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Bewertungen von Radisson Blu Hotel, London Mercer Street

4 out of 5
Radisson Blu Hotel, London Mercer Street
20 Mercer Street, Covent Garden, London, England

Bewertungen

9,2

Wunderbar

721 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
198 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
48 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
16 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
17 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Eren

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Lage war 1a sehr zentral, das Zimmer in dem wir waren war sehr sehr klein wie ein Kammer. Ansonsten ist es ein gutes Hotel um die Stadt zu erkunden.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Geny am 23. Mai 2024
Dear Eren, Thank you for your honest feedback regarding your recent stay at our hotel. We are glad to hear that you appreciate our central location which allows you easy and modern convenient access to some of the Capital's most popular attractions. We understand that some of our room may be quite smaller and we are sorry to hear that on the time you visited us we where not able to provide a bigger room. We hope that despite this negative feedback, you had a pleasant trip overall and thank you again for sharing your review with us. Warm regards,Eugenia CravidReception Team

10/10 – Hervorragend

Marc

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful place at Seven Dials!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Filiz am 14. Apr. 2024
Dear Marc,We're delighted to hear that you enjoyed your stay at Seven Dials! Thank you for sharing your experience. We hope to welcome you back again soon!

4/10 – Schlecht

Rudolf H.

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
nicht verlässlich ge-managed
1. Zimmer mit 2 separate Betten ausdrücklich bestellt - erst auf Reklamation hin zugestanden. 2. Unser Zimmer wurde (wegen Wasser-Reparatur) am 2. Tag geräumt. Neue Gäste waren im Zimmer; uns wurde ein anderes Zimmer zugeteilt. Das alles fanden wir am 2. Abend vor, ohne informiert zu sein. Auf unsere Reklamation hin gewährte uns der Hoteldirektor einen Rabatt auf die ersten zwei Nächte (25%?) und 4 Essen-Bons à GBP14 und entschuldigte sich. .
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Netra am 27. Feb. 2024
Dear Rudolf,We regret the inconvenience caused during your stay. It's disappointing to hear about the confusion regarding your room allocation. We strive to ensure our guests have a smooth and comfortable experience, and apologies if we missed the mark on this occasion.It's encouraging to note that our hotel manager was able to provide some compensation for the discomfort. We hope this gesture reflects our commitment to guest satisfaction.We value your feedback and look forward to hosting you again in the future, aiming for a flawless stay.Warm regards,Reception Team

6/10 – Okay

Murad

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Geny am 22. Jan. 2024
Thank you for your kind feedback and for taking the time to share your experience with us. We hope that we can welcome you back soon. Thank you again for your review!Warm regards,EugeniaReception Team

8/10 – Gut

PEDRO

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Micael Araujo am 18. Jan. 2024
Dear Pedro,We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. Our team works hard to provide our guests with a comfortable and enjoyable experience, and we are thrilled that we were able to do this for you. Thank you for taking the time to share your feedback with us. We hope to have the chance to welcome you back in the future!Warm regardsMicael AraujoReception Team Leader

10/10 – Hervorragend

Stefan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekter Service und Lage
Perfekter Service, zuvorkommendes Personal, sehr feines Frühstück und ideale Lage und die Stadt zu erkunden.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Geny am 20. Nov. 2023
Dear Stefan,Thank you for your kind words about our service, staff, breakfast, and location! We are delighted to have exceeded your expectations. Our hotel is indeed perfectly located in the heart of Seven Dials – Covent Garden, offering easy access to some of the city’s best attractions including the London Eye and Buckingham Palace. Our breakfast is designed to delight our guests with a selection of fresh fruits, granola, yogurt and superfoods as well as hearty cooked options from Peruvian and Italian cuisines. Once again we would like to thank you for choosing us as your accommodation during your stay in London - we hope you had a wonderful time here and look forward to welcoming you back soon!Warm regards,EugeniaReception Team

10/10 – Hervorragend

Dr.Christine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nettes, aufmerksames Personal. Hotel günstig gelegen.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von - Adiba Haque, Reception Team am 19. Sept. 2023
Dear Dr.Christine,Thank you for your positive feedback. We hope to welcome you back for more memorable experiences.Warm regards

10/10 – Hervorragend

Martin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gutes Hotel mit hervorragenden Frühstück. Zimmer sehr unterschiedlich. Die Suiten sehr geräumig und jede anders eingerichtet! Sehr nettes Personal. Mitten im Geschehen. Zu Fuß sehr gute Einkaufsmöglichkeiten erreichbar, ebenso Restaurants und Bars! Wir kommen immer wieder gerne!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Geny am 21. Sept. 2023
Dear Guest, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback zu Ihrem Aufenthalt bei uns mitzuteilen. Wir freuen uns, dass Ihnen unser ausgezeichnetes Frühstücksangebot gefallen hat, das frisches Obst, Müsli, Joghurt und Superfoods sowie zubereitete Optionen wie French Toast und Eier Benedict umfasst. Wir freuen uns auch, dass Sie unsere Suiten als geräumig und individuell gestaltet empfunden haben. Außerdem freuen wir uns, dass Sie die Lage des Hotels als günstig für Sightseeing und Shopping in einigen der beliebtesten Attraktionen Londons wie dem London Eye und dem Buckingham Palace empfunden haben. Außerdem liegt Seven Dials - das malerische Herz von Covent Garden - direkt vor unserer Tür, wo Sie in den charmanten alten Gassen wunderbar essen können. Wir freuen uns sehr über Ihre freundlichen Worte über unsere Mitarbeiter und darauf, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Herzliche Grüße,EugeniaTeam Rezeption

8/10 – Gut

Peter

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
vibrant place near Covent Garden
top location
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Laust Andersen am 5. Juni 2023
Dear Peter,Thank you for your lovely review! We are delighted to hear such positive feedback about our hotel location. We look forward to welcoming you back soon!Warm regards,Laust AndersenFront Office Manager

4/10 – Schlecht

Matthias

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Micael Araujo am 7. Apr. 2023
Dear Matthias,We apologize that you weren't satisfied with your stay. Your feedback helps us to identify areas that need improvement so we can provide the best possible service and experience for our guests. We welcome any additional feedback or suggestions you may have to help us make your next stay even better. Thank you again for taking the time to provide us with your feedback.Warm regards,Micael AraujoHead Lobby Host

6/10 – Okay

Roland, Wollerau

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Zimmer im Innenhof, man sieht nur eine Hauswand! Wenn die Fenster offen sind riecht es nach Küche! Das Zimmer sehr klein! Room 425! Die Mitarbeiter völlig gestresst, keine Begrüssung wenn man kommt Würde nicht mehr in dieses Hotel!
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Micael Araujo am 17. Okt. 2022
Dear Roland,Thank you for taking the time to give us feedback, we truly appreciate it.Please note we do have different room layouts and locations withing the same room category and we would be more than happy to allocate you a room as per your personal preference in a future stay with us.I would like to apologise for the lack of service received at the entrance to the hotel. We will discuss this with our team to ensure this doesn't happen again.We hope to have the opportunity to welcome you back again soon!Warm Regards,Micael AraujoHead Lobby Host

10/10 – Hervorragend

Anca-Monica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Exzellente Lage, hoch professionelles Team. Man kann sich gutaufgehoben fühlen! Zimmer sind der Kategorie entsprechend modern und zweckmäßig eingerichtet, schönes, helles Bad, es fehlte nichts. Trotz der sehr lebendigen Gegend ( wunderbare Restaurants, Bars in der Nähe) gut Lärmgeschützt. Eine wunderbare Adresse wenn man nichts in der Stadt ( auch Kunst und Kultur) versäumen möchte!
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2022
Antwort von Daniel am 7. Feb. 2022
Dear Anca-Monica Thank you very much for taking the time to give us your feedback. We are extremely happy to know you enjoyed your time with us in our luxury boutique hotel in Covent Garden, specially our central location and the service provided by our staff. We do hope you had a chance to experience our Monmouth Kitchen restaurant, which has the best Peruvian small plates in London. We look forward to welcoming you back. Warm regards Daniel M Head Lobby Host

10/10 – Hervorragend

romanta

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2021
Antwort von Filipe am 20. Feb. 2021
Dear Romanta, Thank you very much for staying at Radisson Blu Mercer Street Hotel and for reviewing us. I am glad that you enjoyed your stay. Please rest assured that your feedback will be shared with all the team. We are all looking forward to welcoming you back soon. Kind regards, Filipe Costa Mercer Street Team

10/10 – Hervorragend

kahel

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2021
Antwort von Filipe am 1. März 2021
Dear Kahel, Thank you very much for staying at Radisson Blu Mercer Street Hotel and for reviewing us. I am glad that you enjoyed your stay. Please rest assured that your feedback will be shared with all the team. We are all looking forward to welcoming you back soon. Kind regards, Mercer Street Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alles bene, sehr gute location, sehr zentral, sehr freundlich
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Guest Relations am 21. Feb. 2020
Dear Guest, Thank you for rating us and for your lovely feedback. Warm regards, Guest Relations

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Beatriz am 7. Jan. 2020
Dear Anonumous, Thank you so much for your feedback. We hope to see you back soon. Warm regards, Guest Relations.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Guest Relations am 18. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you for rating us. Warm regards, Guest Relations

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Guest Relations am 12. Dez. 2019
Dear Guest, We are sorry that you didn't enjoy the stay with us. Thank you for your feedback. Kind regards, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfekte Lage, super Service, perfektes Personal, saubere, große Zimmer! Hat alles bestens geklappt und man kann dieses Hotel wirklich nur empfehlen!
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Guest Relations am 29. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you for your lovely feedback and for rating us. We hope to see you again soon in our hotel. Warm regards, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lage ist ausgezeichnet, Personal sehr hilfsbereit
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Guest Relations am 5. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you for rating us. Kind regards, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Filipe Costa am 1. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you very much for staying at Radisson Blu Mercer Street Hotel and for reviewing us. I am glad that you enjoyed your stay. Please rest assured that your feedback will be shared with all the team. We are all looking forward to welcoming you back soon. Kind regards, Mercer Street Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Standort, Restaurants, Geschäfte und Pubs in der Umgebung
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Guest Relations am 25. Okt. 2019
Dear Guest, Thank you so much for rating us and for your feedback. Kind regards, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Guest Relations am 15. Okt. 2019
Dear guest, Thank you for your amazing five stars. We hope to see you back soon!

10/10 – Hervorragend

Daniela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Guest Relations am 9. Okt. 2019
Dear Daniela, Thank you for rating us and for your feedback. Kind regards, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Paul an der Rezeption war sehr herzlich und hilfsbereit
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Guest Relations am 23. Mai 2019
Dear Guest, Thank you so much for rating us and for your lovely feedback. We hope to see you soon again in our hotel. Kind regards, Guest Relations

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hervorragende Lage in Laufweite der West End Theater, Zimmer und Bad klein, aber zweckmäßig, sehr sauber und nicht abgewohnt, für zentrale Lage vergleichsweise ruhig, sehr freundliches Personal.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Beatriz Vicente am 14. Mai 2019
Dear Guest, Thank you so much for your lovely feedback. Definitely, the location can not be better. We hope to see you soon back. Regards, Guest Relations.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top Lage und sehr sehr nettes und aufmerksames Personal
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Guest Relations am 15. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to review us. We really appreciate this and we hope to welcome you back to our hotel. Best Regards, Guest Relations

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, small rooms but that is OK for London and the price. There is a nice bar/restaurant available as well. So I would recommend it for short stays
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Guest Relations am 9. Apr. 2019
Dear Guest, Thank you for rating us and for your feedback. Kind regards, Guest Relations

8/10 – Gut

Melanie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentral gelegenes City Hotel in Covent Garden
Gut gelegenes City Hotel im Stadtteil Covent Garden, U-bahn Station in nächster Nähe, Shoppinggelegenheiten und trendy Restaurants zu Fuss erreichbar; Hotelzimmer war sauber, üblicher Komfort, Frühstücksbuffet lohnenswert; Personal war freundlich und hat super schnell auf meine Anfragen im Voraus reagiert; würde sofort wie in diesem Hotel übernachten
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Beatriz Vicente am 13. März 2019
Dear Ms. Melanie, Thank you for your lovely feedback. Definitely, the location can not be better. We are glad to read that you really enjoyed the stay with us. We hope to see you soon. Regards, Guest Relations.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Optimale Lage ,sehr gutes Frühstück .... Leider keine guten Kopfkissen ....eine Auswahl wäre schön ...Kissen sind sehr dick und hart
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Guest Relations am 29. März 2019
Dear Guest, Thank you so much for your fantastic rating and feedback. We hope to welcome you back soon. Best Regards, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Yvonne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Hotel. Gute Lage.
Hervorragende Lage
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019
Antwort von Guest Relations am 5. Feb. 2019
Dear Yvonne, Thank you for rating us and for your honest feedback. Kind regards, Guest Relations

8/10 – Gut

Reni

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Lage, zentral und trotzdem ruhig . Kaffee und The im Zimmer
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019
Antwort von Mik am 22. Jan. 2019
Dear Guest, Thank you so much for your rating and feedback. We hope to seeing you back soon and make your experience more better. Best Regards, Guest Relations.

8/10 – Gut

Karen, Kiel,de

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr zentral, kleine Geschäfte , Restaurants und Theater in der Nähe. Freundlicher Empfang, Zmmer klein und sehr gemütlich. Gerne wieder !
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von Guest Relations am 30. Nov. 2018
Dear Ms. Karen, Thank you for your feedback and rating us. Kind regards, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Euphonix

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018
Antwort von Guest Relations am 25. Nov. 2018
Dear Guest, Thank you for rating us. We hope to see you soon again. Kind regards, Guest Relations

6/10 – Okay

Stephan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Zusammenkuscheln angesagt
Tolle Lage mitten im Leben. Sehr freundlicher Service. Aber Doppelzimmer im MiniaturFormat. Die gehen kaum als Einzelzimmer durch. Ein Doppelbett mit 1,40 Meter Breite ist für frisch verliebte zeitweise sicher ok, aber keineswegs akzeptabel. Upgrade auf ein Zimmer mit normalem Kingsize Bett war gegen Aufzahlung möglich. Also Vorsicht. Keine normalen Doppelzimmer buchen. Das wird eng und kuschelig...
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018
Antwort von Beth Taylor am 13. Nov. 2018
Thank you for taking the time to review your recent stay and for your kind words towards our staff, they are extremely grateful. We are sorry to hear that you found the room small, we hope that we have the opportunity to make this up to you next time you visit London. Kind Regards Guest Relations

8/10 – Gut

Babsi, Wien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Modernes, angenehmes Stadthotel , super erreichbar mit der Piccadilly Line Station Covent Garden. Einzig die Zimmer sind sehr klein, Bett ca 140 breit, sehr kleines Bad /wc.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Guest Relations am 9. Nov. 2018
Dear Babsi, Thank you for your honest feedback and for your rating. We hope to see you soon again. Kind regards, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Roy, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Hotel war echt schön, und die Einrichtung war einfach aber echt gut gemacht. Auch das Personal war sehr höflich und auch die zimmer Reinigung war sehr gut. Ich kann es nur weiterempfehlen. Liebe Grüsse aus der Schweiz
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Guest Relations am 27. Okt. 2018
Dear Roy, thank you for your feedback and rating us. We hope to see you soon again in our hotel. Kind regards, Guest Relations

10/10 – Hervorragend

Mike

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent location in convent garden. The staff were impeccable - the best we have experienced. Well done
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Geny am 28. Mai 2024
Dear Mike, Thank you for your honest feedback regarding your recent stay at our hotel. We are glad to hear that you appreciated our central location which allows you easy and modern convenient access to some of the Capital's most popular attractions. Again thank you for your feedback about our staff being very impeccable. We at Mercer Street strive to provide a friendly and excellent service in a clean and modern environment.Once again thank you for taking the time to share your review with us - it is highly valued here at our hotel !Warm regards,Eugenia CravidReception Team

8/10 – Gut

Kevin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
As it was a lovely day and only one mile from St. Pancras-Kings Cross Station, we walked. Easily found Mercer Street but the hotel simply says Mercer Hotel. Nothing there about Radisson is visible outside. The reception staff were great and the hotel has two lifts (elevators) to all seven floors. We were "upgraded to a mini-suite" on the seventh floor. Nice room and very quirky design, making the most of the space. All good in there except the shower thermostat control which was damaged or broken and shower was scalding hot only. Too late to report it as we were due to check out in less than an hour. That was the only issue. Didn't use the mini bar. Okay toiletries provided.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Geny am 28. Mai 2024
Dear Kevin, Thank you for your honest feedback regarding your recent stay at our hotel. We are delight to hear that you found the corner suite on the 7th floor to be comfortable. We at Mercer Street strive to provide a friendly and excellent service in a clean and modern environment.We apologise for that inconvenience due to the hot water and the broken thermostat control. Once again thank you for taking the time to share your review with us - it is highly valued here at our hotel !Warm regards,Eugenia CravidReception Team

10/10 – Hervorragend

Masooda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was very friendly knowledgeable and helpful. Especially Ed at the front desk was very nice and professional. I would stay again
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von Geny am 25. Mai 2024
Dear Masooda, Thank you for your feedback regarding your recent stay at our hotel. We are delight to hear that you found our staff to be very friendly and knowledgeable especially Ed.We at Mercer Street strive to provide a friendly and excellent service in a clean and modern environment.Once again thank you for taking the time to share your review with us - it is highly valued here at our hotel !Warm regards,Eugenia CravidReception Team

6/10 – Okay

Jason

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Room exceptionally small and warm. Great location.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Geny am 13. Mai 2024
Dear Jason,Thank you for your review and for taking the time to share on your recent stay with us. We are glad to hear that you found our location to be great which allows you easy and convenient access to some of the Capital's most popular attractions, such as the London Eye and others. We understand that our rooms may not have been quite up to expectation on this occasion and would love the opportunity to make it up to you on a future stay or provide another resolution to ensure we regain your trust in us. Once again we thank you for taking the time to leave us your review.Warm regards,Eugenia CravidReception Team

10/10 – Hervorragend

Robby

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Geny am 13. Mai 2024
Dear Robby,Thank you for your rating us on your last stay. We hope you had a great stay with us.Warm Regards,EugeniaReception Team

10/10 – Hervorragend

Janet

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Really great hotel in a fabulous area. Would have thought it would have been a lot more expensive considering the location. Lovely room and lovely bathroom (proper bathroom, so many other be in the area had a glass box as a bathroom so no privacy). Would definitely recommend it and look forward to visiting again.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Geny am 26. Apr. 2024
Dear Janet, hank you for your honest feedback regarding your recent stay at our hotel. We are glad to hear that you appreciate our central location which allows you easy and modern convenient access to some of the Capital's most popular attractions. We also appreciate your feedback about our bathroom being spacious and lovely. We at Mercer Street strive to provide a friendly and excellent service in a clean and modern environment.Once again thank you for taking the time to share your review with us - it is highly valued here at our hotel !Warm regards,EugeniaReception team

4/10 – Schlecht

Jeremy

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Could not check me in as their system could not generate the reservation from Expedia Had to wait for 25 mins with no apology. Badly handled by the staff
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Filiz am 15. Apr. 2024
Dear Jeremy.I'm sorry to hear about your frustrating experience. It sounds like the situation wasn't handled well by the hotel staff. It can be really frustrating when things like this happen, especially when you're looking forward to a smooth check-in process.If you haven't already, you might consider reaching out to Expedia's customer support to let them know about the issue. They may be able to assist you with any follow-up or compensation. Sometimes sharing feedback directly with the hotel management can also be helpful in improving their services in the future.I hope the rest of your stay goes more smoothly. If there's anything else you need help with, feel free to let me know.Warm regards

10/10 – Hervorragend

Joyce

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Easily accessible and close to tourist spots and train stations. Included are Nespresso machine, bathrobes and slippers.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Filiz am 14. Apr. 2024
Deat Joyce, Thank you for your positive review! We're delighted to hear that you found our location convenient and close to popular tourist spots and train stations. We strive to provide our guests with a comfortable and enjoyable stay, and we're glad you appreciated the Nespresso machine, bathrobes, and slippers. We hope to welcome you back for another great experience soon!Warm Regards,

10/10 – Hervorragend

Gurdeep

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a great stay. The location and service was very nice. I look forward to coming here again.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Netra am 29. März 2024
Dear Gurdeep,Your words about your recent stay with us are truly gratifying. It's wonderful to know that the location and service made your experience memorable. Our location in the heart of Covent Garden's Seven Dials indeed provides an enchanting backdrop for our guests.We eagerly await your return and the opportunity to serve you once again.Warm regards,Reception Team

10/10 – Hervorragend

Mark

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing stay, made really special for my daughter’s 6th birthday. Hotel reception staff who checked us in were fantastic. Room was perfect and clean. Thank you
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Netra am 26. März 2024
Dear Mark,We are delighted to hear that your stay was a memorable one, particularly for your daughter's special day. Our reception team takes pride in their role and it's wonderful to know their efforts were appreciated. We're also pleased to hear the room met your expectations.Visit us again soon for another extraordinary experience!Warm regards,Reception Team

10/10 – Hervorragend

Pasquale

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel in a very accessible, central location. Great transport links. Hotel staff very professional and attentive. Only a ish could have stayed longer.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Netra am 3. März 2024
Dear Pasquale,It is encouraging to read your positive remarks about our central location and the professional service from our staff. Your desire to have stayed longer is the highest compliment!Indeed, the proximity to London's iconic attractions, shopping destinations, dining options, and the charm of Seven Dials enriches the stay of our guests. The advantageous transport links, including nearby tube and train stations, make exploration easier.We hope your next visit comes soon and that you will have the opportunity to stay longer. Warm regards,Reception Team

10/10 – Hervorragend

Shoichiro

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
朝ごはんが美味しくて、スタッフも優しいです。
Antwort von Ariela Doko am 2. März 2024
Dear Shoichiro,Your kind words are truly appreciated. It brings us immense joy to know that our varied breakfast selection played a part in making your day a delightful one. We're also delighted to hear your recognition of our staff's kindness, as their dedicated service is an integral part of our hotel's philosophy.Warm regards,Reception Team

10/10 – Hervorragend

Runa Nordahl

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastisk beliggenhet!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Netra am 28. Feb. 2024
Dear Runa,Delighted to hear that our location added to your positive experience. In the heart of Seven Dials, Covent Garden, our hotel truly offers a unique charm with the capital's popular attractions, shopping, dining, and theaters all within walking distance. We hope you had the opportunity to explore them all.Warm regards,Reception Team