Innenbereich

Bewertungen von Sea Passion Hotel

3.5 out of 5
Sea Passion Hotel
Main Street, Koror, Malakal Island

Bewertungen

8,4

Sehr gut

14 von insgesamt 34 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
13 von insgesamt 34 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
5 von insgesamt 34 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 34 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 34 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Eduard

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr umfangreiches Frühstücksbuffet. Aber sehr viel Gekochtes (z.B. Kartoffelgratin, Fischstäbchen, Chicken Nuggets, Kohlroulade). Fast jeden Tag bereitet ein Koch Eier auf Bestellung zu (Omelette, Rührei, Spiegelei).
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023
Antwort von Jimmy am 31. Aug. 2023
Thanks you for your feedback, also thanks for stay with us , hope see you soon again in Palau

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 10 Nächten im Februar 2020
Antwort von Shaoyen Chiu am 6. März 2020
Thank you for stay in Sea Passion Hotel, we hope you have a wonderful stay here

4/10 – Schlecht

Peter, Amberg

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gartenblick gebucht und erhalten. Ab dem 2.Nachmittag 16.00-22.00 Uhr läuft unten in der Technikabteilung irgendeine sehr laute "Höllenmaschine" !! Aufenthalt im Zimmer zum relaxen nach dem Tauchen, unmöglich. Nach mehrfachen Beschwerden, wird mir ein Zimmer vorneraus für sagenhafte 168,- Dollar Mehrkosten angeboten. Nach der Androhung, nach 4 Tagen, das Hotel zu wechseln, ist dann auf einmal Ruhe. Bis zum vorletzten Tag, dann gehts wieder los. Für einen late Checkout (6 Stunden) 120,- US-Dollar verlangt, habe ich drauf verzichtet.Total überteuerter Bunker- nie mehr !!
Aufenthalt von 13 Nächten im Januar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2019

10/10 – Hervorragend

Katrin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Traumhafter kleiner Strand, zu unserer Reisezeit von anderen Gästen kaum genutzt, sodass wir die Idylle meist allein genießen konnten. Sehr großes Zimmer mit zwei Betten und tollem Blick. Die Nähe zu Downtown Koror bzw. zu Restaurants. Splash, der Hotel-Ara, hat uns jeden Tag Freude bereitet. Bitte lieb zu ihm sein!!!
Aufenthalt von 13 Nächten im November 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 14 Nächten im Oktober 2019

6/10 – Okay

Jean Pierre

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Location, lagoon, nice bedroom, a few nice members of staff but very poor quality service.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Stanley

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Palau Hotel
The hotel was conveniently located with several restaurants in walking distance. The staff was helpful. Omelets were made to order at breakfast. However, there was very little fresh fruit, only orange slices everyday (we stayed here twice, before and after our drive boat trip). Kayaks were fun for $20/day with excellent areas to explore. Wi-Fi was good in the room but spotty in the lobby.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Terry

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We have been returning to this property many times over the past 20 years, The breakfast has declined in selection and taste. Further for people traveling from the US they should take into account the horrible flight schedules and adjust their prices accordingly.
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Jed

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Had a great day the staff was amazing. The only downside was the pool was closed for maintenance while we were there.
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Manuel

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Overpriced for a dated hotel. It was a bit annoying that a Bentley and Rolls Royce blocked the entry to the hotel on a daily basis. The food was mediocre at best and expensive. However, the front desk was helpful and polite.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

LUCINDA, Fort Worth

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel surrounded by beautiful waters! The staff are so friendly (as are all the people of Palau we’ve noticed). Food is delicious and varied. We loved kayaking and snorkeling all around; amazing how many fish there are just here in the lagoon. Highly recommend this hotel and will definitely staff here again!!!
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

John

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful grounds and snorkeling to see a plane wreck and giant clams from the hotel beach. Breakfast was good and the wait staff was great! Front desk clerks were prompt to help with anything we needed (towels, umbrella, etc.). The room was modern and clean. Will stay here again if return to Palau
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023
Antwort von Jimmy am 31. Aug. 2023
Thanks you for your feedback, also thanks for stay with us , hope see you soon again in Palau

10/10 – Hervorragend

Carol

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Jimmy am 10. Aug. 2023
Thank you for your feedback , we hope see you soon in Palau again.

10/10 – Hervorragend

Constance

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von Front Desk am 17. Jan. 2023
Thanks for your stay and feedback, Hope you enjoy here in Palau and bring back sweet memory.

8/10 – Gut

GEORGE, TAMUNING

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
FIX HOT WATER PRESSURE BESIDES THAT IT' S OK
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Jimmy am 20. Okt. 2022
Thank you for your advise , we are adding two pump for that hot water system already, hope see you soon in the future .

8/10 – Gut

Ayoub

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good location, 4* hotel
Location is magnificent; close to mart about 100 meters away, restaurant is also close by. The hotel provide a security locker at reception but no safe box at room. The breakfast is very basic and may not suit vegetarian diets. Toilet paper is not good and shower head need to be changed to something bigger and wider (its like a telephone handset). Very weak Wi-Fi service in rooms and only available in guest lobbies. So no Wi-Fi is offered in the ground where you unusually wait or dine!!
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2020

4/10 – Schlecht

Balazs

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Bad hotel pick for the Paradise Island
Great location, super snorkeling bay at their private beach, huge coral riff, even with an underwater aircraft wreck 👍 my two stars are going for the beach. But... Hotel is run by Chinese, and actually for Chinese only.... as a European tourist you don't feel welcomed. Chinese breakfast (except the egg station and toast...), for lunch and dinner there's only Chinese food, even the aircon remote control is in Chinese (good luck with setting your room's temp), tour desk as well (when I asked for help, I was referred to Google and Expedia, thanks). They are running at 30-40% occupancy due to the corona virus and other travel restrictions, but late check out was refused, not even an extension of an hour or two was possible. You would think they need guests, but obviously not. More con's: bar seems to be shut down now for a while, wifi is weak and only available in the lobby. Definitely not my choice when I return to Palau next time 😔
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2020
Antwort von Shaoyen Chiu am 4. März 2020
Thank you for stay in Sea Passion Hotel, we are really happy that you enjoy our private beach and bay, we will set up more routers for better Wifi experience, Sea Passion Hotel are now having a western chef working on to providing western meal for our guest. Most of our hotel staff are English-speaking, and our front-desk are more than happy to assist you if you need information about local tour or local restaurant. Your feedback is very valuable to us and we would be honored to have you return to our hotel in the future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Snorkeling was great with sunken wwII plane just off beach. Desk was helpful with rental car, kayak reservations and finding a lost valuable item for us. Breakfast catered more to Asian tastes but offered a made-to-order omelet.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2020
Antwort von Shaoyen Chiu am 4. März 2020
Thank you for stay in Sea Passion Hotel, we are really happy that you enjoy our private beach and bay, we will improving our breakfast meal to have more western food, we hope to serving your once again with our improved breakfast meal.

10/10 – Hervorragend

Chin

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Shaoyen Chiu am 4. März 2020
Thank you for stay in Sea Passion Hotel, we hope you have a wonderful stay here.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The staff at reception were absolutely useless apart from Rissy who was excellent!
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2020
Antwort von Shaoyen Chiu am 4. März 2020
Thank you for stay in Sea Passion Hotel, we will have Rissy to train our front-desk staff to become helpful for all our guest.

6/10 – Okay

Maciej

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Obsługa hotelu doskonała, bardzo miła i uśmiechnięta, pomocna przy rozwiązywaniu problemów. Lokalizacja bardzo dobra wraz z piękną plażą przy hotelu gdzie snurkowanie to czysta przyjemność. Hotel bardzo czysty, obsługa dba o czystość. Materace w hotelu niewygodne i podczas długiego pobytu codzienny ból pleców dawał się we znaki. Śniadania przystosowane pod klienta z Azji, bardzo mały wybór i codziennie jest to samo, znacznie obniża to notę hotelu bo po długim czasie pobytu ma się już ich dosyć. Kolejnym minusem jest stosunek ceny do jakości, która moim zdaniem jest za wysoka w stosunku do jakości. Po za tym wszystko OK.
Aufenthalt von 25 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Shaoyen Chiu am 4. März 2020
Dziękujemy za pobyt w hotelu Sea Passion, poprawimy nasz posiłek śniadaniowy, aby zapewnić więcej zachodnich potraw. przepraszamy za to, że nasz materac nie pasował.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
ロケーションやプライベートビーチも最高でよかったです!! また利用したいです!!
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Shaoyen Chiu am 4. März 2020
Sea Passion Hotel をお選びいただきありがとうございます、再びのご利用をお待ちしております。

8/10 – Gut

K

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
時間帯によると思うが、シャワーの温度、水圧が低くなる。 シャンプーはあるがコンディショナーはない。 歯ブラシセットもなし。
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Shaoyen Chiu am 4. März 2020
Sea Passion のご利用いただきありがとうございます。以前、太陽光発熱でお湯を提供していただいたので温度が不安定でした、今、太陽光発熱と電気温水器両方使て安定したお湯を提供致します。コンディショナーは提供していませんが、 歯ブラシセットはフロントで出します。

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
perfect for needs. nice view and location. good breakfast included. very courteous staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Blazer44, Boulder, CO USA

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice place to stay. Small beach with not great snorkeling, but that’s not the hotels fault. Very nice dock area to hang out and watch fish from above. Decent breakfast is included. Always had eggs made to order and sausage, fruit and pastries. The front desk was okay but not real helpful. I think they don’t have much authority. Tried to get a day room coming off a liveaboard before catching flight out. Ended up costing me a night plus early check in fee of $50, the hotel across the street would have done it for less than half the price. They did a good job of getting me to and from the airport though, which took a lot of areas off me. WiFi in one of my rooms worked great, the other room it did not work at all. So a mixed bag.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

8/10 – Gut

ERI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
オーシャンビュー ダブルベッド 1人旅
まずオーシャンビューで綺麗すぎて部屋に案内された時に声をあげてしまいました!ホテルの外装はそんなでもないですが部屋の内装はとても綺麗です。ただ自然も多いので廊下には虫が居たりします。周りが海や木々なので静かで過ごしやすいですが、メインストリートからは離れてるので買い物に関しては不便かもしれません。小さなスーパーと他のホテルとレストランもあるので食事には困らないかと。徒歩で行くとメインストリートまでは片道30分程です。行けなくはない距離です! Wi-Fiはロビーでしか繋がりませんでした。コンセントも併せて使いたい人は2人のみの早いもの勝ちです。不便な所もありましたが素敵なホテルでした!お世話になりました!
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

GEUNJO

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019