Innenpool, Außenpool, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von HM Mar Blau Aparthotel

4 out of 5
HM Mar Blau Aparthotel
Carrer Gessamins, 1, Sant Llorenc des Cardassar

Bewertungen

8,2

Sehr gut

17 von insgesamt 37 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
11 von insgesamt 37 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
5 von insgesamt 37 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 37 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 37 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,8/10

Sauberkeit

8,0/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

7,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Mandy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Das Personal war sehr nett, die Umgebung super, die Zimmer sauber. Die Küche war leider gar nicht ausgestattet, somit ist sie auch zwecklos. Das Essen kann ich nicht bewerten, da wir nur auswärts gegessen haben.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Lisa

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr nettes Personal und gute Lage
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023

6/10 – Okay

Taylan

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Die Kommunikation verlief ziemlich undeutlich trotz eigener guter Englisch Kenntnisse und die Betten sind furchtbar. Meiner Meinung nach sollte ein 4 * Hotel bisschen mehr Bequemlichkeit in der Nacht bieten .
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Can

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Baba
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Jaime

Gut: Sauberkeit
Muy bueno
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Alina

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Trusting to high ratings on Expedia and after days of searching for the best place for anniversary celebration, booked his hotel for 3 nights. when we entered our room, the moldy smell was very strong. I an allergic to mold,and started investigating. So, the mold was on ceilings and conditioner grids. And we turned off the conditioner because the smell was coming from the conditioner. We opened windows,but there were no mosquito’s nets. So,we slept with mosquitoes, and i slept on the balcony due to severe allergy to mold.everything in the property is too old. The conditioner’s box did not even have turn on and of signs. We purchased half board meal(breakfast and dinner), but the food was disgusting. The only tasty food was ice cream. The only available dinner drinks for half board meal were water.the waiter was saying that to us with sarcasm that “the only water is included “ like shaming us.When I asked for hot tea, he sent me to the bar ( very unprofessional). After the awful dinner, my daughter was hungry and asked to cook for her. But when i started ,i did not find any pots,pans,skillets or even a kettle. Also,they do not have microwaves.The front desk told me that i have to come to them for it.but they did not have any kettles left. The electric stovetop did not have any signs due it’s age. I was trying to boil water for an hour,but it was not successful. The stovetop did not work properly. Mattress are not firm due to their old age. We could not even sleep on them
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

sophie

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nous avons passé un agréable séjour dans votre hotel , avec une restauration variée et en bonne quantité et qualité. A refaire !!!
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

Mimie

Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Carla Paola

Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Stephen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We loved the quality and standard of the hotel and it's location to the main shopping area and beach front. You won't be disappointed.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023

8/10 – Gut

Gitte

Mit der Familie gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Godt hotel.
Skønt hotel med dejlig lejlighed, fine fællesområder og god beliggenhed i rolige omgivelser, lidt på afstand (15 min gang) af det mest hektiske turist liv. Rigtig gode senge. Man skulle bede om udlevering af gryder/ pander, elkedel mv men det fungerede fint. Der var desværre lidt udfordringer med hotellets rengørings selskab da vi var der, så enkelte dage hvor der ikke blev gjort rent men vi fik udleveret det vi manglende af håndklæder mv og andre dage havde de ikje fyldt sæbe på eller ordnet senge men det blev ordnet når vi bad om det. Og der var rent da vi ankom. Stor altan, velfungerende aircondition. Vi kommer gerne igen :-)
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023

6/10 – Okay

Jaffar

Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023

8/10 – Gut

Fabio Marco

Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

sarhir

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
very calm and clean, easy access to beach and transportation.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

NISHAN

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was a fantastic apartment style hotel with an amazing quiet location, not far from the south end of the beach. We walked about 20-30 mins to the center of the beach and enjoyed the boardwalk with many shops, restaurants and cold drinks. I booked last minute with no time to review as we had a two day flight delay, but was amazed at the communication with helping us get a taxi and providing local information. The check in process was superior and staff were super friendly. We will book here again. I forgot to add the breakfast was great and bar/pool area was nice too. Barkeep was very friendly!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Nick

Aufenthalt von 8 Nächten im Juni 2023

8/10 – Gut

KONSTANTINOS

Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Sarah

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Great
Great hotel
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2023

8/10 – Gut

Filloreta Hoxha

Mit der Familie gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Bra
Fin och fräsch i alla allmänna utrymmen och väldigt brett utbud av frukost. Det enda minus är att städningen i rummen var lite mindre bra och fick säga till om att byta lakan flera gånger.
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Ivan Vijay

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2023

8/10 – Gut

Mercedes

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

8/10 – Gut

mado

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Bon séjour, de nombreux services. Literie confortable. Bon accueil. Appart hôtel mais si vous voulez utiliser la cuisine il faut payer un supplément. Bon emplacement mais il faut compter 10 à 15min à pieds si vous souhaitez prendre les bus. Nous avons également appeler un taxi via l’hôtel celui ci a mis 45min à venir.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Norinda

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tevreden over alles. Ik was met mijn kinderen. Leuk zwembad voor de kleintjes en elke avond kinderdisco. Vriendelijk personeel. Strand op loopafstand. Alleen wel ver van t vliegveld
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2022

6/10 – Okay

Leif

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The time and content of the entertainment was to short and boring.
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Kirsty

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Fabulous peaceful hotel
This hotel provided exactly the holiday we were looking for. A relaxing week away in the sun with a nice pool for my son. No mad scramble for sun beds in the morning! Food was impressive. Further from the beaches than I expected (1 km to the beach at Cala Millor, a bit further to the beach at Sa Coma, but the walk was good for us!) One criticism - the 2 entertainment staff were very lazy and dull. Completely lacked interest and enthusiasm. But there were a couple of acts brought in at night - a magician and a Rod Stewart tribute act - both very good.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Coralie

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Plusieurs piscines, salle de musculation tres propre, buffet de qualité.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

6/10 – Okay

Matthew Nicholas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel was clean and tidy with decent facilities and the staff were very friendly and helpful. Apartment room very comfortable although in need of updating. WiFi very poor in the room and overall not great as kept dropping out, lots of people were sat indoors in the communal areas where the reception was better. We are in 2022 so this urgently needs upgrading! Pool area was very nice with plenty of loungers, indoor pool also good but gym very limited with poor aircon. The food was the biggest disappointment for us as it was not the best quality and the range was lacking. It was buffet style but we've stayed at other places with a similar setup and the food quality was still good so that was a shame. The impression was that the hotel is trying to reduce costs as much as possible, for example you have to pay 3 euros per day for a room safe as it's an old key version, no beach towels included or a kettle in the room, both require deposits at reception. Overall the hotel is probably due a refurbishment but having said this it still has a friendly and relaxing feel about it and as a guest you do feel welcomed.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2022

4/10 – Schlecht

María Elena

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Jamie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Micaela

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Is excelent
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2022

8/10 – Gut

Arvids

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Stefanie

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I enjoyed every moment of my stay at Mar Blau. The room was very clean and well isolated, the bed is AMAZING. The food was exceptional and the staff was very friendly. It’s about 10 minutes walking to the beach, only the city center with shops and restaurants is a little further (about 20-30 min walk).
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021

10/10 – Hervorragend

Steffi

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Lovely and clean hotel, just a little dated
The rooms are a little dated (especially the bathroom) but the hotel is very clean, very Nice outdoor area, they offer all inclusive drinks for little money and are very friendly. the location is great also. You can walk to Sa Coma or Cala Millor in a few minutes. Would recommend this hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von HM MAR BLAU am 26. Aug. 2021
Dear Mrs. Steffi, Thank you so much for sharing your friendly feedback with us and all our Expedia users. We are glad to know that you enjoyed a wonderful holiday with us and that you recommend our hotel to other guests is a source of pride for us. We hope to have the opportunity to see you again at the Hotel HM Mar Blau to give you a warm welcome. Best regards, Mar Castellón Subdirectora

2/10 – Ungenügend

Gino

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von HM MAR BLAU am 4. Juli 2021
Apreciado Sr. Gino, Muchas gracias por reservar en nuestro hotel HM Mar Blau y por compartir su experiencia. Nos hubiera gustado saber cuales han sido los motivos de su puntuación, con el fin de mejorar y obtener la excelencia en todos nuestros servicios. Esperamos tener el placer de volver a verle en uno de nuestros hoteles de la cadena HM Hotels. Reciba un cordial saludo, Mar Castellón Subirectora

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im September 2020