Innenbereich

Bewertungen von Millennium Biltmore Los Angeles

4 out of 5
Millennium Biltmore Los Angeles
506 S Grand Ave, Los Angeles, CA

Bewertungen

8,0

Sehr gut

1426 von insgesamt 3005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
681 von insgesamt 3005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
400 von insgesamt 3005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
247 von insgesamt 3005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
251 von insgesamt 3005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

7,4/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Susanna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr zuvorkommende und freundliche Bedienung
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Customer Service am 13. Jan. 2024
Susanna, es ist wirklich eine Bereicherung zu hören, wie sehr Sie unsere zuvorkommenden und freundlichen Teammitglieder bei Biltmore Los Angeles geschätzt haben. Wir freuen uns über Ihr freundliches Feedback und freuen uns, Sie bei Ihrem nächsten Besuch wieder begrüßen zu dürfen.

10/10 – Hervorragend

Sascha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes hotel was eine sehr gute Lage Downtown hat. Das Personal des Hotels ist sehr freundlich . Das Frühstück ist sehr schön. Ich war 18 tage in dem Hotel und der sehr freundliche Mann beim Frühstück, hat mich an meinen letzten tag ,sogar noch freundlich in den arm genommen. Bin begeistert vom Hotel und dem freundlichen Personal
Aufenthalt von 18 Nächten im November 2023
Antwort von Customer Service am 30. Nov. 2023
Sascha, es ist so bereichernd, deine anerkennenden Worte über das Biltmore Los Angeles zu lesen. Wir freuen uns, dass Sie die Innenstadtlage als vorteilhaft empfunden haben und freuen uns über den hervorragenden Service unseres gastfreundlichen Teams. Ihre Zufriedenheit mit unserem Frühstücksangebot erfüllt uns mit großer Freude. Es ist schön zu wissen, dass Sie sich am Ende Ihres 18-tägigen Aufenthalts vielleicht wie ein Teil der Biltmore-Familie gefühlt haben, insbesondere weil eines unserer Teammitglieder Ihren Abschied zu etwas Besonderem gemacht hat. Diese positive Einstellung zu hören, motiviert uns wirklich. Wir warten gespannt auf Ihre Rückkehr für weitere unvergessliche Erlebnisse.

6/10 – Okay

Nathalie

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2023
Antwort von Customer Service am 25. Aug. 2023
We appreciate the feedback, Nathalie.While it's great you enjoyed your time with us, we're disappointed your stay was anything less than perfect. We look forward to sharing a more positive experience with you soon.

8/10 – Gut

Lidvine, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Customer Service am 27. Juli 2023
Lidvine, vielen Dank, dass Sie sich für Biltmore Los Angeles entschieden und Ihr Feedback geteilt haben. Wir freuen uns, dass Sie die Schönheit unserer Unterkünfte geschätzt haben. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!

6/10 – Okay

Ivan

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Customer Service am 24. Mai 2023
We appreciate the feedback, Ivan.We're disappointed your time with us was anything less than perfect. We look forward to sharing a more positive experience with you soon.

6/10 – Okay

Michael

Mit der Familie gereist
Durchwachsener Aufenthalt
Es war so lala, schwierige Gegend und eher beängstigend am Abend! Parken extrem teuer, hotel in die Jahre gekommen. Service beim Frühstück langsam und frühstücksbereich klein
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Frank Young, Asst. Director of Front Office am 17. Apr. 2023
Dear Michael,Thank you for taking the time to rate our hotel. While we always strive for a perfect score, feedback like yours help us to improve our business and we thank you for providing your input.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
LA Downtown
Gute Lage in LA Downtown, idealer Ausgangspunkt um LA zu erkunden. Leider wird, zumindest aktuell, kein Room Service angeboten. Hotel ist alt(ehrwürdig) aber gepflegt und sauber, Personal freundlich.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von Front Desk Manager am 31. März 2023
Lieber Gast,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben und für Ihre ehrliche Bewertung.Bitte lassen Sie mich wissen, wenn ich Ihnen behilflich sein kann.Ich hoffe, Sie wieder begrüßen zu dürfen.Grüße,Jarly M.Manager an der Rezeption

10/10 – Hervorragend

Volker

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kos Angeles Ende November 2021
Das Biltmore gehört zu meinen beiden Standardhotels für einen LA-Aufenthalt und ich bin noch nie enttäuscht worden. Erstklassige Lage und Prei-Leistunsverhältnis, freundliches und kompetentes Personal sowie saubere Zimmer mir großzügiger Ausstattung
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
Antwort von Christine C am 10. Dez. 2021
Hi Volker, Thank you for taking the time to post a review of our property. We are so happy to hear that you enjoyed your time at Millennium Biltmore Hotel. Our goal is always to exceed your expectations! If there’s anything we can help you with during your next visit, please don’t hesitate to let us know. We hope to see you soon!

10/10 – Hervorragend

Volker

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Los Angeles Ende November 2021
Gute Location, freundliches & kompetentes Personal, einziger kleiner Makel : 25$ Facility Fee pro Tag - unabhängig davon, ob man diese in Anspruch genommen hat. Nichtsdestotrotz : für LA ein sehr gutes Preis- /Leistungsverhältnis
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2021
Antwort von Christine C am 3. Dez. 2021
We thank you for taking the time to write such a wonderful review about our hotel and your experience! We are thrilled you enjoyed your time in LA and our staff members will be even more thrilled to see such a great review. Please visit us again when you're in the downtown area!

4/10 – Schlecht

Thomas

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Gebäude selbst ist eine Sehenswürdigkeit. Alles andere eher nicht. Furchtbar laute Zimmer die schon recht runtergekommen sind.Die Fenster sind NICHT schalldämpfend und das Downtown😣. Wer nicht schlafen will, ist hier richtig.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Robert S am 18. Okt. 2021
Dear Thomas Thank you for taking the time and for your honest review. Please let me know if I can be of any assistance. Hope to welcome you back. Regards, Robert Supramaniam Director of Operations

10/10 – Hervorragend

Matias

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Marisa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gorgeous hotel with amazing history. A must if you are a fan of old hollywood!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 26. Mai 2024
Marisa, thank you for your lovely review. The team at Biltmore Los Angeles is thrilled to hear you enjoyed the hotel's rich history and charm. We hope to welcome you back for another memorable stay!

10/10 – Hervorragend

Kevin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Norman

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Easy transportation to Dodger Stadium.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 25. Mai 2024
Norman,Thank you for sharing your experience at Biltmore Los Angeles. It is great to hear that you found the transportation to Dodger Stadium convenient. We look forward to welcoming you back on your next visit.

4/10 – Schlecht

Robert

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Nice old hotel but, not very clean. Mattress cover under sheets covered with little hairs outside of room window speckled with large bits of dirt, not plesant to look out of
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 24. Mai 2024
Robert, we appreciate your feedback regarding your recent stay. It is disappointing to hear about the cleanliness concerns you mentioned. The team will definitely address this to ensure better standards are maintained. Thank you for bringing this to our attention.

10/10 – Hervorragend

Maria

Mit einer Gruppe gereist
Quedé impresionada de tan bella e histórica propiedad, definitivamente volvería a este hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 24. Mai 2024
Maria, muchas gracias por tus amables comentarios. Nos alegra saber que quedaste impresionada por la belleza y la historia de Biltmore Los Angeles. ¡Estamos encantados de que planees volver y esperamos darte la bienvenida nuevamente pronto!

10/10 – Hervorragend

Victoria

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property looks great. Right in the center of LA. Many homeless
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 23. Mai 2024
Victoria, thank you for your review. Biltmore Los Angeles is pleased to hear you appreciated the property's aesthetics and central location. Urban areas can sometimes present challenges, but we strive to maintain a safe and welcoming environment. We hope to have the pleasure of hosting you again soon.

4/10 – Schlecht

TOMOKO

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
深夜に非常ベルが鳴りつづけたのですが、その案内もなく、ロビーに行きましたが、間違いだと言われたのみでした。 隣のお部屋の話し声がかなり聞こえたこともあり、ゆっくり眠れませんでした。
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 23. Mai 2024
トモコ様、ご体験を共有していただきありがとうございます。ご滞在中にご迷惑をおかけしたことをお詫び申し上げます。お客様のフィードバックは貴重であり、ゲスト体験の向上に役立ちます。今後はよりごゆっくりお過ごしいただけるよう努めてまいります。

10/10 – Hervorragend

Vincent

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Historic hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 22. Mai 2024
Vincent, thank you for your review. The team at Biltmore Los Angeles is thrilled to know you appreciated our historic charm. We hope to welcome you back again soon!

8/10 – Gut

Anna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 23. Mai 2024
Anna, thank you for your positive rating of Biltmore Los Angeles. We're thrilled you had an enjoyable time. We're looking forward to welcoming you back soon!

2/10 – Ungenügend

Corinne

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Not very ADA friendly and I had to go back down for things that should have been done like activating my room key. Miserable visit, I do not recommend if you are disabled.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 21. Mai 2024
Corinne,We are sorry to hear you faced inconveniences during your stay and appreciate your feedback. Your comments about accessibility and service will be shared with the relevant teams. Ensuring a comfortable experience for all guests is important to us. Thank you for bringing these matters to our attention.

10/10 – Hervorragend

Virginia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love this great beautiful elegant hotel and reasonably priced love staying grrr for all my Los Angeles visits.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 21. Mai 2024
Virginia, thank you for your enthusiastic review! The team at Biltmore Los Angeles is thrilled to hear that you enjoyed your stay and found our hotel beautiful and elegant. We're looking forward to welcoming you back for your future visits to Los Angeles.

10/10 – Hervorragend

XIAORU

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was good, but Room was old and small.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 21. Mai 2024
XIAORU, thank you for your feedback. It is wonderful to hear that you found everything good during your stay at Biltmore Los Angeles. Your observation about the room's condition and size is noted, and we're glad you still had a positive experience. We look forward to welcoming you back in the future!

10/10 – Hervorragend

douglas, gardena

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Biltmore was amazing, the history is even more incredible.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 20. Mai 2024
Douglas, it is wonderful to hear that you enjoyed your stay at the Biltmore Los Angeles. Our team is thrilled that you appreciated the unique history of our hotel. We look forward to welcoming you back for another memorable experience!

2/10 – Ungenügend

Huzaifa

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Breakfast horrible Over crowded No room service Noisy bathroom fan
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 20. Mai 2024
Thank you for sharing your feedback, Huzaifa.We regret that your experience with us was anything less than ideal as we strive to provide our guests with only the most enjoyable of visits. We hope you'll give us another opportunity to provide you with the high caliber service our guests are accustomed to.

10/10 – Hervorragend

Priya Beldora, HOLLIS

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 20. Mai 2024
Thank you for taking the time to leave this wonderful rating, Priya! We hope to see you again soon at Biltmore Los Angeles so we can share yet another amazing experience!

10/10 – Hervorragend

Qiangwei, Diamond Bar

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Comunication
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 20. Mai 2024
Qiangwei, thank you for your feedback. The team at Biltmore Los Angeles is delighted to hear that you had a positive experience. We're here for anything you need and hope to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Douglas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Center of downtown
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 20. Mai 2024
Douglas, thank you for staying at Biltmore Los Angeles! We're delighted you enjoyed our central location right in the heart of downtown. We hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

ALEJANDRO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Todo excelente
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Customer Service am 16. Mai 2024
Alejandro, el equipo de Biltmore Los Angeles está encantado de saber que todo estuvo excelente durante su estadía. ¡Esperamos darle la bienvenida pronto!

10/10 – Hervorragend

jesus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 17. Mai 2024
Jesus, the team at Biltmore Los Angeles is thrilled to see that you enjoyed your stay! We're looking forward to welcoming you back in the future.

6/10 – Okay

Kristie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
I was disappointed in the overall upkeep and experience of the hotel. There were holes in areas of the walls, chipping paint, and exposed wiring throughout the common spaces. The bell hop/luggage guy was rude to my husband regarding us carrying our own luggage upon arrival. The fire alarm was going off on the 7th floor for about 20 minutes, leaving us both with ringing in our ears. When I called to the front desk to ask if we should evacuate the building, I was told to hang on and that someone would call me back. After 30 minutes, we were told it was a false alarm. When I asked about purchasing medication for a headache related to the ringing, i was told the hotel did not supply nor sell NSAIDs, but that I could "doordash some from CVS or WalGreens". We booked this location because of the Biltmore name and were hoping for a better experience considering the price. Also, $50.00/night to park in the attached garage with hotel guest parking not available until the 9th floor is pretty ridiculous. We won't be back, but hopefully this review will shed some insight for others.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 14. Mai 2024
Kristie, it's clear from your review that your recent experience didn't meet your expectations, which is regrettable. We sincerely apologize for any cosmetic concerns you noticed in our common areas and any discomfort caused by the fire alarm incident. Our team member's response to your concerns certainly fell short of our usual high standard of service. In regards to parking, we understand the cost may seem high but it's competitive with local averages. We hope to have the opportunity to improve your view of our establishment in the future, should you decide to give us another chance.

10/10 – Hervorragend

renec

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Antic looks! So pretty!👏Love it!
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 14. Mai 2024
Renec, we're thrilled to hear that you enjoyed the vintage charm of Biltmore Los Angeles. We are sure our colleagues appreciated the thumbs-up! We look forward to welcoming you back for another fantastic experience in the future!

10/10 – Hervorragend

Terri

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Love this beautiful hotel. Stayed here last year celebrating my nephews graduation from USC. Will definitely stay there again.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 14. Mai 2024
Terri, it's wonderful to hear that you enjoyed your stay at Biltmore Los Angeles and joined us for such a meaningful occasion. We're thrilled to have made a lasting impression and look forward to hosting you for many more happy and memorable visits in the future.

10/10 – Hervorragend

David Christian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A combination of new world conveniences with 1920s charm are found on the premises and in your room. Enjoy the opportunity to stay in a piece of LA entertainment history. The room, bathroom and closet were larger than I expected. The television was updated and furniture was modern offsetting the older setting. The only downsides was that all onsite food options were expensive and more staff at the front desk was needed. $22 for a piece of cake is ridiculous. We found better price options for breakfast nearby at Marie’s and Pichones.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 13. Mai 2024
David Christian, thank you so much for choosing to stay at the Biltmore Los Angeles. It's delightful to hear you appreciated the unique blending of historic charm with modern convenience. We're pleased that you found your room spacious and your TV up-to-date. We do acknowledge your concerns about the onsite dining options and front desk service. Rest assured, we continually strive to offer value and efficient service. We hope that your overall experience was memorable and we look forward to welcoming you back the next time your travels bring you to LA.

10/10 – Hervorragend

KEITH, Rancho Palos Verdes

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great historic property, with many beautiful ballrooms. Explore the hotel, and definitely stop by to see the original pool in the gym. Excellent staff, with an attention to detail. Enjoy afternoon tea on Saturdays and we enjoyed the food at the bar. Being in downtown LA, the outside area isn't great, but they have fantastic security that keeps everything very safe in the hotel. Our only negative was the electronic dance music (EDM) concert happening in Pershing Square that was very loud. Fortunately, it ended by 11PM. We will definitely stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 14. Mai 2024
KEITH, it's wonderful to hear your high praise for Biltmore Los Angeles. We're thrilled you enjoyed exploring the property, including our exquisite ballrooms and original pool. It pleases us that our team members' attention to detail and our afternoon tea met your expectations. It's regrettable that the external music event caused some inconvenience, and we're glad it didn't significantly impact your stay. We eagerly await your return in the future.

6/10 – Okay

Bernadette

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Parking situation is absolutely terrible . if you are not using valet , you have to drive in an upward circle for nearly 8 levels . The hotel does not allow any guests to park below the 8th level unless using there valet service . To top it off the hotel charges over 50.00 a day to use there garage for parking, making you feel unappreciated and ripped off . There is no food for room service accept a hole in the wall deli located in the lobby . I would not recommend . After the hotel slams you with parking , the rates are not worth the stay . much better options in the area from a cost perspective .
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 8. Mai 2024
Bernadette, we understand your concerns about the parking structure and associated fees, as well as your disappointment regarding the limited room service options. We're constantly strategizing ways to improve our guests' overall experience, and your remarks provide valuable insight into areas needing additional attention. Your feedback will be forwarded to the management team for review. As for cost-effective options around, every guest's perspective varies, and we're sorry if we weren't the optimal choice for you this time. We hope for an opportunity to serve you better in the future.

8/10 – Gut

Armando

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 8. Mai 2024
Armando, thank you for your rating of your stay at Biltmore Los Angeles. We're delighted you found our hotel to be of a high standard. If there's anything more we can do to enhance your next visit, we hope you'll let us know. We're looking forward to welcoming you back in the future.

10/10 – Hervorragend

Carlos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 8. Mai 2024
Carlos, it's wonderful to hear that you had a seamless experience at Biltmore Los Angeles. We value your feedback and are delighted that your stay met your expectations. Looking forward to welcoming you back soon. Safe travels.

10/10 – Hervorragend

Bryan

👌
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Kianoosh

Mit der Familie gereist
Architecture was very nice and unique.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 3. Mai 2024
Kianoosh, it's wonderful to hear you appreciated the distinct architectural features of Biltmore Los Angeles. We are always thrilled when guests recognize and value the uniqueness of our hotel. Thank you for sharing your experience, we hope to welcome you back in the near future.

8/10 – Gut

Bo

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Beautiful lobby, had to call in to correct for a double charge on stay but was immediately resolved and refunded. Rooms great but soundproofing from street is poor.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 4. Mai 2024
It's lovely to hear you found the Biltmore Los Angeles lobby enchanting. We're relieved to know the billing discrepancy was promptly rectified. However, we apologize if there was a concern about outside noise levels. We appreciate your feedback and are continuously seeking improvements to elevate our guests' experiences.

6/10 – Okay

Caroline

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 3. Mai 2024
Caroline, thank you for taking the time to leave a rating. It seems we may not have fully met your expectations during your stay. We would appreciate any further feedback you could provide, as we're constantly striving to improve our guest experiences at the Biltmore Los Angeles. Thank you again, and we hope to have the opportunity to better serve you in the future.

10/10 – Hervorragend

Joyce

Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 23. Mai 2024
Joyce, thank you for rating your stay at Biltmore Los Angeles so highly. We’re thrilled you enjoyed your experience. We're looking forward to welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

Michael

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 22. Mai 2024
Michael, Biltmore Los Angeles is thrilled to see your fantastic rating! The team at Biltmore Los Angeles is delighted you had a wonderful stay. We're looking forward to welcoming you back soon!

6/10 – Okay

Esther

Gut: Sauberkeit
It was old
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Customer Service am 2. Mai 2024
Esther, we appreciate your feedback. Our property aims to maintain its classic charm while incorporating modern comforts. We will continually work towards enhancing this balance. Thank you, and we hope to welcome you back to experience the improvements.

8/10 – Gut

david

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 2. Mai 2024
David, thank you for choosing to stay at Biltmore Los Angeles. We sincerely appreciate your business and we're thrilled you enjoyed your time with us. We hope to see you again soon for another memorable stay.

8/10 – Gut

Susan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Parking is expensive, and there is only one small bar/restaurant only open certain evening times.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 2. Mai 2024
Susan, thank you for spending time to provide us your feedback. We understand you had concerns about the parking fees and the operational hours of our dining facility. We're continuously evaluating our services based on guest feedback, and we appreciate the points you've mentioned. It's our hope that your overall experience in Biltmore Los Angeles was enjoyable and we look forward to welcoming you back.

10/10 – Hervorragend

david

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 22. Mai 2024
David, thank you for the fantastic rating! We're delighted you enjoyed your stay with us at the Biltmore Los Angeles. We hope to welcome you back soon for another wonderful experience!

10/10 – Hervorragend

Lissette

Mit der Familie gereist
Professional staff
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 1. Mai 2024
Lissette, we're thrilled to know that you appreciated the professionalism of our team members at Biltmore Los Angeles. Your praises mean a lot to us. We hope you'll return for another exceptional experience.

10/10 – Hervorragend

deirdre

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to where i need to be downtown
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 29. Apr. 2024
Deirdre, it's great to hear the Biltmore Los Angeles' central location was convenient for your trip. We appreciate your positive review and thank you for choosing our hotel. We hope to welcome you back soon.