Lobby

Bewertungen von The Bailey's Hotel London Kensington

4 out of 5
The Bailey's Hotel London Kensington
140 Gloucester Road, London, England

Bewertungen

9,0

Wunderbar

1003 von insgesamt 1597 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
373 von insgesamt 1597 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
123 von insgesamt 1597 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
60 von insgesamt 1597 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
38 von insgesamt 1597 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Dewi

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a great stay at the Bailey‘s. Our Delux Room was as nice and clean as depicted on the fotos and the staff especially at the door very friendly and ready to help. The location of the hotel was great. We liked that we were directly opposite the Glouchester Road Station with a few restaurants around but that it wasn‘t noisy. We‘ld like to come again.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Kim Tian am 13. Mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes

10/10 – Hervorragend

Ernst

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lage, Service und Freundlichkeit ist Top. Freue mich schon auf meinen nächsten Aufenthalt.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Kim Tian am 12. Mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes

10/10 – Hervorragend

Margit

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfekter Und schöner Aufenthalt
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Kim Tian am 6. Apr. 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes

10/10 – Hervorragend

Nicole Alexandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Kim Tian am 1. Apr. 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes

10/10 – Hervorragend

Natalie Michelle Kriesemer

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a wonderful stay at the Bailey’s Hotel. The Hotel is very nice, we had a big room, good beds in a nice neighborhood. Everybody was very nice.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Kim Tian am 27. März 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes

10/10 – Hervorragend

Marianne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Kim Tian am 28. Feb. 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes

8/10 – Gut

Heike Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Perfekte Lage!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Kim Tian am 26. Feb. 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes

10/10 – Hervorragend

stephanie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super schönes Hotel, sehr gut gelegen. Sehr freundliches angenehmes Personal Top, jederzeit gern wieder, klare Empfehlung.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Philip am 8. Jan. 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes,Philip LeeFront Office Manager

8/10 – Gut

Iren Ivonne, Neuss

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Das Hotel ist etwas altmodisch, Zimmer sind klein und die Möbel in die Jahre gekommen, aber die Lage ist hervorragend. Wir waren sehr wenig im Hotel, praktisch nur zum schlafen da, daher war es für uns super. Klimaanlage sehr laut und brachte einen sehr unangenehmen Geruch mit, daher nicht benutzt, aber im Sommer wäre schlimm gewesen. Das Personal sehr nett und hilfreich. Es ist ein teures Hotel mit vier Sternen, daher waren unsere Erwartungen entsprechend höher, und nicht unbedingt getroffen. Wegen der Lage würde ich das Hotel trotzdem empfehlen.
Aufenthalt von 9 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Philip am 8. Jan. 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes,Philip LeeFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Hagen Roderik, Meerbusch

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Philip am 20. Dez. 2023
Dear Hagen,Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes,Philip LeeFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Sophia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We immediately fell in love with the hotel and the surrounding area. The Gloucester Road Station is just around the corner from the hotel. The employees were very nice and courteous. There was a rich buffet for the breakfast. Also the rooms were very clean. The lobby of the hotel was decorated in a magical christmassy way. We loved it!!
Antwort von Philip am 15. Dez. 2023
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes,Philip LeeFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Filip

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Bailey's Hotel is a real gem. It is centrally located, Piccadilly Line handy. The Underground station is literally in front of the hotel. The staff were very attentive, helpful and courteous. They even provided a surprise for my birthday. The room was comfortable and well appointed. I really liked the breakfast variety and enjoyed my conversation with Tiji, the lady who was serving the breakfast. Her kindness brightened my day.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Philip am 12. Dez. 2023
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes,Philip LeeFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Gordon

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to tube and good breakfast.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Philip am 29. Okt. 2023
Dear Gordon, Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishesPhilip LeeFront of House Manager

8/10 – Gut

Patrick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Philip am 22. Okt. 2023
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishesPhilip LeeFront of House Manager

8/10 – Gut

Frank, Iffezheim

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Hotel - ausser unsererem ERSTEN Zimmer - das war nicht gut. Zimmertausch - und der Rest des Aufenthalts TOP!!!
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von The Reservations Department am 19. Okt. 2023
Dear Guest,Thank you for your review!

8/10 – Gut

Ueli

Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Besar am 25. Sept. 2023
Dear UeliThank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishesBesar BilurdagiRooms Division Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel an bester Lage
Tolles Hotel an bester Lage, direkt an der U-Bahn-Station. Auch ein Supermarkt und diverse Bars und Restaurants gibt's in unmittelbarer Nähe. Das Hotel ist sehr sauber und gemütlich, das Personal sehr freundlich. Das Bett ist super bequem.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Besar am 4. Aug. 2023
Dear valued guestThank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishesBesar BilurdagiRooms Division Manager

10/10 – Hervorragend

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Stylish hotel. Very good Indian restaurant (Bombay Brasserie) beside. Tube station 100m away. Perfect shop Infrastructure.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Besar am 5. Juni 2023
Dear AbdreasThank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishesBesar BilurdagiRooms Division Manager

6/10 – Okay

Bernd

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Altes Zimmer, kein zu öffnendes Fenster, keine Klobürste, altes zu weiches Bett, dünne Wände …
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Besar am 21. Mai 2023
Dear BerndThank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishesBesar BilurdagiRooms Division Manager

10/10 – Hervorragend

Roland

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zentrales und stylisches Hotel im britischen Stil. Schön eingerichtet, tolle Bar & Restaurant, freundliches Personal, alles Tiptop. Gerne wieder!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von Philip am 23. Apr. 2023
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishesPhilip LeeAssistant Front of House Manager

6/10 – Okay

Hermann

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2023
Antwort von Philip am 30. März 2023
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishesPhilip LeeAssistant Front of House Manager

10/10 – Hervorragend

Marcus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel liegt perfekt an der Tube!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Philip am 29. März 2023
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishesPhilip LeeAssistant Front of House Manager

10/10 – Hervorragend

Martina Theresia

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von Philip am 17. Apr. 2023
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishesPhilip LeeAssistant Front of House Manager

10/10 – Hervorragend

Klaus

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very classic and well stocked and staffed
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Besar am 27. Jan. 2023
Dear KlausThank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishesBesar BilurdagiFront of House Manager

8/10 – Gut

Martina Magdalena

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Lage an Picadilly Line direkt vom Flughafen Heathrow!
Antwort von Besar am 15. Jan. 2023
Dear Martina MagdalenaThank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishesBesar BilurdagiFront of House Manager

10/10 – Hervorragend

Bernd

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr zentral und guter Service
Antwort von Kim Tian am 18. Dez. 2022
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes

10/10 – Hervorragend

Ferry

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Kim Tian am 15. Sept. 2022
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes

10/10 – Hervorragend

Martina

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gute Lage; direkt an der U-Bahn die zum Flughafen fährt; in der Umgebung gibt es gute Restaurants, Starbucks, Boots, Burger King, und Tesco Express; das Hotel ist sehr sauber und schön eingerichtet, das Bett war groß und angenehm, und das Service perfekt. Man kann zu Fuß zum Hyde Park/Kensington Palace gehen und mir der Piccadilly line ist man in wenigen Minuten bei Piccadilly, covent garden, und der West end Gegend.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Kim Tian am 23. Aug. 2022
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes

10/10 – Hervorragend

Alana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, very nice rooms and nice staff. Lovely area will definitely come back there
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Besar am 20. Aug. 2022
Dear AlanaThank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishesBesar BilurdagiFront of House Manager

10/10 – Hervorragend

Markus

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Tolles Hotel!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
Antwort von Kim Tian am 4. März 2022
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.

10/10 – Hervorragend

Gaby

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Zimmer sind sehr schön eingerichtet sehr britisch und gemütlich Die Weihnachtsdekoration - Christbaum ist wunderschön! Das Frühstück ist gut war aber früher von der Qualität noch besser! Die Lage direkt an der Underground ist perfekt!
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Reservations am 20. Dez. 2021
Dear Gaby, Thank you for your kind review and for staying with us at the Baileys Hotel! Your feedback is valuable and it will help us improve our standards and guest experience, and we hope to welcome you back in the near future, Kind Regards and have a good Christmas, Baileys Team

10/10 – Hervorragend

Erica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great hotel!
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Katie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Holly

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Really lovely hotel. Absolutely loved the staff and location. Rooms were nice and clean. Did have a little trouble with noise of the people above us late into the night. It’s an old hotel so walking above was really loud at times. Otherwise we really had a perfect stay!
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Kim Tian am 28. Mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes

10/10 – Hervorragend

Jacqueline

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A beautiful property with outstanding staff. Tube station opposite and lots of dining options. Will definitely stay here again.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Kim Tian am 28. Mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes

10/10 – Hervorragend

Wendy E.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent stay!
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Lucie Marie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was not quiet because of construction
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Kim Tian am 26. Mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes

10/10 – Hervorragend

Tracey

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location opposite underground station. Tasty buffet breakfast. Staff professional and courteous. No complaints, would stay again.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Kim Tian am 26. Mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes

10/10 – Hervorragend

Lauren

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I stayed here for a vacation with my family and had a fantastic time. The hotel is super clean and the rooms are very comfortable, with lots of nice little details (great decor, cookies, bottled water replaced daily etc.) The staff were kind and helpful. The location is excellent, with a metro station and across the street and the Natural History and Victoria and Albert museums is walking distance. I was was very happy that I picked this hotel and it would be my first choice for any future trips to London.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Kim Tian am 26. Mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes

8/10 – Gut

Alison

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Classic hotel right next to tube station in very desirable area.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Kim Tian am 26. Mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes

10/10 – Hervorragend

Donna, Cross Lake

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Its located right next to metro, so was very convenient for me.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Kim Tian am 25. Mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes

8/10 – Gut

raghbir

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
next door to the underground station. Only 4 stops from central London. Nice and clean deluxe room. Breakfast expensive £22.50 pp. The usual breakfast items, nothing special. The items on offer were of a good quality. Do not really cater for gluten free guests. Only offered gluten free white bread! At this price, should also offer gluten free cereal, buffins etc. The eggs & bacon were excellent plus the fruit and yougurt. Tea terrible; one tea bag in a large teapot.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Kim Tian am 25. Mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes

10/10 – Hervorragend

Khaleda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The location is perfect close to the underground station & friendly staff.Also, very clean.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Kim Tian am 23. Mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes

10/10 – Hervorragend

Heidi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Kim Tian am 24. Mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes

6/10 – Okay

Ivo

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Good service except charging for an umbrella 10 pounds /day. The room was very small and essentially no view, way too expensive for the tiny room.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von LW am 23. Mai 2024
Dear Ivo, Greetings from the Bailey's Hotel London. Thank you for your recent stay and I wish you had a safe trip back home. The umbrella 10 was a deposit and it had been return to you afterwards. If you have any plan returning to our hotel, please contact us directly and we can suggest some larger size room categories for your next stay. Kind regards,Leo Wong Front Office Manager

8/10 – Gut

Denise

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice clean property. Would definitely stay here again
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Kim Tian am 22. Mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes

10/10 – Hervorragend

Larry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Kim Tian am 22. Mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes

10/10 – Hervorragend

Kathleen

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is a beautiful hotel with generous sized and appealing rooms. The staff is friendly and very helpful.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Kim Tian am 20. Mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes

10/10 – Hervorragend

Bobby

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent front office staff who were super helpful and efficient even when fully booked and a rush of people demanding registration and room access. Well managed! The room was clean complete with amenities and an extremely comfortable bed.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Kim Tian am 20. Mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes

10/10 – Hervorragend

Eti

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic location, great hotel, amazing customer services
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Kim Tian am 15. Mai 2024
Thank you for your feedback. We value your feedback as this will help us improve our services going forward. We hope to welcome you again soon at the Bailey’s Hotel.Best wishes