Außenbereich

Bewertungen von Four Points by Sheraton Los Angeles Westside

3 out of 5
Four Points by Sheraton Los Angeles Westside
5990 Green Valley Cir, Culver City, CA

Bewertungen

8,6

Hervorragend

575 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
251 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
92 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
32 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
51 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Stefanie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir hatten einen schönen Aufenthalt und es hat fast alles gepasst. Die Verbindungstür zum Nebenzimmer war etwas hellhörig und das Gym könnte ein bisschen besser ausgestattet sein. Aber ansonsten alles top.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von Customer Service am 5. Okt. 2023
Stefanie, wir freuen uns über Ihr Feedback zu Ihrem Aufenthalt im Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. Wir freuen uns zu hören, dass Ihr Aufenthalt insgesamt angenehm war, trotz der geringfügigen Bedenken hinsichtlich der Verbindungstür des Zimmers und der Fitnesseinrichtungen. Seien Sie versichert, dass Ihre Kommentare unschätzbare Verbesserungspotenziale darstellen, da wir kontinuierlich bestrebt sind, das Erlebnis unserer Gäste zu verbessern. Wir können es kaum erwarten, Ihnen in Zukunft einen noch außergewöhnlicheren Aufenthalt zu bieten.

8/10 – Gut

Nadine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gute Lage und Anbindung an Highways. Von hier aus ist man in 15 min in Venice Beach oder in Santa Monica. Hotel hat gute Ausstattung und ist schön. Einziger Mangel: unser Zimmer war zur Highway Seite gerichtet, das war etwas laut nachts
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022
Antwort von Customer Service am 9. Sept. 2022
Danke, dass du deine Gedanken mit uns teilst, Nadine.Wir wissen die Zeit zu schätzen, die Sie sich genommen haben, um uns Ihr Feedback zu hinterlassen. Wir freuen uns, dass Sie unsere zentrale Lage und moderne Ausstattung genossen haben. Die Anregungen unserer Gäste sind uns sehr wichtig. Vor diesem Hintergrund werden wir uns in Zukunft sicher mit Ihren Bedenken befassen. Wir möchten sicherstellen, dass diese Fehltritte für unsere zukünftigen Gäste beseitigt werden.Wir wissen es noch einmal zu schätzen, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns eine Bewertung zu hinterlassen. Wenn es eine Möglichkeit gibt, Sie bei einem zukünftigen Besuch unterzubringen, teilen Sie uns dies bitte mit. Ich wünsche ihnen einen wunderbaren Tag!

10/10 – Hervorragend

carolina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Praktisch
Super nah beim Flughafen und Einkaufszentrum
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Customer Service am 29. Aug. 2022
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, diese fantastische Bewertung abzugeben, Carolina!Wir freuen uns zu hören, dass Sie eine so wundervolle Erfahrung mit uns im Four Points by Sheraton Los Angeles Westside gemacht haben und dass Sie unsere erstklassige Lage zu schätzen wissen. Wir hoffen, Sie wieder zu Gast zu haben, damit wir einen weiteren unvergesslichen Besuch mit Ihnen teilen können.Nochmals vielen Dank für die Rückmeldung!

10/10 – Hervorragend

Thomas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Freundliches Personal. Gut gelegen. Sehr gutes Frühstück.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Customer Service am 6. Juli 2022
Danke für die tolle Bewertung, Thomas! Wir freuen uns, dass Ihre Zeit im Four Points by Sheraton Los Angeles Westside so hervorragend war, da es uns sehr wichtig ist, unseren Gästen ein hervorragendes Erlebnis zu bieten. Es ist fantastisch, dass Sie unser höfliches Personal und die erstklassige Lage sowie unsere Frühstücksauswahl geschätzt haben. Das sehen wir gerne! Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder für ein weiteres fantastisches Erlebnis zu beherbergen. Habe einen wunderschönen Tag!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Tiffany Young, Director of Sales am 31. Juli 2019
Thank you for the feedback. Please elaborate on why a 4 out of 5 please? Warm Regards, Tiffany Young Director of Sales

10/10 – Hervorragend

Rene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Accesible y tranquilo
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Alfredo

I would definitely recommend last minute hotel reservation and best area to spend the weekend .
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 28. Mai 2024
Alfredo, thank you for your recommendation of Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. Our team is thrilled to hear you enjoyed your stay and found the area perfect for a weekend getaway. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

Sidie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice place
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 27. Mai 2024
Sidie, thank you for your kind words. The team at Four Points by Sheraton Los Angeles Westside is delighted you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

Valentino

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was cool
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 26. Mai 2024
Valentino, thank you for your cool review! The team at Four Points by Sheraton Los Angeles Westside is thrilled you enjoyed your stay. We're looking forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Robert, New York

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 26. Mai 2024
Thanks for the fantastic rating, Robert!It's outstanding we could exceed your expectations during your stay at Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. We're all looking forward to your next stay with us.

10/10 – Hervorragend

Jacklyn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect!!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 24. Mai 2024
Jacklyn, thank you for sharing your perfect experience at Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. Our team members are thrilled that you enjoyed your stay. We hope to welcome you back again soon!

8/10 – Gut

enrique

Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 26. Mai 2024
Thank you for sharing your thoughts with us, Enrique!It's great to see we provided you with such great hospitality. We're hoping we'll be seeing you again during your next visit to Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. Thank you and have a lovely day!

8/10 – Gut

Roman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 22. Mai 2024
Roman, thank you for your positive rating of Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. Our team is pleased that you had a pleasant experience. We look forward to hosting you again soon!

10/10 – Hervorragend

Kara, Nashville

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 21. Mai 2024
Kara, thank you for your positive rating of the Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. We're thrilled to know you enjoyed your stay. Our team looks forward to welcoming you back soon!

10/10 – Hervorragend

Paul

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easy to do business with
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 20. Mai 2024
Paul, it is wonderful to hear that you found Four Points by Sheraton Los Angeles Westside convenient for your business needs. We look forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 – Okay

Kirit, Sydney

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Nice hotel and location. My only issue was that the bathrooms have no air ventilation or extraction which can make it very uncomfortable. Also, the air conditioning is old therefore very noisy at night time
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 20. Mai 2024
Kirit, thank you for taking the time to share your feedback. It is nice to hear that you appreciated the hotel and its location. Your observations regarding the bathroom ventilation and air conditioning are noted. Our team is continually working to enhance the guest experience. We do hope you will consider staying with us again in the future.

8/10 – Gut

Cordell

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Attractive property, clean facility. Everything in working order. People I interacted with got the job done. Pillows are flat and left me with a headache.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 16. Mai 2024
Cordell,Thank you for your feedback. It is wonderful to hear that you enjoyed the well-maintained property and that everything was in working order at Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. Your comments regarding the pillows are appreciated. We're looking forward to welcoming you back for an even better stay in the future.

10/10 – Hervorragend

Erik

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This place is perfect!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 16. Mai 2024
Erik, thank you for your wonderful words! The team at Four Points by Sheraton Los Angeles Westside is thrilled to hear you found your stay perfect. We look forward to welcoming you back soon!

2/10 – Ungenügend

Abdoulkarim

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 16. Mai 2024
Abdoulkarim, thank you for taking the time to provide a rating. It is regrettable to hear that your experience didn't meet your expectations. Your feedback is important, and if there is anything specific you would like to share, we encourage you to reach out so we can better understand how to improve.

8/10 – Gut

YUI

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
連泊でもタオル交換やゴミ捨ては依頼しなくても毎日やって欲しかったです。
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 13. Mai 2024
YUI 様、貴重なお時間を割いてご意見をお寄せいただき、ありがとうございます。私たちは、お客様が毎日ルーム サービスをご希望であることを理解し、お客様のプライバシーを尊重しながら、清潔で快適な環境を確保することの間で最適なバランスを保つよう努めています。フォー ポイント バイ シェラトン ロサンゼルス ウェストサイドは、お客様の体験を向上させるために常に努力しており、お客様のご意見はまさにそれを実現する上で大変役立っています。次回のご来館をお待ちしております。

10/10 – Hervorragend

Paul

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean and quiet
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Customer Service am 2. Mai 2024
Paul, thank you for your wonderful feedback regarding your stay at Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. We're thrilled to hear that you appreciated the cleanliness and tranquility. Our team is committed to providing comfortable, serene environments for our guests. We look forward to welcoming you back in the near future.

10/10 – Hervorragend

Lynn

Geschäftlich gereist
The hotel was very clean, the staff was pleasant, and the location is great because of its proximity to the Westfield Mall - within walking distance.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 2. Mai 2024
Lynn, thank you for choosing Four Points by Sheraton Los Angeles Westside for your stay. It's delightful to read that you enjoyed our cleanliness, friendly team members, and convenient location near Westfield Mall. Your feedback is sincerely appreciated, and we hope to serve you again in the future.

8/10 – Gut

Marco, Estado De Mexico

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is nice and the beds are so comfy, the only problem is that at nite someone smoked weed and it smells in all floor
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 30. Apr. 2024
Marco, thank you for sharing your thoughts about Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. We're delighted to hear that our property left a good impression and our comfortable beds provided a pleasant rest. However, we regret to learn about your experience with unwelcome odors. We take such matters seriously and place the highest priority in providing a clean, comfortable environment for our guests. Please know we'll definitely look into this matter further to ensure all guests have the best possible stay. We’re excited to have you back in the future for an even more enjoyable experience.

6/10 – Okay

Ravi Chand

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 17. Mai 2024
Ravi, thank you for your rating. This will help us improve and provide a better stay for all guests. Thank you for staying with us. We look forward to having another chance to better serve you next time. Safe travels!

10/10 – Hervorragend

Antonia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I would have liked a fan in restroom.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 26. Apr. 2024
Antonia, thank you for taking the time to share your thoughts about Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. We appreciate your feedback regarding a preferred amenity and will certainly bear it in mind. We look forward to serving you again in the future.

10/10 – Hervorragend

Ruben

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 11. Mai 2024
Thank you for the perfect rating, Ruben!We are very pleased to hear that you had a wonderful stay at Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. Providing satisfying and comfortable stays is always what we strive for. We'd love to have you back again soon!Thanks again for the feedback!

10/10 – Hervorragend

Alfredo

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved it
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 19. Apr. 2024
Alfredo, it warms our hearts to see that you had a great experience at Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. We're thrilled to have met your expectations and look forward to welcoming you back on your next visit.

8/10 – Gut

Gabbrielle

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to lots of amenities
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Customer Service am 18. Apr. 2024
Gabbrielle, we're pleased to know that you enjoyed the convenient location of Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. Our prime position offers easy access to multiple local amenities which our guests find beneficial. We're glad to note this added positivity to your experience. It was our pleasure hosting you and we hope to do so again in the future.

10/10 – Hervorragend

Tzetzangari

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best hotel I have stayed at. Very understanding
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Service am 17. Apr. 2024
Tzetzangari, it's fantastic that you consider Four Points by Sheraton Los Angeles Westside the best hotel you've experienced. We're thrilled to be recognized for our understanding nature. We eagerly await your next visit.

10/10 – Hervorragend

Kamer, East Greenwich

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very helpful and friendly front desk. I could able to check-in earlier.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 16. Apr. 2024
Kamer, it's delightful to hear about your positive experiences with our front desk team at the Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. We're glad that the early check-in could accommodate your schedule. We hope to welcome you back in the future.

10/10 – Hervorragend

Nancy

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 4. Mai 2024
Thanks for sharing this perfect rating, Nancy!We're thrilled to hear you enjoyed your stay at Four Points by Sheraton Los Angeles Westside! It's our pleasure to accommodate you to the fullest extent. After all, your happiness is our top priority! We're already looking forward to your next visit!

6/10 – Okay

Sunil

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 16. Apr. 2024
We appreciate the feedback, Sunil.While it's great you enjoyed your time with us, we're disappointed your stay was anything less than perfect. We look forward to sharing a more positive experience with you soon.

6/10 – Okay

Mamatha

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 16. Apr. 2024
Mamatha, it seems from your rating that your recent stay didn't meet all your expectations. Listening to our valued guests like you helps us identify areas where we might be able to improve our services. We'd sincerely appreciate if you could provide us with more detailed feedback so we can better address your needs the next time. Your enhanced satisfaction is our goal.

10/10 – Hervorragend

Erick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Customer Service am 10. Apr. 2024
Erick, it's delightful to hear you enjoyed the convenient placement of Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. We look forward to hosting you again on your next visit.

10/10 – Hervorragend

Roberto

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Safe an clean!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Service am 10. Apr. 2024
Roberto, it's wonderful to hear that the cleanliness and security at Four Points by Sheraton Los Angeles Westside met your expectations. We take great pride in maintaining the highest standards for our guests. Looking forward to welcoming you back on your next LA trip.

10/10 – Hervorragend

Keira

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Customer Service am 7. Apr. 2024
Thank you for the fantastic rating, Keira!We strive to make all of our guests feel welcome and relaxed during their time at Four Points by Sheraton Los Angeles Westside! We can't wait to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Kevin M

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Customer Service am 6. Apr. 2024
Kevin, it's fantastic to see such a high rating for Four Points by Sheraton Los Angeles Westside! We're thrilled you had a memorable experience and hope you will choose our hotel for your future travels. Thanks for your support.

4/10 – Schlecht

CARLOS, guadalajara

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
El baño estaba sucio y los basureros tambien
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Customer Service am 1. Apr. 2024
Carlos, lamentamos mucho los problemas de limpieza que experimentaste. La limpieza es de suma importancia y lamentamos no haberla logrado durante su estadía. Hemos enviado sus comentarios a nuestro equipo de limpieza para su revisión. Esperamos tener la oportunidad de servirle mejor en el futuro.

8/10 – Gut

Heidi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Expensive parking. Great fitness center.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Customer Service am 30. März 2024
Heidi, it's fantastic to hear you enjoyed the outstanding fitness center at Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. We understand your remarks regarding the parking, though please note that our rates are competitive for the area's demand. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you again on your next visit.

10/10 – Hervorragend

Shania

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This place is always clean. Easy check in. Good area. I frequent this hotel when I’m visiting Los Angeles.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Customer Service am 27. März 2024
Shania, it's always a pleasure to hear from our returning guests. We're thrilled you find Four Points by Sheraton Los Angeles Westside consistently tidy and convenient and appreciate the ease of check-in. Your continued patronage means a lot to us. We look forward to hosting you again the next time you visit Los Angeles.

8/10 – Gut

Danielle

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Customer Service am 28. März 2024
Danielle, it's great to hear you had a positive experience at Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. We appreciate your rating and look forward to providing another enjoyable stay the next time you're in Los Angeles.

10/10 – Hervorragend

Nancy

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Customer Service am 14. Apr. 2024
Thanks for the amazing rating, Nancy!We care deeply about the happiness and satisfaction of our guests. We can't wait to see you again soon for another outstanding experience at Four Points by Sheraton Los Angeles Westside!

10/10 – Hervorragend

Kristin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had dinner at the bar and food was surprisingly better than expected. Bartender was helpful and friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Customer Service am 25. März 2024
Kristin, it's wonderful to hear that your dining experience at Four Points by Sheraton Los Angeles Westside exceeded your expectations. It's great to know that the remarkable service provided by our bartender made a positive impression on you. The team is delighted to hear about this. We look forward to welcoming you back for another delightful experience soon.

10/10 – Hervorragend

Douglas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Customer Service am 26. März 2024
Douglas, it's great to see your perfect rating of Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. Your support and presence are truly appreciated. We look forward to welcoming you back in the near future.

10/10 – Hervorragend

Tinku

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay, would stay here again!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Customer Service am 24. März 2024
Tinku, thank you for sharing your experience at Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. We're thrilled to learn that you enjoyed your stay. It's wonderful when guests choose to return. We're looking forward to welcoming you back!

6/10 – Okay

Vicki

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The property was fine. The pool was supposed to be heated but it wasn’t. We talked to the manager who said it was cool outside and that’s why the pool wasn’t the promised 82 degrees. I explained then it isn’t a heated pool. She was very rude about it. I won’t go back.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Customer Service am 23. März 2024
Vicki, it's unfortunate to hear about the misunderstanding regarding the pool temperature. We take such concerns seriously and apologize for any perceived rudeness. It's our aim to ensure warm interaction with all our guests. We hope to regain your trust and invite you to experience our commitment to improvement next time.

2/10 – Ungenügend

Reynaldo

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Customer Service am 11. Apr. 2024
Reynaldo, we noticed you left a 1-star rating without any comment. Your feedback is vital to our improvement and it is regrettable to know that your stay fell short of ideals. We always aim to provide stellar guest experiences and apologize if we missed the mark this time. Nevertheless, thank you for choosing us and we hope to have another opportunity to serve you better next time.

10/10 – Hervorragend

Rocio del Carmen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location, available shopping and eating options around at walking distance. Great staff
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Customer Service am 17. März 2024
Rocio, it truly makes us proud at Four Points by Sheraton Los Angeles Westside to know that you felt our location was convenient and our array of food and shopping options noteworthy. It's our pleasure to hear that our team members were able to make your stay a great one. We eagerly wait for your next visit.

8/10 – Gut

Steven

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Customer Service am 6. Apr. 2024
Steven, thank you for choosing to stay at Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. It seems you had a pleasant experience with us. Your high rating is truly appreciated. We're looking forward to the chance to serve you again in the future.

10/10 – Hervorragend

Annie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was very clean, employees we’re very nice
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Customer Service am 11. März 2024
Annie, thank you for sharing your positive notes about Four Points by Sheraton Los Angeles Westside. We're glad to hear you appreciated our meticulously maintained environment and found our team members exceptionally welcoming. Your positive words mean a lot to us. We are eager to provide you with another memorable stay in the future.