Außenbereich

Bewertungen von Radisson Blu Polar Hotel Spitsbergen

4 out of 5

Bewertungen

8,6

Hervorragend

314 von insgesamt 656 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
247 von insgesamt 656 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
76 von insgesamt 656 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
11 von insgesamt 656 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
8 von insgesamt 656 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von OLGA am 15. Dez. 2023
Dear Anonymous, Thank you for taking your precious time to leave us feedback. We are delighted to hear that you gave 10 out of 10 for your stay with us. We hope to welcome you back!Best regards, Front DeskOlgaRadisson Blu Polar Hotel

10/10 – Hervorragend

Antje

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

8/10 – Gut

Michael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schöne Lage zwischen Zentrum und Museum. Die Sauna und Whirlpools waren defekt. Schade, dass das Restaurant nur zu den Essenszeiten geöffnet hat, ein Nachmittagskaffee mit Ausblick auf Fjord, Polarnacht und Aurora wäre schön gewesen
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2021
Antwort von Katharina am 24. Nov. 2021
Hallo Michael, Es freut uns sehr, dass dein Aufenthalt hier im Radisson Blu, Svalbard ein voller Erfolg war. Wir freuen uns sehr über die netten Worte und die gute Bewertung. Hoffentlich können wir dich zukünftig erneut auf unserer Insel wilkommen heissen. Wir würden uns darüber sehr freuen. Katharina Rezeption Radisson Blu, Svalbar

10/10 – Hervorragend

Dorothea

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
War alles sehr toll haben den Aufenthalt sehr genossen!!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Ilnura, Front Desk am 9. Nov. 2021
Dear Dorothea, We are delighted to hear that you have enjoyed your stay at our hotel! We appreciate you sharing your feedback and will use your comments to improve our guest experience. We will make sure that your comment is forwarded to our team We do hope we have the pleasure of welcoming you back again soon. Kind regards, Ilnura Front Desk

10/10 – Hervorragend

Emilie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
awesome place in the Arctic
the hotel is beautiful and welcoming, most of the staff members very friendly and helpful. the breakfast is great .. the pub nice although the music sometimes much too loud as you can not talk to each other.. it is a pity that the rooms are not cleaned every day for a hotel as pricey as it is, but you get new towels on demand. I would definitely love to come back anyway.. only minor issues.. further I would love the staff to make some kind of announcements in case of northern lights like they do in some hotels in Iceland... as everybody is so happy to see those lights even at 2 am.. (we were lucky enough to have been up at 1 pm to see a gorgeous green sky.. awesome..
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Sofia am 6. Nov. 2021
Hello Emilie, Thank you for this great review and for taking the time to appreciate our hotel and our lovely staff. We are glad to know that your experience in our hotel was absolutely amazing. We do have wake up calls if northern lights appear, so maybe was just a misunderstood and our reception forgot to mention. We apologize for that. Thank you for letting us know how you felt about the music at the Pub, all tips are welcome to give us room for improvement. Hope welcome you in our next visit in Svalbard. Regards, Sofia // Front Desk

10/10 – Hervorragend

Antje

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zu Hause fühlen
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Front Office am 28. Okt. 2021
Dear mrs Hey! We are glad to read that you (and your daughter) enjoyed your stay in our hotel! Hopefully we can welcome you again in the (near) future. Kind regards, Radisson Blu Polar Hotel

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Radisson Blu Longyearbyen
Schönes Hotel mit toller Aussicht über den Fjord und die Berge.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Regards, Front Desk am 10. Sept. 2021
Dear guest. Thank you so much for your kind words. We really appreciate you taking the time out to share your experience with us. Welcome back in the future! Regards, Front Desk

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Kein Telefon am Zimmer, kein Swimming Pool im Hotel, kein Zimmerservice. Neu renovierte Zimmer, recht sauber, freundliches Personal.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Front office am 23. Dez. 2019
Dear guest, Thank you for your review! We are so happy to hear how much you liked our staff! We hope to see you back in the arctics very soon! Best regards Gustaf Front office

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zimmer gross wie Suites, sehr sauber und warm. Personal sympathisch und professionell immer parat am helfen. Ich kann das Hotel empfehlen. Svalbard muss man besuchen ist sehr speziell und schön, wenn auch das Hotel stimmt, alles ist perfekt dort. 👍🇳🇴👌
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2019
Antwort von Kristina S. am 8. Sept. 2019
Thank you for your kind review! We are so happy that you were pleased with our services and that you enjoyed your stay with us. We look forward to having you here again soon! Kind regards,

8/10 – Gut

Ramis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Kristina S. am 9. Juli 2019
Thank you for your feedback! We look forward to seeing you again!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Reception am 27. Feb. 2019
Thank you!

8/10 – Gut

Cornelia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018
Antwort von Reception am 25. Sept. 2018
Thanks for your feedback, we appreciate it. this helps us to become better and provide our guests with an even better expierence in the future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Tolles zentrales Hotel wenn man in dem Ort von zentral sprechen kann. Vollumfänglich zu empfehlen
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2018

10/10 – Hervorragend

Aleksandra, Fügen, Austria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I totally enjoyed my stay there - clean, delicious food (continental breakfast, but offering some local specialities as well), perfect location! Would love to go there again in winter.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2017
Antwort von Teddy am 27. Aug. 2017
Takk for at du bestilte overnatting via oss. Vi setter pris på tilbakemeldingen din! Thanks for staying with us, we appreciate your feedback.

10/10 – Hervorragend

michel, salgesch

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
super hotel
dies ist ein super hotel. sehr freundliches personal. nur das essen ist etwas zu teuer, aber durchaus seinen preis wert.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

2/10 – Ungenügend

Hendrik, Frankfurt

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel geschlossen!
Wegen Renovierungsarbeiten war das Hotel geschlossen!!! Hierüber hat mich das Hotel nicht informiert. Ich habe dann ein Zimmer in einem schlechteren "Partner"-Hotel erhalten, das deutlich billiger war. Es gab keine Rückerstattung!
Antwort von cc am 23. Dez. 2015
Sehr geehrter Hendrik, Vielen Dank, dass Sie ueber unser Hotel berichten. Es tut uns leid, dass Sie ueber die Schliessung des Hotels nicht informiert wurden. Fuer die entstandenen Unannehmlichkeiten bitten wir Sie freundlich um Entschuldigung. Wenn Sie die Angelegenheit weiter besprechen moechten, wenden Sie sich bitte an unseren Kundendienst. Wir hoffen, dass Sie Radisson Hotels weiterhin eine Chance geben, damit wir Sie von unserem Service ueberzeugen koennen.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ein gutes Hotel auf Spitzbergen
Nach Ankunft am Flugplatz werden alle Fluggäste für 60 Isl. Kronen p.P. (Taxi kostet etwa 125 Isl. Kr. p.P.) mit einem Zubringerbus zu den verschiedenen Hotels gebracht. Da das Radisson als zweites angefahren wird, sollte man sich praktischerweise in Türnähe setzen. Von den wenigen Hotels in Longyearbyen hat das Radisson eindeutig die schönste Lage und ist das bequemste. Das Hotel ist im Containerstil gebaut. Nach unseren Informationen war das Haus ursprünglich die Sportlerunterkunft bei den Olympischen Spielen in Lillehammer und wurde danach nach Longyearbyen verlegt. Die Zimmer sind in Ordnung, es ist alles da, was man benötigt, aber sie sind nicht unbedingt das, was man sich unter Radisson vorstellt. Die Ansprüche sollten sich eben an der Tatsache orientieren, dass man sich in der nördlichsten Stadt der Welt befindet. Der Empfang war freundlich distanziert. Das Frühstücksbuffet ist hervorragend, sehr gutes Abendessen im Hotel gibt es entweder sehr teuer im schönen hauseigenen Restaurant oder preisgünstig und gut in der Hotelbar. Die von 16:00 bis 22:00 geöffnete Sauna tut nach einer 10 stündigen kalten Bootsfahrt gut. Ein guter Scherz ist, dass kostenfreie Parkplätze angeboten werden. Wer mietet (geht das überhaupt?) denn dort ein Auto oder wer bringt denn sein Auto mit nach Spitzbergen??

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
einfaches Motel zu dem Preis eines 5-Sterne-Hotels
Das Radisson Blu Polar Hotel Spitsbergen ist ein einfaches Motel zu dem Preis eines 5-Sterne-Hotels. Auch wenn Komfort und Service schlicht mangelhaft sind, ist es doch das beste Haus in Longyearbyen, wenn man dort übernachten muss.

8/10 – Gut

Anna

Gut: Personal & Service
Booked months ago with hope to use sauna, but sauna was closed during my stay. Room had good mattress and nice blackout curtains. Small room can use a shelf in the bedroom, and in the bathroom please. Good breakfast buffet & nice dinner.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Camila - Reception am 18. Mai 2024
Hi Anna,Thanks for rating us. We are happy to hear that you enjoyed our breakfast and dinner. Of course we apologize about the Sauna being closed and we count with your understanding. Hope to welcome you again in the future.

10/10 – Hervorragend

Mario Simone

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
L’hotel è situato in un’ottima posizione di Longyearbyen. Ha una hall grande e comoda con una colazione eccellente. La camera che ci è stata assegnata ci era stata presentata come una Junior Suite ma effettivamente era una normale stanza con divano letto, non era proprio impeccabile in termini di pulizia e un po’ spartana. Il bagno invece era nuovissimo. Tutto sommato comunque un soggiorno molto piacevole.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Camila - Reception Radisson Polar Hotel am 8. Mai 2024
Hi Mario,Thanks for rating us! Indeed we do have an amazing localization in Longyearbyen and we are glad that it meant you had a good time with us. Hope to welcome you again in the future!

10/10 – Hervorragend

Robert

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place to stay in the middle of Longyearbyen. Helpful staff and good onsite dining options. Loved the breakfast buffet with amazing views from the large windows.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Camila am 2. Mai 2024
Hi Robert! Thanks for rating us. Indeed the views from the breakfast are amazing! And our staff are grateful for your kind words.

10/10 – Hervorragend

Christopher

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von OLGA am 19. März 2024
Dear Christopher, Thank you for taking you precious time to give us your review. We are delighted that you score our hotel 5 out of 5. We hope we can welcome you back in the future. Have a nice day!Best regards, Front DeskOlgaRadisson Blu Polar Hotel

8/10 – Gut

Wenche

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Totalt sett et veldig fint opphold. Fin frokost, men forferdelig tørre kaker, boller alle dager Lite smilende personal, spesielt i Restauranten
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Cecilia am 2. März 2024
Kjære Wenche,Vi setter pris for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.Vi er veldig glade at du hadde et fint opphold hos oss og vi vil ta din kommentar for å forbedre oss til neste gang.Tusen takk for din besøk og vi håper å se deg tilbake ved en senere anledning.Med vennlig hilsenCeciliaRadisson Blu Polar Hotel

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Regards, Kseniia am 23. Feb. 2024
Dear John, We appreciate you taking the time to give us your feedback. We are delighted to know that you had a nice stay with us and enjoyed the services throughout the hotel. Thank you so much for your visit and we will gladly welcome you back in a future stay! Best regards, Kseniia Radisson Blu Polar Hotel

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Cecilia am 19. Feb. 2024
Dear Peter,We appreciate you taking the time to give us your feedback.Thank you so much for your ratings, we hope we have the chance to welcome you back in the near future.Best regards,CeciliaRadisson Blu Polar Hotel

6/10 – Okay

Knud, Klampenborg

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
more run down than Radisson hotels usually are
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Cecilia am 19. Feb. 2024
Dear Knud,We appreciate you taking the time to give us your feedback. We are glad you had a nice stay with us. February is in fact one of our busiest months and therefore it might have looked a bit untidy, however we will take your comment and work on that, to give all our guest a better experience.Thank you for your visit and we hope to see you again in a future stay!Best regards,CeciliaRadisson Blu Polar Hotel

10/10 – Hervorragend

Jan, Oslo

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bra hotell i enden av "shoppinggata" Kort vei til alt. Bra frokost bortsett fra kaffen som var forferdelig. Hadde heldigvis pulverkaffe på rommet. Maten i puben falt ikke i smak hos oss. 3 personer, så det ble mat i shopping gata for oss. Restauranten prøvde vi ikke så der vet vi ikke. Men generelt et meget bra hotell.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Cecilia am 19. Feb. 2024
Kjære Jan,Vi setter pris for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.Vi er veldig glade at dere hadde et fin opphold hos oss. Angående kaffe, vi jobber for å forbedre oss og gi en bedre opplevelse til alle våre gjester.Tusen takk for din besøk, vi håper vi kan se dere igjen ved en senere anledning.Med vennlig hilsen,CeciliaRadisson Blu Polar Hotel

10/10 – Hervorragend

Matthew, Hallandale Beach

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Jakob am 4. Feb. 2024
Dear Matthew,Thank you so much for lovely review! We are extremely happy to know that you had a great stay with us and enjoyed the services throughout the hotel, we will make sure all departments read the nice comments you mention about them.It was delightful having you as a guest and we appreciate you took the time to give us your feedback. We hope we have the opportunity to welcome you back in the near future.Best regards,JakobRadisson Blu Polar Hotel

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mörkt o kyligt Svalbard men så häftigt
Mycket bra vistelse på ett häftigt och annorlunda resmål. Mycket bra hotell med en suverän frukostbuffé
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Jakob am 23. Jan. 2024
Kära gäst!Tack så mycket för en underbar återkoppling!Svalbard är som du säger väldigt unikt och vi är väldigt glada ni uppsakttade mörkret och vårat hotell!Vi hoppas ni vill komma tillbaka, kanske under någon annan säsong, och vi hade gärna haft er som gäster här igen!

8/10 – Gut

Ragnhild

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Cecilia am 23. Jan. 2024
Kjære Ragnhild,Vi setter pris for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.Vi er veldig glade at du hadde et fint opphold hos oss, vi håper vi kan se deg igjen på Svalbard ved en senere anledning.Tusen takk for din besøk!Med vennlig hilsen,CeciliaRadisson Blu Polar Hotel

8/10 – Gut

Rafael, Sunrise

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s the place to stay Good food and staff
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Cecilia am 23. Jan. 2024
Dear Rafael,We appreciate you taking the time to give us your feedback.We are delighted to know that you had a great stay with us and enjoyed the services throughout the hotel. Thank you so much for your visit and we hope we have the chance to welcome you back in the near future!Best regards,CeciliaRadisson Blu Polar Hotel

8/10 – Gut

Tomoko

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 10 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Cecilia am 23. Jan. 2024
Dear Tomoko,We appreciate you taking the time to give us your feedback. We are glad you had a nice stay with us and we hope we have the opportunity to welcome you back in the near future.Thank you for your visit!Best regards,CeciliaRadisson Blu Polar Hotel

10/10 – Hervorragend

Ronald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Svalbard
The hotel has a convenient location for walking around the town and as a meeting point for adventures outside of Longyearbyen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Olga am 28. Dez. 2023
Dear Ronald, Thank you for taking your time to give us feedback. We are delighted to hear that you score our hotel 10 out of 10. We hope to wish you welcome back again!Have a nice day!Best regards, Front DeskOlgaRadisson Blu Polar Hotel

10/10 – Hervorragend

Lena

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Cecilia am 26. Dez. 2023
Dear Lena,We appreciate you taking the time to give us your feedback.We are happy to know that you have enjoyed your stay with us.Thank you for your visit and we hope we have the chance to see you again in the near future.Best regards,CeciliaRadisson Blu Polar Hotel

10/10 – Hervorragend

Clinton

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von OLGA am 15. Dez. 2023
Dear Clinton, Thank you for taking your precious time to give us feedback. We are delighted to hear that you had excellent experience. Looking forward to welcoming you back!Best regards, Front DeskOlgaRadisson Blu Polar Hotel

8/10 – Gut

Lars Chr

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von OLGA am 12. Dez. 2023
Dear Lars, Thank you for taking your time to leave us feedback. We really appreciate it as our guests' opinion on their stay helps us to improve our work. We hope we could wish you welcome again!Best regards, Front DeskOlgaRadisson Blu Polar Hotel

8/10 – Gut

Tormod

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
It is a nice, quiet place for relaxing and good food. Nice and clean room with good room service. Short walk to the main street in Svalbard.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von OLGA am 12. Dez. 2023
Dear Tormod, Thank you for taking your precious time to share your feedback. It is important for us to hear our guests' opinion on their stay. We are glad that you enjoy your stay. We hope we could wish you welcome again!Best regards, Front DeskOlgaRadisson Blu Polar Hotel

6/10 – Okay

Per-Idar

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Likte rommene jeg brukte ved mine 2 opphold den siste uka, men pga dårlig løsning på rør fra badekar så stinket det råttent på 2 av rommene jeg benyttet. Når det ble kommentert på så var personalet veldig behjelpelige med å prøve å finne alternativer som skulle være bedre. Vi ble oppgradert til et nyoppusset rom med god standard. Det rommet kunne med fordel vært utstyrt med mer plass til å sett toalettartikler og knagger ut over det ble det et godt opphold.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Cecilia am 6. Dez. 2023
Kjære Per-Idar,Vi setter pris for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemeding.Vi er glade at du hadde en fint opphold hos oss og likte servicen vi tilbyr.Angående rommet, vi forstår problemene som var på rommet og vi beklager så mye, vi jobber for å gi et bedre opplevelse til alle våre gjester.Tusen takk for din forståelsen og takk for din besøk, vi håper å se dere igjen på Svalbard ved en senere anledning.Med vennlig hilsen,CeciliaRadisson Blu Polar Hotel

10/10 – Hervorragend

Anders

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay but the airport transfer is not free
Nice modern hotel. Stayed 4 in one room, which was no problem. The breakfast buffet was very good. Lots of different choices. Staff is very friendly and helpful. There is a jacuzzi and sauna but it’s not included in the stay. Obs: the airport bus costs 1000kr one way or a 170kr for a return ticket. But taking a taxi costed 160kr one way. So even if you are just 2 persons it’s cheaper taking the taxi. But you might need to book it in advance.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Camila - Front Desk am 5. Dez. 2023
Hi Anders,We are happy to hear your good words about the staff and about your stay. The Sauna and Jaccuzzi is complimentary for all hotel guests, so maybe we weren't so clear about that. It works from Tuesday to Sunday, from 1 pm to 8pm. Thanks for staying with us!

10/10 – Hervorragend

AK

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Svalbard
Amazing experience to a unique place with absolutely great accommodations
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Camila Front Desk am 5. Dez. 2023
We are glad you had an amazing time here with us!Thanks!

8/10 – Gut

Helen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personalen mycket hjälpsamma med bokningar och svarade på alla frågor. Läget bra, i utkanten på den pyttelilla byn.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Regards, Kseniia am 28. Nov. 2023
Dear Helen, We appreciate you taking the time to give us your feedback. We are delighted to know that you have enjoyed your stay with us and the services we offer. Thank you so much for your visit and we hope we have the opportunity to welcome you back in the near future. Best regards, Ksenia Radisson Blu Polar Hotel

8/10 – Gut

Vidar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Cecilia am 14. Nov. 2023
Kjære Vidar,Vi setter pris for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.Vi er glade å vite at du hadde et fint opphold hos oss. Tusen takk for sin besøk, vi håper vi kan se deg igjen på Svalbard ved en senere anledning.Med vennlig hilsenCeciliaRadisson Blu Polar Hotel

8/10 – Gut

Gunnar

Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Camila - Receptionist am 8. Nov. 2023
Thanks for rating us Gunnar!Hope your stay was amazing and that you consider coming back.

10/10 – Hervorragend

Leonie

Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Regards, Kseniia am 2. Nov. 2023
Thanks Leonie, for such nice positive feedback. We are very glad you had a good time in the arctic and we hope you can come back to stay another season with us!

10/10 – Hervorragend

Geir I.

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Anbefales
Bra hotell med kjempegod service.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Regards, Kseniia am 31. Okt. 2023
Dear, We appreciate you taking the time to give us your feedback. We are delighted to know that you had a great stay with us and enjoyed the services throughout the hotel. Thank you so much for your visit, we hope we have the chance to welcome you back in the near future. Best regards, Kseniia Radisson Blu Polar Hotel

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Regards, Kseniia am 30. Okt. 2023
Thanks for positive feedback. We are very glad you had a good time in the arctic and we hope you can come back to stay another season with us.

10/10 – Hervorragend

Jón

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Regards, Kseniia am 30. Okt. 2023
Thanks Jon, for such nice positive feedback. We are very glad you had a good time in the arctic and we hope you can come back to stay another season with us.

10/10 – Hervorragend

Adam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very comfortable hotel choice in Longyearbyen
Extremely helpful, pleasant and friendly staff. Happy to book any & all excursions from the front desk and just generally very welcoming. The location is excellent, near to the museum/harbour, but also at the end of the main street, so easy to get anywhere by foot in a few minutes. All excursions use the hotel as a pick up point as well as the airport bus. Attached to the hotel are a Gastropub & a bit more of an upscale restaurant. Both were excellent, depending on what you're looking for. Breakfast was within this restaurant and was wide ranging and very nice. Lastly, to have a Jacuzzi/Sauna on site is a very nice bonus and to sit out in the Jacuzzi watching the sun go down with the mountains in the background is really fantastic
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Camila - Reception am 26. Okt. 2023
Thanks Adam for such nice rating and positive feedback. We are very glad you had a good time in the arctic and we hope you can come back to stay another season with us.

2/10 – Ungenügend

Polyanna

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Cecilia am 18. Okt. 2023
Dear Poluanna,We appreciate you taking the time to give us your feedback.We are deeply sorry that your experience with us was not as expected, we are always open to know more about your stay and what we can do to improve it, feel free to contact us if there is anything else you would like to share with us.We hope we have the opportunity to redeem ourselves in a future stay.Thank you for your visit!Best regards,CeciliaRadisson Blu Polar Hotel