai le plaisir de constater que vous avez apprécié votre séjour chez nous, et je ne manquerai de partager cela avec nos équipes. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt, et vous souhaitons d'excellents voyages à venir. Bien cordialement,

10/10 – Hervorragend

Jacques

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
TOP
TOUT TRES BIEN PERSONNEL TRES ACCEUILLANT
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Remy am 15. Dez. 2023
Bonjour Jacques,Merci énormément pour votre commentaire, je transmettrai vos éloges à toute notre équipe.Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Gregory

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent
Séjour parfait 👌
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Laura, 1ère de réception am 7. Dez. 2023
Bonjour, Merci beaucoup pour votre avis positif!Au plaisir de vous accueillir de nouveau.Cordialement,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Laura, 1ère de réception am 29. Nov. 2023
Bonjour, Merci beaucoup d'avoir pris le temps de laisser votre avis et nous sommes ravis de lire que vous avez appréciez votre séjour!Cordialement,

6/10 – Okay

Richard

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Good hotel for the price, very friendly staff and helpful. Nice clean hotel close to the airport.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von l am 24. Nov. 2023
Dear RichardWe are delighted to see that you had an excellent stay at the Holiday Inn Marseille Airport. We will be sure to share it with the whole team. We look forward to seeing you again soon

10/10 – Hervorragend

Olivier

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Laura, 1ère de réception am 18. Nov. 2023
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de poster votre avis et sommes ravis de lire que vous avez apprécié votre séjour chez nous.Nous espérons vous revoir lors de votre prochain voyage!Cordialement,

8/10 – Gut

Wassila

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Laura, 1ère de réception am 9. Nov. 2023
Hello, Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with usWe hope you will visit us again. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Eunice

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
What a joy! The gite is beautiful, with lots of great spaces to hide in and amazing views out of each window, of the vineyards and nearby houses. You feel like you are living in the 20th century but will all the conveniences of today. It was quiet and wonderful. Our hosts were so kind and welcoming. We will plan to stay again when we return to France.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von l am 24. Nov. 2023
Dear RichardWe are delighted to see that you had an excellent stay at the Holiday Inn Marseille Airport. We will be sure to share it with the whole team. We look forward to seeing you again soon

10/10 – Hervorragend

Susan

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Great service for an airport hotel! The staff was excellent. Room was comfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Laura, 1ère de réception am 2. Nov. 2023
Hello, Thank you for your feedback, we are happy to read that you enjoyed your stay!Best regards

10/10 – Hervorragend

Paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel, but not the best to walk to from terminal 2 late at night
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Laura, 1ère de réception am 15. Okt. 2023
Hello, Thank you for your review, i am pleased to read that you liked our rooms. For the distance between the airport and htel, we have a shuttle that operate between 5AM and midnight, we are sorry to read that the distance has been an inconvenience during you stay.We hope to have the opportunity to serve you again.Best regards

8/10 – Gut

Richard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Laura, 1ère de réception am 15. Okt. 2023
hello,Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us.Best regards

10/10 – Hervorragend

Paul E.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super close to the airport, updated facilities, excellent staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Laura, 1ère de réception am 15. Okt. 2023
Hello; Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. We hope you will visit us againBest regards

6/10 – Okay

laure

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Laura, 1ère de réception am 15. Okt. 2023
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de noter votre séjour, n'hésitez pas à nous contacter pour nous faire part des points à améliorer pour que votre séjour soit encore meilleur lors de votre prochaine visite.Bien cordialement,

10/10 – Hervorragend

Rachel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pleasant stay
We just stayed one night as our flight arrived late to Marseille airport. The hotel was everything you need/would expect of a hotel airport, simple but clean room, comfortable bed, nice staff and convenient to get to the airport/train station. We felt the breakfast was a bit overpriced at 20 euro each but there's not loads of options around there. I found information about the shuttle bus difficult to find beforehand (it was emailed to me a couple of days before), it runs 5am - midnight, more frequently between 5am - 10am but you do need to book onto it the night before. This wasn't an issue for us as we were flexible with our onward train journey. The intercom for the shuttle is quite difficult to find at night at the terminal 2 bus station as the street light is broken by it and there's not very clear signage on the intercom itself - it's a tall grey box across the road from bus platform 5 and the buttons are on the side. We landed at 11pm and the shuttle was with us within 5 minutes which was great.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Laura, 1ère de réception am 15. Okt. 2023
Hello Rachel, Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. A positive guest experience is something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Catherine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Laura, 1ère de réception am 15. Okt. 2023
Bonjour, Merci beaucoup d'avoir pris le temps de laisser un avis à votre séjour, nous espérons vous accueillir à nouveau pour votre prochain séjour.Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Cecile

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A good night sleep
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Laura, 1ère de réception am 15. Okt. 2023
Hello, Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. We value your feedback and we hope you will visit us again. Sincerely,

2/10 – Ungenügend

anne-marie

My room smelt dank and musty. I had to return my rental car and be back for some work calls. I checked with the front desk manager, she assured me that I had plenty of time and that I shld go to the Avis desk at the airport and press the button for the hotel and she would send a shuttle. I will spare the details but the button was a phone that was hard to find and the hotel did not answer the phone. I also called them many times from my mobile and they did not answer. It’s impossible to walk to the hotel as there are highways in between the airport and the hotel. I was stuck there for a hour before I walked to the Best Western and asked them to call the Holiday Inn and they still did not answer their phones. I got an Uber to take me there and I immediately checked out. I would not stay at this hotel and especially if u need a shuttle.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Laura, 1ère de réception am 15. Okt. 2023
Hello, Thank you for your feedback. We understand and apologize for the inconvenience caused by the construction. We are currently working to make enhancements to deliver a more comfortable stay for all of our guests. We hope for the opportunity to make this up to you the next time you are in the area.Sincerely

8/10 – Gut

Laurence, The Woodlands

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This Holoday Inn is very located serving MRS airport. Good food, rooms, friendly staff. Good parking and van service at a reasonable price.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Laura am 17. Sept. 2023
Hello Laurence, Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. We hope you will visit us again. Sincerely,Laura 1ère de Réception

8/10 – Gut

Yeongu

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Laura am 17. Sept. 2023
Hello Yeongu, Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to see that you enjoyed your stay with us. We hope you will visit us again. Sincerely,Laura1ère de Réception

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great staff
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Laura am 17. Sept. 2023
Hello Mark, Thank you so much for your review of our hotel. It's a pleasure to see a good feedback and share it with the team. We hope you will visit us again. Sincerely,Laura1ère de Réception

10/10 – Hervorragend

FREDERIC

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Établissement haut de gamme professionnel et serviable. Petit déjeuner excellent.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Laura am 17. Sept. 2023
Bonjour Fréderic, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser votre avis et de constaté que vous avez apprécier notre hôtel. Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt, et vous souhaitons d'excellents voyages à venir. Cordialement,Laura1ère de réception

2/10 – Ungenügend

Abdelkader

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Pas propre
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Laura am 17. Sept. 2023
Bonjour Mr, Merci pour votre commentaire. Nous sommes désolés d'apprendre que vous avez rencontré des désagréments lors de votre séjour. Ceci n’est pas conforme à nos standards habituels de service et je ne manquerai pas de partager vos commentaires avec nos équipes afin de prendre les mesures nécessaires. N'hésitez pas à nous contacter directement par mail pour nous faire part des problèmes rencontrés. Nous espérons que vous nous donnerez une seconde chance afin que nous puissions vous montrer notre vrai niveau de service.Bien cordialement,Laura1ère de réception