Frühstück und Brunch

Bewertungen von C2 hôtel

5 out of 5
C2 hôtel
48 Rue Roux de Brignoles, Marseille

Bewertungen

9,4

Außergewöhnlich

359 von insgesamt 452 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
59 von insgesamt 452 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
16 von insgesamt 452 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
8 von insgesamt 452 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
10 von insgesamt 452 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,4/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Jens

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gutes kleines Hotel. Perfekt für einen Marseille-Aufenthalt.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Thorsten

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very friendly and helpful team. Excellent breakfast!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Shahriar, Front Desk am 12. Sept. 2023
Dear Mr AHRENS,The entire team of C2 would like to thank you for having chosen our hotel for your stay in Marseille.We would love to see you again.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Nicole

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Shahriar, La Réception am 14. Mai 2022
Chère Madame, Nous vous remercions de votre évaluation et nous espérons vous accueillir très prochainement. Bien cordialement,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

8/10 – Gut

Gabriela

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Es hat uns sehr gut gefallen. Das Personal war freundlich und sehr hilfsbereit. Wir freuen uns auf ein Wiedersehen.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein sehr gepflegtes Hotel mit sehr freundlichem Personal. Das Zimmer war sehr geräumig und gut ausgestattet.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches und hilfsbereites Personal. Sehr gute Lage.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
alles Beszens, bis auf WLAN verbindung - ist oftmals gestört.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Matthias

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
alles bestens
Das Personal ist sensationell, tolle Lage alles bestens
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
super Lage; schönes, ruhiges hotel. SPA klein, aber fein- hätte mir aber Personal gewünscht, das Benützung erklärt
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Helga

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein Designerhotel in dem man sich zuhause fühlt.
Wir haben uns in dem Hotel willkommen und fast wie in einem privaten Haus gefühlt. Das Personal ist unaufdringlich und freundlich. Das Schwimmbad mit dem Whirlpool eine kleine Oase. Im Innenhof sitzt man sehr schön und vom Hotel aus ist alles fußläufig erreichbar.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2018

10/10 – Hervorragend

Jesco, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Personal höflich und immer erreichbar. Service perfekt
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Designhotel in zentraler Lage. Sehr schön und aufwendig renoviert. Team sehr zuvorkommend und höflich. Einzig das Frühstück um 27 Euro pro Person finde ich zu teuer.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018

10/10 – Hervorragend

Anja

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018

10/10 – Hervorragend

Barbara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wunderschönes Hotel
Wunderschöne Städtereise in einem traumhaften Hotel mit phantastischen, sehr freundlichen und hilfsbereiten Angestellten😊
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2018

10/10 – Hervorragend

Nushin, Zurich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I don't look any further, I found my favourite hotel in Marseille I go back to each time! Love the location and the staff. :)
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
herzliche & sehr persönliche Gastgeber!
Die Lage des Hotels C2 ist ideal, um Marseille zu Fuß zu erkunden. In wenigen Schritten ist man am Vieux Port und ein paar Schritte einen der zahlreichen Hügel hoch, am besten noch vor dem vorzüglichen Frühstück (für französische Verhältnisse unglaublich!, steht man vor Notre Dame und genießt einen 360-Grad-Blck über Marseille. La Panier ist ebenso gut zu Fuß zu erreichen, wie die Corniche, Fahrräder sind an jeder Ecke zu mieten, die Gastgeber geben tolle Restaurant- und Ausflugtipps. Wir hatten ein Zimmer im 4th Floor mit Balkon und direktem Blick auf Notre Dame und konnten die begrünten Wände des Innenhofs hinabblicken. Atemberaubend auch die Innenarchitektur des alten Stadtpalais – modern trifft auf alt und das in perfekter Weise. Alles in allem sehr zu empfehlen. Sicherlich nicht billig aber in jedem Fall seinem Preis wert!

10/10 – Hervorragend

Kathryn

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay at C2!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

odile, PARIS

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très bien
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

Fatemeh

Gut: Sauberkeit
The breakfast did not worth it
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

HYUNJIN

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Ryan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Large rooms, great breakfast and bar
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Brigitte

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Séjour super, très bon accueil
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Johan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

KAHINA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Comme à la maison!
Super hôtel! On se sent comme à la maison. Prestations de qualité! Le personnel est incroyable! Disponible, attentionné, discret et très professionnel! Le PDJ est composé de pdts frais, d’excellents qualité! (Pdts AOP, BIO, fait maison) L’hôtel est très bien situé! Espace SPA : propreté irréprochable, calme, lumière tamisée, transat relaxant, tisanes et thes à dispo! Nous recommandons le C2 : hôtel à taille humaine, conviviale et chaleureuse Nb nous avions demandé une adresse de salon de coiffure. Nous avons pas été déçu de la recommandation! 😊
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Andrew

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is very nice and modern. The neighborhood around the hotel is dingy.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Debbie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel! My room was spactacular . Thank you for making me feel so special!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Shahriar, Front Desk am 13. Nov. 2023
Dear Madam BROWN,Nothing could please us more than the heartfelt gratitude of a beloved guest. We are glad that we made your stay at C2 memorable. We would like to thank you for having chosen our hotel and for your wonderful review.We hope that you will come visit us again sometime.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Erik

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Staff very professional and attentive. Breakfast was an excellent buffet, with a wide variety of food to choose from. Omelettes made to order.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Shahriar, Front Desk am 13. Nov. 2023
Dear Mr ENQUIST,We are elated to know that you have enjoyed your stay here at C2. We would like to thank you for your wonderful review.We would love to have your company again.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Xi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff are very friendly and helpful and there are a lot of restaurants within walking distance
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Shahriar, Front Desk am 7. Nov. 2023
Hello,We would like to thank you for having chosen our hotel and for leaving us your review.We would like to see you again sometime.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Shahriar, Front Desk am 19. Okt. 2023
Hello,We would like to thank you for your positive feedback.We are glad that you enjoyed your stay amongst us.We hope to see you again.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Shahryar

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I was very impressed with the beauty and the design choices. The hotel is a very elegant classic building updated and modernized very tastefully. Very impressed, i wish there was one in every city!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Shahriar, Front Desk am 12. Okt. 2023
Dear Mr JAVIDNIA,We are glad to know that you highly appreciated the decor of our boutique hotel. We would like to thank you for having chosen C2 for your stay and for your lovely review.It would be nice to have your company again.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Lance

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent stay in charming, gracious C2 Hotel
We had a wonderful stay in the charming, gracious, small boutique C2 Hotel. It's in a great location in central Marseille but off the main tourist area so therefore much quieter. Our room was super large, well equipped and very well designed, and we loved the spa/pool/hammam. The staff were helpful and friendly. Five stars.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Shahriar, Front Desk am 9. Okt. 2023
Dear Mr BERELOWITZ,A very special thank you from the whole team of C2 for having described our hotel with such words. We are utterly elated to discover that you have highly enjoyed your stay. We hope you will honor us again with your presence very soon.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Gurinder

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Outstanding luxury boutique hotel, with fantastic facilities including a 5 star service. Breakfast is highly recommended!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Shahriar, Front Desk am 9. Okt. 2023
Dear Mr SINGH,We highly appreciate your kind comments regarding our hotel. Our breakfast buffet impresses the guests all the time and we are glad to know that you are not an exception.We sincerely hope to have you amongst us again.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Sarah, Toronto

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel in the heart of Marseille. Staff were warm and welcoming. The room was huge and modern. The spa was wonderful to relax in. Breakfast in the morning was vast with lots of options. Would definitely recommend staying here.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Shahriar, Front Desk am 19. Sept. 2023
Dear Madam WILSON,We convey a heartfelt thanks to you for leaving us such a wonderful review. We were glad to have you amongst us and wish to have your company again. Come back soon!Best regards,

8/10 – Gut

Denise

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property was fine.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Shahriar, Front Office am 19. Sept. 2023
Hello,We would like to thank you for having chosen our hotel for your stay.We would love to have you again amongst us.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Alistair

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Did not disappoint.
An excellent hotel with exceptional service(particularly the concierges)- attentive, knowledgeable, and friendly. Good location too. Rooms are spotless and well maintained.we did not have the breakfast but the buffet looked impressive.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Shahriar, Front Desk am 12. Sept. 2023
Dear Mr LLOYD,We would like to thank you for your wonderful comment regarding our hotel and staff. It was a sheer pleasure to have you amongst us for the rugby world cup.We would love to see you amongst us again.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Donna

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Shahriar, Front Desk am 12. Sept. 2023
Dear Madam HYSLOP,The entire team of C2 would like to thank you for having chosen our hotel for your stay in Marseille.We would love to see you again.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Joseph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel C2 a gem in Marseille!
This property and staff were exceptional. Our experience here was one of the best ever. This boutique hotel should be a model for others to emulate but they will need an amazing staff to compete. Lenny our "C2 Bar Man" was engaging, helpful and a joy to befriend.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Shahriar, Front Desk am 5. Sept. 2023
Dear Mr BLAHA,It was a sheer pleasure to read your review! The entire staff of C2 enjoyed having such wonderful guests as you and we would love to have your company again.We are elated that you enjoyed the service provided by our staff and thanks for the special mention regarding Lenny.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Carissa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I got in late and was only at the hotel for one night- I was tired and hungry and the staff was amazing, they made the check in process easy and made sure I got room service ordered before heading to my room so that I was fed and had what I needed before I went in for the night. The team here was really great and I’ve stayed at a lot of different properties during my travels through France on this trip, some at 2x or more the price and this is some of the best service I’ve had- the design is a dated/trying to hard for my taste, but I would absolutely stay here again simply because of the level of service they put out- it makes all the difference!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Shahriar, Front Desk am 5. Sept. 2023
Dear Madam DUNCAN,We cannot thank you enough for your wonderful review. We are absolutely elated for your kind words regarding our staff. The entire team does what comes naturally to them and that is to provide our guests a memorable stay.We would love to see you have you amongst us again.Best regards,

10/10 – Hervorragend

JASON EDWARD

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A super hotel in Marseille
We had a wonderful relaxing stay. Everyone was super attentive & helpful. The breakfast selection is the best I have experience. Highly recommended!!!!
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023
Antwort von Shahriar, Front Desk am 5. Sept. 2023
Dear Mr EDWARD,The entire team of C2 would like to thank you for having chosen our hotel. We are glad you enjoyed our breakfast buffet which is indeed one of the best.We would love to have you amongst us again very soon.Thank you.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Justin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing weekend away
It was my wife’s birthday and we had a wonderful weekend away in Marseille. The hotel helped me with great recommendations on restaurants, La Poule Noir is fantastic!, a day trip to the Calanques, and a surprise birthday cake treat. The service was excellent!! Hotel location is perfect - just a few mins walk from the old port but in a nice quiet area.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Shahriar, Front Office am 19. Sept. 2023
Dear Mr GODDARD,It was a sheer pleasure to have your company and we were glad to help you with the recommendations. We would like to thank you for leaving us such a wonderful review. We would like to have your company again. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Rajan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Shahriar, Front Desk am 29. Juli 2023
Dear Mr GIDWANI,We are glad to know that you have enjoyed your stay with us at C2.We would love to have your company sometime very soon.Thank you.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Laure

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Shahriar, Réception am 29. Juli 2023
Chère Madame BONIGEN,Nous sommes contents d'apprendre que vous avez passé un très bon séjour au C2.Nous espérons vous avoir parmi nous très bientôt.Bien cordialement,

10/10 – Hervorragend

Piia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
True 5* hotel, loved the stay.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Shahriar, Front Desk am 29. Juli 2023
Dear Madam HOKKANEN,We are glad to know that you have enjoyed your stay with us at C2.We would love to have your company sometime very soon.Thank you.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Melik-Ange

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Le personnel de l'hotel est non seulement qualifié mais aussi excellent, ils sont vraiment au service du client et c'est de plus en plus rare pour être souligné. Bravo !
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Shahriar, La Réception am 24. Juli 2023
Cher Monsieur ACHOUR,Cela nous a fait très plaisir de lire vos commentaires! Nous vous remercions d'avoir cité notre personnel qui se donne tout pour agrémenter le séjour de nos clients. Nous espérons vous revoir très prochainement.Bien cordialement,

8/10 – Gut

Gabriel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Muy lindo el hotel, la decoración, las habitaciones cómodas y muy buena atención. Buena relación precio/ calidad.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Shahriar, Front Desk am 29. Juli 2023
Dear Mr RIENZI,We are glad to know that you have enjoyed your stay with us at C2.We would love to have your company sometime very soon.Thank you.Best regards,

8/10 – Gut

Mariana

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Shahriar, Front Desk am 29. Juli 2023
Dear Madam RUIZ LINARES,We are glad to know that you have enjoyed your stay with us at C2.We would love to have your company sometime very soon.Thank you.Best regards,

4/10 – Schlecht

HADRIEN

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023