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564 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
564
326 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
326
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6 – Okay
77
23 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
23
14 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
14
9,2/10
Sauberkeit
9,0/10
Personal & Service
8,8/10
Ausstattung
8,8/10
Zustand der Unterkunft
8,8/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Sandro
8. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sandro
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von NH Nacional am 8. März 2023
Estimado Sandro,Muchas gracias por su reseña sobre el hotel NH Nacional. Es una enorme satisfacción haber cumplido con sus expectativas en su estancia con nosotros. Esperamos volver a verle pronto.Reciba un cordial saludo
2/10 – Ungenügend
THOMAS
22. Mai 2022
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Disappointing
Compared to other NH Hotel's we visited, the room we had was no good at all. Only small window to some kind of vertical channel, without any sunlight, therefore dark without lights on. Noise from next room and also corridor. Water pressure in shower less then in other NH Hotel's. No complimentary water bottle in room.
Overall disappointing visit.
THOMAS
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
8/10 – Gut
Andreas
26. Apr. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Andreas
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2022
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
25. Feb. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut gelegenes Cityhotel
Zentral gelegenes Hotel direkt in der Nähe zum Bahnhof.
Die Zimmer sind etwas hellhörig.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
10/10 – Hervorragend
Francis
18. Feb. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Sehr gute Lage! Nähe Atocha und Huertas Viertel.
Francis
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
2. Nov. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
2. Aug. 2021
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
8. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
zentrale Lage, geräumiges Zimmer, sehr gutes Frühstück und sehr nettes Personal, kostenfreie Gepäckaufbewahrung, leider lange Wartezeit bei den Aufzügen und nur wenige TV Sender, würde das Hotel wieder buchen
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
10/10 – Hervorragend
Jan
28. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jan
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
2. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
2. März 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
8/10 – Gut
Johann
1. März 2019
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Johann
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
13. Jan. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes 4 Sterne Hotel in der Nähe der Station Atocha!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2018
8/10 – Gut
Bernd, Wöllstadt
7. Jan. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
frisch renoviert und alles Top in Schuss.
Zimmer sehr geräumig mit allem was das Herz begehrt. Sehr geräumiges Bad mit schöner Dusche.
Viele Steckdosen und USB-Steckdosen zum Aufladen von Handy usw.
Guter WLAN Empfang.
In der Lobby PC-Platz und USB-Ports überall.
Einzige Kritik ist das es in der Lobby doch oft sehr gezogen hat und der Service hier bzgl. Getränke usw. sehr lange gedauert hat.
Bernd
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2018
8/10 – Gut
T, DE
3. Jan. 2019
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top-Lage, alle Sehenswürdigkeiten fussläufig erreichbar, sehr gute Anbindung zum Flughafen über Atocha (Expressbus)
T
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
10/10 – Hervorragend
Eliot
Geschäftlich gereist
27. Mai 2024
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent and the staff were very polite and helpful. Pity that the standard rooms dont have a coffee machine or kettle in each room
Eliot
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
8/10 – Gut
Carlos
Mit einer Gruppe gereist
23. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Faltó cortesías en la habitación, tales como café, hervidor de agua.
Carlos
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von NH Nacional am 26. Mai 2024
Estimado Carlos,Agradecemos su reseña sobre el hotel NH Nacional. Sentimos si echó en falta cafeterá o kettle en habitación, ya que ese equipamiento lo tienen las habitaciones de tipo Superior, pero si lo hubiera solicitado podíamos haber hecho todo lo posible por llevarle algún kettle extra. Esperamos volver a verle pronto.Reciba un cordial saludo
8/10 – Gut
Mark
Mit der Familie gereist
22. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel very well located near Prado, Reina Sofia and Atocha station.
The windows are super thick but there is still some noise coming from the street.
The beds are a little too hard.
The personnel is extremely nice and helpful. The hotel is very clean, pleasant and modern.
The restaurant in the lobby is excellent.
Good experience overall.
Mark
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von NH Nacional am 26. Mai 2024
Dear Mark, First of all, we would like to thank you for the opportunity you have given us for choosing our hotel company and for having sent us your comment and rating after your stay at the NH Nacional hotel in Madrid. We would like to convey our most sincere gratitude for the time dedicated and for referring to the good treatment received by the team, as it helps us to continue in the same line of work. We're glad you like the location, the hotel and our excellent restaurant, and we're sorry if there was any noise during your stay. We hope to have the opportunity to welcome you again. Receive a cordial greeting
8/10 – Gut
Valentina, Doral
Mit dem Partner gereist
21. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente opción para estar cerca del centro y del parque El Retiro.
No doy las 5 estrellas porque a las 9 am en las habitaciones de al lado hubo muchísimo ruido. Creo que la gente de limpieza estaba acomodando las habitaciones pero lanzaban todo con golpes y nos despertaron.
Valentina
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Álvaro de Ramos - Concierge & Guest Relations am 21. Mai 2024
Estimada Valentina,Muchas gracias por dedicar un momento a valorar su reciente estancia con nosotros. Nos alegra saber que disfrutó de su experiencia en el hotel aunque lamentamos el ruido contiguo perturbara su descanso. Trasladaremos sus comentarios al departamento implicado para evitar que esto suceda de nuevo.Esperamos poder recibirle de nuevo en un futuro próximo y superar todas sus expectativas.Atentamente.
10/10 – Hervorragend
harriet
Mit dem Partner gereist
20. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay, excellent size and amenities. Staff ready to help at any time. Close to centre
harriet
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Álvaro de Ramos - Concierge & Guest Relations am 21. Mai 2024
Dear Harriet,Thank you so much for sharing your impression about your recent stay at the NH Nacional. We are delighted to see that you had a pleasant stay with us and that our staff was key in achieving so. We thank you for your kind words, as they are the perfect motivation to continue to work in the same line.We hope we can welcome you back in your next visit to Madrid.Sincerely.
8/10 – Gut
Myra, Kew Gardens
Mit dem Partner gereist
19. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was small but very clean. Unfortunately, we heard a lot of noise from the street and the bed and pillows were NOT comfortable. Great location. Nice breakfast buffet and nice restaurant downstairs for tapas and a glass of wine.
Myra
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Álvaro de Ramos - Concierge & Guest Relations am 21. Mai 2024
Dear Myra,We thank you for sharing your feedback regarding your stay at our hotel. We are happy to know that you enjoyed the cleanliness of the facilities, our famous NH breakfast and the gastronomic offer of our restaurant. We regret however that you were disturbed by some external noises and that you found the pillows uncomfortable. We take note of your comments, as they are vital for a constant improvement of our services.Sincerely.
10/10 – Hervorragend
Eli
16. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente ubicación muy centrica y facil acceso a medios de transporte , 👌 buen desayuno muy surtido
Eli
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Álvaro de Ramos - Concierge & Guest Relations am 18. Mai 2024
Estimado huésped,Queremos agradecerle que haya dedicado un momento a valorar su reciente estancia en el NH Nacional. Nos alegra saber que disfrutó del hotel y de nuestros servicios y esperamos poder recibirle de nuevo en su próxima visita a Madrid.Atentamente.
8/10 – Gut
Nanako
Mit der Familie gereist
16. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von Álvaro de Ramos - Concierge & Guest Relations am 18. Mai 2024
Dear Nanako,Thank you so much for your sharing your comments regarding your recent stay at the NH Nacional. We are delighted to see that your experience with us was pleasant and that you enjoyed our facilities but, above all, we want to thank you for your words of praise towards our staff.We hope we can welcome you back in the near future.Sincerely.
8/10 – Gut
Bo
Mit dem Partner gereist
7. Mai 2024
Gut: Personal & Service
Its a good location and quiet at night and nice however was disappointed that for a 4 star does not have a bath, ability to log into netflix on the tv and really bad plumbing noises. A bit expensive for what you get.
Bo
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Álvaro de Ramos - Concierge & Guest Relations am 10. Mai 2024
Dear Bo,Thank you so much for sharing your comments regarding your recent stay with us. We are happy that you enjoyed our location. Nevertheless, we take note of your comments regarding the bathtub, as they are vital for a constant improvement of our services.We hope we can welcome you back in the near future and exceed all your expectations.Sincerely.
6/10 – Okay
Malissa
28. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Malissa
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Álvaro de Ramos - Concierge & Guest Relations am 30. Apr. 2024
Dear Malissa,Thank you for rating your recent stay with us. We hope we can welcome you back again in the future and exceed all your expectations.Sincerely.
10/10 – Hervorragend
Kathleen, Fairfield
Mit einer Gruppe gereist
25. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Parking was very tight
Kathleen
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Álvaro de Ramos - Concierge & Guest Relations am 26. Apr. 2024
Dear Kathleen,Thank you for sharing your feedback regarding your experience at the NH Nacional.We hope we can welcome you back soon and provide you with another memorable experience.Sincerely.
6/10 – Okay
??
25. Apr. 2024
??
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Álvaro de Ramos - Concierge & Guest Relations am 16. Mai 2024
Dear guest,Thank you for reviewing your recent stay with us. We hope we can welcome you back in the near future and exceed all your expectations.Sincerely.
10/10 – Hervorragend
Hang
22. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bed was kinda hard.
Hang
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Álvaro de Ramos - Concierge & Guest Relations am 24. Apr. 2024
Dear Hang,Thank you for taking a moment to write about your recent stay at the NH Nacional. Your feedback is very important for us, as it is vital for a constant improvement of our services.We hope we can welcome you back in your next visit to Madrid an provide you with another memorable experience.Sincerely.
8/10 – Gut
Ryszard
20. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ryszard
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Álvaro de Ramos - Concierge & Guest Relations am 14. Mai 2024
Dear Ryszard,We want to thank you for taking a moment to review your recent stay at the NH Nacional. We hope we can welcome you back in the near future and exceed all your expectations.Sincerely.
10/10 – Hervorragend
Krista
Mit dem Partner gereist
20. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We really enjoyed our stay in Madrid. It is close to the train station and an amazing park is across the street that you could spend days walking through.
Krista
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Álvaro de Ramos - Concierge & Guest Relations am 20. Apr. 2024
Dear Krista,We are delighted to read that you had a nice experience at the NH Nacional. Thank you for sharing your positive feedback and for choosing us for your stay in Madrid.We hope we have the chance to welcome you back in the near future.Sincerely.
8/10 – Gut
María
Mit der Familie gereist
18. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy buen hotel , céntrico , habitaciones correctas , personal muy amable , desayuno muy bueno
María
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Álvaro de Ramos - Concierge & Guest Relations am 19. Apr. 2024
Estimada María,Queremos agradecerle el que haya dedicado un momento en valorar su experiencia con nosotros y, sobre todo, sus amables palabras. Nos alegra saber que disfrutó de su estancia en el hotel y que los servicios ofrecidos estucieron a la altura.Esperamos poder recibirla de nuevo pronto.Atentamente.
10/10 – Hervorragend
Ryan
14. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ryan
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Álvaro de Ramos - Concierge & Guest Relations am 10. Mai 2024
Dear Ryan,Thank you so much for taking a moment to review your recent stay at the NH Nacional and thank you for giving us the highest score!We hope we can welcome you back in your next visit to Madrid and provide you with another memorable experience.Sincerely.
10/10 – Hervorragend
Mirin
Mit einer Gruppe gereist
12. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Refurbished and clean. Rooms well insulated and quiet.
Mirin
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Álvaro de Ramos - Concierge & Guest Relations am 13. Apr. 2024
Dear Mirin,Thank you so much for choosing NH Nacional for your stay in Madrid and thank you for your wonderful review. We are delighted to know that you had a nice time with us and that you enjoyed our facilities.We look forward to welcome you back in the near future.Sincerely.
10/10 – Hervorragend
Valeriy
Mit der Familie gereist
9. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, nice hotel
Valeriy
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Álvaro de Ramos - Concierge & Guest Relations am 10. Apr. 2024
Dear Valerity,Thank you so much for sharing your experience at the NH Nacional and thank you so much for your wonderful review. We hope we can welcome you back in the near future and provide you with another memorable experience.Sincerely.
10/10 – Hervorragend
Carlos
Mit dem Partner gereist
9. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exelente ubicación tanto de estación de metro ( estacion del arte) como de Atocha para realizar viajes.
Carlos
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2024
Antwort von Álvaro de Ramos - Concierge & Guest Relations am 11. Apr. 2024
Estimado Carlos,Muchísmas gracias por dedicar un momento de su tiempo en valorar su estancia con nosotros. Estamos encantados de saber que su estancia ha sido tan placentera y saber que ha disfrutado de nuestra inmejorable ubicación. Esperamos tener la oportunidad de recibirle de nuevo pronto en la que ya puede considerar su casa en Madrid.Atentamente.
10/10 – Hervorragend
joongku
Mit der Familie gereist
7. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean. Nice location
joongku
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Álvaro de Ramos - Concierge & Guest Relations am 9. Apr. 2024
Dear Joongku,Thank you for your positive review and for sharing your feedback about your recent stay with us. We are delighted to know that you enjoyed your time at the hotel and we hope we can welcome you back in the near future.Sincerely.
10/10 – Hervorragend
Krista
6. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location and staff.
Krista
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Álvaro de Ramos - Concierge & Guest Relations am 9. Apr. 2024
Dear Krista,We are delighted to read your nice review. Thank you for sharing your feedback about your stay at the NH Nacional and we hope we can welcome you back in your next visit to Madrid.Sincerely.
10/10 – Hervorragend
María Teresa
Mit der Familie gereist
4. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Volveremps. Gracias
María Teresa
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Álvaro de Ramos - Concierge & Guest Relations am 4. Apr. 2024
Estimada María Teresa,Muchas gracias por compartir sus comentarios acerca de su reciente estancia en el NH Nacional. Nos llena de alegría saber que han disfrutado de su experiencia con nosotros y de que nos volverían a elegir.Estaremos encantados de recibirles de nuevo en su próxima visita a Madrid.Atentamente.
10/10 – Hervorragend
Valeriy
30. März 2024
Valeriy
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Álvaro de Ramos - Concierge & Guest Relations am 19. Apr. 2024
Dear Valeriy,Thank you so much for taking a moment to review your stay at the NH Nacional. We are delighted to see that your experience with us was up to your expectations.We hope we can welcome you back soon.Sincerely.
10/10 – Hervorragend
Jennifer
28. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Jennifer
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Álvaro de Ramos - Concierge & Guest Relations am 4. Apr. 2024
Dear Jennifer,Thank you so much for dedicating a moment to rate your recent stay with us. We are very happy to see that your had a nice experience with us.We look forward to welcome you back at the NH Nacional.Sincerely.
10/10 – Hervorragend
James
Mit der Familie gereist
26. März 2024
Gut: Ausstattung
Perfectly acceptable.
James
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Álvaro de Ramos - Concierge & Guest Relations am 28. März 2024
Dear James,Thank you for your trust in NH Nacional for your stay in Madrid and for your kind words. We are glad to see that you enjoyed your experience with us.We look forward to welcome you again in the near future.Sincerely.
10/10 – Hervorragend
Miguel
Mit dem Partner gereist
23. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfecta
Miguel
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Álvaro de Ramos - Concierge & Guest Relations am 28. März 2024
Estimado Miguel,Muchísimas gracias por dedicar un momento para valorar su estancia en el NH Nacional. Estamos encantados de saber que ha disfrutado con nosotros.Estaremos encantados de darle la bienvenida de nuevo pronto.Atentamente.
10/10 – Hervorragend
Guy
18. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Guy
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Álvaro de Ramos - Concierge & Guest Relations am 19. März 2024
Dear Guy,Thank you for taking a moment to review your recent stay at the NH Nacional. We are happy to know that your overall experience was satisfactory.Looking forward to welcome you back soon!Sincerely.
8/10 – Gut
Koichi
Mit der Familie gereist
17. März 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
駅近でスタッフの対応も良いが、バスタブが無かった。
Koichi
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Álvaro de Ramos - Concierge & Guest Relations am 19. März 2024
Dear Koichi,Thank you for your review about your recent stay at the NH Madrid Nacional. We are happy to know that you value so positively our privileged location and the friendliness of our staff. Regarding your comments about the bathtub, the hotel does have rooms with bathtubs. We recommend you that, for future stays, always indicate your preference for a room with a bathtub since we always try to meet all of our guests requests.Looking forward to welcome you back in the future.Kind regards.
10/10 – Hervorragend
Leena
Mit der Familie gereist
10. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful staff
Leena
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Álvaro de Ramos - Concierge & Guest Relations am 12. März 2024
Dear Leena,Thank you for your positive review and for your kind words about our staff. Our main priority is the satisfaction and comfort of our guests, and to know this has been your case, is the best reward we could ask for.We look forward to welcome you back soon!Sincerely.
10/10 – Hervorragend
Scott
Mit dem Partner gereist
7. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property is conveniently located near the Atocha train station, the Estacion Del Arte metro stop, the Prado and Reina Sofia art museums, and a wide variety of dining options. The staff at the property were all kind and helpful.
Scott
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von NH Nacional am 8. März 2024
DearThank you for sharing your experience at NH Nacional Hotel. Will be a great satisfaction for me to share your amazing words with all the staff and we are glad you liked the location.Hope we have the chance to welcome you back in your next trip to Madrid!Yours faithfully,
8/10 – Gut
DONG HYUK, Chagrin Falls
Mit der Familie gereist
6. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was close to the madrid atocha train station and it was good to check in earlier than regular.
DONG HYUK
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von NH Nacional am 8. März 2024
DearThank you for sharing your experience at NH Nacional Hotel. It is a pleasure for me to read your high appretiation for early check in and location Hope we have the chance to welcome you back in your next trip to Madrid!Yours faithfully,
10/10 – Hervorragend
Sergio Ramon
3. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
LOCATION
Sergio Ramon
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Álvaro de Ramos - Concierge & Guest Relations am 5. März 2024
Dear Sergio,Thank you so much for choosing NH Nacional for your stay in Madrid and for dedicating a moment to review your time with us. We are happy to know that your overall experience with us was up to your expectations, highlighting our unbeatable location right in the heart of the city.We hope we can welcome you back soon.Sincerely.
10/10 – Hervorragend
Heberto
3. März 2024
Heberto
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Álvaro de Ramos - Concierge & Guest Relations am 28. März 2024
Estimado Herberto,Muchas gracias por valorar su reciente estancia en el NH Nacional y por esa excelente puntuación. Esperamos darle la bienvenida de nuevo pronto.Atentamente.