Sitzecke in der Lobby

Bewertungen von Point A Kensington Olympia

3.5 out of 5
Point A Kensington Olympia
42-48 West Cromwell Road, London, England

Bewertungen

8,2

Sehr gut

443 von insgesamt 1012 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
323 von insgesamt 1012 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
132 von insgesamt 1012 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
73 von insgesamt 1012 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
41 von insgesamt 1012 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Pinar

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles in allem waren wir sehr zufrieden. Das Personal war sehr zuvorkommend und die Einrichtung sehr ansprechend. Das beste war die Lage und die Anbindung. Es gibt sehr viele Restaurants und Supermärkte in unmittelbarer Umgebung. Die Lage war auch sehr ruhig und schön. Man sollte Hausschuhe mitbringen und ggf. ein weiteres Handtuch, da es pro Person nur ein Badehandtuch gibt. Die Zimmer sind schon sehr klein, aber für einen Städtetrip ausreichend. Wer lange Zeit im Hotel bleiben möchte, für den ist dieses Hotel aber nichts.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Afiifa am 24. Mai 2024
Dear Pinar,Thank you for sharing your experience! We're thrilled to hear that you were very satisfied with your stay. Our team works hard to be accommodating, and we're pleased that you found our furnishings attractive. It's wonderful that you enjoyed our prime location with its many nearby restaurants and supermarkets, as well as the quiet and beautiful surroundings. We appreciate your insights about the room size and are glad it was sufficient for your city trip. We hope to welcome you back for another pleasant stay in the future!Kind regards,Afiifa

10/10 – Hervorragend

Alessia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Zimmer waren zwar etwas klein aber völlig ausreichend. Es war sauber und das Personal war wirklich freundlich. Es hat uns an nichts gefehlt. Die U-Bahn Station ist etwa. 8-10min vom Hotel entfernt. Auf dem Weg kommt man an einigen Einkaufsmöglichkeiten vorbei.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Afiifa am 24. Mai 2024
Dear Alessia,Thank you for sharing your feedback with us! We're delighted to hear that you found our rooms to be completely sufficient and that cleanliness was maintained to your satisfaction. It's wonderful to know that our staff provided friendly service and that you felt well taken care of during your stay. We're also pleased that our location, with the subway station just 8-10 minutes away and shopping opportunities along the way, added convenience to your trip. Your satisfaction is our priority, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the future! If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to let us know.Kind regards,Afiifa

6/10 – Okay

Frank

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Das gebuchte Zimmer habe ich nicht bekommen Das Zimmer ist so klein wenn 2 Personen sich bewegen wollen muss der eine auf Bett das man durch kommt beim WC stößt man sich den Kopf beim Geschäft es waren nur 2 Handtücher vor Ort und man hört so was das Nachbarzimmer so treibt...
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Afiifa am 24. Mai 2024
Dear Frank,Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience regarding the room allocation. Our room assignments are based on the information provided by booking agencies, and we strive to accommodate all guest preferences to the best of our ability. We're sorry to hear that the room size did not meet your expectations. We appreciate your insights regarding the facilities and will certainly take them into consideration for future improvements. Please know that your comfort is our priority, and we will do our best to address these concerns. We hope to have the opportunity to better serve you in the future.Kind regards,Afiifa

6/10 – Okay

Anke

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Afiifa am 24. Mai 2024
Dear Anke,Thank you for taking the time to leave us a review.Kind regards,Afiifa

10/10 – Hervorragend

Charlotte Christin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super gelegen, im Umkreis sind drei Underground Stationen innerhalb von 6-10 Gehminuten erreichbar. Die Zimmer sind zwar nicht groß, aber für eine Städtereise durchaus ausreichend. Wir haben uns sehr wohl gefühlt. Das Frühstück war gut.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Afiifa am 24. Mai 2024
Dear Charlotte,Thank you for your wonderful review! We're delighted to hear that you enjoyed our hotel's fantastic location, with easy access to three underground stations within a short walk. It's great to know that you found our rooms sufficient for your city trip and that you felt very comfortable during your stay. We're also pleased that you enjoyed our breakfast offerings. Your satisfaction is our priority, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the future! If there's anything else we can assist you with, please let us know.Kind regards,Afiifa

10/10 – Hervorragend

Julia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unheimlich freundliches und zuvorkommendes Personal. Beim Frühstück fehlte MIR vielleicht mal etwas Rührei oder was Herzhaftes, dafür war aber das Obst, Joghurt und Cerealien angeboten in kleinen Schälchen oder Gläschen richtig clever und gut!!
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Afiifa am 24. Mai 2024
Dear Julia, Thank you for your lovely feedback! We're thrilled to hear that you found our staff incredibly friendly and courteous. Your kind words mean a lot to us, and we'll be sure to pass along your compliments to our team. We're delighted that you enjoyed the breakfast options, particularly the fruit, yogurt, and cereal served in small bowls or glasses. We appreciate your suggestion for adding scrambled eggs or something hearty to our breakfast menu and will certainly take it into consideration for future improvements. Your satisfaction is our priority, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the future! If there's anything else we can do for you, please don't hesitate to let us know.Kind regards,Afiifa

8/10 – Gut

Ralf

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schöne, moderne Unterkunft mit guter Frühstücksauswahl. Zentral gelegen. Nächste U-Bahn Station 10 min zu Fuss ist Earls Court. Die Zimmer sind wie bereits beschrieben etwas klein, für einen Stadttripp aber ausreichend und modern eingerichtet. Gereinigt wird jeden 3 Tag, wird aber vorher auch so kommuniziert. Sehr hilfsbereites Personal.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Sara am 4. Mai 2024
Dear Ralf,Thank you for leaving your amazing feedback.We as a team are glad to hear you enjoyed your stay with us. Point A Kensington is located beside many of London's famous attractions and we are happy the location was perfect for your stay. Our modern compact cosy rooms are designed with everything needed for a successful stay.We hope to host you again!Kind regards,Sara

8/10 – Gut

Michaela

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Sehr kleine Zimmer
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von sara am 4. Mai 2024
Dear Michaela,Our rooms are designed as cozy and compact with everything needed for a successful stay.It is unfortunate you thought otherwise.Best wishes,Sara

10/10 – Hervorragend

Nurten

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was very friendly and helpful. Rooms are small, but everything is clean and new.
Antwort von sara am 4. Mai 2024
Dear Nurten,Thank you for taking the time to leave us a review.Here at Point A Kensington we ensure our guests have the best stay with us and provide them with the best customer service. Our cozy compact rooms are designed with everything needed for a successful stay in London.Best wishes,Sara

8/10 – Gut

Sara Janina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
-
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Chloe am 23. Apr. 2024
Dear Sara,Thank you for leaving us with a good rating!Kind regards,Chloe

10/10 – Hervorragend

Christoph Michael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nahe der U-Bahn Station East Court
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Chloe am 17. Apr. 2024
Dear Christoph Michael,Thank you for taking the time to leave a review. We are glad to hear that you enjoyed the convenient location of our hotel.We look forward to hopefully welcoming you again in the future.Kind regards,Chloe

8/10 – Gut

Philipp Gerschon

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice little hotel close to Earls Court. A little disappointing to find a long blond hair on a pillow in the bed, but other than that clean. Staff very helpful and nice. A big tesco not far from the hotel was also a big plus.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Chloe am 11. Apr. 2024
Dear Philipp,Thank you for taking the time to leave us feedback. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us at Point A. We apologise for the pillow and this will be passed onto the housekeeping team, but we are glad to hear that this didn't affect your entire stay.We look forward to hopefully welcoming you to our hotel again in the future.Kind regards,Chloe

8/10 – Gut

Horst

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zentral Gelegen Unterkunft. Von der nahegelegenen U-Bahn Station sind fast alle Sehenswürdigkeiten und der Flughafen ohne Umsteigen zu erreichen. Das Hotel macht einen sauberen Eindruck das Frühstück war erstaunlich vielfältig und gesund. Bei der Zimmerwahl aufpassen: Es gibt Zimmer ohne Fenster !
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Chloe am 10. Apr. 2024
Dear Horst,Thank you for taking your time to leave us great feedback. We value your opinions and feedback! We are glad to hear that you enjoyed our convenient location and enjoyed the breakfast we had to offer.We look forward to having you again in the future.Kind regards,Chloe

6/10 – Okay

Simon Sandager

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
We had mold in the bathroom and our room wasnt really clean. But atleast we could borrow an adapter and have a soft pillow
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Front desk am 9. Apr. 2024
Dear Thank you for sharing your experience with us. We apologize for the inconvenience. We take hygiene seriously and will address these issues promptly with our housekeeping team to ensure a more pleasant stay for our guests in the future. We're glad you found our adapter service helpful and enjoyed the comfort of our soft pillows. Your feedback is important to us, and we appreciate your understanding.Kind regards,Front desk

4/10 – Schlecht

Wilhelm

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was very very little.They clean up the room only every three days. By the breakfast the most things are all days the same.Something you can never find on the Buffets like for example ham or sausages.The bed was not big enough for to people.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Front Desk am 4. Apr. 2024
Dear Wilhelm, Thank you for your honest review. We apologize for the inconvenience during your stay and that Point A Kensington did not meet your expectations.We hope to have the opportunity to host you again. Kind regards,Front Desk

8/10 – Gut

Peter

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir waren zufrieden. Sauber, Zimmer sehr klein aber modern und angenehm. Transfer vom Flughafen ins Hotel für Neulinge umständlich bei ca. 60 Min und Umsteigen mit der Bahn.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von host am 1. Apr. 2024
Dear Peter,Thank you for sharing your experience. We're glad to hear you found the rooms clean, modern, and pleasant.Kind regards,Afiifa

8/10 – Gut

Stefan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist genau so wie es im Vorfeld beschrieben wurde. Unser Zimmer war schon recht klein. Aber das wussten wir. Trotzdem muss man sagen, das Preis- Leistungsverhältnis stimmte für unsere Zwecke einfach. Freunliches Personal. Sauberkeit war gut. Frühstück war OK. Gute Verkehrsanbindung. Wir haben uns wohlgefühlt.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Chloe am 31. März 2024
Thank you for your feedback! We're pleased to hear that our hotel met your expectations and that you found the price-performance ratio suitable for your needs. Additionally, we're glad that our convenient transportation connections added to your positive experience. We're delighted that you felt comfortable during your stay with us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back in the future!Kind regards,Chloe

4/10 – Schlecht

Thomas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Ich muss sagen die Ankunft war etwas holprig wir hatten laut Buchungsseite mit Fenster gebucht haben aber ein „Skyline“ Zimmer bekommen dies war im Keller und man hatte nur ein kleines Dachluken Fenster was für Skyline stehen soll! Haben uns beschwert und ein anderes Zimmer erhalten nach etwas hin und her, dies wurde uns aber nur für 3 von 4 Tagen zugesichert und wir sollten doch am Tag vor Umstellung nochmal zur Rezeption kommen also nicht so Service freundlich. Das Zimmer selber war klein aber akzeptable für Preis und Lage in London! Im Zimmer selber waren aber im Abfluss so viele Haare das dieser ganz schlecht abfließen konnte war am ersten Tag noch ertragbar weil es ja hieß es kommt jeden Tag der Zimmer Service, wir sollen nur Nix rum liegen lassen weil die würden Nix anfassen wo unsere Sachen liegen, heißt es liegt etwas auf dem Bett dann wird das Bett nicht gemacht! Zum Schluss war in den 4 Tagen, nicht ein einziges Mal der Zimmerservice in unserem Zimmer er war vorhanden aber es war niemand zu sprechen! Am Tag an dem unser Zimmer wieder getauscht werden sollte waren wir abends bei der Rezeption die sagten wir sollen morgen früh sprechen und wollten uns abwimmeln. Wir sagten den Mitarbeitern das wir sehr früh das Hotel verlassen würden wegen eines Tagesausfluges, und auf einmal war es doch gleich möglich uns zuzusichern das wir das immer behalten können. War lustig jedesmal wenn wir Kontakt mit der Rezeption hatten waren erstmal unsere Karten gesperrt!
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von host am 1. Apr. 2024
Dear Thomas,Thank you for sharing your experience with us. We apologize for the inconvenience you encountered during your stay. We genuinely tried our best to address your concerns and ensure your comfort, but it's clear we fell short of your expectations. We hope you'll give us another chance to provide you with a more satisfactory experience in the future.Kind regards,Afiifa

6/10 – Okay

Mandy

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von host am 1. Apr. 2024
Dear Mandy,Thank you for the review.Kind regards,Afiifa

8/10 – Gut

Deniz

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Unterkunft ist in einer sehr guten Lage (Earls Court ist nur wenige Fußminuten entfernt). Von dort kommt man überall gut hin. Ebenso ist ein riesiger Tesco um die Ecke, bei dem man alles bekommt. Das Zimmer ist sehr klein, hat aber alles, was man braucht (Bett, TV und Bad). Was mir gefehlt hat, war ein Wasserkocher, damit man sich morgens und abends einen Tee oder so machen kann. Die positiven Dinge überwiegen aber deutlich!
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Chloe am 31. März 2024
Thank you for taking the time to share your experience! We're thrilled to hear that you found our accommodation to be in a great location, with convenient access to Earls Court and nearby amenities like Tesco. We're glad that you found the room to have all the essentials, although we apologise for the absence of a kettle for making tea or coffee. Your feedback is invaluable to us as we strive to enhance our guests' experiences, and we're delighted that the positives outweighed any negatives for you. We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon!Kind regards,Chloe

8/10 – Gut

Jonathan Josef

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Chloe am 6. März 2024
Thank you very much for your feedback!We hope to welcome you back soon.Kind regards,Chloe

8/10 – Gut

Adrienne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Front desk am 28. Feb. 2024
Dear Adrienne, Thank you for choosing us and for sharing your experience. We're glad you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back.Kind regards,Front desk

6/10 – Okay

Andrea

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Die Zimmer sind sehr klein und das Bett mit 140 cm Breite sehr schmal.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Front desk am 28. Feb. 2024
Dear Andrea,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're sorry to hear that you found the rooms to be small and the bed width to be narrow during your stay.Your comments are valuable to us, and we will consider them as we strive to improve our guest experience. We appreciate your honest feedback and hope to have the opportunity to better accommodate you in the future.Kind regards,Front desk

8/10 – Gut

Dagmar Anita

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir waren 5 Tage da Leider wurde das Zimmer in dieser Zeit nicht gereinigt Die Mitarbeiter sind sehr freundlich Die Auswahl des Frühstück war sehr gut
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Front desk am 28. Feb. 2024
Dear Dagmara Anita, Thank you for your feedback on your recent 5-day stay. We apologize for the oversight in room cleaning. We're glad you found our staff friendly and enjoyed the breakfast selection. Your comments will help us improve.Warm regards,

6/10 – Okay

Maren

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Es war in Ordnung, auch wenn das Zimmer sehr klein war und man keine Möglichkeit hatte, seine Klamotten richtig einzusortieren. Schade fanden wir, dass das Personal nicht wirklich freundlich war und oft genervt gewirkt hat.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Joanna am 21. Feb. 2024
Dear Maren,Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your thoughts, and we're sorry to hear that your experience fell short of expectations.We apologize for the inconvenience caused by the small room size and lack of storage space for your clothes. Your feedback regarding our staff's attitude is concerning, and we assure you that we take this matter seriously. We will address this internally to ensure a friendlier and more welcoming atmosphere for our guests.We value your feedback as it helps us improve our services. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with a better experience in the future.Warm regards,Joanna

10/10 – Hervorragend

Olaf

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Chloe am 31. März 2024
Thank you for your 5 out of 5 review. We look forward to welcoming you again in the future.Kind regards,Chloe

8/10 – Gut

Christiane Marina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hand towels would be good, staff was helpful,
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Chloe am 21. Feb. 2024
Hi Christiane,Thank you for leaving a review on our property. We are glad to hear that you found our staff helpful during your stay.We do apologise for the hand towels, however, please note that you could also request any extra towels at reception if needed, we do apologise if this was not made clearer to you at the time. Regardless of this, we do hope that you did enjoy the time you spent at our hotels.Kind regards,Chloe

8/10 – Gut

Laura

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
M
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Joanna am 7. Feb. 2024
Dear Laura, Thank you for choosing to stay with us and for your positive rating. We appreciate your feedback and are delighted that you had a pleasant experience at our hotel. We hope to welcome you back again in the future for another enjoyable stay. Kind regards,Joanna

8/10 – Gut

Barbara

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Für einen Kurzaufenthalt von zwei normal großen Menschen, die auch nicht zu dick sein dürfen, empfehlenswert. Mein Fehler, dieses eine Mal habe ich nur auf die Bilder geschaut und nicht auf die Quadratmeterangabe. Wer das mag und aushält, gerne. Meins ist das nicht. Dann noch diese dunkle Einrichtung und Wandfarbe…nicht mein Geschmack. War schon zum dritten Mal in London, zum zweiten Mal in Kensington Chelsea. Hab mich bewusst für diesen Stadtteil entschieden, das Hotel ist, bis auf die Größe der Zimmer und des Bettes und der viel zu dunklen Einrichtung sehr empfehlenswert. Wie gesagt, muss man vorher wissen (absolut mein Fehler) und mögen. Das Personal ist freundlich und das Frühstück ist sehr gut!
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Hadi am 7. Feb. 2024
Dear Barbara,Thank you for sharing your feedback. We're glad you appreciated our staff and location. We apologize for any inconveniences you experienced during your stay. Your comments regarding amenities have been noted and we'll address them promptly to enhance future experiences. Our goal is to ensure all guests enjoy a comfortable stay. We value your insights and hope to welcome you back for an improved experience. Please feel free to reach out to us directly if there's anything specific we can assist you with. Thank you again for choosing us.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Otto

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von afiifa am 8. Jan. 2024
Dear Otto, Thank you for your excellent review.Kind regards,Afiifa

6/10 – Okay

Marie-Louise

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Sehr sehr schmutzig... angefangen im Treppenhaus, wo der teppich wahrscheinlich nur einmal im Monat gesaugt wird, so sieht es zumkndesz aus
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von front desk am 8. Jan. 2024
Dear Marie,Thank you for your review. We will take into consideration what you have said and pass this information on to the appropriate departments.Kind regards,Front desk

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von afiifa am 4. Jan. 2024
Thank you for taking the time to give us an excellent review.

6/10 – Okay

Amani

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Zimmer sehr klein!!!!!!!
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Afiifa am 4. Jan. 2024
Dear Amani,Thank you for leaving us a review. I am sorry to hear that you found our rooms to be small. Our rooms are advertised as cozy and compact, providing all the essential needs for a trip to London. Kind regards,Afifia

10/10 – Hervorragend

Simon

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice and forward coming staff.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Afiifa am 4. Jan. 2024
Dear Simon,Thank you for taking the time to give us an excellent review.I appreciate the wonderful feedback about our staff and I will pass on this positive review to the rest of the team.Kind regards,Afiifa

8/10 – Gut

Thomas

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von afiifa am 15. Dez. 2023
Thank you for your review.

10/10 – Hervorragend

Birgit

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles Hotel. Underground gut zu Fuß zu erreichen. Sehr modern und super freundliches Personal. Die Zimmer sind zwar etwas klein und auch wenig Ablagefläche, aber die Sauberkeit macht es wieder wett😊. Reinigung des Zimmers und neue Handtücher alle 3 Tage. Wir werden wiederkommen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Afiifa am 15. Dez. 2023
Dear Birgit,Thank you for your excellent review of our property. We appreciate your lovely comments about our staff, we are pleased to hear that you enjoyed the service we have provided you. Our hotel has modern decor and panels that control mood lighting which the guest enjoy in our rooms. I am sorry to hear that you found the room to be small. Our rooms are advertised as cozy and compact, yet still provide the essential needs for a trip to London.I am glad to hear that you enjoyed your time at our hotel. We look forward to seeing you soon.Kind regards,Afiifa

6/10 – Okay

Ramona

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Das Personal war sehr nett und hilfsbereit (die MitarbeiterINNEN zumindest). Die Anbindung an öffentliche Verkehrsmittel war auch super und die Möglichkeiten (Essen, Supermarkt und co.) in der Umgebung waren auch mehr als ausreichend. Allerdings sind die Hotelzimmer sehr sehr klein (Koffer kann man nicht offen legen, da man sonst nicht mehr vorbei kommt). Beim Frühstück sollte man auf Süßkram stehen, sonst sollte man sich lieber woanders ein Baguette oÄ holen. Die Heizung hat in unserem Hotelflur und den Zimmern leider auch nicht funktioniert. Dadurch war es unglaublich kalt. Alles in Allem ist das Preis/Leistungsverhältnis aber dennoch für Londoner Verhältnisse gut.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Marina am 5. Dez. 2023
Dear Ramona,Thank you for your feedback. We're glad to hear you found our staff helpful and enjoyed the convenient location near public transport and amenities. We appreciate your understanding regarding the breakfast options and value your perspective on the price/performance ratio in London. Your insights help us improve.Regards

8/10 – Gut

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Marina am 11. Dez. 2023
Thank you for the positive rating. We appreciate your feedback.

10/10 – Hervorragend

Julia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fußläufig von der U-Bahn gut zu erreichen, Personal sehr freundlich. Typischer britischer Style mit Hotel. Zimmer sind modern, aber leider sehr klein. Frühstück war super.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Joanna am 13. Nov. 2023
Dear Julia, Thank you for your feedback, we're very happy to hear that you had a pleasant stay at Point A Kensington. Indeed our hotel is located in a convenient neighborhood. Thank you for your kind words about our staff as we try to make every guest feel understood, listened to, and comfortable. Our rooms are compact and made for feeling cozy, welcomed, and comfortable. Thank you for choosing Point A Kensington, and we can't wait to host you in the future. Kind regards,Joanna

10/10 – Hervorragend

Marian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personal sehr hilfsbereit. Das Frühstück war gut.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Joanna am 13. Nov. 2023
Dear Marian, We are delighted to hear that your stay with us was enjoyable from start to finish. Our team takes great pride in providing exceptional service, and we're thrilled that you found our staff to be helpful. We're also pleased that you enjoyed our continental breakfast. We can't wait to welcome you back for another stay, and we'll be here to make your experience even more memorable. Kind regards, Joanna

10/10 – Hervorragend

Natascha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Host am 31. Okt. 2023
Dear Natascha,Thank you for your excellent review.kind regards,Afiifa

8/10 – Gut

Heiko

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Joanna am 23. Okt. 2023
Dear Heiko,We are hugely grateful for your appreciative review of your stay with us. We are glad to hear that you had a good stay. The staff do their absolute best to provide the best service possible.We hope you stay with us soon again.Kind regards,Joanna

6/10 – Okay

Nico

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Wir haben leider nicht das Zimmer bekommen welches wir gebucht haben. Das Personal war nicht wirklich gründlich als wir es klären wollten. Sehr kleines Zimmer. Mit Koffer nicht wirklich Platz. Keine Möglichkeiten Sachen abzulegen / aufzuhängen.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Front desk am 5. Okt. 2023
Dear Nico,Thank you for taking the time to write us a review. We are sorry to hear that you were not satisfied with your stay. Hope to give us a second chance. Looking forward to welcoming you again. Best Regards,

6/10 – Okay

Fiona

Mit dem Partner gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Das Hotel an sich war in Ordnung. Für drei Nächte ausreichender Platz, gute Lage etc. was jedoch sehr ‚schlimm‘ war, war die Sauberkeit, bei Ankunft waren noch Haare in der Dusche, die Klo Bürste war mit irgendeiner braune Suppe übersäht (von aussen), so auch der kleine Mülleimer. Das Shampoo und das Waschgel waren leer. Der Safe funktionierte nicht, da er komplett geschlossen war und keiner den Code kannte. Die Sauberkeit unter dem Bett war auch katastrophal, komplett staubig. Man sollte seine Handtücher nach draußen in den Flur legen um neue zu erhalten, dies taten wir, bekamen jedoch keine neuen Handtücher, erst auf Nachfrage durften wir selber welche mit nach oben nehmen. Mitarbeiter waren auch nicht sonderlich freundlich oder bemüht. Schade
Antwort von Frontdesk am 5. Okt. 2023
Dear Fiona, Thank you for taking the time to write us a review. We are really sorry to hear that you were not satisfied with our cleaning service. Your feedback is very important for us to improve our services for the future. Hope to give us a second chance. We will try to do our best for your next stay. Looking forward to welcoming you again. Best Regards

2/10 – Ungenügend

Izzet

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schrecklich
Das Zimmer wurde in den 4 Tagen kein einziges Mal geputzt, die Handtücher werden auch nicht gewechselt. Die Zimmer sind so klein, dass man Platzanst bekommt. Ich rate jeden davon ab diesen Hotel zu besuchen.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Joanna am 2. Okt. 2023
Dear Izzet, Thank you for choosing us and for providing us with your feedback. We apologize for your negative experience and we shall forward your comments to the appropriate departments. Providing outstanding experience and satisfying our guests is very important and we hope we can welcome you back. Best regards, Joanna

8/10 – Gut

Marc

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Joanna am 18. Sept. 2023
Dear Marc, Thank you for your feedback.We are really happy to hear from you that the hotel and the staff fulfilled your expectations since we aim to do our best to make you feel comfortable as much as we can.We do appreciate your opinion.Looking forward to your next stay with us.Kind regards,Joanna

10/10 – Hervorragend

Arlind

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very central. 10 min walk from underground station. Very nice and kind staff. Good breakfast.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Front desk am 15. Sept. 2023
Dear Arlind,Thank you for your kind review, we are delighted to hear that you enjoyed our breakfast and your stay in general. We look forward to welcoming you again soon.Kindest regards,Front desk

10/10 – Hervorragend

Barnabás

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
It was perfect
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Joanna am 14. Sept. 2023
Dear Barnabás, Thank you for your review regarding your recent stay. It's fantastic to know that your stay was perfect. We are looking forward to having you again at Point A Kensington.Kind regards, Joanna

8/10 – Gut

Julian

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 9 Nächten im August 2023
Antwort von Joanna am 4. Sept. 2023
Dear Julian, Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate your honest review. Should your travels bring you back to London, we would be delighted to welcome you again and provide another positive experience.Kind regards, Joanna

10/10 – Hervorragend

Ursula

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Front desk am 26. Aug. 2023
Dear Ursula, We greatly appreciate your feedback! We look forward to welcoming you back for an even more delightful stay in the future. Kind regards, Front Desk