Rezeption

Bewertungen von Radisson Blu Hampshire Hotel, London

5 out of 5
Radisson Blu Hampshire Hotel, London
31-36 Leicester Square, London, England

Bewertungen

9,0

Wunderbar

671 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
212 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
69 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
26 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
26 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Klemens

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von The reception Hampshire Hotel am 23. Feb. 2024
Dear Mr. Klemens,We are truly delighted to hear that your recent stay met your expectations and brought you joy. It is guests like you that make our commitment to service excellence so rewarding.Looking forward to welcome you again in the future.Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Christian, Hannover

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von The Hampshire Management Team am 20. Jan. 2024
Dear Christian,We are delighted to see that you had a very good stay at our boutique hotel. It is always a pleasure to receive such positive feedback. Our team is committed to providing a comfortable and enjoyable experience for every guest. We believe that every stay should be a memorable one and we work tirelessly to ensure that our guests' expectations are not just met, but exceeded.Your feedback serves as a great encouragement to our team who strives to continuously improve the quality of our services. We are truly grateful for your kind words and we look forward to welcoming you back in the near future.Kind Regards

8/10 – Gut

Alexander

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von RP am 20. Okt. 2023
Thank you, we look forward to welcoming you back to The Hampshire Hotel.

10/10 – Hervorragend

Brigitta

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sehr schönes und zentrales Hotel
ein sehr schönes und zentral gelegenes Hotel. Mitarbeiter sind sehr freundlich und hilfsbereit. Zimmer eigentlich noch recht gross, etwas veraltet.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Reception Management Team am 11. Juni 2022
Dear Ms Brigitta , Thank you for taking the time to review your experience at our luxury boutique property in the heart of London's Leicester Square . We are delighted to read your find our hotel centrally located and our staff were helpful and friendly throughout your stay . We appreciate you found the room a bit dated and thank you for your feedback . We look forward to welcoming you back in the future . Kind Regards , Reception Management Team

10/10 – Hervorragend

Kristina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir kommen seit über 10 Jahren immer wieder gerne in dieses Hotel - die Lage ist (vor Allem für Theatergänger) unschlagbar, die Zimmer haben teilweise eine tolle Sicht auf ganz London und das Personal ist immer freundlich - vor allem Daniel, der Guest Relation Manager und sein Team sind immer für uns da und erfüllen uns so gut es geht jeden Wunsch. Zudem sind die Matratzen ein Traum. Das einzige Manko sind die gestiegenen Preise in den letzten 2 Jahren, sodass wir unseren Aufenthalt dieses Mal kürzer gestalten mussten. Vielleicht tut sich da eines Tages wieder etwas in die andere Richtung, sodass man sich auch wieder die eine oder andere Nacht mehr dort leisten kann. Wir kommen aber auch beim nächsten Mal sehr gerne wieder!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
Antwort von Koofi am 11. Juni 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to leave our luxury boutique property in the heart of London's Leicester Square a review, we are delighted to hear that you liked the location of our hotel as well as the rooms, Thank you for your amazing feedback about our staff especially "Daniel", we are very happy that our staff were helpful and your stay in our hotel met your expectations, We wish you all the best and we are looking forward to welcoming you to our hotel again, Warm Regards, Reception Team.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Obere Stöcke und Zimmer stark veraltet, Lobby, Eingang und Restaurant sind schön und modern. Top Lage
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Diana

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ausgezeichnete Küche im zentral gelegenen Hotel
Sehr zentral gelegenes Hotel mit äusserst freundlichem Personal und ausgezeichneter Küche. Das Frühstücksbuffet war der absolute Highlight mit einer traumhaften Auswahl.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr netter Service und sehr zuvorkommendes Personal.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Markus, Wien

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zimmer sind nicht am modernsten Stand. Sonst alles top.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Angestellten waren sehr freundlich und hilfsbereit.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein wunderbares Hotel an bester Lage. Das Frühstücksbüffet ein Traum. Wir würden das Hotel bei unserem nächsten London Trip wieder buchen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Rolf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr nette und charmante Bedienung beim Frühstück
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein London-Weekend welches nicht besser hätte sein können. Das Hotel ist perfekt gelegen, das Personal sehr zuvorkommend.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

C., Liechtenstein

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Lage! Tolles Personal! Super Frühstück! Kann ich nur empfehlen!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

ljubomir

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage direkt am Leicester Square ist sensationell und nachts doch ruhiger als gedacht. Das Personal war sehr freundlich. Die Ausstattung war hochwertig und der Service auch hochklassig.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

Elen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Elegantes 5-Sterne Hotel im Herzen Londons, direkt am Leicester Square. Piccadilly Circus, Soho, Covent Garden, Trafalgar Square in unmittelbarer Nähe. Sehr freundliches Personal. Einwandfreies wlan. Zimmer sind für Londoner Verhältnisse grosszügig.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018

6/10 – Okay

Tina

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Tolle Lage, Personal sehr freundlich und hilfsbereit. Guter Service. Leider ist das Hotel in die Jahre gekommen. Zwar sauber, aber nicht mehr aktuell (besonders Bad).
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018

8/10 – Gut

Anonym, Austria

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Perfekte Lage, abgewohnte Zimmer Es gibt meiner Meinung nach keine perfektere Lage für einen London-City-Trip als den Leicester Square. Viele Lokale sowie Bars befinden sich in unmittelbare Nähe, die bekanntesten Sehenswürdigkeiten sind zu Fuß erreichbar. Das Hotelpersonal ist mehr als freundlich und immer um einen bemüht. Kritikpunkt am Hotel ist die Einrichtung der Zimmer, sowie die Sauberkeit. Die Betten sind mit normalen Holzplatten ausgestattet und nicht mit einem üblichen Lattenrost. Nach dem Aufschlagen der Decken machte sich im ganzen Zimmer der Staub schnell sichtbar. Leider befindet sich genau gegenüber im Moment eine Baustelle (ca. noch bis Ende 2019), wo man bedingt durch die alten Fenster ab 07.00 Uhr die Bauarbeiter arbeiten und sogar reden hört. Grundsätzlich rechnet man in London mit dieser Type von Zimmer, jedoch nicht zu diesem Preis in einem 5 Sterne Hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

Hannelore

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Radisson Blu Hampshire Hotel ist DAS City Hotel
Das Hotel liegt ca 300m vom Picadilly Circus weg. Vom Hotel aus kann man praktisch alle Musicals zu Fuss erreichen. Trotzdem ist das Hotel ruhig, das Personal freundlich und die Sauberkeit lässt nichts zu wünschen übrig. Das Restaurant haben wir, ausser für das Frühstück nicht genutzt. Es gibt im Umkreis von ca 50m etwa 20 Restaurants.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

Abdulraheman, Vancouver

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best property and price in soho
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hampshire Front Office am 24. Mai 2024
Dear Abdulraheman,Thank you for your high rating. We are delighted to hear that you had a wonderful experience at our hotel. We strive to provide our guests with exceptional service and we are pleased to know we achieved this during your stay. We look forward to welcoming you back in the future.Kind Regards,The Hampshire Management Team

10/10 – Hervorragend

David

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Service was excellent; treated us on our special anniversary too. Really first class breakfast
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hampshire Front Office am 22. Mai 2024
Dear David,We are thrilled to hear you had an excellent stay with us. Your positive feedback is greatly appreciated. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.Kind Regards,The Hampshire Management Team

10/10 – Hervorragend

Clifford, Signal Mountain

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is a GREAT location and it is an historic hotel. It has a feel of an older British hotel with modern conviences. We attended theater and found some great places to eat. I haven't stayed there in 30 years and I still love it. If you want a new, shiny hotel, it's not for you. A tip. Tell drivers to drop off and pick up at St. Martin's Lane and Orange Street and pull into St. Martin's. The hotel entrance is just a few steps away. Street in front of the hotel is pedestrian only. Also booked an Uber to LHR in advance. Great driver and only 60 GBP with tip. Very good service and price.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von The Hampshire Management Team am 19. Mai 2024
Dear Clifford,Thank you for your lovely review and for rating us 5 out of 5. We are delighted to hear that you enjoyed your stay and appreciated the unique blend of historic charm and modern conveniences at our hotel. We are also pleased to hear that you found our location convenient for attending the theatre and dining.Your tip for other guests about the drop-off and pick-up location is much appreciated. We're glad that your travel arrangements went smoothly.We hope to welcome you back to our hotel in the near future for another wonderful stay.Kind Regards,The Hampshire Management Team

10/10 – Hervorragend

Michael, Matthews

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hampshire Front Office am 15. Mai 2024
Dear Michael, We are thrilled to hear that you enjoyed our location. It's always rewarding to know our guests are having a pleasant experience. We look forward to welcoming you back in the future.Kind Regards,The Hampshire Management Team

8/10 – Gut

JOSE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel staff was very friendly and helpful. The lobby, bar and restaurant areas were modern and inviting. We had the best dinner of the trip in the hotel restaurant. However, the room was old and outdated.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von The Hampshire Management Team am 9. Mai 2024
Dear Jose,Thank you for taking the time to review our hotel. We're thrilled to hear that you found our staff friendly and helpful, and that our modern and inviting common areas impressed you. It's wonderful to know that you had a great dining experience at our restaurant.We regret, however, that the room didn't meet your expectations due to its outdated decor. We appreciate your feedback as it is of utmost importance for us to improve and provide a better experience for our guests.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future and providing an even better stay.Kind Regards, The Hampshire Management Team

10/10 – Hervorragend

joe

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The staff is excellent, go above and beyond normal expectation
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von The Hampshire Management Team am 9. Mai 2024
Dear Joe,Thank you for the wonderful review and the perfect rating! We're thrilled to hear that our staff exceeded your expectations and made your experience memorable. Your kind words truly inspire us to continue delivering outstanding service. We look forward to welcoming you back to our hotel in the future.Kind Regards,The Hampshire Management Team

10/10 – Hervorragend

ROBIN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location and staff were so friendly and helpful
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von The Hampshire Team am 6. Mai 2024
Dear Robin,Thank you for your delightful review. We are pleased to hear that our strategic location and friendly staff contributed to making your stay a pleasant one. Your kind words are greatly appreciated and we look forward to welcoming you back in the future.Kind Regards,The Hampshire Team

10/10 – Hervorragend

Karen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was beautiful & well maintained. The staff in every area couldn’t have been more friendly or helpful. The only area we would question is the restaurant. The food was excellent but we made the hotel our base & stayed for 2 weeks. We could not eat spicy Mexican and Peruvian tapas for that long.
Aufenthalt von 14 Nächten im April 2024
Antwort von The Hampshire Management Team am 1. Mai 2024
Dear Karen,We are thrilled to hear that you enjoyed your stay at our hotel, and that you found our property beautiful and well-maintained. Our staff strives to deliver the best service possible, and your kind words will surely motivate them to continue doing so.We appreciate your feedback on our restaurant. We strive to cater to a wide range of culinary preferences and are delighted to know that you enjoyed the quality of our food.We look forward to having you with us again for another memorable stay.Kind Regards,The Hampshire Management Team

10/10 – Hervorragend

Alina, Staten island

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Hampshire Front Office am 20. Mai 2024
Dear Alina,We are delighted to see your perfect rating. It's wonderful to hear that your stay with us was a great one. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back to our hotel in the future.Kind Regards,The Hampshire Management Team

10/10 – Hervorragend

Robert, Maple Ridge

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
1st time in London Loved it
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von The Hampshire Team am 27. Apr. 2024
Dear Robert,We are thrilled to hear that your first visit to London was a memorable one and that our hotel contributed to your positive experience. Thank you for rating us a perfect 5. We look forward to welcoming you back to the Hampshire Hotel on your next visit.Kind Regards,The Hampshire Management Team

10/10 – Hervorragend

Karla

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfecto
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Reception Management Team am 26. Apr. 2024
Dear Karla,Thank you for your succinct yet high-praising review of our hotel. We are truly delighted to know that your experience with us was a perfect 5 out of 5! We aim to provide exceptional service and it seems we hit the mark during your stay. Looking forward to welcoming you back for another stay soon.Best Regards,The Hampshire Team

6/10 – Okay

mohamed

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The property in a very good location but my suite was very bad no outlets working the air conditioner and heat is not working and they send me a portable heater and to charge my phones I need to charge it through the tv USP
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Reception Management Team am 24. Apr. 2024
Dear Mr Mohamed , We appreciate your valuable feedback regarding your recent stay at our property. We're glad that you found our location to be favorable, as we strive to offer our guests the convenience of being in close proximity to central London's attractions.However, we deeply regret to hear about the issues you experienced with your suite. It's disappointing to learn that you encountered difficulties with the electrical outlets and the air conditioning system. We sincerely apologise for any inconvenience caused and understand how this could affect the comfort of your stay.We assure you that your feedback has been taken seriously and it will be used to review and rectify the areas you highlighted. While we do everything in our power to ensure our guests have an enjoyable stay, we do understand that there are areas where we can still improve.Once again, we appreciate your feedback and hope that you will give us another opportunity to better serve you in the future.Kind Regards,The Hampshire Management Team

10/10 – Hervorragend

Quynh

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2024
Antwort von RP am 19. Apr. 2024
Thank you so much for your feedback we value this.

10/10 – Hervorragend

Randall, Buda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great barstaff and pisco sours!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von The Reception Team am 16. Apr. 2024
We are delighted to receive your positive feedback, Christina! We are pleased that you appreciated our excellent location and the exceptional service provided by our friendly staff. Your 5-star review is greatly appreciated! Thank you for your kind words.

8/10 – Gut

Neelam

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hampshire Front Office am 17. Apr. 2024
Dear Neelam,Thank you for taking the time to rate your stay at our hotel. We are glad to know that you had an overall positive experience. We remain committed to providing a superior experience to our guests and we hope to welcome you back soon for an even better stay. Kind Regards, The Hampshire Management Team

10/10 – Hervorragend

jalkesh

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von The Hampshire Team am 15. Apr. 2024
Dear Jalkesh,Thank you for your review. We are glad that you appreciated our first-class location, which is truly one of the best features of our hotel. Being in the heart of Leicester Square, we are surrounded by the city's vibrant life and iconic landmarks, providing our guests with easy access to it. We look forward to the pleasure of welcoming you back.Sincerely yours,Hampshire Management Team

10/10 – Hervorragend

Naomi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Noisey in the morning
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hampshire Front Office am 13. Apr. 2024
Dear Naomi,Thank you for sharing your review. We regret to hear about the noise disturbance you experienced in the morning. Your comfort is our utmost priority, and we sincerely apologise for any inconvenience caused. We hope to have the opportunity to welcome you back for a more peaceful and enjoyable stay in the future.Kind Regards,The Hampshire Management Team

10/10 – Hervorragend

Alan, Fulshear

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing hotel!!! We prepaid Breakfast and it was worth it; great spread to start the day. Location is perfect, walkable to three tube stations. China town was a 5 min walk. I think this hotel is top notch. One thing, Lecister square is blocked from driving; however, it’s literally a 2 min walk from a car drop off to the hotel entrance. All around, Wonderful Hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von RP am 10. Apr. 2024
Dear Alan,It is always a pleasure to know that our guests have enjoyed their time with us.Your positive experience is at the heart of what we strive for every day. It is our priority to ensure that all our guests feel comfortable, relaxed, and well-taken care of during their stay.We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future for another enjoyable visit.Best Regards,Reception Management Team

8/10 – Gut

Camilla

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Reception Management Team am 24. Apr. 2024
Dear Camilla , Thank you for taking the time to rate your stay with us. We're glad that you had a positive experience and we hope to welcome you back in the future for an even better one. Best Regards,Reception Management Team

6/10 – Okay

Jessica

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Reception Management Team am 24. Apr. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to rate your stay at our hotel. While we appreciate your rating, we are committed to providing a 5-star experience to all our guests. If there are any areas where you feel we could have improved, we would greatly appreciate your feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide an improved experience in the future.Kind Regards,The Hampshire Management Team

10/10 – Hervorragend

Amine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay!
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Hampshire Front Office am 31. März 2024
Dear Amine,We are delighted to hear that you had a great stay at our hotel. It is always a pleasure to know that our guests have enjoyed their time with us. Your positive experience is at the heart of what we strive for every day. It is our priority to ensure that all our guests feel comfortable, relaxed, and well-taken care of during their stay. We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future for another enjoyable visit. Best Regards, Reception Management Team

10/10 – Hervorragend

Masanori

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von The Hampshire Management Team am 18. Apr. 2024
Dear Masanori,Thank you for sharing your experience at our Radisson Blu Hampshire Hotel. We're delighted to know that you thoroughly enjoy your stay with us.We are very much looking forward to welcome you back in a near future.Kind Regards