Fassade der Unterkunft – Abend/Nacht

Bewertungen von The Rembrandt

4 out of 5
The Rembrandt
11 Thurloe Place, Kensington, London, England

Bewertungen

9,0

Wunderbar

1100 von insgesamt 1748 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
430 von insgesamt 1748 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
138 von insgesamt 1748 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
53 von insgesamt 1748 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
27 von insgesamt 1748 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Marion

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von LD am 16. Apr. 2024
Dear MarionThank you for taking the time to review The Rembrandt Hotel.We are pleased that your recent stay was a positive experience and that all aspects of your stay met or exceeded your expectations. Thank you for awarding us your top score.We certainly hope you will consider returning to one of our properties again in the future. Kind regardsSarova Hotels Customer Service Team

10/10 – Hervorragend

Meris

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really pleasent accomodiation. Can only recommend it. Definetely coming back
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von LD am 16. Apr. 2024
Dear MerisThank you for taking the time to review The Rembrandt Hotel.We are pleased that your recent stay was a positive experience and that all aspects of your stay met or exceeded your expectations. Thank you for awarding us your top score.Like you, we love our location in the Museum Quarter close to the Royal Albert Hall, Harrods and Hyde Park. Our guests also have the choice of using South Kensington or Knightsbridge underground stations or alternatively the No 14 bus which is a 24hr service into the West End, which makes travelling around the capital easy. Thank you, for your fabulous feedback regarding your pleasant accommodation. Personal recommendations are always gratefully received.We certainly hope you will consider returning to one of our properties again in the future. Kind regardsSarova Hotels Customer Service Team

8/10 – Gut

Heidemarie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von LD am 8. Apr. 2024
Dear HeidemarieThank you for taking the time to review The Rembrandt.We are pleased that your recent stay was a mainly positive experience.We hope that the positive aspects of our stay outweigh the negative and that you will consider returning to us again on a future occasion.Kind regardsSarova Hotels Customer Service Team

8/10 – Gut

Stefan

It was lovely to stay at the Rembrandt Hotel in London.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von LD am 4. Apr. 2024
Dear StefanThank you for taking the time to review The Rembrandt Hotel.We are pleased that your recent stay was a positive experience and that all aspects of your stay met or exceeded your expectations. We are delighted you have a lovely stay.We hope you will consider returning to one of our properties in the future.Kind regardsSarova Hotels Customer Service Team

10/10 – Hervorragend

Sieglinde

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr empfehlenswert
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von LD am 26. März 2024
Dear SieglindeThank you for taking the time to review The Rembrandt Hotel.We are pleased that your recent stay was a positive experience and that all aspects of your stay met or exceeded your expectations. Thank you for awarding us your top score.We hope you will consider returning to one of our properties again in the future.Kind regardsSarova Hotels Customer Service Team

4/10 – Schlecht

nina

Geschäftlich gereist
Buchung war bestätigt mit 1x Leernacht Anreise und 1x Leernacht Abreise . Anreise war telefonisch durchgegeben als Frühe Anreise - von daher auch die Leernacht , damit das Zimmer fertig wäre zum Einchecken am Morgen . War es nicht - die wären wohl ausverkauft und habe das Zimmer weiterverkauft - nach über 1 Stunde , denn das Ersatz Zimmer. Keine Entschuldigung- kein Upgrade - keine Rückerstattung und es würde 6 Tage kein Staub geputz oder gestaubsaugt! Das do not disturb Schild würde 2x aufgehängt bis 9:30 wegen frühstück!
Aufenthalt von 8 Nächten im Januar 2024
Antwort von LD am 28. Feb. 2024
Dear NinaThank you for taking the time to review the hotel.Customer feedback is important to us as we use it to measure our strengths and weaknesses.It is always disappointing to receive negative feedback and we are sorry that so many aspects of your stay failed to meet your expectations.Thank you for all of your detailed, constrictive comments.Overall we wish you had a more positive experience whilst being our guest.Kind regardsSarova Hotels Customer Service Team

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not again
-There was a Plaster in my Salat at the hotel restaurant. -No VIP advantages unless we paid. -Very Old building, cero noise isolation, doors of all rooms have no dumper; so they always slam; very bad mattresses quality. -Very poor food selection for breakfast. -Lack of interest from hotel personnel to fix things despite the complaints
Aufenthalt von 12 Nächten im Dezember 2023
Antwort von LD am 16. Jan. 2024
Dear GuestThank you for taking the time to review the hotel.Customer feedback is important to us as we use it to measure our strengths and weaknesses.It is always disappointing to receive negative feedback and we are sorry that so many aspects of your stay, failed to meet your expectations. Thank you for taking the time to share your very detailed comments, belatedly we can only apologise for all of our shortfalls.Overall we wish you had a more positive experience whilst being our guest.Kind regardsSarova Hotels Customer Service Team

10/10 – Hervorragend

Anna

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Rembrandt ist ein wunderschönes Hotel in einem tollen Viertel von London, von wo aus alle Sehenswürdigkeiten schnell erreicht werden können. Die U-Bahn Station South Kensington ist in 5 min zu erreichen und die Bus Station ist ggü. vom Hotel und vor dem Hotel ist direkt ein Taxistand. Das Personal unterstützt bei jeder Planung und ist zuverlässig.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von LD am 18. Jan. 2024
Dear AnnaThank you for taking the time to review The Rembrandt Hotel.We are thrilled that your recent stay was a positive experience and that all aspects of your stay, met or exceeded your expectations. Thank you for awarding us your top score.Like you, we love our location in the Museum Quarter close to the Royal Albert Hall, Harrods and Hyde Park. Our guests also have the choice of using South Kensington or Knightsbridge underground stations, which makes travelling around the capital easy. Thank you for your lovely comments regarding the supportive, helpful service, we are delighted that our team were able to help and assist.Thank you for describing us as a beautiful hotel.On behalf of all the team we would like to wish you a happy & healthy New Year.Kind regardsSarova Hotels Customer Service Team

6/10 – Okay

Marcus

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Das Personal war freundlich und die Zimmer sehr sauber. Negativ war, dass man u.a. für die Nutzung des hoteleigenen Pools zahlen muss. Weiterhin war das Silvester Buffet maßlos überteuert und die angebotenen Speisen waren den Preis absolut nicht wert! Unser gebuchtes Grand Zimmer hatte die miserabelste Aussicht, welche ich bis dato in einem Sterne Hotel hatte.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von LD am 16. Jan. 2024
Dear MarcusThank you for taking the time to review the hotel.Customer feedback is important to us as we use it to measure our strengths and weaknesses.It is always disappointing to receive negative feedback and we are sorry that so many aspects of your stay, failed to meet your expectations. Thank you for taking the time to share your very detailed comments, belatedly we can only apologise for all of our shortfalls. We are sorry that you were disappointed with the view from your Grand room and thought that the New Years Eve dinner was overpriced.Thank you for your positive comments regarding the friendly, helpful service and very clean accommodation.Overall we wish you had a more positive experience whilst being our guest.Kind regardsSarova Hotels Customer Service Team

10/10 – Hervorragend

nina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Rembrandt Hotel war was wir gebucht haben- nettes 4 Sterne
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von LD am 2. Jan. 2024
Dear NinaThank you for taking the time to review The Rembrandt Hotel.We are thrilled that your recent stay was a positive experience and that all aspects of your stay, met or exceeded your expectations. Thank you for awarding us your top score. Like you, we love our location in the Museum Quarter close to the Royal Albert Hall, Harrods and Hyde Park. Our guests also have the choice of using South Kensington or Knightsbridge underground stations, which makes travelling around the capital easy. We hope you will consider returning to us on a future occasion.On behalf of all the team we would like to wish you a Happy & Healthy New Year.Kind regardsSarova Hotels Customer Service Team

8/10 – Gut

Andreas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This time we've got a very nice quiet room. Always a pleasure to be there ( now for over 12 years...
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von LD am 2. Jan. 2024
Dear AndreasThank you for taking the time to review The Rembrandt Hotel.We are pleased that your recent stay was a mainly positive experience.Like you, we love our location in the Museum Quarter close to the Royal Albert Hall, Harrods and Hyde Park. Our guests also have the choice of using South Kensington or Knightsbridge underground stations, or using the No 14 bus which is a 24hr service, which makes travelling around the capital easy. We love welcoming back our regular guests and strive to be their home away from home, we are already looking forward to welcoming you back on your next trip, please come back soon.On behalf of all the team we would like to wish you a Happy & Healthy New Year.Kind regardsSarova Hotels Customer Service Team

10/10 – Hervorragend

Regina Elke

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very courteous and friendly staff!
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023
Antwort von LD am 2. Jan. 2024
Dear ReginaThank you for taking the time to review The Rembrandt Hotel.We are thrilled that your recent stay was a positive experience and that all aspects of your stay, met or exceeded your expectations. Thank you for awarding us your top score. Thank you for your lovely comments regarding the courteous, friendly staff.We hope you will consider returning to us on a future occasion.On behalf of all the team we would like to wish you a Happy & Healthy New Year.Kind regardsSarova Hotels Customer Service Team

4/10 – Schlecht

Harry

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es hat wenig funktioniert. Das Zimmer war schlechter als die gebuchte Kategorie. Safe hat nicht funktioniert. Und besonders ärgerlich: Early Check in, Late Check our wurde zwar gebucht, war aber vor Ort nicht verfügbar. Umgebung ist aber sehr nett
Antwort von LD am 31. Okt. 2023
Dear HarryThank you for taking the time to review the hotel.Customer feedback is important to us as we use it to measure our strengths and weaknesses, we appreciate your detailed and constructive comments.It is always disappointing to receive negative feedback, we are sorry that so many aspects of your stay failed to meet your expectations. Belatedly, we can only apologise that you did not like your bedroom, your safe did not work and that early check-in and late-check out were not available.However we are pleased that you liked our location, in the Museum Quarter.Overall we wish you had a more positive experience whilst being our guest.Kind regardsSarova Hotels Customer Service Team

10/10 – Hervorragend

Marco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von LD am 31. Okt. 2023
Dear MarcoThank you for taking the time to review The Rembrandt Hotel.We are thrilled that your recent stay was a positive experience and that all aspects of your stay, met or exceeded your expectations. Thank you for awarding us your top score.We hope you will consider returning to one of our properties again in the future.Kind regardsSarova Hotels Customer Service

10/10 – Hervorragend

Manfred Walter

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles soweit OK
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von LD am 11. Okt. 2023
Dear ManfredThank you for taking the time to review The Rembrandt Hotel.We are thrilled that your recent stay was a positive experience and that all aspects of your stay, met or exceeded your expectations. Thank you for awarding us your top score.We hope that you will consider returning to one of our properties again in the future.Kind regardsSarova Hotels Customer Service Team

10/10 – Hervorragend

Heinrich

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ausgezeichnetes Frühstück,freundliches Personal, Top Preis-Leistungsverhältnis
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von LD am 5. Okt. 2023
Dear HeinrichThank you for taking the time to review The Rembrandt Hotel.We are thrilled that your recent stay was a positive experience and that all aspects of your stay, met or exceeded your expectations. Thank you for awarding us your top scoreThank you for your positive feedback regarding our excellent breakfast and friendly staff. We are delighted that you feel we provided good value for money.We hope that you will consider returning to one of our properties again in the future.Kind regardsSarova Hotels Customer Service Team

10/10 – Hervorragend

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location excellent. Room size incredible for how central it is. Outstanding staff.
Antwort von LD am 5. Okt. 2023
Dear AndreasThank you for taking the time to review The Rembrandt Hotel.We are thrilled that your recent stay was a positive experience and that all aspects of your stay, met or exceeded your expectations. Thank you for awarding us your top score. Like you, we love our location in the Museum Quarter close to the Royal Albert Hall, Harrods and Hyde Park. Our guests also have the choice of using South Kensington or Knightsbridge underground stations, which makes travelling around the capital easy. Thank you for your delighted feedback regarding the team, we are pleased that they were outstanding.We hope that you will consider returning to one of our properties again in the future.Kind regardsSarova Hotels Customer Service Team

8/10 – Gut

Steven

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pleasant Stay
It was a pleasant stay at The Rembrandt. The location is really great.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
Antwort von LD am 31. Aug. 2023
Dear StevenThank you for taking the time to review The Rembrandt Hotel.We are delighted to note that your recent visit was a positive experience.Like you, we love our location in the Museum Quarter close to the Royal Albert Hall, Harrods and Hyde Park. Our guests also have the choice of using South Kensington or Knightsbridge underground stations.We hope that you will consider returning to one of our properties again in the future.Kind regardsSarova Hotels Customer Service Team

8/10 – Gut

David

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir waren mit der Unterkunft im allgemeinen sehr zufrieden. Die Lage war top und das Personal immer hilfreich und zuvorkommend. Das Zimmer war etwas klein. Zum Glück sind wir beide nicht sehr groß, ansonsten wäre das Bett mit 1,40m Breite ein Problem geworden. Unsere Mitreisenden, die die gleiche Zimmerkategorie gebucht hatten, hatten ein viel größeres Zimmer, mit einem sehr viel größeren Bett. Das fand ich aufgrund des gleich gezahlten Preises sehr schade. Trotzdem würde ich das Hotel jederzeit weiterempfehlen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von LD am 9. Aug. 2023
Dear DavidThank you for taking the time to review The Rembrandt Hotel.We are sorry for the shortfalls which you experienced, especially as your thought your room was a bit small and your fellow travellers received a much larger room.We hope that the positive aspects of your stay outweigh the negative and that you will consider returning to one of our hotels again in the future.Kind regards Sarova Hotels Customer Service Team

8/10 – Gut

Brenda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gut
Schönes Hotel in einer schönen Gegend. Restaurants, Bars, Metro und Busstation ca 5 min zu Fuss entfernt. Leider ist der Innenpool nicht inklusive. Man zahlt noch zusätzlich 10 Pfund.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von LD am 9. Aug. 2023
Dear BrendaThank you for taking the time to review The Rembrandt Hotel.We are delighted to note that your recent visit was a mainly positive experience.Belatedly, we can only apologise that you were unaware that our guests had to pay a discounted daily fee, to use the facilities within Aquilla Health & Fitness.We hope that the positive aspects of your stay outweigh the negative and that you will consider returning to one of our hotels again in the future.Kind regardsSarova Hotels Customer Service Team

10/10 – Hervorragend

Mirco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2023
Antwort von LD am 16. Mai 2023
Dear MircoThank you for taking the time to review The Rembrandt Hotel.We are delighted to note that your recent visit was a positive experience and that all aspects of your stay met or exceeded your expectations. We hope that you will consider returning to one of our properties again in the future.Kind regardsSarova Hotels Customer Service Team

10/10 – Hervorragend

Marcel

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles gut, uns hat das Hotel insgesamt gefallen!
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2023
Antwort von LD am 13. Apr. 2023
Dear MarcelThank you for taking the time to review The Rembrandt Hotel.We are delighted to note that your recent visit was a positive experience and that all aspects of your stay met or exceeded your expectations. We hope that you will consider returning to one of our properties again in the future.Kind regardsSarova Hotels Customer Service Team

8/10 – Gut

Sandra

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr zentrale Lage, gutes Frühstück, netter Service
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2023
Antwort von LD am 13. Apr. 2023
Dear SandraThank you for taking the time to review The Rembrandt Hotel.We are delighted to note that your recent visit was a positive experience and that all aspects of your stay met or exceeded your expectations. Like you, we love our location in the Museum Quarter close to the Royal Albert Hall, Harrods and Hyde Park. Our guests also have the choice of using South Kensington or Knightsbridge underground stations, so travelling around the capital is easy!Thank you for your lovely feedback regarding the team and the helpful, friendly service and good buffet breakfast.We hope that you will consider returning to one of our properties again in the future.Kind regardsSarova Hotels Customer Service Team

8/10 – Gut

Michael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolle Lage mit sehr gutem U-Bahn-Anschluss. Zimmer sind ruhig und sauber trotz großer Straße.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von LD am 13. Apr. 2023
Dear MichaelThank you for taking the time to review The Rembrandt Hotel.We are delighted to note that your recent visit was a positive experience and that all aspects of your stay met or exceeded your expectations. Like you, we love our location in the Museum Quarter close to the Royal Albert Hall, Harrods and Hyde Park. Our guests also have the choice of using South Kensington or Knightsbridge underground stations, which makes travelling around the capital easy.I am pleased that we provided quite, clean accommodation.We hope that you will consider returning to one of our properties again in the future.Kind regardsSarova Hotels Customer Service Team

10/10 – Hervorragend

Lisa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Personal war sehr freundlich und hilfsbereit. Das Essen war super - vor allem die Sandwiches und der Afternoon Tea. Die Lage direkt gegenüber des Albert and Victoria Museum ist top!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Ld am 3. Apr. 2023
Dear LisaThank you for taking the time to review The Rembrandt Hotel.We are delighted to note that your recent visit was a positive experience and that all aspects of your stay met or exceeded your expectations. Like you, we love our location in the Museum Quarter close to the Royal Albert Hall, Harrods and Hyde Park. Our guests also have the choice of using South Kensington or Knightsbridge underground stations.We hope that you will consider returning to one of our properties in the future.Kind regardsSarova Hotels Customer Service Team

8/10 – Gut

Maxi

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von LD am 3. Apr. 2023
Dear MaxiThank you for taking the time to review The Rembrandt Hotel.We are delighted to note that your recent visit was a positive experience and that all aspects of your stay met or exceeded your expectations. We hope that you will consider returning to one of our properties in the future.Kind regardsSarova Hotels Customer Service Team

10/10 – Hervorragend

Guenter, Frankfurt

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist schon etwas älter, aber alles war sehr sauber. Gutes Frühstücksbüffet, unser Zimmer war Sauber,aber doch etwas in die Jahre gekommen. Die Lage ist sehr gut , nur kurzer Weg zur U Bahn, das Harrods ist nur wenige Minuten entfernt, ebenso der Hyde Park
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022
Antwort von LD am 15. Dez. 2022
Dear GuenterThank you for taking the time to review The Rembrandt Hotel.We are delighted to note that your recent visit was a positive experience and that all aspects of your stay met or exceeded your expectations.We hope that you will consider returning to one of our properties in the future.On behalf of all the team we would like to wish you a Merry Christmas & Happy New Year.Kind regardsSarova Hotels Customer Service Team

8/10 – Gut

Torben

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von LD am 17. Okt. 2022
Dear TorbenThank you for taking the time to review The Rembrandt Hotel.We are delighted to note that your recent visit was a positive experience and that all aspects of your stay met or exceeded your expectations.We are already looking forward to welcoming you back on your next trip.Kind regardsSarova Hotels Customer Service Team

10/10 – Hervorragend

Kerstin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Phantastische Lage und nettes Personal. Ein Schuhanzieher wäre super beim nächsten Mal :)
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von LD am 10. Okt. 2022
Dear KerstinThank you for taking the time to review The Rembrandt Hotel.We are delighted to note that your recent visit was a positive experience and that all aspects of your stay met or exceeded your expectations.We hope that you will consider returning to one of our properties in the future.Kind regardsSarova Hotels Customer Service Team

8/10 – Gut

Wolf-Dietrich

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Die beste Lage für Besichtigungen in London! Alle sehr freundlich! Die Zimmer sind recht eng!
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022
Antwort von LD am 13. Okt. 2022
Dear Wolf-DietrichThank you for taking the time to review The Rembrandt Hotel.Thank you for sharing your detailed feedback, we are sorry for the shortfalls which you experienced, particularly regarding our bedrooms.Thank you for your lovely shout out to Rita and Concierge.We hope that the positive aspects of your stay outweigh the negative and that we will be able to welcome you back to one of our properties in the near future.Kind regards Sarova Hotels Customer Service Team

6/10 – Okay

Joachim

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Die Lage ist gut und die U-Bahn in der Nähe. Es gibt ausschließlich "Englisch Breakfast", jeden Tag das Gleiche! Der Zimmerservice nur auf Aufforderung und dann zu Zeiten, wo man ihn nicht braucht! z.B. 4.30pm
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022
Antwort von LD am 15. Juli 2022
Dear Joachim Thank you for taking the time to review The Rembrandt Hotel. Thank you for sharing your detailed feedback, we are sorry for the shortfalls which you experienced. We hope that the positive aspects of your stay outweigh the negative and that we will be able to welcome you back to one of our properties in the near future. Kind regards Sarova Hotels Customer Service Team

6/10 – Okay

Uta

Gut: Ausstattung
Preis-/ Leistungsverhältnis passt nicht
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von LD am 6. Juli 2022
Dear Uta Thank you for taking the time to review the hotel. We are sorry that on this occasion your stay failed to meet your expectations. We wish you had a more positive experience whilst being our guest. Kind regards Sarova Hotels Customer Service Team

8/10 – Gut

Lydia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Perfekte Lage für einen London-Trip, da sehr gute Verkehrsanbindung, das Personal ist freundlich u. hilfsbereit, Zimmer sind sauber und ruhig. Gerne wieder!
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2022
Antwort von LD am 10. Juni 2022
Dear Lydia Thank you for taking the time to review The Rembrandt Hotel. We are delighted to note that your recent visit was a positive experience and that all aspects of your stay met or exceeded your expectations. We hope that you will consider returning to one of our properties in the future. Kind regards Sarova Hotels Customer Service Team

8/10 – Gut

Anastasia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022

8/10 – Gut

Elke Martina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Lage, ruhiges Zimmer, sehr freundliches Personal, reichhaltiges Frühstück. Sehr gutes Preis-Leistungsverhältnis
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022
Antwort von LD am 18. Mai 2022
Dear Elke Thank you for taking the time to review The Rembrandt Hotel. We are delighted to note that your recent visit was a positive experience and that all aspects of your stay met or exceeded your expectations. As we provided very good value for money, we hope that you will consider returning to one of our properties in the future. Kind regards Sarova Hotels Customer Service Team

10/10 – Hervorragend

Philipp Chokoufe

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Hotel. Sehr sauber. Die Lage ist perfekt für eine Städtereise. South Kensington ist ein gehobenes Viertel von London 👍
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022
Antwort von LD am 9. Mai 2022
Dear Philipp Thank you for taking the time to review The Rembrandt Hotel. We are delighted to note that your recent visit was a positive experience and that all aspects of your stay met or exceeded your expectations. We hope that you will consider returning to one of our properties in the future. Kind regards Sarova Hotels Customer Service Team

10/10 – Hervorragend

Berivan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2022

8/10 – Gut

Maike

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
freundliches Personal, gute Lage, gute Zimmergröße, leckeres Essen,
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2022
Antwort von LD am 4. Mai 2022
Dear Maike Thank you for taking the time to review The Rembrandt Hotel. We are delighted to note that your recent visit was a positive experience and that all aspects of your stay met or exceeded your expectations. We hope that you will consider returning to one of our properties in the future. Kind regards Sarova Hotels Customer Service Team

10/10 – Hervorragend

Sandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schöner Frühstücksraum.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022
Antwort von LD am 4. Mai 2022
Dear Sandra Thank you for taking the time to review The Rembrandt Hotel. We are delighted to note that your recent visit was a positive experience and that all aspects of your stay met or exceeded your expectations. We hope that you will consider returning to one of our properties in the future. Kind regards Sarova Hotels Customer Service Team

6/10 – Okay

Karin

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2022

8/10 – Gut

Daniela

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is located in a very good area, the Underground a few minutes walk away, restaurants and Kensington Gardens also very close. Plenty of choice at Breakfast, the restaurant in the hotel is also extremely good.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2022
Antwort von LD am 25. Apr. 2022
Dear Daniela Thank you for taking the time to review The Rembrandt Hotel. We are delighted to note that your recent visit was a positive experience and that all aspects of your stay met or exceeded your expectations. We hope that you will consider returning to one of our properties in the future. Kind regards Sarova Hotels Customer Service Team

8/10 – Gut

Ines Jessica

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Charmantes Hotel mit guter Anbindung zum Nahverkehr. Museen, Parks und Einkaufsmöglichkeiten fußläufig zu erreichen. Die Betten sind sehr bequem, doch leider ist das Hotel sehr hellhörig und die Türen knallen. Reichhaltiges Englisches Frühstück.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2022
Antwort von LD am 25. Apr. 2022
Dear Ines Thank you for taking the time to review The Rembrandt Hotel. Thank you for sharing your detailed feedback, we are sorry for the shortfalls which you experienced, as you felt that the hotel was noisy. We hope that the positive aspects of your stay outweigh the negative and that you would consider returning to one of our hotels in the future Kind regards Sarova Hotels Customer Service Team

10/10 – Hervorragend

Ann Michele

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles rundum super
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022
Antwort von LD am 25. Apr. 2022
Dear Ann Michele Thank you for taking the time to review The Rembrandt Hotel. We are delighted to note that your recent visit was a positive experience and that all aspects of your stay met or exceeded your expectations. We hope that you will consider returning to one of our properties in the future. Kind regards Sarova Hotels Customer Service Team

10/10 – Hervorragend

Nanyan, Theilingen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolle Lage, das Viertel ist gut zu Fuss erkunden und Einkaufsmöglichkeiten. Das Hotel ist wunderschön, alles super sauber. Wir hatten sogar eine Sprudelbad-Badewanne, finde es cool. Das Frühstück war sehr Reichhaltig und das Essen „Fisch und Chips „ in Restaurant war himmlisch . Vor allem das Personal ist unglaublich nett, sehr hilfreich, es hat uns sehr gefallen und herzlichen Dank. Wir würden das Hotel wieder mal buchen, wenn wir noch mal nach London gehen.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2022
Antwort von LD am 23. März 2022
Dear Nanyan Thank you for taking the time to review The Rembrandt Hotel. We are delighted to note that your recent visit was a positive experience and that all aspects of your stay met or exceeded your expectations. We hope to be able to welcome you back to one of our properties in the near future. Kind regards Sarova Hotels Customer Service Team

10/10 – Hervorragend

Paul, La Sarraz

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ist ein schönes Hotel. Gut für Gäste des Imperial College
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
Antwort von LD am 23. Feb. 2022
Dear Paul Thank you for taking the time to review The Rembrandt Hotel. We are delighted to note that your recent visit was a positive experience and that all aspects of your stay met or exceeded your expectations. We hope to be able to welcome you back to one of our properties in the near future. Kind regards Sarova Hotels Customer Service Team

6/10 – Okay

Lawrence, Orlando

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
As others reported, the buffet breakfast was fine. Property is highly dated to the point of shabbiness.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Samuel

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location and hotel, pool facilities are charged at £10 per visit.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Alison

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel in a great area with easy access to other areas of lindon
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

David

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

E

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
No upgrades received,
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024