Außenbereich

Bewertungen von Four Points by Sheraton Los Angeles International Airport

3.5 out of 5

Bewertungen

6,0
1339 von insgesamt 5954 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
1081 von insgesamt 5954 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
1131 von insgesamt 5954 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1036 von insgesamt 5954 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1367 von insgesamt 5954 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,6/10

Sauberkeit

6,8/10

Personal & Service

6,0/10

Ausstattung

5,8/10

Zustand der Unterkunft

6,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

ProjectFire

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Sehr geräumiges Zimmer mit guten Betten und großem Bad. Alles war sauber. Koffer konnten sicher aufbewahrt werden.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Customer Service am 24. Feb. 2024
Es ist schön zu hören, dass Sie die Geräumigkeit des Zimmers, die bequemen Betten und das große Badezimmer im Four Points Los Angeles International Airport geschätzt haben. Wir freuen uns, dass Sie alles sauber vorgefunden haben und die sichere Gepäckaufbewahrung geschätzt haben. Wir hoffen, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

8/10 – Gut

Gerhard

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Customer Service am 23. Feb. 2024
Gerhard, thank you for your rating of Four Points Los Angeles International Airport. We're pleased to see you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back in the future.

4/10 – Schlecht

Tobias

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
never again
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Customer Service am 17. Feb. 2024
We appreciate you sharing your concerns with us, Tobias.We regret to hear that you were dissatisfied with your recent visit. We hope you'll give us another opportunity to provide you with the quality service in which we pride ourselves.

6/10 – Okay

Jochen

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Customer Service am 16. Feb. 2024
Jochen, it seems like you had a mixed experience at our hotel. We value your feedback and would appreciate any suggestions on how we can improve for future visits. Our goal is to ensure our guests enjoy a seamless and positive stay. Thank you for choosing Four Points Los Angeles International Airport.

2/10 – Ungenügend

katrin

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Einfach nur alt, abgewohnt. Komisches Gefühl ins Bett zu legen,da man die Federn der Matratzen spüren konnte. Die Angestellten waren im Streik und haben bis spät abends laute Trommel Geräusche gemacht, sodass man nicht früh schlafen konnte.niemals buchen! War günstig mit 100 Euro aber das war diese Bruchbude nicht wert!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Customer Service am 12. Dez. 2023
Katrin, wir bedauern, dass Sie sich über den Zustand der Betten und die Unruhe unter unseren Kollegen unwohl fühlen. Wir bemühen uns, allen unseren Gästen eine friedliche und angenehme Atmosphäre zu bieten, und bedauern zutiefst, dass dies nicht Ihr Erlebnis war. Sollten Sie sich für einen erneuten Aufenthalt bei uns entscheiden, werden wir unser Möglichstes tun, um sicherzustellen, dass Ihr nächster Aufenthalt Ihre Zeit und Ihr Geld wert ist.

4/10 – Schlecht

Simone

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Customer Service am 16. Nov. 2023
Simone, it's regrettable to hear your experience didn't meet your expectations. Your feedback is paramount and rest assured it will be used constructively. We hope to have another opportunity to serve you better in the future.

4/10 – Schlecht

Marthy

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Die lage ist gut der service nicht und das bad fällt auseinander die klimma war muffig und nicht sauber
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Customer Service am 18. Okt. 2023
Marthy, wir schätzen Ihr Feedback. Es ist enttäuschend zu hören, dass Sie Probleme mit dem Service hatten und einige Probleme mit dem Badezimmer und der Klimaanlage Ihres Zimmers festgestellt haben. Jeder Gast verdient ein tadelloses Erlebnis und wir sind diesen Erwartungen eindeutig nicht gerecht geworden. Wir sind bestrebt, diese Probleme zu verbessern und sicherzustellen, dass sie angegangen werden. Wir hoffen, dass wir es bei Ihrem nächsten Besuch wieder gutmachen können.

10/10 – Hervorragend

Werner

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gerne Wieder
Alles war Tip Top Sauber, Verkehrsanbindung, nahe am Airport Super zufrieden
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Customer Service am 17. Sept. 2023
Werner, es ist fantastisch zu wissen, dass Sie Ihren Aufenthalt im Four Points Los Angeles International Airport genossen haben. Wir freuen uns, dass Sie das Hotel ordentlich, verkehrsgünstig gelegen und in der Nähe des Flughafens vorgefunden haben. Ihre zufriedenen Worte bedeuten uns sehr viel. Es wäre ein Kompliment, wenn wir planen, uns in Zukunft wieder zu besuchen!

10/10 – Hervorragend

Cornelius

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Customer care am 7. März 2023
Dear, CorneliusThank for a 5 out of 5; We appreciate you taking the time to leave your feedback about our hotel.

4/10 – Schlecht

Rolf

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotelzimmer ist sehr renovationsbedürftig. Klimaanlange funktionierte nicht richtig und es war saukalt. Ebenfalls hat es sehr viele kaputte STellen wie an den Fenstern und im Badzimmer sowie es tropfte vom Dach durch die Decke in das Zimmer. Sehr unbefiredigend.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023
Antwort von Customer Service am 22. Jan. 2023
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihr Feedback zu teilen, Rolf.Mit Enttäuschung haben wir erfahren, dass der Zustand unseres Hotels nicht Ihren Erwartungen entsprach. Bitte seien Sie versichert, dass dies nicht der Standard ist, den wir anstreben, und wir werden Ihre Bedenken künftig mit den entsprechenden Mitgliedern unseres Managementteams teilen.Wir hoffen, dass Sie uns die Möglichkeit geben, bald eine positivere Erfahrung mit Ihnen zu teilen.

6/10 – Okay

Volker

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
In die Jahre gekommenes Hotel mit einem miserablen
Der zimmerservice ließ sehr zu wünschen übrig.erst nach massiver Beschwerde wurde am 4ten Tag des Aufenthalts das Zimmer gereinigt.das war’s dann aber auch schon für den Rest des Aufenthaltes. Des Weiteren ein defekter Kühlschrank der auf Reklamation nicht getauscht wurde. Auch war ein schöner Frühstückstisch vorhanden, leider ohne Frühstück. Das positivste war die Bushaltestelle direkt vorm Hotel. Alles in allem ist das Hotel super wenn man nur eine Nacht dort verbringen möchte.
Aufenthalt von 8 Nächten im Juni 2022
Antwort von Customer Service am 6. Juli 2022
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback mitzuteilen, Volker. Wir sind enttäuscht, dass Ihre Zeit bei uns alles andere als perfekt war. Der Komfort und die Zufriedenheit unserer Gäste liegen uns sehr am Herzen, daher bedauern wir, dass unsere Einrichtungen und Annehmlichkeiten Ihre Erwartungen nicht erfüllt haben. Nochmals vielen Dank, dass Sie Ihre Bedenken geteilt haben. Wir werden dies auf jeden Fall mit den entsprechenden Mitgliedern unseres Teams besprechen, damit wir uns in Zukunft verbessern können. Wir hoffen, dass Sie uns bald eine weitere Gelegenheit geben, eine angenehmere Erfahrung mit Ihnen zu teilen.

6/10 – Okay

Meltem

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Das Zimmer war dreckig, wir hatten ganz viele fremde Haare im Bett. Der Boden war auch dreckig. Im Bad hatte es auch fremde Körperbehaarung.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von Customer Service am 3. Mai 2022
Wir wissen es zu schätzen, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns dieses Feedback zu hinterlassen, Meltem. Wir bedauern, dass Sie während Ihrer Zeit bei uns solche Schwierigkeiten hatten. Wir bemühen uns, unseren Gästen qualitativ hochwertigen Service und Komfort zu bieten, und es ist bedauerlich, dass Ihr Zimmer nicht nach den hohen Standards gereinigt wurde, die wir anstreben. Wir werden Ihr Feedback in Zukunft mit unserem Team besprechen. Wir hoffen, dass Sie uns erlauben, Sie bald wieder aufzunehmen, damit wir eine positivere Erfahrung mit Ihnen teilen können.

8/10 – Gut

Miruna Elena

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

Martin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Customer Service am 24. Dez. 2021
Thank you for sharing, Martin! At Four Points Los Angeles International Airport, we strive to provide exceptional service for each person who walks through our doors. Thank you for sharing your perfect rating with us. We look forward to sharing the same quality experience with you during your next stay with us.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021

8/10 – Gut

Michael

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

8/10 – Gut

Franz

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
A Little Bit old and Need to be renovated
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Eleanor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

mori

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
terrible staff, disorganized staff, took half an hour to check in. hotel wasn’t very nice either. rooms were barely average. stay away from here. words can’t describe how bad the staff is.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Khaled

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They fool you into thinking parking is included and then hit you with a $55 daily fee! No traportation, middle of no where
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Angela

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Oralia

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bed comforting
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 23. Mai 2024
Oralia, thank you for sharing your positive feedback. We're thrilled you found the bed comforting at Four Points Los Angeles International Airport. We're looking forward to your next visit!

8/10 – Gut

PATRICK

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stayed here before my last room was. Much nicer and updated.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 23. Mai 2024
Patrick,Thank you for sharing your experience with us at Four Points Los Angeles International Airport. We appreciate your repeat stay. The hotel is continually updating its facilities, and we hope that your next visit will be even more enjoyable. We're looking forward to welcoming you back soon.

2/10 – Ungenügend

Nebiyu Anso

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very Dirty room. if you looking clean hotel I don’t suggest this facility.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 23. Mai 2024
Nebiyu Anso, thank you for sharing your feedback. Cleanliness is a priority, and we will address your concerns with our team. Your comments are important to us as we strive to improve guest experiences.

8/10 – Gut

luis

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
the parking is too expensive and the hotel in general looks dirty
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 23. Mai 2024
Luis, thank you for sharing your thoughts. It's concerning to hear you felt that way about the parking and cleanliness. Our team will look into these matters to further enhance our services. Your feedback is valuable, and we hope to welcome you back for a more pleasant experience at Four Points Los Angeles International Airport.

2/10 – Ungenügend

Nancy

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Terrible experience!! Room itself was dirty,nothing was working.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 23. Mai 2024
Nancy, it is disheartening to hear about your experience. Cleanliness and functionality of the room are critical, and it appears we missed the mark. Your feedback will be used to improve our services. Thank you for sharing your thoughts.

10/10 – Hervorragend

Kim

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Kind, thorough staff who helped us with our mobility issues and gave us a perfect room!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 22. Mai 2024
Kim, the team members at Four Points Los Angeles International Airport are delighted to hear that you found their assistance helpful. It is wonderful to know that the room suited your needs perfectly. We look forward to welcoming you back!

8/10 – Gut

Samuel, Tucson

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 23. Mai 2024
Samuel, thank you for your positive rating of Four Points Los Angeles International Airport. We're glad to see you enjoyed your stay. We hope to welcome you back soon!

6/10 – Okay

Suhas

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
The bathroom was very old and paint chipped. Will not visit again. Walls had asbestos smell. Parking is $57 per night. This is super annoying.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 22. Mai 2024
Suhas, thank you for sharing your experience. The feedback regarding the bathroom and parking is valued and will be reviewed internally. Our team is always striving to improve and your insights help us take necessary steps. Safe travels on your future journeys.

10/10 – Hervorragend

Briseida

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean & very convenient for flying.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 23. Mai 2024
Briseida, thank you for your kind words! The team at Four Points Los Angeles International Airport is thrilled to hear you found the hotel clean and convenient for your travel needs. We look forward to welcoming you back soon!

2/10 – Ungenügend

Rafael

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Run down, not friendly. Blood stains on sheets and towels, broken table, broken lights, broken tub drain. Only 3 channels to watch on tv. Bed was very uncomfortable. No fridge, no microwave, no free breakfast, no free parking ($55 a day). They had a little store in the lobby that was super marked up. It sucked to be honest. Worst experience I had in a hotel.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 22. Mai 2024
Rafael,Thank you for your feedback. It's concerning to hear about the inconveniences you experienced. Our team is dedicated to providing a comfortable stay, and your comments are important to us for making improvements. We hope to have another opportunity to better serve you in the future.

2/10 – Ungenügend

Ashton

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The toilet didn’t work. I had to be switched rooms in the process of switching rooms. My card wouldn’t work for the door so I had to walk downstairs and take the elevator. Literally four times. The staff was rude and sleepy. I will never be coming back to this hotel oh, not to mention none of the rooms have microwaves refrigerators in the phone didn’t work in my room
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 22. Mai 2024
Ashton, it is very concerning to hear about your experience. Guest satisfaction is a priority, and it appears your stay did not reflect our usual standards. Room issues and uncharacteristic interactions with team members are being addressed seriously. We hope you will reconsider and allow us another chance to provide a better experience in the future.

10/10 – Hervorragend

Madeline

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 23. Mai 2024
Madeline, thank you for your review! The team at Four Points Los Angeles International Airport is thrilled to know you had a great experience. We're looking forward to welcoming you back soon. Safe travels!

10/10 – Hervorragend

Krystal

Gut: Sauberkeit
.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 22. Mai 2024
Krystal, thank you for your review. The team at Four Points Los Angeles International Airport is delighted that you had a great experience. We look forward to welcoming you back on your next visit!

2/10 – Ungenügend

Daniel

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The wifi was so bad the whole two 2 days I had to use my own personal data because of the poor internet connection at the hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 22. Mai 2024
Daniel, the inconvenience with the internet connection during your stay is regrettable. Our team is committed to providing a better experience and will look into the connectivity issues. We appreciate your feedback and hope to improve based on your comments.

6/10 – Okay

Algeria

The bed was very uncomfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 22. Mai 2024
Algeria, thank you for sharing your thoughts. Comfort is very important, and the hotel will make note of your feedback to enhance future stays. The team is committed to continuous improvement and appreciates your input.

10/10 – Hervorragend

Oscar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 22. Mai 2024
Oscar, thank you for your excellent rating! The team at Four Points Los Angeles International Airport is thrilled to know you had a positive experience. We hope to welcome you back soon!

4/10 – Schlecht

Liliana

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 22. Mai 2024
Liliana, thank you for sharing your rating. Your feedback is valuable, and the team is committed to enhancing the guest experience. If you have any specific concerns or suggestions, we would appreciate further details. We hope to have the opportunity to provide you with a better experience in the future.

8/10 – Gut

Molly

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Older rooms, but it worked for a one night at the airport. Shuttle to hotel wasn’t clear that it was just Four Points shuttle
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 21. Mai 2024
Molly, thank you for your feedback. We're glad that our location worked well for your stay near the airport. We will ensure our shuttle service details are communicated more clearly in the future. We hope to welcome you back at Four Points Los Angeles International Airport again soon.

10/10 – Hervorragend

Owen

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
All good
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 21. Mai 2024
Owen,Thank you for your positive feedback on Four Points Los Angeles International Airport! We're delighted to hear everything met your expectations. We look forward to welcoming you back soon.

10/10 – Hervorragend

Tashina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel is very nice. We for here really early and we could do early check in
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 21. Mai 2024
Tashina, thank you for sharing your wonderful experience at Four Points Los Angeles International Airport. The team is delighted to hear that you enjoyed your stay and appreciated the early check-in. We look forward to welcoming you back soon!

6/10 – Okay

Paul

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I was given a room key to a room that had NOT been cleaned. Poor communication internally.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 21. Mai 2024
Paul, thank you for sharing your feedback. It is concerning to hear about the room issue and the communication challenges you experienced. Your comments will help us in our efforts to improve. We hope you'll consider giving us another opportunity in the future.

8/10 – Gut

Julie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 22. Mai 2024
Julie, thank you for your positive rating of Four Points Los Angeles International Airport. Our team members are delighted you enjoyed your stay. We're looking forward to welcoming you back on your next visit!

4/10 – Schlecht

Krista

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Smelled like sewage in the lobby. Bar and restaurant closed in the afternoon. Pool was cold, and no service. Rooms were totally outdated, floor to ceiling. Way too much money for the room for what we got. Not even a microwave or mini fridge in the room. One front desk person claimed they charged $50 for early check in.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 21. Mai 2024
Krista, thank you for your feedback. The issues you encountered in the lobby and with the amenities are being reviewed closely. We strive to provide great value and regret that this was not reflected during your stay. Your comments about the room decor and the absence of certain amenities will be taken into consideration. Our team will verify the early check-in information to ensure accurate communication. We hope you consider giving us another chance in the future.

10/10 – Hervorragend

Stephie

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Centrico
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 20. Mai 2024
Ciao Stephie,Grazie per la tua bella recensione! Il team del Four Points Los Angeles International Airport è lieto di sapere che hai apprezzato la nostra posizione centrale. Non vediamo l'ora di darvi il benvenuto presto.

4/10 – Schlecht

majid

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Property condition and room facilities are terrible
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 20. Mai 2024
Majid, thank you for sharing your experience. It is concerning to hear about your perception of the property condition and room facilities. The team continually strives to enhance our guests' experience and will take your feedback seriously.

10/10 – Hervorragend

Jerveta

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Customer Service am 21. Mai 2024
Jerveta, thank you for your excellent rating! The team at Four Points Los Angeles International Airport is thrilled that you had a great experience. We're looking forward to welcoming you back on your next visit!

6/10 – Okay

Malu

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 20. Mai 2024
Thank you for taking the time to share your feedback, Malu.While we're glad to hear you found your stay to be agreeable, we regret to hear your experience with us was anything less than perfect. We've shared your feedback with the appropriate members of our team and look forward to hosting you again so that we can share a more positive stay with you.

2/10 – Ungenügend

edward

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This room is terrible and looks to be the oldest one they have. It smells terrible like mold and mildew. My card was charged $350 for incidentals and I doubt the uncomfortable mattress in here cost $50 at the swap meet. I checked for bed bugs just to be safe. If this is the room I get through expedia, I will never stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 20. Mai 2024
Edward, thank you for sharing your feedback. It is disappointing to hear that you did not have a pleasant experience. Our goal is to provide a comfortable and welcoming stay for all our guests. Your comments about the room’s condition and the incidental charges have been noted and will be reviewed. We appreciate your input and hope for another opportunity to better serve you in the future.

6/10 – Okay

Shane

For how old this hotel is it’s pretty clean. The only thing I did not like was showed up an hour before check-in and they wanted to charge me $50. Did not like that other than that property not bad.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Service am 20. Mai 2024
Shane, thank you for your feedback. It's nice to hear you found the property clean. We appreciate your comments and will take them into consideration to improve our guest experience.