Seaside Boulevard, Corner of Coral Way, Mall of Asia Complex, Pasay, Manila
Bewertungen
9,2
Wunderbar
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706 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
706
192 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
192
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6 – Okay
49
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4 – Schlecht
28
28 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
28
9,4/10
Sauberkeit
9,4/10
Personal & Service
9,2/10
Ausstattung
9,4/10
Zustand der Unterkunft
9,2/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Dirk
Mit dem Partner gereist
17. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Conrad ist ein schönes Hotel, Gym ist mega, leider ist es beim Frühstück etwas hektisch, einfach zu viele Menschen. Die ein oder andere Schönheitsreparatur ist notwendig, aber die Kritik ist nur auf das sehr hohe Niveau der letzten Jahre bezogen.
Dirk
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Conrad Manila am 19. Feb. 2024
Dear Dirk, Thank you for your kind feedback. We are delighted to know that you enjoyed your recent stay at Conrad Manila, and we look forward to having you here again in the hotel.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Dirk
5. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Praktisch und Schön
Dirk
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Conrad Manila am 6. Feb. 2024
Dear Dirk, Thank you for your kind feedback. We look forward to having you here again in the hotel.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
8/10 – Gut
Martin Bernd
31. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit
Martin Bernd
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Conrad Manila am 1. Feb. 2024
Dear Martin, Thank you for your positive 4* rating. We look forward to having you here again in the hotel.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Philipp
16. Apr. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bislang bestes Hotel in den Philippinen. Personal ist seh hilfsbereit und freundlich. Ruhiges Zimmer mit allem was man braucht.
Philipp
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
2/10 – Ungenügend
Frank
11. Apr. 2020
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Manila Lockdown - Hotel war quasi geschlossen
Hotelaufenthalt wegen Manila Lockdown nicht möglich - das Hotel war quasi wegen des Lockdowns geschlossen und hat keine neuen Gäste aufgenommen
Frank
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2020
Antwort von Emille Otte, Director of Operations am 1. Okt. 2020
Dear Frank,
Thank you for taking the time to provide us with your invaluable feedback. Please be assured that we take your comments very seriously, and have shared it with our team to investigate and address wherein applicable. We hope to welcome you again soon.
Sincerely,
Emile Otte
Director of Operations
10/10 – Hervorragend
Stefan
16. Nov. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top-Hotel mit traumhafter Aussicht
Wir hatten ein Zimmer mit Blick auf die Manila Bay - perfekt für einen atemberaubenden Sonnenuntergang. Das Hotel lässt ansonsten wenig Wünsche offen. Das Zimmer war geräumig, sauber und sehr gut ausgestattet und der Service wirklich erstklassig - so wie es von einem Hotel dieser Kategorie zu erwarten ist. Die Lage mit direktem Zugang zur Mall of Asia ist auch super. Was uns allerdings wirklich gewundert hat, war, dass es kein kostenloses Wi-Fi im Zimmer gab. Dafür werden rund acht Euro pro Tag aufgerufen! Wohlgemerkt für die Standard-Verbindung, Premium ist noch deutlich teurer. Im Jahr 2018 finde ich das schon ziemlich frech! Verpflegung hatten wir nur als Frühstück auf dem Zimmer - auch hier hätten wir uns für den stattlichen Preis mehr Qualität erwartet.
Stefan
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von Laurent Boisdron, General Manager am 19. Nov. 2018
Dear Stefan,
We are elated to learn that you found your most recent visit to Conrad Manila most enjoyable. It is truly heartwarming to receive such kind words, and that you found our team members' heartfelt service to be of assistance. We hope to welcome you again soon.
8/10 – Gut
Kam Weng
Geschäftlich gereist
22. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location but some utilities are worn out
Kam Weng
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
JOHN, Selma
21. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
JOHN
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Sonny
19. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sonny
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2024
Antwort von Conrad Manila am 22. Mai 2024
Dear Sonny,Thank you for your great 5* rating. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
James
19. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent
James
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Conrad Manila am 22. Mai 2024
Dear James,Thank you for your kind feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Edward
18. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Convenient.
Edward
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Conrad Manila am 22. Mai 2024
Dear Edward,Thank you for your kind feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
8/10 – Gut
Juanita
10. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Juanita
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Conrad Manila am 14. Mai 2024
Dear Juanita,Thank you for your kind rating. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Dana, Glendale
3. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Dana
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Conrad Manila am 8. Mai 2024
Dear Dana,Thank you for your awesome 5* rating. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
JENNIFER
1. Mai 2024
JENNIFER
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Conrad Manila am 22. Mai 2024
Dear Jennifer,Thank you for your awesome 5* rating. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Keith
30. Apr. 2024
Keith
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Conrad Manila am 22. Mai 2024
Dear Keith,Thank you for staying with us and for your awesome 5* rating. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Kevin, APO
23. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The Housekeeper Juliet on the 6th Floor was the BEST I have had in over 45 years. The hotel staff is uniformly amazing in all aspects. Dining rooms, gyms, front desk, security, housekeeping, room service - AMAZING
Kevin
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Conrad Manila am 26. Apr. 2024
Dear Kevin,Thank you for your awesome feedback. I will certainly share your kind words of commendation with Juliet and the rest of the team. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Mark Joseph
23. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Proximity to the mall
Mark Joseph
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Conrad Manila am 23. Apr. 2024
Dear Mark Joseph,Thank you for your kind feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
4/10 – Schlecht
REINA
22. Apr. 2024
WiFi is not free. Dress code not followed at executive lounge buffet there were guests that are just wearing shorts and slippers and looked like they just got out of bed but they still let them in. Most international guest were seated close to the window by the at view. Locals were accommodated at the corner of the room.
REINA
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Conrad Manila am 23. Apr. 2024
Dear Reina, Thank you for choosing to stay at Conrad Manila and I am sorry to learn about your dissatisfaction during your recent stay.Please be reassured that complimentary internet access is provided to all guests, with an additional fee applied only for premium connections. I have also investigated the feedback on your experience at the Executive Lounge and would like to confirm that seats are available on a first come, first served basis.Your insights are invaluable, and we greatly appreciate you for sharing your feedback. We look forward to the opportunity to welcome you back for a more inspiring stay. Sincerely, Fabio BertoGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Andrew, De Pere
Mit einer Gruppe gereist
18. Apr. 2024
Gut: Ausstattung
People are very helpful
Andrew
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Conrad Manila am 23. Apr. 2024
Dear Andrew,Thank you for your kind feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
4/10 – Schlecht
Mark, North Las Vegas
Mit der Familie gereist
17. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel may be conveniently located close to SM MOA but the walk way connecting the mall to Conrad can be confusing and will get a normal pedestrian lost.
I booked a room with a Bay View so I know that the rate would be high. Conrad claims as a high-end,luxury hotel but it is mediocre at best. The room I got had cobwebs on the corners - telling me that either it hasn't been occupied for a while and/or housekeeping did not clean the room thorougly.
The floor looks rough. Designed with wood-looking vinyl, the dark scratches on the floor are visible.
The mini bar and fridge did not specify if the items are free or not so I decided to leave it alone.
The complimentary free breakfast buffet was disappointing. Considering the place was more than half empty, the staff did not pay attention to check on us if we needed refills for our drinks.
Overall, I will not recommend this property. I had a better experience at a nearby lower-end hotel with more amenities.
Mark
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Conrad Manila am 18. Apr. 2024
Dear Mark, Thank you for choosing to stay with us at Conrad Manila, and for providing your feedback. Rest assured, we take your comments seriously, and have shared it with our team to investigate and address where applicable. Your insights are invaluable, and we greatly appreciate you for taking the time to provide your comments. We will take them constructively, as we move forward with our commitment to enhance guest experience. We look forward to the opportunity to welcome you back for a more inspiring stay. Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Elaine
9. Apr. 2024
Elaine
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Conrad Manila am 30. Apr. 2024
Dear Elaine,Thank you for your awesome 5* rating. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
8/10 – Gut
Charlene
4. Apr. 2024
Gut: Ausstattung
Too crowded during my visit as it coincided with their Holy Week. Quite pricey for all restaurants and transportation to airport.
Charlene
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Conrad Manila am 5. Apr. 2024
Dear Charlene, Thank you for choosing to stay with us at Conrad Manila, and for providing your feedback. We acknowledge your concerns and rest assured we would take them constructively, as we move forward with our commitment to enhance guest experience. We look forward to the opportunity to welcome you back to Conrad Manila! Sincerely, Fabio BertoGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Lyka
3. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect location for everything!
Lyka
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Conrad Manila am 5. Apr. 2024
Dear Lyka,Thank you for your great feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Fun Wendy Ngai
Mit der Familie gereist
1. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property looks very nice.
It’s convenient to go shopping.
Fun Wendy Ngai
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Conrad Manila am 5. Apr. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for your kind feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Stephen
Mit dem Partner gereist
30. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff
Stephen
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Conrad Manila am 5. Apr. 2024
Dear Stephen, Thank you for staying with us, and for sharing your feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Rachel
28. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Rachel
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Conrad Manila am 5. Apr. 2024
Dear Rachel,Thank you for your perfect 5* rating. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Bruce
23. März 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Great
Bruce
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Conrad Manila am 26. März 2024
Dear Bruce,Thank you for your kind feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Janet S.
22. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Loved the hotel
Janet S.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Conrad Manila am 26. März 2024
Dear Janet,Thank you for your kind feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Alexander
21. März 2024
Alexander
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Conrad Manila am 12. Apr. 2024
Dear Alexander,Thank you for your great 5* rating. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
petr
Mit einer Gruppe gereist
21. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel
petr
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Conrad Manila am 26. März 2024
Dear Petr,Thank you for your kind feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Jerome nick, Silver Spring
18. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent my kids loves it
Jerome nick
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Conrad Manila am 20. März 2024
Dear Jerome, Thank you for your kind feedback. We are delighted to know that you enjoyed your recent stay with your kids at Conrad Manila. We look forward to having you here again in the hotel.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Jon Marie
Mit einer Gruppe gereist
11. März 2024
Everything is perfect
Jon Marie
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Conrad Manila am 20. März 2024
Dear Jon Marie, Thank you for your kind feedback. We look forward to having you here again in the hotel.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Wayne
Mit dem Partner gereist
10. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent and attentive staff, befitting a world class hotel.
Wayne
10/10 – Hervorragend
NATSUKI
3. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
NATSUKI
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Conrad Manila am 5. März 2024
Dear Valued Guest, Thank you for your awesome 5*. We look forward to having you here again in the hotel.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Ramon
Mit der Familie gereist
24. Feb. 2024
Gut: Zustand der Unterkunft
Spacious, staff very accommodating.
No negative comments.
Ramon
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Conrad Manila am 27. Feb. 2024
Dear Ramon, Thank you for your kind feedback. We look forward to having you here again in the hotel.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Roger, Hercules
23. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Roger
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Conrad Manila am 27. Feb. 2024
Dear Roger, Thank you for your awesome 5* rating. We look forward to having you here again in the hotel.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
6/10 – Okay
Emma, Lakewood
Mit dem Partner gereist
22. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service
I like that Conrad is close to the Mall of Asia and close to Roxas Blvd. where you can walk and enjoy the area.
Emma
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Conrad Manila am 23. Feb. 2024
Dear Emma,Thank you for your kind feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Maria, Rahway
21. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean, safe and the best staff
Maria
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Conrad Manila am 23. Feb. 2024
Dear Maria,Thank you for your kind feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
QUERUBIN
20. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exceeded my expectations. Very elegant and staff was outstanding.
QUERUBIN
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Conrad Manila am 21. Feb. 2024
Dear Querubin, Thank you for your kind feedback. We are delighted to know that you enjoyed your recent stay at Conrad Manila, and we look forward to having you here again in the hotel.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Rhen
Mit dem Partner gereist
20. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel
Rhen
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Conrad Manila am 21. Feb. 2024
Dear Rhen,Thank you for your kind feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
ELVIRA
Mit der Familie gereist
19. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Clean very close to bay walk and Mall of Asia. Friendly staffs.
If you have a car don’t forget to validate at the reception before going outside otherwise you will pay at the parking.
Highly recommended.
ELVIRA
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Conrad Manila am 20. Feb. 2024
Dear Elvira, Thank you for your great feedback. We are delighted to know that you enjoyed your recent stay at Conrad Manila, and we look forward to having you here again in the hotel.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
6/10 – Okay
Justin
Mit dem Partner gereist
19. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
staff is amicable, and I love them but the hotel is not a five star stay you better to book Okada or New Coast for a better time.
Justin
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2024
Antwort von Conrad Manila am 21. Feb. 2024
Dear Justin, Thank you for choosing to stay with us at Conrad Manila, and for providing your feedback. Please be assured that we take your comments seriously and have shared it with our team to investigate and address where applicable. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
8/10 – Gut
Jimmy
Mit dem Partner gereist
19. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was excellent
Jimmy
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Conrad Manila am 19. Feb. 2024
Dear Jimmy, Thank you for your kind feedback. We look forward to having you here again in the hotel.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Gamaliel
Mit der Familie gereist
17. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
GamiTess
The room was so spacious and nice. The staff was friendly and helpful. Will definitely come back.
Gamaliel
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Conrad Manila am 19. Feb. 2024
Dear Gamaliel, Thank you for your kind feedback. We are delighted to know that you enjoyed your recent stay at Conrad Manila, and we look forward to having you here again in the hotel.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
6/10 – Okay
MARCIALITO, LOS ANGELES
Mit der Familie gereist
16. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Ausstattung
the elevator is very far from our room and its very inconvenient .
MARCIALITO
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Conrad Manila am 19. Feb. 2024
Dear Marcialito,Thank you for making us your hotel of choice. We look forward to welcoming you back to Conrad Manila with a more inspiring stay in the future.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
ROSIE NEL
16. Feb. 2024
ROSIE NEL
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Conrad Manila am 26. März 2024
Dear Rosie Niel,Thank you for your awesome 5* rating. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
10. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Conrad Manila am 16. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for the perfect 10* rating. We hope to welcome you again soon.Sincerely, Fabio BertoGeneral Manager
8/10 – Gut
Pablo
10. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Pablo
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Conrad Manila am 16. Feb. 2024
Dear Pablo, Thank you for your kind rating. We hope to welcome you again soon.Sincerely, Fabio BertoGeneral Manager
10/10 – Hervorragend
Guillaume
Mit der Familie gereist
8. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Guillaume
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Conrad Manila am 16. Feb. 2024
Dear Valued Guest, Thank you for the awesome 10* rating. We hope to welcome you again soon.Sincerely, Fabio BertoGeneral Manager
8/10 – Gut
gemma
Mit der Familie gereist
5. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I feel safe
gemma
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Conrad Manila am 16. Feb. 2024
Dear Gemma,Thank you for your kind feedback. We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fabio BertoGeneral Manager