Doppelzimmer, eigener Pool, Meerblick | Ausblick vom Zimmer

Bewertungen von Cap Rocat

5 out of 5
Cap Rocat
Ctra. de Cap Enderrocat, s/n, Cala Blava, Llucmajor, Mallorca

Bewertungen

9,6

Außergewöhnlich

74 von insgesamt 90 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
11 von insgesamt 90 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
2 von insgesamt 90 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 90 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 90 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,8/10

Sauberkeit

9,6/10

Personal & Service

9,4/10

Ausstattung

9,8/10

Zustand der Unterkunft

9,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Andreas

Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Inge

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

8/10 – Gut

Verena

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gesamte Anlage ist traumhaft gelegen unglaublich geschmackvoll zu einem Hotel umgebaut dadurch dass es nur wenige Zimmer gibt ein hohes Maß an Privatssphäre der Infinity Pool ist wunderschön die Suite geschmackvoll Jedoch den Anlagen geschuldet etwas düster und muffig Das Empfangspersonal war sehr kompetent und freundlich das Personal im Restaurant oberhalb der Klippen und in der Bar erstaunlich desinteressiert.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2018
Antwort von Inés Saavedra am 15. Nov. 2018
Thank you

8/10 – Gut

Max, München

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Tolle anlage, muffige Zimmer
Sehr schöne Hotelanlage. Leider war unser Zimmer (Suite!!!) mit einem kleinen Fenster sehr dunkel. Die Luftfeuchtigkeit im Zimmer war durch das ca. 200 Jahre alte Gemäuer sehr hoch. Bei dieser Kategorie (Wächter Suiten mit Meerblick) kann man vom Zimmer aus nicht auf das Meer sehen. Dazu muss man aus dem Zimmer heraus gehen und auf das Dach des Bunkers steigen in welchem das Zimmer liegt. Dadurch leider enttäuschend.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2017
Antwort von House Manager am 18. Juli 2017
Sehr geehrter Herr Max, Wir freuen uns dass Ihnen die besondere Anlage unseres Hotels gefallen hat. Cap Rocat zeichnet sich durch die ruhige Umgebung und durch die Geschichte der Militärsfestung sehr aus. Leider bedauern wir es, dass Ihnen Ihr Zimmer, in unserer Standardkategorie Suite Cap Rocat, nicht zugestimmt hat. In unseren Superiorsuiten Die Wächter, El Cabo oder Suite del Mar haben Sie durchaus einen wunderschönen Meeresblick von Ihrem Zimmer aus, aber das war nicht die Kategorie die Sie gebucht hatten. Hoffentlich konnten Sie dennoch Ihren Meeresblick von Ihrem privaten Gazebo geniessen, auch wenn es von einer Ihrer Terassen war, und nicht direkt von Ihrem Zimmer aus. Die Luftfeuchtigkeit in Mallorca erreicht, vor allem in den heissen Sommermonaten Juni und Juli, öfters einen Prozentsatz zwischen 50% und 65%, welches sich leider dementsprechend auch in den Zimmer spüren lässt. Wir bedauern sehr dass wir von diesen Aspekten die Sie gestört haben nichts vor Ihrer Abreise wussten. Gerne hätten wir Ihnen Alternativen angeboten. Wir hoffen dass wir Sie dennoch noch einmal bei uns begrüssen dürfen, eventuell dann in einer Suite mit direktem Meerblick wie unsere Wächter Suiten. Mit freundlichen Grüssen Guillermo Roig

10/10 – Hervorragend

Walter, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Eine Klasse für sich..
Wer Ruhe, Privatsphäre und gediegenes Ambiente ohne Glossy und ‘möchte gerne’ sucht, fühlt sich hier sehr wohl - zum Glück nicht jedermanns Sache..

8/10 – Gut

Ines, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Erholsam
Das Cap Rocat liegt sehr schön an der Küste Mallorcas. Es ist sehr ruhig und man kann sich sehr gut erholen. Leider finden wir die Zimmeraufteilung etwas ungünstig aber das ist Geschmackssache.

10/10 – Hervorragend

Uwe, Coburg, Bayern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein Hotel der Extraklasse!!!
So freundliches und zuvorkommendes Personal hatten wir lange nicht. Kein aufgesetztes Lächeln sondern Empathie pur.

10/10 – Hervorragend

ana elena tur

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente propiedad con una vista espectacular al mar. Cuenta con instalaciones excelentes en todos los aspectos y el personal es de lo mejor todos muy atentos.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

LISETTE

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

hans-christian bodker

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

6/10 – Okay

Alexis

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Tres cher pour une petite chambre
Extrêmement cher (+1000 euros) pour une chambre toute petite, je n’ai pas compris le prix. Je ne reviendrai pas.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Ya-Ling, Astoria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A memorable stay!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Luisa

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Nancy, Pico Rivera

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
STUNNING!!!!! Please opt for a room with rooftop patio, it’s so beautiful. We had daily breakfast on the Rooftop patio. The food and service is top notch. Everything is classy and opulent even down to their chinaware.. its just so beautiful. Their spa is hands down one of the most beautiful in the WORLD. Their spa pool is picturesque heaven. We had a superb stay and only wished we extended a longer trip.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022

4/10 – Schlecht

Bianca

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Disappointment with a great view. I want to first mention so this make sense why I’m upset. We have the double terrace room which i spent $5000 a night to stay at. Check in was nothing special at all no one sat down with us just handed us a form to fill out… after sitting there for 10 mins we got a welcome drink which( ice tea) We had a nice gentleman who gave us a tour of the property recommended since we have the best suite we should enjoy our dinner in our suite and watch the sun set and get dinner from the restaurant on property … once we called to organize this they told us we can only get the all day menu on room service menu which wasn’t very “romantic “ so we ended up going to restaurant for dinner i made it very clear of my food allergy!! And on menu didn’t show zucchini on the dish we ordered… after taken couple bites i noticed was zucchini bites in our pasta … i told staff and manager and they did absolutely nothing or even care I’m in completely shocked how they handled this We had to pay our meal which is fine but we had leave right away to go to the closet pharmacy to go get me medicine The over all service is sadly so disappointing here in general for the amount of money people are spending . Even at the pool the service is terrible there is one staff member working overall terrible service in the hotel completely not helpful at all. Resort is beautiful with an amazing view but that’s about it I would not come back.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Lavinia Gomes, Duty Manager am 13. Aug. 2022
Dear Ms. Barich, May I begin by thanking you for your review, we sincerely appreciate you taking the time to provide us your feedback. Your invaluable comments are very important to us as they allow us to maintain the high standards of quality, service and comfort for which Cap Rocat is renowned. Nonetheless, it is with sincere regret that we note your dissatisfaction with our service and facilities. After a full investigation with our Restaurants Manager, I was informed that at the Sea Club Restaurant our colleagues were indeed aware of your zucchini allergy and therefore you plate didn’t have zucchini, but the plate ordered by your partner did. We know it might be tempting to try every dish of our astonishing menu, and therefore we have advised that from now on our team must confirm with our guests if they will be sharing their orders. I can assure you that your comments regarding our restaurant and swimming pool service were passed to the concerned persons so that we can avoid future recurrences. It is feedback such as yours that enables us to reinforce the quality of our service and we really appreciate your constructive comments. We hope this experience will not impair your trust in Cap Rocat and that you will give us the opportunity of welcoming you again soon. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Christian, Paris

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Expérience extraordinaire site remarquable, personnel incroyablement attentionné, services exceptionnels… Un moment a part Un vrai luxe au top
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Song Young

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super quality hotel!
How can I have doubt to this hotel? The greatest hotel I have ever stayed. Not only this hotel`s interior and room quality make this hotel great. Staff members are all well-trained and nice. They`re always ready to help us. Next time I go to Mallorca, I am gonna choose this hotel again.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

Meghan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
There is nothing else like it. The property and service is incredible but the place feels comfortable, not over the top.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
요새에서의 숙박
요새에서 숙박해볼 수 있는 기회는 흔하지 않기에, 너무 신선한 경험이었습니다. 깔끔한 숙박과 친절한서비스가 좋았어요
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Idyllic for couples, forget the kids
This intimate, spacious seafront hideaway is made complete by its superb staff. Best to avoid times when large events are underway, but otherwise near perfection for couples. Kids not encouraged and likely to get quickly bored. High standard of food and drinks at full but still sensible prices, with an excellent breakfast and unlimited still mineral water thrown in for free. Wonderful 270 degree sea views from many rooms and facilities consolidate the feelgood experience.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2021

8/10 – Gut

Robyn

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Mini moon stay
Beautiful hotel with a great amount of history. The staff was very friendly but unfortunately there wasn’t very many of them. We frequently had to wait a while or even call to reception for things. Pedro at the beach bar was the best!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
One of my favourite hotels in the world
The most beautiful hotel with amazing staff.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2020
Antwort von Inés Saavedra am 19. Okt. 2020
Thank you very much for your message. Looking forward to welcoming you back soon. Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

EVELYN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020

10/10 – Hervorragend

PAA CAPITAL

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing place with great staff. However thought it was a bit overpriced. Also, thought it was a bit naughty on their part that no mention was made that main restaurant had not reopened this summer because of covid. Not say that Sea Club wasn’t good, because it was, but its misleading to advertise something that is not on offer
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2020

10/10 – Hervorragend

Carl-Johan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A great pleasure for the body and the mind!
Unbelievably beautiful property with the most amazing views of the sea. We felt totally relaxed from the moment we arrived! Our Cap Rocat Suite was very spacious and clean, with a heavenly bed. Breakfast served at our terrace was delicious and plentiful. Loved that we could order for very late morning! Sea Club restaurant: good food, fair prices and lovely setting, though very busy with outside guests and not as intimate as we would have liked. Room service menu is limited and Fortaleza restaurant was closed. They offered tapas in the main courtyard as a nice alternative though. Excellent spa treatments. Great pool with fantastic views. Small little 'beach' next to a few rocks with a ladder into the sea. The first few meters are public area in Spain so beware that people from the outside come and swim there. Personally, it was too busy for us which was the only slight downside of our experience at Cap Rocat. We would certainly come back though - but not during peak season, to avoid the high room rates and crowds.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020

10/10 – Hervorragend

Kristin G

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super👍
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2020

10/10 – Hervorragend

Katie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Old Fort beauty
Fabulous place in a great secluded spot - the restoration of this old fortress is second to none with all the charm intact. Lovely spot with all you could want on site for a few days total relaxation!
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020

10/10 – Hervorragend

Christian Emil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing Stay!
Amazing Stay! Cap Rocat is an spectacular hotel. Great rooms and service! Sea Club restaurant offers great food and wine!
Sea Club restaurant.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020

10/10 – Hervorragend

antonio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Totally awesome
The location and ambience is amazing. The service levels are incredible. Impossible not to be blown away.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020

8/10 – Gut

Jeongeun

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
진정한 유럽 황제같은 경험, 돈 버는 이유를 알게해주는 곳.
리조트 같이 엄청 크고 호텔내에서 카트를 타고 구경도할수있는..황제 같은 경험을 할 수 있는 곳! 프라이빗 비치, 수영장, 스파 이용가능하고 자전거 타고 호텔 안을 산책할 수도있는 천국..! 근데 화장실 샤워실 바닥에 물때는 조금 있긴해서 약간 아쉬웠음ㅎㅎ 워낙크고 자연경관과 어우러진 단독별채라그런지 장수풍뎅이 같은 벌레는 야외에 좀있음.. 객실내에는 없었지만 벌레에 민감하다면 약간좀그럴수 는 있다. 나도 벌레 엄청 무서워하는데.. 그걸 다 잊을만큼 최고의서 비스와 뷰, 분위기, 천국 경험을 할수있다
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Nicklas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Magiskt hotell i magisk miljö!
Blir inte bättre än det här! Magiskt hotell i magisk miljö!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Antonia Rullán am 27. Sept. 2019
Dear Nicklas, Thank you for sharing these kind comments! We remember your visit fondly. Thanks again for recommending Cap Rocat to your friends. On behalf of all the staff at Cap Rocat, I look forward to welcoming back in the near future…for the fourth time! Best regards, Antonia Rullán House Manager Cap Rocat

10/10 – Hervorragend

Elena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great experience!
Room was outstanding. Very professional staff, helpful and ready to solve any problem. Everything is thought through to a tiny detail. Will definitely come back to this place again.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

MS&DB

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
What an amazing experience! Truly a beautiful place to enjoy our honeymoon. We will never forget this trip.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

Harrison, Orlando

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A one of a kind property and location. 5 star accommodations. No other place like this in the world. A must stay! Worth every dollar to experience and stay there!!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We loved the property its an old Fort with lots of history and very different from anything else we have stayed in Beautiful
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

HYEONG RAE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
최곱니다
모든게 최고였던 호텔!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Teunis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A unique hotel on a unique spot!
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Cheul min

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019

10/10 – Hervorragend

Jae Won

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
이곳은 완벽한 호텔이자 리조트
이곳은 완벽한 리조트임에 틀림없다. 직원들의 완벽한 응대. 완벽한 점심식사, 저녁식사. 방 컨디션과 인테리어는 어디에서도 볼 수 없는 유니크함. 테라스에 나가면 마요르카에서 볼 수 있는 가장 아름다운 뷰가 펼쳐진다. 반드시 다시 오고싶어지는 그런 호텔이다.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

10/10 – Hervorragend

Dan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Smakfullt!
Bra sviter och härlig service!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
캡로캣
기존 호텔과는 다른 색다른 경험이었습니다.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cap Rocat
What an amazing place. been impressed by the pictures of the hotel, when i booked but the reality is much better. Impeccable service, friendliest staff, great food and wine list. all in all, the perfect hotel!
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2018
Antwort von Inés Saavedra am 15. Nov. 2018
Dear Michael, We are very happy to know that you enjoyed your stay at Cap Rocat. Looking forward to welcoming you son. Kind Regards,