Innenpool, 2 Außenpools, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Alua Calas de Mallorca Resort

4 out of 5
Alua Calas de Mallorca Resort
Cala Antena s/n, Manacor, Balearic Islands

Bewertungen

7,2

Gut

8 von insgesamt 27 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
6 von insgesamt 27 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
6 von insgesamt 27 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 von insgesamt 27 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 27 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,0/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

7,6/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Mandeep

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top Hotel mit wunderschöner Lage am Meer
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Udo Nikolai

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Junior Suite von einer Person männlich gebucht.Suite war groß aber war leider dreckig, der Boden, habe selber feucht mit einem Handtuch durchgewischt ! Couch Kissen und die Fenster Vorhänge dreckig , haben unübersehbare Flecken! Zimmer Safe täglich 3,50€ und Pool Handtücher 1€ Wechsel Gebühr ! Habe aber all inklusive gebucht! Fahrstuhl rumpelt beim Hoch und runterfahren! Fahrstuhl Innenbereichen leider auch ungepflegt! Treppenkanten Stufen im Innenbereichen an mehreren Stellen kaputt, Stolper gefahren! 2 Kaffeeautomaten im Speisesaal die von außen leider auch dreckig sind, Staub auf den Automatendeckeln! Die Speisen , zum Teil lauwarm, haben mir mittelmäßig geschmeckt, die Säfte und der Wein ebenfalls mittelmäßig, eher schlecht! Es ist alles eine persönliche Geschmacksache! Fazit der Preis für meinen Aufenthalt war nicht billig, 5 Tage 950€, lieber 500€ mehr und alles Tipp Top! Das Hotel sieht mich nicht wieder👎
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Raffaella Ricci (Guest Experience Manager) am 1. Okt. 2023
Dear Udo Nikolai,First of all, we want to thank you for choosing our Hotel during your recent stay on the island of Mallorca. We regret that you have not been satisfied with the quality of service provided at the hotel during your stay. These comments have been made known to all department heads and Management Team for their record and improvement. We appreciate your opinions as they represent a lot to us and as we believe in the continuous improvement of our services. The information that our guests kindly provide us is the best tool we have to offer them better services every day. For this, Our Company's primary objective is its Customer Service program to maintain and raise its quality levels in order to be able to provide all its clients with fully satisfactory stays. Hoping to welcome you again at our Hotel Alua Calas de Mallorca or in any other Hotel of the Company. Yours Faithfully, Raffaella Ricci (Guest Experience Manager)

6/10 – Okay

Horst

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Sauberkeit lässt zu Wünschen übrig sowie das Essen
Aufenthalt von 14 Nächten im September 2022
Antwort von Guest Experience Manager am 8. Okt. 2022
Dear Customer,First of all, we want to thank you for choosing our Hotel during your recent stay on the island of Mallorca. We regret that you have not been satisfied with the quality of service provided at the hotel during your stay. These comments have been made known to all department heads and Mangement Team for their record and improvement. We appreciate your opinions as they represent a lot to us, we believe in the continuous improvement of our services. The information that our guests kindly provide us is the best tool we have to offer them better services every day. For this, Our Company's primary objective is its Customer Service program to maintain and raise its quality levels in order to be able to provide all its clients with fully satisfactory stays. Hoping to welcome you again at our Hotel Alua Calas de Mallorca or in any others Hotels of the Company. Yours Faithfully,

4/10 – Schlecht

Katrin Maria

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022

6/10 – Okay

Valbon

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Bei einer Halbpension durfte man am Abend nur Wasser trinken. Es wurde darüber informiert als man bereits dort war nicht vorher. Zimmer war staubig und gereinigt wurde nicht richtig. Handtücher wurden 2.Tage lang nicht gewechselt. Ich würde die Unterkunft kein 2.mal buchen.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Guest Experience Manager am 8. Okt. 2022
Dear Customer,First of all, we want to thank you for choosing our Hotel during your recent stay on the island of Mallorca. We regret that you have not been satisfied with the quality of service provided at the hotel during your stay. These comments have been made known to all department heads and Mangement Team for their record and improvement. We appreciate your opinions as they represent a lot to us, we believe in the continuous improvement of our services. The information that our guests kindly provide us is the best tool we have to offer them better services every day. For this, Our Company's primary objective is its Customer Service program to maintain and raise its quality levels in order to be able to provide all its clients with fully satisfactory stays. Hoping to welcome you again at our Hotel Alua Calas de Mallorca or in any others Hotels of the Company. Yours Faithfully,

2/10 – Ungenügend

Mr & Mrs

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023

6/10 – Okay

mikkel

Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023
Antwort von Raffaella Ricci (Guest Experience Manager) am 16. Sept. 2023
Dear Customer, Thank you for choosing to stay in our Hotel Alua Calas de Mallorca Resort and for taking some of your valuable time in sharing your opinions and experience with us in your recent holiday. We are pleased to hear that you enjoyed your overall stay, although some of our services were not to your entire satisfaction. We value all our customers opinions as we feel that it is only through the information our clients kindly offer us, that we can improve the service and installations we offer to you, our guest. Be assured that our Company will never cease in its efforts to constantly improve the quality of the services provided to our guest. Thank you once again for your time and attention, and we hope to see you again in Alua Calas de Mallorca or in any others Hotels of the Company in the next near future. Yours sincerely, Raffaella Ricci (Guest Experience Manager)

10/10 – Hervorragend

Hanna

Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Raffaella Ricci (Guest Experience Manager) am 16. Sept. 2023
Dear Customer, Thank you for choosing to stay in our Hotel Alua Calas de Mallorca Resort and for taking some of your valuable time in sharing your opinions and experience with us in your recent holiday. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and we would like to thank you for your kind remarks made regarding our overall services and Staff. We value all our customers opinions as we feel that it is only through the information our clients kindly offer us, that we can improve the service and installations we offer to you, our guest. Be assured that our Company will never cease in its efforts to constantly improve the quality of the services provided to our clients. Thank you once again for your time and attention, and we hope to see you again in Alua Calas de Mallorca Resort or in any others Hotels of the Company in the next near future. Yours sincerely, Raffaella Ricci (Guest Experience Manager)

10/10 – Hervorragend

Julien

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Just perfect
Aufenthalt von 10 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Brenda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023
Antwort von Raffaella Ricci (Guest Experience Manager) am 1. Juni 2023
Dear Customer, Thank you for choosing to stay in our Hotel Alua Calas de Mallorca Resort and for taking some of your valuable time in sharing your opinions and experience with us in your recent holiday. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and we would like to thank you for your kind remarks made regarding our overall services and Staff. We value all our customers opinions as we feel that it is only through the information our clients kindly offer us, that we can improve the service and installations we offer to you, our guest. Be assured that our Company will never cease in its efforts to constantly improve the quality of the services provided to our clients. Thank you once again for your time and attention, and we hope to see you again in Alua Calas de Mallorca Resort or in any others Hotels of the Company in the next near future. Yours sincerely, Raffaella Ricci (Guest Experience Manager)

6/10 – Okay

Ann-Katrin

Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023
Antwort von Raffaella Ricci (Guest Experience Manager) am 1. Juni 2023
Dear Customer, Thank you for choosing to stay in our Hotel Alua Calas de Mallorca Resort and for taking some of your valuable time in sharing your opinions and experience with us in your recent holiday. We are pleased to hear that you enjoyed your overall stay, although some of our services were not to your entire satisfaction. We value all our customers opinions as we feel that it is only through the information our clients kindly offer us, that we can improve the service and installations we offer to you, our guest. Be assured that our Company will never cease in its efforts to constantly improve the quality of the services provided to our guest. Thank you once again for your time and attention, and we hope to see you again in Alua Calas de Mallorca or in any others Hotels of the Company in the next near future. Yours sincerely, Raffaella Ricci (Guest Experience Manager)

8/10 – Gut

Theresa

Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Evelyn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean and comfortable bedroom - slept very well. Good breakfast- did not have any other meals as we have family who have a holiday home nearby and we ate with them. Great pool - nice cliff walks around the hotel. Very friendly and efficient staff. Good value for money.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Raffaella Ricci (Guest Experience Manager) am 1. Juni 2023
Dear Customer, Thank you for choosing to stay in our Hotel Alua Calas de Mallorca Resort and for taking some of your valuable time in sharing your opinions and experience with us in your recent holiday. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and we would like to thank you for your kind remarks made regarding our overall services and Staff. We value all our customers opinions as we feel that it is only through the information our clients kindly offer us, that we can improve the service and installations we offer to you, our guest. Be assured that our Company will never cease in its efforts to constantly improve the quality of the services provided to our clients. Thank you once again for your time and attention, and we hope to see you again in Alua Calas de Mallorca Resort or in any others Hotels of the Company in the next near future. Yours sincerely, Raffaella Ricci (Guest Experience Manager)

4/10 – Schlecht

Layan

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Freezing pools. No beach access. You have to put a deposit to use beach towels which you have to pay if you want them changed. You have to pay for the safe that's in your room which makes no sense. To book for the spa, you have to go down to the reception to book & pay for your appointment. A lot of it doesn't make sense. The food was horrible but they had gluten free things so it made up a little bit.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Raffaella Ricci (Guest Experience Manager) am 16. Okt. 2022
Dear Customer, Thank you for choosing to stay in our Hotel Alua Calas de Mallorca Resort and for taking some of your valuable time in sharing your opinions and experience with us in your recent holiday. We are pleased to hear that you enjoyed your overall stay, although some of our services were not to your entire satisfaction. We value all our customers opinions as we feel that it is only through the information our clients kindly offer us, that we can improve the service and installations we offer to you, our guest. Be assured that our Company will never cease in its efforts to constantly improve the quality of the services provided to our guest. Thank you once again for your time and attention, and we hope to see you again in Alua Calas de Mallorca or in any others Hotels of the Company in the next near future. Yours sincerely,

4/10 – Schlecht

Tara

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff and shows were good. The property does not have beach access. The dinning experience was a disappointment and did not have enough food for the “later dinner”. Hot water only lasts a few minutes and then turns cold. The pool was ice cold and if you wanted a new towel it was 1 euro a day with a $10 deposit. Safe was in the room and the hotel charged 3.90 a day. We purchased the “all inclusive” package. These are not included.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Raffaella Ricci (Guest Experience Manager) am 16. Okt. 2022
Dear Customer, Thank you for choosing to stay in our Hotel Alua Calas de Mallorca Resort and for taking some of your valuable time in sharing your opinions and experience with us in your recent holiday. We are pleased to hear that you enjoyed your overall stay, although some of our services were not to your entire satisfaction. We value all our customers opinions as we feel that it is only through the information our clients kindly offer us, that we can improve the service and installations we offer to you, our guest. Be assured that our Company will never cease in its efforts to constantly improve the quality of the services provided to our guest. Thank you once again for your time and attention, and we hope to see you again in Alua Calas de Mallorca or in any others Hotels of the Company in the next near future. Yours sincerely,

8/10 – Gut

Edmilson

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top, le rapport qualité prix y est juste dommage que la piscine intérieure était fermée
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Raffaella Ricci (Guest Experience) am 16. Okt. 2022
Cher Client,Merci d'avoir choisi de séjourner dans notre hôtel Alua Calas de Mallorca Resort et d'avoir pris un peu de votre temps précieux pour partager vos opinions et votre expérience avec nous lors de vos récentes vacances.Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour dans l'ensemble, même si certains de nos services n'ont pas été à votre entière satisfaction.Nous apprécions toutes les opinions de nos clients car nous pensons que ce n'est que grâce aux informations que nos clients nous offrent avec bonté, que nous pouvons améliorer le service et les installations que nous vous offrons, notre invité.Soyez assurés que notre Société ne cessera jamais ses efforts pour améliorer constamment la qualité des services fournis à nos clients.Merci encore une fois pour votre temps et votre attention, et nous espérons vous revoir à Alua Calas de Mallorca ou dans tout autre hôtel de la société dans un proche avenir.Cordialement,

8/10 – Gut

Carlos

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ubicacion y vistas insuperables, asi como su personal
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022
Antwort von Guest Experience Manager am 4. Sept. 2022
Estimado Cliente, Gracias por elegir el Hotel Alua Calas de Mallorca Resort como lugar para disfrutar de sus recientes vacaciones en la Isla de Mallorca. Nos alegra saber que disfrutó de su estancia en nuestras instalaciones y nos gustaría darles las gracias por aportar su valoración referente al servicio ofrecido y acerca del servicio de nuestro Personal. Sus comentarios han sido puestos en conocimiento de todo nuestro personal y responsables de Departamentos y Dirección. Nuevamente, muchas gracias por visitarnos y esperamos tenerles de vuelta en nuestro hotel o en cualquiera de nuestros hoteles de la Compañía. Quedamos a su entera disposición. Cordialmente, Raffaella Ricci (Guest Experience Manager)

4/10 – Schlecht

Myriam

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
-
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2022
Antwort von Guest Experience Manager am 4. Sept. 2022
Estimado cliente, En primer lugar, queremos darle las gracias por haber escogido nuestro hotel y por el tiempo que nos ha dedicado al expresarnos sus pensamientos y reflexiones. Agradecemos enormemente sus comentarios sobre nuestro Hotel. La información, que nos proporcionan amablemente nuestros huéspedes, es la mejor herramienta con la que contamos para ofrecerles día a día mejores servicios. Para ello nuestra Compañía tiene como objetivo primordial su programa de Atención al Cliente para mantener y elevar sus niveles de calidad en todos los aspectos. Confiamos seguir contando con Vd. como cliente de la Cadena, con la seguridad de que haremos todo lo posible para volver a agradarle. Saludos cordiales, Raffaella Ricci (Jefa de Calidad)

10/10 – Hervorragend

Evan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tout était parfait
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2022
Antwort von Guest Experience Manager am 26. Juli 2022
Chere Client, Nous voulons vous remercier pour avoir choisi notre hôtel Alua Calas de Mallorca et pour le temps que vous nous avez dédié, et pour exprimer vos opinions. La Direction et l´ensemble du personnel voudrait vous remercier tout en particulier pour votre bon commentaire exprimé et pour votre fidélité à nôtre l’Hôtel. L’information, qui nous fournis aimablement nos clients, est le meilleur moyen, au jour le jour, pour améliorer nos services. Pour cela, notre Entreprise a comme objectif primordial son programme d’Attention à la Clientèle, pour maintenir y élever ses niveaux de qualité dans tous les domaines. Nous confions en comptant sur vous comme client de notre chaîne, avec la sécurité de que nous ferons tout notre possible, pour de nouveau rendre votre séjour agréable. Cordialement, Raffaella Ricci (Guest Experience Manager)

10/10 – Hervorragend

Yannick

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bel hotel avec magnifique vue
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Guest Experience Manager am 26. Juni 2022
Chere Client, Nous voulons vous remercier pour avoir choisi notre hôtel Alua Calas de Mallorca et pour le temps que vous nous avez dédié, et pour exprimer vos opinions. La Direction et l´ensemble du personnel voudrait vous remercier tout en particulier pour votre bon commentaire exprimé et pour votre fidélité à nôtre l’Hôtel. L’information, qui nous fournis aimablement nos clients, est le meilleur moyen, au jour le jour, pour améliorer nos services. Pour cela, notre Entreprise a comme objectif primordial son programme d’Attention à la Clientèle, pour maintenir y élever ses niveaux de qualité dans tous les domaines. Nous confions en comptant sur vous comme client de notre chaîne, avec la sécurité de que nous ferons tout notre possible, pour de nouveau rendre votre séjour agréable. Cordialement, Raffaella Ricci (Guest Experience Manager)

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2021
Antwort von Guest Experience Manager am 27. Okt. 2021
Dear Customer, Thank you for choosing to stay in our Hotel Alua Calas de Mallorca Resort and for taking some of your valuable time in sharing your opinions and experience with us in your recent holiday. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and we would like to thank you for your kind remarks made regarding our overall services. We value all our customers opinions as we feel that it is only through the information our clients kindly offer us, that we can improve the service and installations we offer to you, our guest. Be assured that our Company will never cease in its efforts to constantly improve the quality of the services provided to our clients. Thank you once again for your time and attention, and we hope to see you again in Alua Calas de Mallorca Resort or in any others Hotels of the Company in the next near future. Yours sincerely, Raffaella Ricci (Guest Experience Manager)

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff were brilliant. Check in and out was super quick and easy. Staff were all very friendly and informative. Definitely would stay again. Brilliant
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2021
Antwort von reception desk am 29. Sept. 2021
Thank you so much for spend your holidays with us!! we hope you had a good time in our hotel! Thank you

8/10 – Gut

Sherene

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Increíble ubicación
Él hotel en periodo de renovación, ubicación perfecta, pero en detalles para nada un 4 *

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hoteles.com no hicieron una faena
El hotel en general bien! El trato de los dos jefes de recepción pésimo!!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Familjen från Sverige
Vi var på Sol Calas de Mallorca 3-11 augusti 2016. Hotellet är bra för barnfamiljer. Vi kunde inte hitta några parasoller. Krig om solsängar då man reserverade dessa redan kl. 5 på morgonen. Väldigt trångt vid poolen. Mycket barn i poolen samtidigt som skrek hela tiden. Wi-Fi fungerade dåligt vid poolen. I övrigt bra med mat och dryck samt vänlig personal.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hôtel all inclusive 4 étoiles
Hôtel refait à neuf. Notre chambre venait tout juste d'être repeinte et cela sentait la peinture. Le all inclusive est super bien que la nourriture soit simple. Une amélioration pourrait être apporté au niveau des desserts.la piscine intérieure est bien chauffée , les transats en nombre suffisant. Aucun bruit dans les chambres !