In Strandnähe, Sporttauchen, Volleyball, Rudern/Kanufahren

Bewertungen von Gavimar Ariel Chico Club & Resort

3 out of 5
Gavimar Ariel Chico Club & Resort
Carrer D Ariel, 1-2, Santanyi, Balearic Islands

Bewertungen

7,4

Gut

11 von insgesamt 59 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
28 von insgesamt 59 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
10 von insgesamt 59 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
9 von insgesamt 59 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 59 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,6/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

6,6/10

Ausstattung

7,4/10

Zustand der Unterkunft

6,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
- Sauberkeit der Zimmer sehr schlecht - Personal sehr freundlich - Essen ist Ok
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super engagiertes Personal und gutes Essen
Die Lage des Hotels ist top. Das Personal sehr zuvorkommend. Das Zimmer war für den Preis total okay. Pools waren sehr schön und in gutem Zustand. Essen kann man sehr empfehlen. Rezeption sehr hilfreich bei Tipps und Fragen
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2018
Antwort von Stephanie am 20. Apr. 2018
Vielen Dank für Ihr freundliches Feedback. Wir freuen uns, dass Sie so eine schöne Zeit in unserem Hotel hatten und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüssen zu dürfen. Herzlichst, Ihr Gavimar Team

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Sehr gut Lage Personal sehr Freundlich
War sehr schön Hotel ist gut gelegen das personal ist super

4/10 – Schlecht

Marion, Wien

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Hotel in zentraler Lage
Wir suchten ein preisgünstiges Hotel für eine Nacht und daher erschien uns das Hotel dafür ideal.

6/10 – Okay

FIONA, Edinburgh-

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
It’s a 3 star no more no less. Room was clean but could have been cleaner. Food was fine - standard AI in Spain. I did feel on arrival that the woman on the desk could have smiled and been more helpful. What let’s this place down is the other guests making a noise at all times if the day and night - shouting in the echoing corridors at 3am and for what when on for hours. Also should have been dealt with by the hotel but wasn’t
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023

8/10 – Gut

Madeleine

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Max 2 stjärnor på detta hotell
Hotellet var mycket slitet och skulle ge det max 2 stjärnor. Vi valde att ta all inklusive och det var ingen höjdare. Maten & drinkarna som ingick blev vi tyvärr inte imponerade av. Handdukar till poolen fick man betala för & safetyboxen ingick inte heller.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

richard

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastic Family Holiday
We returned from the Ariel Chico yesterday after a fantastic 10 days. The hotel is exceptionally well run with all staff being attentive, friendly and hardworking. Our room was large and well equipped, also very clean. The hotel grounds are well kept and there is obviously a lot of pride that goes into the appearance of the hotel. Food was varied and of a good standard, there was always enough, with staff constantly replenishing any empty areas. I have not travelled all inclusive previously, but was very pleasantly surprised with how good the food was. My children were kept entertained at the Mini Club and at the mini disco. I would like to give a special mention to Fernanda, who my daughters loved and made their time, particularly in mini club, memorable and fun. I would absolutely recommend the Ariel Chico and would not hesitate to return in the future.
Aufenthalt von 10 Nächten im Mai 2022

8/10 – Gut

Sarah

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Visited for a quick 4 day break in the middle of may. The room and hotel was clean, If you ever wanted more fresh towels you could ask at the desk. The ladies on the front desk were super helpful and the best . Location was Great only a 2 min walk to the beach. And lots of Really nice restaurants a stones throw away . We spent a lot of time at the beach as the pool Didn’t open until 10am which is quite late and We like to sunbathe as soon as we are up. However bar staff near the pool were quite snappy, we hade all inclusive and the first time we went up for drinks the girl behind the bar demanded a euro each for the plastic glasses. I can hand on heart say I have never felt the need To steal branded plastic cups From any hotels I’ve ever stayed at. Naturally we gave her the money but she was quite rude. I had a medium reusable Starbucks drink cooler that I brought with me, I went to the bar to fill with a Soft drink and the same women then started shouting at me saying I wasn’t aloud which is ridiculous if I have paid for all inclusive I should be able to make and get any drink I want. And saves me having to get up every two Minutes as the plastic cups are something the borrowers would use as they are that small . Breakfast was the best meal of the day lots of choice and very fresh . Went went out every night for dinner so can’t give any insight on the evening meals.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022

6/10 – Okay

william

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good position close to beach and shops, negative was quality of food
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022

8/10 – Gut

Yvonne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Family complex on centre of Cala D’Or
Stayed in a one bed apt with family. Complex on two sides of road in centre of Cala D’Or. Basic rooms with bathroom inside the bedroom so not very convenient for people sleeping in main lounge area. Overall ok for our short stay and was a good price.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

4/10 – Schlecht

Eddy

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
pas de chauffage dans la chambre simple vitrage 15 degres toute la nuit il etait impossible de s entendre parler dans le restaurant ainsi qu'a la reception il y avait un troupeau de personnes agées qui n avaient aucun respect du silence et meme aucun savoir vivre ils nous volaient meme nos places assises nous pouvions juste prendre un plat et partir au bout de 10 min vraiment très déçu
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

8/10 – Gut

marc

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
1 semaine et demi à l’Ariel chico
Bon rapport qualité prix: accueil réception excellent, les serveurs sont très professionnels.Comme beaucoup d’Hôtels à Majorque, l'isolation n'est pas bonne dans les chambres ou studio.La salle de fitness est grande mais sans beaucoup de matériel en état de fonctionnement.Le ménage n'est pas compris dans les appart-studios.Il faut donc payer un supplément si vous rester longtemps ou le faire vous même. Nous avions un studio avec terrasse sur la piscine adult only et il était vétuste.Pas de plaque chauffante qui fonctionnait et une fuite d'eau dans les toilettes.La wifi est excellente mais les lits jumeaux sont limite dortoir.L'emplacement est excellent si vous aimez les calas (calanques). Sinon, il faut une voiture car tous les bus ne sont pas opérationnels dans certains zones touristiques (en raison du covid). Le directeur parle couramment le français.La nourriture est abondante mais sans prétention.Les cuisiniers ne sont pas serviables surtout si vous demander un réchauffé. il serait judicieux de mettre un micro onde.Le petit déjeuner à partir de 8h00 et le diner à partir de 18h30. Attention, le vin n'est pas compris dans la demi-pension.Nous sommes rester 9 nuits et nous avons particulièrement apprécier le service du personnel à l'exception des cuisiniers.
Aufenthalt von 9 Nächten im Mai 2021

8/10 – Gut

Isabel, Palma de Mallorca

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Buena relación calidad precio. Personal muy amable y menú reducido , pero bueno.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Great location value for money and friendly staff close to the beach and shops
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

John

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 11 Nächten im August 2019

8/10 – Gut

Peter

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love this hotel been here 5 years in a row, clean friendly hotel central location food is amazing!
Aufenthalt von 10 Nächten im Juni 2019

8/10 – Gut

Amanda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent value for money. Everywhere very clean and staff very helpful. We visited in April but unfortunately the pools were too cold to use - the pool at the sister hotel was heated which you can use but was small. The food was fine (fresh and hot) - there was always something me and my children could eat but did lack some variety. Location great - in walking distance of three beaches and all amenities.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im März 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Les repas de bonne qualité et variés L’equipe d animation avec les enfants L’empl de l.hotel
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Très bonne animation
Hôtel confortable proche de tout tres très bonne animation et spectacle du soir
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2018

6/10 – Okay

Patrick, Wigan

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Average, Good and bad points.
Very hard working/Helpful & friendly staff. Good Drinks on AI (including self serve soft drinks) Good entertainment 4 nice pools with no struggle for sunbeds. Good breakfast/Lunch Unfortunately our room was very outdated and would benefit from a bit of a touch up/refurb. We had broken plug sockets near the bed (not very safe imo) and old tired looking furniture. aircon only worked from 4pm to 2am so we woke up in the middle of every night sweating and uncomfortable. Evening meals were a bit of a let down. Not awful but the restaurant was very busy and dinnertime felt a bit frenzied/rushed and with fellow guests competing/pushing their way to food/tables/drinks it wasn't an enjoyable experience eating in the restaurant, food was ok if not a bit repetitive and I think could have been a bit better. We ended up eating out a few nights. Block we were in had no lift and a 2nd floor room with very steep steps. not a bad hotel overall and you get what you pay for as far as the meals are concerned. room was cleaned a few times during our stay and towels changed daily however on a couple of occasions we were given towels that were full of holes/rips or stained.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2018

10/10 – Hervorragend

marty, cheshire

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lovely friendly hotel
Friendly staff, Excellent food with many choices, Good entertainment and competitions. Lovely clean room with lots of hot water. Very cheap upgrade from half board to all inclusive, good free cocktails, beer, wine etc Close to beach, shops, restaurants, bars and bus stops lovely pools and many sun loungers. Will stay here again.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2018

10/10 – Hervorragend

Janet

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent
The hotel staff work extremely hard. They are friendly. The hotel is clean and well organised. It's a fab location lots of things around. Pools are excellent. Great value for money. Well the food was exceptional lots of choices for everyone very well presented very fresh and looked beautiful. The entertainment was on every night for kids and adults. Very very funny on occasions. All round good hotel great value. Perfect for families. Will definitely return.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2017

8/10 – Gut

Joan, Edinburgh

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Last minute break
Very good value for money. Friendly staff, good food.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2017

8/10 – Gut

JAMES

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2017

8/10 – Gut

andy mc, Liverpool, UK

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great value and really pleasant place close to bea
Our first all-inclusive trip with our daughter, who's nearly three. Room had nice firm bed and small balcony. Food was better than expected; varied with plenty of fresh salads. Main pool set-up is great for little ones and it's an easy walk to lovely Cala Gran beach. Fantastic value and very helpful staff. Rooms cleaned spotless every day.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2017

10/10 – Hervorragend

birgit

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 12 Nächten im September 2017

8/10 – Gut

Jane, North East

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel in an ideal central location.
We were very pleased with the hotel. Check in was quick and efficient. Staff were very friendly. Our hotel room was a little cramped as we had 3 single beds in it. The hotel and our rooms were always very clean and our towels were changed daily. Air con in room was great. My bed was very comfortable.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2017

10/10 – Hervorragend

Chris, Norwich UK

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Hotel
Very good hotel with good food. Great location close to beaches, shops and restaurants. Staff and entertainment team all work very hard to ensure you have a great holiday
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2017

2/10 – Ungenügend

C, glasgow

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Room smelled damp, was dirty, wasn't cleaned once, towels were only changed once. Food bad and no choice. Dining room and food bit were too small for number of guests. Kept running out of food. Had an ant infestation but were told tough and that this happens in Majorca. I have been to Majorca many a time and have never had this problem. Told room would be sprayed and indeed it was.....with ant killer for outdoor use only. They left the. An for us to further spay it ourselves. Total health hazard. Entertainment was ok. Drinks bad. Save your money and go somewhere else as plenty of better cheap hotels of a much better standard for same money.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2017

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2017

6/10 – Okay

JK, UK

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Short Break
Hotel is looking quite dated. Food is typical 3 star AI quality (repetitive low quality) Food was not replenished fast enough with quite long wait for some dishes particularly desserts. Drinks were average for AI.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2017

10/10 – Hervorragend

Isabella

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2017

8/10 – Gut

Lentz, Paris

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Seul Bémol :Le wifi payant et pas fonctionnel! Et pas de renouvellement du nécessaire de toilette ( gel douche shampooing savon )
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2017

6/10 – Okay

Allan, Twickenham UK

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good loction
The hotel is in a good loction close to the beach and shops.the food was at best inconsistant. no parking on site and at busy times difficult to find parking close by th A/C only works between 17:00 & 11:00 so the rooms can get hot during the day.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2017

4/10 – Schlecht

leah, UK

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Dated, poor food, good location
I stayed for 3 nights and the first thing I would say is the staff at the hotel are lovely. They obviously work really hard but still have time to interact with children, which was nice to see. Our room was very dated but comfortable. I found it strange that the balconies had such low walls (a small child could climb on to the next balcony). You were basically sat with your neighbours which not everyone would want. The food was OK but I only tried a few dishes at breakfast and dinner (I bought lunch elsewhere). I've visited Cala D'or before and know how fantastic the restaurants are. If you only eat in the hotel, you are really missing out. I'm sure if guests are used to eating bland food or chicken nuggets/chips at home, they'll be quite happy with the food on offer. The snack bar was particularly disappointing; a tiny choice of food, no ice cream (that I could see), and flat soft drinks. The alcohol on offer as part of the all inclusive was equally disappointing. The "cocktails" come from a machine and were undrinkable. Even some of the spirits were terrible and we ended up leaving all our drinks. I'd be very upset if this was my hotel for a week and I was expecting to eat/drink here every day. Cala D'or is beautiful and I will certainly return but definitely not to this hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2017

8/10 – Gut

Jaunt, UK

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very well run Aparthotel, in centre of Cala D'or.
Close to centre of Cala D'Or and the local small beaches. Yet quiet at night. All Inclusive so type of food served repetitive, but I found it very adequate, particularly as I am a coeliac. The manager helped out which was great. Two pools which were never over populated. Mainly German accents were heard every where which didn't bother me.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2017

8/10 – Gut

Dean

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great overall holiday experience
Great place to stay if you want the ease of all inclusive but also 2 minutes from town with great restaurants,cocktail bars and a safe friendly buzz. Ariel Chico is also 3 minutes walk from Cala gran beach so a perfect all round place to stay. The staff are all very professional and most are friendly. The rooms are clean and comfortable. This year there was a new animation team that performed some execellent shows. Maxi-Teen club was not as good as last year but our 15 year old met some buddies from last year so he had a great time. The food in the restaurant is of a very good standard but can be repetitive as you should expect with an all inclusive and there are some very busy times so you may need to queue for 5 minutes at times. Allow enough extra money for a few nights out as well. We had a 1 bed apartment which was great in A block .good air con as well. Overall a great 10 days . One blip but not to do with hotel are a few barking dogs up to 12 midnight some nights so may affect young family's- I'm sure the reception would move you if this was an issue. Last comment is that after 25 years of summer holidays this is the only place we gone back to a second time and would return in future years well done Ariel Chico team
Aufenthalt von 10 Nächten im August 2017

8/10 – Gut

Sandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bien mais...
Bonne situation (plage, shopping), seul problème, très bruyant la nuit notamment
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2017

6/10 – Okay

Tetyana

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Rommet var litt møkkete med maur. Likte ikke at aircondition ble skrudd av fra kl. 5:00 til 14:00 på dagen . Maten var helt OK . Vi har ikke brukt bassenget siden det virket ikke helt rent der. Hotelet var ikke langt under fra stranda, men det var altid mye folk der , så lurt å komme på stranda kl . 10:00 for å finne en bra plass .
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2017

8/10 – Gut

Maurizio, Roma

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
bellissima vacanza, ci ritornerei
Ottima la posizione, buono il cibo, eccellente il servizio bar e pulizia, straordinaria l'animazione.
Aufenthalt von 12 Nächten im Juli 2017
Antwort von Steffi am 28. Juli 2017
Estimado Maurizio, muchas gracias por haberse tomado el tiempo de evaluar su estancia con nosotros y por sus amables comentarios. Esperamos volver a verle muy pronto en nuestro hotel! Saludos cordiales,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Non per italiani.
Ottima prima impressione. Posizione buona. Accolti all'arrivo da personale gentile ma freddino, che non parlava una parola di italiano. Buona idea all inclusive, ma del tutto assente l'attenzione per chi ama una colazione tipica italiana. Bellissime piscine, pulite e affollatissime.camere e servizio pulizia migliorabile.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2017

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Helt Ok. Inte mer
Helt ok pool. Maten sisådär - ingen gourmet buffe - men ok för några dagar. AC:n i rummet, startar kl 16 & Framåt (Alltså varmt under dagtid) - Men ok - om man är på Playan under dagtid. Första rummet vi fick - -vaknade vi upp av en kackerlacka i toaletten. Stor! - DOCK fick vi ett nytt rum ganska omgående (Ej längre på bottenplan). Så det löste sig snabbt.. Men blev en smärre chock.- Bästa egentligen med hotellet är den korta promenaden till stranden.. - Ett minus är att väggarna är ganska tunna - så har ni barn med er - så kan det bli lite tufft att somna kvällstid - då det är underhållning på kvällarna med högt ljud/musik.
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2017

8/10 – Gut

Marie Lystlund

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Godt sted til god pris
Vi havde alt hvad vi skulle bruge
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2017

8/10 – Gut

steen

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Meget centralt til lækker by
Meget børnevenligt dejligt med god All incl god mad
Aufenthalt von 9 Nächten im Juni 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2017