Außenbereich

Bewertungen von Tower Suites by Blue Orchid

4 out of 5
Tower Suites by Blue Orchid
100 Minories, London, England

Bewertungen

9,2

Wunderbar

657 von insgesamt 943 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
191 von insgesamt 943 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
48 von insgesamt 943 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
23 von insgesamt 943 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
24 von insgesamt 943 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Holger

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Extraordinary helpfull staff anytime offering assistance.
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 16. Mai 2024
Dear Holger,Thank you for taking the time to write to us following your recent stay at the Tower Suites by Blue Orchid Hospitality. It is our commitment to ensure our guests feel welcomed and are taken care of by our colleagues so that they have memorable experiences. We are pleased to know that you enjoyed your stay with us and you were overall satisfied with the services and facilities offered at the hotel. We take this opportunity to thank you for choosing to stay with us and our team will look forward to welcoming you back soon for yet another perfect experience. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Andrea

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The rooms are really big and the personal is very friendly!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 14. Mai 2024
Dear Andrea,We are delighted that your expectations were fully satisfied during your recent stay with us at Tower Suites.Thank you for choosing to stay with us, our team will look forward to welcome you back in the future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

8/10 – Gut

Martin

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Windows can’t be opened in all rooms.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 9. Mai 2024
Dear Martin,Thank you for choosing to stay with us and we are pleased that we generally satisfied your expectations.The windows are not accessible in any of our rooms due to the health and safety of our staff and guests. However, we regret if you experienced some difficulties with the air-conditioning in the room.We have our 24 hours available team to ensure every guest has a comfortable stay, please do not hesitate to contact them during your stay.The team at Tower Suites will look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 8. Apr. 2024
Dear Thomas,We are delighted that your expectations were fully satisfied.The team at the Tower Suites will look forward to welcome you back in the future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

8/10 – Gut

Jan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 2. Apr. 2024
Dear Jan,Thank you for choosing to stay with us. We are delighted that your expectations were fully satisfied.The team at the Tower Suites will look forward to welcome you back in the future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

8/10 – Gut

Sebastian, Filderstadt

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal. Gut gelegen, direkt an der gelben und grünen (Tower Hill) Underground line sowie an der DLR Line (Tower Gate). Frühstück könnte etwas abwechslungsreicher sein
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 12. März 2024
Dear Sebastian,Thank you for taking the time to review your recent stay, we really appreciate your feedback.We are pleased to hear you found our location suited your needs and delighted that your expectations were generally satisfied.Thank you for choosing to stay with us. The team at the Tower Suites will look forward to welcome you back in the future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

8/10 – Gut

Jacqueline

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 28. Feb. 2024
Dear Jacqueline,We are pleased that we fully satisfied your expectations. We take this opportunity to thank you for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Alexandra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr freundlich und zentral
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 21. Feb. 2024
Dear Alexandra,Thank you for choosing to stay with us. We are delighted that your expectations were fully satisfied.The team at the Tower Suites will look forward to welcome you back in the future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Reza

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 21. Feb. 2024
Dear Reza,We are delighted that your expectations were fully satisfied.Thank you for choosing to stay with us. The team at the Tower Suites will look forward to welcome you back in the future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

2/10 – Ungenügend

Jasmin

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 6. Feb. 2024
Dear Jasmin,We regret to hear that your expectations were not fully satisfied on this occasion. We have 24 hrs Duty Manager at the hotel to ensure that every guest has a comfortable stay. Had you raised your concerns during your stay; we would have made every endeavour to address them to your satisfaction.We hope you will give us another opportunity for us to demonstrate, and for you to witness, the high standard of facilities and services more usually associated with our group.In the meantime, assuring you of our best attention, we look forward to welcoming you back to restore your faith in our hotel group, we remain, With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Beatrice

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekt!
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 12. Dez. 2023
Dear Beatrice,We are delighted that your expectations were fully satisfied during your recent stay with us at Tower Suites.Thank you for choosing to stay with us, our team will look forward to welcome you back in the future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Dennis, Jembke

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es hat uns richtig gut gefallen, hervorragendes Frühstücksbuffet und auch sonst gutes Essen und Getränke in dem dazugehörigem Restaurant. Ein Servicebereich der versteht, dass man auch mal Fehler machen kann, aber auch eine Lösung parat hat diesen wieder gut zu machen. Wir würden wieder in dieses Hotel buchen.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 7. Dez. 2023
Dear Dennis,Thank you for choosing to stay with us at Tower Suites and for taking the time to review your recent experience.We are delighted that we fully satisfied your expectations and that you had a great stay.Our team will look forward to welcome you back in not so distant future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

8/10 – Gut

Pascal

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 23. Nov. 2023
Dear Pascal,Thank you for choosing to stay with us. We are pleased that we fully satisfied your expectations.The team at the Tower Suites hotel will look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

8/10 – Gut

Chiara

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Soweit sehr zufrieden.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 14. Nov. 2023
Dear Chiara,We are delighted that we fully satisfied your expectations. We take this opportunity to thank you for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Udo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel with fantastic service
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 8. Nov. 2023
Dear Udo,Thank you for taking the time to review your stay with us. We are pleased that we fully satisfied your expectations.The team at the Tower Suites will look forward to welcome you back in not so distant future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Enver

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Suer Lage und sehr schönes Hotel und Netes Personal.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 31. Okt. 2023
Dear Enver,We are delighted that your expectations were fully satisfied during your recent stay with us at Tower Suites.Thank you for choosing to stay with us, our team will look forward to welcome you back in the future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Jean Pierre

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 23. Okt. 2023
Dear Jean,We are delighted that we fully satisfied your expectations.Thank you for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remainWith kind regards, Blue Orchid Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Sandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 17. Okt. 2023
Dear Sandra,We are delighted that your expectations were fully satisfied during your recent stay with us at Tower Suites.Thank you for choosing to stay with us, our team will look forward to welcome you back in the future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

8/10 – Gut

Eva

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2023
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 15. Sept. 2023
Dear Eva,Thank you for choosing to stay with us. We are pleased that we fully satisfied your expectations.The team at the Tower Suites hotel will look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Stephan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir waren für drei Übernachtungen mit vier Personen in einem Zimmer. Leider war das Fenster zur Straße hin und daher komplett ge- und verschlossen. Die Klimaanlage im Zimmer arbeitet zwar ordentlich, allerdings gab es so leider keine "frische" Naturluft. Vorteil des nicht zu öffnenden Fensters war, das von der Straße absolut kein Autolärm ins Zimmer drang. Wasser und Kekse gab es kostenlos im Zimmer. Leider keine deutschen TV Sender im TV zu finden bzw zu empfangen. Das Bad war groß und mit vielen Ablagemöglichkeiten und Schubladen. Das Housekeeping war sehr aufmerksam und hat benutztes Geschirr direkt in die Spülmaschine im Zimmer gestellt und gereinigt. Die Lage, direkt beim Tower und der Tower Bridge, mit Vielzahl an Zusteigmöglichkeiten zu Bus, Bahn und Schiff, ist unschlagbar.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 4. Sept. 2023
Dear Stephan,We are pleased to hear you found our location suited your needs and delighted that your expectations were fully satisfied.We hope to welcome you back to Tower Suites in the future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Verena

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schöne und für London eher grosszügige, gepflegte Familienzimmer. Reichhaltiges Frühstücksbuffet. Nahe U-Bahnstation.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 2. Aug. 2023
Dear Verena,We are delighted that your stay exceeded your expectations.Thank you for choosing to stay with us and very much look forward to welcoming you back again. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

8/10 – Gut

Christine

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 31. Juli 2023
Dear Christine,We are pleased that we fully satisfied your expectations. We take this opportunity to thank you for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remainWith kind regards, Blue Orchid Guest Relations

8/10 – Gut

Patricia

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Insgesamt eine gute Unterkunft direkt am Tower gelegen. Die U-Bahn-Station Towerhill ist befindet sich direkt neben dem Hotel. Die DLR- Bahn TowerGate liegt dem Hotel gegenüber, je nach Lage des Zimmers ist es hier etwas lauter. Unsere Maßstäbe bezüglich Sauberkeit wurden nicht erreicht, insgesamt war das gesamte Team aber sehr nett, hilfsbereit und immer zuvorkommend, was das ein oder andere Manko wettmacht. Besonders hervorzuheben ist die Freundlichkeit und Hilfsbereitschaft des Concierges Diago, der uns sowohl bei unserem Einchecken als auch beim Auschecken sehr positiv aufgefallen ist!
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 27. Juli 2023
Dear Patricia,Thank you for reviewing your recent stay at the Tower Suites.We are pleased that we generally satisfied your expectations and thank you for recognising the outstanding service from a member of our staff. We will ensure that he is commended for his service. We, however apologise for any shortcomings with regards to the housekeeping service. Your comments have been escalated to the Head Housekeeper to address internally.We thank you for choosing to stay with us and look forward to welcoming you back again soon when we hope to be able to demonstrate and for you to witness the high standards more usually associated with Blue Orchid. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Jakob

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 27. Juli 2023
Dear Jakob,We are so pleased to see your 5* rating and that you enjoyed your stay at our hotel. The team at the Tower Suites hotel will look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Ursula

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 10. Juli 2023
Dear Ursula,We are delighted that your expectations were fully satisfied during your recent stay with us at Tower Suites.Thank you for choosing to stay with us, our team will look forward to welcome you back in the future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Jann

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2023
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 19. Juni 2023
Dear Jann,Thank you for choosing to stay with us. We are delighted that we fully satisfied your expectations.The team at the Tower Suites hotel will look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Andrea

Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 3. Juli 2023
Dear Andrea,We are delighted that we fully satisfied your expectations.We look forward to welcome you back to Tower Suites in the future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Rosmarie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 10. Juni 2023
Dear Rosmarie,We are delighted that we fully satisfied your expectations and take this opportunity to thank you for choosing to stay with us.The team at Tower Suites will look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remainWith kind regards, Blue Orchid Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was perfect, especially the service at reception and the luggage service. Thanks to you !!!! We were able to catch our flight.
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 12. Mai 2023
Dear Michael,Thank you for taking the time to review your recent stay, we really appreciate your feedback.We are delighted that we fully satisfied your expectations and thank you for your kind words for the staff. We will ensure that the staff are commended for their services.The team at the Tower Suites will very much look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

6/10 – Okay

Stefan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir hatten einen Zimmerwechsel gewünscht aufgrund der Lautstärke. Wir wurde vom 3. in den 7. Stock umgesiedelt. Aber genau auf die gleiche Straßenseite wie im dritten Stock. Zu allem Übel ließen sich im 7. Stock die Fenster nicht öffnen. Und es muss vorher eine chemische Reinigung der Polstermöbel vorgenommen worden sein. Wir sind fast erstickt in unserem Zimmer!!! Nach einigen Hin und Her war man bereit den Hausmeister zu rufen, dass er uns ein Fenster ( auf Kipp) öffnet!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 22. Mai 2023
Dear Stefan,Thank you for taking the time to write to us following your recent stay at the Tower Suites by Blue Orchid Hotels. We are pleased that we generally satisfied your expectations with the exception of certain aspects. Due to guest health and safety we are not allowed to completely open the bedroom windows. We regret if this was not to your preference and apologise for any inconvenience which may have been caused.We thank you for choosing to stay with us and look forward to welcoming you back again soon when we hope to be able to demonstrate and for you to witness the high standards more usually associated with Blue Orchid. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

10/10 – Hervorragend

René

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gutes Hotel an hervorragender Lage!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 28. Apr. 2023
Dear Rene,We are delighted that we fully satisfied your expectations.Thank you for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remainWith kind regards, Blue Orchid Guest Relations

6/10 – Okay

Regula

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Die Lage ist super. Nähe zur U-Bahn, Zug umd Sehenswürdigkeiten Die Betten sind eine Katastrophe
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 27. Apr. 2023
Dear Regula,Whilst we are pleased that you liked the hotel's location, we regret that the bed was not to your preference. We can always provide extra mattress topper for additional comfort should you prefer a softer bed.Please accept our apologies for any inconvenience which may have been caused.Thank you for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remain With kind regards,Blue Orchid Guest Relations

8/10 – Gut

Claudia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Frühstück und sehr guter Service. Die Lage ist einfach top.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2023
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 26. Apr. 2023
Dear Claudia,We are delighted that we fully satisfied your expectations and it's great to hear that you enjoyed the breakfast and the service.Thank you for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Klaus

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 30. Apr. 2023
Dear Klaus,We are delighted that we fully satisfied your expectations.Thank you for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remainWith kind regards, Blue Orchid Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Claudia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 26. Apr. 2023
Dear Claudia,We are delighted that we fully satisfied your expectations.We hope to welcome you back to Tower Suites in the future for what we are sure will be another enjoyable stay.Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Gabriel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gute Lage und sehr sauber
Tip top und gute Lage. Sehr gutes und grosses Frühstücksbuffet. Das Sofabett ist ok für Kinder, für Erwachsene nicht unbedingt.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 26. Apr. 2023
Dear Gabriel,Thank you for your feedback and we are delighted that we fully satisfied your expectations. We take this opportunity to thank you for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remainWith kind regards, Blue Orchid Guest Relations

8/10 – Gut

Volker

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Leider steckte ich an einem Abend für einige Zeit gemeinsam mit einem Paar im Fahrstuhl fest! Sicherlich kann das passieren und man war bemüht, den Schaden zu beheben. Das aber keinerlei offizielle Entschuldigung von Personal erfolgte, fand ich allerdings wenig wertschätzend gegenüber einem Gast!
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2023
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 30. Jan. 2023
Dear Volker,Thank you for taking the time to review your recent stay, we really appreciate your feedback.We regret to hear that you were inconvenienced due to the unforeseen malfunction of one of the lift and would like to extend our sincere apologies for any inconvenience and/or embarrassment which may have been caused.Your comments have been noted and shared with the hotel's Manager to address internally.We thank you for choosing to stay with us and look forward to welcoming you back again soon when we hope to be able to demonstrate and for you to witness the high standards more usually associated with Blue Orchid. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

8/10 – Gut

Michael

Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 7. März 2023
Dear Michael,We are pleased that we fully satisfied your expectations.The team at the Tower Suites hotel will look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

8/10 – Gut

Jens

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lage fantastisch, Beistellbett fies.
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 16. Jan. 2023
Dear Jens,Dear Pritish,Thank you for choosing to stay with us. We are pleased that we fully satisfied your expectations.The team at the Tower Suites hotel will look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Nikol

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr sauber, sehr nettes Personal alle TOP!!!
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 5. Jan. 2023
Dear Nikol,Thank you for taking the time to review your recent stay, we really appreciate your feedback.We are delighted that we fully satisfied your expectations.Thank you for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remainWith kind regards, Blue Orchid Guest Relations

8/10 – Gut

Bedri

4/10 – Schlecht

Sabine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Empfang und Rezeption unfreundlich. Wir haben als Familie 2 Zimmer gebucht. Sind zu dritt angereist, die vierte Person kam erst um 23.30.uhr an. Aus diesem Grund haben wir das 2. Zimmer erst Sa bekommen. Beide Zimmer waren aber volllständig bezahlt. Das war wirklich ungeheuerlich. Die Betten in den Zimmern sind hart wue ein Brett habe ich bei kingsize Betten noch nie erlebt. Anfragen an der Rezeption wurden erst beim 3. Mal erledigt. Sehr schlechte Organisation.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 6. Jan. 2023
Dear Sabine,Thank you for your feedback.We regret that your expectations were not fully satisfied on this occasion and apologise for any inconvenience which may have been caused to you and your family.As a standard procedure in a hotel, to ensure that only registered, paid guests are admitted to the hotel bedrooms, the primary guest on the reservation needs to be present to check into the room. This is to prevent compromising the personal safety of those staying in the hotel and therefore we were unable to check-in the third guest without any prior information. Your comments have been escalated to the Management team for them to address in our constant endeavour to improve and enhance the service offered to our valued guests.Should you wish to return to London in the future we would like the opportunity to demonstrate, and for you to witness, the high standard of facilities and services more usually associated with our group. Thank you for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remain With kind regards,Blue Orchid Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Sib

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Eine wunderschöne sehr zentrale Unterkunft. Wir sind mit der DLR Bahn vom London City Flughafen zum Hotel gefahren, total unkompliziert. Die Fahrt hat eine halbe Stunde gedauert und die Haltestelle ist genau gegenüber vom Hotel. Die underground Haltestelle Tower Hill befindet sich direkt neben dem Hotel. Das Hotel hat ein fünf Sterne Standard. Das Zimmer war richtig groß und richtig sauber. Ein wunderschönes Badezimmer mit Regendusche. Das Personal sehr professionell und sehr nett. Sehr hilfsbereit und verbreiten an der Rezeption eine tolle Energie. Man freut sich richtig im Hotel anzukommen. Wir kommen definitiv wieder und freuen uns schon auf den nächsten Aufenthalt. Wir waren begeistert.
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 2. Nov. 2022
Dear Sib,Thank you for your lovely review! We are delighted that your stay exceeded your expectations. The team puts in a lot of effort to ensure every guest has a comfortable stay. Thank you for your kind words for the staff; we will ensure that the staff are commended for their services.We take this opportunity to thank you for choosing to stay with us and very much look forward to welcoming you back on many occasions. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

8/10 – Gut

marko

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Zentral, sauber, groß
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 15. Okt. 2022
Dear Marko,We are pleased that we fully satisfied your expectations.The team at the Tower Suites hotel will look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Lara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Miroslav

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Jean-Claude

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great staff all around. Really. Excellent location.
Aufenthalt von 14 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Klara

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
location
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

vanessa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great trip. The room was fully stocked and clean. The daily housekeeping was a bonus. I had to call around 10pm forcan extra wash cloth and it arrived within 15 minutes. Great service in the bar as well.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 23. Mai 2024
Dear Vanessa,Thank you for choosing to stay with us. We are delighted that your expectations were fully satisfied and it's great to hear that you were pleased with your overall stay. The team at the Tower Suites will look forward to welcome you back in the future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Rachel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved this hotel! Beautiful rooms!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Blue Orchid Guest Relations am 22. Mai 2024
Dear Rachel,We are delighted that your expectations were fully satisfied during your recent stay with us at Tower Suites.Thank you for choosing to stay with us, our team will look forward to welcome you back in the future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations