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839 von insgesamt 1347 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
839
327 von insgesamt 1347 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
327
105 von insgesamt 1347 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
105
49 von insgesamt 1347 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
49
27 von insgesamt 1347 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
27
9,2/10
Sauberkeit
9,0/10
Personal & Service
8,4/10
Ausstattung
8,8/10
Zustand der Unterkunft
8,8/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Ingrid
Mit der Familie gereist
11. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top Hotel mit Shuttleservice zum Flughafen
Ingrid
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Room Division Manager am 16. Apr. 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards
6/10 – Okay
Astrid
6. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Flughafentransfer problemlos
Astrid
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Room Division Manager am 11. März 2024
Dear customer,We thank you for your time, as it always help us improve. We keep working to make you feel at home.Given the rating you have granted us, we understand we have not meet your expectations. We kindly ask you to let us know in which aspects we failed to do so, as our goal is to see the areas in which we can improve to be better. Kind regards & and thanks in advance
8/10 – Gut
Dariusz
Mit der Familie gereist
6. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
4 Sterne Standard, Frühstück sehr gut, Flughafen Transfer auch sehr gut. Zimmer relativ groß und gut ausgestattet. Mein Problem war Zimmer richtung Schnellstraße. Es war sehr laut , nach einem Transatlantik Flug wollten wir ausschlafen, aber die Straße draußen war so laut dass man ruhigen Schlaf vergessen konnte konnte.
Dariusz
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Room Division Manager am 11. März 2024
Dear customer, Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. We will let our General Manager know about your feedback, we apologize. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards
10/10 – Hervorragend
Katja
Mit dem Partner gereist
3. Jan. 2024
Gut: Ausstattung
Katja
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Room Division Manager am 9. Jan. 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards
10/10 – Hervorragend
Wilfried
2. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundlicher Empfang,
sehr sauberes und schönes Zimmer,
während der Nacht erstaunlich ruhig,
gutes Frühstück...
...alles bestens, vielen Dank.
Wilfried
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Room Division Manager am 8. Jan. 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards
8/10 – Gut
Michael
25. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect hotel for a longer layover in Madrid, including a free of charge airport transfer.
Michael
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Room Division Manager am 4. Jan. 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards
10/10 – Hervorragend
Holly Elizabeth
22. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Holly Elizabeth
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Room Division Manager am 4. Jan. 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards
10/10 – Hervorragend
Simon
21. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice overall.
The one way road at the hotel is unpractical for cars if you need to around.
Simon
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Room Division Manager am 4. Jan. 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards
2/10 – Ungenügend
Angela
21. Dez. 2023
Angela
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Room Division Manager am 4. Jan. 2024
Estimado cliente,Muchas gracias por su tiempo, que siempre nos ayuda a mejorar. Seguimos trabajando para hacerle sentir como en casa. Viendo su puntuación hemos observado que no hemos cumplido con sus expectativas, rogamos nos indique en que hemos fallado y en que podemos mejorar para ser mejor valorados en futuras estancias.Un saludo y gracias de antemano.
10/10 – Hervorragend
Markus
21. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Praktisches Airporthotel mit freundlichen Mitarbeitern und einem prima Shuttle Bus
Markus
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Room Division Manager am 4. Jan. 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards
10/10 – Hervorragend
Hans-Joachim
18. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Da ich nur ein paar Stunden (24:00 Uhr bis 06:00 Uhr) im Hotel war, ist es für mich schwierig eine objektive Bewertung abzugeben.
Hans-Joachim
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Room Division Manager am 19. Sept. 2023
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards
8/10 – Gut
Monica
20. Juli 2023
Monica
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Room Division Manager am 28. Aug. 2023
Estimado Cliente,Muchas gracias por su tiempo, que siempre nos ayuda a mejorar. Seguimos trabajando para hacerle sentir como en casa. Para cualquier consulta, no duden en ponerse en contacto con nosotros.Un saludo
8/10 – Gut
Christian Otto
9. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
being close to airport, good location when arriving late afternoon and need just a one night stay.
Surrounding: dont expect too much.
Christian Otto
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Room Division Manager am 13. Juli 2023
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards
10/10 – Hervorragend
Ksenia
Mit der Familie gereist
4. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ksenia
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Room Division Manager am 5. Juli 2023
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards
10/10 – Hervorragend
Stefan
Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
14. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von Room Division Manager am 17. Apr. 2023
Dear Stefan,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards
6/10 – Okay
luis
6. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
luis
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Room Division Manager am 17. Apr. 2023
Dear Luis,We thank you for your time, as it always help us improve. We keep working to make you feel at home.Given the rating you have granted us, we understand we have not meet your expectations. We kindly ask you to let us know in which aspects we failed to do so, as our goal is to see the areas in which we can improve to be better. Kind regards & and thanks in advance
10/10 – Hervorragend
Ralf
25. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Perfect accomodation if you are in transit. Very good and frequent Airport Shuttlebus free of charge. Pleasant & Clean Rooms. Very quiet.
Ralf
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Room Division Manager am 28. März 2023
Dear Ralf,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
22. März 2023
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Im 3er Familiezimmer nur 1 Glas in Badezi nur 1 Gl
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Room Division Manager am 27. März 2023
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards
8/10 – Gut
Erwin
2. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Erwin
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Room Division Manager am 2. Dez. 2022
Estimado Erwin,Muchas gracias por su tiempo, que siempre nos ayuda a mejorar. Seguimos trabajando para hacerle sentir como en casa. Para cualquier consulta, no duden en ponerse en contacto con nosotros.Un saludo
8/10 – Gut
Kemal
14. Nov. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zimmer, Bett und das Bad
- sehr schwierig zu erreichen, falls man nicht den Shuttleservice benutzt
Kemal
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Room Division Manager am 15. Nov. 2022
Sehr geehrter Kemal,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung mitzuteilen, denn das hilft uns immer, uns zu verbessern. Wir arbeiten ständig daran, besser zu werden und versuchen, dass Sie sich wie zu Hause fühlen.Wenn Sie andere Bedenken haben, zögern Sie nicht, uns jederzeit zu kontaktieren.Mit freundlichen Grüßen
8/10 – Gut
Oliver
26. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Nähe zum Flughafen ist super - die Beschreibung wie man zum Transfer am T4 kommt leider ein wenig irreführend.
Oliver
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Room Division Manager am 28. Okt. 2022
Dear Oliver,Thank you for taking the time to let us know your opinion, as it always helps us improve. We keep working to be better and try to make you feel at home.If you have any other concerns, do not hesitate to contact us anytime.Kind regards
10/10 – Hervorragend
luis
12. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
gut
luis
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Room Division Manager am 13. Okt. 2022
Estimado Luis,Muchas gracias por su tiempo, que siempre nos ayuda a mejorar. Seguimos trabajando para hacerle sentir como en casa.Le trasladaremos sus felicitaciones a nuestro personal. Para cualquier consulta, no duden en ponerse en contacto con nosotros.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
17. Sept. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Room Division Manager am 20. Sept. 2022
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know your opinion, as it always helps us improve. We keep working to be better and try to make you feel at home.If you have any other concerns, do not hesitate to contact us anytime.Kind regards
10/10 – Hervorragend
Rüdiger michael
20. Feb. 2022
Rüdiger michael
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
8/10 – Gut
Rudolf
2. Nov. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ganz in Ordnung für ein bis zwei Nächte.
Nähe Flughafen und Industrie
Rudolf
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Room Division Manager am 2. Nov. 2021
Vielen Dank für Ihre Zeit und Wertschätzung. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und hoffen, Sie bald zu sehen.
8/10 – Gut
Markus
4. Okt. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekt für einen Stop over
Grosses angenehmes Zimmer zu einer sehr grossen Straße, hat aber nicht wirklich gestört. Gut war der Shuttlebus vom Flughafen, die sind sehr gut organisiert. Für einen Stop over wirklich empfehlenswert und sehr guter moderner Standard für den günstigen Preis.
Markus
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von Room Division Manager am 13. Okt. 2021
Vielen Dank für Ihre Zeit und dieses positive Feedback
10/10 – Hervorragend
Dietmar
Geschäftlich gereist
23. Juli 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel for business stay !
Friendly staff, great breakfast, nice rooms and safe measurements for Covid protection ! Super
Dietmar
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021
Antwort von ROOM DIVISION MANAGER am 29. Juli 2021
Thank you very much for your time and so positive feedback, it is an absolute joy to read comments like this as it encourage us to keep working hard., and we hope to see you soon in the near future may you visit Madrid again.
10/10 – Hervorragend
Stacy
Geschäftlich gereist
27. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I booked last minute due to change in flight itinerary. Very easy and quick to book. Friendly staff that spoke English. Restaurant open until midnight. Breakfast included. Clean, safe hotel and free airport shuttle which was a must for me.
Stacy
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
HECTOR
26. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy buen servicio e instalaciones
HECTOR
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Room Division Manager am 27. Mai 2024
Estimado Cliente,Muchas gracias por su tiempo, que siempre nos ayuda a mejorar. Seguimos trabajando para hacerle sentir como en casa. Para cualquier consulta, no duden en ponerse en contacto con nosotros.Un saludoJefe de Recepción / Rooms Division Manager Hotel Nuevo Boston ****Avda. Aragón 332 • 28022 Madrid
10/10 – Hervorragend
Licerio
Mit der Familie gereist
26. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A very nice hotel! With free breakfast and free shuttle to the airport helps a lot. Location is near the airport. Our room is clean and spacious. Will recommend this hotel.
Licerio
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Room Division Manager am 27. Mai 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regardsJefe de Recepción / Rooms Division Manager Hotel Nuevo Boston ****Avda. Aragón 332 • 28022 Madrid
10/10 – Hervorragend
Diane
25. Mai 2024
Gut: Ausstattung
Great shuttle service to and from the airport. Helpful staff. Very convenient.
Diane
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Room Division Manager am 27. Mai 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. We will let our staff know about your positive feedback.If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regardsJefe de Recepción / Rooms Division Manager Hotel Nuevo Boston ****Avda. Aragón 332 • 28022 Madrid
8/10 – Gut
José Antonio
24. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Y
José Antonio
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Room Division Manager am 27. Mai 2024
Estimado Cliente,Muchas gracias por su tiempo, que siempre nos ayuda a mejorar. Seguimos trabajando para hacerle sentir como en casa. Para cualquier consulta, no duden en ponerse en contacto con nosotros.Un saludoJefe de Recepción / Rooms Division Manager Hotel Nuevo Boston ****Avda. Aragón 332 • 28022 Madrid
10/10 – Hervorragend
Colleen
24. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Airport shuttle was convenient and timely. Quick and easy check in and out. Clean. Restaurant on site was convenient and food was good, a bit on the expensive side.
Colleen
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Room Division Manager am 27. Mai 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regardsJefe de Recepción / Rooms Division Manager Hotel Nuevo Boston ****Avda. Aragón 332 • 28022 Madrid
8/10 – Gut
Patricia
24. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Patricia
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Room Division Manager am 27. Mai 2024
Estimado Cliente,Muchas gracias por su tiempo, que siempre nos ayuda a mejorar. Seguimos trabajando para hacerle sentir como en casa. Para cualquier consulta, no duden en ponerse en contacto con nosotros.Un saludoJefe de Recepción / Rooms Division Manager Hotel Nuevo Boston ****Avda. Aragón 332 • 28022 Madrid
10/10 – Hervorragend
Sandy
Mit dem Partner gereist
23. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent service!
Sandy
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Room Division Manager am 27. Mai 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regardsJefe de Recepción / Rooms Division Manager Hotel Nuevo Boston ****Avda. Aragón 332 • 28022 Madrid
8/10 – Gut
Kevin
Mit dem Partner gereist
22. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We used it for airport access but I think the Taxi cost was excessive to go there from the airport. 23 Euros and it took the shuttle about half the time to return us back to the airport. I would have taken the shuttle to the hotel but my cell phone was inactive.
Kevin
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Room Division Manager am 27. Mai 2024
Dear customer, Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. We will let our General Manager know about your feedback, we apologize. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regardsJefe de Recepción / Rooms Division Manager Hotel Nuevo Boston ****Avda. Aragón 332 • 28022 Madrid
10/10 – Hervorragend
Elizabeth
Mit einer Gruppe gereist
21. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy bien todo
Elizabeth
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Room Division Manager am 27. Mai 2024
Estimado Cliente,Muchas gracias por su tiempo, que siempre nos ayuda a mejorar. Seguimos trabajando para hacerle sentir como en casa. Para cualquier consulta, no duden en ponerse en contacto con nosotros.Un saludoJefe de Recepción / Rooms Division Manager Hotel Nuevo Boston ****Avda. Aragón 332 • 28022 Madrid
10/10 – Hervorragend
Diane, Logan
20. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is a lovely airport hotel. They also have a restaurant with a decent menu.
Diane
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Room Division Manager am 21. Mai 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards
8/10 – Gut
Maarit
Mit dem Partner gereist
18. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Service is hotel restaurant was more than 👌 super..quick and excellent. Rooms big and nice.
Maarit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Room Division Manager am 21. Mai 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards
10/10 – Hervorragend
ADWAN
16. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Highly recommend from all points of view.
ADWAN
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Room Division Manager am 17. Mai 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards
8/10 – Gut
casey
Mit dem Partner gereist
16. Mai 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Clean, nice hotel closer to the airport. We selected the hotel because of the free Shuttle, but Shuttle FROM the airport was difficult to get and ended up paying a taxi. Return shuttle was worth it.
Restaurant had horrible service, and there is very little within short walking distance.
I would stay again if need be, for the price it was a good, clean, quiet hotel.
casey
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Room Division Manager am 17. Mai 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards
10/10 – Hervorragend
Linda
Mit dem Partner gereist
15. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had a shuttle service to the airport.
Linda
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Room Division Manager am 17. Mai 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards
8/10 – Gut
Emma
13. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Comfortable bed
Emma
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Room Division Manager am 15. Mai 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards
8/10 – Gut
Leeanne
Mit dem Partner gereist
11. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Hotel Nuevo Boston is a nice hotel near to the Madrid airport. It is only 5 minutes from the airport and they have a free shuttle, which is super convenient and efficient. They also have a restaurant that is open until midnight so you can have dinner upon arrival and also breakfast in the morning. Very friendly service.
Leeanne
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Room Division Manager am 15. Mai 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards
8/10 – Gut
Paul
11. Mai 2024
Room is clean.
Paul
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Room Division Manager am 15. Mai 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards
8/10 – Gut
Andres
11. Mai 2024
Gut: Ausstattung
Limpieza y servicio buen desayuno
Andres
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Room Division Manager am 15. Mai 2024
Estimado Cliente,Muchas gracias por su tiempo, que siempre nos ayuda a mejorar. Seguimos trabajando para hacerle sentir como en casa. Para cualquier consulta, no duden en ponerse en contacto con nosotros.Un saludo
6/10 – Okay
Eva
11. Mai 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Soy camarera de pisos en un hotel de lujo en Menorca, y me gustaría comentar que todo estaba muy limpio pero en las sábanas encontré 2 manchas (no de suciedad sino que se nota que vinieron así de lavandería) pero para ayudar les digo que deberían tener más cuidado con eso para no recibir quejas. Lo digo desde el respeto y solo para ayudar, gracias:)
Eva
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Room Division Manager am 15. Mai 2024
Estimado Cliente,Muchas gracias por su tiempo, que siempre nos ayuda a mejorar. Seguimos trabajando para hacerle sentir como en casa.Le trasladaremos sus comentarios al Manager General y le pedimos disculpas si la estancia no estaba en perfectas condiciones.Para cualquier consulta, no duden en ponerse en contacto con nosotros.
8/10 – Gut
Carmen
10. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Carmen
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Room Division Manager am 15. Mai 2024
Estimado cliente,Muchas gracias por su tiempo, que siempre nos ayuda a mejorar. Seguimos trabajando para hacerle sentir como en casa. Viendo su puntuación hemos observado que no hemos cumplido con sus expectativas, rogamos nos indique en que hemos fallado y en que podemos mejorar para ser mejor valorados en futuras estancias.Un saludo y gracias de antemano.
10/10 – Hervorragend
John
Mit einer Gruppe gereist
10. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was modern, immaculate, the restaurant was very nice, the breakfasts suburb!, close to the airport......however, it was a distance from the heart of the city. Cabs were the only option.
John
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Room Division Manager am 15. Mai 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards
10/10 – Hervorragend
Jose R
Mit dem Partner gereist
10. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The breakfasts was amazing
Jose R
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Room Division Manager am 15. Mai 2024
Dear customer,Thank you for taking the time to let us know about your opinion. We constantly seek ways to improve our quality systems and welcome any suggestions from our customers on how to do this to make you feel at home. If you have any other concerns, do not hesitate to contact us at anytime. Kind regards