Innenpool, Liegestühle

Bewertungen von Village Hotel Maidstone

3.5 out of 5
Village Hotel Maidstone
Castle View, Forstal Road, Sandling, Maidstone, England

Bewertungen

8,0

Sehr gut

373 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
354 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
141 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
78 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
56 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Lutz

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Das Hotel hat eine verkehrsgünstige Lage und eine großzügig und mit viel Grün angelegte Parkplatzanlage (kostenloses Parken). Das Zimmer entsprach der Beschreibung, war recht groß und komfortabel, blitzsauber und bot allen Komfort, den wir brauchten. Das Bett war ausreichend groß, und wir haben darin gut geschlafen. Auch das modern eingerichtete und komfortable Badezimmer (höhengleiche Dusche) hat uns sehr gut gefallen. Sehr gestört hat uns der Geräuschpegel, und zwar in der Lobby (Pub-Atmosphäre, laute Fußballübertragung) als auch im Zimmer (Lärm durch Lüftungsanlagen/Abluft). Wir haben auf unseren Wunsch hin sofort ein anderes, ruhiger gelegenes Zimmer erhalten. Aber auch dort störten Geräusche von Abluftanlagen die Nachtruhe. Zudem ließ sich das Fenster nur einen kleinen Spalt weit öffnen. Auch ließ sich der Verdunkelungsvorhang nicht vollständig hochziehen. Wir waren an einem heißen Sommertag hier und haben wegen der Hitze und wegen der Geräuschkulisse leider eine unruhige Nacht verbracht. Wir empfehlen das Hotel für Geschäftsreisende oder für eine Nacht als Durchgangsstation - nicht jedoch für Ruhesuchende.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von General Manager am 21. Sept. 2019
Thank you for your review

10/10 – Hervorragend

Mykaluma, Krefeld

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modernes Hotel mit großen Zimmern, leckeres Frühstück und großer Parkplatz
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Matt Selch, General Manager am 28. Nov. 2018
Thank you for taking the time to complete the recent guest satisfaction survey we sent you. Your feedback is extremely important to us and we use it to monitor and make improvements to the service and facilities we are providing to all of our guests. Your comments have been extremely valuable and are being reviewed with the appropriate members of the hotel management team. The team and I very much look forward to welcoming you back to Village Maidstone very soon. Regards, Matthew Selch General Manager

10/10 – Hervorragend

B., Hemer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ein zentral gelegenes Hotel zum wohlfühlen mit freundlichem Personal und gemütlichen Zimmern.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel, gerne wieder
Tolles Hotel, direkt an der M20, gute Anbindung nach Dover, daher hatten wir es auch gebucht. Super bequemes Bett, auch die Betten der Kinder waren super. Starbucks Café im Hotel, da hatten wir dann jeweils gefrühstückt. Das Essen sowohl im Hotelrestaurant sowie dem Pub war sehr gut. Auch den Innenpool haben wir genutzt, die Kinder waren begeistert.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2018

8/10 – Gut

Janine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein Hotel für die Durchfahrt
Das Hotel ist sauber, groß und ohne Charakter. Es ist ein typisches Hotel für eine Nacht während eines Zwischenstopps. Weder ist die direkte Umgebung besonders aufregend noch gibt es schöne Aussichten. Das Frühstück war reichhaltig. Im Hotel gibt es noch zwei weitere Möglichkeiten abends zu essen, ein kleines Fitnessstudio und einen Starbucks.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018

8/10 – Gut

Mykaluma, Krefeld

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel mit riesigem Parkplatz
Schönes Hotel mit hohen bequemen Betten. Leckeres Frühstück, für Kleinigkeiten steht ein Starbucks direkt im Hotel zur Verfügung. Großes Schwimmbad innen und ausreichend Tische und Bänke draußen vor dem Hotel (praktisch für die Raucher). Der Parkplatz ist riesig- hier sollte jeder problemlos einen Parkplatz finden.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2018

8/10 – Gut

Willi, 50259 Pulheim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Für kurzfristige Aufenthalte eine Alternative
Waren das erste Mal in diesem Hotel. Angenehm für uns als Auto-Reisende ist der gut erreichbare und kostenlose Parkplatz. Die Zimmer sind nicht besonders groß, aber sehr modern, mit sehr guten Betten und schönen Design eingerichtet. Als Minus sehe ich an, dass die Zimmer, welche in den Innenhof gelegen sind, permanent mit Geräuschen der Abluft-Rohre bzw. Klima-Anlage beschallt werden. Für uns war es schon störend. Da wir aber nur eine Nacht dort verbracht haben war es auszuhalten. Das Frühstück fanden wir etwas dürftig. Es war weder Wurst noch Käse vorhanden. Zu erwähnen ist noch der großzügige Pool. Wunderbar. Andere Einrichtungen wie Fitness und Sauna haben wir nicht benutzt.

10/10 – Hervorragend

Wolfgang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ideal für einen Zwischenstop
Das Hotel liegt nahe an der Autobahn, ideal für einen Zwischenstop. Modern eingerichtete Zimmer, teils sehr bunt, sehr schönes Schwimmbad. Sehr nettes Personal, modernes Check in und Check out system

8/10 – Gut

Anke

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

4/10 – Schlecht

Lawrence

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
No Aircon Black out blinds are anything but Shower pressure was worse than pathetic Not worth the money
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von James Manson am 27. Mai 2024
Hi Lawrence,Thank you for your feedback and please accept my apologies for the issues you encountered during your stay. I have passed your comments regarding the room onto our Housekeeping and Maintenance team for review and to be rectified.We do hope you will come back to see the improvements.Many thanks,James MansonHost Manager

8/10 – Gut

James

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was good, breakfast was cold and the previous nights dinner ‘chicken wraps’ were cold so we left
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von James Manson am 27. Mai 2024
Hi James,Thank you for the feedback and I am delighted that you enjoyed your stay with us.I am sorry for the issues you encountered with our food and beverage offerings. I have passed these comments onto our F&B team for review. We look forward to welcoming you back to the hotel very soon.Many thanks,James MansonHost Manager

10/10 – Hervorragend

iliyan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von James Manson am 27. Mai 2024
Hi Iliyan,Thank you for the feedback and I am delighted that you enjoyed your stay with us.We look forward to welcoming you back to the hotel very soon.Many thanks,James MansonHost Manager

10/10 – Hervorragend

ellen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Daniel am 11. Mai 2024
Dear EllenThanks for the 5* review. I am delighted to see that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back in the near future.Kind RegardsDaniel

8/10 – Gut

Leon

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was fine
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von James am 15. Mai 2024
Hi Leon,Thank you very much for the positive review and I am delighted you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon.Many thanks,James MansonHost Manager

10/10 – Hervorragend

Kerry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von James am 15. Mai 2024
Hi Kerry,Thank you very much for the positive review and I am delighted you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon.Many thanks,James MansonHost Manager

8/10 – Gut

ian

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von James Manson am 27. Mai 2024
Hi Ian,Thank you for the feedback and I am delighted that you enjoyed your stay with us.We look forward to welcoming you back to the hotel very soon.Many thanks,James MansonHost Manager

10/10 – Hervorragend

Stephen, Chelmsford

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice busy leisure facilities with sauna spa steam room. Nice restaurant great burger. Fun vibe, busy hotel. Nice room and bathroom (we were in a club one) Would recommend if anywhere near Maidstone
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von James Manson, Host Manager am 27. Apr. 2024
Hi Stephen,Thank you very much for the positive review, and I am delighted you enjoyed your stay with us.We look forward to welcoming you back soon.Many thanks,

10/10 – Hervorragend

Laura, London

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von James Manson, Host Manager am 27. Apr. 2024
Hi Laura,Thank you for positive review and I am delighted you enjoyed your stay with us.We look forward to welcoming you back soon.Many thanks,

10/10 – Hervorragend

valerija

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Pool thanks 🙏 much
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von James am 15. Mai 2024
Hi Valerija,Thank you very much for the positive review and I am delighted you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon.Many thanks,James MansonHost Manager

8/10 – Gut

Andrew

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff were friendly and helpful, in particular Lauren was quick to assist our queries.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von James Manson am 27. Mai 2024
Hi Andrew,Thank you for the feedback and I am delighted that you enjoyed your stay with us.We look forward to welcoming you back to the hotel very soon.Many thanks,James MansonHost Manager

6/10 – Okay

Steven

Gut: Sauberkeit
Price in the bar VERY EXPENSIVE
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Opeayo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I was a nice and modern hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

kate

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Carli

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay
It was a lovely stay the only thing I think missing is a fridge just to store some cold drinks and snacks
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Brett

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay at hotel
Had a lovely weekend away at the hotel. Easy check in/check out facilities. Good choice of Starbucks or on-site main restaurant for food and drinks and good room service. Staff were accommodating and friendly and the room facilities were modern with a decent fan and good quality shower gel / shampoo to use. Very happy with stay here.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Chris

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The room was very noisy from the music downstairs. The room was very warm and stuffy and as the hotel was at the side of the motorway, you couldn't open the window.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Gareth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect for Maidstone Town Centre
Very clean hotel with good staff. Didn't use the gym or pool but believe they are great facilities. They certainly seemed popular enough for an early Saturday evening. The bar is a decent size and unlike many souless hotel bars was lively. Thoroughly recommend if you need a hotel in the middle of Kent that is handy for London, Tonbridge, Sevenoaks and of course the Channel Tunnel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Levi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Louise

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

A G

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Visit met my needs
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Jo-Sheetal

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Ivan

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Never Again
This place is really a gym and sports bar with a hotel attached: it was a poor experience and we would never return. The room was boiling hot and has no air conditioning. There are two fans in the room: a Dyson that is hard-wired and a portable cheap fan that was full of dust and didn't work. The electric radiator was at its lowest heat setting: we turned it off at the wall. Of our three nights, two were badly disturbed by noise: people shouting and banging doors at all hours of the night. It was so warm that we had to take the quilt out of the duvet cover and open both windows for some ventilation: and this was in February! There were lots of other issues too. The USB sockets on one side of the bed didn't work. There's not wardrobe, just a limited open hanging space. Also the sink tap was so badly covered in limescale that the water sprays all over the sink and all over your groin area. Be warned: you'll get soaked. We didn't eat at the hotel. The Grill and Sports Bar was always noisy and chaotic. It has large TV screens and cinema-style seating full of drunken visitors/residents watching sport. It's not a pleasant place to be so we walked a few minutes to the nearby Beefeater for a more civilised and quieter meal. We had to put up with these issues as family matters were more important, but we would never ever stay here again. Avoid.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Host Manager am 8. Feb. 2024
HiThank you for taking the time to leave us some feedback. Sorry to hear that our hotel isn't for you, but we appreciate you giving us a try.RegardsHost Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A couple of disappointments...
Generally ok, except for an incidence of a drunk person in next room who was loudly groaning & vomiting at 24:30. Room service - not good. Cold drinks were not chilled and arrived in can, with no glass or ice. Ordered sticky toffee pudding which arrived cold and like a piece of rubber. Suspect too long in microwave, & then left to go cold.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Host Manager am 8. Feb. 2024
HiThank you for taking the time to leave us some feedback, it's massively appreciated!We very much look forward to welcoming you back to Village Maidstone soonRegardsHost Manager

6/10 – Okay

Amelia

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Host Manager am 22. Jan. 2024
Thanks for the rating Amelia

8/10 – Gut

Samuel

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Host Manager am 8. Jan. 2024
HiThanks for the review Samuel

10/10 – Hervorragend

AIKATERINI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Host Manager am 8. Jan. 2024
Hi Thanks for the 10/10 review!

8/10 – Gut

Sophia

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Host Manager am 3. Jan. 2024
Thanks for the reviewWe hope to see you again soon

8/10 – Gut

Dana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Host Manager am 30. Dez. 2023
Thank you for leaving us a rating, we hope to see you again in the future.

10/10 – Hervorragend

Anthony

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Host Manager am 27. Dez. 2023
Thank you for the 5 out of 5 rating :)

8/10 – Gut

Khadija

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Host Manager am 30. Dez. 2023
Thank you for leaving us a rating, we hope to see you again in the future.

6/10 – Okay

Lenny

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Food was very expensive. There was a lot of drunk people all times of the day
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Host Manager am 27. Dez. 2023
Hi Lenny,Thanks for the feedback. Unfortunately, during the busy festive period there are a lot of individual parties and get-togethers happening at the hotel where people are celebrating, so it can get very busy.We look forward to welcoming you back during a quieter period.Kind regards

6/10 – Okay

Danny

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Host Manager am 30. Dez. 2023
Thank you for leaving us a rating, we hope to see you again in the future.

6/10 – Okay

Brett

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Village hotel maidstone
Shower was lukewarm, half of the item's on the restaurant menu was unavailable. Breakfast there wasnt much choice to the diner's who want fruit or pots of yoghurts. Was very disappointed for the amount of money paid
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Host Manager am 20. Dez. 2023
Hi BrettSorry to hear that there were missing items from the menu. This only happens in exceptional circumstances and I regret that you were left with less choice during your visit.Regards

8/10 – Gut

Curtis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
My stay was pleasant, the staff were very friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Host Manager am 20. Dez. 2023
Hi Curtis, we are glad you enjoyed your stay with us!See you again soon!

10/10 – Hervorragend

Sharon

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Host Manager am 20. Dez. 2023
Hi Sharon, thanks for the 10/10 rating :)

6/10 – Okay

Nick

Geschäftlich gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Disappointing stay
Not a great experience. I booked a Club Room and when I arrived at 6.00PM I was told the room I had, had not been cleaned and that they needed another 15 minutes to prepare! They offered me a free Starbucks coffee while I waited. 35 minutes later the room was finally ready. To be fair, the receptionist offered me a free drink from the bar with my dinner. I explained I would like to order room service as I had been travelling since 6.00am. He told me that they were offering room service but when I got to my room and went to order, the app said that they were not offering room service. I went back down to the reception and he told me to just order it at the bar and he would deliver to room. It was quite a queue and I did not have my bank card on me so I just went back to my room and ordered via Just Eat. Though they made an effort to put things right, its not what I would expect of Hotel chain that has a reputation to keep up. Disappointing.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Host Manager am 20. Dez. 2023
Hi NickThank you for taking the time to leave us some feedback. I do apologise about the issues you encountered with ordering room service, and also that you had to wait for your room to be ready. It really is exceptional circumstances for a room not to be ready at that time. It was a pleasure meeting you and I thank you for showing so much patience that evening. I hope we are able to welcome you back again at some point in the future, so that we can restore your faith in our hotel.Kind regards

8/10 – Gut

Rosemary

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Short stay
Had a lovely stay. Lots of Christmas parties going on so was very crowded and noisy but only to be expected this time of year. Good breakfast.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Host Manager am 12. Dez. 2023
Hi RosemaryThank you for taking the time to leave us a review, your comments are hugely important to us.We are glad to see that you enjoyed your stay :)We look forward to welcoming you back to Village Hotels in the future.

8/10 – Gut

Anthony

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Host Manager am 9. Dez. 2023
Hi AnthonyThank you so much for choosing Village Hotel MaidstoneWe hope to welcome you back sometime soon :-)Regards