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637 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
637
251 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
251
59 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
59
29 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
29
26 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
26
9,4/10
Sauberkeit
9,2/10
Personal & Service
9,0/10
Ausstattung
9,2/10
Zustand der Unterkunft
8,8/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Daniel
Mit der Familie gereist
13. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel mit Nachhaltigkeitsgedanke
Hotel der oberen Mittelklasse, sehr gut gelegen bei den Bahnhöfen Kings Cross und St. Pancras.
Das Personal ist sehr nett und immer aufmerksam und hilfsbereit. Das Essen ist gut - sehr gut (Saucen eher käselastig).
Die Zimmer waren sauber und man kann selber wählen, ob man es gereinigt haben will oder auch einmal darauf verzichten will.
Insgesamat waren wir sehr zufrieden mit unserem Aufenthalt
Daniel
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Hotel Quality & Guest Experience Manager am 14. Nov. 2023
Dear Daniel,Thank you for taking the time to share your feedback! I am delighted to read that you enjoyed your stay. It is fantastic to know that our central location, attentive staff, and good food left a positive impression. We appreciate your comments on the cleanliness of the rooms and the flexibility in cleaning options. We look forward to welcoming you back on your next visit!Best regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Ralf
10. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel in toller Lage
Wir bekamen statt der gebuchten Kategorie ein Upgrade auf ein größeres Zimmer. Unsere Koffer wurden uns bei Ankunft auf das Zimmer gebracht. Das Frühstück war wie immer sehr vielfältig, das Personal ist sehr zuvorkommend und sehr aufmerksam.
Ralf
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
10/10 – Hervorragend
Arber
9. Aug. 2022
Arber
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
4/10 – Schlecht
Patrik
Mit der Familie gereist
24. Mai 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Umständlich ein Taxi zu bekommen. Kaum Service. Frühstück eine Lotterie. Im Badzimmer Fussnägel und Haare des letzen Gastes. Bei der Ankuft kaum Service. Late Check out aber gut und günstig. Suite war gross.
Patrik
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
8/10 – Gut
Patrick
Mit dem Partner gereist
2. Mai 2022
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Location of the Hotel is really good. Nice and friendlly staff
Patrick
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022
Antwort von Alfio Scuderi - Guest Experience Manager am 3. Mai 2022
Dear Patrick,
Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
8/10 – Gut
Dagny, Lage
Mit dem Partner gereist
7. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Einzigartig der Fahrstuhl mit Fenster nach draußen. Der Blick über die Stadt, zentrale Lage zu den meisten UBahn stationen!
Dagny
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
23. Dez. 2019
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
27. Okt. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist sehr gut gelegen (5 Min vom St. Pancras International). Wir haben uns rundum wohl gefühlt. Einziger Makel: die Zimmertüren schliessen sehr laut, sodass wir nachts mehrfach aufgewacht sind
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Aurore WEBER - Guest Experience Manager am 28. Okt. 2019
Dear Guest,
Thank you for choosing to stay at the Pullman London St Pancras and for taking the time to share your experience with us. I am glad you had an overall enjoyable stay with us.
Thank you again for sharing your feedback, the team and I look forward to welcoming you back soon to the Pullman London St Pancras.
Kind regards,
Aurore Weber
Guest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
17. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ich reise seit 10 Jahren in diese tolle Stadt. Schon seit vier Jahren übernachte ich immer Im Pullmann Hotel und ich werde nächtste Jahr wieder in dieses Hotel gehen. Lage ist perfekt, das Frühstück lässt keine Wünsche übrig. Immer gut gelaunter kompetenterEmpfang.
also ich kann das Hotel nur weiter empfehlen.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von Aurore WEBER - Guest Experience Manager am 4. Okt. 2019
Dear Guest,
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman London St Pancras.
It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and I trust your next visit will be truly memorable.
Warm regards,
Aurore Weber
Guest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
14. Juni 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Alles war ok. Die Lage ist gut. Alles hat gepasst. Wir sind sehr zufrieden.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019
Antwort von Aurore WEBER - Guest Experience Manager am 14. Juni 2019
Dear Guest,
Thank you for choosing to stay at the Pullman London St Pancras and for taking the time to share your experience with us. I am glad you had an overall enjoyable stay with us.
Thank you again for sharing your feedback, the team and I look forward to welcoming you back soon to the Pullman London St Pancras.
Kind regards,
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
17. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019
Antwort von Aurore WEBER - Guest Experience Manager am 17. Apr. 2019
Dear Guest,
Thank you for your comment!
Do not hesitate to share us more on H5309-QM@accor.com in order to make your next stay a 10/10 experience.
Best Regards,
Aurore WEBER
Guest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Margit
Mit dem Partner gereist
16. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to Kings Cross station and to the British Museum
Margit
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Robert
Mit dem Partner gereist
12. Mai 2024
Gut: Ausstattung
Great rooms and staff!! Will be back soon!
Robert
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Sandra Lodeiro Esparis am 15. Mai 2024
Dear Robert Thank you for choosing to stay at Pullman London St Pancras and for taking the time to share your experience with us. We very much appreciate your comments regarding your stay at Pullman London St Pancras.I am glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisGuest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
MARTA
Mit der Familie gereist
12. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love the location near the Eurostar
MARTA
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Sandra Lodeiro Esparis am 15. Mai 2024
Dear MartaThank you for choosing to stay at Pullman London St Pancras and for taking the time to share your experience with us. We very much appreciate your comments regarding your stay at Pullman London St Pancras.I am glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisGuest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Ariel
10. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ariel
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Sandra Lodeiro Esparis am 15. Mai 2024
Dear Ariel Thank you for choosing to stay at Pullman London St Pancras and for taking the time to share your experience with us. We very much appreciate your comments regarding your stay at Pullman London St Pancras.I am glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisGuest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Michael
Mit dem Partner gereist
10. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient to access the Pancras International and underground rail station.
Michael
Aufenthalt von 9 Nächten im April 2024
Antwort von Sandra Lodeiro Esparis am 15. Mai 2024
Dear MichaelThank you for choosing to stay at Pullman London St Pancras and for taking the time to share your experience with us. We very much appreciate your comments regarding your stay at Pullman London St Pancras.I am glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisGuest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Margit
Mit dem Partner gereist
4. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Well situated near Kings Cross station. Well appointed, comfortable rooms.
Margit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Sandra Lodeiro Esparis am 15. Mai 2024
Dear MargitThank you for choosing to stay at Pullman London St Pancras and for taking the time to share your experience with us. We very much appreciate your comments regarding your stay at Pullman London St Pancras.I am glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisGuest Experience Manager
4/10 – Schlecht
Ryo, london
Geschäftlich gereist
1. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Rl
Ryo
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
8/10 – Gut
Niall
28. Apr. 2024
Niall
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
Lina
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
26. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very safe and convenient location
Lina
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Quality & Guest Experience Manager am 29. Apr. 2024
Dear Lina,Thank for taking the time to rate your experience with us!I am glad to know you had a great stay, felt safe and enjoyed our prime location. Your satisfaction means a lot to us, and we cannot wait to welcome you back.Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Jahan
Mit der Familie gereist
25. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel close to Kings Cross. The bed was the highlight for me - so big and comfy, like a cloud! Modern fixtures, great amenities like the gym with a view to die for, friendly staff and an amazing restaurant attached. Would definitely stay again.
Jahan
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Quality & Guest Experience Manager am 25. Apr. 2024
Dear Jahan,Thank you for taking the time to share your positive experience with us!It is fantastic to know you enjoyed your stay, and specially our comfy beds. Your kind words about our amenities, friendly staff and GA restaurant are truly appreciated. Your satisfaction means the world to us, and we cannot wait to welcome you back on your next visit to London! Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager
8/10 – Gut
Stephanie
Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
22. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The mattresses were not very comfortable but the staff was amazing. The convenience to public transport and location near sites of interest are well worth it. Be aware that drinks in the bar are very expensive.
Stephanie
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Quality & Guest Experience Manager am 23. Apr. 2024
Dear Stephanie,Thank you for choosing to stay at Pullman London St Pancras!I am delighted to know enjoyed our convenient location and I really appreciate your kind words about our staff. However I apologize if the bed did not meet your expectation and will be sure to pass on your feedback to our team for review. Thank you for sharing your thoughts with us, and hope to have the pleasure of welcoming you back.Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Peter
Mit einer Gruppe gereist
15. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Check in very efficient and team very pleasant. Hotel handy for 3 major stations
Peter
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Quality & Guest Experience Manager am 16. Apr. 2024
Dear Peter,Thank you for the wonderful review!It is fantastic to know you had a good experience with us and enjoyed our location as well as the service provided by our team. Looking forward to welcoming you back soon!Warm regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Wilburn
Mit der Familie gereist
14. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice and convenient to St Pancras
Wilburn
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Quality & Guest Experience Manager am 16. Apr. 2024
Dear Wilburn,Thank you very much for taking the time to share your positive feedback with us!I am delighted to know you had a great experience and enjoyed our convenient location. Your satisfaction means a lot to us and we cannot wait to welcome you back.Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Ade
9. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ade
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Quality & Guest Experience Manager am 12. Apr. 2024
Dear Ade,Thank you for choosing Pullman London St Pancras and for taking the time to rate your stay! I am delighted to know you had an enjoyable time with us and hope to welcome you back soon.Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Paul
Mit der Familie gereist
8. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful contemporary style hotel. Spacious family room. It just needed a nightlight on the child’s side.
Paul
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Quality & Guest Experience Manager am 12. Apr. 2024
Dear Paul,Thank you very much for choosing our hotel and for taking the time to tell us about your experience!I am delighted you had a great stay with us and enjoyed our large family rooms. Your feedback about the nightlight is noted and I will definitely share it with the team for review. We look forward to welcoming you back soon!Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager
8/10 – Gut
Carol
5. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Carol
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Quality & Guest Experience Manager am 12. Apr. 2024
Dear Carol,Thank you for taking the time to review your experience and we hope to welcome you back soon!Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Thierry
3. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel, amazing rooms, excellent location
Thierry
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Quality & Guest Experience Manager am 5. Apr. 2024
Dear Thierry,Thank you very much for choosing Pullman London St Pancras!I am glad to know you had a lovely time with us and enjoyed our hotel, rooms and location. Your positive comments are truly appreciated and we look forward to welcoming you back soon!Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Blake
3. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very friendly, 5 minutes walk to the train station and fish n chips.
Blake
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Quality & Guest Experience Manager am 3. Apr. 2024
Dear Blake,Thank you for choosing to stay at Pullman London St Pancras! I am delighted to know you had a great experience with us and we look forward to welcoming you back soon.Warm regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Ripsime
Mit dem Partner gereist
3. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff were very polite and the property was very nice, including the onsite restaurant.
Ripsime
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Quality & Guest Experience Manager am 3. Apr. 2024
Dear Ripsime,Thank you for choosing Pullman London St Pancras and for taking the time to share your experience!It is wonderful to know that our staff's politeness and the quality of our hotel, including our onsite restaurant, left a positive impression on you. Thank you for choosing us and we hope to have the pleasure of welcoming you back soon!Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Sarah
31. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel is premium service and facilities and well located for everything. A good place to stay when in London.
Sarah
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Quality & Guest Experience Manager am 3. Apr. 2024
Dear Sarah,Thank you for your positive review! I am delighted to read that you had a great experience and enjoyed the service provided, our hotel facilities and convenient location. Your kind words are truly appreciated and we look forward to welcoming you back on your next visit to London!Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
David
Mit einer Gruppe gereist
25. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very helpful staff, clean rooms. Love the convenient location, so close to both train stations.
David
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Quality & Guest Experience Manager am 27. März 2024
Dear David,Thank you for the lovely feedback! I am delighted to know you enjoyed your stay with us and I really appreciate your kind words about our helpful staff, cleanliness and convenient location. Looking forward to welcoming you back soon! Best regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager
8/10 – Gut
YUANCHONG, Hockessin
24. März 2024
YUANCHONG
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Quality & Guest Experience Manager am 16. Apr. 2024
Dera Yuanchong,Thank you very much for taking the time to rate your experience at Pullman London St Pancras and hope to welcome you back in the future!Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Yusuf
22. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Yusuf
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Quality & Guest Experience Manager am 27. März 2024
Dear Yusuf,Thank you for taking the time to rate your experience at Pullman London St Pancras!I am glad to know you had a 5 out of 5 stay with us and we look forward to welcoming you back soon. Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
David
21. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Pullman is a great hotel - nice and clean, great bar/ restaurant end close to shops, kings X and Euston train food options. Good quality hotel at a reasonable price.
David
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Quality & Guest Experience Manager am 27. März 2024
Dear David,Thank you for taking the time to tell us about your recent experience at Pullman London St Pancras!It is fantastic to know you enjoyed your stay and we hope to welcome you back soon. Warm regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Robert
19. März 2024
Robert
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Quality & Guest Experience Manager am 12. Apr. 2024
Dear Rober,Thank you for the great rating! I am glad to know you enjoyed your stay and hope to welcome you back in the nearest future.Warm regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager
8/10 – Gut
Rafael
Mit der Familie gereist
12. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy cerca de la estación de king kross y St Pancras
Rafael
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Quality & Guest Experience Manager am 13. März 2024
Dear Rafael,Thank you very much for choosing to stay at Pullman London St Pancras! It is great to know you enjoyed your experience with us and found our location convenient for the purpose of your trip. We look forward to welcoming you back soon!Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager
8/10 – Gut
Chris
8. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Chris
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Quality & Guest Experience Manager am 11. März 2024
Dear Chris,Thank you for choosing to stay at Pullman London and for taking the time to rate your experience with us!We look forward to welcoming you back in the future.Best regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager
8/10 – Gut
Carol
5. März 2024
Carol
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Quality & Guest Experience Manager am 3. Apr. 2024
Dear Carol,Thank you for taking the time to rate your experience at Pullman London St Pancras and I hope to welcome you back in the future!Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Neil
2. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good value in easy access location
Neil
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel Quality & Guest Experience Manager am 7. März 2024
Dear Neil,Thank you for your lovely feedback!It is great to know that you enjoyed your experience with us, and we look forward to welcoming you back soon. Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Tamara
Mit dem Partner gereist
1. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
excellent
Tamara
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hotel Quality & Guest Experience Manager am 7. März 2024
Dear Tamara,Thank you for your great review! We are thrilled to know you had an excellent experience with us, and we cannot wait to welcome you back soon.Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
23. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hotel Quality & Guest Experience Manager am 7. März 2024
Dear Guest,Thank you very much for taking the time to rate your stay at Pullman London!We are glad to know you had a 10 out of 10 experience and look forward to welcoming you back.Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
won jun
Mit der Familie gereist
22. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
won jun
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel Quality & Guest Experience Manager am 7. März 2024
Dear Won Jun,Thank you for rating your experience at Pullman London St Pancras!I am delighted to know you had an enjoyable stay and look forward to welcoming you back soon. Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
21. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect location nice hotel
Nice hotel very good location and friendly and professional reception.
Room was comfortable - just felt let down by quality of the towels - for such a nice hotel you’d expect better quality than a premier inn.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hotel Quality & Guest Experience Manager am 7. März 2024
Dear Guest,Thank you very much for taking the time to share with us your experience at Pullman London St Pancras!I really appreciate your kind words about our location, staff and rooms. Nevertheless I apologize if the towels were not up to the standards and will make sure to pass on your feedback to our Housekeeping Team for reviewing and taking the appropriate actions. We hope to have the pleasure of welcoming you back for an improved experience!Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Gary
Mit der Familie gereist
19. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gary
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hotel Quality & Guest Experience Manager am 7. März 2024
Dear Gary,Thank you for taking the time to rate your experience at Pullman London St Pancras! It is fantastic to know that you had a great stay with us and we hope to welcome you back soon.Warm regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager
8/10 – Gut
Sunghoon
Mit der Familie gereist
13. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
런던 여행에 즐거움이 함께한 곳
두아이와 함께 네명의 가족이 6박7일을 이용했습니다. 룸컨디션 좋았구요.. 특별히 불편한점 또한 없었습니다. 교통편이 좋아서 이동하기에 어려움이 없었으며 이곳 호텔에서 묵으신다면 조식포함을 선택하시길 추천 드려요!
Sunghoon
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von Hotel Quality & Guest Experience Manager am 7. März 2024
Dear Sunghoon,It was a pleasure having you and your family staying with us for 6 nights! We are delighted to read that you had an enjoyable experience and look forward to welcoming you back soon. Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
MIN KOO
12. Feb. 2024
MIN KOO
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel Quality & Guest Experience Manager am 7. März 2024
Dear Min Koo,Thank you for choosing to stay at Pullman London St Pancras!We are thrilled to know that you had a 10/10 experience with us and look forward to welcoming you back. Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
11. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hotel Quality & Guest Experience Manager am 7. März 2024
Dear Guest,Thank you for choosing Pullman London and for taking the time to review your experience with us!We are delighted to know you had a 10 out of 10 stay and look forward to welcoming you back soon. Warm regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Dennis
Geschäftlich gereist
1. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location. funky and fun hotel with an excellent location
Dennis
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Hotel Quality & Guest Experience Manager am 7. März 2024
Dear Dennis,Thank you for your lovely review! I am glad to know you had an enjoyable stay and found our location to be excellent for the purpose of your trip. Looking forward to welcoming you back soon.Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager
10/10 – Hervorragend
Aaron
30. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Awesome location, and space. Amazing room with incredible views.
Aaron
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Hotel Quality & Guest Experience Manager am 7. März 2024
Dear Aaron,Thank you for choosing Pullman London St Pancras!I am delighted to know that you had a lovely stay with us and enjoyed the location, room and views. Your kind words mean a lot to us and we look forward to having you back!Kind regards,Sandra Lodeiro EsparisHotel Quality & Guest Experience Manager