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116 von insgesamt 193 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
116
40 von insgesamt 193 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
40
21 von insgesamt 193 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
21
13 von insgesamt 193 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
13
3 von insgesamt 193 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
3
8,8/10
Sauberkeit
8,6/10
Personal & Service
9,0/10
Ausstattung
8,8/10
Zustand der Unterkunft
9,2/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Benedict
Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
25. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall a lovely stay during the pre season. Compared to other hotels in the area, the Grand Azur offered enough space to relax while offering entertaining activities. Guests were mostly young and old couples, well behaved and no party crowd.
Hotel was well visited but not crowded. All facilities were tidy and clean. The staff was very friendly and helpful. Food selection, quality and presentation was very good so that every taste could be satisfied.
Additional services in the spa area (face treatment and massage) were professional amd of high quality. Evening programm was entertaining and the service personal were paying attention.
Overall a great stay, while pre season was budget friendly.
Benedict
Antwort von Sharon Ay General manager am 25. Mai 2024
Dear Benedict, Thank you for taking the time to share your wonderful experience with us. We are delighted to hear that you had a lovely holiday and found our hotel to be spacious and relaxing.It's fantastic to know that you found our hotel spacious and relaxing, with just the right balance of entertaining activities. Our team is thrilled to hear your kind words about their friendliness and helpfulness. We are also pleased you enjoyed the range of food we offer and were impressed with the quality and presentation. We hope you will choose to stay with us again and look forward to welcoming you back.Warm regards,
8/10 – Gut
Davut, Augsburg
Mit dem Partner gereist
1. Aug. 2023
Für Kleinkinder nicht geeignet.
Davut
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Sharon Ay General manager am 14. Aug. 2023
Dear Davut, Thank you for reviewing your recent holiday.We are pleased you enjoyed your stay overall and hope to welcome you again.Warm regards
8/10 – Gut
Tugce
Mit dem Partner gereist
25. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hatten einen sehr schön Aufenthalt in dem Hotel. Die Auswahl im Buffet war riesig und auch sehr sehr lecker. Kann ich nur weiterempfehlen :)
Tugce
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Sharon Ay General Manager am 2. Sept. 2022
Lieber Tugce, vielen Dank für Ihre tolle Bewertung und Ihre hohe Weiterempfehlung. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und hoffen, Sie wiederzusehen.mit freundlichen GrüßenSharon AyGeneraldirektor
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
15. Mai 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Relaxing stay
Great place to stay for relaxing at the beach in Marmaris. The hotel and rooms are decorated nicely and with modern equipment, and the staff is friendly and happy to help. The food selection is fantastic and includes a range of vegan options as well, which is remarkable.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
Antwort von Sharon Ay General Manager am 16. Mai 2022
Dear and valued guest - thank you for reviewing your recent stay at our hotel. We are very pleased to hear that you had a great, relaxing time and were very satisfied with the range of food we offer, including the vegan options.
We hope you will come and stay with us again.
Best regards
Sharon AY
General manager
4/10 – Schlecht
Yasin
1. Aug. 2021
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Yasin
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
19. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2019
Antwort von Grand Azur Marmaris Team am 3. Mai 2019
Dear Guest, thank you for a great view and a good estimate. See you again in Grand Azur Marmaris Hotel.
Best regards,
2/10 – Ungenügend
Ely
21. Okt. 2018
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wir waren von 14.Oktober bis 19. Oktober im D-Resort Grand Azur und ich habe in meinem Leben noch nie so ein schlechtes 5 Sterne Hotel gesehen. Die Gastronomie war die unterste Qualitätät die ich in meinem Leben gesehen und gegesen habe. z.B. konnte ich und mein Freund nicht einmal das Brot essen, weil er so vertrocknet war und einen komischen Geschmack hatte. Die Konfitüre war wie einen Kaugummi in der Verpackung am kleben und das Fleisch war wie ein gebratener Gummi. Wir haben 1 x am Morgen und 1 x am Abend im Grand Azur und danach nie mehr und mussten immer Auswärts essen gehen, damit wir satt werden. In den ersten 2 Tagen habe ich im Hotel nichts gesagt, weil ich meinen Urlaub nicht versauen wollte doch als ich am 3 Tag ein Bad im Jacuzzi nehmen wollte, funktionierte es nicht und ab diesem Moment wendete ich mich sofort an die Direktion vom Hotel. Als ich Ihr mein Problem erzählte lachte sie mich fast nur aus und versuchte nicht einmal mich zu verstehen. Das einzige was sie sagte ich dass Sie mich nicht versteht und dass ich die einzige wäre, die ein Problem hatte. Wir hatten ein Deluxe Suite gebucht und es war nicht sauber und die Reinigungskräfte klopften nicht mal richtig an der Türe und kamen am Morgen früh direkt ins Zimmer. Ich habe Ihr das alles freundlich versucht zu erklären und das dauerte mehr als 20 Minuten und das einzige was sie sagte ist ob ich den Schweizer Käse wollte oder was?? Und danach wollte sie uns vom Hotel raus schmeissen .. lächerlich
Ely
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2018
6/10 – Okay
Murat, Zürich
18. Okt. 2018
Gut: Sauberkeit
Das hotel hat mir nich zu gefalen Weil var einfach
Murat
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
16. Apr. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
6/10 – Okay
Serap
15. Okt. 2016
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Leider kein Miniclub, Spielsachen für Kinder im alter von 4-10 Jahren. War für die Kinder langweillig mit der Zeit.
Ist das beste Hotel in dieser Lage. Sehr schöne Aussicht und Strand.
Serap
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
22. Sept. 2016
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
mangelhaft
Essen mangelhaft
Lobby ungenügend
Personal ausreichend
Hotelanlage Strand gut
Preis Leistung mangelhaft
Verifizierter Reisender
4/10 – Schlecht
Peter, Rheinland
15. Okt. 2014
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Service kennt man hier nicht - Ende von Marmaris
2 Tage Aufenthalt in Comfort-Suite (= wirklich gut, andere Zimmer jedoch mickrig). Service kennt man dort nicht, noch nie eine solche schlechte Reception gesehen (viele unfreundlich, unsauber, schlecht besetzt) - besonders mies: Herr Erhan. Restaurant ist eine Abfütterungsanstalt. Aber: Schöner Garten. Liegt am Ende von Marmaris, 45 Minuten bis Zentrum - oder 10 Minuten mit Dolmusch. Wir werden hier sicherlich nie wieder hinfahren!
Peter
8/10 – Gut
Gast, Schweiz
21. Juli 2014
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr guter Service, gepflegte Anlage, sehr feines Essen, sehr grosses Buffet.
Es wird mit Infotafeln darauf hingewiesen, dass keine Liegen reserviert werden dürfen. Morgens um 9 Uhr war kein einziger Liegestuhl mehr frei, es waren aber nur circa 10 Gäste am Pool. Das Personal brachte uns zusätzliche Liegen. Die Liegen neben uns blieben bis nachmittags um drei unbenutzt reserviert, wovon eine Liege für die Luftmatratze reserviert worden war.
Wozu das Verbot, wenn sich keiner daran hält und das Personal nicht interveniert?!
Gast
8/10 – Gut
H & B, Düsseldorf
15. Juni 2014
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekt renoviertes Hotel direkt am Strand
Russische und englische Gäste sind hier in der Überzahl.
Deutsch wird daher kaum verstanden, bis auf eine Ausnahme an der Rezeption.
Jedoch bemühen sich einige Kellner sehr, etwas deutsch zu sprechen und die Getränkebestellungen in deutsch entgegenzunehmen
Englisch ist sehr hilfreich. Für uns war dies kein Problem.
Aussserdem ist das gute Niveau der Gäste hervorzuheben.
Von 21.00 h bis 24.00 h gab es jeden Abend Livemusik im Strandrestaurant des Hotels und zusätzlich eine Show auf der Freilichtbühne des Hotels. Bei den Zimmern mit Meerblick muss man daher bis Miterrnacht mit Geräuschentwicklung rechnen.
Das Personal ist sehr kinderfreundlich.
H & B
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
9. Mai 2012
Gut: Sauberkeit
tschüss !
altes hotel mıt ganz altem und schmutzıgen teppıchboden. alte sanıtaereınrıchtungen.
korridorre wie im bunker dunkel und lang mıt alter farbe.....
essen eıntoenıg . fısch ımmer pangasıus oder tıntenfısch (hart)
kellner rennen staendıg ın dıe gaestetoıletten. lage gut und musıkalısche unterhaltung zum abendessen gut. das ıst es schon aber.
Verifizierter Reisender
10/10 – Hervorragend
Harro, Bad Homburg, Deutschland
5. Juli 2011
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel mit gutem Essen und Lage
Hervorzuheben ist das gute Essen (Buffett) und die gute Lage zum Privatstrand. Der Pool ist sauber und groß, die Anlage sehr gepflegt und die Suiten großzügig bemessen sauber und mit Meerblick.
Das Hotel ist absolut empfehlenswert.
Harro
10/10 – Hervorragend
valeriya
13. Mai 2024
Gut: Zustand der Unterkunft
not book transfer. I booked transfer in hotel from Bodrum. I payed 200$ and had hortible ride in oldcar. Tge driver was 20 mi. Late anddrove very unprofessional.
valeriya
Aufenthalt von 14 Nächten im April 2024
Antwort von Sharon Ay General manager am 16. Mai 2024
Dear Valeria, we are so sorry to hear about your disappointing transfer from the airport to the hotel and thank you for letting us know. We have followed this up with the transfer company. They apologise that the driver was waiting at the domestic terminal as your flight number suggested, therefore causing a short delay in pick up. The company vehicles are all Mercede Vito and are no older than 2 years. If this was not the case with your vehicle can you please email us as we would like to follow up.We hope you enjoyed your stay at our hotel and that you will choose to visit us again. Warm regards
10/10 – Hervorragend
Anita
Mit dem Partner gereist
12. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely room (suite) excellent variety of food and so delicious!
Staff was amazing, fun and kind.
Highly recommend.
Anita
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Sharon Ay General manager am 14. Mai 2024
Dear Anita, thank you for reviewing your recent holiday. We are delighted to hear you enjoyed our food and were impressed with the friendly approach from our staff.We hope we have the chance to welcome you again soon.Warm regards,
10/10 – Hervorragend
Shah Mohammad Salman, London
11. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Shah Mohammad Salman
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024
Antwort von Sharon Ay General manager am 14. Mai 2024
Dear Mr Mohammad, thank you for your review.Best regards
8/10 – Gut
Zain Ul, Faisalabad
Mit dem Partner gereist
6. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
everything was awesome but the only annoying thing is they didn't have valet parking which annoyed me so much.
Zain Ul
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Sharon Ay General manager am 7. Mai 2024
Dear Zain,Thank you for reviewing your recent holiday. We are pleased that you enjoyed your time with us and are very sorry that we are not able to offer parking services. It is not advertised on any website that we do.We hope you will choose to stay with us again.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Yoksal
Mit der Familie gereist
5. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were incredibly helpful. The food was excellent, lots of options and provided lots of variety. Also enjoyed the pools and beach, especially the whirlpool in the outdoor pool.
The nighttime entertainment was also enjoyable and i really liked having access to the app that listed all the daily entertainment program.
Yoksal
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Sharon Ay General manager am 7. Mai 2024
Dear Yoksal, thank you for your lovely review. We are delighted that you loved your holiday and were impressed with the pool, beach and food. It's also good to hear you enjoyed the evening entertainment and found the app to be useful.We hope you will choose to stay with us again.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Batool, Bonita
Mit dem Partner gereist
3. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s nice resort good location because you are little out of the crowd area but 10 min walking to it!
Rooms are little outdated but specious.
Liked that the beach is only 5 steps out.
Huge buffets if you like that and premium drinks.
Lots of activities!
Batool
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Sharon Ay General manager am 4. Mai 2024
Dear Batool, Thank you for reviewing your recent stay. We are pleased you enjoyed your holiday overall and loved the convenient location of the hotel which is right on the beach and quite close to the town centre.We hope you will stay with us again soon.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Yasser
22. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Yasser
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Sharon Ay General manager am 24. Apr. 2024
Dear Yasser, thank you so much for reviewing your recent stay. We hope you will choose to visit us again.Best regards,
10/10 – Hervorragend
MOHAMMED
16. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
MOHAMMED
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Sharon Ay General manager am 18. Apr. 2024
Dear Mohammed, Thank you for reviewing our hotel.We hope you will choose to stay with us again.Best regards
10/10 – Hervorragend
Aneta
30. Okt. 2023
Aneta
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von TUI BLUE Grand Azur Team am 14. Nov. 2023
Thanks a lot for your feedback, we are looking forward to welcoming you back.
6/10 – Okay
kimya
27. Okt. 2023
Good location
Bad service
kimya
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Sharon Ay General manager am 31. Okt. 2023
Dear Mr Lyon, thank you for reviewing your one night stay with us. We are pleased you were happy with the hotel location. We are sorry to hear you were not impressed with our staff service in your very brief stay with us and would have liked the opportunity to understand your experience.Best regards,
4/10 – Schlecht
Verda
27. Okt. 2023
Verda
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
10/10 – Hervorragend
Denise
22. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
48 hours in Marmaris
Probably the best all inclusive hotel I’ve ever stayed in! The food was incredible, the pool area, beach, bars, rooms all 100% afternoon tea was lovely. A calm but beautiful hotel. Only thing I would change is the pillows, very hard, but I can live with it
Denise
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Sharon Ay General manager am 23. Okt. 2023
Dear Denise, thank you for your lovely review. We are thrilled that you enjoyed your stay and loved our facilities.We are sorry you found the pillows to be a little hard, a quick call to reception would have enabled us to replace them for you.We hope to see you again next year.Best regards
10/10 – Hervorragend
Ismail
2. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ismail
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von TUI BLUE Grand Azur Team am 14. Nov. 2023
Thanks a lot for your feedback, we are looking forward to welcoming you back.
10/10 – Hervorragend
Canan
23. Sept. 2023
Canan
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Sharon Ay General manager am 26. Sept. 2023
Dear Canan, thank you for your great review.We hope you will choose to stay with us again.Best regards
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
18. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
We enjoyed our time in Marmaris! Grand Azur had the best all-inclusive food I have ever had. Quality was top notch and the group of people that work there are happy and super helpful!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Sharon Ay General manager am 26. Sept. 2023
Dear guest, Thank you for your review. We are pleased that you enjoyed your stay with us and were impressed with the food.We hope we have the chance to welcome you again.Best regards
10/10 – Hervorragend
Francis
Mit dem Partner gereist
7. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was exceptional. Loved the multiple activities that were available every day.
Francis
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
Antwort von Sharon Ay General manager am 8. Sept. 2023
Dear Francis, thank you for your wonderful review. We are delighted that you enjoyed your stay, including the range of free daily activities.We hope you choose to visit us again.Warm regards,
8/10 – Gut
Ali
Mit dem Partner gereist
7. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
I was satisfied with the facility. Although it is worth it to mention that we paid €35 each for Lavante restaurant but it didn’t worth it except a good view. They kept saying that the restaurant is fully booked but it wasn’t just to persuade us to book a spot there (lying is the last expectation I had).
Ali
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Sharon Ay General manager am 10. Sept. 2023
Dear Ali, Thank you for sharing your review. We are delighted to hear that you were satisfied with the hotel overall. We are sorry to hear that you were disappointed with your Levante experience and that you felt you were misled. We hope you will choose to stay with us again. Best regards,
10/10 – Hervorragend
Yuliya
27. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We liked everything about this hotel 😍 The rooms, the food, the beach location and the shows. The only improvement would be an outdoor adult only pool.
Yuliya
Antwort von Sharon Ay General manager am 28. Aug. 2023
Dear Yuliya, thank you so much for sharing your positive review. We are very pleased to hear that you loved everything about your recent stay.We have no plans to introduce another outdoor pool at the hotel, however, you may like to know we have a large indoor pool as well.We hope you will choose to stay with us again soon.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Imelda
23. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Best hotel ever 10/10, great swimming pool, great view, amazing activities, nice beach, great food all day long, friendly staff, very clean, you wouldn’t need to leave the resort at all with the all-inclusive package! There were many families and kids during my stay tho! Yet, I’ll definitely will pay a visit again. 👍
Imelda
Antwort von Sharon Ay General manager am 24. Aug. 2023
Dear İmelda, thank you for sharing your excellent review. We are truly thrilled to hear that you enjoyed every moment of your stay with us, loved the food and were well looked after by our staff.We do hope we have the chance to welcome you again soon.Warm regards,
6/10 – Okay
serdar
8. Aug. 2023
serdar
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023
Antwort von Sharon Ay General manager am 14. Aug. 2023
Merhaba Serdar bey, Yorumunuz için teşekkür ederiz.Umarız size tekrar ağırlama şansımız olacaktır.Saygılarımızla
8/10 – Gut
Alia
Mit der Familie gereist
18. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alia
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Sharon Ay General manager am 21. Juli 2023
Dear Alia, Thank you for rating your recent holiday.We hope you will stay with us again soon.Best regards
10/10 – Hervorragend
Ali
18. Juli 2023
Ali
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Sharon Ay General manager am 21. Juli 2023
Dear Ali, thank you for rating your recent holiday.We hope you will stay with us again soon.Best regards,
10/10 – Hervorragend
Basak
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
12. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful place! Very clean property with friendly staff. Food was amazing! You will not be disappointed! We had the most relaxing vacation with breath-taking views. Heaven on earth!
Basak
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Sharon Ay General manager am 13. Juli 2023
Dear Basak, thank you for your lovely review. We are pleased you loved the food and had a relaxing holiday.We hope to see you again soon.Best regards
8/10 – Gut
Mehmet emin
28. Juni 2023
Mehmet emin
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Sharon Ay General manager am 4. Juli 2023
Merhaba Mehmet bey, yorumunuz için teşekkür ederiz
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
25. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Çok güzel ve keyifli bir tatil geçirdik, tüm çalışanlara teşekkürler
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Sharon Ay General manager am 10. Juli 2023
Sayın TUI BLUE misafir. Güzel değirlendirmeniz için teşekkür ederiz.Saygılarımızla
6/10 – Okay
lev
18. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
lev
Aufenthalt von 8 Nächten im Juni 2023
Antwort von Sharon Ay General Manager am 22. Juni 2023
Dear Lev, thank you for reviewing your recent stay.We we have the chance to welcome you in the future.RegardsSharon AYGeneral manager
10/10 – Hervorragend
Nilay
Mit der Familie gereist
14. Juni 2023
This is an amazing resort. I took my family there. Very clean, service, food, and beach are excellent. Highly recommended.
Nilay
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Sharon Ay, General manager am 15. Juni 2023
Dear Nilay, thank you for review your recent stay. We are delighted that you enjoyed your holiday and found the service, cleanliness and food to be excellent.We hope we have the chance to welcome you and your family again.Best regards,Sharon AyGeneral manager
8/10 – Gut
Yuvika
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
15. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Private beach, shopping, food
Yuvika
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Sharon Ay General Manager am 17. Apr. 2023
Dear Yuvika,Thank you for your positive review for your recent stay.We are pleased you enjoyed your holiday and look forward to your next visit.Best regards
10/10 – Hervorragend
Arezou
23. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Génial
Tout est parfait,merci à l’équipe
Arezou
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Sharon Ay General Manager am 24. Okt. 2022
Cher Arezou, Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez vécu une expérience merveilleuse avec nous cet été et que vous avez apprécié le service que nous avons offert.Nous espérons que vous reviendrez avec nous.Sincères amitiés
10/10 – Hervorragend
rania
20. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
rania
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Sharon Ay General Manager am 21. Okt. 2022
Dear rania.Thank you for awarding us with such a great rating.We hope you will stay with us again.Best regards
10/10 – Hervorragend
Nawal
18. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel magnifique, le buffet est incroyable et le personnel est très aimable le service est vraiment top !
Nawal
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Sharon Ay General Manager am 19. Okt. 2022
Cher nawal, merci beaucoup pour votre avis élogieux. Nous sommes heureux que vous ayez été satisfait de la nourriture et du service du personnel et que vous ayez passé un agréable séjour.Nous espérons vous revoir bientôt.Meilleures salutationsDirecteur général
10/10 – Hervorragend
Bijan
Mit dem Partner gereist
15. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This is an unbelievable property. Beautiful, with great food, amazing service, and excellent location. One of the best all inclusive properties we have ever stayed at. We highly recommend it.
Bijan
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Sharon Ay General Manager am 17. Okt. 2022
Dear Bijan- we are so pleased that you have had a wonderful experience, loved the food and the location. We appreciate you taking the time to share your positive review and do hope you will choose to stay with us again.Best regards
10/10 – Hervorragend
Hanan, Fremont
11. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I love how it was so close to city center and I enjoyed the all inclusive perks.
Hanan
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Sharon Ay General Manager am 12. Okt. 2022
Dear Hanan, thank you for your positive review. We are pleased that you were happy with the hotel's location and enjoyed the all inclusive facilities.We hope to see you again soon.Best regards,
6/10 – Okay
Irina
Mit der Familie gereist
4. Okt. 2022
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Irina
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Sharon Ay General Manager am 5. Okt. 2022
Dear İrinathank you for reviewing your recent stay. We hope you enjoyed your visit.Best regards,