Außenpool, Liegestühle

Bewertungen von El Mouradi Cap Mahdia

3 out of 5
El Mouradi Cap Mahdia
Route de la Corniche, Mahdia

Bewertungen

5,4
1 von insgesamt 36 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 von insgesamt 36 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
11 von insgesamt 36 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 36 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
9 von insgesamt 36 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,2/10

Sauberkeit

6,0/10

Personal & Service

5,6/10

Ausstattung

5,2/10

Zustand der Unterkunft

2,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

feriel

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Strand hammer die zimmer und das essen zum jammern
War ein kurzer aufenthalt von drei tagen wegen ner hochzeit eines freundes. Klimaanlage im zimmer war für mich das wichtigste der rest interessiert mich im grossen und ganzen nicht.hab immer draussen gegessen.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
toller Strand
Service war sehr gut.Hatte ein Zimmer mit Balkon gebucht und bekam ein Sparzimmer ohne Balkon mit alter dreckiger(nicht mehr saubermachbar,da einfach nur alt)Wanne.Die Angestellten alle sehr nett und bemueht.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Schlechtes Essen
Das Hotel mag ok sein, falls man ein all- inclusive Angebot sucht: Man kann unbeschränkt essen und trinken, Unterhaltungs- und Animationsangebote gibt's auch (Salsa am Hotelpool etc.). Das Hotel zieht daher verständlicherweise Pauschalurlauber an. Das Essen ist allerdings ziemlich schlecht, das Restaurant hat den Charme einer Kantine. Etwas positiver ist der Strand vor dem Hotel: Man hat zwar nicht gerade viel Platz, der Strand ist jedoch ziemlich sauber.

6/10 – Okay

sylvie

Gut: Sauberkeit
Chambre propre, buffet moyen. Plage accesible facilement tres propre. Eau claire
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

8/10 – Gut

Sofian

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

6/10 – Okay

jihed

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

6/10 – Okay

Nicole

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mahdia
It was a long check in saying they cant find booking then they can Room comfortable and clean its a bit dated Nothing explained about mealtimes or hotel Restaurent nightmare Dont know what you are eating no descriptions of food Ques horrendous Food half cooked They run out of dishes Coffee dreadful Water they sell with money but yet all i clusive Deck chairs have no mattress apparently with money
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

2/10 – Ungenügend

Hinda

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023

2/10 – Ungenügend

Nadia

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

2/10 – Ungenügend

kais

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

2/10 – Ungenügend

Moncef

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

2/10 – Ungenügend

Mohamed

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I booked a room with my family when arrived we did not get what we paid for. Food is terrible , poorly managed and bad customer service. I got my footbad sandal stolen from my room and I couldn’t get it back or get any help to find out what happened. I don’t recommend it.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2022

6/10 – Okay

Nicole

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Eslem review
The reception man polite and gave a decent room Food not good Didn’t know what I was eating No free water available to drink at night Everything closed by 11
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wrong location in the map Not as they said Bad ALC quality No good food No spa Late room service
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im August 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff, all of them, were kind and accommodating. I've stayed in a few of these budget resorts all over Tunisia, and this one was the fist i had no complaints about the staff. Here are a few things i liked: - Everything felt clean, even though it is an old hotel. -The staff always said yes and didn't make me feel bad for asking -Animation team was fun, they always asked us if we wanted to play but respected our no answer -The walk to the beach was short Here are a few things that i didn't like: - The food was so so... too much cheap vegetable oil and bland...the husband and i both got tummy sick from it -The breakfast buffet was terrible, the worst I've ever seen -Lunch was better but it was chaos trying to get a plate of food -Dinner was unremarkable and lacked variety -The cups, everywhere, were too small (i saw some guests brought their own plastic cups from home, or wherever, i wish i had done this) -To make sure we had enough water on the beach, pool, or back in the room we filled up a water bottle, this really helped -Not enough chairs, by the pool or on the beach the hotel didn't have enough chairs or umbrellas to seat everyone. -We were actually really excited to play billiards(one dinar per game) but no one at the hotel had change! Overall, because we went in July, it was too expensive for a mediocre hotel, i think had we gone in the beginning of June when the price would have been half, and the hotel would have been half empty we would have been happier
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019

2/10 – Ungenügend

Tarek

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Horrible sejour
Nom la reception un retard d une heure chambre il n y a pas climatisation tv meuble horrible tres vieux il y a trop moustiques dans la chambre
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

8/10 – Gut

Birgitta

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Hotell med bra strandläge.
Trevlig hotellpersonal, rent och snyggt, goda lunch- och middagsbufféer (men dåligt kaffe till frukosten). Bra läge direkt på stranden som var jättefin. Synd bara att det inte fanns tillräckligt med solstolar och parasoller.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

6/10 – Okay

Nicole

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Nicky
This hotel is quiet but service good Food nice Downside is all inclusive but pay for bottled water Everything is closed by 23.00 hours
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019

6/10 – Okay

silvia

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Se cerchi un all inclusive economico
Spiaggia e mare di Madhia sempre belli. Area piscina ampia e gradevole. Camera piccola. Pulizia scarsa. Buffet non male. All inclusive economico gradito dai turisti russi ma la descrizione sul siti non è realistica.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2018

10/10 – Hervorragend

adel, leeds uk

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel
The food is fantastic the staff fantastic excellent service
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

vincent, france

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
tres bonne impression bonne acceuil ji retournerer

8/10 – Gut

Vacancier86, Paris

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Très content de cet agréable séjour!
J'ai passé 2 nuits à l'hôtel de CAP El Mouradi. Un agréable cadre avec une belle plage, de la bonne bouffe (à volonté!) et une bonne animation. Ce qui distingue cet hôtel c'est qu'il est il est à l'échelle humaine avec un très bon rapport qualité prix et un personnel très accueillant.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Nice hotel but needs a few repair
Nice place and nice stuff and the food Is very good and help guests

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Surprise à l arrivee
L hôtel cap mardi à était fermé à notre arrivée ! Ouverture le 26 avril... nous avons du forcer le passage auprès du gardien pour entrer dans un hôtel neuf mais désert ou nous avons finalement trouvé quelqu un qui nous a orienté vers un autre hôtel de la même chaîne. Comment se fait il que ces dates n aient pas été prises en compte par Expédia? ??

6/10 – Okay

martine, sevran

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
bonne hotel
tres bon hotel reception au top garcon de cafe a voire certain peu aimable

4/10 – Schlecht

zenir, algiers

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
trop vieux comme hotel avec un bon personnel
un hôtel qui a besoin d'une rénovation sur tous les cotes, la piscine trop petite, même avec une resa confirme ont a pas pu avoir une chambre grand lit comme demande la bouf dégoûtante et répétitive surtout insuffisante aussi le resto sans fenêtres ghhhhhhhhh le personnels très amicale et serviable mais ya un manque cote femme de chambre. je peut pas le conseiller a mes amis sorry lol

8/10 – Gut

Yves

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
El Mouradi Mahdia :Rapport Qualité Prix imbattable
Nous avions réservé au Cap Mahdia. Une fois arrivé sur place , l'hotel était fermé.Nous nous sommes rendus à l'Hotel El Mouradi Mahdia (5 étoiles ) situé à 500 mètres et là nous avons constaté que notre réservation avait été effectuée à cet hotel. En clair nous avons des prestations 5* pour un prix 3* . Il n'empêche que cet hotel est vraiment très bien , bonne nourriture et personnel très accueillant.

4/10 – Schlecht

Yo Walid, Tunisia

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Old infrastructure, if you don't mind.
Service is below expectations, avoid rooms 227 and 229, it seems that the sanitaries are passing nearby leaving a toilet flush noise continuously. Entertainment and animation are average. Night club is below average.

8/10 – Gut

natalia, milan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
el mouradi mahdia
we had nice staying, good quality for the reasonable price

6/10 – Okay

Nunzio, Roma, Italia

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Hotel El Mouradi Cap Mahdia - 3 stelle
Buon posizionamento, personale accogliente e simpatico, camere abbastanza buone ma il personale delle pulizie entra senza bussare. Comunque in complesso è un buon hotel.

6/10 – Okay

Chris, Arkansas

Gut: Personal & Service
Inexpensive, all inclusive, 3 star
Not bad really. It was a cheaper alternative to it's sister hotel down the street and still ALL INCLUSIVE. We didn't know that going in, but all meals are included. Be aware it does get crowded, but there is always plenty of food. The beach is really nice too. Worth a walk outside and down a ways. Warning: they put a bracelet on you that says the hotel, so if you go out in town people will try to scam you and judge how much money you have by that bracelet. I recommend putting your watch over it at all times. Less likely to be messed with. You are also way out of town, so taxis are tough to grab out of the gate. Banks are an issue too... bring your cash with you or take a taxi to one. They say it's near the hotel ("about 800m")... it's WAY farther than that. Don't try to walk to it. The services are nice though and the people working there are SUPER friendly and want to help, even though there English isn't perfect. All in all... a good stay.