Rezeption

Bewertungen von The Montague On The Gardens

4 out of 5
The Montague On The Gardens
15 Montague Street, London, England

Bewertungen

9,6

Außergewöhnlich

792 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
168 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
25 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
8 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
6 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,8/10

Sauberkeit

9,8/10

Personal & Service

9,4/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Jochen

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Angekommen und wohlgefühlt! Professioneller Service, sehr freundlich und zuvorkommend. Exzellente Lage für Kultur und Shopping.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Dirk Crokaert am 24. Nov. 2023
Lieber Jochen,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihr Feedback zu teilen. Ich habe mich gefreut, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben und hoffe, dass wir Sie bald wieder bei uns begrüßen dürfen.Meine herzlichsten Grüße,Dirk CrokaertHauptgeschäftsführer

8/10 – Gut

Adrian

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a really nice stay! Would recommend…
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Dirk Crokaert am 13. Okt. 2023
Dear Adrian,Many thanks for your feedback. I was happy that you enjoyed your stay with us and I hope that we get the chance to welcome you back again soon.My best regards,Dirk CrokaertGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Norbert

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles tip-top!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Dirk Crokaert am 8. Apr. 2022
Dear Norbert, Many thanks for your positive rating following your recent stay with us. I Hope we get the chance to welcome you back again soon. My kindest regards, Dirk Crokaert General Manager

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gastfreundschaft, Geborgenheit mit gemütlicher Lobby
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2022
Antwort von Dirk Crokaert am 21. März 2022
Dear Thomas, Many thanks for your kind feedback. It is greatly appreciated. I do hope that you will come and stay with us again soon. My best regards, Dirk Crokaert General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles war wirklich einwandfrei, freundlich, sauber und zuvorkommend. Wir kommen wieder.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Hotel, ausgezeichnetes englisches Frühstück, toll zentrale Lage.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very friendly and accommodating staff. The breakfast was not included and we found it to be too expensive.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Charmant,gute Lage,sehr sauber,außerordentlich freundliches Personal ♥️
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Carl W Matthias

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wirklich „English“ mit super Service! Sehr freundliches Personal! Angenehmes Ambiente. Top Lage!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Alles zur vollsten Zufriedenheit
Es war fantastisch. Hervorragender Service, sehr hilfsbereites, freundliches und sympathisches Personal. Es war alles perfekt, von der Begrüssung bis zur Abreise. Das Zimmmer war sehr ruhig und ganz neu renoviert. Das Hotel ist sehr zu empfehlen.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Superlage, guter Rückzugsort zu Ausruhen, vom Hotel vermittelter Abholservice (Heathrow) SEHR empfehlenswert und kaum teurer als ein normales Taxi.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2018

10/10 – Hervorragend

Jürgen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ruhig und bequem, wenige Minuten zu Tube und Bus
Sehr angenehm, bequem, sehr ruhig (Straßenseite), nett eingerichtet. Wasser, Teezubereitung im Zimmer. Bett äußerst bequem. Badezimmer, auch Dusche, mit viel Bewegungsfreiheit. Gediegen, doch nicht abgehoben, Personal sehr freundlich und hilfsbereit, gibt gute Hinweise für Aufenthalt. Ideal in der Nähe von Russel Square (Tube, Picadilly Line direkt von/zu Flughafen Heathrow und internationalem Bahnhof St. Pancras, Leicester Square, Science Museum und mehr. Weg dorthin durch oder um den Park herum) und von verschiedenen Bus-Haltestellen (auch für Rundfahrten). Steckdosenleiste für verschiedene Steckertypen 230V, darunter eine für Deutschland, und weitere Steckdosen. In einer ruhigen Seitenstraße gelegen, doch um die Ecke ist man dann gleich mitten drin, für mich perfekt um den Tag zu beginnen und zu beenden oder auch einfach einen Teil des Tages dort zu verbringen.

8/10 – Gut

Monika, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Lage, kleine, aber optimal eingerichtete Zimmer, ausserordentlich freundliches Personal
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2018

10/10 – Hervorragend

Corinna, Bayern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Herzliche Gastfreundschaft
Wir wurden herzlich empfangen, der Umgang war stets ausgesprochen freundlich. Die Mitarbeiter bemühten sich, auch meine Kinder zu kurzen Gesprächen zu motivieren. Alle waren bemüht, uns Wünsche zu erfüllen und mit Rat und Tat beiseite zu stehen. Die Stimmung im Team wirkte entspannt und fröhlich. Unser Zimmer war wunderbar englisch plüschig und vermittelte einen authentischen Eindruck. Es war groß genug mit einem bequemen Bett, einer Sitzecke, einem großen Kleiderschrank und im Badezimmer eine Badewanne. Das Frühstück war reichhaltig, selbst auf den deutschen Hunger auf Nutella wurde Rücksicht genommen. Der afternoon tea war genial. Abends wurden Goodies verteilt. Wir werden dieses rundum schöne Hotel ganz sicher wieder besuchen.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2017

10/10 – Hervorragend

Elzbieta

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

eva

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Charmantes Boutique Hotel in bester Lage
Tolle Lage für Sightseeing und Shopping. Charmantes Boutique-Hotel mit netten, kleinen Details und Aufmerksamkeiten. Schöne Terrasse und Wintergarten für alle Jahreszeiten. Absolut empfehlenswert. Einziger Wermutstropfen: die Regenwalddusche: wie soll man da als Frau duschen?

10/10 – Hervorragend

Stefan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ganz tolles Hotel
Gemütliches, sauberes und gepflegtes Hotel in einer Top-Lage. Obwohl mitten in London ist es sehr ruhig. Das Zimmer war extrem sauber und komfortabel. Kann es nur empfehlen. Auch das Personal war sehr zuvorkommend und freundlich.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr guter Service, hoher Wohlfühlfaktor, zentrale Lage

10/10 – Hervorragend

David, Keene

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lovely small quiet hotel with great staff and service
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Dirk Crokaert am 26. Mai 2024
Dear David,Thank you so very much for your kind feedback. I was so happy that you enjoyed your stay with us and I hope we get the chance to welcome you back again soon.My kindest regards,Dirk CrokaertGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

malvina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
An absolute gem of a hotel — English charming decor, superb service. A delight in every way. I will definitely return.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von Dirk Crokaert am 24. Mai 2024
Dear Malvina,Many thanks for your kind feedback. I was delighted that you enjoyed your stay with us and I hope we get the chance to welcome you back again soon.My best regards,Dirk CrokaertGeneral Manager

8/10 – Gut

Tomokatsu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
スタッフは非常に良い。また、部屋に案内されてバスルームにハンドシャワーが付いていない事にきずき、直ぐにフロントに行き部屋の変更をお願いするとその場で直ぐに変更をして頂いた。
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Dirk Crokaert am 9. Mai 2024
Dear valued guest,I was delighted that you enjoyed your stay with us and I hope we get the chance to welcome you back again soon.My kindest regards,Dirk CrokaertGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Dirk Crokaert am 24. Mai 2024
Dear Robert,Many thanks for your positive rating. I was happy that you enjoyed your stay with us. I do hope we get the chance to welcome you back again in the future.My best regards,Dirk CrokaertGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Paul

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent location and the staff at the hotel offer a good service- nothing is too much trouble. Would definitely return and would recommend highly.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Dirk Crokaert am 30. Apr. 2024
Dear Paul, Many thanks for your kind feedback. I was delighted that you enjoyed your stay with us especially the service you received from the team here at the hotel. I do hope we get the chance to welcome you back again soon. My best regards, Dirk Crokaert General Manager

10/10 – Hervorragend

Mark

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our stay at the Montague was first rate. Check-in was the most pleasant ever. Every staff member was courteous and professional. The room was a VIP upgrade to a suite. Turn down service, chocolates on the bed, just a wonderful experience. The leopard bar was cozy and the jazz saxophonist terrific. Restaurant looked top notch but did not eat there. This is my London hotel!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Dirk Crokaert am 30. Apr. 2024
Dear Mark, Many thanks for your kind feedback. I will pass on your compliments to our house musician. I do hope we get the chance to welcome you back again soon. My best regards, Dirk Crokaert General Manager

10/10 – Hervorragend

Enrique A.

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy buen trato
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Dirk Crokaert am 30. Apr. 2024
Dear Enrique, Many thanks for your kind feedback. I was delighted that you enjoyed your stay with us. I do hope we get the chance to welcome you back again soon. My best regards, Dirk Crokaert General Manager

10/10 – Hervorragend

Ken

Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Dirk Crokaert am 20. Mai 2024
Dear Ken,Thank you for your positive rating and OI hope that we get the chance to welcome you back again soon.My best regards,Dirk CrokaertGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Jan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Charming hotel in a great location. Staff is very friendly and accommodating.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Dirk Crokaert am 30. Apr. 2024
Dear valued guest,I was delighted that you enjoyed your stay with us at The Montague on the Gardens. Thank you so much for sharing your kind words which I will be passing on to the team here at the hotel. I hope that we get the chance to welcome you back again soon.My kindest regards and renewed thanks,Dirk CrokaertGeneral Manager

6/10 – Okay

Olivier

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Dirk Crokaert am 26. Apr. 2024
Dear Olivier,Thanks you for your rating. I do hope we get the chance to welcome you back again soon.My kindest regards,Dirk CrokaertGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Sarah

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent service and great location.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Dirk Crokaert am 18. Apr. 2024
Dear Sarah,Many thanks for taking the time to share your feedback. I was happy that you enjoyed your stay with us and I hope we get the chance to welcome you back again in the future.My kindest regards,Dirk CrokaertGeneral Manager

6/10 – Okay

Allan

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Room was small, bathroom was small. Air conditioner vent was dirty/moldy and smelled bad when turned on. So the room was too hot.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Dirk Crokaert am 5. Apr. 2024
Dear Mr George,Many thanks for taking the time to share your feedback. I was sorry to read that you were not entirely satisfied with some aspects of your stay. I will be personally looking in to the issues you raised to ensure these are taken care of. In terms of the rooms at the hotel every one is designed differently and we do have larger rooms available. Should you return to us again please do bare this in mind and one of the team would be more than happy to allocate a room that would may better suit your needs.My kindest regards,Dirk CrokaertGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Elizabeth

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Montague was absolutely wonderful in every way. It was beautiful, clean and charming. The staff and the attention to detail exceeded expectations. Will definitely there in my next trip to London.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Dirk Crokaert am 27. März 2024
Dear Elizabeth,Many thanks for taking the time to share your feedback. I was delighted that you enjoyed your stay with us. I will be sharing your kind words with the team and I hope that we all get the chance to welcome you back again soon.My best regards,Dirk CrokaertGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Franklin, Edgewater

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This was very nice small hotel in big city with excellent customer service
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Dirk Crokaert am 25. März 2024
Dear Franklin,Thank you so much for taking the time to share your feedback following your recent stay with us. I was delighted that you enjoyed your stay and I hope that we get the chance to welcome you back again soon.My kindest regards,Dirk CrokaertGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

christine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful location! The staff were excellent
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Dirk Crokaert am 25. März 2024
Dear Christine,I was delighted to read that you enjoyed your stay with us. Than you for your kind words about the team here a the hotel. I will be sharing your feedback with them which I know they will really appreciate.My kindest regards,Dirk CrokaertGeneral Manager

6/10 – Okay

Herb

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Underwhelming
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Dirk Crokaert am 25. März 2024
Dear Herb,Thank you for taking the time to share your feedback. I am sorry that you were not totally satisfied with your recent stay with us. I do hope though that you will come back and stay with us again so we get the chance to show you that your recent stay is not our usual standards here at the hotel.My kindest regards,Dirk CrokaertGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Gregory

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Brilliant three night stay in this boutique hotel gem. Staff are superb from the doorman, concierge to reception people. Lots of options for food or a drink with terrace areas overlooking an adjacent garden.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Dirk Crokaert am 20. März 2024
Dear Gregory,I was delighted that you enjoyed your stay with us and your positive feedback is really appreciated by all of the team. I do hope we get the chance to welcome you back again in the future.My best regards,Dirk CrokaertGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Alexandra, Nashville

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A nice old fashioned hotel with a doorman, deep seats in the lobby, and an old timey bar. Modernized attractive bathroom. Housekeeping seems a bit spaced out but mostly fine, and the bar and restaurant play terrible music, except when there is rather nice live jazz. A little taken aback by the £15 daily “optional” service charge, aka tip for the staff. I’m happy for the staff to be well compensated, but would prefer to have a higher room charge, outright, than have this added on.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Dirk Crokaert am 13. März 2024
Dear Alexandra,Many thanks for taking the time to share your feedback. I was happy that overall you enjoyed your stay with us. In terms of the 15 daily service charge, this is totally optional. We do not include this in the rate as we like to give our guests the choice to pay this or not. If it is included in the rate you would not have this option. I do hope that we get the chance to welcome you back to the hotel again in the future.My kindest regards,Dirk CrokaertGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Tami, Bellevue

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is a super clean place with an outstanding breakfast! The location is insane! Bathrooms so clean.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Dirk Crokaert am 11. März 2024
Dear Tami,Thanks you so much for your kind feedback. I was delighted that you enjoyed your stay with us and I hope we get the chance to welcome you back again in the near future.My kindest regards,Dirk CrokaertGeneral Manager

8/10 – Gut

Diane, North Tawton

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Very convenient location, excellent courteous staff, beautiful bedlinen. Bathroom could have been better in that the drench shower head shot water out of the bath and over the floor and the soap dish on the side of the bath was hanging sideways.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Dirk Crokaert am 26. Feb. 2024
Dear Diane,Thank you for taking the time to share your feedback. I was happy that overall you enjoyed your stay with us. I will be addressing the areas in the bathroom of the room you were staying in with the maintenance team here at the hotel and I apologize for any inconvenience this caused you. I do hope that we get the chance to welcome you back again in the future.My kindest regards,Dirk CrokaertGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Katharine

Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Dirk Crokaert am 21. März 2024
Dear Katharine,Many thanks for your positive rating. I was delighted that you enjoyed your stay with us and I hope that you get the chance to come and see us again soon.My kindest regards,Dirk CrokaertGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Isabel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
As an elderly single woman visiting London to see my sons, I appreciate the comfort and general attention given.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Dirk Crokaert am 21. Feb. 2024
Dear Isabel, Many thanks for taking the time to share your feedback. I was happy that you enjoyed your stay with us and especially enjoyed the service you received. I hope that we get the chance to welcome you back again in the future. My best regards, Dirk Crokaert General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect location for getting to the West End, opposite the British Museum and Holborn underground is just a 5 minute walk. Hotel is situated in a quiet street next to Russel Square.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Dirk Crokaert am 18. Feb. 2024
Dear valued guest,Many thanks for taking the time to share your feedback. I was happy that overall you enjoyed your stay with us and especially enjoyed the location of the hotel. I do hope that we get the chance to welcome you back again in the future.My kindest regards,Dirk CrokaertGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Susan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Dirk Crokaert am 17. Feb. 2024
Dear Susan,Many thanks for your kind feedback. I was delighted that you enjoyed your stay with us and I hope we get the chance to welcome you back again in the future.My best regards,Dirk CrokaertGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Donna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is a very British hotel in the classical sense but with very modern amenities. Perfect location. Lots of little touches like a personalized welcome card from the manager. Comfy bed with nice thick crisp cotton hotel sheets and duvet. TV screen that literally covers an entire wall. Rain shower. Incredibly friendly helpful staff. Concierge even managed to get us tickets to a sold out show in West End (which is walking distance.) Great bar. Lovely gardens and the best cream tea around. It's the only place we stay in London.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Dirk Crokaert am 14. Feb. 2024
Dear Donna,Many thanks for taking the time to share your feedback. I was delighted that you enjoyed your stay with us and I do hope that we get the chance to welcome you back again in the future.My kindest regards,Dirk CrokaertGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Ian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great find
All staff excellent . Good food . Small room but clean and smart . Tip added to every night bill is strange tho you can remove it
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Dirk Crokaert am 12. Feb. 2024
Dear Ian,Many thanks for staying with us and I was happy that you enjoyed your stay with us. I do hope we get the chance to welcome you back again soon.My kindest regards,Dirk CrokaertGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Ian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A really classy hotel with wonderfully attentive and friendly staff. Will definitely return.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Dirk Crokaert am 12. Feb. 2024
Dear Ian,Thank you so much for your kind words and I was delighted that you enjoyed your stay with us. I do hope we get the chance to welcome you back again in the near future.My best regards,Dirk CrokaertGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Jeffrey, Las Vagas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Dirk Crokaert am 20. März 2024
Dear Jeffrey,Many thanks for your positive rating and I do hope we get the chance to welcome you back again soon.My kindest regards,Dirk CrokaertGeneral Manager

2/10 – Ungenügend

Debbie

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Neil am 1. Feb. 2024
Dear Debbie,I am so sorry that you did not enjoy your stay with us. If you wish to share further details of this please do feel free to contact me as the vast majority of the feedback we receive is always of a positive nature.My kindest regards,Neil AndersonDeputy General Manager

10/10 – Hervorragend

hee kuck

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Dirk Crokaert am 23. Jan. 2024
Dear valued guest,Thank you for your positive rating and I hope we get the chance to welcome you back again in the future.My kindest regards,Dirk CrokaertGeneral Manager