Eingangsbereich

Bewertungen von Hotel Girassol - Suite Hotel

4 out of 5
Hotel Girassol - Suite Hotel
Estrada Monumental 256, Funchal

Bewertungen

8,4

Sehr gut

19 von insgesamt 52 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
24 von insgesamt 52 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
7 von insgesamt 52 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 52 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 52 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Stefan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Angenehmer, zentraler Ort
Wir hatten einen angenehmen Aufenthalt. Das Essen war hauptsächlich an die englischen Gäste angepasst und qualitativ in Ordnung.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021

10/10 – Hervorragend

Carmen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zentrale Lage im Lido-Viertel, inmitten vieler Restaurants und Ausgehmöglichkeiten. Bushaltestellen (auch Aerobus, Hop on-hopp off und Yellow Bus) fast vor der Tür. Kleine Supermärkte sind fußläufig erreichbar. Das gesamte Personal war sehr freundlich und hilfsbereit. Auch die Aufbewahrung des Gepäcks für einige Stunden nach dem Auschecken war kein Problem. Reichhaltiges Frühstücksbüffet mit viel Obst, landestypischen Köstlichkeiten, aber auch warmen Speisen. Kostenfreies WLAN ohne Verbindungsabbrüche im gesamten Haus vorhanden. Zum Außenbereich gehören zwei Pools und ein top gepflegter Garten, der zum Verweilen einlädt. Vorbildliche tägliche Zimmerreinigung und eine große Suite mit Bad, Schlaf- und separatem Wohnzimmer sowie Balkon mit Blick auf's Meer und die Umgebung. Ich habe mich sehr wohl gefühlt und kehre gerne zurück!
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Guida Silva - Sales Manager am 21. Nov. 2019
Liebe Gäste, Herzlichen Dank für Ihre positive und ausführliche Bewertung unseres Hotel! Es freut uns sehr das Ihnen unser Hotel so gut gefallen hat, von der Lage aus, zum Zimmer, Essen bis zum Service. Wir würden uns sehr freuen Sie bald wieder bei uns Begrüssen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Girassol Suite Hotel Team

10/10 – Hervorragend

Pietro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modern und Top Preis- Leistung
Es ist ein Top Hotel um die Insel zu erkunden. Das Mietfahrzeug kann man direkt vor dem Hotel gratis parkieren. Parkplätze sind sonst schwierig zu finden. Das Hotel ist modern eingerichtet, das Frühstücksbuffet ist sehr reichhaltig. Die Zimmer sind sehr sauber, bequeme Betten und in der Nacht ist es sehr ruhig - man hört also keine Nachbarn. Das Wohnzimmer und der Balkon waren auch top. Es gibt zwei Swimmingpools mit schöner Gartenanlage. In der Nähe gibt es sehr viele Restaurants usw. und alles zu Fuss erreichbar. Meiner Meinung nach ist die Lage besser als im Zentrum von Funchal. Das Hotelpersonal ist sehr hilfreich bei Routenplanung usw. Weiter ist das Preis-Leistungsverhältnis sehr gut.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2019
Antwort von Guida Silva - Sales Manager am 9. Juli 2019
Liebe Gäste, Herzlichen Dank für Ihre positive und ausführliche Bewertung unseres Hotel! Es freut uns sehr das Ihnen unser Hotel so gut gefallen hat, von der Lage aus, zum Zimmer und Service. Wir würden uns sehr freuen Sie bald wieder bei uns Begrüssen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Der Empfang war wunderbar, MA konnte deutsch und hate mich auch schon erwartet. Auch sonst hat mir die Rezeption beim Wecken und Check in für den Rückflug ohne Umstände geholfen. Die MA im Restaurant waren sehr fleißig, umgehend wurden fast leere Schüsseln, Kaffeecontainer ect. aufgefüllt, die Tische abgeräumt und gesäubert. Einziges Manko, wenn man unglücklich saß, war die Klima-Anlage etwas zu kühl eingestellt. Zimmer/Suiten schon ein wenig abgewohnt (Möbel), ansonsten aber alles ganz angenehm. Hotel liegt in einer schönen Gegend zum Spazierengehen/Baden - nur kurzer Weg zum Meer/Schwimmbäder. Shoppen konnte man von dort auch im Umkreis, 3 Stationen Richtung Forum Madeira oder 4 -5 Stationen nach Madeiras Altstadt (auch keine Probleme zu Fuß).
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2019
Antwort von Guida Silva - Sales Manager am 1. Mai 2019
Liebe Gäste, herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit für eine Bewertung genommen haben. Über Ihr positives Feedback und Ihre kritischen Hinweise haben wir uns sehr gefreut, und Wir versichern Ihnen, dass wir das Feedback unserer Gäste sehr ernst nehmen und alle Punkte im Team auswerten. Wir würden uns sehr freuen Sie bald wieder bei uns Begrüssen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen,

6/10 – Okay

Hermann

Lage ist ok. Zimmer benötigt dringend eine gründliche Renovation.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Guida Silva - Sales Manager am 30. Nov. 2018
Lieber Gast, Vielen Dank für Ihre Kommentare. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Urlaub bei uns genossen haben! Wir werden Ihre Kommentare berücksichtigen und weiterarbeiten, um sie immer zu verbessern. Wir hoffen, dass wir Sie in Zukunft wieder besuchen können! Mit freundlichen Grüssen,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Guida Silva - Sales Manager am 1. Nov. 2018
Dear Guest, Thank you for your review. We are happy to know you have enjoyed your stay with us. We hope we can welcome you again soon! Kind regards,

8/10 – Gut

Bogdana

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We stayed for 9 nights. The staff was friendly and helpful. The breakfast buffet was nice and the food was alright (what you would expect from a buffet). The room was more spacious than expected, we had a living space with a sofa separate from the bedroom. Cleanliness could have been better, the rooms were cleaned daily but the bed sheets weren't changed at all during our stay. (We also noticed stains on the bed sheets even though they were clean when we checked in). They have 2 pool, one only for adults which was nice. Water at the adult pool was very cold so we had to take a trip to the other one for a swim. The other pool is "heated" but expect the water to still be a bit cold. All in all I would recommend staying here. Would stay here again if I come back to Madeira.

10/10 – Hervorragend

Simon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good
Overall very good. Good location.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

Marie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Velg rom litt høyt oppe pga støy.
Hadde en flott uke på hotellet. Fikk rom over parkering/ garasjen, mye smelling i bildører. Men oppgraderte til et rom høyere opp og ble veldig fornøyd. Stor balkong. Svært hyggelig renholdspersonale. Noe slitt på badet. Gode senger. Rikholdig frokostbuffet med mange alternativer, også glutenfritt.
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Humayra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel
Hotel staff were friendly, all areas were clean and had adequate amenities. Breakfast was very nice with good options. However hotel charges €2 per day for tea/coffee in the hotel room, which should be provided with the room
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023

6/10 – Okay

Nabila

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

Jason

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel, shame about the beds
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2022

8/10 – Gut

Pradeep

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff Service is Excellent, Veggie food options can be improved though.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2022

8/10 – Gut

ADNANE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von Guida Silva am 7. März 2022
Thank you very much for your visit Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Mikhail

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hôtel bien situé, le personnel est bienveillant et à l'écoute. SPA , sauna et massage disponible. Le buffet au petit déjeuner est varié et de qualité. Je recommande cet hôtel pour un court séjour de 3 à 7 jours
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2022
Antwort von Guida Silva am 7. März 2022
Nous vous remercions vos commentaires. Salutaions cordiales

8/10 – Gut

Daniel

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
No geral uma boa estadia.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von Guida Silva am 7. März 2022
Agrademos a sua visita e esperamos voltar a ve-lo num futuro próximo Melhores Cumprimentos

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 6 Nächten im September 2019
Antwort von Guida Silva - Sales Manager am 2. Okt. 2019
Thank you for your feedback! We hope we can have your visit again soon. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
It is on a good area, close to everything, and the staff was amazing, very helpful. We enjoyed the stay, would book again. Thanks
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2019
Antwort von Guida Silva - Sales Manager am 20. Sept. 2019
Dear Guest, Thank you very much for your review. It makes us very proud to know how much you have enjoyed your stay with us ! We will be looking forward to welcome you again soon! Kind regards,

8/10 – Gut

Ed

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel in a fantastic area
Great hotel, fantastic rooms and facilities. My only quibble is that there seemed to only be one iron and board for the entire hotel, and there was no pool service at the pool. Apart from that, great place to stay.
Aufenthalt von 10 Nächten im August 2019
Antwort von Guida SIlva - Sales Manager am 21. Aug. 2019
Dear Guest Thank you for your review. Kindly note that we do have pool service, as we have 2 pool attendants and also the pool bar staff. As for the iron and ironing board, these shoudl be requested from Reception. We hope we can welcome you again at the Girassol Hotel. Kind regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 10 Nächten im August 2019
Antwort von Guida Silva - Sales Manager am 14. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback, as this is always very important to us. We hope we can welcome you back soon! Kind regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ai aimé l'accueil du personnel (24h/24), la propreté , la modernité (certes relative) de l'établissement. Ai regretté le début trop tardif du petit déjeuner.
Aufenthalt von 10 Nächten im Juli 2019

6/10 – Okay

A.

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Schoon en vriendelijk personeel. Slecht bed en douchen in bad. Sfeerloze kamer. Ontbijt was goed.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Guida Silva - Sales Manager am 9. Juli 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback. It is good to know that you have enjoyed your stay overall; your comments are important to us, and we will take them in consideration to always improve our service to better serve our guests. Kind regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Personnel d'accueil tres aimable. Chambre spacieuseet propre. Repas variés le soir
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2019
Antwort von Guida Silva - Sales Manager am 3. Juli 2019
Cher Client, Nous vous remercions vos comentaires très important pour nous, ils nous aident à meilleurer nos services et le bon nom denotre Hotel. Bien cordialement,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel was generally very clean and the staff welcoming and friendly. Breakfast was nice and the swimming pool areas were pleasant. The room was spacious, quiet and clean. The reception service was excellent! They could do with updating the games/gym/sauna amenities as these areas were dated.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2019
Antwort von Guida Silva - Sales Manager am 3. Juli 2019
Dear Guest, Thank you very much for your review. We are really pleased to know that you enjoyed your stay with us and sincerely hope to have the pleasure of your visit in a near future. Kind regards,

8/10 – Gut

john

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Madeira -June 2019
Trip was good - hotel served its purpose. Could use TV in bedroom
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Guida Silva - Sales Manager am 24. Juni 2019
Dear Guest, Thank you very much for your feedback. We hope we can welcome you again soon. Kind regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2019
Antwort von Guida Silva - Sales Manager am 24. Juni 2019
Dear Guest, Thank you very much for your feedback! Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Friendly staff and great value.
Great staff, all very helpful, good price for comfortable friendly hotel. Good location to walk into Funchal or the Forum area.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2019
Antwort von Guida Silva - Sales Manager am 11. März 2019
Dear Guest, Thank you very much for your comments. We are very glad to know how much you have enjoyed your stay with us! We hope we can welcome you again soon! Best regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2019
Antwort von Guida Silva - Sales Manager am 11. März 2019
Dear Guest, Thank you very much for rating us! We are glad to know you have enjoyed your stay throughout! Best regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
une des pisicnes exterieures etait chauffée; tres agreable apres une journée de visite :)
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2019
Antwort von Guida Silva - Sales Manager am 6. März 2019
Cher Client, Três hereuse de savoir que votre séjour a été bien passé chez nous! En vous remerciant votre comentaire nos attendons votre prochaine visite! Bien Cordialement,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very pleasant hotel and staff, more than adequate breakfast offerings.
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2018
Antwort von Guida Silva - Sales Manager am 4. Dez. 2018
Dear Guest, Thank you very much for your feedback. We are glad to know you had a nice time with us, and we hope we can welcome you back soon! Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Angelo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
10 giorni a Madeira
L'hotel (nonostante sia stato ristruttuato) è moderno, funzionale e pulito. La colazione, a buffet, presenta una buona varietà di alimenti che, anche se non è eccezionale, e decisamente buona per scelta e qualità. Vi sono due piscine, una più adatta ai bambini. Entrambe sono abbastanza ampie e sufficienti per il numero di ospiti. La posizione dell'hotel è relativamente facile da raggiungere dal centro, che dista 2 o 3 km. Sfortunatamente il quartiere in cui è situato è fatto solo di strutture turistiche, che fanno molto Jesolo o Rimini.
Aufenthalt von 9 Nächten im Juli 2018
Antwort von Guida Silva - Sales Manager am 4. Sept. 2018
Dear Guest, Thank you very much for your review! It is very nice to hear how much you have enjoyed your stay with us, it was certainly a pleasure to have you as our guest as well! We will be looking forward to your next visit. Kind regards,

8/10 – Gut

Pilar, Salamanca

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Muy bonito.
La estancia ha sido muy agradable. Nos toco una habitación con unas vistas increíbles. La comida muy buena y las habitaciones muy limpias. El gym es mejor no ofertarlo porque realmente no es un gimnasio. Es una bicicleta y unas pesas, pero el resto es mejor de lo q imaginaba
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2018
Antwort von Guida Silva - Sales Manager am 26. Juli 2018
Estimado Cliente, Muchas gracias por sus comentarios, que son tan importantes. Estamos encantados de saber que hay disfrutado de su estancia. Estamos a la espera de su próxima visita Saludos Cordiales

10/10 – Hervorragend

Fatima

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Très bonne hôtel
Un super hôtel bien situé par rapport au bus personnel super sympa. Un bar très sympathique.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2018
Antwort von Guida Silva - Sales Manager am 7. Feb. 2018
Cher Client, Nous vous remercions vos commentaires et on attend votre visite une prochaine fois au Girassol ! Bien cordialement

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
New years Eve in Madeira
Went to see the fire works and was pleasantly surprised to find such a lovely and affordable hotel within easy reach of the center of Funchal and well within the tourist area and therefor accommodated nicely. The only fault that i had with this room was that there was not any kind of milk or substitute for my coffee which would have been nice first thing in the morning as i have 2 children and sometime was not able to get to breakfast on time.
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Guida Silva - Sales Manager am 29. Aug. 2018
Dear Guest, Thank you very much for you feedback. We are happy to hear that you were satisfied with your stay with us. As for the milk or other, we are sorry you did not requested it, as we would've been happy to suplly it for you. We will be looking forward to having you with us again soon! Kind regards.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Hotel bien
Hotel accueillant, avec de belles installations (piscines, parking). Seul bémol sur le sauna payant et sur l'insonorisation des chambres tres mauvaise.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2017
Antwort von Guida Silva - Sales Manager am 12. Jan. 2018
Cher Client, Três hereuse de savoir que votre séjour a été bien passé chez nous! En vous remerciant votre comentaire nos attendons votre prochaine visite! Bien Cordialement

10/10 – Hervorragend

Ricardo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Nur, UK

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The location of the hotel was perfect. It is close to the bus stop, shops and restaurants and is only about 10 minutes away from the city by bus. The staff were all friendly and welcoming. The hotel was also recently refurbished so almost all the furnitures are new and clean. The only thing they can improve is on the selection of the breakfast. Maybe they could include more pastries.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
HadDe junior suite. Hotellet bærer preg av å være gammelt og det var veldig dystert I 10 etasje suiteetasjen

10/10 – Hervorragend

Malin, Sverige

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastisk ö med underbar mat, skön hotellservice
Utmärkt mat, fantastisk ö med vackra vandringsleder

2/10 – Ungenügend

tommo, Barrowford UK

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Advertised as a 4 star hotel, falls very short of
Upon arrival the Hotel we were greeted by warm friendly staff. We were told that we had been upgraded to a superior room which was unexpected but nice. A tour of the hotel revealed several faults some of which were dangerous and a health hazard.Torn and ripped astro turf around the swimming pool. The children's play area was disgusting. Dirty unclean sunbeds. Stains on carpets,torn towels in room. Outdated paradise bar with torn dirty astro turf. No pictures on corridor. Food not up to standard at Breakfast. Not befitting 4 star rating, at best 2. we tried to relocate via expedia but the customer service didn't want to know unless we paid an additional fee. I will avoid booking with expedia again.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stay at the Hotel Girassol
Amazing stay! Staff very friendly and knowledgeable,breakfast is nice and the pool area was great to chill after the long day travel. We recommend it!

4/10 – Schlecht

lyn, london

Gut: Komfort des Zimmers
Not a 4* hotel!
Whole of the area around the swimming pool/bar area could do with a good clean!

6/10 – Okay

Rosemarie, Suisse

Gut: Personal & Service
chambre pas fait le dernier jour
L'acceuil à l'hôtel était très sympa et les réceptionnistes toujours disponible. La piscine est un peu petite pour un hôtel 4 étoiles. Autrement un agréable séjour sur une île extraordinaire.

10/10 – Hervorragend

RL, Modena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ottimo rapporto qualita' prezzo
L'albergo ha tutto quello che serve a un prezzo decisamente abbordabile. L'unico elemento negativo e' la mancanza di copertura wifi nelle camere. Per leggere la posta bisogna scendere nella hall (comunque la cosa era chiaramente indicata nella descrizione dell'albergo, quindi nessuna sorpresa)

6/10 – Okay

MJD, Porto, Portugal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Boa relação qualidade-preço
Desengane-se quem acha que vai encontrar um hotel de 4*... Também não é exactamente um 3* - será um 3,5*... Não é um hotel recente, o que se reflecte principalmente nas áreas comuns (recepção, restaurante, piscina). No entanto, o quartos (suites) parecem ter sido remodelados recentemente e são confortáveis, modernos e bem equipados. Sendo suites, o tamanho do quarto de cama não é propriamente muito grande, mas dispõe de bastante arrumação. O staff é simpático, atento e muito disponível. A comida é regular, mas o preço também não é muito elevado... A localização é excelente: 2 minutos a pé da Promenade do Lido, mercado logo ao lado do hotel, paragem com 3 autocarros para o centro do Funchal a 1 minuto de distância e várias agências de excursões logo ali, bem como vários restaurantes.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aamupala olisi saanut olla erikoisempi.
Mukava perushotelli, aamupalalla ei ollut muita vihanneksia kuin tomaatit. Salaatit, kurkut, paprikat ja muut samanmoiset lisukkeet puuttuivat.

8/10 – Gut

Sam, Norway

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Bra Service
In general im quite pleased with my stay. The only down side of the stay was that, there are no intrnett connction in the rooms only at the lobby. The service was quite good and friendly, simple english breakfest buffey every day.

10/10 – Hervorragend

BRIAN, UK

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Most enjoyable stay , we have stayed here before,friendly staff ,clean, good location.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit

8/10 – Gut

nicky, north devon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
hotel girassol
lovely big room we were on the top floor so we had a good view, wish there had been a kettle in the room as its nice to make a cuppa at any time. pool area could be updated but it was clean. food good choice but we only stayed 2 nights and only ate 1 night in the hotel. staff friendly especially the receptionist.