Bar (in der Unterkunft)

Bewertungen von Petit Palace Savoy Alfonso XII

4 out of 5
Petit Palace Savoy Alfonso XII
Calle Alfonso XII, 18, Madrid, Madrid

Bewertungen

9,2

Wunderbar

651 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
278 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
44 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
18 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
9 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Daniela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very friendly staff
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Petit Palace Savoy Alfonso XII am 11. Dez. 2023
Dear Daniela, Thank you very much for you nice review!!We are very pleased that you liked the hotel and its location. The best comments are always the ones where they mention our staff, as is our biggest asset, we are really proud of them all and will congratulate them in your behalf.Looking forward to welcoming you again very soonBest regardsMaría FrancoExperience managerPetit Palace Savoy Alfonso XII

10/10 – Hervorragend

Daniela

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very friendly staff
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Petit Palace Savoy Alfonso XII am 11. Dez. 2023
Dear Daniela, Thank you very much for you nice review!!We are very pleased that you liked the hotel and its location. The best comments are always the ones where they mention our staff, as is our biggest asset, we are really proud of them all and will congratulate them in your behalf.Looking forward to welcoming you again very soonBest regardsMaría FrancoExperience managerPetit Palace Savoy Alfonso XII

8/10 – Gut

Herbert

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022
Antwort von Petit Palace Savoy Alfonso XII am 6. Apr. 2022
Dear Herbert Thank you for your nice review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Best regards, María Franco Experience manager Petit Palace Savoy Alfonso XII

8/10 – Gut

Sven

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel befindet sich in einem zauberhauften, alten Haus gegenüber dem Retiro Park. Sehr zentral, Prado und Reina Sofia sind gut fußläufig zu erreichen. Wege zu Metro-und Bushaltestellen in alle Richtungen kurz. Betten sehr bequem. Das Frühstück ist reichhaltig. Alle Mitarbeiter sind sehr freundlich und hilfsbereit. Das Hotel empfehle ich für eine Städtetour in Madrid gern weiter.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019
Antwort von David Brañas am 1. Aug. 2019
Lieber Gast, Zunächst entschuldige ich mich für mögliche Fehler in meiner Antwort, ich spreche leider kein Deutsch und benutze einen Online-Übersetzer. Ich möchte mich bei Ihnen bedanken, dass Sie sich für uns entschieden und Ihre Erfahrungen mit anderen Nutzern geteilt haben. Es ist ein Vergnügen für das gesamte Team, zu erfahren, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und dass die Lage des Hotels sehr günstig ist, um die Stadt Madrid zu erkunden. Ich werde meinen Kollegen seine guten Worte bezüglich seiner Freundlichkeit übermitteln, da sie die beste Belohnung für seine tägliche Arbeit sind. In der Hoffnung, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen, Mit freundlichen Grüßen, David Brañas | Experience Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Flecken auf der Bettwäsche. Bessere Beschreibung beim Frühstück wünschenswert. Personal welches auch Englisch spricht wäre ebenfalls wünschenswert.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von David Brañas am 31. Juli 2019
Lieber Gast, Zunächst entschuldige ich mich für die möglichen Fehler in meiner Antwort, ich spreche leider kein Deutsch und benutze einen Online-Übersetzer. Wir möchten uns bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie sich für uns entschieden und Ihre Erfahrungen geteilt haben. Wir bedauern den Vorfall, der mit den Blättern kommentiert, und bitten Sie, sich in ähnlichen Situationen an die Rezeption zu wenden, da wir gerne einen Zimmerwechsel vorgenommen hätten. In der Hoffnung, Ihr Vertrauen in Petit Palace zu behalten, senden wir Ihnen einen herzlichen Gruß. Mit freundlichen Grüßen, David Brañas | Experience Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
We enjoyed our stav. The staff was very friendly, the breakfast was excellent.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019
Antwort von David Brañas am 24. Apr. 2019
Dear guest, thank you very much for having chosen us and for sharing your experience. We are very glad to know that you have enjoyed your stay with us due to our welcoming staff and services, specially our healthy breakfast. Your words We hope to welcome you back very soon! With the best wishes, David Brañas | Experience Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliche Bedienung. Schwarz Tee war nicht immer vorhanden, weder am Frühstück noch in Zimmer.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019
Antwort von David Chía - Experience Manager am 30. Apr. 2019
Lieber Gast, Vielen Dank, dass Sie sich für unser Hotel während Ihres Aufenthalts in Madrid entschieden haben. Im Petit Palace ist die Aufmerksamkeit für unsere Gäste sehr wichtig. Wir freuen uns, dass unsere Aufmerksamkeit Ihren Erwartungen entspricht. Ich merke über Tee. Ich werde bei der F & B-Abteilung nachfragen, ob dieser Artikel immer verfügbar ist. Nochmals vielen Dank für Ihre Zeit. Mit freundlichen Grüßen David Chía Experience Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Good location and service
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von María Romero (Front Desk Manager) am 26. Nov. 2018
Dear Client: Thank your very much for taking the time to share your experience with us. I am glad to read you could enjoy our location and service. It will be a pleasure to welcome you back again soon. Kind regards, María Romero (Front Desk Manager)

10/10 – Hervorragend

Ricardo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2018
Antwort von María Romero (Jefa de Recepción) am 31. Okt. 2018
Estimado Ricardo: En primer lugar, darle las gracias por habernos elegido para su estancia en Madrid y por dedicar parte de su tiempo a valorar su estancia. Me alegra saber que está plenamente satisfecho con el hotel y estaremos encantados de volver a recibirle en su próxima visita a la ciudad. Un cordial saludo, María Romero (Jefa de Recepción)

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentral gelegenes Boutique Hotel
Zentral gelegenes Hotel mit sehr freundlichem und hilfsbereitem Personal
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2018
Antwort von David Chía - Front Desk Manager am 14. Juni 2018
Lieber Gast, Vielen Dank für die Wahl unseres Hotels für Ihren Aufenthalt in Madrid. Wir freuen uns, dass Ihnen die Aufmerksamkeit unseres Teams gefallen hat. Wir hoffen, dass Sie wieder in unserem Hotel bleiben werden. Grüße, David Chía Front Desk manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zweimal dort,zweimal begeister !!!!!
Selten haben wir uns in einem Hotel in einer Weltstadt - und Madrid ist das ohne Zweifel - so wohl gefühlt und sind so fürsorglich betreut worden Allein der Empfang an der Rezeption ist sensationell und - ohne jemand anderem des teams die exzellente Leistung zu schmälern - ist uns doch der Name "Christina" besonders in Erinnerung geblieben, da sie sicherlich das Gesamtbild des Hotelpersonals durch ihre verbindliche Art besonders prägt Es ist einfach schön, in diesem Haus zu Gast zu sein und wir werden keine Gelegenheit versäumen, wieder im Alfonso XII abzusteigen, sobald sich die Gelegenheit ergibt Für meine Frau und mich wäre es sehr betrüblich, sollte bei unserem nächsten Aufenthalt in Madrid im AlfonsoXII keine Vakanz mehr vorhanden sein. Nochmals dem team und dem gesamten Haus unsere höchste Anerkennung. Dr.med. Erhard ESCHIG
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2018
Antwort von David Chía - Front Desk Manager am 19. Mai 2018
Lieber Dr. Eschig, Vielen Dank für die Wahl unseres Hotels in Madrid. Wir freuen uns, dass Sie eine perfekte Erfahrung genossen haben und dass die Lage unseres Hotels Ihnen erlaubt, Madrid bequem zu besuchen. Es ist großartig zu lesen, dass die Aufmerksamkeit des gesamten Teams und insbesondere von Cristina Ihnen gefallen hat und zu einem besseren Aufenthalt beigetragen hat. Wir hoffen, Sie wieder in unserem Hotel zu sehen. Wir würden uns freuen, Sie wieder zu begrüßen. Grüße, David Chía Front Desk Manager

8/10 – Gut

mr, wien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Neues Hotel, sauber,zentral,ruhig.
4 Nächte. Garden gegenüber dem Hotel.Metro Stationen 5 min.weg.Bus zum Hauptbahnhof vor dem Hotel. Prado und Cibeles in 10 min.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2017
Antwort von Laura am 1. Dez. 2017
Dear mr, Thank you choosing Petit Palace Savoy Alfonso XII for your stay in our lovely Madrid! We are very happy to hear about your good experience with us, we do everything we can to meet the requirements all our guests expect from us, and we are always improving our ways! We hope to host you again! Best Regards, Laura Ortega Front Desk Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Lage zu Placa de Cibelis (Airportbus) und Prado / Thyssen Museum
Antwort von General Manager am 17. Aug. 2016
Dear Guest, , We thank you for your fantastic review of your recent stay with us. It´s such a pleasure to lean that our staff contributed to making your stay that little bit more special and I will be sharing your kind words with the whole team! We will continue working to can offer our guest the best service! I hope to see you very son in Petit Palace Alfonso XII! Pablo Rozas | Front Desk Manager.

10/10 – Hervorragend

thomas, brandenburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Erstklassiges Hotel am Retiro
Hochzeitsfeier unserer Kinder war absolut hervorragend organisiert.Service undQualität ließen keine Wünsche offen.Danke
Antwort von alfonsoxii@petitpalace.com am 9. Juni 2016
Zunächst einmal vielen Dank für Ihren Kommentar und Ihre freundlichen Worte an unsere Rezeption-Abteilung, weil sie immer ihr Bestes versuchen, um Ihren Aufenthalt das beste. Wir versprechen, auf Ihren Kommentar zur Verbesserung unserer Dienstleistungen zu arbeiten. Wir hoffen, Sie wieder zu sehen, um die Verbesserungen zu zeigen, die wir machen. Herzliche Grüße. Pablo Rozas

8/10 – Gut

Marina, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Designhotel mitten in Madrid
Das Hotel ist sehr schön und neu eingerichtet. Auch der Blick in den Park Retire mit der befahrenen Straße davor war sehr schön. Das Frühstück war mit den frischen Früchten und der vielen Küchlein eine tolle Auswahl.
Antwort von alfonsoxii am 8. Juni 2016
Lieber Marina, Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Mit freundlichen Grüßen, Pablo Rozas| Front Desk Manager

10/10 – Hervorragend

Beat, Luzern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
freundliche zuvorkommender Service an guter Lage, Innenstadt gut zu Fuss erreichbar und der Retiro Park vor der Haustür, hervorragendes Frühstücksbuffet am Wochenende bis 11:30
Antwort von Maria am 28. Mai 2016
Sehr geehrter Kunde, Vielen Dank für Ihre Erfahrungen mit uns zu teilen. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns so positiv, wie auch unser Frühstück Zeitplan auf Ihre Bedürfnisse ausreichend ist, wissen wir, dass unsere Gäste Wochenenden Frühstück ein wenig später. Wir hoffen, dass Sie uns besuchen, bald wieder. Gruß Leticia Gutierrez (Leiter der Rezeption)

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Maria am 20. Feb. 2016
Dear guest, many thanks for share your opinion with us. We hope that you come back very soon. Kind regards

8/10 – Gut

Daniel, der Schweiz.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tip top
Sehr gutes Preis-Leistungs-Verhältnis an ausgezeichneter Lage. Vor aallem für Besucher der Museumsmeile. Zimmer mit Blick auf den Retiro sind relativ viel Fahrzeuglärm ausgesetzt.
Antwort von Maria am 30. Jan. 2016
Lieber Gast, Wir danken Ihnen für die Zeit nehmen, füllen Sie den Fragebogen auf Ihrem Aufenthalt in unserem Hotel. Wir freuen uns, zu wissen, dass wir in der Lage, um Ihren Aufenthalt angenehm und dass unsere Gastfreundschaft und Dienstleistungen erreicht Ihre Erwartungen. Wir hoffen, Sie bald wieder in Alfonso XII zu sehen! Freundliche Grüße Rebecca Evans Generaldirektor

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
zentral gelegen, direkt am Park Retiro.
das Hotel kann gut mit öffentlichen Verkehrsmitteln erreicht werden. Toll finde ich, das man Fahrräder leihen kann. Ich habe damit eine Parkrundfahrt aber auch Citysightseeing unternommen und fand es toll, ohne müde Füße überall hin zu kommen. Das Frühstücksbüffet ist reichhaltig, aber leider schmeckte einiges nicht wo wirklich lecker.
Antwort von rebecca am 30. Nov. 2015
Lieber Gast, Wir danken Ihnen für die Zeit nehmen, füllen Sie den Fragebogen auf Ihrem Aufenthalt in unserem Hotel. Wir freuen uns, zu wissen, dass wir in der Lage, um Ihren Aufenthalt angenehm und dass unsere Gastfreundschaft und Dienstleistungen erreicht Ihre Erwartungen. Wir hoffen, Sie bald wieder in Alfonso XII zu sehen! Freundliche Grüße Rebecca Evans Generaldirektor

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentral gelegenes erstklassiges Hotel.
Gutes Frühstück, nettes Personal, schönes ruhiges und gut ausgestattetes Zimmer.

8/10 – Gut

Lala, München

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hightech Hotel am Retiro Park
Eine Freundin und ich waren sehr zufrieden mit dem Hotel für unsere Städtereise. Die Lage war sehr gut. Sind zu den meisten Sehenswürdigkeiten gelaufen. Es waren auch einige Cafes und Restautants gleich in der Nähe. Das Hotelpersonal war ausgesprochen freundlich und hilfsbereit. Allgemein ist das Hotel sehr zu empfehlen.

10/10 – Hervorragend

Javier

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel muy conveniente, moderno por dentro, con toque de distinción por fuera, muy cómodo y en la mejor zona de Madrid.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Lucía Lamas. am 23. Mai 2024
Estimado Javier,Muchas gracias por elegirnos para su estancia en Madrid y por tomarse unos minutos en compartir su estancia con nosotros.Nos alegra enormemente saber que su experiencia estuvo a la altura de sus expectativas y disfrutó de nuestros servicios y de nuestra privilegiada ubicación.Javier, para nosotros el mayor regalo sería volver a recibirle en Petit Palace Savoy Alfonso XIIUn saludo de parte de todo el equipo.Lucía Lamas, Guest Service.

6/10 – Okay

Vladimir

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
It was not what we expected and it is always a disappointment. It is old hotel. Not a 5 stars. Only positive is a location. Negatives: bed and doors are ckreaping.Baclony had like 40 years metall closing accesories.It is not a palace.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

ARIADNA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Todo increíble
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Lucía Lamas, Guest Service. am 18. Mai 2024
Estimada Ariadna,Muchas gracias por elegirnos para su estancia en Madrid y por tomarse unos minutos en compartir su experiencia con nosotros.Nos alegra enormemente saber que su experiencia estuvo a la altura de sus expectativas y disfrutó del hotel y los servicios que ofrecemos.Cada día trabajamos y nos esforzamos por brindar el mejor servicio posible.Ariadna, para nosotros el mayor regalo sería volver a recibirla y ofrecerle la mejor de las experiencias.Un saludo de parte de todo el equipo.Lucía Lamas, Guest Service.

4/10 – Schlecht

Moises

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
They advertised air conditioning and rooms DO NOT have air conditioning. Rooms in the second through all upper floors were super hot and since they have a window to a major street that is very noise, sleeping was impossible.
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Edgar

Mit dem Partner gereist
Amazing staff and services
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Lucía Lamas, Guest Service. am 18. Mai 2024
Dear Edgar,Thank you very much for choosing us for your stay in Madrid and for taking a few minutes to share your experience with us.We are glad to hear that your stay lived up to your expectations and you enjoyed the hotel and the services we offer. Thank you for highlighting especially the treatment received from the staff. Our goal is to make our guests feel at home and live unique experiences.Edgar, it would be a privilege for us to welcome you back and provide you with a perfect stay again.Best regards from the entire team.Lucía Lamas, Guest Service

6/10 – Okay

David

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Very nice older hotel in a great location, right across the street from the Park of Madrid. You pay a little extra for the breakfast, which was good. They had non-dairy and gluten free options. They fry eggs upon request, otherwise you just get eggs sitting in a hot pot. One of the big minuses for us was that the hotel advertised as having Air Conditioning. Of course we assumed that meant room controlled air conditioning. The first night we could not figure out the air conditioning and the room got really hot, so we opened the windows which allowed all the street noise to come in. When we asked the front desk about the air conditioning they explained that they have no control over the AC since it is set to turn on only when the outdoor temperature reaches a specified level. We complained for a few days straight and just kept getting the standard run around. We weren't the only ones complaining, our friends and many other hotel guests stated they were experiencing the same issues with AC and the Staff's respond. After about 3 - 4 days, the AC finally came on. If it wasn't for the AC situation, I would have given the hotel 4 stars.
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Franklin

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is very dingy! Old and not kept up at all - from the lobby and hallways to the room. No air-conditioning in May (the reason given by staff was bc it's still cold outside)?? Wow, it's May! Opening windows was not a choice because the loud music and horrific dirty court-yard ie. outside space surrounded by building walls. Everything about the bathroom was disgusting...an old and dirty hairdryer was permanently plugged in (I guess so it couldn't be stolen?). I could go on and on...Anyway, I don't understand who is rating this hotel as an excellent one? This is a 1 star hotel!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Carolina am 13. Mai 2024
Dear Franklin, We hope you had a pleasant and safe return journey to your home. We would like to thank you for having chosen our hotel for your stay in Madrid and for taking the time to share your experience with us. Your comments are very important for us in order to improve our service. We regret to read, your stay with us was not as enjoyable as I would had wished because of the details you raised and I would like to apologize for the inconveniences it may caused you. Regarding our air conditioning I would like to inform you that we have a centralised system so we have to choose the mode depending on the season, we have had very low temperatures at night, and for that reason we had it in heating mode. We hope we get the opportunity to welcome you back very soon for that do not hesitate to contact me in order to provide you with a personalized service.Best regards, Carolina CerveraHost - Manager

8/10 – Gut

Mary

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Property is directly across from the Retiro and in a beautiful area. The hotel is in need of some updating. We had a patio overlooking the park that was dusty and not really comfortable for sitting. Also the windows could have been cleaner especially since they do not open so there was no option for looking out. The room was comfortable and the staff was very friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Parkson

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Lucía Lamas. am 23. Mai 2024
Dear Parkson,Thank you very much for choosing us for your stay in Madrid and for taking a few minutes to share your experience with us.We are glad to hear that we lived up to your expectations and that you enjoyed the hotel and the services we offer.We would love to welcome you back.Best regards.Lucía Lamas, Guest Service.

8/10 – Gut

JAIME

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
En general todo bien, no ofrecieron beneficios VIP, por el precio muchos hoteles de similar calificación incluyen desayuno. El espejo de aumento del baño estaba dañado, se reporto y no fue atendida la solicitud
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Carolina am 3. Mai 2024
Estimado Jaime, Muchas gracias por elegirnos para su estancia en Madrid, y por el tiempo que se ha tomado en hacernos llegar su valoración y comentarios, nos son de gran ayuda para serguir mejorando cada día. Lamento mucho no haber cumplido sus expectativas y la decepción de que no arreglasen en el momento el espejo de aumento, hablaré con el servicio técnico para ver lo que ha sucedido, ya que no es lo normal, deberiamos haberlo detectado antes de su llegada, y de no ser asi, haberlo solucionado en el momento que nos lo dijo. Lamento mucho los inconvenientes que esta situación le ha podido ocasionar. Esperamos que vuelva a alojarse de nuevo con nostros muy pronto y que disfrute de una estancia memorable.Atentamente, Carolina CerveraHost - Directora

10/10 – Hervorragend

Javier

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Cerca de todo, en la mejor zona de Madrid.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Carolina am 29. Apr. 2024
Estimado Javier, Muchas gracias por elegirnos para su estancia en Madrid y por el tiempoq ue se ha tomado en hacernos llegar sus comentarios y su valoración. Nos alegra mucho saber que hemos cumplido sus expectativas. nuestro objetivo es hacer que nuestros huéspedes se sientan como en casa, ofreciéndoles una estancia confortable y el mejor servicio. Estamos muy felices de saber que hemos logrado nuestro objetivo. Esperamos que vuelva a alojarse de nuevo con nosotros.Atentamente, Carolina CerveraHost - Directora

10/10 – Hervorragend

Javier

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lugar muy céntrico en la zona más chic de Madrid.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Lucía Lamas, Guest Service. am 28. Apr. 2024
Estimado Javier,Muchas gracias por elegirnos para su estancia en Madrid y por tomarse unos minutos en compartir su experiencia con nosotros.Nos alegra saber que tu estancia fue perfecta y disfrutó de la ciudad gracias a nuestra magnifica valoración.Javier, para nosotros sería un regalo volver a recibirle y brindarle una experiencia excepcional de nuevo :)Un saludo de parte de todo el equipo.Lucía Lamas, Guest Service.

10/10 – Hervorragend

Eva

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Thank
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Carolina am 7. Apr. 2024
Dear Eva, Thank you for the great review of our hotel and thank you for choosing us for your stay in Madrid. We are very glad that you enjoyed your trip to Madrid, our aim is to make our guests feel at home, offering them a comfortable stay and the best service. We are very happy to know that we achieved our goal. Looking forward to welcoming you again very soon.Best regards, Carolina CerveraManager / Host

10/10 – Hervorragend

Juanita, Antioch

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
love the location of this cute hotel and its wonderful staff. Always very friendly and helpful. Really recommend it.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Carolina am 29. Apr. 2024
Dear Juanita, Thank you very much for choosing us to stay in Madrid and sending your feedback. We are pleased to know that we meet your expectations and that you were especially satisfied with our staff. We will pass along your praise to our entire staff. We hope to welcome you back soon. We would love to see you again soon. Best regards,Carolina CerveraHost - Manager

10/10 – Hervorragend

Barbara, Atlanta

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is a lovely property in a great location, and the rooms even normal rooms are very nice.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Lucía Lamas, Guest Service. am 30. März 2024
Dear Barbara,Thank you very much for choosing us for your stay in Madrid and for taking a few minutes to share your experience with us.We are glad to know that your stay was perfect and you enjoyed our great location.Reviews like yours encourage us to keep working in the same line.We would love to welcome you back again.Best regards.Lucía Lamas, Guest Service.

6/10 – Okay

Fauze, Sao Paulo

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Great location, in front of Parque del Retiro and walking distance to Prado, Thyssen and Reina Sofia museums. But the hotel furniture, equipment and amenities are old and tired.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Carolina am 1. Apr. 2024
Dear Fauze, Thank you for taking the time to share your feedback with us following your recent stay at our hotel. We're delighted to hear that our proximity to Parque del Retiro and the museums such as Prado, Thyssen, and Reina Sofia contributed positively to your stay. However, we're sorry to hear that you found our furniture, equipment, and amenities to be old and tired. Your feedback is invaluable to us as we continuously strive to improve our facilities and enhance the overall guest experience.Once again, thank you for choosing to stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an improved experience that reflects the high standards we aim to achieve.Carolina CerveraManager / Host

10/10 – Hervorragend

George, San Antonio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved the location across from the big park and is near several museums. Also good restaurants around within easy walking.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Lucía Lamas, Guest Service. am 29. März 2024
Dear George,Thank you very much for choosing us for your stay in Madrid.We are glad to hear that your experience lived up to your expectations and that you enjoyed our services and our fantastic location.Our goal is to make our guests feel at home and live unique experiences.We would love to welcome you again. Best regards.

10/10 – Hervorragend

Sonia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was beautiful, the staff was friendly and helpful. Lucia was absolutely delightful and ever so friendly. Alvaro also proved to be very helpful as well. Breakfast was fabulous! We will definitely come back to this hotel!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Carolina am 1. Apr. 2024
Dear Sonia, Thank you for taking the time to share your feedback on your recent stay at our hotel. We're thrilled to hear that you had such a wonderful experience and I will congratulate Lucía, Alvaro & Breakfast team in your behalf. We're delighted to hear that you plan to return to our hotel in the future. We look forward to welcoming you back and providing you with another fantastic stay.Best regards, Carolina CerveraManager / Host

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Zustand der Unterkunft
Great location. Great staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Lucía Lamas, Guest Service. am 25. März 2024
Dear Michael,Thank you very much for choosing us for your stay in Madrid.We are very happy to know that your stay lived up to your expectations and that you enjoyed the hotel and the services we offer.Thank you for highlighting the treatment received from the staff. Our goal is to make our guests feel at home.Michael, we would love to welcome you again at Petit Palace Savoy Alfonso XII. Greetings from the whole team.Best regards.

10/10 – Hervorragend

Shiori

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Carolina am 7. Apr. 2024
Dear Shiori, Thank you for the great review of our hotel and thank you for choosing us for your stay in Madrid. We are very glad that you enjoyed your trip to Madrid, our aim is to make our guests feel at home, offering them a comfortable stay and the best service. We are very happy to know that we achieved our goal. Looking forward to welcoming you again very soon.Best regards, Carolina CerveraManager / Host

10/10 – Hervorragend

Annabel Smith

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location is fantastic, right opposite a gate to the beautiful park. The staff were friendly and helpful. The room was very comfortable and clean. I think the decor of corridors is a bit overly-modern for this beautiful period property, but that's just my taste. Didn't have the breakfast, but there is a great coffee shop a few doors away.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Petit Palace Savoy Alfonso XII am 14. März 2024
Dear Annabel, Thank you for the great review of our hotel and thank you for choosing us for your stay in Madrid. We truly appreciate your positive comments regarding our hotel and services and we are happy knowing that your experience at our property was positive.It would be a pleasure to welcome you again during your next visit to Madrid.Best regardsMaría FrancoExperience managerPetit Palace Savoy Alfonso XII

8/10 – Gut

karen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location and staff was very helpful and accommodating.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Petit Palace Savoy Alfonso XII am 14. März 2024
Dear Karen, Thank you for sharing the PETIT PALACE EXPERIENCE with everyone!!! It is amazing to see that our location and service helped to make your family a success.It would be a pleasure to welcome you again during your next visit to Madrid.Best regardsMaría FrancoExperience managerPetit Palace Savoy Alfonso XII

10/10 – Hervorragend

Gabrielle

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
N/a
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Petit Palace Savoy Alfonso XII am 8. März 2024
Dear Gabrielle, Thank you for the review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Best regardsMaría FrancoExperience managerPetit Palace Savoy Alfonso XII

10/10 – Hervorragend

María

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Petit Palace Savoy Alfonso XII am 29. Feb. 2024
Estimada María,Muchas gracias por su fantástica valoración y por elegirnos para su estancia en Madrid. Nos alegramos mucho de que su estancia fuera tan satisfactoria y que cumpliéramos con sus expectativas.Esperamos que vuelva a alojarse con nosotros, hasta entonces aprovechamos la ocasión para enviarle un cordial saludo de parte de todo el equipo.María FrancoExperience managerPetit Palace Savoy Alfonso XII

4/10 – Schlecht

Marc

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not a palace at all
Cheap, cold and worn-out furniture. Reading lamp missing on one side of the bed, cable loose on the other side. Bad smell in the room. Definitely not worth the price.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Petit Palace Savoy Alfonso XII am 29. Feb. 2024
Dear Marc, Thank you for taking the time to leave your review. We value all positive and negative feedback from our guests. I am disappointed to read your stay was not a positive experience and I will be addressing these issues to ensure they are not repeated. We always take customer feedback with the highest priority, as they help us deliver better performances and a more targeted level of service for all our guests. I do hope we will have the chance to welcome you back to the Petit Palace Savoy Alfonso XIIand give you the experience of which I expect all our customers to have Best regardsMaría FrancoExperience managerPetit Palace Savoy Alfonos XII

8/10 – Gut

MARIA JOSE

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cómodo y bien ubicado.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Petit Palace Savoy Alfonso XII am 29. Feb. 2024
Estimada María José,Muchas gracias por su fantástica valoración. Para nosotros no hay mayor recompensa que saber que disfruto de su estancia con nosotros y de la ciudad gracias a nuestra fantástica ubicación.Esperamos poder darle la bienvenida en próximas ocasiones.Un cordial saludoMaría FrancoExperience managerPetit Palace Savoy Alfonso XII

8/10 – Gut

AKINORI

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Lucía Lamas, Guest Service. am 25. März 2024
Dear Akinori,Thank you very much for choosing us for your stay in Madrid and for taking a few minutes to share your experience with us.We are glad to know that, in general, your stay was up to your expectations. Every day we work hard to make our guests feel at home.We would love to welcome you back and provide you with a perfect experience.Best regards.

10/10 – Hervorragend

Henrik

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Petit Palace Savoy Alfonso XII am 20. Feb. 2024
Dear HenrikThank you very much for your nice review!!We are very glad that you enjoyed your trip to Madrid, our aim is to make our guests feel at home, offering them a comfortable stay, along with a hearty and healthy buffet breakfast and the best service. We are very happy to know that we achieved our goal.Looking forward to welcoming you again very soonKind regards,María FrancoExperience managerPetit Palace Savoy Alfonso XII