Terrasse/Patio

Bewertungen von Omni Los Angeles Hotel at California Plaza

4.5 out of 5
Omni Los Angeles Hotel at California Plaza
251 S Olive St, Los Angeles, CA

Bewertungen

9,0

Wunderbar

1275 von insgesamt 1827 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
322 von insgesamt 1827 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
106 von insgesamt 1827 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
60 von insgesamt 1827 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
64 von insgesamt 1827 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

June, Portland

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Contemporary art museum, The Broad, and Disney Concert Hall are all within walking distances. The hotel offers a charming welcome gift to kids.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

YIMING

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff at Omni Hotel are exceptional. From the valet parking service to the front desk, everyone we encountered was incredibly helpful and friendly. The facilities, overall, are good, but the shower in our room was very small and somewhat uncomfortable to use. Another point of concern was the availability of the hotel's café. On weekends, the café opens quite late, making it difficult to get a coffee early in the morning. In a downtown area, having to wait until 11:00 or 12:00 for the café to open is inconvenient, especially when other options are limited.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Juan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great hospitality and service!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Adreena, San Jose

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was excellent
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Armando

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Had a very great time
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Milena, San Diego

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Deb

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff are amazing here. Property is well maintained. Rooms are clean. Courtesy car service within 2.5 mile car radius was very helpful to us on two occasions.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Alec, Washington

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Courtesy driver Robert was excellent. Really like the hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

JeriLane

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel! From the bellhop unloading the car to the great service checking in. Everything was top notch service.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Kimberly

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Arpit

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We really enjoyed our stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Cynthia, Anchorage

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We wanted a pampered weekend and that's just what we got! We'll be back!
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Amanda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Loreen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Andres

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rooms were nice and staff was friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Tanwi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All the staff members are friendly and terrific! The hotel is conveniently located. The rooms are nice and clean. Will definitely return. Ramon in transportation is so kind and helpful. Front desk is also extremely attentive. Thank you.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Robbie Nasser, General Manager am 17. Mai 2024
We greatly appreciate your acknowledgment of our associates and their dedicated efforts in serving our guests. It brings us immense pleasure to have exceeded your expectations. We eagerly await the opportunity to welcome you back again in the near future. Thank you!

10/10 – Hervorragend

Piyush, San Jose

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved the service and property
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Benedicto

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Jasmin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Robert

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All was good. Hotel was clean, quiet, with friendly personnel in every capacity. We will certainly return the next time we are in Los Angeles
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Robbie Nasser, General Manager am 17. Mai 2024
Thank you for sharing your feedback! We look forward to welcoming you back in the near future.

10/10 – Hervorragend

Chris

Mit dem Partner gereist
Close walk to the Pershing metro station. Uphill walk coming back. Several homeless people in the area of the metro.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Robbie Nasser, General Manager am 17. Mai 2024
Glad to hear you enjoyed the sites surrounding the hotel. If you are within a 3-mile radius of our property, we do offer a complimentary courtesy car service that can pick you up.

8/10 – Gut

Carolyn

Great location for concert hall and other DTLA attractions. Efficient and friendly staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Shawn

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy location to walk to sites.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
What a great hotel!! Our short stay was just incredible. Frankly, I can’t remember customer service as good as at this place. The staff starting from reception to breakfast restaurant to valet was simply amazing. They offer to drive you anywhere within 3 miles from hotel and bring young back in a nice car. When we arrived my wife was feeling quite unwell with either food poisoning or stomach virus, so check in staff offered extra water and other drinks. They subsequently brought microwave in to the room so we can warm some food. Amy at the restaurant was also very nice. Huge thank you to all who made our challenging 2 night stay a great experience. It will be definitely our hotel of choice in future trips to LA. Michael & Irene from Chicago
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Robbie Nasser, General Manager am 17. Mai 2024
We genuinely appreciate the glowing compliments you shared with us! We are thrilled that we were able to create a memorable experience for you during your stay. We also hope that your wife is feeling better. We eagerly await the opportunity to welcome you back, and we sincerely hope that your next visit will be free of any challenges. Thank you once again!

10/10 – Hervorragend

Patrick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We had not stayed in DT LA before. VERY pleased with the location and facilities. Staff was great. We highly recommend this OMNI.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Robbie Nasser, General Manager am 17. Mai 2024
We are thrilled to have been your first host during your visit to Downtown LA. Knowing that our staff exceeded your expectations brings us great joy. We eagerly look forward to the opportunity to serve you again in the near future. Thank you!

10/10 – Hervorragend

Amy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Allison

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

MoJoe

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

August

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good location if you need to stay in Down Town
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Hyungsoo

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love the staffs, check out time is at 12pm
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Daphne

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Edvin

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Radwa, Chandler

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We really enjoyed our stay
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Robbie Nasser, General Manager am 29. Apr. 2024
We are so delighted to hear you had a wonderful experience with us. We look forward to serving you again in the near future.

10/10 – Hervorragend

Gustavo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everithing is fine
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Scott David

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
All good.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Matt

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Robbie Nasser, General Manager am 17. Mai 2024
We apologize for the disappointment reflected in your 2-star rating. Providing excellent service to our guests is our utmost priority, and we value your feedback. We would greatly appreciate any specific feedback you can provide us with, as it will enable us to identify areas for improvement and work towards enhancing your experience. Thank you for taking the time to share your thoughts with us.

10/10 – Hervorragend

Naoaki

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Alicia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent service
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Robbie Nasser, General Manager am 29. Apr. 2024
Thank you for letting us take care of you during your stay in Los Angeles! We are so pleased you had a wonderful experience.

10/10 – Hervorragend

Kashif

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place to stay
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Manisha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Customer setvice
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Joan

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Stacy

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sabrina & Tim were the best employees ever. Made sure every commodification was met and went and above and beyond for my stay! I would recommend them to be promoted to vacation planners because they did the BEST!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Robbie Nasser, General Manager am 29. Apr. 2024
Thank you so much for your recognition of all the efforts by Sabrina and Tim! We have ways of recognizing our associates when their performance is mentioned, and I will make sure that this happens with them. It was a pleasure, and we would sincerely hope to have the opportunity to do serve you again in the very near future.

10/10 – Hervorragend

Dawn

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The service desk clerk was so nice and very helpful
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Paul

Mit der Familie gereist
This hotel is fine for a stay in LA. I would stay there again. There was not enough light in the room. The valet did not answer the phone when I called to bring our car around. We couldn’t find the glasses as they were hidden under the TV.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Robbie Nasser, General Manager am 29. Apr. 2024
We love to hear that you enjoyed your stay with us, and will return again in the future. Your feedback is greatly appreciated, and we will be sure to share it with our team so we can address them for a more pleasant experience for you next time.

2/10 – Ungenügend

Robert

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Their computer system was down and also the rooms weren’t updated for the price I was paying and very outdated
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Robbie Nasser, General Manager am 18. Apr. 2024
Thank you for sharing your concerns about your recent stay with us. We deeply regret and our truly sorry for the inconveniences and frustrations you experienced due to the technical issues with our system. We appreciate your understanding and graciousness in sharing your experience with us. We hope to have the opportunity to serve you again for a much smoother and enjoyable stay in the future

8/10 – Gut

Kimberly

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Maricelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Matthews

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
From the moment you arrive, you are treated with courtesy and care. Love the quiet, old school, East Coast feel of the place — right in the middle of DTLA (downtown LA). Across the street from the Broad, the Disney Concert Hall, and the Music Center and right next to the Museum of Contemporary Art — fabulous location!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Robbie Nasser, General Manager am 18. Apr. 2024
Sounds like you had a memorable stay, and we are so pleased to hear that! If you travels ever bring you through Los Angeles, we hope you will remember us. Thank you again for such great compliments!

10/10 – Hervorragend

Melissa, Quartz Hill

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel close to points of interest
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Benito

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024