Fassade der Unterkunft

Bewertungen von Motel 6 Thousand Oaks, CA

2 out of 5
Motel 6 Thousand Oaks, CA
1516 Newbury Rd, Thousand Oaks, CA

Bewertungen

7,0

Gut

361 von insgesamt 1017 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
230 von insgesamt 1017 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
141 von insgesamt 1017 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
125 von insgesamt 1017 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
160 von insgesamt 1017 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,4/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

6,6/10

Ausstattung

7,0/10

Zustand der Unterkunft

7,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Dorit

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Für Übernachtungen auf Autoreisen gut geeignet. Leider kein Fön. Kühlschrank Mikrowelle kostet extra. Ansonsten aber sauber und bequeme Betten.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hallo Dorit,Vielen Dank, dass Sie Ihre freundlichen Worte mit uns geteilt haben. Wir arbeiten hart daran, Ihren Besuch zum bestmöglichen Erlebnis zu machen. Wir freuen uns auf ein baldiges Wiedersehen!Maz K. #Team6

4/10 – Schlecht

Irmi

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Zimmer war klein und dunkel, die Tür hatte einen kleinen Spalt und daher war es sehr kalt in dem Zimmer, ich würde dort nicht wieder übernachten, außerdem war es sehr hellhörig
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 25. März 2024
Hallo Irmi, Wir freuen uns, dass Sie eine tolle Erfahrung gemacht haben und freuen uns über Ihr Feedback! Wir freuen uns darauf, Ihre zukünftigen Unterkunftsbedürfnisse zu erfüllen. Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Anja

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

Elvira

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Leider funktionierte auch hier die Eismaschine nicht. Bereits in San Diego 2 Tage davor hat es auch dort nicht funktioniert. Ich befürchte es sind Sparmaßnahmen des Motel6
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Brand Experience Team am 7. Sept. 2023
Hallo Elvira, Wir freuen uns, dass Sie eine tolle Erfahrung gemacht haben und freuen uns über Ihr Feedback! Wir freuen uns darauf, Ihren zukünftigen Unterkunftsbedarf zu decken. Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Angelika

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

4/10 – Schlecht

Wayne

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Rude staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Aaron

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Broken ice machine , broken air conditioning, no towels, soap, shampoo. Broken door safety latch
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Jennifer

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No ice. 2 Broken ice machines. Restroom only had the smallest amount of toilet paper, maybe 1/8 of a roll, no back up, and if you want WiFi it costs extra.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Carlos

Gut: Zustand der Unterkunft
Excellent thanks
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Eric

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Jeffrey

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No comment
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Jeffrey

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Colby

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
N/A
Aufenthalt von 10 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Zhuang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Matt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a pleasant stay

10/10 – Hervorragend

Carla

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Noralba

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
That was enough for the price!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Aneta

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good value for the price. Everything ok.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Isabel

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Richard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is my favorite motel 6. I am staying in the same room i have many times. Using expedia to book and prepay made checking in so much faster.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Richard,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Oscar

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Mai 2024
Hi Oscar,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Sabrina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Quite
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Sabrina,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Jacqueline, Laveen

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Mai 2024
Hi Jacqueline,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Juan, Corona

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ice machine still not fixed after several months..
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi Juan,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

John, Wylie

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Easy check in and friendly front desk
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 20. Mai 2024
Hi John, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

Lesa

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Peter St

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Karalaini

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Alejandro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 17. Mai 2024
Hi Alejandro,Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Dean

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great place
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Amanda

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The price was the best for the stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Osmani

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They won’t respect your reservation! I made my reservations and when I got there they had sold out all the rooms.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Mai 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Jennie

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 17. Mai 2024
Hi Jennie, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Sandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 17. Mai 2024
Hi Sandra,Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Letitia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Can do better with allowing non guest hang around the building
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Dirk

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 17. Mai 2024
Hi Dirk,Thanks for your rating, we really appreciate the support.Natalie #Team6

6/10 – Okay

Jacob

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
front desk staff was friendly. Room was on the dirty side. Air conditioning did not work, but maintenance was able to turn it back on.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Mai 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Jeffrey

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
No frills, good price.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Paulette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean and adequate for an overnight stop. Price was right too.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Paulette,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K.

2/10 – Ungenügend

John Clayton

Mit der Familie gereist
Well we we supposed to have a refrigerator and microwave we didn’t have either. The power and cable were for awhile . Just one calamity to the next . We got locked out of our rooms . No coffee maker in room
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi John Clayton,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

marissa

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I have stayed at my local motel 6 multiple times for various reasons and I have never had a truly negative experience. The staff at the front has always been friendly. We did have the power go out twice in our room during our stay this last time around but by the time I would go to ask about it, it would come back on so not truly a big deal. The worst part was the people standing right outside the door smoking cigarettes, causing the smoke to come into our room. We appreciate that they are pet friendly as that is a major factor in deciding to stay here.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Traveler, We're thankful you had a wonderful experience during your recent stay with us, and we appreciate your feedback! We are committed to providing exceptional service to all our guests, and we are glad we met your expectations. We hope to have the opportunity to serve you again in the future for all your lodging needs. Thank you for choosing us!Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Cheyenne

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bugs in the room and the bathroom was dirty
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Cheyenne,We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control and poor cleanliness very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Sara

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Jordy, Newbury Park

They should have people with a better attitude to serve customers.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Jordy,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6

10/10 – Hervorragend

Matthew

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Amy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The property was close to what I needed it close to. No working ice machine tho. The sheets are scratchy but overall it was an okay stay and would stay again if I needed to.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Amy,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Jorge

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. Mai 2024
Hi Jorge,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Jordy, Newbury Park

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Jordy,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Gevorg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. Apr. 2024
Hi Gevorg, Thank you for the 5-star rating!Natalie#Team6

8/10 – Gut

julian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Good clean place to stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. Apr. 2024
Hi Julian, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6