Traditional-Doppelzimmer, Blick auf den Innenhof | Hochwertige Bettwaren, Pillowtop-Betten, individuell dekoriert

Bewertungen von Hôtel Bayard Bellecour

3 out of 5
Hôtel Bayard Bellecour
23 Place Bellecour, Lyon, Rhone

Bewertungen

8,2

Sehr gut

137 von insgesamt 350 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
138 von insgesamt 350 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
52 von insgesamt 350 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
18 von insgesamt 350 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 350 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Dietmar, Sachsenheim

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Frühstück in Oma‘s Küche, herrlich!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Stefania - the front desk am 13. Juni 2022
Dear guest, you entirely felt like at home in our hotel and this means our main goal has been repected. We would like that each guest would find in our hotel some memories of its childhood and this seems was your case. We are very proud of it and we wish you could live this nice experience with us again ! Kind regards,

10/10 – Hervorragend

gert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles gut
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von La réception am 30. Okt. 2019
Dear Gert, we are glad to know our hotel deserves the maximum rate for you and we wish you could come back soon to visit our nice city and our hotel again ! Kind rgards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Mitten im Herzen von Lyon. Renovierte Altbauzimmer, hübsch gemacht. Leckeres Frühstück
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Hotel Bayard staff am 6. Aug. 2019
Dear guests ! What a pleasure to read how nice your stay in our hotel has been. We wish all our guests would leave as satisfied as you and we really hope to see you again. We'll let you discover other categories of room, each one with a different ambience and soul. Have a nice summer !

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
SChönes, großes Zimmer im alten Stil, Bett sehr gut, insgesamt sehr sauber und sehr freundliches Personal.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von The front desk am 3. Mai 2019
Dear guests, we kindly acknowledge you for your nice words and for underlining how our staff makes efforts to let each guests spend nice moments in our hotel. We wish you you could come back soon to Lyon and to our hotel. Yours sincerely,

8/10 – Gut

Maja

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Einfaches, sehr angenehmes Hotel an guter Lage
Sehr gute Lage, super freundliches und zuvorkommendes Personal. Zimmer grosszügig (Comfort Deluxe Prestige), etwas mehr Komfort wäre möglich.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019
Antwort von Hotel Bayard staff am 24. Apr. 2019
Dear Maja, We kindly acknowledge you for taking time to leave such a nice review. We're delighted to know you appreciate our PRESTIGE room with its nice view, its king size bed and the renovate bathroom. As you have seen, our staff is always available to welcome your comments and suggestions and we will be glad if you could specify the comfort you expected in your room, in order to improve our services. We look forward to welcoming you soon again and to receiving more information about your last stay. Yours sincerely

10/10 – Hervorragend

Jens, Würzburg, Bayern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut erreichbares Hotel in Stadtmitte, sehr zuvorkommendes Personal.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018
Antwort von l'équipe de l'hôtel Bayard am 16. Okt. 2018
Dear Jens, our staff warmly acknowledges you for this kind note and we've been glad to welcome you in our hotel. We look forward to hearing from you soon !

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr zentrales Hotel in Lyon
Sehr zentral am Hauptplatz, gute Atmosphäre
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von l'équipe de l'hôtel Bayard am 11. Okt. 2018
Dear guests, we warmly acknowledge you for this nice comment. We're glad you could spent a nice stay in our hotel and in our town. See you next time you'll be back in Lyon. Kind regards

6/10 – Okay

Michael, Bern CH

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Eher alt
Waren eine Nacht in Lyon. Hotel ist eher alt. Unser Zimmer war gegen den Innenhof. Da es keine Klimaanlage hat, hatten wir das Fenster zum Schlafen offen. Leider ist auch der Speisesaal und die Küche gegen den Innenhof - somit waren wir früh morgens wach. Location ist gut.

6/10 – Okay

Nick

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Judy

Mit dem Partner gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Love this hotel. It is charming, and the staff is very friendly and nice. We enjoyed it so much, we will I stay here again.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Stefania - the front desk am 17. Apr. 2024
Dear guest, our first aim is to transform each stay in our hotel in a very special and magic moment. Your review is very nice and communicates your satisfaction about our hotel and our staff. We entirely fulfilled your expectations and we hope we could overcome them next time ! See yu very soon at Hôtel Bayard ! Warmly yours,

8/10 – Gut

Marion

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The Hotel Bayard Bellecour is a lovely, well appointed hotel that is so convenient to everything you want to see in Lyon. The front desk clerk was so charming, pleasant and helpful. The room was elegant however a bit dark. It transports you to an earlier, more elegant time. There is a rotary dial that still works, crystal glasses and small touches. The breakfast was pricey but lovely. Lots of different cakes, breads and selection of yogurts, fruit, cheese and sliced meats.
Antwort von Stefania - the front desk am 15. Apr. 2024
Dear guest, from your arrival to the morning breakfast, you appreciated every moment spent in our hotel and we are very proud of it ! You could discover our lovely town with a wonderful spring sun and we are happy our hotel was perfectly situated for your promenades. We wish we could welcome you again and let you discover one of our PRESTIGEOUS rooms which will be the best choice for you as they are very bright and spacious. See you very soon,

10/10 – Hervorragend

Yuval

Great stay at the charming Hotel Bayar Bellecour.
Great stay at Hotel Bayar Bellecour. This was an absolutely charming hotel with a lot of atmosphere. All the rooms are furnished with antique furniture and have a distinct character.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Stefania - the front desk am 4. Feb. 2024
Dear Yuval, you could spend 2 wonderful days in Lyon and in our hotel and we are very delighted to discover that our room 7 enchanted you ! We would be happy to welcome you again in our hotel and maybe let you benefit from our gorgeous PRESTIGEOUS room and thei nice view on the square. We already look forward to letting you discover one of them. Yours sincerely,

10/10 – Hervorragend

jeffrey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Stefania - la réception am 4. Feb. 2024
Cher client, nous sommes toujours heureux de compter un client satisfait de plus et nous espérons que votre dernière expérience à l'hôtel Bayard ne soit que la première d'une longue série. Cela nous permettra de vous faire découvrir au fur et à mesure tous les détails bien gardés de nos chambres. Bien à vous,

8/10 – Gut

OMAR

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Stefania - la réception am 31. Jan. 2024
Bonjour Omar et un grand merci de notre part pour avoir choisi notre hôtel lors de votre dernier déplacement professionnel et pour avoir pris le temps de nous donner une belle note. Notre prochain défi sera de mériter un 10/10 à vos yeux la prochaine fois, peut-être en vous proposant une chambre de catégorie supérieure qui sera vous combler par ses volumes et équipements de qualité. Au plaisir de vous les faire découvrir,

10/10 – Hervorragend

JULIEN

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Stefania - la réception am 31. Jan. 2024
Cher Julien,nous sommes ravis de savoir que chacune de vos visites à notre hôtel a été plus que satisfaisant et que nous méritons une note maximale de votre part. Nous espérons devenir pour nos clients fidèles un cocon où se ressourcer après une longue journée de travail et/ou de visite et nous sommes fiers de voir que tel est le cas pour vous. Au plaisir de vous revoir prochainement,

10/10 – Hervorragend

Angeline

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Kind regards, Stefania - the front desk am 22. Jan. 2024
Dear guests, your satisfaction is the best rewards to our daily job and we wish our hotel and our 26 differently decorated rooms will always propose you the best comfort as expected.

6/10 – Okay

Monica

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
A acomodação é confortável mas fechado, quase sem janelas. Muitos móveis para pouco espaço, muito tecido (cortinas, tapete, cabeceira da cama etc). A recepção foi ótima! Atenciosos! Ah, para quem depende de secador de cabelo como eu, é melhor levar. O de lá é fraco e frio.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Tiffany // La réception am 20. Nov. 2023
Bonjour, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous rédiger ce retour. A propos des équipements et des fenêtres, nous disposons de 26 chambres, qui sont quasiment toutes différentes les unes des autres. Les équipements que vous avez pu retrouver dans votre chambre, sont donc différent d'autres chambres. Nous serons plus à même de trouver une chambre qui conviendra mieux à vos exigences la prochaine fois.Nous vous remercions pour le retour vis a vis de notre personnel !Enfin, pour ce qui est du sèche cheveux, vous saurez pour la prochaine fois, que notre équipe de réception peut vous en prêter un nouveau et vérifier avec vous ce potentiel dysfonctionnement.Nous vous souhaitons une excellente journée, Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Carolyn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Our room was tastefully decorated and comfortable. It felt like home
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Stefania - front desk service am 3. Dez. 2023
Dear Carolyn, our room 41 completely satisfied you. You felt as ease in our hotel and the charming decoration, the welcoming staff and the cosy vibes made the difference. We wish we could welcome you again in futur, Kind regards

10/10 – Hervorragend

Claus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hyggeligt hotel med god service
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Pierre Front desk am 20. Nov. 2023
Dear Guest,Thank you for your very nice review of your stay. We wish having the opportunity to welcoming you again soon. Warmest regards,Pierre Front desk

10/10 – Hervorragend

En En Adeline

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
highly recommend
exceptional place! we were upgraded to the prestigious room and surprised with cakes and cookies because it was our honeymoon. reception staff were always pleasant and helpful, every single one of them! beds and pillows were a tad soft so some may wake with a little ache, but it was huge! also, perhaps the items were vintage, i found myself itching a little in the room (im highly allergic to dust so you may not have the same problem). still, i love the decor of the room and how it faces the wonderful bellcour. last thing to note, as much as the tub was aesthetically pleasing (and great for soaks), it was a little stressful when we showered because water tend to splash out and wet the whole floor. so if it’s any issue for you, choose the other rooms with showers instead.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Pierre am 9. Nov. 2023
Dear Guest,We thank you for your wonderful review regarding your stay in our hotel and especially for the mention of our staff work. You seem to have enjoyed our hotel with us and we are happy to have contributed to the success of your stay in Lyon. We hope having the pleausre of welcoming you soon again. Warmest regards,Pierre Front desk

10/10 – Hervorragend

Anne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Olde world Lyon
We loved it! Fabulous hotel hidden behind that door! Beautifully decorated and brimming with history. Wonderful staff and customer service.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Pierre am 26. Sept. 2023
Dear AnneWe thank you for your great review of your stay and mostly for the very kind mention of our staff work. We do our best to assist our clients during their stay in Lyon. You have enjoyed your stay with us in our Traditional room n7 (thanks for the pictures). We wish having the pleasure of welcoming you again soon and make you discover our other categories. Warmest regards,Pierre Front desk

6/10 – Okay

Sheila

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Stefania - the front desk service am 2. Okt. 2023
Dear Sheila,We are deeply sorry to discover through your review that you didn't appreciate our family hotel.We wonder what you missed or didn't like as your room, n43, is one of our best -seller.We remain of course at your disposal for further information you could provide us with. We are always eager to improve our services. Kind regards

10/10 – Hervorragend

Mathias

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
atypique
une belle immersion dans le passé, éléments de qualités , confortables et très bien situé…belle découverte. le seul bémol est de n’avoir pas pu pas commander une bouteille de vin à l’accueil et le petit déjeuner en chambre un peu lège ( pas de salé) . Une jolie vu sur la ville et parfaitement isolée du bruit extérieur…
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Stefania - la réception am 30. Aug. 2023
Cher Mathias, nous désirons être pour nos clients un petit nid tout doux où se sentir bien au retour d'une longue balade dans les ruelles du Vieux Lyon, comme à la fin d'une journée de travail. Les chambres spacieuses et décorée de manière personnelle et unique ont été le cadre idéal pour un séjour agréable dans votre cas et nous nous félicitons de cette belle réussite. Effectivement, nous ne possédons pas encore de licence pour pouvoir servir des boissons alcoolisées à nos clients mais nos services évoluent au fil du temps et cela pourrait très bien changer d'ici votre prochain séjour. A très vite !

10/10 – Hervorragend

Inna

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent boutique hotel! Friendly and helpful staff, comfortable beds and cute room interior. The hotel does not an elevator but staff carried our luggage upstairs. Highly recommend this hotel m
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Stefania - the front desk am 21. Aug. 2023
Dear Inna, we are so happy to read our hotel and our staff have been perfect during your stay. We want the best for our guests and you seem to leave our hotel completely satisfied. This makes us proud and reward all daily efforts we make to propose very high standard quality. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Sylvain

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
You need to stay at this hotel.
Situated near Place Bellevour in Lyon. Hotel situated on First floor and above. We had a a baroque decorated room. Lot of space and great bathroom. The decoration in this hotel is amazing. From the old pictures of Lyon to the deco in the breakfast room. So nice. Good breakfast home made food. Its missing fresh fruit on the breakfast. Staff are very friendly and helpful. We stayed 1 night but will stay again for sure.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Stefania - the front desk am 10. Juli 2023
Dear guest, we are very happy to read our hotel was perfect to you. From the staff who welcomed you to the morning breakfast, all moments spent in our hotel satisfied you and we are very proud of it. We wish we could see you again soon in our house. We look forward to welcome you again soon.

10/10 – Hervorragend

Jin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent, convenient, and comfortable stay at the middle of town.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2023
Antwort von Stefania - the front desk am 4. Juli 2023
Dear guest, we are so happy you appreciated the efforts we made to propose a overall experience in our historical hotel from the arrival to the breakfast service in the morning. You appreciated every moment spent with us and it makes us very proud. Now, we only have to maintain the same quality in futur, not to disappoint you ! Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Julie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel Bayard Bellecour is full of character and spotlessly clean. The quietly efficient staff were welcoming and friendly. The buffet breakfast was delicious, plentiful and served in a beautiful room. The hotel is perfectly situated (very central so most sights are walkable) with a metro station very close. If you like shiny-floored, soulless, corporate hotels - don't stay here. If you want to stay somewhere a bit different and full of quiet charm, I recommend this beautiful hotel!
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Pierre am 28. Juni 2023
Dear Guest,Thank you for your wonderful review. You have enjoyed the hospitality of hotel Bayard and and we are very happy to have welcomed you for your stay in our beautiful city. We wish having the pleasure to host you again soon.Warmest regards,Pierre - Front desk

10/10 – Hervorragend

Henningsson

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Stefania - la réception am 28. Juni 2023
Dear Mr Henningsson,We are very proud you appreciated our hotel and our services and we wish we could satisfy you again and again in futur with one of our charming rooms.Yours sincerely,

10/10 – Hervorragend

Keith

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I absolutely loved Hotel Bayard. It is a very unique and charming boutique hotel with exquisite, old world style. I had a private bathroom (including the toilet). The entry to get to the reception area is unique and charming, as well. But, you must walk up a full flight of stairs with your bags to get to the registration/reception area. The windows open to let fresh air in. The air conditioning was not as strong as I would prefer, but that seems common in France. I had a great experience at Hotel Bayard.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2023
Antwort von Stefania - the front desk am 13. Juni 2023
Dear Keith, we are deeply grateful to discover here that our hotel and the caring staff which rans it have fulfilled all your expectations. We are very happy you could enjoy your short stay with your family and we have been glad to welcome you in our hotel for your first time. We wish this won't be the last one and we already wait for welcoming you again soon.

10/10 – Hervorragend

Anne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Chambre trop mignonne, vue canon, très bien placé
Chambre boudoir très mignonne et raffinée Vue sur la place Bellecour canon! Central pour visiter Lyon, le top!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Joana am 10. Apr. 2023
Cher client, nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié notre maison, et nous vous remercions sincèrement pour ces compliments. Nous vous souhaitons de joyeuses fêtes de pâques et nous espérons vous revoir prochainement ! Bien à vous.

10/10 – Hervorragend

Christophe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Séjour fantastique, chambre de rêve et super literie. Manque un petit peignoir de bain pour sortir de la baignoire. Autrement super bien !!!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Stefania - la réception am 13. März 2023
Chers clients, nous avons voulu reproduire chez nous une vraie maison bourgeoise d'antan où nos clients puissent se prélasser entre un fauteuil en velours et un bain chaud. Votre retour semblerait aller dans le bon sens et nous sommes heureux que vous ayez eu le temps et l'esprit de savourer les moments passés au sein de notre établissement. Nous vous attendons pour bien d'autres jolis instants à l'hôtel Bayard ! Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Martin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is a fabulous hotel. Our room had fantastic views over the main square (Bellecour) and across to Fourviere hill with the cathedral. Metro station, shops and many places to dine close by. Has amazing decor and wonderfully comfortable beds. Our room had a standalone bath and a TV that you could hide from view. A great option for exploring an exciting city.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von Pierre am 23. Feb. 2023
Dear GuestThank you very much for your wonderful review. We are very happy to have been part of the success of your stay in Lyon. Indeed with its privileged situation on Bellecour square our hotel is perfect to visit our beautiful city. Warmest regards,Pierre RECEPTION DESK

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mycket trevligt hotell med mycket karaktär.
Mycket trevligt hotell med mycket karaktär. Missa inte frukosten.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Stefania - the front desk am 14. Feb. 2023
Cher client, we thank you for chosing our hotelfor your stay in Lyon and for such a nice review ! We are very happy to see that the hotel and its services entirely satisfied you. We wish you could come again soon and we would be happy to warmly welcome you again.

10/10 – Hervorragend

Sunyoung

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023
Antwort von Stefania - the front desk am 14. Feb. 2023
Dear Sunyoung, our staff acknowledges you for taking time to note our hotel, and what a wonderful note for a wonderful stay ! Have a great day,

10/10 – Hervorragend

DOMINIQUE

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Stefania - the front desk am 14. Feb. 2023
Dominique, nous sommes heureux de vous savoir satisfait de notre hôtel et de nos services. Au plaisir de vous accueillir encore chez nous bientôt,

10/10 – Hervorragend

FRANCE

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023
Antwort von Stefania - the front desk am 14. Feb. 2023
Chère France, un grand merci pour cet avis positif.Au plaisir de vous revoir chez nous bientôt !

8/10 – Gut

tahar

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nous qvons apprécier la situation géographique, la propreté et la disponibilité du personnel. Toujours souriant et de très bon conseil. Je recommande.
Antwort von Stefania - la réception am 19. Dez. 2022
Cher client, nous sommes ravis de lire votre commentaire et nous vous remercions pour votre avis plus que positif. Nous vous souhaitons de joyeuses fêtes de fin d'année et nous espérons vous revoir en 2023 ! Bien à vous,

8/10 – Gut

Giuseppe

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Charming hotel in Lyon Centre
Charming little hotel on Place Bellecour. Friendly and helpful staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

YANN

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von Stefania - la réception am 30. Nov. 2022
Cher Yann, nous avons été enchantés de vous accueillir chez nous et nous serons heureux de renouveler avec vous bientôt cette belle expérience à l'hôtel Bayard !Bien à vous

10/10 – Hervorragend

pascal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Magnifique séjour
Très bon séjour. Hôtel bien situé. Chambre incroyable !!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
Antwort von La réception am 15. Nov. 2022
Merci mille fois pour ce très élogieux commentaire de votre séjour. Nous sommes ravis d'avoir contribué à la réussite de votre étape lyonnaise et espérons vous recevoir de nouveau prochainement.Cordialement,Pierre - Réception

8/10 – Gut

thierry

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Stefania - La réception am 17. Nov. 2022
Cher Thierry,nous avons été ravis de vous accueillir dans notre maison.Au plaisir de vous revoir très bientôt

8/10 – Gut

Joyce

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The room was very dark, and cramped due to its layout. the staff was lovely and the breakfast was good. The location is excellent. There was no elevator, which made carrying the luggage quite a challenge!
Antwort von Stefania - the front desk am 10. Nov. 2022
Dear guest, we acknowledge you for taking time to write this comment and for letting us know your opinion about our hotel. We think that maybe the category of room you have chosen was not the best for your stay and we wish we could have shew you other rooms or other categories in order to help you to spend a very nice stay with us. Maybe next time we could better suggest you ? See you very soon then,

10/10 – Hervorragend

Marlyss

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Amanda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022

8/10 – Gut

Marie, Washington

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff very nice and helpful.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von La réception am 17. Okt. 2022
Dear Guest,We thank you for your kind review; We are happy to have helped you during your stay in Lyon. Warmest regards,Pierre Front desk

6/10 – Okay

Darren

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
staff were great, room was unique but personally we would have strongly preferred a more standard accommodation with a shower vs. just a bathtub. also, the room was dark with limited natural daylight.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von the front desk am 4. Okt. 2022
Dear Guest,The exclusive room is unique in our htel and is well described on the website on which you made your reservation. We have several categories of rooms some of them provide a more standard bathroom. On request and depending on what has been reserved we can provide accommodation that suits our customer better.Kind regards,Pierre Front desk

8/10 – Gut

Melvin, Toronto

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Quirky, interesting. Walk up one flight then elevator. Nicely finished and great location. Good sized rooms.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von La réception am 4. Okt. 2022
Dear Guest,Thank you for your kind review on your stay with us. We hope having the pleasure of welcoming you again soon.Warmest regards,Pierre - Front desk

10/10 – Hervorragend

Cherene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful Quaint Hotel in City Center
I really loved this place. I loved the traditional French decore and although it had a historic vibe, everything was clean and modern at the same time. It is in a perfect location. The parking garage is just 5 minutes (it is a bit tricky to find because the Lyon traffic patterns are crazy). The staff was wonderful and the breakfast was fantastic. I thought my breakfast was included but it wasn't so make sure you clarify!
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022
Antwort von the front desk am 27. Sept. 2022
Dear Cherene, we are deeply grateful to read our hotel and our staff were at the height of your expectations. You appreciated the style and the charme of our historical builing and the efforts we made to decorate it in a very authentic and genuine way. We wish this was only the first of a long common history between us ! Yours sincerely,

10/10 – Hervorragend

Mark

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel was a excellent place to stay in Old Town Lyon, with great access to the Metro. The room was nicely kept and well appointed and were very clean. We stayed here twice, in two different rooms. We like them both but neither are well situated for a disabled person, but was not a problem for us. Room 4 had a very nice walk-in shower, but room 2 had a very deep bathtub and no shower which was a bit difficult to get in and out of if you aren't agile. We will certainly consider staying here again on our next trip to Lyon.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022
Antwort von Stefania - the front desk am 21. Sept. 2022
Dear Mark, as we say in France, "il n'y a pas deux sans trois" and after 2 wonderful stays in our hotel we already look forward to welcoming you again for a third surprising trip to the past ! As you have discovered your self all our rooms are unique and personalized and every stay in our hotel will be a surprise. Of course, you can always ask for a room equipped with shower and we will do our best to grant the comfort you need. It will be a real pleasure for our staff to see you again and to let you spend magic moments with us soon. Yours sincerely,