Außenpool, Cabañas (kostenlos), Sonnenschirme

Bewertungen von The Mayfair Hotel Los Angeles

3.5 out of 5
The Mayfair Hotel Los Angeles
1256 W 7th St, Los Angeles, CA

Bewertungen

7,6

Gut

344 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
317 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
188 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
88 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
63 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,8/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von Rose, Marketing Director am 10. März 2020
Thanks for the great rating, we appreciate it!

8/10 – Gut

Stefan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Einfach aber sauber
Normales Hotel Sehr dunkle Zimmer mit einfacher Einrichtung.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Rose, Marketing Director am 27. Jan. 2020
Thank you for the review and rating, we appreciate it!

10/10 – Hervorragend

Gülizar

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Rose, Marketing Director am 26. Okt. 2019
Thank you for the great rating! Very happy that you enjoyed your time with us, and we hope to see you back again soon.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Empfang sehr modern Eingerrichtet. Zustand der zimmer auf ersten Blick ok. Allerdings funktioniert einiges nicht. zbs, Lichtschalter, safe...Was allerdings extrem gut funktioniert ist klimaanlage des Nachbarhotels. gilt für alle zimmer hinten raus. hatten zwei Zimmer.Sehr Laut. Zusatzkosten sind allerdings sehr hoch. Für Garage und Taxen.Solte mann erwähnen.Taxen für Zwei Nächte 40.-Dollar pro Pers.Garage 38.00Dollar pro Tag. Total für zwei Nächte zusätzliche Kosten 158.00 Dolar.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Rose, Marketing Director am 14. Okt. 2019
Thank you for your candid feedback, we appreciate you taking the time to post a review. Please know that we take all guest comments under consideration and will do what we can to address the issues you raised. We hope you'll stay with us again in the future!

6/10 – Okay

Melanie, Berlin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Einrichtung des Zimmers war sehr stylisch. Der Blick auf die Skyline von Downtown Los Angeles am Abend sehr herrlich.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Rose, Marketing Director am 16. Sept. 2019
Thank you for the positive comments, we appreciate the feedback and are glad you enjoyed the look of your room! We hope you'll consider us again the next time you are in Los Angeles.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Liked the design and the atmosphere a lot. Got the wrong room for the first night but changed that easily. Housekeeping was always top. WiFi was great, such as the bar & restaurant.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2019
Antwort von Manu Blazewick am 24. Juli 2019
Thank you for the great review. We are glad that you enjoyed your stay with us and hope to see you again soon! We'll make sure to share this review with our team so that our high quality standards are constantly being upheld!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Empfangsbereich + Bar sind top, Zimmer und der Flurbereich sind in die Jahre gekommen!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Peter - GM am 13. Juni 2019
Thanks for staying with us and for the review. So noted, we're constantly working to keep everything beautiful for our guests.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gut gelegenes Hotel
Fussläuft zur Innenstadt, Rezeption sehr gut, Zimmerservice stark verbesserungsbedürftig, Straße gut hörbar
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2019
Antwort von Jaqueline-Front Office Supervisor am 22. Feb. 2019
Thank you for leaving a wonderful and honest review of our hotel. We appreciate it.

10/10 – Hervorragend

MARK

Great stay
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Rose, Marketing Director am 6. Okt. 2020
Thanks for the great rating, we appreciate it!

8/10 – Gut

bsauce, Htown

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Great place to stay in downtown LA! Nice room and the commute to staples center and other popular spots wasn’t bad at all. Apparently the area we stayed in was hood, but I felt fine. Even smoked a doobie behind the hotel on a back street. Áreas up and coming and the hotel was a modern contemporary vibe!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020

6/10 – Okay

ARFAN

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Rose, Marketing Director am 16. Apr. 2020
Thank you for the rating, we appreciate the feedback. It would be great to get a little more information about why your stay was less than perfect. Any other details you'd like to provide would be greatly appreciated. Hope to hear back from you soon.

10/10 – Hervorragend

Erin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pool, nice rooms, clean and close to Downtown LA and public transport
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2020
Antwort von Rose, Marketing Director am 9. Apr. 2020
Thanks Erin, we appreciate the review and rating! Glad to hear that you enjoyed your stay, and we hope to see you back again in the future.

10/10 – Hervorragend

Desiree

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The room was fairly small and dirty. Floors had stains, the shower had hair in it, the big mirror in the room had a palm print on it and there was a beer bottle cap on the floor. Also the walls are paper thin and could hear the conversation next door.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Rose, Marketing Director am 24. März 2020
Thank you for the candid feedback, we appreciate it. Please accept our sincere apologies for your less than stellar experience at our hotel. It would be extremely helpful if you were able to provide a last name and stay dates so that we can investigate these issues further with our housekeeping and maintenance staff. Any additional information you could provide would be very helpful as we look to improve upon our guest service standards here at The Mayfair Hotel. We hope to hear back from you soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Rose, Marketing Director am 19. März 2020
Thank you for the rating, we appreciate it!

8/10 – Gut

Kristofer

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Needs Space
My overall stay would have been better if the bathroom situation was different. The toliet to "vanity" ratio was incredibly close. To the point that we asked if there were any ada rooms available, which there was not. Even at that the staff stated that the only difference would be in the shower not space surroundings the toilet. Leading to me being unable to use the bathroom in my room. Resorting to using the restroom in the lobby. My suggestion would be to use pedestal sinks instead of the square metal frames that they have now.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von Rose, Marketing Director am 19. März 2020
Thank you so much for your rating and review. We appreciate the feedback regarding the bathroom set up. As an historic hotel that has been around since 1926, we are sometimes faced with challenges regarding our architectural layout, but do our best to make the space as comfortable as possible for our guests. We will be sure to take your suggestions under consideration as we look to improve upon the guest experience here at the hotel. Hope to see you again on your next visit to Los Angeles!

10/10 – Hervorragend

ana karyna

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
EXCELENTE OPCION
el hotel está muy bien ubicado. El edificio precioso. Solo le falta un poco de mantenimiento a las habitaciones y elevador
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Rose, Marketing Director am 17. März 2020
Muchas Gracias, Ana!

10/10 – Hervorragend

Maria

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Rose, Marketing Director am 17. März 2020
Thanks Maria, we appreciate the great rating!

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
My room felt dirty, there were stains on the lights, bed, shower, etc. There were bugs as well as a cockroach in my shower one morning.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von Rose, Marketing Director am 17. März 2020
Thank you for the candid feedback, we appreciate it. Please accept our sincere apologies for your less than stellar experience at our hotel. It would be extremely helpful if you were able to provide a last name and stay dates so that we can investigate these issues further with our housekeeping and maintenance staff. Any additional information you could provide would be very helpful as we look to improve upon our guest service standards here at The Mayfair Hotel. We hope to hear back from you soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ホテルの入口にドアマンが常時いる為安心して過ごせました。 部屋は綺麗でデザインもオシャレでしたが、空調に少しホコリが付着していた為スイッチを切りました。 バスルームの扉がとても小さく狭いです。 ホテル内にバーやレストラン、カフェが隣接しているのでご飯にも困らないし、小さなフィットネスジムとプールもあってホテルだけで過ごすのも楽しかったです。
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2020
Antwort von Rose, Marketing Director am 17. März 2020
Thank you very much for this rating and review, we appreciate the feedback! Glad to hear that you enjoyed your stay with us and hope to see you back again soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2020
Antwort von Rose, Marketing Director am 17. März 2020
Thanks for the rating, we appreciate it! Hope to see you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Dorena

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect spot !!
Amazing
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Rose, Marketing Director am 17. März 2020
Thanks for the great rating and review Dorena! Glad you enjoyed your stay with us.

6/10 – Okay

Kat, NYC

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good service, however the hotel is on a bad block. The first room I got smelled horrible and had a hole in the carpeting, when I asked to switch they reluctantly agreed. Overall I would not recommend staying here.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von Rose, Marketing Director am 17. März 2020
Thank you for the candid feedback, we appreciate it. Please accept our sincere apologies for your less than stellar experience at our hotel. It would be extremely helpful if you were able to provide a last name and stay dates so that we can investigate these issues further with our housekeeping and front desk staff. Any additional information you could provide would be very helpful as we look to improve upon our guest service standards here at The Mayfair Hotel. We hope to hear back from you soon.

8/10 – Gut

Katsu, Hamamatsu

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
LA liveに近くコストパーフォマンスが良い。セーフティーデポシットやコーヒーMakerについて電話連絡したが、応答に時間がかかった。クリームの補充を頼んだが、理解されなかった。窓はほこりがついて、開かないので、外の景色の写真が撮りずらい。空気の入れ替えを常に行っていて、夜寒さを感じたので、毛布が必要だった。空調設備はない。
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2020
Antwort von Rose, Marketing Director am 17. März 2020
Hello Katsu - thank you for your candid feedback, we appreciate it and will be sure to bring your comments to the attention of our housekeeping and maintenance staff. Hope that you enjoyed your overall stay here at The Mayfair Hotel and we hope to see you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von Rose, Marketing Director am 10. März 2020
Thanks for the great rating, we appreciate it!

8/10 – Gut

Kia, Guam

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel staff was very accommodating. Very willing to assist . Valet was understaffed but they did their best to assist all guest . Room was decent , just that bathroom wasn’t kept up to expectation. Overall good stay and possibly will return .
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von Rose, Marketing Director am 10. März 2020
Thanks for the feedback, Kia, we appreciate it. We will be sure to share your review with our team here; it's always nice to hear that their hard work is appreciated by our guests. We hope you'll come back and see us again soon.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Rose, Marketing Director am 10. März 2020
Thanks for the great rating, we appreciate it!

10/10 – Hervorragend

Alexus

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very friendly and the rooms are comfortable
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Rose, Marketing Director am 10. März 2020
Thanks so much, we appreciate the great rating and review! Happy to hear you enjoyed your stay.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Rose, Marketing Director am 10. März 2020
Thanks for the great rating, we appreciate it!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Rose, Marketing Director am 10. März 2020
Thanks for the great rating, we appreciate it!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very beautiful Art Deco styled hotel. Wonderful artwork throughout the hotel. We loved the rooftop pool and bar.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von Rose, Marketing Director am 10. März 2020
Thanks so much for this lovely review, we appreciate it! Happy to hear that you enjoyed the new rooftop pool deck, it was a labor of love and we're so glad we are now able to open it to our guests! Hope to see you back at The Mayfair again soon.

8/10 – Gut

SHIMPEI

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
全体的にはいぃホテルでした。
アートがいろいろあり、良かった。コンビニも近い。シャワー少し壊れていました。週末のイベントは楽しかった。
Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2020
Antwort von Rose, Marketing Director am 10. März 2020
Thank you for the review and rating, we appreciate it! Glad to hear that you enjoyed your overall stay, and we hope that you'll consider us again on your next trip to Los Angeles.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
一点だけ。
部屋の内装はオシャレでとても綺麗、備品等も特に文句はない。 しかし無料のWiFiが常備と書いてあるにも関わらず、繋がりが悪すぎた。PublicとGuestという2つのWiFiがあったのだがどちらも悪く、1つ検索をかけただけで数分待たねばならない時もあった。私はWiFiを借りて行ったのだが、ホテルにWiFiが設備されていると書いてあったので制限ありにしていた。あれほどひどいWiFiなら多少金がかかったとしても、無制限で契約を結べばよかったと思っている。
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2020
Antwort von Rose, Marketing Director am 6. März 2020
Thank you for this candid feedback, we appreciate it. I'm so sorry to hear that this was your experience with our WiFi connection. We will be sure to run some diagnostics to see if we can locate any issues. Please know that we recently installed and connected quite a few additional routers and our signal has overall been very strong, so I think this was an unfortunate anomaly. I do hope that you will consider staying with us again in the future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a cute spot. I thought it was going to be larger for some reason
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Rose, Marketing Director am 6. März 2020
Thanks for the great rating, we appreciate it! Happy to hear you enjoyed your overall stay.

8/10 – Gut

Marianne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was good overall except when one of the hotel guests racially slurred my partner at the bar downstairs the day we checked out.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Rose, Marketing Director am 6. März 2020
Hi Marianne - thank you so much for the rating, we appreciate it. We are so incredibly sorry that you experienced such awful behavior from another guest. At The Mayfair Hotel, we pride ourselves on inclusivity and diversity, and it is very upsetting to hear that this occurred on our property. We will be sure to emphasize to our staff members about the importance of reporting anything like this moving forward. I hope that you will not let this experience discourage you from returning to our hotel in the future.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The food at the onsite restaurant was pretty unimpressive, the chicken in my cauliflower bowel was very dry, almost had a jerky type of consistency to it. The room itself was OK, but just seemed tiny for the price.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Rose, Marketing Director am 10. März 2020
Thank you for your candid feedback. Please accept our apologies regarding the food quality in the restaurant. This is genuinely one of the first complaints we have gotten regarding the food at LOCALA; it generally receives rave reviews. We do hope that you will consider coming back and dining with us again, as this was likely an unfortunate anomaly.

6/10 – Okay

Stephanie (Dr.)

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von Rose, Marketing Director am 6. März 2020
Thank you for the rating, we appreciate the feedback. It would be great to get a little more information about why your stay was less than perfect. Any other details you'd like to provide would be greatly appreciated. Hope to hear back from you soon.

10/10 – Hervorragend

Kelly

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
You’ll Love It!
My favorite Los Angeles hotel. Historic charm meets modern day style and amenities with service that never disappoints.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Rose, Marketing Director am 6. März 2020
Thanks so much, Kelly, we appreciate it! Happy to hear that you enjoy staying with us and we hope you will continue to do so in the future.

6/10 – Okay

Hai

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Good location and service but bad surroundings
PROS: Great location for downtown LA. Great service. Decent price. Love the lobby. CONS: -it's an uncomfortable Murphy bed. (Why?) -Very small bathroom -Loud music and people hanging outside like 2am. - homeless people, tents, unhealthy and unsanitary surroundings.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Rose, Marketing Director am 6. März 2020
Thanks, Hai, we appreciate the feedback. We will be sure to bring your comments to the management team and will do whatever we can to address your concerns. I hope that you will consider staying with us again in the future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Spacious room. Dim lighting (it would have been nice to have some floor lamps). Window hardware fell down but maintenance was quick to fix it. It would have been nice if they had clean windows. Good customer service
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Rose, Marketing Director am 6. März 2020
Thank you for the feedback, we appreciate it. Happy to hear that you enjoyed your overall stay with us, and that maintenance was able to quickly address the issue with the window in your room. I hope you will consider staying with us again in the future.

10/10 – Hervorragend

linda

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Our recent stay at the Mayfair Hotel was delightful. The hotel is comfortable and sylis
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Rose, Marketing Director am 6. März 2020
Thanks so much, Linda! Happy to hear that you enjoyed your stay with us.

8/10 – Gut

Cara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Rose, Marketing Director am 6. März 2020
Thanks for the rating, we appreciate it!

10/10 – Hervorragend

Deborah

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Rose, Marketing Director am 6. März 2020
Thanks for the great rating, we appreciate it!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Walls are super thin The next door was having a party or something And we could hear there whole conversation through the wall
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Rose, Marketing Director am 6. März 2020
Thanks for the feedback, we appreciate it. Please accept our apologies that the noise from other guests negatively affected your stay. We will be sure to discuss your comments with our management team and do what we can to address you concerns. I do hope that you will consider giving us another chance to better serve you in the future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel and absolutely wonderful staff. My young daughter and I traveled to LA for the first time ever. The hotel we originally booked was so awful we never even checked in. We found the Mayfair and the service we received was incredible. They took what was turning into an awful trip and turned it around one hundred percent. I highly recommend this hotel. The staff is amazing and so accommodating. And the beds are so comfy!!! Definitely five star
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Rose, Marketing Director am 2. März 2020
Thanks so much for this lovely review and great rating! We're so happy that we could be a positive part of your trip to Los Angeles and that you had such a good time during your stay. Please come back and see us again soon!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Rose, Marketing Director am 2. März 2020
Thank you for the rating, we appreciate the feedback. It would be great to get a little more information about why your stay was less than perfect. Any other details you'd like to provide would be greatly appreciated. Hope to hear back from you soon.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Rose, Marketing Director am 2. März 2020
Thank you for the rating, we appreciate the feedback. It would be great to get a little more information about why your stay was less than perfect. Any other details you'd like to provide would be greatly appreciated. Hope to hear back from you soon.

8/10 – Gut

Scott Janet

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Rose, Marketing Director am 2. März 2020
Thanks for the rating, we appreciate it!