Sauna

Bewertungen von Radisson Blu Hotel, Malmö

4 out of 5
Radisson Blu Hotel, Malmö
Oestergatan 10, Malmö

Bewertungen

8,2

Sehr gut

509 von insgesamt 1213 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
413 von insgesamt 1213 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
171 von insgesamt 1213 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
71 von insgesamt 1213 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
49 von insgesamt 1213 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Bekir

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Nicht schlecht. Etwas veraltete Ausstattung. Frühstück Standard. Nettes Personal. Kein eigener Parkplatz. Parken auf der Straße über 20€ am Tag. Lieber ohne Auto anreisen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Felix am 23. März 2024
Hallo Bekir, danke fuer deine Bewertung .Wir haben unter dem Hotel ein seperates Parkhaus, welches zwar nicht zu uns gehört, allerdings billiger ist als auf der Strasse zu parken .Viele Gruesse aus Malmö, Felix Front Office Agent

8/10 – Gut

Laura

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel machte einen guten Eindruck, auch wenn es schon etwas in die Jahre gekommen ist. Das Personal war immer super freundlich und hilfsbereit. Die Zimmer sind sehr großzügig und gepflegt. Durch die zentrale Lage waren alle wichtigen Punkte in Malmö zu Fuß zu erreichen. Parkmöglichkeiten gibt es direkt unter dem Hotel, die aber nicht sicher wirkten. Unsere Autoalarmanlage löste nachts aus.

4/10 – Schlecht

Didem

Mit dem Partner gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Mitarbeiter an der Rezeption hat uns kein einziges mal in die Augen geschaut wenn er mit uns geredet hat (sehr sehr unsympathisch). Wir waren zu zweit da und haben nur ein Handtuch und ein Badetuch gehabt. Der Boden im Bad hatte Flecken. Und das Bett war für 2 Leute echt schlimm. Lage war toll sonst nix positives.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Emelie am 18. Okt. 2023
Dear Lotta,Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Hotel, Malmö . Please accept my sincere apologies for the shortfalls you encountered as you have mentioned, and those points will be highly taken under consideration and informed to the concern department heads to seek a prompt improvement.It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel, Malmö , I look forward to welcoming you back.Sincerely, Emelie

10/10 – Hervorragend

Joachim

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
-
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Emelie am 16. Sept. 2023
Thank you for your feedback on your recent stay with us. Warm welcome back when you are in the area!Best regards, Guest relations

10/10 – Hervorragend

Christine

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Emelie am 30. Sept. 2023
Thank you for your feedback on your recent stay with us We are happy to hear you had a great stay!Warm welcome back when you are in Malmö. Best regards, Gust relations

8/10 – Gut

Sebastian

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Schalter in den Zimmern hatten abgeplatzte Farbe. Fugen im Bad waren nicht sauber. Service an der Bar hat zu lang gedauert.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Emelie am 5. Sept. 2023
Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Hotel, Malmö . We are delighted to read from your review that you had enjoyed your recent stay with us and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors. Please accept my sincere apologies for the shortfalls you encountered as you have mentioned, and those points will be highly taken under consideration and informed to the concern department heads to seek a prompt improvement.It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel, Malmö , I look forward to welcoming you back.

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top-Lage Top-Qualität Top-freundlich
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Emelie am 31. Aug. 2023
Thank you for your feedback on your stay with usWe are happy to hear you had a great time. Warm welcome back when you are in the area.

10/10 – Hervorragend

René

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
All the best!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Emily am 4. Aug. 2023
Dear René,Thank you for taking your time to write about your stay with us. We hope to welcome you back in the future.Kind regardsEmily JensenRadisson Blu Hotel Malmö

10/10 – Hervorragend

Martin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal, sehr gute zentrale Lage, sehr gutes Preis-Leistungs-Verhältnis.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Emily am 4. Aug. 2023
Dear Martin,Thank you for taking your time to write about your stay with us. We hope to welcome you back in the future.Kind regardsEmily JensenRadisson Blu Hotel Malmö

10/10 – Hervorragend

Andreas, Remscheid

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gutes Hotel im Herzen von Malmö
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Viktoria am 6. März 2023
Dear Anderas, Thank you for choosing Radisson Blu Hotel, Malmö and thank you for taking the time to rate your stay with us! We are glad to see that you enjoyed yourself here and we hope to have the chance to welcome you again in the near future! Best regards, Viktoria - Reception, Radisson Blu Hotel, Malmö.

10/10 – Hervorragend

Peder

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Viktoria am 10. Jan. 2023
Dear Peder, Thank you for choosing Radisson Blu Hotel, Malmö and thank you for taking the time to rate your stay with us! We are glad to see that you enjoyed yourself here and we hope to have the chance to welcome you again in the near future! Best regards, Viktoria - Reception, Radisson Blu Hotel, Malmö.

8/10 – Gut

Joachim

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein super hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Radisson Blu, Malmo am 25. Aug. 2022
Hejsan Joachim, Tack för att du valt Radisson Blu Hotel, Malmö och tack för att du tog dig tiden att betygsätta din vistelse hos oss! Det glädjer oss att se att du trivdes här och vi hoppas få chansen att välkomna dig åter inom en snar framtid! Med vänliga hälsningar, Manal- Receptionen, Radisson Blu Hotel, Malmö.

6/10 – Okay

Sandra

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Einrichtung und Zimmerzuschnitt nicht gut. Abnutzungserscheinungen an Türen und Rahmen. Alte und ekelige Teppiche.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Radisson Blu. Malmo am 23. Aug. 2022
Dear Sandra, Thank you for choosing Radisson Blu Hotel, Malmo and thank you for taking the time to rate your stay! We are pleased to see that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you again in the near future. Regarding your concerns about the the furnishings and carpets, we will definitely look into that and do our best to improve it! Regards, Manal- Front Desk, Radisson Blu Hotel, Malmo.

8/10 – Gut

Karsten

Aufenthalt von 5 Nächten im August 2022
Antwort von Emily Jensen am 29. Nov. 2022
Dear Karsten, Thank you for choosing Radisson Blu Hotel, Malmö and thank you for taking the time to rate your stay with us! Best regards, Emily Jensen- Reception, Radisson Blu Hotel, Malmö.

8/10 – Gut

Joakim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Really nice, but room too warm!
A very nice hotel, centrally located, and an excellent breakfast. We had the misfortune to have a room with east-facing window. Room got really warm as soon as the sun came up, no way to open any windows, and the AC did not help one bit. Rooms on the other side of the building are fine, so it's a 50-50 chance to get it right. Otherwise, really nice place!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Radisson Blu, Malmo am 25. Juli 2022
Dear Joakim, Thank you for taking the time to complete our guest satisfaction survey. On behalf of our entire team at Radisson Blu Hotel, Malmö, I apologise for the concerns you have shared about your experience at our hotel. I have addressed your issue regarding the AC with our team and I assure you we are working diligently to ensure a similar situation does not reoccur. I hope we will have the opportunity to welcome you back and exceed your expectations in the near future with a stay that is memorable for all the right reasons. Kind regards, Manal, front desk Radisson Blu Hotel, Malmö

6/10 – Okay

Ingolf

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Die Zimmer sind eher alt und staubig. Mit etwas Glück und Suchen konnten wir eines der Fenster öffnen, wenn das nicht geht, wird die Nacht trocken… .
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Radisson Blu, Malmo am 24. Okt. 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to give us feedback! We are sorry that our standard did not meet your expectations. Your comments mean a lot to us, and your suggestions will be used for future developments. We hope to have the chance to welcome you back in the future, and hopefully be able to offer you a more enjoyable stay. Sincerely, Front Desk, Radisson Blu Hotel, Malmö.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Prima Hotel in der Altstadt
Schönes Hotel aus älteren Tagen. Aber alles soweit in Ordnung. Malmö zu Fuß? 800m zum HBF. Wie auch zum Lille Torget... kaum Straßenverkehr. Einzig die Außeneinheit der Klimaanlage muss über unserem Zimmer draußen gewesen sein. Diese war immer zu hören... ansonsten: Preis sehr angemessen. Frühstück gut und ausreichend. Wir kommen gerne wieder...
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2021
Antwort von Viktoria am 22. Juli 2021
Dear, Thank you so much for taking the time to provide such kind feedback of your recent stay with us at Radisson Blu Hotel in Malmö. I am delighted to hear that you enjoyed your stay and your kind words are truly appreciated by all of us. We hope to welcome you back soon! Sincerely, Viktoria - Front Desk, Radisson Blu Hotel, Malmö.

10/10 – Hervorragend

Ralf

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von Manal am 2. Juni 2021
Hejsan Ralf, Tack för att du valt Radisson Blu Hotel, Malmö och tack för att du tog dig tiden att betygsätta din vistelse hos oss! Det glädjer oss att se att du trivdes här och vi hoppas få chansen att välkomna dig åter inom en snar framtid! Med vänliga hälsningar, Manal- Receptionen, Radisson Blu Hotel, Malmö.

10/10 – Hervorragend

Anders Thinggaard

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alt mycket bra. Forutom att det var för varmt på rummet. Och att ventalationen desutom låt ganska högt.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Umut

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel, walking distance to every attraction in Malmö
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Daniel, Norman

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The property was a bit tired, I would expect better upkeep from a Radisson Blu. Overall the hotel was in a good location, very friendly staff, good breakfast, just the rooms themselves needed a bit of TLC.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Caj, Fort Lauderdale

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Fast check in Nice staff Dated hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

David

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rooms very tired and shaby in parts. The hotel lacked any type of atmosphere. The friendly helpful staff were the only positive. With Eurovision on. they could have made the lobby area more buzzy and celebratory. I won’t be back.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

John, Dublin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I was really impressed by this hotel for my 8 day stay . From the cheerful and helpful reception staff at check in to the breakfast waiters and room cleaners , everyone made the stay comfortable and pleasant. The room was very large with a large bathroom and TV. The hotel is convenient to the train station and main shopping area and old town!
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Gert Boye

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Ajan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Det var dejligt at kunne opholde sig i dette hotel. Lækkert at M4 Metrolinjen ligger et stenkast væk. Ingen klager herfra samt parkeringshuse ligger tæt på. Eneste minus at der stadig bliver bygget omkring Nordhavn som ødelægger udsigten fra hotel. Dette kan Comwell ikke gør noget for. 😊
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Felix am 3. Apr. 2024
Dear Ajan , thank you so much for the positive feedback ! We are really happy you enjoyed your stay with us . We hope to welcome you again soon . Kind regards,Felix ElentscheffFront Office Agent

10/10 – Hervorragend

Abdullah

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Trygt og rent
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Felix am 23. März 2024
Dear Abdullah, thank you so much for your positive feedback . We are looking forward to welcome you again in our hotel . Kind regards from the whole team . Felix ElentscheffFront Office Agent

10/10 – Hervorragend

Helene Charlotte

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Trevligt hotell centralt beläget i Malmö .Fantastiskt proffsigt bemötande i receptionen och bra service med allt . Stora fräscha rum med utsikt över innerkärnan i Malmö , nära Lilla torg och stortorget samt de flesta butikerna . Trevlig restaurang o mysig separat bastu vid gymmet . Tyst och lugnt hotell med bra tillgängligt parkeringshus
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Felix am 2. Apr. 2024
Dear Helene , thank you so much for the positive feedback .We are really glad you enjoyed your stay with us . We hope to welcome you again soon ! Kind regards,Felix Elentscheff Front Office Agent

6/10 – Okay

Roger

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Felix am 23. März 2024
Dear Roger , thank you for taking the time to give us an feedback . We are sorry you were not fully happy with the stay . We hope to welcome you again for an 5/5 Rating . Kind regards, Felix Elentscheff Front Office Agent

10/10 – Hervorragend

Rabe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Felix am 23. März 2024
Dear Rabe , thank you so much for the positive feedback . We are really happy you enjoyed your stay at our hotel !Kind regards from Malmö,Felix ElentscheffFront Office Agent

8/10 – Gut

Birgitta

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Toppenfrukost
Hotell med toppenfrukost men slitna rum och icke påfyllt på rummen med t.ex toapapper el kaffe vid incheck.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Felix am 2. Apr. 2024
Dear Birgitta, thank you so much for taking the time to write an feedback . We appriciate it a lot .Kind regards from Malmö,Felix ElentscheffFront Office Agent

8/10 – Gut

Mette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Felix am 23. März 2024
Dear Mette, we are happy to see that you enjoyed most of your stay here . We hope to welcome you again to reach a 10/10 ! Kind regards from Malmö,Felix ElentscheffFront Office Agent

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Otroligt lyhört, omodernt och smutsigt.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Felix am 24. März 2024
Dear guest, we are sorry to see that you were not happy with your stay . Our staff always tries there best to make your stay as comfortable as possible . We hope to welcome you again for a 10/10 rating . Kind regards from Malmö, Felix Elentscheff Front Office Agent

8/10 – Gut

Pavels

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Felix am 23. März 2024
Dear Pavels, we are happy to see that you enjoyed most of your stay here . We hope to welcome you again to reach a 10/10 ! Kind regards from Malmö,Felix ElentscheffFront Office Agent

10/10 – Hervorragend

Albin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Felix am 23. März 2024
Dear Albin , thank you so much for the positive feedback . We are really happy you enjoyed your stay at our hotel !Kind regards from Malmö,Felix ElentscheffFront Office Agent

4/10 – Schlecht

Sara

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Felix am 24. März 2024
Dear Sara, we are sorry to see that you were not happy with your stay . Our staff always tries there best to make your stay as comfortable as possible . We hope to welcome you again for a 10/10 rating . Kind regards from Malmö, Felix Elentscheff Front Office Agent

10/10 – Hervorragend

Sarah

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great breakfast and lovely staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Felix am 23. März 2024
Dear Sarah , thank you so much for the positive feedback . We are really happy you enjoyed your stay at our hotel !Kind regards from Malmö,Felix ElentscheffFront Office Agent

10/10 – Hervorragend

Kenneth

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Felix am 23. März 2024
Dear Kenneth , thank you so much for the positive feedback . We are really happy you enjoyed your stay at our hotel !Kind regards from Malmö,Felix ElentscheffFront Office Agent

6/10 – Okay

Marcus

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Tak över huvudet
För mig var priset inte förenligt med kvaliten på rummet. Är själv inte så petig, så det var inte hela världen att där var stora vita fläckar på golvet… och det är valbart att köpa de överprisade små drinkarna i baren… men den halvfärdiga äggröran tyckte jag var en besvikelse, men kaffet var fint.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Felix am 2. Apr. 2024
Dear Marcus , thank you for taking the time to write an feedback for us . We are sorry to hear that you were not fully happy with your stay .We hope to welcome you again for a better rating .Kind regards from Malmö,Felix ElentscheffFront Office Agent

6/10 – Okay

Wen

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Felix am 23. März 2024
Dear Wen, thank you for taking the time to give us feedback .Kind regards from Malmö,Felix ElentscheffFront Office Agent

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Felix am 24. März 2024
Dear guest, we are sorry to see that you were not happy with your stay . Our staff always tries there best to make your stay as comfortable as possible . We hope to welcome you again for a 10/10 rating . Kind regards from Malmö, Felix Elentscheff Front Office Agent

10/10 – Hervorragend

Carina

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Felix am 23. März 2024
Dear Carina , thank you so much for the positive feedback . We are really happy you enjoyed your stay at our hotel !Kind regards from Malmö,Felix ElentscheffFront Office Agent

10/10 – Hervorragend

Jonas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Felix am 23. März 2024
Dear Jonas, thank you so much for the positive feedback . We are really happy you enjoyed your stay at our hotel !Kind regards from Malmö,Felix ElentscheffFront Office Agent

6/10 – Okay

Marc

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Uvirksomt TV.
Fint, men lettere slidt hotel. Generel fin service. TV på værelset virkede ikke - receptionen kendte til problemet, men informerede ikke ved check-in. Lidt ringe når man som familie har booket 2 overnatninger, at TV ikke virker.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Felix am 2. Apr. 2024
Dear Marc, thank you for taking the time to write an feedback to us . We are really sorry to hear about the TV.We hope to welcome you again for an 10/10 rating.Kind regards ,Felix ElentscheffFront Office Agent

8/10 – Gut

M.

Mit der Familie gereist
Morgenmaden var med bløde bacon og brændte pølser
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Felix am 23. März 2024
Dear Guest, we are happy to see that you enjoyed most of your stay here . We hope to welcome you again to reach a 10/10 ! Kind regards from Malmö,Felix ElentscheffFront Office Agent

4/10 – Schlecht

Per

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ikke pengene værd
En anelse skuffet over dette ophold. Hotelværelserne fremstår lidt slidt og sovesofaen, som var ekstra opredning på familieværelset, var meget ukomfortabel at sove i. Der var meget koldt på værelset og det hjalp ikke at skrue op på termostaten. Morgenmad var OK og det var et plus at der var legerum til de mindste ved lobbyen. Aftensmaden var dårlig på hotellets restaurant og er skuffet over dårlig service ved at man nægtede at give den rabat på maden som ellers var inkluderet i min bookning. Alt i alt synes jeg ikke det er pengene værd.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Felix am 2. Apr. 2024
Dear Per , we are really sorry that you were not happy with the stay . Our staff always tries their best to make your stay as comfortable as possible . We hope to welcome you again to change your mind .Kind regards from Malmö,Felix ElentscheffFront Office Agent

8/10 – Gut

Lars

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Felix am 23. März 2024
Dear Lars, we are happy to see that you enjoyed most of your stay here . We hope to welcome you again to reach a 10/10 ! Kind regards from Malmö,Felix ElentscheffFront Office Agent

10/10 – Hervorragend

Peter

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ok
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Felix am 23. März 2024
Dear Peter , thank you so much for the positive feedback . We are really happy you enjoyed your stay at our hotel !Kind regards from Malmö,Felix ElentscheffFront Office Agent

10/10 – Hervorragend

Arne

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Felix am 23. März 2024
Dear Arne , thank you so much for the positive feedback . We are really happy you enjoyed your stay at our hotel !Kind regards from Malmö,Felix ElentscheffFront Office Agent

8/10 – Gut

Alberto

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Felix am 23. März 2024
Dear Alberto, we are happy to see that you enjoyed most of your stay here . We hope to welcome you again to reach a 10/10 ! Kind regards from Malmö,Felix ElentscheffFront Office Agent