3 Außenpools, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von Jolie Ville Hotel & Spa Kings Island Luxor

5 out of 5
Jolie Ville Hotel & Spa Kings Island Luxor
Aswan Road - Kings Island, Luxor

Bewertungen

9,0

Wunderbar

264 von insgesamt 435 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
120 von insgesamt 435 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
32 von insgesamt 435 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
10 von insgesamt 435 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
9 von insgesamt 435 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Iris Verena, Stuttgart

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ruhe, sehr schöner Garten, schöne gr. Pools, Internet und Air Condition könnte verbessert werden. Restaurantauswahl minimal ( Corona geschuldet ) aber sehr schade. Trotz allem immer wieder eine Reise wert.
Aufenthalt von 27 Nächten im Juni 2022
Antwort von Sincerely: (Jolie Ville Hotel & Spa Manager). am 7. Juli 2022
Dear Iris, Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Hotel & Spa Luxor, and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us. Please rest assured that we are acting appropriately to address your comment and prevent future occurrence. Once again, we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future, Looking forward to welcoming you back again at our hotel. Sincerely: (Jolie Ville Hotel & Spa Manager).

8/10 – Gut

Iris Verena, Stuttgart

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die ruhige Lage, das freundliche und hilsbereite Personal. Nicht so gut finde ich, das es dort keinen gibt, der Deutsch spricht und dadurch eher helfen kann. Ausserdem vermisse ich auch wenigstens einen deutschen TV Kanal.
Aufenthalt von 27 Nächten im März 2022
Antwort von Sincerely: (Jolie Ville Hotel & Spa Manager). am 9. Mai 2022
Dear Iris, Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Hotel & Spa Luxor, and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us. Please rest assured that we are acting appropriately to address your comment and prevent future occurrence. Once again, we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future, Looking forward to welcoming you back again at our hotel. Sincerely: (Jolie Ville Hotel & Spa Manager).

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Hotelanlage ist wunderschön. Das Personal total freundlich und Kinderlieb. Obwohl wir nur 3 Nächte gebucht hatten, hatten wir das Gefühl, 14 Tage dort gewesen zu sein. Es war ein sehr schöner Aufenthalt.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Ahmed El Zeiny am 17. Nov. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Michael, Graz

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Superior Zimmer sind traumhaft. Eine Wahnsinnsppolanlage mit 2 gigantischen Pools und einem kleineren Relaxing Pool direkt am Nil gelegenlädt zum Schwimmen ein. Das Personal ist sehr aufmerksam und liest einem jeden Wunsch von den Augen ab. Die Parkanlage mit den darin verteilten Bungalows ist einzigartig. Das hoteleigene Free W-Lan erlaubt auch kostenlose Internettelefonie. Irgendwelche Kleinigkeiten zu bemängeln würde nur Kritik auf hohem Niveau darstellen.
Aufenthalt von 10 Nächten im September 2019
Antwort von Fatma Rafaat am 6. Okt. 2019
Thank you so much wish to welcoming you again

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 22 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 6 Nächten im April 2019
Antwort von Samah Ezzat am 12. Mai 2019
Thank You

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Der Bungalow war sehr schön, sauber und hatte eine gute Grundausstattung. Hätten wir mehr gewollt hätten wir z.b. andere Kopfkissen haben können. Das Frühstücksbuffet und Abendbuffet war herrvoragend, es gab sehr große auswahl an Vorspeisen, Salaten, Hauptspeisen und Nachspeisen. Es war alles sehr lecker. Wir konnten beim Frühstück auf der Terasse sitzen mit Blick auf dem Nil ein Traum. Das Service Personal war stets aufmerksam und hat alles möglich gemacht-sehr gut!!!
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im November 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 10 Nächten im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

Anja, Kassel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wunderbare hotelanlage, tolles Essen, zuvorkommender Service, ruhig und harmonisch. Preiswert !
Aufenthalt von 10 Nächten im Oktober 2018

6/10 – Okay

Fulla, Stuttgart

Gut: Personal & Service
Ruhiges Hotel auf einer kleinen Insel
Dieses Hotel liegt auf einer kleinen Insel etwas außerhalb von Luxor, es bietet einen Shuttleservice nach Luxor, und auch vom/zum Flughafen an. Die Zimmer sind in keinen Bungalows mitten im grünen angelegt. Es gab gleich am Anfang des Aufenthaltes einen ziemlichen Sandsturm, der der auch die Poollandschaften nicht verschont hat. diese wieder Sand frei zu bekommen hat relativ lange gedauert. Einmalig ist auch der Blick vom Pool auf den Nil, besonders auf die Kreuzfahrtschiffe die vorbeiziehen, oder vor dem Pool wenden. Essen gab es in Buffetform, aber zum teil leider sehr orientalisch abgeschmeckt. Leider gibt es keine Bank im Hotel, sondern nur einen Bankautomat, der aber meine Karte jedenfalls nicht nehmen wollte und an der Rezeption werden auch nicht mehr Euro in Pfund getauscht, so das man zum Geldwechseln in die Stadt muss. Die Zimmer sind einfach, aber zweckmäßig eingerichtet. Die Auswahl beim Essen im Zimmer, ist wirklich sehr klein. Leider gibt es unter den 20-30 Fernsehprogrammen nicht einen einzigen deutschen Kanal, was sehr frustrierend sein kann. Das Personal ist äußerst bemüht und zuvorkommend.
Aufenthalt von 21 Nächten im März 2018

6/10 – Okay

Odais, Aalen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Wish they had more people how speak English at least, since not a lot of tourist can speak Arabic, so maybe they don’t hang up on you when they don’t understand you and panic. Also if you send an email forget it that you are gonna get and answer any time soon. The facilities were really great, pools were amazing with view to the nile, staff was friendly but not everyone will solved a problem.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2018

4/10 – Schlecht

Peter

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Die besten Jahre sind lange vorbei!
Die Anlage hat ihre besten Jahre lange hinter sich. Unter Mövenpick sehr gut. Unter Maritim gerade noch gut. Derzeit sind 3 Strene bereits überbewertet. Das Badezimmer riecht nach Kloake, die Betten sind bessere Gefängnispritschen, die Klimaanlage klappert, wenn sie denn mal läuft. Obwohl das Hotel kaum belegt ist, werden alle Gäste nebeneinander untergebracht. Da kann man Nachts arabische Familien genießen, wie sie auf den Betten tanzen und mit der Lautstärke der Musik jeden Mullah übertönen. Im Speisesaal sorgen die kahlen Wände dafür, das bereits bei wenigen Personen ein Lärmpegel wie auf einem Bahnhof entsteht. Beim abendlichen Musikkonzert am Nil, sorgt ein Insektenvernichter mit Petroleumwolken und einen Höllenlärm für panikartiges Flüchten der Touristen. Der Garten ist toll, ein Sonnenuntergang am Nil immer wieder ein Genuss. Das Personal freundlich und bemüht.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Traumhafte Lage
Einmalig schön gelegene, ruhige, saubere Anlage, umgeben vom sauberen Nil. Sehr bemühtes u. extrem aufmerksames Personal. Sehr weitläufiges Areal. Gute Restaurant-Vielfalt. Große Bäume, viel Rasen, knapp 2,5 km Joggingweg auf der Insel. Immer wieder Bänke mit Nilblick.

10/10 – Hervorragend

Tobias, Waldlaubersheim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schöne Anlage mitten im Nil gelegen
Alles in allem könnte das Hotel nicht sonderlich viel besser sein, klar findet man Mängel wenn man danach sucht, deswegen mache ich aber keinen Urlaub. Das Personal war immer hilfsbereit und freundlich. Besonders gekümmert haben sich alle um unseren Knirps.

10/10 – Hervorragend

Dorothee, Windeck

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel in wundervoller Naturoase!
Ich wäre gerne länger geblieben. Gutes Hotel in wundervoller Naturoase! Die Natur, die Anlage und die Bungalows sind super!

6/10 – Okay

Birgit, Nordbaden

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
In die Jahre gekommen
Leider in die Jahre gekommen. Die Lage auf der Insel ist wunderschön. Frühstück und Abendessen gut (Buffetform), jedoch eher wenig Auswahl für Vegetarier. Sehr günstige Taxipreise. Guter Fitnessraum mit funktionierenden Geräten. Weitläufige Anlage (kein Spass, wenn man nachts die Koffer zur Rezeption bringen muss)

10/10 – Hervorragend

Pascal G.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Auch nach 24 Jahren immer noch einer der schönsten Orte der Welt.
Traumhaft schöne Insel, nettes Personal, feines Essen am Buffet,ausgezeichnetes Frühstück.

10/10 – Hervorragend

Ludwig, Habichtswald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Welche home!
Es ist einfach wunderschön im Jolie Ville. Das Hotelteam ist sehr gut drauf, die Lage ist einzigartig.

2/10 – Ungenügend

david

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel is on its own island and isolated from the rest of Luxor. You cannot leave without hiring a taxi or driver, which is especially complicated given the food is very poor quality and expensive compared to local prices. We got upset stomachs from a simple pasta dish. The rooms are attached by a cheap door, so it feels like the guests nextdoor are in the room with you as you can hear everything. The accommodations are dated and seem like they have not been updated since the 80s. The AC is weak and does not work well in the basic rooms, though it works well in the premium rooms. At one point there was a lizard in our room that was too fast to get it out by ourselves. We called reception and an hour later someone was sent who sprayed Raid aggressively all over our room, but given the language barrier he did not understand where I was telling him the lizard was. Long story short, we had a visitor in our room the rest of the stay. Lastly, the pool deck design near our room was swastikas which was highly concerning. It is a shame since the staff are kind and the property has a lot of potential, but this is certainly not a five star establishment. I would advise booking elsewhere for the price, as it is comparable to better hotels and double what it should be.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Matthew, London

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good resort on it's own private island on the nile. Has 3 really nice pools and lots of restaurants
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Sincerely: (Jolie Ville General Manager). am 23. Mai 2024
Dear Our valuable Guest:Matthew Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your Expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Jolie Ville Luxor,Sincerely: (Jolie Ville Hotel General Manager).

10/10 – Hervorragend

Ivan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Las fotos no le hacen justicia a lo que es el hotel, el hotel es espectacular y muy cómodo, está apartado de la ciudad pero es un hotel increíble.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Sincerely: (Jolie Ville General Manager). am 23. Mai 2024
Dear Our valuable Guest:Ivan,Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your Expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Jolie Ville Luxor,Sincerely: (Jolie Ville Hotel General Manager).

10/10 – Hervorragend

MARCO

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Great place to stay at but the staff is not the best! On my last day, a service personnel knocked on my door and while I was replying, he just walked in onto the room and I was standing in my underwear!
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Sincerely: (Jolie Ville General Manager). am 12. Mai 2024
Dear Our valuable Guest: Marco,Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your Expectations. Please rest assured that we are acting appropriately to address your comment and prevent future occurrence. and we are already making immediate check to know what's happened exactly as this not accepted at our hotel,Once again, please accept our apologize we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future, looking forward to welcoming you back again at our hotel.Sincerely: (Jolie Ville Hotel General Manager).

2/10 – Ungenügend

Yiming

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I have never experienced such carelessness from any hotels I ever stayed. Asked to pay $35 pp for the second person which is double of the price mentioned on Expedia. Reported aircon not working immediately got in to the room at 10pm, after 9 phone calls and 3 hours waiting, with the front desk kept lying “our stuff is waiting outside”, they finally changed my room at 1:15am. Reported to manager and I had no response, reported again on the next day, no response, reported to Expedia and Expedia contacted them, again no response. They just don’t care. Can’t believe this is a five star hotel. BTW the hotel is huge you will need to walk 10 minutes to get to the reception and we really can’t find our path at night so had to call and wait. Card stopped working the next day and had to walk there and back, 30 minutes and I was so exhausted due to lack of sleep at the previous night. Please stay away! This is my true experience.
Antwort von Sincerely: (Jolie Ville Hotel General Manager). am 12. Mai 2024
Dear Our valuable Guest:Yiming ,Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Hotel & Spa Luxor, and taking the time to review our hotel. Please rest assured that we are acting appropriately to address your comment and prevent future occurrence.regarding the extra person charge its the hotel standard for extra guest with breakfast buffet charges Once again, we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future, looking forward to welcoming you back again at our hotel.Sincerely: (Jolie Ville Hotel General Manager).

8/10 – Gut

PIKA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good property at a very good location. The Spa and fitness center requires some modification
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Sincerely: (Jolie Ville General Manager). am 21. Apr. 2024
Dear Our valuable Guest:PIKA ,Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your Expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Jolie Ville Luxor,

10/10 – Hervorragend

AUGUSTO

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
xt to the Nile, three great pools, spa, nice food, friendly staff, comfortable room.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Sincerely: (Jolie Ville General Manager). am 21. Apr. 2024
Dear Our valuable Guest: AUGUSTO ,Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Luxor and taking the time to review our hotel. I cannot find the suitable words to express my appreciation. Your great comments will further encourage our leitmotiv to maintain our quality focus and to continuously strive for excellence.We really are looking forward to seeing and welcoming you back again to your second home.

10/10 – Hervorragend

Marco

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very beautiful hotel next to the Nile River!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Sincerely: (Jolie Ville General Manager). am 26. März 2024
Dear Our valuable Guest: Marco ,Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Luxor and taking the time to review our hotel. I cannot find the suitable words to express my appreciation. Your great comments will further encourage our leitmotiv to maintain our quality focus and to continuously strive for excellence.We really are looking forward to seeing and welcoming you back again to your second home.Sincerely: (Jolie Ville Hotel General Manager).

8/10 – Gut

KIMIHIKO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
レストランの味付けが合いませんでした。どれもがこく塩辛くて夜のデイナーは3日間キヤンセルしました。
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sincerely: (Jolie Ville General Manager). am 26. März 2024
Dear Our valuable Guest: KIMIHIKO ,Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Hotel & Spa Luxor, and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us. Please rest assured that we are acting appropriately to address your comment and prevent future occurrence. Once again, we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future, looking forward to welcoming you back again at our hotel.Sincerely: (Jolie Ville Hotel General Manager).

10/10 – Hervorragend

Jan Artur

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sincerely: (Jolie Ville General Manager). am 28. Feb. 2024
Dear Our valuable Guest: Jan Artur,Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your Expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Jolie Ville Luxor,Sincerely: (Jolie Ville Hotel General Manager).

6/10 – Okay

JIN

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
次は泊まりません
良いホテルだと思いますが非常に不愉快な滞在でした。 全くホスピタリティがないホテル
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Sincerely: (Jolie Ville General Manager). am 10. Jan. 2024
Dear Our valuable Guest:JIN,Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Hotel & Spa Luxor, and taking the time to share with us your experience. We do apology that your experience did not meet your expectations. We strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are acting appropriately to address the problem and prevent future occurrence. Once again, we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely: (Jolie Ville Hotel General Manager).

10/10 – Hervorragend

Ibrahim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Full view of the nile
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Sincerely: (Jolie Ville General Manager). am 26. Dez. 2023
Dear Our valuable Guest:Mr.Ibrahim,Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your Expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Jolie Ville Luxor,Sincerely: (Jolie Ville Hotel General Manager).

10/10 – Hervorragend

robert

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Fantastic hotel in all elements. Wonderful swimming pools, large room with balcony, outstanding food, especially the large buffet. Highly recommended!
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Sincerely: (Jolie Ville General Manager). am 12. Nov. 2023
Dear Our valuable Guest:Robert,Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your Expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Jolie Ville Luxor,

8/10 – Gut

Michelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect location
Great location, comfortable huge room, attentive staff and good food. Perfect location to relax after a day of sightseeing or just spend the entire day by the pool.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Sincerely: (Jolie Ville General Manager). am 12. Nov. 2023
Dear Our valuable Guest:Michelle,Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Luxor and taking the time to review our hotel. I cannot find the suitable words to express my appreciation. Your great comments will further encourage our leitmotiv to maintain our quality focus and to continuously strive for excellence.We really are looking forward to seeing and welcoming you back again to your second home.

10/10 – Hervorragend

ivan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy buena opción para quedarse en Luxor, lo único malo es que está un poco lejos de la ciudad y hay que salir en taxi
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Sincerely: (Jolie Ville General Manager). am 12. Nov. 2023
Dear Our valuable Guest:Ivan,Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your Expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Jolie Ville Luxor,Sincerely: (Jolie Ville Hotel General Manager).

10/10 – Hervorragend

Muhammad, Twinsburg

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A little dated but big rooms with a decent breakfast and amenities
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Sincerely: (Jolie Ville General Manager). am 12. Nov. 2023
Dear Our valuable Guest.Muhammad,Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your Expectations and kindly be informed that we are already make renovation for the standard rooms,.Once again,thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Jolie Ville Luxor,

10/10 – Hervorragend

Federico

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excelente
Definitivamente es un lugar que vale la pena la estadía, limpio y cómodo y un servicio al cliente excelente. Totalmente recomendable.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Sincerely: (Jolie Ville General Manager). am 12. Nov. 2023
Dear Our valuable Guest:Federico,Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your Expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Jolie Ville Luxor,Sincerely: (Jolie Ville Hotel General Manager).

6/10 – Okay

Renita

Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The hotel environment on the Nile River is beautiful. Unfortunately we did not have the best experience starting with our check-in as the staff were disorganized, and simply did not listen. We had to change rooms as our first room smelt like paint, our upgraded room had a leaking tub. We notified the front desk, they didn’t seem to care about our experience or the fact that the water was leaking everywhere. The hotel could benefit from proper customer service training for the front desk staff as it really sets the tone for the whole stay.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Sincerely: (Jolie Ville General Manager). am 12. Nov. 2023
Dear Our valuable Guest:Renita,Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Hotel & Spa Luxor, and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us. Please rest assured that we are acting appropriately to address your comment and prevent future occurrence. Once again, we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future, looking forward to welcoming you back again at our hotel.

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
After days of seeing Temples and Tombs in the blazing sun and temperatures over 110 degrees, arriving at the Jolie Ville was like an oasis in the desert. The property is beautiful, quiet and away from the busy life of Cairo, Aswan and Luxor. We loved the place and would go back again for sure. One member of the front desk staff was especially helpful, a young woman named Nermeen Adel.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Sincerely: (Jolie Ville General Manager). am 12. Nov. 2023
Dear Our valuable Guest:Micheal,Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your Expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Jolie Ville Luxor,

10/10 – Hervorragend

Diego

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Sincerely: (Jolie Ville General Manager). am 27. Sept. 2023
Dear Our valuable Guest:Diego,Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your Expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Jolie Ville Luxor,Sincerely: (Jolie Ville Hotel General Manager).

8/10 – Gut

James

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Stunning dream location with sensational grounds. Attentive staff and worth the money
Antwort von Sincerely: (Jolie Ville General Manager). am 17. Aug. 2023
Dear Our valuable Guest:James,Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your Expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Jolie Ville Luxor,Sincerely: (Jolie Ville Hotel General Manager).

10/10 – Hervorragend

farouk

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very good
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Sincerely: (Jolie Ville General Manager). am 17. Aug. 2023
Dear Our valuable Guest:FaroukThank you for spending your holiday in our Jolie Ville Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your Expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Jolie Ville Luxor,Sincerely: (Jolie Ville Hotel General Manager).

10/10 – Hervorragend

Sarah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Our experience was great. Wonderful staff, food accommodations and the pools were amazing! The spa treatment was a bit of a disappointment… my sister had lash extensions that were very long and thick… in fact a bit comical looking, some the glue was applied thickly and scratched her eye. The technician quickly removed the excess glue, but my sister was in pain for several hours. She will have the lashes removed immediately upon arriving back home.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Sincerely: (Jolie Ville General Manager). am 3. Jan. 2024
Dear Our valuable Guest:Ms.Sarah,Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your Expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Jolie Ville Luxor,Sincerely: (Jolie Ville Hotel General Manager).

8/10 – Gut

Anthea

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Large hotel grounds on the nile. Rooms a bit dated. Excellent food on site. Quiet and peaceful
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Sincerely: (Jolie Ville General Manager). am 3. Jan. 2024
Dear Our valuable Guest:Anthea ,Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your Expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Jolie Ville Luxor,Sincerely: (Jolie Ville Hotel General Manager).

8/10 – Gut

Kai Roger K

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Stedet bærer noe preg av tidenstann og deler av anlegget og utstyr trenger en oppgradering. Mat og service er veldig bra. Treningsrom og bassenger er også bra.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Sincerely: (Jolie Ville General Manager). am 11. Juni 2023
Dear Our valuable Guest:Kai Roger Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your Expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Jolie Ville Luxor,Sincerely: (Jolie Ville Hotel General Manager).

10/10 – Hervorragend

Andrea Lopes

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastisk opphold
Resort er fantastic og for en opplevelse! Etter mange dager på tur, ble det perfekt med oppholdet. Mye grønt og vekdig bra standard. Personellet er flinke og tar godt være av sine gjester.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Sincerely: (Jolie Ville General Manager). am 6. Juni 2023
Dear Our valuable Guest: Andrea LopesThank you for spending your holiday in our Jolie Ville Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your Expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Jolie Ville Luxor,Sincerely: (Jolie Ville Hotel General Manager).

2/10 – Ungenügend

Natasha

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Sincerely: (Jolie Ville General Manager). am 25. Apr. 2023
Dear Our valuable Guest:Natasha,Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Hotel & Spa Luxor, and taking the time to share with us your experience. We do apology that your experience did not meet your expectations. We strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is very important to us. Please rest assured that we are acting appropriately to address the problem and prevent future occurrence. Once again, we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely: (Jolie Ville Hotel General Manager).

10/10 – Hervorragend

Jahan

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
What you would expect, amazing well kept resort with everything you need. Luxor is beautiful and the staff here are amazing.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von Sincerely: (Jolie Ville General Manager). am 25. Apr. 2023
Dear Our valuable Guest:Jahan,Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your Expectations. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Jolie Ville Luxor,Sincerely: (Jolie Ville Hotel General Manager).

10/10 – Hervorragend

Amelia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La habitación que nos dieron por el paquete fue horrible una habitación vieja y con Endiduras en los muebles viejos el baño horrible para nada no nos gusto le damos un 3 o 4 además las toallas daban ascórbico de viejas y percudidas fuimos de nuevo a la administración y ellos nos dijeron que esa era la que compre con Expedía y dijeron que si queríamos otra tendría que pagar $26 dólares mas por día y aceptamos pagarlos el cambio fue total una habitación amplia limpia y acogedora todos nos trataron Muyyy 😊😍 Expedía yo he reservado otras ovaciones con Ustedes y siempre había quedado satisfecha ahora con el segundo pago pues también nos gusto pero les quiero pedir que los hoteles cumplan con el paquete pues no era que se veía en la Foto de promoción Gracias Expedia 😃
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2023
Antwort von Sincerely: (Jolie Ville Hotel General Manager). am 12. Mai 2024
Dear Our valuable Guest:Amelia,Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Luxor and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us and we succeeded to meet your Expectations.Please rest assured that we are acting appropriately to address your comment and prevent future occurrence. Once again, thank you for the lovely comments encourages us to move forward and better serve our dear guests. Looking forward to welcoming you back again at our hotel Jolie Ville Luxor,Sincerely: (Jolie Ville Hotel General Manager).

6/10 – Okay

Amina

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2023
Antwort von Sincerely: (Jolie Ville General Manager). am 25. Apr. 2023
Dear Our valuable Guest:Amina,Thank you for spending your holiday in our Jolie Ville Hotel & Spa Luxor, and taking the time to review our hotel. We are glad to know that you had a pleasant stay with us. Please rest assured that we are acting appropriately to address your comment and prevent future occurrence. Once again, we appreciate sharing your concerns and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future, looking forward to welcoming you back again at our hotel.Sincerely: (Jolie Ville Hotel General Manager).