Innenbereich

Bewertungen von Sea Containers London

5 out of 5
Sea Containers London
20 Upper Ground, London, England

Bewertungen

9,4

Außergewöhnlich

754 von insgesamt 1023 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
186 von insgesamt 1023 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
54 von insgesamt 1023 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
15 von insgesamt 1023 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
14 von insgesamt 1023 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,4/10

Ausstattung

9,6/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Sabrina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Unterkunft liegt super. Man kann zu Fuss der Themse entlang zum London Eye, Westminster und Big Ben gehen. Entlang der Themse hat es Restaurant und Food-Stände. Auch die Unterkunft ist sehr sauber und wir hatten ein sehr schönes Zimmer. Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Kommen gerne wieder !
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Moira

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gut gelegen.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Carl-Ernst

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It’s a very good hotel in a perfect location in london. We definitely will come back soon.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Engagement Management am 8. Apr. 2024
Dear Carl-Ernst,Thank you for your wonderful feedback! We're delighted to hear that you had a great experience at our hotel and that you found our location in London to be perfect. We can't wait to welcome you back soon for another enjoyable stay. See you again soon!Warmest regards,Vanessa Hills-FeltonGuest Engagement Management

10/10 – Hervorragend

Kerstin

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
s
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Uwe

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super zentral, Ultra nettes Personal, hochwertige Unterkunft, direkt an der Themse zwischen Big Ben und Tower Bridge
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Engagement Management am 6. Apr. 2024
Dear Uwe,Thank you for your review!We're thrilled to hear that you found our hotel super central, with ultra-friendly staff and high-quality accommodation. Situated between Big Ben and the Tower Bridge, our location offers the best of London's iconic landmarks along the Thames.We hope to welcome you back for another fantastic stay in the future!Warmest regards,Vanessa Hills-FeltonGuest Engagement Management

8/10 – Gut

Tim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Engagement Management am 2. Apr. 2024
Dear Tim,Thank you for taking the time to share your feedback following your recent stay at Sea Containers London. We appreciate your honest rating and feedback.We are pleased to see that you had an overall positive experience during your stay. However, we also take note of areas where we can improve, as mentioned in your review.Your feedback is invaluable to us as we continually strive to enhance our services and offerings. We will address the issues you mentioned to ensure that we provide a seamless and enjoyable experience for all our guests.We hope to have the pleasure of welcoming you back to Sea Containers London in the future for an even better experience.Warmest regards,Vanessa Hills-FeltonGuest Engagement Management

8/10 – Gut

TUNCER

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Anna-Marie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Engagement Management am 6. März 2024
Dear Anna-Marie,We wanted to extend our heartfelt thanks for your gracious 5/5 rating on Expedia! Your feedback is incredibly valuable to us, and it brings us immense joy to learn that your recent stay with us exceeded your expectations.Delivering exceptional service and ensuring our guests have a comfortable and memorable experience is our utmost priority. Knowing that we achieved this goal during your visit fills us with pride and gratitude.We eagerly anticipate the opportunity to welcome you back to our hotel in the future. Warmest regards,Vanessa Hills-FeltonGuest Engagement Management

8/10 – Gut

Daut

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Engagement Management am 5. März 2024
Dear Daut,Thank you for taking the time to provide us with feedback on your recent stay at Sea Containers London. We appreciate your rating of 4 out of 5 on Expedia and would love to hear more about your experience.It appears that there might have been an issue with your written feedback not appearing on the platform. Your insights are incredibly valuable to us, and we would like to ensure that any concerns or suggestions you may have are addressed promptly.If there are specific aspects of your stay that you would like to share with us or if there were any issues that you encountered during your visit, please feel free to provide more details. Your feedback will assist us in improving our services and ensuring that future guests have an even better experience.Thank you once again for choosing to stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an exceptional stay.Warmest regards,Vanessa Hills-FeltonGuest Engagement Management

6/10 – Okay

Isra

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Engagement Management am 5. März 2024
Dear Isra,Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay with us. We appreciate your rating of 3 out of 5 on Expedia, and we're eager to learn how we can improve to earn those extra points.Your insights are invaluable to us, and we would greatly appreciate it if you could share more details about your experience. Understanding what aspects of your stay fell short of your expectations will help us address any issues and enhance our services for future guests.If there are specific areas where you believe we could improve or if there were any challenges you encountered during your stay, please don't hesitate to let us know. Your feedback will assist us in our ongoing efforts to provide exceptional experiences for all our guests.Thank you once again for choosing to stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and exceed your expectations.Warmest regards,Vanessa Hills-FeltonGuest Engagement Management

8/10 – Gut

Ingo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Sehr gute Lage für Euren London Trip
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Victor Fridman am 22. Feb. 2024
Dear Ingo, Thank you for your feedback! We look forward to welcoming you back soon.Warmest,Victor FridmanGuest Engagement Management

10/10 – Hervorragend

Sabine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schickes, stylisches Hotel, unmittelbar an der Themse gelegen. Fussläufig zur Tate Modern und London Eye. Sehr gutes Restaurant und schöne Bar. Sehr freundliche Hotelcrew. Es empfiehlt sich ein Superior Zimmer mit Blick auf die Themse!
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Guest Engagement Management am 23. Dez. 2023
Dear Sabine,Thank you for sharing your fantastic experience with us! We're thrilled to hear that you found our hotel chic and stylish, with a prime location directly on the Thames.We're delighted that you enjoyed the walking distance to attractions like Tate Modern and the London Eye. It's great to know that our restaurant and bar met your expectations, and we appreciate your kind words about our friendly hotel crew.We look forward to the pleasure of welcoming you back for another exceptional stay in the future!Warmest regards,Vanessa Hills-FeltonGuest Engagement Management

10/10 – Hervorragend

Thomas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unaufgeregtes 5-Sterne-Haus. Cooles Ambiente und freundliches Personal
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Guest Engagement Management am 9. Dez. 2023
Dear Thomas,Thank you for your perfect 5/5 rating! We're delighted to hear that you found our hotel to have a cool atmosphere and appreciated the friendliness of our staff. We look forward to hosting you again for another enjoyable stay.Warmest regards,Vanessa Hills-FeltonGuest Engagement Management

10/10 – Hervorragend

Patrick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Vanessa Hills-Felton am 19. Okt. 2023
Dear Patrick,Thank you for your perfect score! We're delighted to know that you had a flawless experience during your stay with us.Your feedback means a lot to us, and we look forward to the opportunity of welcoming you back for another exceptional stay. Warmest regardsVanessa Hills-FeltonGuest Engagement Management

10/10 – Hervorragend

Marc

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Hotel, es fehlt an nichts...Super Blick auf den Fluss und die Skyline der Stadt.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Victor Fridman am 11. Okt. 2023
Dear Marc, Thank you for your feedback! We look forward to welcoming you back soon.Warmest,Victor FridmanAssistant Guest Engagement Manager

8/10 – Gut

Stefan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023
Antwort von Victor Fridman am 5. Sept. 2023
Dear Stefan, Thank you for your feedback! We look forward to welcoming you back soon.Best,Victor FridmanAssistant Guest Engagement Manager

10/10 – Hervorragend

Michaela

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel is located very centrally, all the sights of the City of London are within walking distance. Staff is very polite and courteous, the storage of luggage and check in/out works great even when it's a bit busier. We have been coming for years for the darts and would have liked a few more open pubs but Tube is not far and the Thirtsty Bear around the corner was also quite cozy. Room service breakfast was a bit expensive but plentiful and lovingly prepared . Over all, for a trip to London with flair or business travelers very good, for party people in the area somewhat limited.

8/10 – Gut

Ina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gute Lage.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022
Antwort von Amy am 26. Sept. 2022
Thank you for your lovely feedback. We do hope to welcome you back again soon. Warm regards,

8/10 – Gut

Rolf

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
ein sehr schönes Hotel in toller zentraler Lage
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Sebastian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel liegt direkt an der Themse und hat eine tolle Bar im 12. Stock. Der Ausblick war großartig. Das Frühstück war sehr lecker und das Personal sehr freundlich. Große Empfehlung!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Sascha Karl Heinz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022

10/10 – Hervorragend

ZS, Duisburg

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wunderschönes Hotel, super zentral mit toller Rooftop Bar. Das Personal war ebenfalls äußerst hilfsbereit. Jederzeit wieder.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Istvan am 5. Nov. 2020
Dear ZS, Thank you for taking the time to leave your kind review - we're really pleased to know how much you enjoyed your stay with us! Your scores and comments are much appreciated and we look forward to welcoming you back "on board" again in the future. Sincerely, Istvan Assistant Front of House Manager

10/10 – Hervorragend

Lissa, Bourne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Fantastic location
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Jamie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great hotel, friendly staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Laura

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We were very happy with our entire stay. Ever staff member from the front desk to the restaurants were superb. We really felt the hospitality. Very convenient location. The room was a good size and always clean. We would definitely stay here again and would highly recommend it for others.

8/10 – Gut

Rita

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nothing was complimentary. Charges for everything at the property. Beds were not very comfortable.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Anthony

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was all-around great stay
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Heather

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Debbie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a great hotel with Nice staf, friendly and suporting. Rooms were fantastic and perfect housecleaning. It lies very central and tube are Easy to find. If we should rate hotel we give it a 10 . We love sea containers hotel!
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

LYNN, ANGLE VALe

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved everything about it
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Nicholas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Pekka

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice location with view to the Thames. In bath room there should be more hooks for towels.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Daisy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Garry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Elisabeth Bernarda Maria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Janneke

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean, modern and super friendly staff
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

joshua

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Ryan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property is very clean and modern. The decorations inside are very cute. The rooms were clean and recently renovated. Overall very pleasant experience.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Claire

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fab hotel, great location and lovely breakfast
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Alex

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel with relaxed atmosphere. I only had a small issue with the bed, it was a great size but had divots in the matress where people had slept over a period of time, so could do with being replaced. As i say, a small issue. Will be going back when we next visit London overnight!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Catalina, Oxnard

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfectly located. The property was very chic and clean
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Sheila

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There was a service charge taken after we left and even though I emailed for clarification no one got back to me .There was mix up and we ended up with no babies cot for my granddaughter which had been booked and checked again on arrival so our stay started very stressfully. Great location though .
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Marcy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Absolutely top notch hotel! I always stay here when in London
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Andrew

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic design
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Marquise

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
10/10 experience. accommodated my early arrival.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Ancel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Chambre un peu petite pour une famille à 4. Impossible de ranger les habits avec juste 3 tiroirs . Autrement le personnel ne parle pas français mais ils essayent tous de nous comprendre.ils sont tous adorables à nous aider et donner des conseils. Restaurant,petit déjeuner au top Je recommande sans problème !!!!!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Shona

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Stunning
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

ALONA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Very small rooms. Bad service and very limited menu at the restaurant.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Anil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Victoria

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I loved the views, facilities, location and the cleanliness…however…I think asking for my room to be cleaned and never having coffee replenishments unless an occasional decaf pod just shouldn’t happen in a 5 star hotel with so many other assets going for it!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024